Partyflock

Forumonderwerp · 840815
2026x bekeken

Waarschuw beheerder
nee hijs gewoon barney

Waarschuw beheerder
JA!! en nog niet zo'n beetje
Waarschuw beheerder
donateur
ja , een walgelijke bal

Waarschuw beheerder
Zowat of ie arrogant is :S

Ik zou het ook zijn als ik een bekende darter
zou wezen :)
En heel veel geld ermee zou verdienen???
Waarschuw beheerder
hey weet je hij is gewoon zwaar goed, maar omdat er 2 bonden zijn en als phil the power meedeed, won hij helemaal niets. maar goed in deze bond gaat hij het redden zoals ik het nu zie
Waarschuw beheerder
Domme mensen zijn vaak niet arrogant....maar jezus wat kan die kerel lullen over darten op een wetenschappelijke manier....alsof het ook nog inhoud heeft die hele sport... :nee: *kotssmily*
Waarschuw beheerder
haha idd ik vind het gewoon een kroegspelletje, maar goed 4 miljoen kijkers in nederland zegt genoeg

Waarschuw beheerder
Jaaa behoorlijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 13 januari 2006 om 19:32:
hey weet je hij is gewoon zwaar goed

en als het hem even tegenzit dan begint hij te klagen over slechte airco, onsportieveling hij kan ook zeggen dat de ander beter gooide:no:
Waarschuw beheerder
of hij gaat huilen en in het nederlands zijn engelse tegenstander zwart maken. hahaha wereldgozer

Waarschuw beheerder
nah..ik vind van niet..

denk eerder dat hij vet onzeker is en een beetje tof gaat lopen doen om dat te compenseren, wat veel mensen zien als arrogantie ;)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
zodra iemand veel succes heeft, is die al snel arrogant in de ogen van sommige mensen, beetje jammer is dat :/

want hij gaat nu gewoon met 3-1 rusten :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die gozer loopt nu te mekkeren dat hij een splintertje in zn oog heeft.. hij moet gewoon gooien en als hij verliest toegeven..

lijkt me leuk als hij compleet word gedold door jelle:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 13 januari 2006 om 19:44:
of hij gaat huilen en in het nederlands zijn engelse tegenstander zwart maken. hahaha wereldgozer

volgens mij gaf hij O'shea juist super veel complimenten voordat deze wedstrijd begon? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 13 januari 2006 om 19:52:
volgens mij gaf hij O'shea juist super veel complimenten voordat deze wedstrijd begon?

ik doelde op een ouder interview;) maar goed ik mag lijen dat hij wint tegen die britten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 13 januari 2006 om 19:54:
ik doelde op een ouder interview

geen oude koeien uit de sloot halen joh :9 ...

sowieso hoort het toch om een beetje bravour te hebben, als je "topsporter" bent? :D
Waarschuw beheerder
jawel dat klopt, maar goed het is een lekkere wedstrijd

Waarschuw beheerder
Het is gewoon zo: Barney is een slechte verliezer.

Want als hij wint dan is het grapjes en handjes omhoog van de tegenstander, maar als hij verliest weet hij niet hoe snel hij van t podium af moet komen.
Waarschuw beheerder
donateur
och, dan mag hij nu weer de tegenstander zijn handje omhoog houden ;) ...

zal ik deze nu maar sluiten en verwijzen naar het LakeSide 2006 topic? :)
Waarschuw beheerder
hoezo? dit is een ander topic mang;)
Waarschuw beheerder
donateur
als het OT over het karakter van Barney blijft gaan, mag het :)
Waarschuw beheerder
barney is niet aro, maar een geboren winnaar
[img width=29 height=15 cacheid=0000177c00023a198f532cb91a012c326e]http://members.home.nl/planethugo/schater.gif[/img]

Waarschuw beheerder
hij heeft mazzel dat er zoveel vegetariers in nederland zijn anders was tie allang opgegeten... :d
Waarschuw beheerder
Barney, zeer arro.. maar hij kan het wel
Co is daaintegen echt een wijsneus en kan er nix van !
Waarschuw beheerder
vind hem slim als je geld kan verdienen met zuipe en pijlen gooien in een bord doe je het goed denk ik
Waarschuw beheerder
ko is net zo slim als zijn amsterdamse fopneus lang is. wat een blaaskaak. hij boekt meteen op de naam van sbs6 een weekje! barney mooie overwinning en laten we hopen op een finale tegen dat brabo boertje. als hij al in de finale komt zal hij het van de zenuwen betsterven. come on

Waarschuw beheerder
donateur
Not my kind of boy
Waarschuw beheerder
barney rulezz vooral zijn arrogantie
Waarschuw beheerder
In nederland vinde wel alle mensen
die aan de top staan arrogant!
de uitstraling van barney is misschien beetje arro
maar voor de rest vind ik het gewoon een echte normale nuchtere hollander
GO BARNEEEEEEEEEEYyyyyyyyyy
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! Kaaaas ! op zaterdag 14 januari 2006 om 11:02:
In nederland vinde wel alle mensen
die aan de top staan arrogant!

volgens mij zei ik dat eerder ook al:
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 13 januari 2006 om 19:48:
zodra iemand veel succes heeft, is die al snel arrogant in de ogen van sommige mensen, beetje jammer is dat

dus ik ben het volledig met je eens :)
Waarschuw beheerder
tja hij is wel opzichtelijk veranderd de laatste jaren :D
maar hij verdiend goed, want die tieten van zijn mokkel waren 3slagen gegroeid ten opzichten van de vorige Lakeside :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 13 januari 2006 om 19:28:
support your country lads!!!

Ga ik zo ook zeker doen. Twijfel alleen nog wat ik op mijn hoofd moet zetten! Opblaaskaas of bos worteltjes...

Denk toch dat ik voor de opblaaskaas ga. Die worteltjes samen met mijn oranje overal zien er weer zo boers uit!
Waarschuw beheerder
donateur
als ik tot nu toe de halve finale aanschouw, mag hij af en toe best praatjes hebben :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 14 januari 2006 om 16:25:
als ik tot nu toe de halve finale aanschouw, mag hij af en toe best praatjes hebben

Hoe staat hij ervoor dan, kan namelijk niet kijke ben aan het werk :P

Waarschuw beheerder
donateur
4-1 voor in sets

Waarschuw beheerder
donateur
klaassen wint!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben hem weleens tegengekomen in delft toen keek ie ook andere kant op , maar ik begrijp het wel soms zit je nie op al die lui te w8en als je gewoon aan het winkelen ben ofso
slechte verliezer , ik kan ook nie tegen me verlies, dan ga je toch geen toneel spelen

trouwens van Barneveld schenkt regelmatig een groot gedeelte van zijn prijzengeld aan een goed doel
(maar daar hoor je niemand over)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 14 januari 2006 om 00:06:
ko is net zo slim als zijn amsterdamse fopneus lang is. wat een blaaskaak. hij boekt meteen op de naam van sbs6 een weekje! barney mooie overwinning en laten we hopen op een finale tegen dat brabo boertje. als hij al in de finale komt zal hij het van de zenuwen betsterven. come on

Hahaha Brabo boertje (lekker respectloos), waar kom je zelf vandaan....Heerlen....daar hebben ze ook klei zat en koeien.

Dat brabo boertje gaat Barney ffe een lesje darten geven morgen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel meevallen...alleen met dat idiote hemelprijzen als hij wint moet hij echt kappen!

Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 14 januari 2006 om 00:06:
tegen dat brabo boertje

Zegt iemand die uit Heerlen komt:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Barney is totaal niet arrogant, Hij is gewoon de beste darter van de BDO. En hij mag dat gerust zeggen. Zijn tegenstanders winnen alleen van hem als hij een slechte dag heeft. Als hij zijn niveau haalt wint hij van iedereen behalve van Taylor Uiteraard.

Mijn Voorspelling voor morgen 6-3 voor Barney.

Al heb ik een lichte voorkeur voor Klaasen, Het zou een geweldig jongensboek zijn.

Naar Hij heeft wek volledig gelijk. Hij is gewoon twee klasse beter dan onze vriend Klaasen. Net wat Barney zei, met 28,93 per pijl wordt hij gewoon weggevaagd door Barney. Hij moet minstens 32 per pijl gaan gooien wil hij kans maken.

Dus geen arrogantie. Het is gewoon de waarheid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de haagenaar gaat eraan in de finale
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 14 januari 2006 om 20:45:
Hij is gewoon de beste darter van de BDO

Niet zo raar he,de darters die goed gooien gaan naar de PDC omdat daar de prijzen hoger zijn en ze meer weerstand krijgen in een wedstrijd
Alle Engelse die hooggeplaatst zijn lagen er nu allemaal snel uit door Qualefyers
Waarschuw beheerder
donateur
Barney is totaal niet arrogant, Hij is gewoon de beste darter van de BDO. En hij mag dat gerust zeggen.

ach ja , als je het eens een x noemt...
maar die vent loopt wel heel erg naast ze schoentjes!

hij woonde vroeger toen die nog postbode was bij me ex in de straat , en daar loopt ie nou heel de buurt voorbij zonder gedag te zeggen... denkende dat hij helemaal de men is

ik vind het echt de grootste kwal die er rond loopt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CLEO*(APC) op zaterdag 14 januari 2006 om 23:17:
Niet zo raar he,de darters die goed gooien gaan naar de PDC omdat daar de prijzen hoger zijn en ze meer weerstand krijgen in een wedstrijd
Alle Engelse die hooggeplaatst zijn lagen er nu allemaal snel uit door Qualefyers

Het Niveau van de BDO vind ik echt veel hoger dan dan van die gasten van de PDC. De Enigste die daar goed op niveau gooien zijn Mardle en Taylor, Voor de rest zijn het allemaal overschatte vedettes die alleen jaren terug nog wat gewonnen hebben.

Barneveld,King,Adams,Hankey en O Shea zijn de 5 beste darters van de BDO. Die vind ik beter dan de 5 beste van PDC. Taylor en Mardle heb je en dan blijf het lang stil

Waarschuw beheerder
het niveau is al jaren ongeveer gelijk.....qua gemiddelden
Waarschuw beheerder
Dat gevoel heb ik totaal niet als ik naar die wedstrijden kijk. Overschatte darters van rond de 45 die alleen in de jaren 90 titels wonnen en nu nog gauw wat geld bij willen verdienen. Als een darter(Taylor) in staat is om een finale met 7-0 te winnen dan zegt dat genoeg over het niveau van de andere spelers. Maar jah Peter Manley is ook een drama. Datzelfde geldt overigens voor Roland Scholten, onvoorstelbaar dat hij 1 van de beste darters bij PDC is. Als ik hem zie spelen is het een ramp. Hij teert nog steeds op de ene wereldtitel in 1993 in Las Vegas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 15 januari 2006 om 11:18:
Als een darter(Taylor) in staat is om een finale met 7-0 te winnen

al is Taylor wel uniek 8) ... ook in die wedstrijd tegen Barney hier in nederland :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nosfera7u op zaterdag 14 januari 2006 om 20:04:
Hahaha Brabo boertje (lekker respectloos), waar kom je zelf vandaan....Heerlen....daar hebben ze ook klei zat en koeien.

Dat brabo boertje gaat Barney ffe een lesje darten geven morgen!!!laatste aanpassing 14 januari 2006 20:05

pffff je mag mij eens in de mijnstreek wat klei komen aanwijzen mooie joker. dit is een verstedelijkt gebied van 255.000 mensen (parkstad, dus wat lul jij nou.
Uitspraak van Fantasy* op zaterdag 14 januari 2006 om 20:10:
Zegt iemand die uit Heerlen komt

haha haarlem is een metropool idd.

ot: den haag verplettert die brabo
Waarschuw beheerder
bloedmongool is die Barneveld :yes:

hoop dat die straks afgestraft wordt door Klaassen
Waarschuw beheerder
Barney is totaal niet arrogant

flikker toch op joh....:/

Hij heb mediatraining gehad maar dat heb in ze nadeel gewerkt hoor.
Toen die nog 'gwoon' een postbode was, toen was die oprecht leuk en spontaan.
Nu is het gewoon echt serieus een arrogante maanblazer geworden en hoop dat Klaassen wint. Maar let dan eens op Barneveld's commentaar, wat zal het dan zijn? Het licht weer? een knipperoog weer?

Dat Barneveld goed pijltjes ken gooien ben ik t met je eens, maar hij is opzeker wel arrogant :yes:

Je zou m moeten zien lopen in Ypenburg, de kwal :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 14:29:
Toen die nog 'gwoon' een postbode was, toen was die oprecht leuk en spontaan

je bedoelt vroeger toen hij nog haar had?

[img width=170 height=170]http://www.phespirit.info/games/notes/images/raymond_van_barneveld.jpg[/img]

het lijkt trouwens wel dat die gast en zijn wijf elk jaar vetter worden. tja de roem wie kan er mee omgaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 15 januari 2006 om 14:39:
je bedoelt vroeger toen hij nog haar had?

ja en minder buik en ze wijf nog lelijke tanden en kleine tieten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 14:44:
ja en minder buik en ze wijf nog lelijke tanden en kleine tieten

ja dat wijf is echt 6 milion dollar woman of te wel vanessa in het kwadraad. daar hebben ze toch aan lopen sleutelen en dan nog niet om aan te zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 15 januari 2006 om 14:51:
ja dat wijf is echt 6 milion dollar woman of te wel vanessa in het kwadraad. daar hebben ze toch aan lopen sleutelen en dan nog niet om aan te zien.

hahahaha

ach hoop gewoon serieus dat Klaassen wint...

maar geloof me dat Barneveld dan weer met excuses kom, vorige keer was het t licht en had die last van een knipperoog de arme man :D
Waarschuw beheerder
weet je parruk. het zal me eigenlijk een zorg zijn. heb gister met wat vrienden zitten kijken en dat was wel lachen. van mij mag hij die fitzmoritz of hoe die mang ook mag heten een dartpijl in zijn porum gooien:D
Waarschuw beheerder
Wij gaan vanaaf kijken, de halve straat kom bij mij kijken, kregen gister al ruzie omdat de buurman barney zo geweldig vond hahaha, wordt gezellig straks :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 15:08:
Wij gaan vanaaf kijken, de halve straat kom bij mij kijken, kregen gister al ruzie omdat de buurman barney zo geweldig vond hahaha, wordt gezellig straks

ja dat is altijd geweldig. of je haat m of niet. gister zat hier zon rotterdamse maat telkens barney af te kraken en die engelsman op te hemelen. op laatst was het een discussie rotterdam/den haag en nederland/engeland haha. ik heb denk ik een kwartier van die wedstrijd gezien ofzo:D
Waarschuw beheerder
ik vond hem in het begin wel kick....
durf ik best te zeggen, maar kom op hey...dat was toen die nog 'gwoon' een postbode was die voor de gein dartte...

maar nu...:kots"smilie:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon altijd voor een nederlander, dus wie er wint vanavond lekker belangrijk. de beste darter blijft gewoon tayler, dus hij mag nog 10x wereld kampioen worden. de beste is en wordt hij nooit:D
Waarschuw beheerder
zelfs dat hele darten boeid me geen reet, als Barney maar verliest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 15:49:
zelfs dat hele darten boeid me geen reet, als Barney maar verliest

:respect::d vooral als hij gaat lopen zeuren en huilen is lachen. dan komt co stompé alias de johan cruijff van het darten weer met zijn domme commentaar. haha laten we het hopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 15 januari 2006 om 15:57:
haha laten we het hopen

ech wel :D
vooral als hij gaat lopen zeuren en huilen

ja de belichting was niet zo perfect dit keer

ja ik had last van een knipperoog

whhaaaa dit keer wordt zijn excuus, Jelle wilde ik een kans geven :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 16:03:
whhaaaa dit keer wordt zijn excuus, Jelle wilde ik een kans geven

haha ik lach me nu al de tering. volgens mij hoopt het hele land dat hij verliest.
Waarschuw beheerder
vooral als hij gaat lopen zeuren en huilen is lachen. dan komt co stompé alias de johan cruijff van het darten weer met zijn domme commentaar. haha laten we het hopen

die eikel krijgt elk jaar een grotere bek :@ ja en van dit en van dat, ze moeten beter zus of beter zo. Die kerel is al 8 jaar zwaar afgeschreven maar mag om de een of andere manier toch steeds meedoen :S

die andere vent vind ik wel leuk praten... Die zit er nu ook bij die geeft tenminste credits aan de mensen die ze toekomen ipv iedereen aftezeiken die beter dan je is....
ko moet gewoon weer op die tram van em gaan zitten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Barney mag pas arrogant zijn als hij net als mij dit gooit ;)

9 Darter

Waarschuw beheerder
donateur
Mwa nee, denk dat het allemaal wel mee valt met Van Barneveld. Hij wéét gewoon dat ie goed is.

Van Barneveld is een tikkie arrogant, maar daar heeft hij alle recht op! Van Barneveld is gewoon een klasse apart. Een klasse die gewoon boven die hele top van de Darts uitsteekt. Dan mag hij ook best een beetje zelfvertrouwen hebben. Niet misplaats dacht ik zo! Daarnaast denk ik dat Van barneveld gewoon af en toe een wat verkeerde woordkeus heeft in intervieuws. Hij is daarin misschien niet het meest handige persoon. Verder is het een hele symphatieke kerel die gewoon hart heeft hetgeen wat hij doet en voor z'n land. Een beetje meer respect lijkt me wel op z'n plaats aangezien hij nederland op de kaart heeft gezet op dart gebied. Zonder hem hadden wij dit alles nu nooit gehad! Waarom zouden we niet trots zijn op een NEDERLANDER dioe gewoon gvd ff 4x the embassy/lakeside wint!!!??? Tering zeg...we hebben gewoon een fucking legende in huis en die zullen we dan even de grond in gaan trappen??? Jongen wees NU maar trots op hem, want als je over 20 jaar beelden terugkijkt van toen en wat ouder bent dan besef je pas wat voor legendarische darter we toen in huis hadden. Geniet van Van Barneveld en wees trots op die man. Hij is één van de allerbeste darters ooit en de laatste 10 jaar gewoon ronduit de allerbeste!
Natuurlijk hopen we allemaal dat er morgen een stunt gaat plaatsvinden en dat de jonge Klaasen gaat winnen, maar desondanks vind ik dat Van Barneveld een stnadbeeld verdiend. Meer dan respect voor die man!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossifumi op zondag 15 januari 2006 om 16:51:
9 Darter

vind het filmpje niks... het lijkt me dat je wel wat meer uit je dak gaat als je een 9 darter gooit :yes:
geef mij maar die nine darter van Greatbatch zag em gister nog ff, das pas darts ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Had Greatbach een 9 darter gegooid??:O

Welk tournooi was dat dan?
Waarschuw beheerder
Dutch open paar jaar terug tegen Coote
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 15 januari 2006 om 11:18:
Als een darter(Taylor) in staat is om een finale met 7-0 te winnen dan zegt dat genoeg over het niveau van de andere spelers

Je kan het ook anders zien dat ze geen kans krijgen bij een Phil Taylor ;)

Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 14:29:
Uitspraak van Armin van Buuren FAN op zaterdag 14 januari 2006 om 20:45:
Barney is totaal niet arrogant

flikker toch op joh....

Hij heb mediatraining gehad maar dat heb in ze nadeel gewerkt hoor.
Toen die nog 'gwoon' een postbode was, toen was die oprecht leuk en spontaan.
Nu is het gewoon echt serieus een arrogante maanblazer geworden

Ben het er volkomen mee eens :yes:
Toen ie voor de eerste keer de embassy had gewonnen was die op open Nederland en al die engelse gingen op de foto met gehandicapte kinderen en hij zei keihard dat ie niet met een mongool op de foto ging en nu steunt ie financieel ineens van alles voor gehandicapten
Nou sinds die opmerking mag ik hem voor geen meter meer en wat ik ook zo zielig vind is dat als die verliest zijn hotelkamer verbouwd net als andere darters maar dat mag niet gezegt worden want meneer kan toch tegen zijn verlies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 17:12:
Had Greatbach een 9 darter gegooid??

Welk tournooi was dat dan?

was nog in de finale ook ;)
Waarschuw beheerder
donateur
die sloeber ken alleen nooit is "slecht spelen" of verliezen"
het is altijd iemands anders schuld ...
de camera bewoog te veel . het bord hing te hoog, het licht was te fel. het publiek was te lawaaierig, het water was te warm...

hij kan nou nooit eens zeggen ., "me tegenstander was beter" dat vind ik pas echt zielig
Waarschuw beheerder
nog ff en dan is het weer janken geblazen
Waarschuw beheerder
donateur
Ach het is maar wat je arrogant noemt...

Ten eerste is ie Hagenees en vind die houding wel bij em passen :) Als je de beste bent mag je dat ook best zeggen vind ik?
En ik denk dat ruim 80% van de mensen die zeggen dat hij arrogant is alleen maar mee lullen met de rest en de media. Hij gaf toen eens een interview waarin hij ook duidelijk zei van "Wat willen jullie nou?! Als ik bezig ben met de voorbereiding van een wedstrijden iedereen komt naar je toe van even een foto even een handtekening dan is dat gewoon irritant. En als ik dan zeg dat ik even geen handtekening uitdeel of even niet op de foto wil dan ben je meteen arrogant..."
En jah daar kan ik em wel gelijk in geven. Hij zei ook dat het em buiten voorbereiding op een wedstrijd etc niks uitmaakt om even een handtekening of wat dan ook te geven.

Dus jah het is maar hoe je het bekijkt. Hij is gewoon heel serieus met zijn sport bezig en heeft daarin zijn eigenaardigheden.

Maar ik moet wel toegeven dat hij soms wat overdrijft met bepaalde dingen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 15 januari 2006 om 18:04:
Ten eerste is ie Hagenees en vind die houding wel bij em passen

ach ja helaas...
liever niet dat die hagenees was geweest !
en zo denken en een hele hoop over !

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat nu genieten van de wedstrijd.. :D

Hopen en duimen dat Jelle Klaasen gaat winnen.. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
3-3..

Spannende wedstrijd.. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: zeker spannend
Jelle gooit in algemeen beter dan barney

Waarschuw beheerder
donateur
Zekers ja..

Ga weer voor de buis.. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind hem niet arrogant... wel een vreselijke sukkel met zijn ritueeltjes....... beste darter van de league waarin hij speelt misschien maar mentaal is het echt een lucifertje, die kerel heeft echt geen zelfvertrouwen, na 10 jaar nog niet.... echt triest

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Jelle bedankt..!! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
nu kan ie met zn hele fucking attitude oprotten

we hebben een nieuwe champ :cheer: :respect:
Waarschuw beheerder
en terecht :D:D:D:D:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe;D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:58:
nu kan ie met zn hele fucking attitude oprotten

Welke attitude?

Iemand die na een finale verlies tegen een 21jarige gewoon een intervieuw geeft vind ik niet arrogant!

(of staat het in ze contract :D)

Waarschuw beheerder
donateur
Vond em net int interview ook nie arrogant, hij zegt gewoon dat Jelle een groot kampioen is met grote klasse, dan bende nie arrogant klaar!
Waarschuw beheerder
The End of the Legend ;) :D:D
Waarschuw beheerder
Arrogant is hij zeker ja!
Neemt amper de moeite om de tegenstander te feliciteren als hij verlies en als meneer wint een lief schoudertje en een brede glimlach op ze snuiter en vervolgens tijdens het toernooi zeggen dat ze in england achter hem staan en hier in NL niet!
Scoor je punten mee hehehehe

Heel blij dat Jelle gewoon heb hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=150 cacheid=0013a2e50020a743c5a486aa1a012cf546]http://www.20six.nl/pub/manfred180/dartpijl_zweeft.gif[/img]
Waarschuw beheerder
:cheer: Jelle :cheer:

Waarschuw beheerder
Do i need to say more
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hou je bek maar dicht.
Waarschuw beheerder
Arrogant is hij zeker ja!

Noem eens de 3 meeste arrogante spelers

1) barneveld
2) King
3) hankey

nu de 3 beste spelers

1) barneveld
2) king
3) Hankey

Mischien arrogant maar wel de 3 beste spelers.en als je de beste ben mag je daar best voor uitkomen. Hij heb ook heus wel zijn dingen hoor maar dat gezeik over hem elke keer..triest.. doe het hem eens na..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja...die lui weten gewoon dat ze goed zijn. Net als dat ik dat ook weet van mezelf. b)
:P
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel meevallen...alleen met dat idiote hemelprijzen als hij wint moet hij echt kappen!

Dat idiote hemelprijzen zoals je t noemt heeft een betekenis.
Zijn eigen mastercaller albert is verongelukt met een auto ongeluk. hij prijst dus idd naar de hemel maar niet uit hoogmoed of arrogantie maar uit respect naar zijn maatje
Waarschuw beheerder
hij heeft verloren wahahah van iemnd die 4 jaar dart hij heel zen leve
Waarschuw beheerder
Goh goh wat erg.. het is een sport en daarin kun je winnen en verliezen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sandranwh op zondag 15 januari 2006 om 22:25:
nu de 3 beste spelers

1) barneveld
2) king
3) Hankey

1 taylor de rest telt niet
Waarschuw beheerder
Barney stond slecht te gooien en bleef toch in de buurt
Dus je ziet gewoon dat Barney veel beter is als jelle
EN ARROOOOOOOOO is ie zeker niet dat hoor je toch ook aldoor van die mensen die het zogenaamd weten
Zoals co tje en co

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is zeker arrogant ja als je kijkt hoe dat hij zich de laatste jaren profileert in de media. Ben erg blij dat Jelle heeft gewonnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het alleen een beetje jammer om Raymond zo aan te vallen :s Hij is wel degene die de dartssport zo populair heeft gemaakt in Nederland en mede dankzij hem staan er wekelijks duizenden mensen in kroegen etc een lekker potje te gooien :)

Dus ook al is ie soms een tikkie arrogant...Ik blijf enorm veel :respect: hebben voor deze man :):jaja:

Maar gloeiende wat een finale gister zeg!! :| :kwijl: Echt geweldig en wat een spanning :d Jelle is meer dan een verdiende winnaar geworden en gaat hopelijk een hele grote darter worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op maandag 16 januari 2006 om 11:11:
Vind het alleen een beetje jammer om Raymond zo aan te vallen Hij is wel degene die de dartssport zo populair heeft gemaakt in Nederland en mede dankzij hem staan er wekelijks duizenden mensen in kroegen etc een lekker potje te gooien

Precies vind ik ook,
zoals gister ook die hele zaaaaaaaaal voor jelle
best lullig als je weet dat al die gasten er zitten
door barney
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< op maandag 16 januari 2006 om 11:11:
Vind het alleen een beetje jammer om Raymond zo aan te vallen Hij is wel degene die de dartssport zo populair heeft gemaakt in Nederland en mede dankzij hem staan er wekelijks duizenden mensen in kroegen etc een lekker potje te gooien

Precies !! dit vind ik nou ook. hij is de man die dit alles voor elkaar heeft gekregen. een beetje arrogantie mag dus best !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op zaterdag 14 januari 2006 om 20:10:
Zegt iemand die uit Heerlen komt

Dat noemen ze een limbo-boer ;)
nu de 3 beste spelers

1) barneveld
2) king
3) Hankey

Alleen nu even niet :D
Uitspraak van kaaskop2005 op zondag 15 januari 2006 om 22:48:
hij heeft verloren wahahah van iemnd die 4 jaar dart

Net een interview gezien, Jelle speelde al op z'n twaalfde zijn uurtjes in het dat cafe in Alphen. 21-12=9 rekensommetje van lik-m'n-vestje. Ach, evengoed nog knap hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Jelle gooit al vanaf zijn 12e, maar speelt pas sinds 4 jaar grote toernooien etc :)

Hm....toch maar beetje meer oefenen dan ;p Wie weet sta ik.....ach een beetje dromen mag toch? o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind vB echt een zielig mannetje, met dat juichen van hem. Zelfs na het winnen van de eerste ronde weet hij zichzelf zo ontzettend voor lul te zetten door zo overdreven te gaan staan. Komt nog is bij dat het een slechte verliezer is.....bah bah

Waarschuw beheerder
donateur
die chagrijnige kop, als hij achter staat vind ik vreselijk!

Waarschuw beheerder
En vorig jaar in Hengelo heeft ie zichzelf ook ongelooflijk te kijk gezet..

Volgens mij is ie ook niet zo populair onder z'n mededarters..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nino/Mara op maandag 16 januari 2006 om 15:24:
Ik vind vB echt een zielig mannetje, met dat juichen van hem. Zelfs na het winnen van de eerste ronde weet hij zichzelf zo ontzettend voor lul te zetten door zo overdreven te gaan staan. Komt nog is bij dat het een slechte verliezer is.....bah bah

idd

en voor de wedstrijd zat ie nog stoer te praten dat hij zou winnen en de favoriet van nederland is
nou echt niet :no:

mijn favoriet is jelle :D :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En dan nog niet gesproken over zn vette bierbuik.. :[ heeeeeeeel vies en heeeeeel ontsmakelijk!

laat hem maar aan een water & brood-dieet gaan! ipv die 90.000 euro op te 'vreten'

Waarschuw beheerder
donateur
Jelle kan het ngo wel gebruiken o:)

Waarschuw beheerder
Ik vind die vriendin van Jelle cool B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:55:
Ik vind die vriendin van Jelle cool

Serieus? :x

Waarschuw beheerder
Jah.. :D
Denk die bril weg, doe 't haar een beetje anders en je hebt een schitterend meisje..

Heel wat leuker dan die andere dartsvrouwen iig..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:59:
Heel wat leuker dan die andere dartsvrouwen iig..laatste aanpassing 16 januari 2006 16:00

Dat zeker, niet zon moddervet, asociaal wijf iig
Waarschuw beheerder
Barney is te arrogant Gistere ook Met ze bek.. Beter dat die verloren heeft :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:02:
Dat zeker, niet zon moddervet, asociaal wijf iig

Met de bek tot achter de oren los :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:11:
Met de bek tot achter de oren los

Is dat Twents? :bloos:

dan ken ik de uitspraak nog niet :x

Waarschuw beheerder
Ook wel genoemd: Viswijven B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:17:
Ook wel genoemd: Viswijven

Zeg dat dan! :D

Waarschuw beheerder
Denk die bril weg, doe 't haar een beetje anders en je hebt een schitterend meisje..

:S De vriendin van Jelle is absoluut GEEN schitterend meisje. Dat is verder niet erg ofzo, maar absoluut niet dus he...

Heel wat leuker dan die andere dartsvrouwen iig..

[img width=397 height=773]http://www.cobusnet.nl/images/babes/Miekedeboer04.jpg[/img]

:kwijl: Kijk, dat is een schitterend meisje en tevens een "andere dartvrouw" ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met welke darter is zij getrouwd dan?

Waarschuw beheerder
donateur
zij is zelf dartster :P

Mieke de Boer a.k.a. bambi :)

Waarschuw beheerder
Ja, ok..
Maar ik had het over de spelersvrouwen! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
jij vraagt toch met welke darter ze gaat?

Met geen volgens mij, is zelf dartster, vandaar ;P

Waarschuw beheerder
Ja maar daarvoor had ik het dus over de zwetende spelersvrouwen van o.a. Barney enz..

Hehe.. misverstand opgelost? ;)
Waarschuw beheerder
nu de 3 beste spelers

1) barneveld
2) king
3) Hankey

fout!

1. Jelle

Waarschuw beheerder
Barney komt iig wel arrogant over! En dat interwvieuw was maar heel even en hij was weer weg!
Waarschuw beheerder
heb me rot gelachen om die arrogante maanblazer, die gelijk weg was :D

mooi mooi mooi :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:43:
Barney komt iig wel arrogant over! En dat interwvieuw was maar heel even en hij was weer weg!

Vind ik niet zo gek als hij net 15 min daarvoor een finale verloren heeft van het belangrijkste toernooi dat die sport heeft! Dan kun je niet verwachten dat hij met een grote grijns even vrolijk een interview geeft. Hij was juist heel realistisch in dat interview!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:15:
Ja maar daarvoor had ik het dus over de zwetende spelersvrouwen van o.a. Barney enz..

Idd, heel suffe vrouw ook. Eerst zegt ze tegen Barney dat hij moet afvallen, dan doet ie dat. Vervolgens wordt hij weer dikker en zei ook vadsig... :D

Maar ach, de dartsport staat er niet om bekend dat je er een mooi afgetraind lichaam van krijgt. Het zijn (op J.Klaassen en een paar anere uitzonderingen na) uitgezakte kroegtijgers met een zwaar lijf en een uitgescheten vette, chagrijnige kop, die een wereldje hebben gevonden waarin ze goed zijn en "normaal" lijken... leuk toch voor ze :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Barney is niet arrogant hij is gewoon goed..
tuurlijk is het niet bruut dat hij verslagen
is door zo een jonge darter!!
Hij is de nieuwe favoriet..
dat is toch wel ff slikken..
Waarschuw beheerder
Arrogant is die zeker ja,Die Interview van gister na de finale,vond ik hem vrij normaal.Zei toen dat hij dubbels miste en dat Jelle daarvan Profiteerde.Maar gaf zijn tegenstander zeer zeker een compliment, en gaf eerlijk toe dat die dit moet verwerken.Maar vraagje wie is niet arrogant daar?
Jelle nog niet maar eens zien komend jaar, wanneer die erweer staat en waarschijnlijk nog meer toernooien wint.
Tot heden was King altijd afgeschilderd als arrogante kwal.Naar mijn mening was King zeer onder de indruk van Klaassen dat hem in topvorm eruit gooide.Hankey is in mijn ogen nu maar een paljas. Heeft laatste tijd ook maar niks waargemaakt.

Ben wel benieuwd of Barney nu ook een toernooitje regelt met 2 dartfeds tegen elkaar.Jelle - Taylor(deze op zijn beurt terecht arrogant, is gewoon de beste!!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat heeft er niks mee te maken.In het begin kon ik hem nog wel hebben maar het waren zijn uitspraken die hem de das om hebben gedaan.Arrogantie ten top.Het leek de laatste jaren wel een Amsterdammer.Dat hij goed is kan niemand ontkennen,maar dat boertje heeft hem voor even van de kaart geveegt.Als je op 21 jarige leeftijd lakeside wint dan ben je een grote.Lekker onbevangen en dan dit kunnen laten zien.Zo was die dikke vanaf het begin niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bill Zonnebril op maandag 16 januari 2006 om 19:18:
Taylor(deze op zijn beurt terecht arrogant

Jesus man als er iemand niet arrogant is is het phil wel.Die gast grapt en grolt ook als die achter staat.Dat hij de beste is staat buiten elke kijf.Maar hij heeft barney altijd betiteld als beste sporter ooit.Die leeft om te darten!
Waarschuw beheerder
Maar toch hoop op zo'n toernooitje Philly vs Jelle.En eigelijk heb je wel gelijk.Ik vind die Taylor opzich ook altijd ontspannen,als die dart.En humor staat bij hem hoog in het vaandel ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:20:
Arrogantie ten top.Het leek de laatste jaren wel een Amsterdammer

ja ik vind het ook. in het begin was hij gewoon een relaxte mang, maar nu met dat highlandergejuich van m. pfff taylor loopt over die vetzak heen.

Waarschuw beheerder
:respect: Jelle Klaassen :respect:

Waarschuw beheerder
You say it honey :P

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn god wat zijn mensen toch negatief over elkaar in dit land zeg. Zo wordt een verziekte maatschappij nou gecreërd. :frusty:

Maargoed, ik vind Fordham altijd onsmakelijk als ik zit te eten. o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 23:58:
You say it honey

Yep :)

Waarschuw beheerder
Andy Fordham rules.. Niets slechts over Andy B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 00:52:
Niets slechts over Andy

En anders? ;)

Waarschuw beheerder
[img width=50 height=15 cacheid=00008c920020b20de0659e541a012d8efb]http://forum.tour-magazin.de/images/smilies/new/zweep.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Is niej erg..
Hou k wel van ;)

Waarschuw beheerder
Met PF-publiek erbij? ;)
Waarschuw beheerder
Ik zou anders ook flink chagerijnig zijn als ik op het nippertje € 100.000,- zou mislopen.... :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 01:28:
Met PF-publiek erbij?

Wrom niej?

Waarschuw beheerder
Ik hou meer van wat privacy..
Waarschuw beheerder
Barnie is zeer zeker arrogant!!!

En een hele slechte verliezer!!!
Waarschuw beheerder
barney heeft zo ze momenten :yes:
Waarschuw beheerder
Slechte verliezer inderdaad, arrogant ook wel, maarja zo komt ie over misschien is hij het niet.

Ik las vanochtend een stuk in het AD, allemaal blablabla, maar geen woord over Jelle, dat hij goed gooide ofzo. Beetje slap van die kerel !!!

Ik denk dat hij veel fans verliest, ik zelf kijk ook veel liever naar iemand die relaxed en sportief is dan een dikke ver van je bed kerel, die een beetje dom zijn act laat zien als hij gewonnen heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat zelfs mensen in Den Haag uit zijn oude kroeg hem nu haten omdat hij arrogant is :)

Waarschuw beheerder
Tsja ik vind van wel maar ach..
Waarschuw beheerder
laten we hopen dat hij in het volgende toernooi weer snel mag verliezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 19 januari 2006 om 07:28:
laten we hopen dat hij in het volgende toernooi weer snel mag verliezen.

eerste ronde eruit ofzo...

volgend jaar is Barney weer 'gwoon' postbode :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op donderdag 19 januari 2006 om 08:24:
volgend jaar is Barney weer 'gwoon' postbode

Hahahha ja dat zal wel wat zijn :yes:

Vond hem vorig jaar al helemaal niet blij met de overwinning, stond die daar met ze dikke pens en die beker. Hij keek alsof er iemand overleden was. Denk dat het normaal geworden is voor hem op dit jaar na dan, daarom is de klap ook extra hard voor hem. Hoorde dat zijn (fan)club er ook al mee gestopt is.

Dat allemaal door een jongen van 21.
:respect: Jelle :respect:

Evengoed nog respect voor barney heeft toch mooie dingen laten zien en de dartsport groot gemaakt, alleen jammer dat hij teveel uitstraalt dat het bij hem niet meer om het spel gaat maar om de euro's :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 19 januari 2006 om 10:35:
Uitspraak van PARRUK op donderdag 19 januari 2006 om 08:24:
volgend jaar is Barney weer 'gwoon' postbode

Hahahha ja dat zal wel wat zijn

Vond hem vorig jaar al helemaal niet blij met de overwinning, stond die daar met ze dikke pens en die beker. Hij keek alsof er iemand overleden was. Denk dat het normaal geworden is voor hem op dit jaar na dan, daarom is de klap ook extra hard voor hem. Hoorde dat zijn (fan)club er ook al mee gestopt is.

Dat allemaal door een jongen van 21.
Jelle

Evengoed nog respect voor barney heeft toch mooie dingen laten zien en de dartsport groot gemaakt, alleen jammer dat hij teveel uitstraalt dat het bij hem niet meer om het spel gaat maar om de euro's

:respect: voor Barney. Ipv dat tie arrogant is, is hij mensenschuw. Vandaar ook dat tie moeite heeft te communiceren met mensen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus wat lopen jullie allemaal te zeiken.. je ken iemand alleen van de tv en kijk eens wat een commentaar. Ik ken hem prive en dan is het een heel warm en liefdevol mens. niet arrogant en gewoon gezellig.. oordeel niet als je ze niet ken.
Waarschuw beheerder
hahahaha barney de nummer 2 van nederland bah bah wat meent die zich veel schitterend dat jelle won staat die barney eindelijk eens met zn grote bek voor lul heerlijk.
Ken geen grotere arrogante zak dan hem bah bah hoe die tegen jelle zei van droom maar lekker door haha heerlijk dat jelle hem inmaakte.
Kijk eens naar die jelle daar kan barney een puntje aan zuigen wat darten betrefd en zeker qua image barney is gewoon echt een LUL met een grote bek heerlijk dat die tweede werd.

Dus samengevat als er 1 iemand arrogant is dan is t wel die darter wat vroeger alles won voor dat jelle er was :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Calja-Amsterdam op maandag 16 januari 2006 om 16:10:
Barney is te arrogant Gistere ook Met ze bek

ik vind dit ssort shit altijd zon onzin. .
we hoeven toch niet met m samen te wonen ofzo??
we hoeven allen naar zn dartpartijtjes te kijken en die zijn entertaining. .
of ie nu arrogant is of niet . .so what
das tussen hem en zn god . .

Waarschuw beheerder
barney moet opzouten met z'n arrogante kop hij mag zijn spullen pakken...

JELLE KLAASSEN IS THE BEST :respect:

Waarschuw beheerder
ik vind die barney een ongelovelijke kwal.
wanneer hij verloren heeft meestal dezelfde smoes als altijd: had mijn dag niet.
wat ben ik blij dat die klaassen hem van het bord gegooit heeft :jaja: was een super partij
Waarschuw beheerder
ik vind beetje overdreven allemaal
Ik ben blij dat Jelle gewonnen heeft

maar vergeten jullie niet dat dankzij
voornamelijk Barney is darten zo bekend in holland geworden

Toen hij won Holland droeg hem op zijn handen

en nu? leek net of heel land tegen hem was ?
hoe kan dat ?

Ik vind super goed van Jelle

maar ik hoop dat Barney nog tenminste 1 finale wint
al is het om de titel af te pakken 5X

of niet soms ?
Artiest Ivory
Waarschuw beheerder
van Barneveld is een vieze arrogante kwal!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :[ IVORY op vrijdag 20 januari 2006 om 01:25:
van Barneveld is een vieze arrogante kwal!

kan het niet beter verwoorden :jaja:

Waarschuw beheerder
Barney heeft wel een stukje arrogantie over zich d.m.v. van zijn uitspraken, alleen vind ik het zelf wel ver gaan, dat notabene je eigen aanhang zich tegen je gaat keren.

Dit heeft hij zeker niet verdient. Hij is tenslotte degene die het darten in Nederland bekend heeft gemaakt.

Daarnaast heb ik natuurlijk veel bewondering voor Jelle:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sandranwh op donderdag 19 januari 2006 om 11:04:
Ik ken hem prive

jij blij :aai:

ik ken m van ypenburg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sandranwh op donderdag 19 januari 2006 om 11:04:
Jezus wat lopen jullie allemaal te zeiken.. je ken iemand alleen van de tv en kijk eens wat een commentaar. Ik ken hem prive en dan is het een heel warm en liefdevol mens. niet arrogant en gewoon gezellig.. oordeel niet als je ze niet ken.

Beroep: Begeleidster Gehandicaptenzorg

Lol :p toeval??

Waarschuw beheerder
barney is zeker weten arrogant

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen opeens anti-barney.... vind dat hij gewoon z'n respect verdiend.

Gaat iedereen over 5 jaar ook klaassen afzeiken??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 11:49:
Gaat iedereen over 5 jaar ook klaassen afzeiken??laatste aanpassing 21 januari 2006 11:50

sja precies! als jelle nu effe een paar jaar overheerst
en er komt iemand anders om de hoek kijken, hoor je de mensen die nu over barney zeiken, ook over jelle
zo gaat dat hier :(
Waarschuw beheerder

Uhhh kijk eens naar de rest van de spelers na een verloren wedstrijd!Zelfs Mervin King neemt zijn verloren wedstrijd nog sportiever op en als je dan vervolgens zegt dat hij in nederland geen staande ovatie krijgt maar in engeland wel dan ben je gewoon vies dik misselijk mannetje :yes:

er komt iemand anders om de hoek kijken, hoor je de mensen die nu over barney zeiken, ook over jelle

Opzekers niet, je kan aan Jelle zien dat hij een heel ander type is dan die dikke postbode :yes:
Waarschuw beheerder
barney is idd een dikke a-stylo postbode
Waarschuw beheerder
:yes:
Word met de jaartjes dikker!!

Hij gaat andy achterna :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raimond op zaterdag 21 januari 2006 om 23:15:

Hij gaat andy achterna

dat dan weer wel a-stylo je weet toch raimond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raimond op zaterdag 21 januari 2006 om 23:15:

Hij gaat andy achterna

alleen dan de minder langharige versie:jaja:
Waarschuw beheerder
Arrogant ?? Gadverdamme erger kan bijna niet, hij is lekker afgestraft door Jelle !! :cheer: :cocktail:

Waarschuw beheerder
stomme arrogante zak is het ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHIBA:) op maandag 23 januari 2006 om 11:39:
paus is rooms-katholiek

Scherp hoor, maar dan is ie dus eigenlijk ook wel katholiek. Als Bessie een koe is dan is Bessie toch ook een dier...
Waarschuw beheerder
Stond een mooi stuk vandaag in Metro met Raymond van Barneveld. Uit dat stuk blijkt duidelijk dat hij niet arrogant is, Hij komt juist uiterst zelfverzekerd over, Hij vind zichzelf een goede darter nu daar heeft hij ook volkomen gelijk in.

Hij zei ook waarom hij dacht dat hij de finale van Klaasen zou winnen, omdat hij nog nooit in een finale 7 sets verloren had, en dat hij zelden tot nooit finales verloor. Ook daar heeft hij gelijk in als hij zijn dubbels gooide was Klaasen echt kansloos geweest, En uitgaan van eigen kracht is juist goed, Niks arrogant aan. Klaasen ging er ook van uit dat hij zou winnen, dat is toch ook geen arrogantie?

Ik vind Barney een legandarische darter, Hij is erg zelfverzekerd, En daar horen velen topsporters een voorbeeld aan te nemen, uitgaan van eigen kracht wordt helaas in Nederland gauw gezien als arrogantie.

Zonder van Barneveld had Klaasen nooit de embassy gewonnen, voor zo groot kampioen moeten we meer respect hebben, In zijn eentje in Engeland de wereldtitel veroveren, Het bezorgt me nog altijd kippenvel als ik die finale van 1998 zie.

Hij zei trouwens ook dat hij van plan is om 30 kilo af te vallen, hij vind zichzelf ook veels te dik, Nu dus vanaf nu wat meer respect voor de beste darter die Nederland ooit gehad heeft.

Waarschuw beheerder
Zeer goeie darter... maar dan wel met Vlagen.
Zeer slechte verliezer, maar ja om van een 21jarige te verliezen is ook klote.
Barney is wel 1 van de grootste van nederland.

De grootste op dit moment is dan wel Phil taylor...Respect.
Waarschuw beheerder
Inderdaad Phil Taylor is de grootste.

Maar wat is er vreemd aan dat je een slecht verliezer bent, Elke sporter is er ziek van als je verliest, in elke categorie sport is dat zo, Als je een goed verliezer bent als topsporter ben je in mij eigen ogen geen echte topsporter.

Ik kan er ook zwaar de pest in hebben als ik me weekelijkse wedstrijdje verliest bij de Voetbalamateurs, Winnen als Sporter is geweldig, Als je verliest moet je er gewoon zwaar de P in hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dikke hamburgerman
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:19:
dikke hamburgerman

:S vrij kansloos dit, hij is de beste darter die Nederland gekend heeft, Meer respect voor die man, onvoorstelbaar 4 keer Embassy winaar, Hij gaat nu beginnen met afvallen dus volgend jaar staat er weer een frisse Barney op de Embassy, die dan wel zijn vijfde titel binnenhaalt

Waarschuw beheerder
Barney!!

Kots op hem!
Waarschuw beheerder
jelle is gewoon leuker