Partyflock

Forumonderwerp · 847493

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De Iraanse krant Hamshahri is van plan een internationale cartoonwedstrijd rond het thema Holocaust te organiseren. Het idee werd geopperd door Farid Mortazavi, hoofd van de grafische afdeling van de krant. Hij wil met de provocerende actie de Westerse vrijheid van meningsuiting uittesten.

"Westerse kranten drukten die ontheiligende cartoons af onder het voorwendsel van de vrijheid van meningsuiting. Dus laten we kijken of ze ook deze cartoons over de Holocaust plaatsen", stelt Mortazavi, die op het idee kwam voor de spotprentencompetitie door de Deense cartoons over de profeet Mohammed. Hamshari zal in de dinsdageditie van het dagblad een oproep doen. De twaalf beste tekenaars worden met gouden munten beloond.

Handelsbetrekkingen
Ondertussen heeft de Iraanse regering de handelsbetrekkingen met Denemarken verbroken. "Vanaf morgen kunnen geen producten meer uit Denemarken worden geïmporteerd. Alle zakelijke onderhandelingen of overeenkomsten met Denemarken worden opgeschort", verklaarde minister Mir-Kazemi van Handel maandag op de Iraanse staatstelevisie. Ook kunnen schepen die onder de Deense vlag varen voortaan rekenen op 'zeer hoge' belastingen in de Iraanse havens.

Centraal Joods Overleg
Het Nederlandse Centraal Joods Overleg (CJO) hekelt de escalatie van het cartoonconflict. Volgens het CJO richt de AEL, die als reactie antisemitische cartoons op haar site had gezet, haar frustratie over de Deense cartoons juist op een volksdeel dat begrip heeft voor het feit dat moslims zich gekwetst voelen. "Niemand vindt het prettig om te worden gekwetst. Zeker niet als religieuze minderheid. Het recht op vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief voor belediging van bevolkingsgroepen. Wat nodig is, is wederzijds respect, dialoog en matiging van de toon in het publieke debat", reageerde een woordvoerder van het CJO. De organisatie ondersteunt het CIDI, dat een strafklacht tegen de AEL indiende.

volgens mij wil iran gewoon een religieuze oorlog, zodat ze die kutkernwapens van ze kunnen gebruiken :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op maandag 6 februari 2006 om 19:14:
volgens mij wil iran gewoon een religieuze oorlog, zodat ze die kutkernwapens van ze kunnen gebruiken

volgens mij ook, wat moete ze met kernenergie en dergelijke, ze hebbe genoeg olie om zichzelf de komende 100 jaar te voorzien van energie... gevaarlijk en gestoord land vind ik t maar...
Waarschuw beheerder
donateur
En dan mogen wij alles wat met de islam te maken heb ook in de brand steken en slopen :yes:
Waarschuw beheerder
vlaggetje de fik in dacht ik zo

Waarschuw beheerder
op een volksdeel dat begrip heeft voor het feit dat moslims zich gekwetst voelen.

ze zijn de enige dus ze zoude daar blij mee moete zijn!! :@

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
De twaalf beste tekenaars worden met gouden munten beloond.

Die schapen leven echt in de middeleeuwen :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij wil met de provocerende actie de Westerse vrijheid van meningsuiting uittesten.

heeft ie helemaal gelijk in, nu nog in de rest van dat land vrijheid van meningsuiting invoeren :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ziek man die gasten :[ Wat heeft het één met het ander te maken? Laten ze dan spotprenten over Jezus Christus maken ofzo. Dan zal ik ook in een deuk liggen.......denk ik, want zoveel humor zullen ze daar niet hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
beste cartoonist komt zeker ook in het paradijs
Waarschuw beheerder
donateur
beetje zelfspot is nog helemaal niet zo verkeerd dacht ik zo...
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op maandag 6 februari 2006 om 19:18:
En dan mogen wij alles wat met de islam te maken heb ook in de brand steken en slopen

dat wordt een partyflock sloop meeting :P
Waarschuw beheerder
volgens mij wil iran gewoon een religieuze oorlog, zodat ze die kutkernwapens van ze kunnen gebruiken :@

Wat bedoel je hier precies mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Off Topic op maandag 6 februari 2006 om 19:40:

Ik denk dat hij bedoelt dat iran een religieuze oorlog wil beginnen zodat ze die kutkernwapens kunnen gebruiken;)
Waarschuw beheerder
Wat een mafkezen daar, waar maken ze zich druk over :[ Een paar domme spotprenten en vervolgens slaan die knakkers helemaal door. Hoorde dat er al doden waren gevallen tijdens die rellen. Het zijn zulke sufkutten met hun geweld dat ze zelfs hun eigen volk om zeep helpen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Jerommeke B) op maandag 6 februari 2006 om 19:46:
Het zijn zulke sufkutten met hun geweld dat ze zelfs hun eigen volk om zeep helpen

kan wel wat zeggen, maar hou mijn mondje braaf dicht...:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Off Topic op maandag 6 februari 2006 om 19:40:

dat iran er niet voor wil zorgen dat dit gebeuren stopt, maar zelf ook wat wil uitlokken. Het is niet zon braaf landje dat iran..

Waarschuw beheerder
Ik vind dit allemaal te erg voor woorden, dat het gewoon lachwekkend is jezus wat een onzin allemaal joh.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op maandag 6 februari 2006 om 19:52:
dat iran er niet voor wil zorgen dat dit gebeuren stopt, maar zelf ook wat wil uitlokken. Het is niet zon braaf landje dat iran..

dus jij denkt dat er een breed genoeg consensus heerst in iran onder de bevolking en regering en geestelijk leider om kernbommen tegen israël en/of europa gaan gebruiken? waarom? zouden ze dan zelf niet een uur later van de kaart zijn geveegd? het is een kwestie van een kernbom willen hebben, niet perse gebruiken

Waarschuw beheerder
Moet je eens serieus kijken hoe ze bezig zijn.
Waarschuw beheerder
Het Nederlandse Centraal Joods Overleg (CJO) hekelt de escalatie van het cartoonconflict. Volgens het CJO richt de AEL, die als reactie antisemitische cartoons op haar site had gezet, haar frustratie over de Deense cartoons juist op een volksdeel dat begrip heeft voor het feit dat moslims zich gekwetst voelen.

Hier word de spijker op de kop geslagen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op maandag 6 februari 2006 om 19:52:

idd! ze proberen iedere moslim uit de tent te lokken en zullen op deze manier hun heilige oorlog rechtvaardigen!

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaa dan mogen we Iraanse ambassades en Iraanse vlaggen in brand steken.

:/

Toch typisch dat wanneer Denen spotprenten tekenen, veel moslims zich richten op de Joden.

Waarschuw beheerder
donateur
ja niks mis om het AZC in de fik te zetten!!!!
Waarschuw beheerder
Anders verzinnen ze zelf ff een keer iets origineels ofzo.

Ze doen met godsdienstoorlog ook het westen na, alleen waren ze er hier 600 jaar eerder mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Iran wil wel een Nederlandse bondscoach voor het voetbal. Klein beetje verstand hebben ze blijkbaar nog wel.
Waarschuw beheerder
dan is het ook te hopen dat een nederlandse coach hetzelfde verstand heeft om daar niet heen te gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 19:55:
gewoon lachwekkend is jezus

Nu maak je mij als christen ook boos.......Ik ga rellen in Katwijk :[
Waarschuw beheerder
Centraal Joods Overleg
Het Nederlandse Centraal Joods Overleg (CJO) hekelt de escalatie van het cartoonconflict. Volgens het CJO richt de AEL, die als reactie antisemitische cartoons op haar site had gezet, haar frustratie over de Deense cartoons juist op een volksdeel dat begrip heeft voor het feit dat moslims zich gekwetst voelen. "Niemand vindt het prettig om te worden gekwetst. Zeker niet als religieuze minderheid. Het recht op vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief voor belediging van bevolkingsgroepen.

Juistem (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou gewoon alle spotprenten plaatsen dan bok je hun ook meteen.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 6 februari 2006 om 19:33:
beste cartoonist komt zeker ook in het paradijs

mja...weet hij veel dat ie geen 70 maagden krijgt, maar een maagd van 70....:D
Waarschuw beheerder
kunnen we niet meedoen aan die wedstrijd en dan allemaal spotprenten over die Ahmadinejad opsturen ofzo????

Waarschuw beheerder
laat ze maar ze willen een reactie uitlokken, waarna zij ons dan weer de zwarte piet kunnen toe spelen.

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat iedereen daar werkloos is. :S
Staan 100.000den mensen vlaggen te verbranden en te schreeuwen.
alsof ze niet wat beters te doen hebben en wij maar gekld sturen in de hoop dat het daar in de toekomst beter gaat.
Het grootste probleem wat vverdere ontwikkling daar in de weg staat zijn de eigen bevolking en de mentaliteit.
Trek alle troepen en hulpgelden in en laat het ze maar uitzoeken zoals de meerderheid wil want wij zijn immmers democraten de wil van het volk voorop.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 00:30:
want wij zijn immmers democraten de wil van het volk voorop.

Ja, dat is zo, zelfs gesneuvelde soldaten uit WO1 hebben stemrecht in het democratische westen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk was het wel te verwachten dat ze de Joden er op aan pakken. Onderwerpen waar je Christenen echt zo mee hebt zijn er een stuk minder. In de ogen van de meeste Iranezen is de holocaust een mythe, dus het is ook nog wel voor de hand liggend dat ze dit onderwerp kiezen. Gewoon wijzer zijn en geen aandacht aan besteden lijkt mij dan weer het beste.
Waarschuw beheerder
te dom gewoon weer.

Waarschuw beheerder
CEWL !

...maar dan oog om oog

Er is een priester neergegaan, dus pakken wij een imaam..
We boycotten alle producten uit Iran (whatever...)
Ambassade steken we in de fik.

Gelukkig zijn wij wel beschaafd en heeft Jezus een gevoel voor humor.

...maar waarom krijgen de Joden dit nu eigenlijk op hun brood ????

Waarschuw beheerder
Heel erg primitief volk, ik heb het idee dat al die "mensen" in hun eigen Islamitische Middeleeuwen zijn beland, alleen zijn ze compleet gestoord en levensgevaarlijk met de huidige technologie.
Die mensen moeten eens kappen met het opdringen van die islam naar het Westen toe, ik als "ongelovige" wil helemaal geen ene klote te maken hebben met zo'n verziekte vorm van godsdienst-uitoefening. Ik zou hier nog een betoog van 5 uur op kunnen hangen, maar ik denk dat de meerderheid wel hetzelfde denkt. Misschien moet ik een stukje uit de Koran voorlezen, maar dat heb ik nooit gelezen, dat durf ik ook niet, want ik ben bang dat ik dan ook in zo'n verziekte geest verander...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toch wel weer raar. Er heerst al jaren een conflict met de Joden in het Midden Oosten. Denemarken (toch overwegend Christelijk en niet Joods?) schrijft een cartoon. En wat doet Iran? Ze vallen de Joden aan met een tegen-offensief in cartoons.

Dus waar draait het uiteindelijk weer om? Waar het al jaren om draait, het Israel en Palestina conflict.

Ze grijpen deze gelegenheid weer mooi aan om wederom oorlog tegen elkaar te kunnen voeren. Volgens mij staan die cartoons hier volledig buiten. Anders zou men wel cartoons over Jezus gaan tekenen om het Christendom te kwetsen.

Waarschuw beheerder
volgens mij ook, wat moete ze met kernenergie en dergelijke, ze hebbe genoeg olie om zichzelf de komende 100 jaar te voorzien van energie... gevaarlijk en gestoord land vind ik t maar...

Is dit een grapje ??? Olie is waar dat land op leeft, te kostbaar om voor energie te gebruiken.
Waarom zou een land als Iran geen kernenergie mogen gebruiken als bijvoorbeeld Amerika of Israël dat wel mag??
Van deze laatste 2 landen weten we dat ze genoeg kernwapens hebben om er een globaal eind aan te maken.

Het is erg dat zoveel mensen in het midden oosten door het dolle heen zijn, en veel zijn er dat onterecht.
Maar in het geval van de Palestijnen kan ik er begrip voor hebben.
Wat zouden julie doen als je land door internationaal ingrijpen grotendeels afgepakt wordt ??
Je zou denken dat je Joodse volk iets van 40/45 heeft geleerd en zich bescheiden en dankbaar zou opstellen.
Helaas is het tegendeel waar en hebben ze hun grenzen alleen uitgebreid en omliggende landen aangevallen.
Het midden oosten ziet in het westen geen bondgenoot en gelijk hebben ze.
Het enigste wat wij als westerse landen doen is verplichtingen opleggen en zelfs drijgen met het opzeggen van financiële steun aan de Palestijnen ????
Is dat niet het dwarsbomen van democratie aldaar ??
Wie zich even verplaatst in deze situatie kan begrijpen dat de reactie's niet geheel irrationeel zijn
Waarschuw beheerder
Maar niet relevant aan de cartoons...........

Wat hebben die Denen met het Midden Oostenconflict te maken? Nee hoor, men heeft gewoon weer een stok om de hond mee te slaan........
Waarschuw beheerder
donateur
Er was eens een filmpje gemaakt die stond ook op dit forum, weet iemand nog hoe die heet? Dat was ook over de holocaust, of nee, auswitzin elk geval..

Het was een soort promotiefilm voor een feest, Egug gruwelijk!

Met "ARBEIT MACHT FREI" en die onzin.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brainless op maandag 6 februari 2006 om 19:18:
En dan mogen wij alles wat met de islam te maken heb ook in de brand steken en slopen

hahaha ja!

Waarschuw beheerder
donateur
hoe ist nou met die tekening????
Mag ik al die moslims al eens slopen??
Waarschuw beheerder
Als ik 1 zown tekening zie steek ik de dichtsbijzijnde moskee in de fik :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op dinsdag 7 februari 2006 om 19:04:
Als ik 1 zown tekening zie steek ik de dichtsbijzijnde moskee in de fik

boordevol moslims??;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JolieMelodie op dinsdag 7 februari 2006 om 15:24:
Het was een soort promotiefilm voor een feest, Egug gruwelijk!

Met "ARBEIT MACHT FREI" en die onzin.

"Housewitz: Tanzen macht frei" was t geloof ik.
Waarschuw beheerder
Willen die moslims oorlog of zo? als ze door gaan kunne ze die krijgen! Ze gaan zo echt te ver, beetje kinderachtig vind ik.
Uitspraak van Stiffa:bier: op dinsdag 7 februari 2006 om 19:04:
Als ik 1 zown tekening zie steek ik de dichtsbijzijnde moskee in de fik

Ik doe mee:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=522 height=321 cacheid=000b9fac00218a5293e1591d1a013874d0]http://www.iran-press-service.com/ips/articles-2004/september/Executions_in_Iran.jpg[/img]

dat die gasten in de middeleeuwen leven is wel duidelijk:cry:
Waarschuw beheerder
jah man die gasten zijn gewoon GEK, echt man.