Partyflock

Forumonderwerp · 841956

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:12:
en [url]www.rompen.com[/ur] is een nederlandse site dus ja

juffie..http://foto.rompen.com/ is een upload site ..dus je kan er je eigen foto's uploaden :X (F)

Waarschuw beheerder
donateur
nou ja andere kant als je es wist hoeveel fake profielen er van mij op sugarbabes en weet ik veel wat voor kansloze sites staan :S een keer een cu2 profiel aangemaakt onder mijn naam en met mijn foto's maar echt super mooi, heel stuk over mijn verleden erbij (waar ze dat vandaan heef gehaald :S) en allemaal gegevens over mij en heel mooi die foto's neergezet met teksten en alles heeeeel vaag :S

zoveel moeite doen sommige mensen ervoor dus op zich zou het wel kunnen mja :S
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat jullie je mening baseren op wat anderen zeggen. Dat anderen haar op een webcam gezien hebben wil toch niks zeggen? Ik zou zoiets zelf willen zien.

Ik vind het sterk, dat als je zoveel mensen kent op PF, je er nog nooit eentje in het echt gezien hebt. Maar goed, snap dan ook niet waarom niemand die aan de echtheid van Chantelle twijfelt en in d'r vriendjeslijst staat, vraagt om wat af te spreken. Neem aan dat als ze for real is, ze ook niets te verbergen heeft.

Ikzelf heb er ook een raar gevoel bij en mn intuitie laat me wat dat betreft niet vaak in de steek. Daarbij is het een stukje beroepsdeformatie denk ik, want ik weet donders goed dat er mensen zijn met een zeer levendige fanatasie.

Ik ben destijds zelf ook een boel foto's van mezelf tegengekomen op een of andere scholierensite. Er zat daar een meisje die zich voordeed als mij. En "mij" was in dat geval geen wackiejacky, maar een of andere griet van 18 (dat was dan wel weer een compliment :D ). Ze had foto's van Flock gebruikt en bepaalde mensen met wie ik daarop stond werden dan als broertje bestempeld. Het was heel surrealistisch om dat te zien. Ze had gewoon helemaal ene verhaal verzonnen rondom mijn persoontje.

Daarnaast, vorige weke was nog bij "Opgelicht!" hoe Russische bendes jaarlijks miljoenen aftroggelen bij mannen die ze laten denken dat ze een of andere Russische vrouw gevonden hebben. Ze mailen willekeurig naar mannen in o.a. Nederland, doen alsof ze een of andere Georgina of Svetlana zijn, alsof ze op zoek zijn naar geluk en roem in Nederland...en er zitten altijd mannen bij die op sociaal vlak niet bedreven zijn. Die al jaren alleen zijn en die denken het geluk gevonden te hebben. En dan sturen ze geld en dat was het dan weer.

Internet zit vol met fakers. Dat kunnen oplichters zijn maar ook onzekere meiden of jongens die proberen op Internet dat leven te creeeren dat ze zouden willen hebben. Of met mensen die aan pseudologica fantastica lijden en zelf helemaal geloven in hun verzonnen persoontje.

Ik zeg daarom, ik zou er niet raar van opkijken als er in dit geval ook iets aan de hand was. Vind dat Chantelle net even iets te vaak commentaar neerzet onder m'n foto's alsof ze me kent, terwijl ik me niet kan herinneren haar ooit gezien of gesproken te hebben :)

Ze reageert zelf ook niet in dit topic. Dat vind ik ook opmerkelijk. Als ik namelijk gewoon ECHT ben, zou ik dat ook wel even verifieren en daarna van iedereen excuses eisen die eraan getwijfeld heeft.

Makes you wonder, huh?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:15:
dus je kan er je eigen foto's uploaden

oh oke haha dan heb ik niks gezegd :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik spreek nu met iemand op msn die met haar gesproekn heef en over webcam heef gezien en die gelooft er ook geen reet van ff uithoren :P

Waarschuw beheerder
chntll_@hotmail.com...hoorde ik al ergens voorbijkomen :x

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:18:
ik spreek nu met iemand op msn die met haar gesproekn heef en over webcam heef gezien en die gelooft er ook geen reet van ff uithoren

doe maar effe ghehehe 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:16:
nou ja andere kant als je es wist hoeveel fake profielen er van mij op sugarbabes en weet ik veel wat voor kansloze sites staan een keer een cu2 profiel aangemaakt onder mijn naam en met mijn foto's maar echt super mooi, heel stuk over mijn verleden erbij (waar ze dat vandaan heef gehaald ) en allemaal gegevens over mij en heel mooi die foto's neergezet met teksten en alles heeeeel vaag

Dit bedoel ik dus. En heb het ook gezien met ene vriend van me, zijn foto's stonden ook op diverse sites. Er zijn echt genoeg mensen die zich uitgeven als een ander. Denk dat het meestal wel onschuldig is, maar er zitten ook freaks tussen hoor. Gasten die proberen jonge meisjes te ronselen, die via MSN wat gaan afspreken en zo'n meisje dan verkrachten...er zijn verhalen genoeg bekend.

Ik ga wat dat betreft altijd op mn intuitie af en die is gelukkig wat beter te vertrouwen dan toen ik zelf nog een naief meisje van 15 was, dat scheelt :D

Waarschuw beheerder
en over webcam heef gezien

maar als tie haar op webcam zag is ze toch wel echt?
Waarschuw beheerder
ik spreek nu met iemand op msn die met haar gesproekn heef en over webcam heef gezien en die gelooft er ook geen reet van ff uithoren

Misschien zet diegene wel steeds hetzelfde filmpje aan op de webcam. Komt dat ook van Internet af.

En het zijn altijd andeeren die iets gehoord hebben. dat is net met alle zogenaamde doden die er elke week were op feesten schijnen te vallen. Niemand ziet ooit zelf hoe zoiets bevestigd wordt maar vrienden hebben witte lakens gezien of blablablaaaaa.

Waarschuw beheerder
donateur
oh ik hoor net dat er iets nieuws is dat je andermans webcam kan laten zien onder jou eigen msn adres dus dat het idd wel nep is, hahaha nou hij geloof het ook niet helemaal

en hij verteld ook dat een andere vriend van mij en van hem die vond zij leuk en had ze ook foto van hem onder d'r eigen inbreng maar ze heef nooit in het echt contact gezocht hoor ik net

mja hij heef haar gezien dus en gelooft het nog nie en denk ook dat het een nepzooi is dus ja hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 20 januari 2006 om 12:17:
Ze reageert zelf ook niet in dit topic. Dat vind ik ook opmerkelijk. Als ik namelijk gewoon ECHT ben, zou ik dat ook wel even verifieren en daarna van iedereen excuses eisen die eraan getwijfeld heeft.

Makes you wonder, huh?

jij bent wel éérrrug slim zeg!!

we zijn al een heel stuk wijzer geworden..dank je wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:21:
oh ik hoor net dat er iets nieuws is dat je andermans webcam kan laten zien onder jou eigen msn adres dus dat het idd wel nep is, hahaha nou hij geloof het ook niet helemaal

en hij verteld ook dat een andere vriend van mij en van hem die vond zij leuk en had ze ook foto van hem onder d'r eigen inbreng maar ze heef nooit in het echt contact gezocht hoor ik net

mja hij heef haar gezien dus en gelooft het nog nie en denk ook dat het een nepzooi is dus ja hahahaha

ik heb hier een programmaatje dat je zeg maar 'een webcam' hebt terwijl je dan bijvoorbeeld een filmpje kunt laden in die 'webcam' zodat de ander dus dat filmpje ziet! op zich wel slim...!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:21:

anders moet hij vragen of hij haar nog een keer mag zien op de web :9
als het een filmpje is zal dat dan wel blijken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja jack is ook slim B) jack is de beste B)

hey pb me nou es ff je nummer jack :[

Waarschuw beheerder
jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:24:
anders moet hij vragen of hij haar nog een keer mag zien op de web
als het een filmpje is zal dat dan wel blijken

en wéér wordt hetzelfde filmpje gedraaid..goh chantelle heb je alweer dezelfde trui aan :D
Waarschuw beheerder
donateur
chantelle 8)

Waarschuw beheerder
donateur
en toen was iedereen stil 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hey roxx ze was toch ook jouw vriendinnetje heb ze jou ook uit je lijst gehaald?

Waarschuw beheerder
donateur
neu heb nooit haar geaccepteerd 8)

of misschien wel weet nie meer maar volgens mij niet want ik voeg nooit mensen toe die ik niet ken

aah heef ze jou wel uit haar lijst gegooid dan :( ;P
Waarschuw beheerder
donateur
ja eerst zat ze me de hele tijd pbtjes te sturen enz en opmerkingen onder me foto`s gemaakt, en toen zei ik dat ze fake was heeft ze me gelijk verwijdert :( ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat heb ik ook ooit es met een gehad die geloofe ik ook niet en toen zei ik het en toen verwijderde ze me, uiteindelij bleek het een vriend te zijn geweest van een jongen die ik kende dus ja, sowieeso als je weet dat je echt ben heef jack ook gelijk met dan zou je juist willen laten zien dat je echt ben en iedereen ze excuus laten aanbieden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 13:21:
sowieeso als je weet dat je echt ben heef jack ook gelijk met dan zou je juist willen laten zien dat je echt ben en iedereen ze excuus laten aanbieden

daarom we kunnen maar 1 conclusie maken ; Fake 8)

Waarschuw beheerder
dit ga ik dus echt allemaal niet lezen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
moet je doen machiel is wel interssant 8) we hebben veel goede conclusies getrokkn 8) :yes:

Waarschuw beheerder
maak es een samenvatting 8)

heb een hele dag nodig om dit alles te lezen :|

Waarschuw beheerder
donateur
dat ze fake is 8)

Waarschuw beheerder
en welk bewijs hebben jullie daarvoor?

Waarschuw beheerder
donateur
lees het stuk van wackie jackie maar en verder zijn we via de foto's die ze heef tot conclusie gekomen dat het geen foto's zijn die in nederland zijn genoemen dus alleen maar vakantiefoto's plus het feit dat ze een foto heeft waar een website op stond ik heb toen ff gekeken en dat was een nederlandse website maar dat scheen dus een uploadpagina te zijn

dan dat een vriend van mij met haar gecamd had maar het idee had dat zij het niet echt was omdat je tegenwooridg webcamfilmpjes van intenret kan halen en dat daar neer kan zetten en aan wat ze zei enzo niet echt geloofd edat ze echt was

en dat ze een vriend van mij en van hem leuk vond, en ook fotós van hem had onder haar eigen inbreng enzo en helemal verliefd was maar nooit contact heef gezocht om hem te gaan zien, terwijl hij dat wel wilde dus ja

als ik me nog wat te binne schiet typ ik dat ook nog wel :P

Waarschuw beheerder
oke maar dat zijn allemaal suggestisch, geen echte bewijzen eigelijk! maar tis wel vreemd, zowieso!

Waarschuw beheerder
donateur
het zijn geen echte bewijzen maar ik denk dat we nooit bewijs zullen krijgen of ze nou echt is of niet maar als zoveel mesne eraan twijfelen en er op zich wel goeie argumenten worden gegeven

ach het boeit me ook weinig zolang ze mij met rust laat maar vind het wel boeiende discussie hahaha het blijf gewoon een raar verhaal 8)

Waarschuw beheerder
tis idd wazig, maar je weet ook als 1 iemand begint te roepen... :P
Waarschuw beheerder
donateur
maar *Machiel* heb jij er wel eens gezien op de cam dan?

Waarschuw beheerder
die vraag is al 3x gesteld en daar ga ik geen 4e keer antwoord op geven
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
nou voor 5e keer dan!

hey machiel heb je haar weleens op de webcam gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 15:27:
die vraag is al 3x gesteld en daar ga ik geen 4e keer antwoord op geven

omdat jij elke keer geen antwoord geeft DUH

Waarschuw beheerder
donateur
nee machiel je zit in ontkenningsfase zeker :[

Waarschuw beheerder
duidelijk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
of je voelt je gewoon genept door 1 van de best gemaakte nepprofielen van pf o:)
Waarschuw beheerder
Als ik een geile PB conversatie met haar gehad zou hebben
En je leest dit nu allemaal, en ziet in dat ze fake is. Tja dan zou ik me ook best genaaid voelen 8)
En misschien ook wel in de ontkenningsfase belanden O:)
maar kom op, iedere blinde koe ziet toch wel dat ze fake is :D

Ik vraag me werkelijk af WIE erachter zit.
Zoveel moeite, zo slecht, maar gelijk ook goed.

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
whehe, als het een andere pf-er is, nou, dan weten de admins iig wel of ze fake is ja of nee 8)

Ip adres enzo :9

Waarschuw beheerder
:gaap:

wat weet iedereen het goed! (y)

heeft iemand het fake persoon welles echt gesproken of gezien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 20:39:
whehe, als het een andere pf-er is, nou, dan weten de admins iig wel of ze fake is ja of nee

Ip adres enzo

fuck it..je heb tig sites waar je anoniem kunt computeren!

om maar wat te noemen! http://www.proxyz.be/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 23:09:

niemand :/

Waarschuw beheerder
dan is het dus 50% kans zoals bij ieder profiel!

en ik ken wel profielen die wat verdachter overkomen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 23:20:
fuck it..je heb tig sites waar je anoniem kunt computeren!

Niet ieder1 is zo slim :[

Waarschuw beheerder
ja ik ook ....maar omdat ik bij voorbaat al weet dat het dik fake is reageer ik er ook niet zo op..en bovendien wekt het bij geen twijfels of het misschien al dan niet nep of echt is! hier heb ik wel mijn twijfels bij! ik neig naar FAKE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 23:30:
Niet ieder1 is zo slim

bij deze !

Waarschuw beheerder
niks is zeker, behalve dat je dood gaat :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 23:09:
wat weet iedereen het goed!

Misschien ben jij het wel.

Als je niet ziet dat dit nep is dan heb je stront in je ogen.

Tijd voor een IP-check lijkt me.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 21 januari 2006 om 01:27:
Misschien ben jij het wel.

ik zal toegeven, ik ben het! :/

Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 21 januari 2006 om 01:27:
Tijd voor een IP-check lijkt me.

en wat bereik je daarmee? dan weet je het IP van die persoon... en dan? je moet het toch ergens mee kunnen vergelijken...