hey weet je hij is gewoon zwaar goed, maar omdat er 2 bonden zijn en als phil the power meedeed, won hij helemaal niets. maar goed in deze bond gaat hij het redden zoals ik het nu zie
Domme mensen zijn vaak niet arrogant....maar jezus wat kan die kerel lullen over darten op een wetenschappelijke manier....alsof het ook nog inhoud heeft die hele sport... *kotssmily*
jawel dat klopt, maar goed het is een lekkere wedstrijd
Het is gewoon zo: Barney is een slechte verliezer.
Want als hij wint dan is het grapjes en handjes omhoog van de tegenstander, maar als hij verliest weet hij niet hoe snel hij van t podium af moet komen.
ko is net zo slim als zijn amsterdamse fopneus lang is. wat een blaaskaak. hij boekt meteen op de naam van sbs6 een weekje! barney mooie overwinning en laten we hopen op een finale tegen dat brabo boertje. als hij al in de finale komt zal hij het van de zenuwen betsterven. come on
In nederland vinde wel alle mensen
die aan de top staan arrogant!
de uitstraling van barney is misschien beetje arro
maar voor de rest vind ik het gewoon een echte normale nuchtere hollander
GO BARNEEEEEEEEEEYyyyyyyyyy
tja hij is wel opzichtelijk veranderd de laatste jaren
maar hij verdiend goed, want die tieten van zijn mokkel waren 3slagen gegroeid ten opzichten van de vorige Lakeside
Ik ben hem weleens tegengekomen in delft toen keek ie ook andere kant op , maar ik begrijp het wel soms zit je nie op al die lui te w8en als je gewoon aan het winkelen ben ofso
slechte verliezer , ik kan ook nie tegen me verlies, dan ga je toch geen toneel spelen
trouwens van Barneveld schenkt regelmatig een groot gedeelte van zijn prijzengeld aan een goed doel
(maar daar hoor je niemand over)
ko is net zo slim als zijn amsterdamse fopneus lang is. wat een blaaskaak. hij boekt meteen op de naam van sbs6 een weekje! barney mooie overwinning en laten we hopen op een finale tegen dat brabo boertje. als hij al in de finale komt zal hij het van de zenuwen betsterven. come on
Hahaha Brabo boertje (lekker respectloos), waar kom je zelf vandaan....Heerlen....daar hebben ze ook klei zat en koeien.
Dat brabo boertje gaat Barney ffe een lesje darten geven morgen!!!
Barney is totaal niet arrogant, Hij is gewoon de beste darter van de BDO. En hij mag dat gerust zeggen. Zijn tegenstanders winnen alleen van hem als hij een slechte dag heeft. Als hij zijn niveau haalt wint hij van iedereen behalve van Taylor Uiteraard.
Mijn Voorspelling voor morgen 6-3 voor Barney.
Al heb ik een lichte voorkeur voor Klaasen, Het zou een geweldig jongensboek zijn.
Naar Hij heeft wek volledig gelijk. Hij is gewoon twee klasse beter dan onze vriend Klaasen. Net wat Barney zei, met 28,93 per pijl wordt hij gewoon weggevaagd door Barney. Hij moet minstens 32 per pijl gaan gooien wil hij kans maken.
Niet zo raar he,de darters die goed gooien gaan naar de PDC omdat daar de prijzen hoger zijn en ze meer weerstand krijgen in een wedstrijd
Alle Engelse die hooggeplaatst zijn lagen er nu allemaal snel uit door Qualefyers
Barney is totaal niet arrogant, Hij is gewoon de beste darter van de BDO. En hij mag dat gerust zeggen.
ach ja , als je het eens een x noemt...
maar die vent loopt wel heel erg naast ze schoentjes!
hij woonde vroeger toen die nog postbode was bij me ex in de straat , en daar loopt ie nou heel de buurt voorbij zonder gedag te zeggen... denkende dat hij helemaal de men is
ik vind het echt de grootste kwal die er rond loopt
Niet zo raar he,de darters die goed gooien gaan naar de PDC omdat daar de prijzen hoger zijn en ze meer weerstand krijgen in een wedstrijd
Alle Engelse die hooggeplaatst zijn lagen er nu allemaal snel uit door Qualefyers
Het Niveau van de BDO vind ik echt veel hoger dan dan van die gasten van de PDC. De Enigste die daar goed op niveau gooien zijn Mardle en Taylor, Voor de rest zijn het allemaal overschatte vedettes die alleen jaren terug nog wat gewonnen hebben.
Barneveld,King,Adams,Hankey en O Shea zijn de 5 beste darters van de BDO. Die vind ik beter dan de 5 beste van PDC. Taylor en Mardle heb je en dan blijf het lang stil