14968x bekeken
ik denk dat sex met je ex toch het lekkerst is...
ik denk dat sex met je ex heel complex is
ik denk dat ik maar niet moet denken vandaag
ik denk dat ik maar niet moet denken vandaag
tenminste als het voor een tijd je sexpartner is geweest..
het is heel vertrouwd...
dat is heel fijn er aan..
Nou dit geldt niet voor mij..Ik moest niets meer van hem hebben op dat gebied..
Nou mij nietgezien
tis niet voor niets je ex toch. Weg er mee
nooit van me leven ik ben gelukkig met me boeffie
sex met me ex hoef van mij nie 
Ik heb nadat het over was nog wel eens sex met hem gehad, maar dat hadden we beter niet kunnen doen (N)! Hij was nog zo gek op mij waardoor ik beter niet met hem naar bed had kunnen gaan! Op deze manier kreeg hij toch weer hoop waardoor er alleen maar trubbel van kwam
!
Ik heb er dus van geleert
! 'n ex moet een pebaalde persoonlijkheid hebben wil sex met een ex goed gaan 
Ik heb er dus van geleert
laatste aanpassing
brand los!!!
het is heel vertrouwd...
dat is heel fijn er aan..laatste aanpassing 17 januari 2006 09:24
Nou dat ligt eraan want de sex met mijn ex was gewoon 1000 keer niks moet wel wat voelen he
Nou dat ligt eraan want de sex met mijn ex was gewoon 1000 keer niks moet wel wat voelen he en voelde mij op een gegeven moment absoluut niet meer tot hem aangetrokken
een echte ex dus .maar ik denk dat ze bedoelen de fase van iets hebben naar niets hebben het gaat vanzelf over als 1 van beide een nieuwe partner vind
je eet toch ook niet elke dag bloemkool ofsow
en wtf heeft sex met bloemkool te maken??
laatste aanpassing
Nou ik moet toch zeggen dat de laatste sex ooit toch wel met mijn ex moet zijn geweest, dat was vlak nadat de relatie kapot ging.
Maar ik zou het niet meer willen. Omdat ik niet wil dat er eventueel weer gevoelens bij haar of zelfs bij mij gaan ontstaan. Gewoon verder gaan met je leven en niet meer blijven hangen bij je ex
Maar ik zou het niet meer willen. Omdat ik niet wil dat er eventueel weer gevoelens bij haar of zelfs bij mij gaan ontstaan. Gewoon verder gaan met je leven en niet meer blijven hangen bij je ex
k denk dat sex met je ex toch het lekkerst is...
het is heel vertrouwd...
Moet kunnen.. Is je eigen keuze tenslotte...
Hangt van de ex af....in mijn geval is er een niet officiele ex....mja, vreemd omschreven, maar toch is het zo....zou echt niet verkeerd zijn, maar ja ze heeft nu haar eigen leven en dat moet gerespecteerd worden, maar het willen? OOOOOOH CKER weten, was niets beters dan wat wij hadden....
, maar goed zo kan je er ook op terug kijken...
Tja als je een tijd een relatie hebt gehad met diegene, maar je bent toch weer vrijgezel.
Why not?
Maar ligt er ook wel aan wat voor ex en hoe de realtie was, en hoe je nu met elkaar omgaat
Why not?
Maar ligt er ook wel aan wat voor ex en hoe de realtie was, en hoe je nu met elkaar omgaat
Uitspraak van risjuuh op dinsdag 17 januari 2006 om 09:15:
ik denk dat sex met je ex toch het lekkerst is
ik weet het wel zeker van niet, dan hoef ik het nog niet es te proberen
Ken ook lekker wezen
ik vind dat ook altijd wel goed!! Maar ja als je gewoon altijd en ander probeert is ook goed!!!
Ik heb het ook wel eens gedaan, op het moment zelf was het idd heel vertrouwd en leuk, maar erna brak er gelijk ruzie uit om iets stoms en toen wist ik weer waarom het was uitgegaan....
Dus voor mij een NOT...

Dus voor mij een NOT...
16 miljoen mensen in nederland. Dusssss check ff verder
Moet zeggen dat het me laatst is gebeurd en is best goed bevallen eigenlijk.... Feessie gehad en ik bleef daar slapen, Eigenlijk uit automatisme gebeurt er dan wat.... Volgende morgen lekker samen ontbeten en nou zijn we weer gewoon goede vrienden
hmm.. vind het niet kunnen.
Vooral als er mensen zijn die dan eerst zeggen dat een ex niet voor niets een ex is en dan kan er ook niet altijd een vriendelijk woordje vanaf... maar dan wel sex hebben met je ex. vind het een beetje dubbelzinnig. alsof je dan tekort komt..
eerst zeggen dat een ex niet voor niets een ex is en dan kan er ook niet altijd een vriendelijk woordje vanaf... maar dan wel sex hebben met je ex
Het zijn niet voor niets exen, dat is een ding wat zeker is!
Het ligt er alleen wel aan waarom het een ex is dus tegen de een kan er misschien geen vriendelijk woord meer vanaf en met een ander kun je gerust een x sex hebben
Het ligt er alleen wel aan waarom het een ex is dus tegen de een kan er misschien geen vriendelijk woord meer vanaf en met een ander kun je gerust een x sex hebben
en daar ben je zelf dan ook schuld aan...
als je normaal met een ex kunt praten, dan is er niets aan de hand. maar als je zelf al niet eens met een ex kunt praten terwijl hij zich ervoor open heeft gesteld en nog steeds.. tja, dan ligt het toch aan je zelf. maar goed, het is niet voor niets je ex. en dan vindt ik dat je er niet aan moet beginnen om sex met je ex te hebben... kun je op een gegeven moment ook een naam van krijgen. maar goed.
ff iets anders.. praat eens met je ex. misschien verhelderen dan dingen en durf je dan ook eens een confrontatie aan.
het is heel vertrouwd...
Ik ben het 100% met je eens, spreek uit ervaring haha. Het vervelende is alleen, dat het dan wel je ex is, en dat je er ook heel snel weer achterkomt waarom je het toendertijd hebt uitgemaakt
dat sex met je ex toch het lekkerst is...
ligt er zowiezo aan welke ex en als er dan echt niemand anders meer op de wereld zou zijn.
Dan misschien....NOT!
ex is een ex
mijn idee! tis gewoon zwak en laag.
laatste aanpassing
Sex met mn ex, ik denk er niet aan, whaha
Ik denk er niet aan, alleen de gedachten al, toen ik met der had geen probleem, maar vandaag de dag heb ik een ander, en ik moet er niet aan denken dat ik mijn ex zal gebruiken voor de sex.
en mn huidige vriendin is veel gevoeliger
ik kan er in komen dat de vrijgezelle kerels zoiets hebben van, ach ja er zit toch een gat in, en ik moet iets kwijt.
tjah oke. maar dat is voor mij niet weg gelegd.
haha, lollig
Ik denk er niet aan, alleen de gedachten al, toen ik met der had geen probleem, maar vandaag de dag heb ik een ander, en ik moet er niet aan denken dat ik mijn ex zal gebruiken voor de sex.
en mn huidige vriendin is veel gevoeliger
ik kan er in komen dat de vrijgezelle kerels zoiets hebben van, ach ja er zit toch een gat in, en ik moet iets kwijt.
tjah oke. maar dat is voor mij niet weg gelegd.
haha, lollig
zou het niet weten heb het nog nooit gedaan
Tja.. legt er aan met welke reden t is uit gegaan met de ex dan
van mij hoef het nie meer 
het is heel vertrouwd...
Mja kan op zich best zo wezen hoor.. totdat het geouwehoer weer begint
brand los!!!
het is heel vertrouwd...
en word vreselijk saai als hij alleen daarvoor maar belangstelling heeft
ik was toendertijd al niet bepaald onder de indruk ...
Ach nee dan moet je er idd niet weer aan beginnen
Doe mij maar de spanning en het ontdekken
Mja..Tsja *zucht* Moeilijk onderwerp
brand los!!!
het is heel vertrouwd...
tot dat je er achter komt dat er sommigen zijn die toch echt beter zijn hahaha..........maar tot die tijd idd kan heel vertrouwd zijn zolang je maar geen ruzie met elkaar heb
Weet ook wel een ex die best wel sex met mij zou willen
Succes ermee
zoals?
sex met je nieuwe ex..?
met mn nieuwe ex moet ik eerst weer ff ervoor zorgen dak een nieuwe ex krijg
nee maar sex met je ex hoeft echt nie altijd goed te zijn hoor sommige mannen snappen echt nie hoe je lekkere seks kun hebben
hij werd weer verliefd op me..
de rotzak..(n)
het is heel vertrouwd...
Wat vinden jullie dan... als ik zeg dat mijn ex sex heeft met andere vrouwen los van mij?? Ik weet van hen maar zij niet van mij! Is dat wel zo eerlijk?
Ben ik dan fout bezig??
laatste aanpassing
brand los!!!
het is heel vertrouwd...
idd dat vind ik nou ook fijn, vaak krijg ik de vraag of zegt hij waarom wil je eht niet met iemand anders! jah ,lieffie bij jou is het gewoon goed, en het voelt vertrouwt...ik ga niet sowmaar met iedereen dat doen...is tog een stukje prive leven, en iemand die je kent vowelt fijner en dan weet je ook meer van elkaar
Toen ik vrijgezel was had ik wel vaak seks met een ex,vond het niet echt nodig om elke keer een ander te nemen als ik zin had,dus een belletje naar mn ex was logischer en was er zeker van dat het weer lekker zou zijn.
Ja precies dat heb ik nu ook! We verwachten er beide ook niet meer van dus is alleen maar handig zo en erg lekker!
(permanent verbannen)
ligt eraan welke ex
Ja zekers! Ik heb twee exen en met beiden nog sex ook al zitten ze nu in een nieuwe relatie!
(permanent verbannen)
nu nog maar even niet, dan ist voor haar moeilijker om over me heen te komen denk ik! als we ook die intieme momenten nog steeds hebbe
Typische uitspraak voor een gedumpte
het is heel vertrouwd...
dat is heel fijn er aan
Heb bewijzen zat
als je elkaar dan maar niet weer leuk gaat vinden
Denk dat je daar groot kans op heb.
nix miss mee als je elkaar dan maar niet weer leuk gaat vinden
Helemaal mee eens, is bij mij ook te ver gegaan. Nu is het goed, maar af en toe een keer terug vallen is heeeerlijk!
brand los!!!
het is heel vertrouwd...
Voor mij hoeft dat niet. Exen zijn exit. Verleden tijd.
Ik richt me meer op het heden en de toekomst.
Bevalt me een stuk beter
Sex met de ex, komt me bekend voor 
Je moet wel zodanig sterk in je schoenen staan dat je er van overtuigd bent/blijft dat je niks meer beginnen met hem/haar.. Als je dat niet bent moet je ero ok niet aan beginnen.
Je moet wel zodanig sterk in je schoenen staan dat je er van overtuigd bent/blijft dat je niks meer beginnen met hem/haar.. Als je dat niet bent moet je ero ok niet aan beginnen.
als het maar lekker is
maar het is beter van niet komt meestal gezeik van
maar het is beter van niet komt meestal gezeik van
helemaal mee eens
deze 16 jarige heb wel al een aantal relaties gehad de 1 wat langer als de ander maar weet wel hoe die dingen kunnen zijn
laatste aanpassing
ben altijd heel duidelijk
ben wel vaak duidelijk he
nee dat niet maar soms moet ik ook wel is me mond houden
dat weet ik niet ik iniedrgeval wel
nee hoor alleen op dinsdag
ow ja sorry ben nog van gister
sorry ben nou 1maal blond 
nee hee
No Thx !!
liever geen sex dan !
Whahahaha was ie zo slecht dan?!
Afgelopen weken behoorlijk wat gehad.
Maar nu nooit meer !
Al was het wel goed.
Idd net wat je zegt het voelt vertrouwt.
Je kent het van elkaar. En je weet beid wat je graag wil.
Maar toch krijg je dan weer problemen mbt gevoelens emoties eht verleden en blabla het is toch niet vooor niks je ex.
Dat heb ik ervan geleerd
Maar nu nooit meer !
Al was het wel goed.
Idd net wat je zegt het voelt vertrouwt.
Je kent het van elkaar. En je weet beid wat je graag wil.
Maar toch krijg je dan weer problemen mbt gevoelens emoties eht verleden en blabla het is toch niet vooor niks je ex.
Dat heb ik ervan geleerd
laatste aanpassing
donateur
Moet je wel alle2 single zijn......
waarom??
donateur
je moet gwn nie sexe met exe.. t is nie voor niks je ex.. en anders moet je een sexrelatie beginne en geen gewone relatie als je alleen elkaar mag om de sex..
vind dat dat best moet kunnen als je nog gewoon normaal met elkaar om kan gaan..
is ieder voor zn eigen..
laatste aanpassing
echt niet ex is ex en ga ik echt niet nog mee sexe hoor gekke mensen..
sex zonder liefde vind ik toch nix aan.. mja kan misschien aan mij liggen
nou als dr van beide kanten op dat moment wel nog wat speelt is da toch niet zo erg.
Is beter dan dat je beide een vreemde pakt ....iig vin ik gera
Ik doorloop het sex-met-je-ex-proces al 3 maanden, en is best relax
Gewoon op de avond zelf opbellen of de ander zin heeft, dus helemaal geen afspraken, verplichtingen, geen plaats voor ruzie of onevenheden,
Het toonbeeld van wél de lusten niet de lasten. Echter besef ik me dat deze situatie zeldzaam is, en niet mogelijk bij normale mensen
Het toonbeeld van wél de lusten niet de lasten. Echter besef ik me dat deze situatie zeldzaam is, en niet mogelijk bij normale mensen
Ik doorloop het sex-met-je-ex-proces al 3 maanden
Hier al anderhalf jaar8)
Echter besef ik me dat deze situatie zeldzaam is, en niet mogelijk bij normale mensen
Laat mij ff in de waan van normaal zijn ja
Het valt me ook op dat tegenwoordig lang zoveel mensen niet meer met een condoom in hun beurs lopen..
Het valt mij op dat veel mensen niet eens weten wat veilige sex is
no commentt
..
Ben benieuwd of ik het zolang ga volhouden 
Whaha ik zag trouwens op je profiel dat je thea heet, zo heet mijn ex ook 
Haha mooi is dat. Maar is het bij jullie puur om de seks, of vinden jullie elkaar stiekem toch nog wel een beetje erg leuk?
Beide
Whaha ik zag trouwens op je profiel dat je thea heet, zo heet mijn ex ook
Mijn ex heet geen Harm
Maar het scheelt niet veel
nee bedankt 
No Freaking way! Been there done that! Geeft alleen maar problemen!
en het is een stuk leuker om iemand nieuws te ontdekken. Is de spanning ook sterker! En sex met je ex kan uitpakken naar relatie met je ex en dat kan weer uitpakken naar hetgeen waarom je uit elkaar gegaan ben! No sex with my ex for me!
gt eraan welke ex
Man, jij bent nog zo groen als gras
denk dat sex met je ex toch het lekkerst is...
het is heel vertrouwd...
en ook weer niets nieuws he
Ik doorloop het sex-met-je-ex-proces al 3 maanden, en is best relax Gewoon op de avond zelf opbellen of de ander zin heeft, dus helemaal geen afspraken, verplichtingen, geen plaats voor ruzie of onevenheden,
ik ken het ik heb het zelf nu ook als je geen zin in elkaar hebt spreek je elkaar niet en anders is het gewoon gezellig
maar toch is het niet gezond maar wel veilig en verzekerd van sex
Sonja87 citeer 26 juli 2006 10:20
ik zou het niet kunnen, mijn vriend heeft het pas uitgemaakt en ik heb veels te veel gevoelens voor hem om nog met hem naar bed te gaan.
En wil me al helemaal nie alleen voor de sex late gebruike tot ie een ander heeft...
Ben schuldig

Je moet tog wat als jet 5 maanden uit is
ik zou het niet kunnen, mijn vriend heeft het pas uitgemaakt en ik heb veels te veel gevoelens voor hem om nog met hem naar bed te gaan.
En wil me al helemaal nie alleen voor de sex late gebruike tot ie een ander heeft...
Ben schuldig
Je moet tog wat als jet 5 maanden uit is
Alles kan !
okee het is lekker,heet,geil,vertrouwd enz enz bla bla enz
maar het is ook fout vind ik.....
maar het is ook fout vind ik.....
tja moeilijk uit te leggen... het is niet voor niets je ex.. en als je relatie niet meer gaat door weet ik het wat, maar de sex was en is altijd lekker geweest.. dan doet het naderhand weer pijn omdat je nog van die persoon houd,maar je hebt niets meer met hem of haar...
snap je...

snap je...
tja moeilijk uit te leggen... het is niet voor niets je ex.. en als je relatie niet meer gaat door weet ik het wat, maar de sex was en is altijd lekker geweest.. dan doet het naderhand weer pijn omdat je nog van die persoon houd,maar je hebt niets meer met hem of haar...
snap je...
ik denk het?!? je hebt wel gelij maar weet nooit wanneer je gevoel het gaat over nemen van je verstand!!
ik zeg altijd,luister na je hart maar soms kan ik beter na mn verstand 'luisteren' .....
snap je...
Sluit ik me helemaal bij aan
makkelijk gezegd....maar als je bij elkaar bent....is het zo verleidelijk en lekker....
Ik bedoelde dus..
Als je sex hebt met je ex.. Dan moet je zorgen dat de 1 niet nog een relatie wil of verliefd is
------
Het was ook wat een raar zinnetje
laatste aanpassing
het is ook al bijna 21..00 uur tijd onm te gaan douchen en zo
Al gedaan
of blijf je thuis....vanavond...?
Neej..
We hebben een feestje in de BarDancing hier
Komt zo`n paintbrush tattoeerder en je kan je haar lekker gek laten doen
Lijkt me wel wat
Als je sex hebt met je ex.. Dan moet je zorgen dat de 1 niet nog een relatie wil of verliefd is
wat heeft het nog voor nut dan, als geen van beide er wat voor voelt..kan je t toch net zo goed zelf doen, net zo gemakkelijk, net zo snel klaar
Kijk het kan idd dat je relatie stukloopt omdat het zo niet meer goed gaat maar de sex is bij mij en me ex altijd super geweest
Vandaar Sex met je Ex
Mijn ex is nog bang zich te binde met die nieuwe meid en wil daar absoluut geen sex mee want hij miste de sex met mij
Ik had niemand en vond het helemaal geen probleem Sex met je Ex te hebbe
Je hebt gewoon een passie met elkaar en die heb je heel lang gedeeld en die blijft ook nog wel een hele tijd hange nadat het uit is.
Kijk zowiezo als je iemand bent die niet echt van sex houd ja waarom zou je
Maarja ik kan niet zonder
dus waarom ook niet 
Vandaar Sex met je Ex
Mijn ex is nog bang zich te binde met die nieuwe meid en wil daar absoluut geen sex mee want hij miste de sex met mij
Ik had niemand en vond het helemaal geen probleem Sex met je Ex te hebbe
Je hebt gewoon een passie met elkaar en die heb je heel lang gedeeld en die blijft ook nog wel een hele tijd hange nadat het uit is.
Kijk zowiezo als je iemand bent die niet echt van sex houd ja waarom zou je
Maarja ik kan niet zonder
Sex was leuk toen je leefde in liefde. Als het uit is en vertrouwen verbroken dan is het niks anders als geilheid.
En dan blijf je met die persoon maar doorboteren ... nee, wacht wel tot er weer een lief iemand op mijn pad komt.
Een ex is een ex dus EXIT!
helemaal mee eens
Een ex is een ex dus EXIT!
precies !!
neej nix...als je nadenkt snap je m wel...wees blij dat mensen verschillend zijn..want va sommige mensen moeten er geen 2 bestaan! zou een ram zijn 1 is al erg genoeg
ik ben met je eens dat t niet kan..
ik heb t zelf gedaan hoor...meer dan jaar..en opgegeven moment krijg ze hoop en oude gevoelens...wat is nu de resultaat,we hebben een dochter samen,,,nu is ze kwaad op me omdat ik haar liefde niet kan beantwoorden,dus speel ze via mijn dochter...ik mag me dochter niet meer zien..wat een wraakzuchtige bitch is ze....en mijn dochter is de dupe...
dus ik zou t niet meer doen...never...uit is uit...
Sex met je ex is NOT done!
over = over...zkr op sexueel gebied.
over = over...zkr op sexueel gebied.
Not Done!
Twaren trouwens allemaal engerds...
dus jij valt op engerds?
donateur
Uitspraak van Freaky_Lizz op vrijdag 12 januari 2007 om 22:26:
Uhmm...ik heb t gedaan...en ik doe t echt nooit meer...Einde verhaal...schluss
me 2
Het is lekker / fijn / vertrouwt en makkelijk.
Maar één advies:
Doe het niet..!!!
Vooral niet als jij of zij / hij nog iets voor jou of hem/haar voelt.
Dan wordt het namelijk erg moeielijk.
Helaas heb ik het nu pas 3 keer meegemaakt, maar het blijft erg moeielijk ook om NEE te kunnen zeggen tegen de sex.
NEE, alsjeblieft niet zeg! Pffff...
Ben er nu eigenlijk pas achter wat echt goede, heerlijke, spannende en vrije sex is!
Wat ik nu met me partner heb qua sex is eigenlijk niet meer te overtreffen...heerlijk!
donateur
Als mijn vriend ooit mijn ex wordt waarschijnlijk wel
dan wordt hetvast niet je ex...
Uitspraak van ChickieeeJ op woensdag 7 februari 2007 om 22:21:
maar echt niet goed !
Omdat?
ach dumpen en weer dissen
Na dat die daarna ook nog 1 keer zijn lekkere pasta voor mij heeft gekookt(recept achterlatend)..of eis ik dan teveel?
laatste aanpassing
ach dumpen en weer dissen
Na dat die daarna ook nog 1 keer zijn lekkere pasta voor mij heeft gekookt(recept achterlatend)..of eis ik dan teveel?
Moet je zelf lekker weten
Zo behandel ik mn ex in ieder geval niet..
Alhoewel.. Spaghetti maggie wel weer eens voor me maken ja
ook lekker
Zeker!
als je het nooit met je huidige partner doet snap ik wel waarom het met je ex lekkerder is
het is heel vertrouwd...
dan moet je zorgen dat je vriend weet wat je lekker vind
donateur
tot nu toe, kan ik nog steeds maar 1 antwoord geven in dit forum
nee echt niet, oprottuh!
vinden ze allemaal niet erg nee!!!!!!!!!!!!!!!11111
vinden ze allemaal niet erg nee!!!!!!!!!!!!!!!
wie niet ?
Dat is een beetje een retorische vraag hè?
Jong vlees!!!!
Lekker vlees is beter, breder marktaanbod
ja, maar vlees heeft een houdbaarheidsdatum hè?
Gerookt vlees bederft niet
ow....dus je moet ze eerst ff in de hens zetten?
Ik blijf dus gewoon bij jong, niet rokend of gerookt vlees
nog als jong
als gerookt?
Ik zou het wel kunnen als duidelijk is dat,
het alleen om de seks gaat.
Ja, ik d8 ook dat alles duidelijk was!
We zijn nu 14 maanden verder, 8 maanden geleden voor t laatst sex, en hij heeft het nog steeds niet begrepen!
laatste aanpassing
het is heel vertrouwd...
Het is zeker vertrouwd en fijn, maar dat kun je met iemand anders ook opbouwen. Anders blijf je toch teveel in het verleden hangen en dat schiet ook niet op.
Misschien is dat ook wel weer spannend. Opnieuw alles ontdekken bij elkaar. En wie weet, is het misschien NOG leuker dan met je ex?
laatste aanpassing
ja dat kan ook...misschien moet je dan wat meer glijmiddel gebruiken
wat rookt er dan zo?
Ik rook en gerookt vlees bederft niet. Als ik boos ben komt er stoom uit mijn oren
ben je wel eens boos tijdens de sex?
jeetje, das toch ook wat?
Mwoh, vind van niet. Als je mij kwaad krijgt ben je al ver gegaan hoor!
Ik zeg altijd, je moet alles een keer geprobeerd hebben!
te diep?
Kwaad zijn is een mooie emotie
vind je?
Je beleeft dingen meer intens
preuts typje!
Denk jij dat maar lekker
Geloof mij... DOEN!!!
Ik deed, mag dat ook?
Kut...nu je het zegt
Arme jongen, passieve meid die enkel op d'r rug wil liggen, erg jammer
tis toch niet dezelfde hè?
Weet ik het, heet ze Nienke?
Er lopen er dus meer rond???
Zat.
Ik blijf nu alert op nienkes
Zul je wel een paar van treffen in Friesland
Wildste seks ooit was met een 43 jarige vrouw, ik was 26
Waarom ik dit vertel...
ik vind het prachtig
Ik niet
Ik weet allang genoeg
Er is wel iemand anders die sex met mijn ex heeft
Mijn ex heeft al iemand anders zwanger gemaakt
Zul je wel een paar van treffen in Friesland
ja idd....nu wil ik hier helemaal weg
Wildste seks ooit was met een 43 jarige vrouw, ik was 26
Waarom ik dit vertel...
Ja, waarom vertel je dat?
Wel tof trouwens hahaha...Moet ik volgend jaar ook maar eens proberen te regelen, lijkt me wel een mooie ervaring
Ja, erg hè?
Vruchtbare mang
Zijn eerste hoor!
Moet ik volgend jaar ook maar eens proberen te regelen, lijkt me wel een mooie ervaring
Neem je er nu toch eentje van 42
ja idd....nu wil ik hier helemaal weg
Wietske wacht nog op je
Wel tof trouwens hahaha...Moet ik volgend jaar ook maar eens proberen te regelen, lijkt me wel een mooie ervaring
Dat was het zeker
als je maar genoten hebt, niks mis mee!
het is heel vertrouwd...
Wat is er mis met de spanning van het onbekende
bloempjes
(F)(F)(F)(F)
is die wel wild?
Van horen zeggen van wel ja
Huh, jij had er toch 17 ofzo?
Je hebt iemand anders voor
maar ik heb al moeite met de jonge bloempjes, ik moet eerst maar eens oefenen
Op een ouwe fiets moet je het leren toch?
wat moet ik nou?...wat moet ik nou?
Rubberen reiskut, jwt
ja, maar die praat niet terug dus dan weet ik niet of ik het goed doe....
Je bedoelt te zeggen: 'Die zeikt tenminste niet zoals die rothoeren'
ja dat bedoel ik idd maar ik probeer hier op pf nog wel eens wat op te scharrelen dus ik moet een beetje letten op mijn woorden
Vrouwen vinden dat geil als je ze als hoeren behandelt hoor
daarom lukt het dus nooit
Wellicht, dus gewoon beetje geld geven en eroverheen
nog een probleem, geld heb ik niet
Overval je een oud omaatje
Desnoods verkracht ik haar alleen...dat is zelfs al vooruitgang
Spinnenrag op het kutje
je weet niet wanneer de laatste keer was dat ze verkracht was natuurlijk...misschien heb ik geluk en is ze net ff goed doorgespoeld door de vorige
Als je pech hebt was het een neger en zit je in een grote holle ruimte te spelen.
Ik merk dat je mij enigzins onderschat...
Als je een toplul had zouden we deze discussie niet voeren
Zodat ik wel kan zeggen dat je er 3 hebt
Pech dus, moet er niet aan denken zeg 3 kids
wat moet ik nou?...wat moet ik nou?
Aidono
Je bedoelt te zeggen: 'Die zeikt tenminste niet zoals die rothoeren'
Doe es lief
ben je altijd zo creatief
Net zo creatief als jij bent, je kan het zelf ook niet verzinnen en roept 'wat moet ik nou?'
als jij mij om raad vraagt zorg ik wel dat ik creatief ben, maar blijkbaar is dat niet wederzijds
Sorry
mooi...regel eens sex voor me dan
Dat is geen raad vragen he troela!! En ik ken geen lekkere wijven in Friesland die ik kan sturen helaas dus ik moet je teleurstellen
geef me dan eens een tip hoe ik makkelijk sex regel met een lekker wijf zonder ervoor te betalen?
Ik ken je niet goed natuurlijk maar ik schat zo in dat jij daar weinig moeite voor hoeft te doen. Je wilt gewoon niet op die manier neuken denk ik
Ik ken je niet goed natuurlijk maar ik schat zo in dat jij daar weinig moeite voor hoeft te doen.
ow nou...dan doe ik toch iets verkeerd
Je wilt gewoon niet op die manier neuken denk ik
op welke manier?
donateur
op welke manier?
piemol in kut??
laatste aanpassing
donateur
op welke manier?
zonder liefde, just sex.
kwenie brul maar wat
brul nog eens?
Ik brul nu dat ik er vandoor ben, naar Den Bosch
mooi...regel eens sex voor me dan
en als je dan toch bezig ben regel voor mij ook es wat
straks koppelt ze ons
ken je een beetje neuken? ik vind je best een mooie jongen
laatste aanpassing
ja dat is het niet...vraag me alleen af wie van ons 2 nu het mannetje moet gaan spelen
waar voel jij je prettig bij
gelukkig maar...vind dat altijd zo sneu voor die hondjes
Die doen we er gewoon bij
Doe es lief
Vrouwen vallen toch op klootzakken?
lekkere wijven in Friesland
hoezo denk je dat ik dat juist NIET wil???
zegt mijn gevoel
en als je dan toch bezig ben regel voor mij ook es wat
Ik krijg het druk
straks koppelt ze ons
Vrouwen vallen toch op klootzakken?
Niet alle vrouwen
heel lekker maar de problemen blijven..maar seks is idd goe
indd de problemen blijven ook ja, dat is ook lekker ja
achja als ik zoiets doe dan hecht ik er ook niet echt veel gevoelens meer aan, want daar krijg je op een of andere manier toch altijd zeik mee, althans ik

![*_[K]elly_*](/images/user/308376_2423146.jpg)

![Proud to be a Leeuwarder[LWD]](/images/user/322745_1033477.jpg)

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)

![[renate]](/images/user/255840_359843.jpg)

![[PPT]*NEVER STAND ALONE*[PPT]](/images/user/276797_1138358.jpg)

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)

![Sylvi@! [RTJ]](/images/user/508412_726334.jpg)

![[NL] Terror JoOjOo!!! :[](/images/user/241831_3405077.jpg)