Partyflock

Forumonderwerp · 847493

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De Iraanse krant Hamshahri is van plan een internationale cartoonwedstrijd rond het thema Holocaust te organiseren. Het idee werd geopperd door Farid Mortazavi, hoofd van de grafische afdeling van de krant. Hij wil met de provocerende actie de Westerse vrijheid van meningsuiting uittesten.

"Westerse kranten drukten die ontheiligende cartoons af onder het voorwendsel van de vrijheid van meningsuiting. Dus laten we kijken of ze ook deze cartoons over de Holocaust plaatsen", stelt Mortazavi, die op het idee kwam voor de spotprentencompetitie door de Deense cartoons over de profeet Mohammed. Hamshari zal in de dinsdageditie van het dagblad een oproep doen. De twaalf beste tekenaars worden met gouden munten beloond.

Handelsbetrekkingen
Ondertussen heeft de Iraanse regering de handelsbetrekkingen met Denemarken verbroken. "Vanaf morgen kunnen geen producten meer uit Denemarken worden geïmporteerd. Alle zakelijke onderhandelingen of overeenkomsten met Denemarken worden opgeschort", verklaarde minister Mir-Kazemi van Handel maandag op de Iraanse staatstelevisie. Ook kunnen schepen die onder de Deense vlag varen voortaan rekenen op 'zeer hoge' belastingen in de Iraanse havens.

Centraal Joods Overleg
Het Nederlandse Centraal Joods Overleg (CJO) hekelt de escalatie van het cartoonconflict. Volgens het CJO richt de AEL, die als reactie antisemitische cartoons op haar site had gezet, haar frustratie over de Deense cartoons juist op een volksdeel dat begrip heeft voor het feit dat moslims zich gekwetst voelen. "Niemand vindt het prettig om te worden gekwetst. Zeker niet als religieuze minderheid. Het recht op vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief voor belediging van bevolkingsgroepen. Wat nodig is, is wederzijds respect, dialoog en matiging van de toon in het publieke debat", reageerde een woordvoerder van het CJO. De organisatie ondersteunt het CIDI, dat een strafklacht tegen de AEL indiende.

volgens mij wil iran gewoon een religieuze oorlog, zodat ze die kutkernwapens van ze kunnen gebruiken :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op donderdag 9 februari 2006 om 16:37:
Theoloog Dr. Hans Jansen heeft in de loop der jaren 1352!!!! prenten verzameld van voornamelijk Joden die afgebeeld werden als Nazi's???? en kindermoordenaars.
Hoezo hypocriet?Een paar cartoons en alles gaat in de fik en zelf zijn ze heilig.

En dit mag wel.....Hypocrisie,al jaren doen ze het zelf maar als ze zelf beledigd worden gaat alles los.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 17:36:
eens voor de verandering een keer het Journaal volgen ipv de nieuwe DumbBlonds serie bij sbs6.

Wat voor wereld moet het zijn om elkaar te beledigen en om elkaars waarde om laag te halen of er tegen aan te schoppen..

Ga zo door

Oh wat ben jij een kortzichtig mannetje zeg!!!
Blijkbaar ben ik een stuk slimmer dan jou. Eerst komen slijmen in pbtjes en me nu belachelijk zitten maken omdat ik het niet met je eens ben?! Was jij nou niet juist degene die me vertelde over dat meisje, als je nog weet wat ik bedoel!? Je zet jezelf behoorlijk voor lul.
Als je het niet met me eens bent probeer dan iig op een normale manier te discussieren! Wat een niveau weer hier! bah. (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramona :bounce: op donderdag 9 februari 2006 om 17:32:
mag die profeet niet afgebeeld worden? wie zegt dat dan? Allah? staat het in de koran? die lees ik niet.

Misschien moet je je oren en ogen eens openen en verder kijken dan je neus lang is.
Niet alles wat jij NIET-leest hoeft niet per se zo te zijn dat het er ook niet is en JA het staat in de Koran(Hadith)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramona :bounce: op donderdag 9 februari 2006 om 17:39:
Oh wat ben jij een kortzichtig mannetje zeg!!!
Blijkbaar ben ik een stuk slimmer dan jou. Eerst komen slijmen in pbtjes en me nu belachelijk zitten maken omdat ik het niet met je eens ben?!

Volgens mij ging het over Arnhem en dat mijn broer daar woont????

:vaag:

Maar gaat het hierom Pb's of over het feit dat jij geen nieuws volgt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 17:40:
Misschien moet je je oren en ogen eens openen en verder kijken dan je neus lang is.
Niet alles wat jij NIET-leest hoeft niet per se zo te zijn dat het er ook niet is en JA het staat in de Koran(Hadith)

Niet alles wat geschreven staat is waar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 17:42:
Volgens mij ging het over Arnhem en dat mijn broer daar woont????

Ik heb het over dat jij zei dat dat meisje van je als dom werd gezien etc. etc. en jij doet precies hetzelfde met je kansloze opmerking. Weet je wat, never mind! Want met jou valt toch niet normaal te discussieren. Goodbye.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 9 februari 2006 om 17:31:
moslims worden iedere dag belachelijk gemaakt

Net als Belgen, Duitsers, Homo's, Negers, Joden, mensen met flaporen, mensen met beugels, mensen met rood haar en sproeten etc..etc..

het probleem de afbeelding van mohammed (godslatering)

En dat is het probleem ook niet want die afbeelding heeft nooit bestaan.

Het probleem is dat fundamentalisten dit aangrijpen om blijkbaar een "heilige oorlog" te ontketenen. En dit probleem (en daar kun je lang en breed over discussieren) ligt niet bij een krant, een hoofdredactuer, Denemarken, Nederlanders of bij wie dan ook.

Dit probleem ligt bij een bepaald gedeelte van de Moslim-bevolking en ik houd mijn hart vast voor de toekomst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramona :bounce: op donderdag 9 februari 2006 om 17:43:
Ik heb het over dat jij zei dat dat meisje van je als dom werd gezien etc. etc.

Dan had ik het blijkbaar over jou.

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 9 februari 2006 om 17:44:
Net als Belgen, Duitsers, Homo's, Negers, Joden, mensen met flaporen, mensen met beugels, mensen met rood haar en sproeten etc..etc..

Het probleem is dat fundamentalisten dit aangrijpen om blijkbaar een "heilige oorlog" te ontketenen. En dit probleem (en daar kun je lang en breed over discussieren) ligt niet bij een krant, een hoofdredactuer, Denemarken, Nederlanders of bij wie dan ook.

Dit probleem ligt bij een bepaald gedeelte van de Moslim-bevolking en ik houd mijn hart vast voor de toekomst

:respect: Exactly!
Waarschuw beheerder

Idd en dus geen probleem maar lees verder...

moslims worden iedere dag belachelijk gemaakt maardat is het probleem ook niet, het probleem de afbeelding van mohammed (godslatering)

;)

Daar zit de grens.
Waarschuw beheerder

Over welke afbeelding heb jij het?

Want de afbeelding waar de rellen om draaien is degene waar de profeet (vzmh) als een soort bom wordt neergezet bestaat wel degelijk en de afbeelding die jij waarschijnlijk bedoelt is degene van een of andere franse automonteur niet?

Waarschuw beheerder
Misschien was dat de grens, maar die lui die er zo om gaan rellen etc, gebruiken geweld, zijn anti westers,en scheren iedereen over 1 kam.....

Vind ik persoonlijk veel erger
Jij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 17:49:
Want de afbeelding waar de rellen om draaien is degene waar de profeet (vzmh) als een soort bom wordt neergezet bestaat wel degelijk en de afbeelding die jij waarschijnlijk bedoelt is degene van een of andere franse automonteur niet?

Ja..klopt. Die is door een of andere hoge Deense Moslim-geestelijke verspreid in oa Egypte en Libanon met maar 1 doel...haat zaaien tegen de Westerse wereld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 17:53:
Jij en ik

Dat kunnen we niet. Niemand kan dat. Je kunt aleen maar proberen resepect te tonen voor een ander en niet alles zo zwaar op te nemen. En vooral de geloven en gebruiken te respecteren van het land waarin je je bevindt.

vb. Ik zal het nooit in mijn hoofd halen de Islam te beledigen in een Islamistisch land... maar wil ik dat in mijn eigen land doen dan hoeft niemand uit een ander land mij dat weer te verbieden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 9 februari 2006 om 17:53:
Ja..klopt. Die is door een of andere hoge Deense Moslim-geestelijke verspreid in oa Egypte en Libanon met maar 1 doel...haat zaaien tegen de Westerse wereld.

Nee nu ga jij verkeerd want die Deen heeft eerst andere cartoons laten zien aan Syrie en Libanon en dat zijn dus wel degelijk de cartoons van Deense Makelij en die van de Franse Monteur is gewoon in zijn brievenbus gedropt als provocatie.

Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 9 februari 2006 om 17:57:
Dat kunnen we niet. Niemand kan dat. Je kunt aleen maar proberen resepect te tonen voor een ander en niet alles zo zwaar op te nemen. En vooral de geloven en gebruiken te respecteren van het land waarin je je bevindt.

vb. Ik zal het nooit in mijn hoofd halen de Islam te beledigen in een Islamistisch land... maar wil ik dat in mijn eigen land doen dan hoeft niemand uit een ander land mij dat weer te verbieden.

Dat kan jij niet bedoel je?
Ik wel namelijk want rekening houden met anderen is voor mij geen probleem.
Zal wel een zooitje zijn met je vrienden nietwaar?
Of hou je wel rekening met hun en als het om het islam gaat niet meer?
Kortom je selecteert met wie je rekening wil houden?

Waarschuw beheerder
erg jammer van dat volk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 17:53:
schien was dat de grens, maar die lui die er zo om gaan rellen etc, gebruiken geweld, zijn anti westers,en scheren iedereen over 1 kam.....

Vind ik persoonlijk veel erger
Jij?laatste aanpassing 9 februari 2006 17:57

het schijnheiligheid, verschuilen en misbruiken van de vrijheid van meningsuiting vind ik net iets erger.
Waarschuw beheerder
rafa... zucht

we bespotten hier iedereen van de paus tot de koningin tot politici tot acteurs tot voetballers alles en iedereen

dus ook de moslims

wees juist blij dat we ook de moslims bespotten dat betekent dat ze er dus ook bijhoren
worden ze is een keer niet uitgesloten is het weer niet goed :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 17:22:
Er zijn meerdere spotprenten geweest over moslims en kon daar aardig om lachen maar er was geen spotprent geweest over de profeet mohammed en sinds een jaar geleden wel en dat is juist het probleem want de profeet hoort niet afgebeeld te worden.

het gaat niet zozeer om de cartoons zelf maar meer over de afbeelding van de profeet.

hahahahhaha

sorry maar ik lig echt dubbel om jouw post.
nu gaat het weer om de afbeelding van de profeet! en niet het feit dat ze belachelijk worden gemaakt net als ieder ander. hahahhaaha ja hoor! wat een smoesjes allemaal :frusty: er word nu gewoon GEZOCHT naar motieven!
ze willen zo graag oorlog. normaal ben je gewoon boos om zo'n spotprent, dan ben je niet weken aan t vechten :gaap:

ziek zijn ze!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 9 februari 2006 om 18:11:
we bespotten hier iedereen van de paus tot de koningin tot politici tot acteurs tot voetballers alles en iedereen

dus ook de moslims

wees juist blij dat we ook de moslims bespotten dat betekent

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 9 februari 2006 om 18:11:
wees juist blij dat we ook de moslims bespotten dat betekent dat ze er dus ook bijhoren
worden ze is een keer niet uitgesloten is het weer niet goed

haha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 18:04:
Dat kan jij niet bedoel je?
Ik wel namelijk want rekening houden met anderen is voor mij geen probleem.
Zal wel een zooitje zijn met je vrienden nietwaar?
Of hou je wel rekening met hun en als het om het islam gaat niet meer?
Kortom je selecteert met wie je rekening wil houden?

Daar gaat het niet om. Wat hier gebeurt daar kunnen individuen als jij en ik niets aan veranderen. Rekening met een ander houden is voor mij ook geen enkel probleem. Ik respecteer juist andere gebruiken en andere culturen.

Waar het hier nu om gaat is dat een bepaald gedeelte van bepaalde bevolkingsgroepen dmv geweld iets probeert af te dwingen in een compleet ander land en bij een compleet andere bevolkingsgroep. En dat is iets waar ik fel op tegen ben. Vrijheid staat bij mij hoog in het vaandel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 18:04:
en die van de Franse Monteur is gewoon in zijn brievenbus gedropt als provocatie.

En ook met deze prent is deze beste man op pad geweest om de boel op te naaien in desbetreffende landen...
Waarschuw beheerder
moslims worden iedere dag belachelijk gemaakt maardat is het probleem ook niet, het probleem de afbeelding van mohammed (godslatering)

snap?

christenen en vooral joden worden dagelijks door moslims belachelijk gemaakt, daar kraait ook geen haan naar. waar hebben we het over, dit is gewoon in en in triest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 18:05:
het schijnheiligheid, verschuilen en misbruiken van de vrijheid van meningsuiting vind ik net iets erger

Wat ik erger vind is dat de Arabische wereld al jaren prents publiceerd vele malen erger dan deze cartoons.Sharon tongzoenend met Hitler of de holocaust ontkennend.Maar Rafa vind alles erger als het tegen Moslims is gericht,of niet?
Heb al eerder gepost dat theoloog Dr. jansen 1352 prents had verzameld maar hierop wordt uiteraard niet gereageerd.
Als de Moslims beledigd worden verdedig jij hun gedrag weer.Zo,ga evenwat Arabische consulaten slopen,hebben ze wel verdiend!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op donderdag 9 februari 2006 om 18:37:
Sharon tongzoenend met Hitler of de holocaust ontkennend.Maar Rafa vind alles erger als het tegen Moslims is gericht,of niet?
Heb al eerder gepost dat theoloog Dr. jansen 1352 prents had verzameld maar hierop wordt uiteraard niet gereageerd.

je eerste zin snap ik, maar dat je terug gaat naar 1352 vind ik net zo triest als die radicale moslims op dit moment
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 9 februari 2006 om 19:20:
je eerste zin snap ik, maar dat je terug gaat naar 1352 vind ik net zo triest als die radicale moslims op dit moment

Volgens mij gaat het om 1352 prenten ipv het jaartal 1352, Section. ;-)

Waarschuw beheerder
Moeten ze die wel publiceren, ik vond die van de AEL ook wel lachen.

Waarschuw beheerder

snap?

Probeer je feiten te kennen voordat je verder gaat.

Er zijn meerdere spotprenten geweest over moslims en kon daar aardig om lachen maar er was geen spotprent geweest over de profeet mohammed en sinds een jaar geleden wel en dat is juist het probleem want de profeet hoort niet afgebeeld te worden.

het gaat niet zozeer om de cartoons zelf maar meer over de afbeelding van de profeet.

zo te zien hebben jullie geen idee waar je over praat. journaal gaan volgen vanaf nu is misschien een optie?
grappig dat er net op het journaal werd gezegd (door een moslim) da het anders was geweest als het 'alleen maar een tekening van mohammed' was geweest? maar dit was zogenaamd niet goed omdat het mohammed met bommen was! lekker tegenstrijdig he, vind je zelf ook niet :) :kusje:

wat werd er nog meer gezegd.. moslims maken anderen niet belachelijk. da zijn geen moslims. die zeggen dat ze moslims zijn maar da zijn ze gewoon niet, want wij doen dat niet. hahahhahaa yeah right! schijnheilige kortzichtige mensen hoor bah..

ze zijn zelf zooo onschuldig en lief en doen nix verkeerd, maar oh wee als iemand er eens wat verkeerds over durft te zeggen!

Waarschuw beheerder
ik snap het probleem ook niet echt, mohammed mag volgens de koran nooit afgebeeld worden, dus hoe kunnen de moslims dan met 100% zekerheid zeggen dat mohammed afgebeeld is?
als het goed is hebben zij namelijk mohammed nog nooit gezien;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 20:55:
ik snap het probleem ook niet echt, mohammed mag volgens de koran nooit afgebeeld worden, dus hoe kunnen de moslims dan met 100% zekerheid zeggen dat mohammed afgebeeld is?
als het goed is hebben zij namelijk mohammed nog nooit gezien

Omdat de hele arabische wereld stiekem toch met Mohammed plaatjes rondloopt en weten hoe die eruit ziet? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 9 februari 2006 om 19:47:
Volgens mij gaat het om 1352 prenten ipv het jaartal 1352, Section

:d ik zie het nu idd, maar triest blijft het toch soldier(y)

alles goed in twente?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op maandag 6 februari 2006 om 19:14:
De Iraanse krant Hamshahri is van plan een internationale cartoonwedstrijd rond het thema Holocaust te organiseren

Zie hier de hoofdprijs:yes:
[img width=200 height=189]http://www.schapennet.nl/Geit_Angora_small.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 9 februari 2006 om 21:02:
alles goed in twente?

Yep (y) Morgen nog naar ons toe? Jullie komen met de bus he? Als je nu met een paar man was geweest met de auto had je van te voren wel ff langs kunnen komen in onze stamkroeg.

Ff een biertje drinken.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
ze doen maar, die wankers

Waarschuw beheerder
doe nu mee en win een moskee :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 18:11:
hahahahhaha

sorry maar ik lig echt dubbel om jouw post.
nu gaat het weer om de afbeelding van de profeet! en niet het feit dat ze belachelijk worden gemaakt net als ieder ander. hahahhaaha ja hoor! wat een smoesjes allemaal er word nu gewoon GEZOCHT naar motieven!
ze willen zo graag oorlog. normaal ben je gewoon boos om zo'n spotprent, dan ben je niet weken aan t vechten

:frusty:

kennis van feiten.. :no:

Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 9 februari 2006 om 18:23:
En ook met deze prent is deze beste man op pad geweest om de boel op te naaien in desbetreffende landen...

Dat was geen prent maar gewoon een foto ;)

Te snel geblaat zeker?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 20:19:
zo te zien hebben jullie geen idee waar je over praat. journaal gaan volgen vanaf nu is misschien een optie?
grappig dat er net op het journaal werd gezegd (door een moslim) da het anders was geweest als het 'alleen maar een tekening van mohammed' was geweest? maar dit was zogenaamd niet goed omdat het mohammed met bommen was! lekker tegenstrijdig he, vind je zelf ook niet

wat werd er nog meer gezegd.. moslims maken anderen niet belachelijk. da zijn geen moslims. die zeggen dat ze moslims zijn maar da zijn ze gewoon niet, want wij doen dat niet. hahahhahaa yeah right! schijnheilige kortzichtige mensen hoor bah..

ze zijn zelf zooo onschuldig en lief en doen nix verkeerd, maar oh wee als iemand er eens wat verkeerds over durft te zeggen!

Nogmaals jij kent geen feiten.. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op vrijdag 10 februari 2006 om 15:17:
Yep Morgen nog naar ons toe? Jullie komen met de bus he? Als je nu met een paar man was geweest met de auto had je van te voren wel ff langs kunnen komen in onze stamkroeg.

Ff een biertje drinken.

nee ik ga bijna nooit meer, maar ik denk dat pascal wel gaat. die gast blijft een fanatiekeling:d
veel succes morgen mang(y)
Waarschuw beheerder
waarom zetten ze deze cartoons niet mooi in de krant (Y)

[img width=397 height=443 cacheid=0013aa920004cf1a1cba571c1a013a3991]http://www.nozzman.nl/images/edities/383.gif[/img]

[img width=397 height=383 cacheid=0013ab5300219c74ae9a8b0c1a013a3991]http://www.nozzman.nl/images/edities/384.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Snap je het nog?

Probeer je feiten te kennen

Uitspraak van Rafa op donderdag 9 februari 2006 om 17:36:
Ga eens voor de verandering een keer het Journaal volgen ipv de nieuwe DumbBlonds serie bij sbs6

Uitspraak van Rafa op vrijdag 10 februari 2006 om 17:19:
kennis van feiten..

Uitspraak van Rafa op vrijdag 10 februari 2006 om 17:19:
Nogmaals jij kent geen feiten..

Haha Rafa, kom jij eens met goede argumenten ipv iedereen die het niet met jou eens is dom te noemen & te zeggen dat ze geen feiten kennen! :frusty:

Bekijk dit eerst maar eens, misschien weet je dan een beetje waar je het over hebt & kan je wel met argumenten komen..

http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4107&selectArchiveDay=6
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 11 februari 2006 om 00:10:
waarom zetten ze deze cartoons niet mooi in de krant

8)

[img width=397 height=550]http://www.nozzman.nl/images/edities/335.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 9 februari 2006 om 21:02:
ik zie het nu idd, maar triest blijft het toch soldier

Wat vind je triest dan,Section?
Dat de Moslims zoveel prents over Joden hebben en nu hypocriet doen of dat ik het aanhaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 11 februari 2006 om 00:10:
waarom zetten ze deze cartoons niet mooi in de krant

Hahaha :D

Uitspraak van :9:9:9 op zaterdag 11 februari 2006 om 13:05:
Haha Rafa, kom jij eens met goede argumenten ipv iedereen die het niet met jou eens is dom te noemen & te zeggen dat ze geen feiten kennen!

Bekijk dit eerst maar eens, misschien weet je dan een beetje waar je het over hebt & kan je wel met argumenten komen..

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op maandag 6 februari 2006 om 19:14:
"Westerse kranten drukten die ontheiligende cartoons af onder het voorwendsel van de vrijheid van meningsuiting. Dus laten we kijken of ze ook deze cartoons over de Holocaust plaatsen", stelt Mortazavi, die op het idee kwam voor de spotprentencompetitie door de Deense cartoons over de profeet Mohammed. Hamshari zal in de dinsdageditie van het dagblad een oproep doen. De twaalf beste tekenaars worden met gouden munten beloond.

Dus er zelf niet tegenkunnen maar het wel zelf uitvoeren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9:9:9 op zaterdag 11 februari 2006 om 13:05:
Haha Rafa, kom jij eens met goede argumenten ipv iedereen die het niet met jou eens is dom te noemen & te zeggen dat ze geen feiten kennen!

Doe geen moeite met die jongen. ;) Inmiddels is voor heel Partylock wel duidelijk dat er met die jongen geen discussie valt te voeren. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlboremco op zaterdag 11 februari 2006 om 20:48:
Doe geen moeite met die jongen. ;) Inmiddels is voor heel Partylock wel duidelijk dat er met die jongen geen discussie valt te voeren. ;)

das al eeuwen duidelijk:) daarom post ik ook zo min mogelijk in zn topics ;)