| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, vrijdag 14 juli 2006 om 13:00 evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van SimonV op woensdag 12 juli 2006 om 16:09:
Reken maar op vrij: 20k en zat. 40 a 45k. Er is een run op kaarten op dit moment!
Maximum op de vrijdag is 15.000 en de vrijdagtickets zijn niet uitverkocht
wordt het supermooi weer dus mensen gaan pas op het laatst kaarten kopen.
zéker na die regen vorig jaar
13:40 14:40 Tom Harding
Vorig jaar hebben wij (volgens mij) tot het einde bij Cox gestaan.... dus nee....
Voor de geinteresseerden:
Dance Valley wordt vooral zaterdag een stuk drukker dan Extrema.
Reken maar op vrij: 20k en zat. 40 a 45k. Er is een run op kaarten op dit moment!
Zorg dat je erbij bent! Cu there!
Nog 2 dagen, ongelofelijk
Bij deze wil ik iedereen een fantastische dag toewensen in het prachtige spaarnwoude!!!
Mijn vriendin wil graag komen maar niet de hele dag, nu wilde ze rond een uur of 7 komen. Kan je dan nog naar binnen of niet?
Wie zijn mijn buren op de camping? Heb een heineken tentje voucher nummer 222....
Zie net de line-up,en mijn favo dj's draaien allemaal naar elkaar,had het niet beter kunnen wensen!!!
Eerst even naar Mac&Mac dan Sander van Doorn dan iets later mijn Nr;1 Marco V!!!!
En dan als toetje Armin als afsluiter op de Main!!!
Prijsvraag op de site van TMF...
Gewoon heel internet afstruinen en aan alle prijsvragen mee doen en dan keihard duimen!
Dance Valley, here we come!
er voor zorgen dat vriendin ook vroeg wakker wordt
Dance Valley, here we come! Are you ready??????!!!!