| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, vrijdag 14 juli 2006 om 13:00 evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
k kan je ook wel even nat maken
Damn, dit feest wordt echt een mega workout.
Gewoon je borsten vasthouden als je danst.
Zeg wie vertelde er nou dat er een zwembad zou zijn?
pleeeeasee laat er een zwembad zijn!
.....Ik had dus niet in de gaten dat op vrijdag de mainstage niet geopend is
Volgens mij is de main en live stage hetzelfde, alleen staan daar vrijdag: Phillipo, The Crystal Method, the PRODIGY LIVE en begint het dus daar pas om 19.30.
Wie zijn mijn buren op de camping? Heb een heineken tentje voucher nummer 222....
Of in elk geval een prinklertje waar ik doorheen kan rennen
echt waar, dat maakt voor mij echt hét verschil. Als dat halve terrein maar open is vind ik 39 euro nog te veel hoor, als staan de Rolling Stones er.
Dance Valley is volgens mij nog nooit helemaal uitverkocht geraakt.
Of in elk geval een prinklertje waar ik doorheen kan rennen
Dat kwam omdat er 10 centimeter water stond door de regen en ze bang waren dat als de Main op vrijdag open zou zijn dit op zaterdag niet meer zou kunnen... Voorzorg dus!
Bijvoorbeeld digicam?
Ja maar een digitale camera kunnen ze toch niet zomaar afpakken?
dus die kan dan toch gewoon mee naar binnen?
volgens mij mag je geen PROFFESIONELE (foto)camera's meenemen, das toch altijd zo, maar daar valt digi-cams niet onder volgens mij
nog 2 daagjes
Het zal wel super zijn! Morgenavond knallen in de valley op The Prodigy!!!
mmmmz ik dacht dat vorig jaar van te voren al werd gezegd dat alleen het beneden veld gebruikt zou worden!
Teminste dat dacht ik
ik wil NU het antwoord!
Mainstage open = kaartje halen
Mainstage dicht = Doei doei dance valley op vrijdag