laatste aanpassing
1649x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Neuh
Ik sluit me aan als fan, is 1 van de serieuze posters hier, ik bied me aan als penningmeester
Chantelle

hoe oes hoet moet joe
ik spreek vandaag de oe taal maar ga eerst ehm
toch maar ff slapen na een drukke dag
hahaha die blijf je er altijd wel tussen houden met ehm ja domme opmerkingen...nou hou ik me mond ff want ik zie er al een paar
hoe oes hoet moet joe
ik spreek vandaag de oe taal maar ga eerst ehm
toch maar ff slapen na een drukke dag
alleen ik heb spamfans
hahaha die blijf je er altijd wel tussen houden met ehm ja domme opmerkingen...nou hou ik me mond ff want ik zie er al een paar
laatste aanpassing
Welkom in het topic waar de meeste FAKE persoon op pf centraal staat.
haha
volgens mij ook wel..
naar 80 feesten geweest en nog nooit een bekende uit haar lijst gezien?
naar 80 feesten geweest maar geen enkel pf-foto? (terwijl er wel pf-fotograven in haar lijst staan)
misschien is ze wel dat meisje op die foto's maar ammenooitniet dat zij naar 80 feesten is geweest
Liegerd
laatste aanpassing
donateur
nou roep hem op dan!!
ja die eikel is niet online
maar ja chantelle ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze wel echt is althans mensen hebben wel met haar op de webcam gezeten en haar vriend kennen ook wel meerdere mensen dus ze is wel echt... schijnbaar haha
ik dacht eerst ook dat ze fake was mja ach zeker weet je het toch nooit op pf misschien ben ik ook wel fake
(permanent verbannen)
maar ja chantelle ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze wel echt is althans mensen hebben wel met haar op de webcam gezeten en haar vriend kennen ook wel meerdere mensen dus ze is wel echt... schijnbaar haha
Ik geloof er helemaal niets van
donateur
whahahha ja mijn vriend gelooft er ook geen reet van, en ik weet nie wat ik moet geloven haha maargoed ze heef dus al hiervoor eerder een account gehad vandaar dat ze al zoveel feesten erin heeft staan en zoveel vriendjes heeft
en machiel moet trouwens wel ff zeggen dat je een ongelovelijke slijmbal bent

je opent nou nooit zoiets voor mij
en machiel moet trouwens wel ff zeggen dat je een ongelovelijke slijmbal bent
je opent nou nooit zoiets voor mij
ze heef dus al hiervoor eerder een account gehad vandaar dat ze al zoveel feesten erin heeft staan en zoveel vriendjes heeft
waarom heeft iedereen die in haar vriendjeslijst staan haar nog nooit in het echt gezien dan? en waarom heeft ze geen enkele foto op pf? of van een feest.. kind is hartstikke nep
misschien wil ze zich niet zo kenbaar maken op het internet?!
jij bent gewoon een knakker die erin stinkt
jij bent gewoon een knakker die erin stinkt
dus jij bent ook nep?
ik zei waarom reageert ZE in ene niet meer volgens mij spelen jullie onder 1 hoedje
duidelijk, ik geef toe, ik ben fake
whehe, jah typfout moet kunne 
zo nu weet iedereen dat ik ook fake ben
ja precies, wat zou jij doen als al die kansloze rukkertjes steeds liggen te geilen?
oke, jij zou ze volledig afzeiken
ja machiel je ben fake maar dat wist ik allang
zo nu weet iedereen dat ik ook fake ben
maarre tsja miscshien is het ook wel het beste dat ze er niet op reageert hehe
ja precies, wat zou jij doen als al die kansloze rukkertjes steeds liggen te geilen?
oke, jij zou ze volledig afzeiken
geef het bewijs maar dat ze NIET fake is.
en toch zeg ik dit tegen je..maten van me hadden d'r in hun msn...en NIEMAND kent 'r en weet wie het is...en de blabla over webcams etc...ook bullshit!
ik moet toegeven dat het een meesterlijke nep pf is
maar wil wel weten wie het nou eindelijk is..!
weet je hoe fucking vaak die agenda van d'r / hem wordt gewijzigd! en de feestjes waar zij/hij komt...bijv in de waakzaamheid..
niemand weet het
en toch zeg ik dit tegen je..maten van me hadden d'r in hun msn...en NIEMAND kent 'r en weet wie het is...en de blabla over webcams etc...ook bullshit!
ik moet toegeven dat het een meesterlijke nep pf is ..
maar wil wel weten wie het nou eindelijk is..!
weet je hoe fucking vaak die agenda van d'r / hem wordt gewijzigd! en de feestjes waar zij/hij komt...bijv in de waakzaamheid..
niemand weet het
oke, je hebt het zelf dus niet gezien... dus je praat mensen na... das duidelijk!
Ik kan er niks aan doen maar moest wel aan dit verhaal denken:
http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=32694
Er was daar nog ene hele thread over, maar die kunnen nu alleen leden nog lezen zie ik: http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=32520
http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=32694
Er was daar nog ene hele thread over, maar die kunnen nu alleen leden nog lezen zie ik: http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=32520
geef maar het bewijs dat ze fake is en geloof je!
1. ze is op 80 feesten (wat overigens eerst 90 was
2. volgens mij zijn de profielen van haar vriend en vriendin ook zwaar nep, gelet op de tijden (steeds hetzelfde tijdstip erachter zitten)
3. geen enkele foto van een feest waar ze op staat
je bent echt zo dom als je erin trapt
ik hoorde dat haar vriend uit den haag komt dus ja
nu weer uit den haag?
tegen mij zei ze eindhoven
ze had zo'n grote waffel tegen mij.. vind t raar dat ze hier niet reageert.. denk dat ik haar ga pb-en
en zoveel moeite ervoor voor doen ook! heb je gezien hoeveel forum-berichten én foto-opmerkingen reeds gedaan zijn
denk ook dat het iemand is die geen werk heeft.. of die op kantoor werkt
laatste aanpassing
ja ik hoorde weer uit den haag want die vriend van mij die mijn bron is die scheen hem te kenne ofzo
heeft ze haar eigen vriend wel ooit in het echt gezien dan?
maar goed denk idd dat niemand er ooit achterkomt..
ik blijf erbij.. ze liegt.. misschien is het wel dat meisje op die foto maar dat profiel van haar vriend (zwarte hond) en van die vriendin is nep.. en dat ze naar zoveel feesten is geweest ook..
donateur
nou heb es ff gekeken in haar agenda maar ik zie idd allemaal feesten staan waar ik ook ben geweest en dat is een buurthuis zeg maar waar maximaal 200 man in kan en waar op zo'n feestje gemiddeld 100 man liep
en ik ben haar daar nog nooit tegengekomen moet ik zeggen
neem aan dat dat me wel bij bleef dan, en op meerdere avonden waren er maar 30 mensen ofzo en anders had ik haar wel herrinerd dus haha nou of ik ben blind of ze is helemaal niet geweest.
en ik ben haar daar nog nooit tegengekomen moet ik zeggen
nou als ze fake is zal ze/hij wel helemaal dubbel liggen nu omdat we het zoveel aandacht geven
dat weet ik ja whahahahaha daarom is deze PF ook wel goed gedaan op zich!
maare heb jij de foto-opmerkingen weleens gezien??!?
echt bij iedereen hoi jantje hoi klaas hoi sabine
terwijl ze/hij niemand kent
nou heb es ff gekeken in haar agenda maar ik zie idd allemaal feesten staan waar ik ook ben geweest en dat is een buurthuis zeg maar waar maximaal 200 man in kan en waar op zo'n feestje gemiddeld 100 man liep
precies
maar wat ik me wel afvraag.. hoe komt zij aan zoveel foto's van zichzelf dan?
daarom denk ik dat zij dat meisje van die foto's dus wel is
donateur
ja onder mijn foto's ook wel geloof ik.
ik heb ook veel pbtjes van haar gekrgen maar het vage van alles is is dat ze een vriend van mij wel leuk vond en die vond haar ook wel leuk enzo dus die zei ook al dat ze echt was
mja dat vind ik ook vaag ja zoveel fotoopmerkingen
mja andere kant waarom zou je zoveel moeite in een nepprofiel stoppen en jongens gaan versieren en opmerkinge plaatsen en alles, als je nou mensen gaat vervelen en lopen rellen enzo oke, maar ze geef vaak wel gewone opmerkingen
ik heb ook veel pbtjes van haar gekrgen maar het vage van alles is is dat ze een vriend van mij wel leuk vond en die vond haar ook wel leuk enzo dus die zei ook al dat ze echt was
mja dat vind ik ook vaag ja zoveel fotoopmerkingen
mja andere kant waarom zou je zoveel moeite in een nepprofiel stoppen en jongens gaan versieren en opmerkinge plaatsen en alles, als je nou mensen gaat vervelen en lopen rellen enzo oke, maar ze geef vaak wel gewone opmerkingen
dit herken ik wel
ik heb t aan haar nagevraagd maar ze drukt zomaar op gelezen
Maar heeft hij haar gezien dan of ook alleen via pb?
je weet het niet maar het kan gewoon niet echt zijn
donateur
ja weet ik nie precies zal nog wel wat onderzoek doen iig whahahah
maar ze is wel nederlandse dat meisje want deze foto staat website bij
![Bron: http://img13.imageshack.us/img13/558/vrie8qe.png [img width=400 height=299 cacheid=000b5a640020e29b38de81d81a012f6d82]http://img13.imageshack.us/img13/558/vrie8qe.png[/img]](/images/cache/000b5a640020e29b38de81d81a012f6d82)
en www.rompen.com is een nederlandse site dus ja
maargeod volgens mij is het nie amerika waar die fot's zijn gemaakt maar spanje ofzo of italie zo zien die omgevingen eruit op haar foto's
en www.rompen.com is een nederlandse site dus ja
maargeod volgens mij is het nie amerika waar die fot's zijn gemaakt maar spanje ofzo of italie zo zien die omgevingen eruit op haar foto's
laatste aanpassing
het zou echt zo'n actie voor een fulltime pf'er zijn...!! ik ken er wel een paar..of één van hun het is
wie zal het zeggen! d'r is wel héél veel moeite in gestoken
en om zomaar je msn aan iedereen te geven (zou ik nooit doen) ik weet wel dat onwijs veel mensen die van hem/haar hebben
donateur
nou ja andere kant als je es wist hoeveel fake profielen er van mij op sugarbabes en weet ik veel wat voor kansloze sites staan
een keer een cu2 profiel aangemaakt onder mijn naam en met mijn foto's maar echt super mooi, heel stuk over mijn verleden erbij (waar ze dat vandaan heef gehaald
) en allemaal gegevens over mij en heel mooi die foto's neergezet met teksten en alles heeeeel vaag 
zoveel moeite doen sommige mensen ervoor dus op zich zou het wel kunnen mja
zoveel moeite doen sommige mensen ervoor dus op zich zou het wel kunnen mja
Ik snap niet dat jullie je mening baseren op wat anderen zeggen. Dat anderen haar op een webcam gezien hebben wil toch niks zeggen? Ik zou zoiets zelf willen zien.
Ik vind het sterk, dat als je zoveel mensen kent op PF, je er nog nooit eentje in het echt gezien hebt. Maar goed, snap dan ook niet waarom niemand die aan de echtheid van Chantelle twijfelt en in d'r vriendjeslijst staat, vraagt om wat af te spreken. Neem aan dat als ze for real is, ze ook niets te verbergen heeft.
Ikzelf heb er ook een raar gevoel bij en mn intuitie laat me wat dat betreft niet vaak in de steek. Daarbij is het een stukje beroepsdeformatie denk ik, want ik weet donders goed dat er mensen zijn met een zeer levendige fanatasie.
Ik ben destijds zelf ook een boel foto's van mezelf tegengekomen op een of andere scholierensite. Er zat daar een meisje die zich voordeed als mij. En "mij" was in dat geval geen wackiejacky, maar een of andere griet van 18 (dat was dan wel weer een compliment
). Ze had foto's van Flock gebruikt en bepaalde mensen met wie ik daarop stond werden dan als broertje bestempeld. Het was heel surrealistisch om dat te zien. Ze had gewoon helemaal ene verhaal verzonnen rondom mijn persoontje.
Daarnaast, vorige weke was nog bij "Opgelicht!" hoe Russische bendes jaarlijks miljoenen aftroggelen bij mannen die ze laten denken dat ze een of andere Russische vrouw gevonden hebben. Ze mailen willekeurig naar mannen in o.a. Nederland, doen alsof ze een of andere Georgina of Svetlana zijn, alsof ze op zoek zijn naar geluk en roem in Nederland...en er zitten altijd mannen bij die op sociaal vlak niet bedreven zijn. Die al jaren alleen zijn en die denken het geluk gevonden te hebben. En dan sturen ze geld en dat was het dan weer.
Internet zit vol met fakers. Dat kunnen oplichters zijn maar ook onzekere meiden of jongens die proberen op Internet dat leven te creeeren dat ze zouden willen hebben. Of met mensen die aan pseudologica fantastica lijden en zelf helemaal geloven in hun verzonnen persoontje.
Ik zeg daarom, ik zou er niet raar van opkijken als er in dit geval ook iets aan de hand was. Vind dat Chantelle net even iets te vaak commentaar neerzet onder m'n foto's alsof ze me kent, terwijl ik me niet kan herinneren haar ooit gezien of gesproken te hebben
Ze reageert zelf ook niet in dit topic. Dat vind ik ook opmerkelijk. Als ik namelijk gewoon ECHT ben, zou ik dat ook wel even verifieren en daarna van iedereen excuses eisen die eraan getwijfeld heeft.
Makes you wonder, huh?
Ik vind het sterk, dat als je zoveel mensen kent op PF, je er nog nooit eentje in het echt gezien hebt. Maar goed, snap dan ook niet waarom niemand die aan de echtheid van Chantelle twijfelt en in d'r vriendjeslijst staat, vraagt om wat af te spreken. Neem aan dat als ze for real is, ze ook niets te verbergen heeft.
Ikzelf heb er ook een raar gevoel bij en mn intuitie laat me wat dat betreft niet vaak in de steek. Daarbij is het een stukje beroepsdeformatie denk ik, want ik weet donders goed dat er mensen zijn met een zeer levendige fanatasie.
Ik ben destijds zelf ook een boel foto's van mezelf tegengekomen op een of andere scholierensite. Er zat daar een meisje die zich voordeed als mij. En "mij" was in dat geval geen wackiejacky, maar een of andere griet van 18 (dat was dan wel weer een compliment
Daarnaast, vorige weke was nog bij "Opgelicht!" hoe Russische bendes jaarlijks miljoenen aftroggelen bij mannen die ze laten denken dat ze een of andere Russische vrouw gevonden hebben. Ze mailen willekeurig naar mannen in o.a. Nederland, doen alsof ze een of andere Georgina of Svetlana zijn, alsof ze op zoek zijn naar geluk en roem in Nederland...en er zitten altijd mannen bij die op sociaal vlak niet bedreven zijn. Die al jaren alleen zijn en die denken het geluk gevonden te hebben. En dan sturen ze geld en dat was het dan weer.
Internet zit vol met fakers. Dat kunnen oplichters zijn maar ook onzekere meiden of jongens die proberen op Internet dat leven te creeeren dat ze zouden willen hebben. Of met mensen die aan pseudologica fantastica lijden en zelf helemaal geloven in hun verzonnen persoontje.
Ik zeg daarom, ik zou er niet raar van opkijken als er in dit geval ook iets aan de hand was. Vind dat Chantelle net even iets te vaak commentaar neerzet onder m'n foto's alsof ze me kent, terwijl ik me niet kan herinneren haar ooit gezien of gesproken te hebben
Ze reageert zelf ook niet in dit topic. Dat vind ik ook opmerkelijk. Als ik namelijk gewoon ECHT ben, zou ik dat ook wel even verifieren en daarna van iedereen excuses eisen die eraan getwijfeld heeft.
Makes you wonder, huh?
chntll_@hotmail.com...hoorde ik al ergens voorbijkomen 
doe maar effe ghehehe
ik spreek nu met iemand op msn die met haar gesproekn heef en over webcam heef gezien en die gelooft er ook geen reet van ff uithoren
doe maar effe ghehehe
laatste aanpassing
nou ja andere kant als je es wist hoeveel fake profielen er van mij op sugarbabes en weet ik veel wat voor kansloze sites staan een keer een cu2 profiel aangemaakt onder mijn naam en met mijn foto's maar echt super mooi, heel stuk over mijn verleden erbij (waar ze dat vandaan heef gehaald ) en allemaal gegevens over mij en heel mooi die foto's neergezet met teksten en alles heeeeel vaag
Dit bedoel ik dus. En heb het ook gezien met ene vriend van me, zijn foto's stonden ook op diverse sites. Er zijn echt genoeg mensen die zich uitgeven als een ander. Denk dat het meestal wel onschuldig is, maar er zitten ook freaks tussen hoor. Gasten die proberen jonge meisjes te ronselen, die via MSN wat gaan afspreken en zo'n meisje dan verkrachten...er zijn verhalen genoeg bekend.
Ik ga wat dat betreft altijd op mn intuitie af en die is gelukkig wat beter te vertrouwen dan toen ik zelf nog een naief meisje van 15 was, dat scheelt
ik spreek nu met iemand op msn die met haar gesproekn heef en over webcam heef gezien en die gelooft er ook geen reet van ff uithoren
Misschien zet diegene wel steeds hetzelfde filmpje aan op de webcam. Komt dat ook van Internet af.
En het zijn altijd andeeren die iets gehoord hebben. dat is net met alle zogenaamde doden die er elke week were op feesten schijnen te vallen. Niemand ziet ooit zelf hoe zoiets bevestigd wordt maar vrienden hebben witte lakens gezien of blablablaaaaa.
donateur
oh ik hoor net dat er iets nieuws is dat je andermans webcam kan laten zien onder jou eigen msn adres dus dat het idd wel nep is, hahaha nou hij geloof het ook niet helemaal
en hij verteld ook dat een andere vriend van mij en van hem die vond zij leuk en had ze ook foto van hem onder d'r eigen inbreng maar ze heef nooit in het echt contact gezocht hoor ik net
mja hij heef haar gezien dus en gelooft het nog nie en denk ook dat het een nepzooi is dus ja hahahaha
en hij verteld ook dat een andere vriend van mij en van hem die vond zij leuk en had ze ook foto van hem onder d'r eigen inbreng maar ze heef nooit in het echt contact gezocht hoor ik net
mja hij heef haar gezien dus en gelooft het nog nie en denk ook dat het een nepzooi is dus ja hahahaha
Makes you wonder, huh?
jij bent wel éérrrug slim zeg!!
we zijn al een heel stuk wijzer geworden..dank je wel
oh ik hoor net dat er iets nieuws is dat je andermans webcam kan laten zien onder jou eigen msn adres dus dat het idd wel nep is, hahaha nou hij geloof het ook niet helemaal
ik heb hier een programmaatje dat je zeg maar 'een webcam' hebt terwijl je dan bijvoorbeeld een filmpje kunt laden in die 'webcam' zodat de ander dus dat filmpje ziet! op zich wel slim...!
donateur
ja dat heb ik ook ooit es met een gehad die geloofe ik ook niet en toen zei ik het en toen verwijderde ze me, uiteindelij bleek het een vriend te zijn geweest van een jongen die ik kende dus ja, sowieeso als je weet dat je echt ben heef jack ook gelijk met dan zou je juist willen laten zien dat je echt ben en iedereen ze excuus laten aanbieden 
donateur
lees het stuk van wackie jackie maar en verder zijn we via de foto's die ze heef tot conclusie gekomen dat het geen foto's zijn die in nederland zijn genoemen dus alleen maar vakantiefoto's plus het feit dat ze een foto heeft waar een website op stond ik heb toen ff gekeken en dat was een nederlandse website maar dat scheen dus een uploadpagina te zijn
dan dat een vriend van mij met haar gecamd had maar het idee had dat zij het niet echt was omdat je tegenwooridg webcamfilmpjes van intenret kan halen en dat daar neer kan zetten en aan wat ze zei enzo niet echt geloofd edat ze echt was
en dat ze een vriend van mij en van hem leuk vond, en ook fotós van hem had onder haar eigen inbreng enzo en helemal verliefd was maar nooit contact heef gezocht om hem te gaan zien, terwijl hij dat wel wilde dus ja
als ik me nog wat te binne schiet typ ik dat ook nog wel
dan dat een vriend van mij met haar gecamd had maar het idee had dat zij het niet echt was omdat je tegenwooridg webcamfilmpjes van intenret kan halen en dat daar neer kan zetten en aan wat ze zei enzo niet echt geloofd edat ze echt was
en dat ze een vriend van mij en van hem leuk vond, en ook fotós van hem had onder haar eigen inbreng enzo en helemal verliefd was maar nooit contact heef gezocht om hem te gaan zien, terwijl hij dat wel wilde dus ja
als ik me nog wat te binne schiet typ ik dat ook nog wel
donateur
het zijn geen echte bewijzen maar ik denk dat we nooit bewijs zullen krijgen of ze nou echt is of niet maar als zoveel mesne eraan twijfelen en er op zich wel goeie argumenten worden gegeven
ach het boeit me ook weinig zolang ze mij met rust laat maar vind het wel boeiende discussie hahaha het blijf gewoon een raar verhaal
ach het boeit me ook weinig zolang ze mij met rust laat maar vind het wel boeiende discussie hahaha het blijf gewoon een raar verhaal
Als ik een geile PB conversatie met haar gehad zou hebben
En je leest dit nu allemaal, en ziet in dat ze fake is. Tja dan zou ik me ook best genaaid voelen
En misschien ook wel in de ontkenningsfase belanden
maar kom op, iedere blinde koe ziet toch wel dat ze fake is
Ik vraag me werkelijk af WIE erachter zit.
Zoveel moeite, zo slecht, maar gelijk ook goed.

En je leest dit nu allemaal, en ziet in dat ze fake is. Tja dan zou ik me ook best genaaid voelen
En misschien ook wel in de ontkenningsfase belanden
maar kom op, iedere blinde koe ziet toch wel dat ze fake is
Ik vraag me werkelijk af WIE erachter zit.
Zoveel moeite, zo slecht, maar gelijk ook goed.
whehe, als het een andere pf-er is, nou, dan weten de admins iig wel of ze fake is ja of nee
Ip adres enzo
fuck it..je heb tig sites waar je anoniem kunt computeren!
om maar wat te noemen! http://www.proxyz.be/
heeft iemand het fake persoon welles echt gesproken of gezien?
niemand
Misschien ben jij het wel.
ik zal toegeven, ik ben het!
Tijd voor een IP-check lijkt me.
en wat bereik je daarmee? dan weet je het IP van die persoon... en dan? je moet het toch ergens mee kunnen vergelijken...
je heb tig sites waar je anoniem kunt computeren!
om maar wat te noemen! http://www.proxyz.be/
Jij bent admin
show us the results
Jij bent admin
Daarbij kunnen Admins niet zomaar IP-checks uitvoeren. Al denk ik dat Tommie zelf wle kan zien of er meerdere accounts op hetzelfde IP geregistreerd staan.
Niet dat dat nodig is want dit lijkt me gewoon duidelijk. Mara ja, bewijst maar weer mooi hoe mensen dingen voor zoete koek slikken en alles op Internet voor waar aannemen.
Daarbij kunnen Admins niet zomaar IP-checks uitvoeren. Al denk ik dat Tommie zelf wle kan zien of er meerdere accounts op hetzelfde IP geregistreerd staan.
Mijn fake account worden anders binnen no-time voor altijd gebannen
zonder enige aanleiding.
Magoed ik vraag me eigenlijk mee af of die chantelle wel een andere account hier op PF heeft. of dat ze zich enkel als chantelle hier voordoet.
Ik denk et wel iemand is met een behoorlijke stoornis, of het moet een goede grap zijn. Maar ik denk niet dat iemand serieus ZOVEEL tijd in een grap gaat stoppen
Gelukkig pas dik een jaar ofzo niet meer hoor, dat scheelt
Niet dat dat nodig is want dit lijkt me gewoon duidelijk. Mara ja, bewijst maar weer mooi hoe mensen dingen voor zoete koek slikken en alles op Internet voor waar aannemen.
gelukkig ben je geen admin meer
meerdere accounts op hetzelfde IP geregistreerd staan.
ooit gehoord van IP-change?
gelukkig ben je geen admin meer
Jij ook een fijn leven toegewenst
Loop nou verder maar niet zo wijs te doen. Ben altijd een prima Admin geweest hoor
Naief, tja, dat was ik ooit ook lang geleden, maar heb wel geleerd verder te kijken dan mn neus lang is. daarbij hebben vrouwen ook nog eens zoiets als intuitie.
Dit klopt gewoon niet. En mocht ik me alsnog vergissen dan zal ik de dame in kwestie mn nederige excuses aanbieden hoor
ik wil het eerst zien, dan geloven! ben niet zo goed gelovig
nou sorry
je hebt zelf ook gelezen dat de profiel van haar zogenaamde beste vriendin nep is
sorry maar ik vind je echt naïef
donateur
Wat een kut discussie zeg
Dat wijf is gewoon fake
Zielig figuur is het die gewoon vet lelijk is en met foto's van iemand anders hier popi jopi komt doen
Reageren op pbtjes? Nee ho maar.. en nu? Waar is ze dan in het topic? Nergens en ga me maar niet vertellen dat ze geen zin heeft om zich te verdedigen want als iemand mij voor fake had uit gemaakt had ik het tegendeel toch wel ff bewezen
Als ze echt zo'n mooi smoeltje had had ze allang een party foto gehad en fuck hell man als je naar die foto's kijkt dan kan het niet anders dan een wijf uit Amerika ofzo zijn
En kijk eens goed dat wijf op de foto ziet er uit als iemand van 14 man
Dat wijf is gewoon fake
Zielig figuur is het die gewoon vet lelijk is en met foto's van iemand anders hier popi jopi komt doen
Reageren op pbtjes? Nee ho maar.. en nu? Waar is ze dan in het topic? Nergens en ga me maar niet vertellen dat ze geen zin heeft om zich te verdedigen want als iemand mij voor fake had uit gemaakt had ik het tegendeel toch wel ff bewezen
Als ze echt zo'n mooi smoeltje had had ze allang een party foto gehad en fuck hell man als je naar die foto's kijkt dan kan het niet anders dan een wijf uit Amerika ofzo zijn
En kijk eens goed dat wijf op de foto ziet er uit als iemand van 14 man
Loop nou verder maar niet zo wijs te doen.
nou sorry maar dat ben je wel.. na alles wat er is gezegd en alles wat hier is aangegeven geloof jij nog steeds dat zij echt is
of hij is het zelf of hij is een ongelofelijke leeghoofd (ik denk het laatste)
ik wil het eerst zien, dan geloven! ben niet zo goed gelovig
PRECIES! Ik dus ook. Maar ik ga er niet vanuit dat de hele wereld zomaar blind te vertrouwen is. Zeker niet op Internet. Daarvoor heb ik net even teveel shit gezien op het wereldwijde web.
Als ze for real is, prima. Laat het haar maar bewijzen. Dan ben ik echt wel zo fair om m'n woorden terug te trekken.
maar gelukkig ben jij zeer verstandig! dus kan ik volledig op jou intuitie vertrouwen!
Verstand en intuitie staan los van elkaar. Maar mijn verstand EN mijn intuitie zeggen me beide dat hier iets niet klopt. Dat jij wat anders wilt geloven, prima. Be my guest.
donateur
Jammer dat ze niet even dr neus laat zien hier 
PRECIES! Ik dus ook. Maar ik ga er niet vanuit dat de hele wereld zomaar blind te vertrouwen is. Zeker niet op Internet. Daarvoor heb ik net even teveel shit gezien op het wereldwijde web.
Als ze for real is, prima. Laat het haar maar bewijzen. Dan ben ik echt wel zo fair om m'n woorden terug te trekken.
citeer ergens een zin van mij waar ik zeg dat ik mensen op internet vertrouw!
ik ontken en bevestig niks!
ik ga alleen in tegen jullie overtuiging! want ik zie nergens 1 argument dat relevant is!
hou je bek gewoon een keer....
jij bent gewoon zo'n wannabee vriendje van chantelle en opent er lekker even een topic over om interessanter over te komen
jij met je citeren de hele tijd
hou je bek gewoon een keer....
stoer, via internet!
je kan het gewoon niet winnen omdat er geen feiten zijn! mensen zoals jij verneuken de maatschappij
jij met je citeren de hele tijd
nog zo'n bewijs! je kan het niet winnen!
Dit ga je niet menen?
jawel, net als veel buitel..
als er goed gelezen zie je dat ik niemand via internet vertrouw! en heb nergens bevestigd dat ik 100% geloof dat een account op internet fake is of niet!
maar als 1 iemand dat roept, roept de rest vrolijk mee en worden er gewoon wazige argumenten gezocht om het te bevestigen!
bewijs is er niet, voor niemand niet, dus het blijf 50/50, net als voor de rest van de accounts op pf!
donateur
Aaaaaaah nou is iedereen tegen machiel

ik vind je nog wel lief hoor

ik vond het ook wel fascinerend om te weten of ze nou wel of niet echt was en persoonlijk geloof ik het ook niet meer maar waarom dan machiel gaan uitschelden en zeggen dat het een leeghoofd is enzo
lekker belangrijk
en dan kunnen wij wel met zogenaamde goeie argumenten komen maar ja wij hebben ook nog niks bewezen
dus...
zo moest ik ff kwijt ga nou weer tv kijken
bla bla das ook gewoon domme onzin
ik vind je nog wel lief hoor
ik vond het ook wel fascinerend om te weten of ze nou wel of niet echt was en persoonlijk geloof ik het ook niet meer maar waarom dan machiel gaan uitschelden en zeggen dat het een leeghoofd is enzo
en dan kunnen wij wel met zogenaamde goeie argumenten komen maar ja wij hebben ook nog niks bewezen
dus...
zo moest ik ff kwijt ga nou weer tv kijken
jij bent gewoon zo'n wannabee vriendje van chantelle en opent er lekker even een topic over om interessanter over te komen terwijl jij niet eens weet wie het is..
donateur
jawel, net als veel buitel..! te goed voelen om zichzelf ongelijk te geven!
als er goed gelezen zie je dat ik niemand via internet vertrouw! en heb nergens bevestigd dat ik 100% geloof dat een account op internet fake is of niet!
Nou je zit er zo te verdedigen dat het wel lijkt of je er heilig van overtuigd bent dat ze niet fake is.. maar dat is ze wel..
maar als 1 iemand dat roept, roept de rest vrolijk mee en worden er gewoon wazige argumenten gezocht om het te bevestigen!
Wat kan mij het nou schelen of iemand anders roept dat ze fake is moeten hun weten
bewijs is er niet, voor niemand niet, dus het blijf 50/50, net als voor de rest van de accounts op pf!
Nou ik vind de foto's al genoeg bewijs.. En aangezien ze zich angstvallig stil houdt zegt dat ook al genoeg
donateur
Nou je zit er zo te verdedigen dat het wel lijkt of je er heilig van overtuigd bent dat ze niet fake is.. maar dat is ze wel..
nou zo blijf de discussie tenminste op gang anders was 7 dagen geleden dit topic al dood en toen was het nog niet eens geopend
ja daar ben ik het dan ook niet mee eens want ik heb al heel lang dat idee dat ze fake is net zoals meerdere onder ons en dat is niet alleen omdat 1 iemand dat roept, daar heb ik ook me redenen voor om aan te nemen dat ze fake was, ik wist niet eens dat meerdere mensen dat ook vonden
maargoed net als wij om te zeggen dat ze nep is heb jij ook het recht om te zeggen dat ze echt is dus ach ja
donateur
nou zo blijf de discussie tenminste op gang anders was 7 dagen geleden dit topic al dood en toen was het nog niet eens geopend
Whehe idd
ja daar ben ik het dan ook niet mee eens want ik heb al heel lang dat idee dat ze fake is net zoals meerdere onder ons en dat is niet alleen omdat 1 iemand dat roept, daar heb ik ook me redenen voor om aan te nemen dat ze fake was, ik wist niet eens dat meerdere mensen dat ook vonden
Ze is gewoon fake
maargoed net als wij om te zeggen dat ze nep is heb jij ook het recht om te zeggen dat ze echt is dus ach ja
Tuurlijk maar wij hebben toch wel gelijk
Joeeeeeeehoooeee Chantelle??? Waarom reageer je niet?
donateur
WAHHAHAHAH
Ze is verbannen voor altijd
whahahahaha
donateur
[ Chantelle ] 123 vrienden · favorieten · archief
Naam: Chantelle
Eigen site: www.cafedakeraf.nl
Geboortedatum: 25 december 1986
Relatie: ja
Favoriete muziekgenres: hardhouse, hardstyle, oldschool, techno
Aangemeld op: 15 augustus 2005 14:54
Status: verbannen (voor altijd)
Laatst hier: vandaag om 17:23
Laatste aanpassing: maandag 23 januari 2006 om 18:56 door een medewerker
Naam: Chantelle
Eigen site: www.cafedakeraf.nl
Geboortedatum: 25 december 1986
Relatie: ja
Favoriete muziekgenres: hardhouse, hardstyle, oldschool, techno
Aangemeld op: 15 augustus 2005 14:54
Status: verbannen (voor altijd)
Laatst hier: vandaag om 17:23
Laatste aanpassing: maandag 23 januari 2006 om 18:56 door een medewerker
WAHHAHAHAH
Ik heb wel een contactje verstuurd met de vraag of ze hier eens naar wilden kijken. Lijkt me dat ze niet zomaar verbannen is. Dat kan haast niet anders of nu is duidelijk dat dit dus een fake-account is.
Om het even wie er achter zit want daar zullen we waarschijnlijk wel nooit achterkomen. Ik heb zelf het gevoel dat het een meisje was die heel graag iets wilde zijn dat ze zelf niet was ofzo. Vrienden wilde maken, populair wilde zijn....denk niet dat het gedaan is enkel met de intentie om te kutten want dan was er niet zoveel werk in gestoken.
Best sneu eigenlijk als je daar zo over nadenkt...
donateur
Ik heb wel een contactje verstuurd met de vraag of ze hier eens naar wilden kijken. Lijkt me dat ze niet zomaar verbannen is. Dat kan haast niet anders of nu is duidelijk dat dit dus een fake-account is.
Whaha serieus?
Om het even wie er achter zit want daar zullen we waarschijnlijk wel nooit achterkomen.
Jammer genoeg niet nee
Ik heb zelf het gevoel dat het een meisje was die heel graag iets wilde zijn dat ze zelf niet was ofzo. Vrienden wilde maken, populair wilde zijn....denk niet dat het gedaan is enkel met de intentie om te kutten want dan was er niet zoveel werk in gestoken.
Best sneu eigenlijk als je daar zo over nadenkt...
Ja hehe net wat ik zei paar posts terug, misschien wel iemand die veel gepest werd en niet moeders mooiste is? En dan gewoon met iemand anders zn foto's beetje popi doen
Idd erg sneu
je kan het gewoon niet winnen omdat er geen feiten zijn! mensen zoals jij verneuken de maatschappij
jij vindt jezelf wel heel wat hè...whahahahaha ik poep op jongetjes zoals jij!
da's jouw mening maar MIJN visie..daar zal ik maar verder niet over uitwijden!
machiel jij bent degene die géén bewijs of dat soort bullshit heeft! terwijl jij wel degelijk met je posts probeert duidelijk te maken dat jij het wél gelooft
maar goed nu zal ik zeker wéér moeten citeren waar dat staat?!?!
nou ik denk dat het maar beter is (voor mezelf) dat ik stop met deze discussie..anders komt het misschien nog wel in me botte harses dat ik ook zo'n zielig en zinloos topic moet gaan openen over iemand ..lekker kansloos wordt dat
jij wel degelijk met je posts probeert duidelijk te maken dat jij het wél gelooft
neehoor, ik ga tegen jullie in!
jullie weten 100% zeker dat ze fake, terwijl je dat niet KAN weten... snap niet wat je daar nou niet aan snapt!
en of ze dat nou wel of niet is, weet ik ook niet!
donateur
achteraf is alles altijd makkelijk praten! daarnaast is de rede waarom ze verbannen is niet duidelijk...
Wat achteraf?
En je word echt niet zomaar verbannen hoor dussssss
ik heb ook 2 accounts die verbannen zijn voor altijd
Ja ik heb ook genoeg fake accounts die verbannen zijn voor altijd dus wat wil je er nou mee zeggen?
donateur
was absoluut niet fake, ik dee me niet voor als iemand anders hoor! je mag gewoon niet 2 of meer accounts hebbe
Jawel fake
Als ik verbannen word en ik maak een account aan dan worden ze ook verbannen als ze er achter komen dat ik het ben
En ik had ook nog een 2e account en die is ook zomaar verbannen omdat ze zagen dat die van mij was.
Wat achteraf? jongeee we zeggen het al ik weet niet hoelang dus nix achteraf!
En je word echt niet zomaar verbannen hoor dussssss
oh, dus jij weet van te voren alles 100% zeker? dan kan jij meerdan ik
Ja ik heb ook genoeg fake accounts die verbannen zijn voor altijd dus wat wil je er nou mee zeggen?
even het gesprek volgen, zou wel handig zijn...
ik dee me niet voor als iemand anders hoor!
waarom neem je dan in godsnaam 2 accounts..als ze toch allebei hetzelfde zijn (dat suggereer je) als je échte pf..?!?! dat heeft toch geen nut !??!
want als ze anders waren dan je echte pf is het wel fake
donateur
oh, dus jij weet van te voren alles 100% zeker? dan kan jij meerdan ik
Ja ik zei toch dat ze fake was.. en ik heb altijd gelijk
even het gesprek volgen, zou wel handig zijn...
Ja wat? Ik volg het gesprek wel jij zit poep te praten
dus dat zou een rede zijn van voor altijd verbannen...
Dus fake dus verbannen klaar!
waarom neem je dan in godsnaam 2 accounts..als ze toch allebei hetzelfde zijn (dat suggereer je) als je échte pf..?!?! dat heeft toch geen nut !??!
want als ze anders waren dan je echte pf is het wel fake
als je ene account verbannen is (tijdelijk) maak je toch een andere aan!
maar ken ook iemand die gewoon 2 accounts had en 1tje is nu ook verbannen voor altijd!
de wetjes van PF
Ja halloooooo kunnen we nu weer even normaal doen allemaal? Wat een eindeloos geleuter zeg.
Chantelle is verbannen, klaar-uit. Het probleem is dat hier op PF heel veel mensne vaak van alles suggereren, maar dat ze er vervolgens niets mee doen. Als je het idee hebt dat iemand faket, meldt het dan bij de Admins. Die nemen wel passende maatregelen.
En Machiel, als je nu nog niet zeker bent van het feit dat ze fake is en denkt dat ze verbannen is omdat ze zwart haar heeft of een groene bikini
, vraag het dan gewoon fijn even na. Weet je ook genoeg.
Ik hoop dat degene die achter dit hele gebeuren zit hier een lesje uit trekt en eens professionele hulp gaat zoeken, dat lijkt me behoorlijk nodig.
Chantelle is verbannen, klaar-uit. Het probleem is dat hier op PF heel veel mensne vaak van alles suggereren, maar dat ze er vervolgens niets mee doen. Als je het idee hebt dat iemand faket, meldt het dan bij de Admins. Die nemen wel passende maatregelen.
En Machiel, als je nu nog niet zeker bent van het feit dat ze fake is en denkt dat ze verbannen is omdat ze zwart haar heeft of een groene bikini
Ik hoop dat degene die achter dit hele gebeuren zit hier een lesje uit trekt en eens professionele hulp gaat zoeken, dat lijkt me behoorlijk nodig.
donateur
Ja halloooooo kunnen we nu weer even normaal doen allemaal? Wat een eindeloos geleuter zeg.
Ik hoop dat degene die achter dit hele gebeuren zit hier een lesje uit trekt en eens professionele hulp gaat zoeken, dat lijkt me behoorlijk nodig
Hahaha
Ik ben echt zoo benieuwd naar wie dit is he 
mixed feelings
jij probeert nog steeds je gelijk te krijgen he
mixed feelings
als je ene account verbannen is (tijdelijk) maak je toch een andere aan!
maar ken ook iemand die gewoon 2 accounts had en 1tje is nu ook verbannen voor altijd!
de wetjes van PF
jij probeert nog steeds je gelijk te krijgen he
laatste aanpassing
Als je het idee hebt dat iemand faket, meldt het dan bij de Admins. Die nemen wel passende maatregelen.
dat doe ik zo vaak..en met gevolg dat ik zelf verbannen wordt dus echt effectief is het helemaal niet...tegenwoordig moet je oppassen wat je suggereert t.o.v. de admins
professionele hulp gaat zoeken
ik wou net zeggen....hoe kansloos kun je zijn??! een fake pf nemen en 3982389083 mensen doen geloven (waaronder machiel) dat degene echt Chantelle heet en in blabla woont én iedereen kent
da's triest!
ik wou net zeggen....hoe kansloos kun je zijn??! een fake pf nemen en 3982389083 mensen doen geloven (waaronder machiel) dat degene echt Chantelle heet en in blabla woont én iedereen kent
da's triest!
Nah kansloos is et denk ik niet.
Zal wel degelijk een oorzaak voor dit gedrag zijn
Could have been you
laatste aanpassing
da's triest!
Tja, triest...maar je weet ook niet wat erachter zit. probeer niet te snel conclusies te trekken want er kan natuurlijk meer aan de hand zijn. Dat het fake was, was voor mij duidelijk. wat er echter de reden van is zullen we nooit weten. Misschien iemand die gewoon liep te kutten, maar het kan ook een of andere pedofiel zijn die zo hoopte jonge jongetjes op te sporen
En als het inderdaad iemand is die psychisch niet helemaal in orde is, zal hij/zij daar vast niet zelf voor gekozen hebben lijkt me
donateur
Jij ook ingetrapt
dat was helemaal in het begin stadium van die pf...toen ze nog maar 10 forumberichten had en misschien 50 pbtjes had rondgestuurd...toen was er nog niks om maar over kunnen denken dat het nep ZOU kunnen zijn! op een geven moment merk je het wel! en ga je degene ermee confronteren! dat kun je wel zien op het moment waarop die persoon zich niet meer laat zien!
en btw heb ik al 8989039383 x aangedrongen dat topic te sluiten! maar niks is ondernomen!
.
maar het kan ook een of andere pedofiel zijn die zo hoopte jonge jongetjes op te sporen
Dat is een hele goede!
rukkende jochies voor de cam enz
want ik weet dat 'ze' ook msn had en daar geregeld mee online was.
daar vast niet zelf voor gekozen hebben lijkt me
nee maar wij zijn ervoor om degene er op te wijzen
En Machiel, als je nu nog niet zeker bent van het feit dat ze fake is en denkt dat ze verbannen is omdat ze zwart haar heeft of een groene bikini , vraag het dan gewoon fijn even na. Weet je ook genoeg.
wat maakt mij dat nou uit? daar ging het helemaal niet om
maar ik zal ff een slot aanvragen, dit topic is kansloos zo!
wat maakt mij dat nou uit? daar ging het helemaal niet om
Vriend, alleen fake accounts worden voor altijd verbannen
en als je 2 accounts bezit, zijn deze beide fake!
Maar zolang je je gedraagt en niemand op et envelopje klikt zal zo'n account echt niet snel door een admin ontdekt worden.
Zelfs voor racisme word je niet voor altijd verbannen...
Vriend, alleen fake accounts worden voor altijd verbannen
en als je 2 accounts bezit, zijn deze beide fake!
Maar zolang je je gedraagt en niemand op et envelopje klikt zal zo'n account echt niet snel door een admin ontdekt worden.
Zelfs voor racisme word je niet voor altijd verbannen...
ik versta onder fake: een account dat aangekleed is als een persoon die het account niet beheert
Goeiendag schotel...
Anders dram je nog effe lekker een uur door Machiel. You've made your pooint hoor
Anders dram je nog effe lekker een uur door Machiel. You've made your pooint hoor