Partyflock

Forumonderwerp · 840815

Uitspraak van SHIBA:) op maandag 23 januari 2006 om 11:39:
paus is rooms-katholiek

Scherp hoor, maar dan is ie dus eigenlijk ook wel katholiek. Als Bessie een koe is dan is Bessie toch ook een dier...
Stond een mooi stuk vandaag in Metro met Raymond van Barneveld. Uit dat stuk blijkt duidelijk dat hij niet arrogant is, Hij komt juist uiterst zelfverzekerd over, Hij vind zichzelf een goede darter nu daar heeft hij ook volkomen gelijk in.

Hij zei ook waarom hij dacht dat hij de finale van Klaasen zou winnen, omdat hij nog nooit in een finale 7 sets verloren had, en dat hij zelden tot nooit finales verloor. Ook daar heeft hij gelijk in als hij zijn dubbels gooide was Klaasen echt kansloos geweest, En uitgaan van eigen kracht is juist goed, Niks arrogant aan. Klaasen ging er ook van uit dat hij zou winnen, dat is toch ook geen arrogantie?

Ik vind Barney een legandarische darter, Hij is erg zelfverzekerd, En daar horen velen topsporters een voorbeeld aan te nemen, uitgaan van eigen kracht wordt helaas in Nederland gauw gezien als arrogantie.

Zonder van Barneveld had Klaasen nooit de embassy gewonnen, voor zo groot kampioen moeten we meer respect hebben, In zijn eentje in Engeland de wereldtitel veroveren, Het bezorgt me nog altijd kippenvel als ik die finale van 1998 zie.

Hij zei trouwens ook dat hij van plan is om 30 kilo af te vallen, hij vind zichzelf ook veels te dik, Nu dus vanaf nu wat meer respect voor de beste darter die Nederland ooit gehad heeft.

Zeer goeie darter... maar dan wel met Vlagen.
Zeer slechte verliezer, maar ja om van een 21jarige te verliezen is ook klote.
Barney is wel 1 van de grootste van nederland.

De grootste op dit moment is dan wel Phil taylor...Respect.
Inderdaad Phil Taylor is de grootste.

Maar wat is er vreemd aan dat je een slecht verliezer bent, Elke sporter is er ziek van als je verliest, in elke categorie sport is dat zo, Als je een goed verliezer bent als topsporter ben je in mij eigen ogen geen echte topsporter.

Ik kan er ook zwaar de pest in hebben als ik me weekelijkse wedstrijdje verliest bij de Voetbalamateurs, Winnen als Sporter is geweldig, Als je verliest moet je er gewoon zwaar de P in hebben
laatste aanpassing

dikke hamburgerman
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:19:
dikke hamburgerman

:S vrij kansloos dit, hij is de beste darter die Nederland gekend heeft, Meer respect voor die man, onvoorstelbaar 4 keer Embassy winaar, Hij gaat nu beginnen met afvallen dus volgend jaar staat er weer een frisse Barney op de Embassy, die dan wel zijn vijfde titel binnenhaalt

Barney!!

Kots op hem!
jelle is gewoon leuker