laatste aanpassing
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik spreek nu met iemand op msn die met haar gesproekn heef en over webcam heef gezien en die gelooft er ook geen reet van ff uithoren
nou ja andere kant als je es wist hoeveel fake profielen er van mij op sugarbabes en weet ik veel wat voor kansloze sites staan een keer een cu2 profiel aangemaakt onder mijn naam en met mijn foto's maar echt super mooi, heel stuk over mijn verleden erbij (waar ze dat vandaan heef gehaald ) en allemaal gegevens over mij en heel mooi die foto's neergezet met teksten en alles heeeeel vaag
ik spreek nu met iemand op msn die met haar gesproekn heef en over webcam heef gezien en die gelooft er ook geen reet van ff uithoren
Ze reageert zelf ook niet in dit topic. Dat vind ik ook opmerkelijk. Als ik namelijk gewoon ECHT ben, zou ik dat ook wel even verifieren en daarna van iedereen excuses eisen die eraan getwijfeld heeft.
Makes you wonder, huh?
oh ik hoor net dat er iets nieuws is dat je andermans webcam kan laten zien onder jou eigen msn adres dus dat het idd wel nep is, hahaha nou hij geloof het ook niet helemaal
en hij verteld ook dat een andere vriend van mij en van hem die vond zij leuk en had ze ook foto van hem onder d'r eigen inbreng maar ze heef nooit in het echt contact gezocht hoor ik net
mja hij heef haar gezien dus en gelooft het nog nie en denk ook dat het een nepzooi is dus ja hahahaha
whehe, als het een andere pf-er is, nou, dan weten de admins iig wel of ze fake is ja of nee
Ip adres enzo
heeft iemand het fake persoon welles echt gesproken of gezien?
Misschien ben jij het wel.
Tijd voor een IP-check lijkt me.