Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:03:Boek hooligans = ajaksjks hooligans
sprookjesboek dus van uitgeverij de Efteling
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 14:59:Paul is tog die Eagle supporter
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:27:Ow dus jullie leider (F111R)
En een beruchte van SCF lullen allemaal uit hun nek ect?
heb jij dat boekje al gelezen dan?
Uitspraak van WilliamWallace op maandag 16 januari 2006 om 17:47:hij komt uit deventer maar is voor Utreg hehe
Hehe dat weet die dokkie ook wel joh
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 16 januari 2006 om 17:57:heb jij dat boekje al gelezen dan?
ken de schrijver
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 18:01:ken de schrijver
dat dacht ik van die monhgool van een van Paul van G ook
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 18:01:ken de schrijver
wat rot ons dat nou man...
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 18:02:dat dacht ik van die monhgool van een van Paul van G ook
Uitspraak van Puntenbokser op maandag 16 januari 2006 om 18:02:wat rot ons dat nou man...
rot op dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 18:02:Paul van G
whahaha....ik dacht eerst dat het een stille was....Toen hoorde ik dat ie een boek ging schrijven.
ik ben benieuwd
i know
maar nix over ons
maar nix over ons
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 12:21:Adje in de rol van de leider van de joden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 10:55:Lijkt me sterk, paultje kennende heeft die heus wel iemand van GAE genomen. Is toch wel 1 van de 18 beruchtste groepen van de afgelopen 30 jaar!
hmm het lijstje met clubs wat ik heb gehoord zit GAE niet bij,
volgens mij zijn het ook niet 18 verschillende clubs, maar
alleen de groten op 'dit moment'
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:23:Boek hooligans = ajaksjks hooligans
hebben die hooliguns ja ??
Parruk 
GAE is het Ratje
:boeksie:
wat voor verhalen moeten nou opgeschreven worden er wordt teveel geschreven. zegge ze wat van internet de oudjes tssss kome ze zelf met een boek aan wat the fuk moet je met een boek. leeshooligans internethooligans schrijfhooligans he daar pas ik ook wel bij laten we doen wie het gekste kan skrijven. oh daaarom mocht je niet meedoen ouwe postduif daar ken niemand tegen op die gageldonk verhalen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 15:16:wat voor verhalen moeten nou opgeschreven worden er wordt teveel geschreven. zegge ze wat van internet de oudjes tssss kome ze zelf met een boek aan wat the fuk moet je met een boek. leeshooligans internethooligans schrijfhooligans he daar pas ik ook wel bij laten we doen wie het gekste kan skrijven. oh daaarom mocht je niet meedoen ouwe postduif daar ken niemand tegen op die gageldonk verhalen
huh? Wat zeg je allemaal man?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 15:27:huh? Wat zeg je allemaal man?
denk dat hij het zelf allemaal niet eens meer snapt