laatste aanpassing
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Tijd voor een IP-check lijkt me.
je heb tig sites waar je anoniem kunt computeren!
om maar wat te noemen! http://www.proxyz.be/
Tijd voor een IP-check lijkt me.
Jij bent admin
Daarbij kunnen Admins niet zomaar IP-checks uitvoeren. Al denk ik dat Tommie zelf wle kan zien of er meerdere accounts op hetzelfde IP geregistreerd staan.
Gelukkig pas dik een jaar ofzo niet meer hoor, dat scheelt
Daarbij kunnen Admins niet zomaar IP-checks uitvoeren. Al denk ik dat Tommie zelf wle kan zien of er meerdere accounts op hetzelfde IP geregistreerd staan.
Niet dat dat nodig is want dit lijkt me gewoon duidelijk. Mara ja, bewijst maar weer mooi hoe mensen dingen voor zoete koek slikken en alles op Internet voor waar aannemen.
meerdere accounts op hetzelfde IP geregistreerd staan.
gelukkig ben je geen admin meer
ik wil het eerst zien, dan geloven! ben niet zo goed gelovig
Loop nou verder maar niet zo wijs te doen.
nou sorry maar dat ben je wel.. na alles wat er is gezegd en alles wat hier is aangegeven geloof jij nog steeds dat zij echt is
ik wil het eerst zien, dan geloven! ben niet zo goed gelovig
maar gelukkig ben jij zeer verstandig! dus kan ik volledig op jou intuitie vertrouwen!
PRECIES! Ik dus ook. Maar ik ga er niet vanuit dat de hele wereld zomaar blind te vertrouwen is. Zeker niet op Internet. Daarvoor heb ik net even teveel shit gezien op het wereldwijde web.
Als ze for real is, prima. Laat het haar maar bewijzen. Dan ben ik echt wel zo fair om m'n woorden terug te trekken.
citeer ergens een zin van mij waar ik zeg dat ik mensen op internet vertrouw!
citeer ergens een zin van mij waar ik zeg dat ik mensen op internet vertrouw!
hou je bek gewoon een keer....
jij met je citeren de hele tijd
Dit ga je niet menen?
jij bent gewoon zo'n wannabee vriendje van chantelle en opent er lekker even een topic over om interessanter over te komen terwijl jij niet eens weet wie het is..