15353x bekeken
Alles kan !
okee het is lekker,heet,geil,vertrouwd enz enz bla bla enz
maar het is ook fout vind ik.....
maar het is ook fout vind ik.....
tja moeilijk uit te leggen... het is niet voor niets je ex.. en als je relatie niet meer gaat door weet ik het wat, maar de sex was en is altijd lekker geweest.. dan doet het naderhand weer pijn omdat je nog van die persoon houd,maar je hebt niets meer met hem of haar...
snap je...

snap je...
tja moeilijk uit te leggen... het is niet voor niets je ex.. en als je relatie niet meer gaat door weet ik het wat, maar de sex was en is altijd lekker geweest.. dan doet het naderhand weer pijn omdat je nog van die persoon houd,maar je hebt niets meer met hem of haar...
snap je...
ik denk het?!? je hebt wel gelij maar weet nooit wanneer je gevoel het gaat over nemen van je verstand!!
ik zeg altijd,luister na je hart maar soms kan ik beter na mn verstand 'luisteren' .....
snap je...
Sluit ik me helemaal bij aan
makkelijk gezegd....maar als je bij elkaar bent....is het zo verleidelijk en lekker....
Ik bedoelde dus..
Als je sex hebt met je ex.. Dan moet je zorgen dat de 1 niet nog een relatie wil of verliefd is
------
Het was ook wat een raar zinnetje
laatste aanpassing
het is ook al bijna 21..00 uur tijd onm te gaan douchen en zo
Al gedaan
of blijf je thuis....vanavond...?
Neej..
We hebben een feestje in de BarDancing hier
Komt zo`n paintbrush tattoeerder en je kan je haar lekker gek laten doen
Lijkt me wel wat
Als je sex hebt met je ex.. Dan moet je zorgen dat de 1 niet nog een relatie wil of verliefd is
wat heeft het nog voor nut dan, als geen van beide er wat voor voelt..kan je t toch net zo goed zelf doen, net zo gemakkelijk, net zo snel klaar
Kijk het kan idd dat je relatie stukloopt omdat het zo niet meer goed gaat maar de sex is bij mij en me ex altijd super geweest
Vandaar Sex met je Ex
Mijn ex is nog bang zich te binde met die nieuwe meid en wil daar absoluut geen sex mee want hij miste de sex met mij
Ik had niemand en vond het helemaal geen probleem Sex met je Ex te hebbe
Je hebt gewoon een passie met elkaar en die heb je heel lang gedeeld en die blijft ook nog wel een hele tijd hange nadat het uit is.
Kijk zowiezo als je iemand bent die niet echt van sex houd ja waarom zou je
Maarja ik kan niet zonder
dus waarom ook niet 
Vandaar Sex met je Ex
Mijn ex is nog bang zich te binde met die nieuwe meid en wil daar absoluut geen sex mee want hij miste de sex met mij
Ik had niemand en vond het helemaal geen probleem Sex met je Ex te hebbe
Je hebt gewoon een passie met elkaar en die heb je heel lang gedeeld en die blijft ook nog wel een hele tijd hange nadat het uit is.
Kijk zowiezo als je iemand bent die niet echt van sex houd ja waarom zou je
Maarja ik kan niet zonder
Sex was leuk toen je leefde in liefde. Als het uit is en vertrouwen verbroken dan is het niks anders als geilheid.
En dan blijf je met die persoon maar doorboteren ... nee, wacht wel tot er weer een lief iemand op mijn pad komt.
Een ex is een ex dus EXIT!
helemaal mee eens
Een ex is een ex dus EXIT!
precies !!

![Sylvi@! [RTJ]](/images/user/508412_726334.jpg)