zeker van je eigen clup
uiteraard
oooh bedoel je dat haha ja thnx jullie ook
eindelijk weer is wat literatuur van kwaliteit in het vooruitzicht. Al die lectuur komt de strot uit
kgoaishen!!!
hehe 2 koeien verkracht en een geit spoorloos
hahahaha ja precies.
Ben benieuwd of het wat is, of dat het een boek is a la tv programma de harde kern
zal best leuk lezen zijn maar ik weet 100% zeker dat hier ook niet 100% waarheid instaat
Ik heb nog geen boek gelezen van maar 1 club waar alleen maar waarheid instaat en waar ze toegeven op de loop te zijn gegaan enzo.
Er staan meestal alleen maar overwinningen in
zal best leuk lezen zijn maar ik weet 100% zeker dat hier ook niet 100% waarheid instaat
Ik heb nog geen boek gelezen van maar 1 club waar alleen maar waarheid instaat en waar ze toegeven op de loop te zijn gegaan enzo.
Er staan meestal alleen maar overwinningen in
ik vind dat je pas een winaar bent als je ook je nederlaag kan toegeven.
Maar zo een boek komt misschien over 100 jaar uit
Als dat waar is zijn ze de eerste:repect: dan zijn jullie de grote winnaar
alle bekende uit clubs uit NL komen in het boek voor
www.spectrum.nl/sales/brochure-2006-1-voorjaar.pdf
het staat op pagina 46
zal wel weer zo'n uit z'n verband gerukt sesatieboekje worden.......
zal wel weer zo'n uit z'n verband gerukt sesatieboekje worden.......
helemaal niet. het wordt een uit het verband gerukt sensatieboekje
helemaal niet. het wordt een uit het verband gerukt sensatieboekje
hij komt uit deventer maar is voor Utreg hehe
heb jij dat boekje al gelezen dan?
dat dacht ik van die monhgool van een van Paul van G ook
wat rot ons dat nou man...
Lijkt me sterk, paultje kennende heeft die heus wel iemand van GAE genomen. Is toch wel 1 van de 18 beruchtste groepen van de afgelopen 30 jaar!
wat voor verhalen moeten nou opgeschreven worden er wordt teveel geschreven. zegge ze wat van internet de oudjes tssss kome ze zelf met een boek aan wat the fuk moet je met een boek. leeshooligans internethooligans schrijfhooligans he daar pas ik ook wel bij laten we doen wie het gekste kan skrijven. oh daaarom mocht je niet meedoen ouwe postduif daar ken niemand tegen op die gageldonk verhalen
whaaaaaaaaa een boek over Hooligans ??????
en daar heeft de S.C.F & FIIIR
aan mee gewerkt ????????
zo hoor je nog eens wat (Lees) hahahahaha
zal wel weer wat zijn pfffffffffffffffffffffff
oh daaarom mocht je niet meedoen ouwe postduif daar ken niemand tegen op die gageldonk verhalen
Wheheheh flippen jullie nog steeds van, vertel nog eens een keer dat jullie op Vak S waren maar niet het veld op konden whehehehehhe
(dit bovenstaand verhaal speelt zich snachts af he)laatste aanpassing 21 januari 2006 08:34
vanaf 15 mei verkrijgbaar ben benieuwd naar de verhalen
is ie al uit??
Net bedacht ik me alleen weer dat we 2seizoen terug nog tegen hun hebben gespeeld
Probeerden we het thuis nog via een of ander landweggetje bij die bussen te komen, maar was onbegonnen zaak.
Uit was daar wel groepje van utreg in hun binnenstad.
ga hem 15 mei ook halen zal wel niks over ons in staan maar ja maakt ook nie uit
t leeft hiero totaal nog wel ...alleen t zijn bij ons nooit geen hooligans geweest zoals bij de meeste clubs ...niet slopen en grootte groepen ..gewoon een superhechte vriendengroep van +- 100 man die voor elkaar door t vuur gaan ...met een regel samen uit samen thuis ....niemand liet elkaar in de steek ..en echt om te knokken kwamen we nooit !!..maar voor geen een club liepen we ook maar n meter om ....we zagen wel wie er kwam ...en als ze kwamen dan werden ze voor schutgezet ...en n hekel aan bepaalde clubs is er nooit echt geweest ...de `haat ` tegen fc den haag en grunn is meer gebaseerd op onderling respect..dan op iets anders ...onze enige echte vijand is justitie geworden ...na hun fout en onze reactie .....wordt iedereen t leven zuur gemaakt..alles wat niet lijkt op een standaard heereveen mentaliteit .wordt gelijk keihard afgestraft.....nee het leve de lol is hiero even wat minder .....en ach t wereldje zal toch wel nooit meer worden wat t was ... nu iedereen een zender op zak heeft (gsm)..en de politie met camera s en rechercheurs op t internet..alles in de gaten heeft ....wie kan er dan nog wel n mooie groep hebben ??? en de acties om buiten t voetbal elkaars stad te bezoeken ...nou nou ..zoals in den haag recentelijk ....daar wil ik niks mee te maken hebben ....dat zijn gewoon n stelletje mislukingen die niet sporen ...daarmee worden geen bladzijden in een hooliganboek gehaald ..ga maar genieten van dit boek want de mensen die er in staan zijn van een uitstervend ras ...stand your ground!! HET DRAAIDE OM HET ONDERLING RESPECT VAN ELKAAR AFDWINGEN ....nu willen iedereen gekste zijn ...
harde kern psv ???? ik neem dat boek nu al niet meer serieus
in t wereldje hebben wij onze sporen wel verdiend
jouw posts ook
Volgens mij liepen hun toch over het rembrandsplein heen aantal jaartjes geleden en kregen jullie aardig tikken van hun bij de amstel-cup finale.
Of alles wordt een beetje anders verteld zodat wij laf zijn of dat wij in elkaar getremt zijn omdat niemand ons mag. laatste aanpassing 21 maart 2006 12:04
Ok dat Den bosh een harde kern heeft wil ik nog wel geloven, maar psv?
EJK heeft nog nooit wat laten zien dit jaar buiten lampiestad
gasten waren nergens toen we bij hun waren in het cafe haha
Running Lampie's
EJK heeft nog nooit wat laten zien dit jaar buiten lampiestad
Denk dat ze toch redelijk klaar stonden
Utrecht wel dan, tegen Feyenoord, Ajax, of Den Haag. Denk het niet, schat PSV tegenwoordig wel hogen in dan Utrecht, maar dat terzijde..
Maar niet genoeg joekie kom eens naar ons cafe je weet toch tring tring en boem uit elk cafe raak voor een knaak!
Utrecht wel dan, tegen Feyenoord, Ajax, of Den Haag. Denk het niet, schat PSV tegenwoordig wel hogen in dan Utrecht, maar dat terzijde..
Wie heeft die foto nog, van die wegrenende Utrechters voor de joden?
wel eens een utrechter met een enorme snijwond in z'n nek van een feyenoorder
was daar mooi aan donni ......blauwe ogen .dikke bulten ....duizelig van de klappen dat zijn dingen daar kan je dan eventueel trots op gaan ..maar iemand zn keel opensnijden ....elke fooligan met een mes moet je keihard aanpakken .....als je te bang bent om iets met je handen op te lossen ...dan hoor je niet in de hooliganscene thuis ...
0 tegen 30 konden jullie het niet trekken toch?
30 tegen 30 konden jullie het niet trekken toch?
tjsa..op een gegeven moment wordt het dan lastig
het enigste wat daar gebeurt is stoer in het beursgebouw groepjes zoeken ..en er met een veel grotere groep op af gaan
ik ken dit en dat, mooi hoor, als jij grote verhalen ziet staan van psv ergens, show it....
alleen dachten jullie toch dat er 10 man binnenzat ofniet?
Respect Krijg je met de jaren
nee de wat grotere wordt met een boog om heen gelopen...en welke grootte verhalen ????
wij hebben idd grootte verhalen ..maar zeg ik daar wat over ???
in een stad als ams en r'dam wordt er niet eens gepraat waaarschijnlijk
iemand
snap je?
maar omdat nou weer te gaan bespreken, met utreg notabene
30 tegen 30 konden jullie het niet trekken toch?
hehe jullie flikkers zeggen tegen ons...we zijn bij jaarbeurs
snap je?
Zeberdee geef mei boeksiie :boeksie:
Iik sag jou saaterdag bei de foltreffer in auto reiden.
Seekers repecskt foor die auto
Zeker met je ogen dicht gestaan?
Groep feyenoorders ook niet gezien zeker!
Is dat nu de nieuwe fase van hooligans in nederland vechten tijdens feesten?
Moet dan toch vaker naar feesten
dan bij jij wel heel oud of niet goed ITK hehehe
Weet alles ga al lang en ken iedereen! dus dat scheelt
en ken iedereen!
vvv hooligans
vvv hooligans,wij hebben overal schijt aan en vooral aan mvv
en sjonnie vind ik hier een van de weinige die, hooligantechnisch, de kern raakt behalve die laatste opmerking...
en sjonnie vind ik hier een van de weinige die, hooligantechnisch, de kern raakt behalve die laatste opmerking
dang keng je mei nog nied
no one likes us we don't care!!!
trouwens lang weggeweest Tim; ben je eindelijk weer werkeloos?
Ik ben gelukkig na MVV-Fortuna niet meer geweest
gasten waren nergens toen we bij hun waren in het cafe haha
Running Lampie's
was daar mooi aan donni ......blauwe ogen .dikke bulten ....duizelig van de klappen dat zijn dingen daar kan je dan eventueel trots op gaan ..maar iemand zn keel opensnijden ....elke fooligan met een mes moet je keihard aanpakken .....als je te bang bent om iets met je handen op te lossen ...dan hoor je niet in de hooliganscene thuis ...
heb zin om te knokken
Over wie/wat gaat die?
Ben nu op de helf, staan wel leuke verhalen in, meeste zonder al te veel bluf
Over wie/wat gaat die?
Ben nu op de helf, staan wel leuke verhalen in, meeste zonder al te veel bluf
Vond jij het grootspraak dan ?
hehe was dolletje joekie,Haagsche bluf je weet tog
heb hem nog geen eens gelezen hoor wel dat het een leuk boekie is..
Zo zie je maar, elke harde kern, van welke club dan ook, is eigenlijk precies hetzelfde !
Ach hij is wel vemakelijk, geen 15 euro waard, dus lenen zal ik zeggen
was mooi he in de bosjes van de goffert we hadden jullie mooi terug gepakt
nou he pik dat was zekers een mooie rel gvd gvd..
Uitspraak van FC_Burberry op donderdag 27 april 2006 om 17:32:
bosjesmannen
de gexte hehe
'Wij hadden ook vier junks van Hoog Catharijne in onze groep
Hoog Catharijne
is
echt gek,
heet ik dang kroket van me achternaam
vang dobbeng is vor jodeng
vanaf 15 mei verkrijgbaar ben benieuwd naar de verhalenlaatste aanpassing 14 januari 2006 09:30
Ik heb hem toch tenminste al drie weken in huis hoor!!!
Wel een goed boek overigens!
kerel toen waren wij nog nie eens geboren dus je moet niet denken
Hoezo dat nou weer de rivaliteit tussen jullie en Twente ofzo valt tog ook best mee
in tegenstelling tot vandaag de dag was een steekpartij of iets toen normaal.
Maar ja wij waren er nie bij dus beetje kansloos om over te discussieren.
Er zit overal ook wel wat overdreven in volgens mij.
Over het het algemeen zijn het wel geinige verhalen maar: "er liepen Feyenoorders met vleeshaken in hun rug"???
gelul ! alles kan gebeuren, maar het is niet gebeurd, dus gelul !
ik vond de helft van de verhalen tegenvallen.. Je verwacht meer van een boek waarin de grote jongens van vroeger zouden praten.. NEC had een aardig verhaal, Indiaan had wel aardig verhaal, Danny(Feyenoord) had goed verhaal.. en verder waren de verhalen van Groningen goed.. Voor de rest het lezen niet waard..
dat ze met vleeshaken werden opgewacht is me vaak verteld daar is geen woord aan gelogen
maar of er ook echt rotterdammers met haken in de rug liepen lijkt me wel wat overdreven
je mag ut ook zingen hoor
he rich hoest nou
kut ben net een beetje bijgekomen van een zwaar weekend en zit hier te verbranden op me stage
baco zonder je baco broeder
cocus dang
vind die gast van t eerste verhaal echt een koekie , die van nac . ik ga t niet hebben over rellen en acties die gedaan zijn , bladzijde verder gaat die stoer vertellen over t feyenoord gebeuren
en die tukker had lekker een duits boek in gemoeten
hahah ja dat snap ik
maar smaakt dat met elkaar??
kraay kom jei vangavond bami eteng jei kreigt korting mang
Kraay... Leuk stukkie vang jou in de forza :boeksie:
hoor tegenwoordig ook bij de redactie
nou tis goed te doen zeker een aanrader
Is toch lachen om te lezen man zeik niet zo
Maar jij als 30 jarig thug uit de bad streets van Vught had het uiteraard gekker en beter gedaan..
snap nie dat er weer zo moeilijk over gedaan moet worden
ja neem jij eff me profiel serieus .
probeer me te raken dr mee ,ben echt diep geraakt .
en ik gekker en beter . hoor je mij dat zeggen dan ?
kom jij mee , wees maar nie bang jij bent gekker dan mij ,ik maak nooit wat mee
klaar nu met je rang in de roede te bepalen ?
maak jullie is niet zo druk met dit weer
gefeliciteerd met zuid korea
Komen sowieso niet zoveel chinezen uit korea
Komen sowieso niet zoveel chinezen uit korea
wij waren toen bij schalke - legia met 5 man laatste 10 min v/d gingen we stadion in en het legia vak werd gek toen we utreg vlag lieten zien
je krijgt er geen spijt van
waar hebben jullie het over????
Nou heb 2 paginas gelezen ben er maar mee gestopt, lijkt wel door een kind van 6 geschreven