laatste aanpassing
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
geef maar het bewijs dat ze fake is en geloof je!
ik hoorde dat haar vriend uit den haag komt dus ja
en zoveel moeite ervoor voor doen ook! heb je gezien hoeveel forum-berichten én foto-opmerkingen reeds gedaan zijn
ja ik hoorde weer uit den haag want die vriend van mij die mijn bron is die scheen hem te kenne ofzo
nou als ze fake is zal ze/hij wel helemaal dubbel liggen nu omdat we het zoveel aandacht geven
nou heb es ff gekeken in haar agenda maar ik zie idd allemaal feesten staan waar ik ook ben geweest en dat is een buurthuis zeg maar waar maximaal 200 man in kan en waar op zo'n feestje gemiddeld 100 man liep
ik heb ook veel pbtjes van haar gekrgen maar het vage van alles is is dat ze een vriend van mij wel leuk vond en die vond haar ook wel leuk enzo dus die zei ook al dat ze echt was
ik heb ook veel pbtjes van haar gekrgen maar het vage van alles is is dat ze een vriend van mij wel leuk vond en die vond haar ook wel leuk enzo dus die zei ook al dat ze echt was
mja andere kant waarom zou je zoveel moeite in een nepprofiel stoppen en jongens gaan versieren en opmerkinge plaatsen en alles, als je nou mensen gaat vervelen en lopen rellen enzo oke, maar ze geef vaak wel gewone opmerkingen
mja andere kant waarom zou je zoveel moeite in een nepprofiel stoppen en jongens gaan versieren en opmerkinge plaatsen en alles, als je nou mensen gaat vervelen en lopen rellen enzo oke, maar ze geef vaak wel gewone opmerkingen