Uitspraak van Utreg_casual op dinsdag 13 juni 2006 om 13:47:he rich hoest nou
Warm
Voor de rest wel lekker heur.. Lekker vrij vandaag. FF tuintje hangen, bacardi erbij en zo zuid korea kijken
Hoe'st met jou dang?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 13:50:ja dat dacht ik ook gelijk .
komen nicht fur das voetbal
Uitspraak van Utreg_casual op dinsdag 13 juni 2006 om 13:49:kut ben net een beetje bijgekomen van een zwaar weekend en zit hier te verbranden op me stage
Denk niet dat dit weer bevordelijk is om je roes te verhelpen
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 13:49:baco zonder je baco broeder
Wanneer gaan we nou 'es zuipen mang
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 13 juni 2006 om 15:06:cocus dang
hahah ja dat snap ik
maar smaakt dat met elkaar??
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 13:40:vind die gast van t eerste verhaal echt een koekie , die van nac . ik ga t niet hebben over rellen en acties die gedaan zijn , bladzijde verder gaat die stoer vertellen over t feyenoord gebeuren
en die tukker had lekker een duits boek in gemoeten
Is toch lachen om te lezen man zeik niet zo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 15:19:hahah ja dat snap ik
maar smaakt dat met elkaar??
nou tis goed te doen zeker een aanrader
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 15:12:kraay kom jei vangavond bami eteng jei kreigt korting mang
Kraay... Leuk stukkie vang jou in de forza :boeksie:
:boeksie: hoor tegenwoordig ook bij de redactie
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 13 juni 2006 om 15:26:hoor tegenwoordig ook bij de redactie
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 13 juni 2006 om 15:26:nou tis goed te doen zeker een aanrader
vanaaf maar eens ff proberen dan
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 15:25:Is toch lachen om te lezen man zeik niet zo
ik geef me mening gamma uiltje . is geen zeiken .
ik citeer eff de achterkant ok .
paul c vos interviewde zestien centrale personen van de harde kern van supporters van de belangrijkste voetbalclubs in NEDERLAND
is net als een fles cola kopen en als je thuiskomt je glas vult met sinas .
ken mij nah ver !@#$%^& wat dr met en bij schalke gebeurd .
Heb dat boek zelf hier liggen.. Die Twente gast is toch ook van Twente uit Nederland.. dat staat er toch? Dat heeft ie toch ook gedaan? dat ze met Schalke gaan/gingen is leuk voor hun, vindt het wel grappig om te lezen, er gebeuren in Duitsland toch ook leuke dingen...
Maar jij als 30 jarig thug uit de bad streets van Vught had het uiteraard gekker en beter gedaan..
Maar jij als 30 jarig thug uit de bad streets van Vught had het uiteraard gekker en beter gedaan..
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 17:03:Maar jij als 30 jarig thug uit de bad streets van Vught had het uiteraard gekker en beter gedaan..
probeer me te raken dr mee ,ben echt diep geraakt .
kom jij mee , wees maar nie bang jij bent gekker dan mij ,ik maak nooit wat mee
klaar nu met je rang in de roede te bepalen ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 17:10:snap nie dat er weer zo moeilijk over gedaan moet worden
ik doe dr nie moeilijk om . maar ik geef me mening , een forum mening geven . en inderdaad dat hoofdstuk hoef je nie t elezen . maar als ik een mening geef wil dat niet zeggen dat ik gekker ben als die moffenlover , dat maak iemand anders dr weer van
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 17:10:ja neem jij eff me profiel serieus .
probeer me te raken dr mee ,ben echt diep geraakt .
en ik gekker en beter . hoor je mij dat zeggen dan ?
kom jij mee , wees maar nie bang jij bent gekker dan mij ,ik maak nooit wat mee
klaar nu met je rang in de roede te bepalen ?
Nee eerlijk gezegt nam ik je profiel ook al niet serieus en ik zeg nergens dat ik gekker ben ofzo maar als jij dat zegt okay, ik vind het gewoon dom dat je gelijk weer begint met dat het nergens opslaat dat ze over rellen met schalke praten terwijl dat net zo goed lachen is om te lezen
tuurlijk is dr een boek met duitse verhalen dan koop ik dat net zo lief . maar dit boek schijnt over nederland te gaan en in dat hoofdstuk lees ik haast alleen maar in dat hoofdstuk duiste confros met oostblokkers met hanekammen
dat bedoelde ik .hij had meer op twente moeten richten vind ik want die hebben ook gekke dingen gedaan
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 17:12:ik doe dr nie moeilijk om . maar ik geef me mening
had t ook nie eg over jou
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 17:15:duiste confros met oostblokkers met hanekammen
whahaha
overdrijven is ook een kunst he
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 13 juni 2006 om 17:12:maak jullie is niet zo druk met dit weer
Dat bepaal jij niet
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 juni 2006 om 17:20:waar iz dese dutch army nou
gefeliciteerd met zuid korea
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 13 juni 2006 om 17:24:gefeliciteerd met zuid korea
beng foreng china maar dit wk steung ik korea :boeksie:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 17:25:Chunlai Bao
komt uit zuid holland kraay...
niet uit korea
geboreng ing china

![Remy[020]](/images/user/163397_468067.jpg)