Partyflock

Forumonderwerp · 840815

het niveau is al jaren ongeveer gelijk.....qua gemiddelden
Dat gevoel heb ik totaal niet als ik naar die wedstrijden kijk. Overschatte darters van rond de 45 die alleen in de jaren 90 titels wonnen en nu nog gauw wat geld bij willen verdienen. Als een darter(Taylor) in staat is om een finale met 7-0 te winnen dan zegt dat genoeg over het niveau van de andere spelers. Maar jah Peter Manley is ook een drama. Datzelfde geldt overigens voor Roland Scholten, onvoorstelbaar dat hij 1 van de beste darters bij PDC is. Als ik hem zie spelen is het een ramp. Hij teert nog steeds op de ene wereldtitel in 1993 in Las Vegas
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 15 januari 2006 om 11:18:
Als een darter(Taylor) in staat is om een finale met 7-0 te winnen

al is Taylor wel uniek 8) ... ook in die wedstrijd tegen Barney hier in nederland :|
Uitspraak van Nosfera7u op zaterdag 14 januari 2006 om 20:04:
Hahaha Brabo boertje (lekker respectloos), waar kom je zelf vandaan....Heerlen....daar hebben ze ook klei zat en koeien.

Dat brabo boertje gaat Barney ffe een lesje darten geven morgen!!!laatste aanpassing 14 januari 2006 20:05

pffff je mag mij eens in de mijnstreek wat klei komen aanwijzen mooie joker. dit is een verstedelijkt gebied van 255.000 mensen (parkstad, dus wat lul jij nou.
Uitspraak van Fantasy* op zaterdag 14 januari 2006 om 20:10:
Zegt iemand die uit Heerlen komt

haha haarlem is een metropool idd.

ot: den haag verplettert die brabo
bloedmongool is die Barneveld :yes:

hoop dat die straks afgestraft wordt door Klaassen
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 14 januari 2006 om 20:45:
Barney is totaal niet arrogant

flikker toch op joh....:/

Hij heb mediatraining gehad maar dat heb in ze nadeel gewerkt hoor.
Toen die nog 'gwoon' een postbode was, toen was die oprecht leuk en spontaan.
Nu is het gewoon echt serieus een arrogante maanblazer geworden en hoop dat Klaassen wint. Maar let dan eens op Barneveld's commentaar, wat zal het dan zijn? Het licht weer? een knipperoog weer?

Dat Barneveld goed pijltjes ken gooien ben ik t met je eens, maar hij is opzeker wel arrogant :yes:

Je zou m moeten zien lopen in Ypenburg, de kwal :d
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 14:29:
Toen die nog 'gwoon' een postbode was, toen was die oprecht leuk en spontaan

je bedoelt vroeger toen hij nog haar had?

het lijkt trouwens wel dat die gast en zijn wijf elk jaar vetter worden. tja de roem wie kan er mee omgaan
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 15 januari 2006 om 14:39:
je bedoelt vroeger toen hij nog haar had?

ja en minder buik en ze wijf nog lelijke tanden en kleine tieten :D
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 14:44:
ja en minder buik en ze wijf nog lelijke tanden en kleine tieten

ja dat wijf is echt 6 milion dollar woman of te wel vanessa in het kwadraad. daar hebben ze toch aan lopen sleutelen en dan nog niet om aan te zien.
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 15 januari 2006 om 14:51:
ja dat wijf is echt 6 milion dollar woman of te wel vanessa in het kwadraad. daar hebben ze toch aan lopen sleutelen en dan nog niet om aan te zien.

hahahaha

ach hoop gewoon serieus dat Klaassen wint...

maar geloof me dat Barneveld dan weer met excuses kom, vorige keer was het t licht en had die last van een knipperoog de arme man :D
weet je parruk. het zal me eigenlijk een zorg zijn. heb gister met wat vrienden zitten kijken en dat was wel lachen. van mij mag hij die fitzmoritz of hoe die mang ook mag heten een dartpijl in zijn porum gooien:D
Wij gaan vanaaf kijken, de halve straat kom bij mij kijken, kregen gister al ruzie omdat de buurman barney zo geweldig vond hahaha, wordt gezellig straks :P
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 15:08:
Wij gaan vanaaf kijken, de halve straat kom bij mij kijken, kregen gister al ruzie omdat de buurman barney zo geweldig vond hahaha, wordt gezellig straks

ja dat is altijd geweldig. of je haat m of niet. gister zat hier zon rotterdamse maat telkens barney af te kraken en die engelsman op te hemelen. op laatst was het een discussie rotterdam/den haag en nederland/engeland haha. ik heb denk ik een kwartier van die wedstrijd gezien ofzo:D
ik vond hem in het begin wel kick....
durf ik best te zeggen, maar kom op hey...dat was toen die nog 'gwoon' een postbode was die voor de gein dartte...

maar nu...:kots"smilie:
laatste aanpassing
ik ben gewoon altijd voor een nederlander, dus wie er wint vanavond lekker belangrijk. de beste darter blijft gewoon tayler, dus hij mag nog 10x wereld kampioen worden. de beste is en wordt hij nooit:D
zelfs dat hele darten boeid me geen reet, als Barney maar verliest :D
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 15:49:
zelfs dat hele darten boeid me geen reet, als Barney maar verliest

:respect::d vooral als hij gaat lopen zeuren en huilen is lachen. dan komt co stompé alias de johan cruijff van het darten weer met zijn domme commentaar. haha laten we het hopen
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 15 januari 2006 om 15:57:
haha laten we het hopen

ech wel :D
vooral als hij gaat lopen zeuren en huilen

ja de belichting was niet zo perfect dit keer

ja ik had last van een knipperoog

whhaaaa dit keer wordt zijn excuus, Jelle wilde ik een kans geven :D
Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 16:03:
whhaaaa dit keer wordt zijn excuus, Jelle wilde ik een kans geven

haha ik lach me nu al de tering. volgens mij hoopt het hele land dat hij verliest.
vooral als hij gaat lopen zeuren en huilen is lachen. dan komt co stompé alias de johan cruijff van het darten weer met zijn domme commentaar. haha laten we het hopen

die eikel krijgt elk jaar een grotere bek :@ ja en van dit en van dat, ze moeten beter zus of beter zo. Die kerel is al 8 jaar zwaar afgeschreven maar mag om de een of andere manier toch steeds meedoen :S

die andere vent vind ik wel leuk praten... Die zit er nu ook bij die geeft tenminste credits aan de mensen die ze toekomen ipv iedereen aftezeiken die beter dan je is....
ko moet gewoon weer op die tram van em gaan zitten ;)
laatste aanpassing
Barney mag pas arrogant zijn als hij net als mij dit gooit ;)

9 Darter

Mwa nee, denk dat het allemaal wel mee valt met Van Barneveld. Hij wéét gewoon dat ie goed is.

Van Barneveld is een tikkie arrogant, maar daar heeft hij alle recht op! Van Barneveld is gewoon een klasse apart. Een klasse die gewoon boven die hele top van de Darts uitsteekt. Dan mag hij ook best een beetje zelfvertrouwen hebben. Niet misplaats dacht ik zo! Daarnaast denk ik dat Van barneveld gewoon af en toe een wat verkeerde woordkeus heeft in intervieuws. Hij is daarin misschien niet het meest handige persoon. Verder is het een hele symphatieke kerel die gewoon hart heeft hetgeen wat hij doet en voor z'n land. Een beetje meer respect lijkt me wel op z'n plaats aangezien hij nederland op de kaart heeft gezet op dart gebied. Zonder hem hadden wij dit alles nu nooit gehad! Waarom zouden we niet trots zijn op een NEDERLANDER dioe gewoon gvd ff 4x the embassy/lakeside wint!!!??? Tering zeg...we hebben gewoon een fucking legende in huis en die zullen we dan even de grond in gaan trappen??? Jongen wees NU maar trots op hem, want als je over 20 jaar beelden terugkijkt van toen en wat ouder bent dan besef je pas wat voor legendarische darter we toen in huis hadden. Geniet van Van Barneveld en wees trots op die man. Hij is één van de allerbeste darters ooit en de laatste 10 jaar gewoon ronduit de allerbeste!
Natuurlijk hopen we allemaal dat er morgen een stunt gaat plaatsvinden en dat de jonge Klaasen gaat winnen, maar desondanks vind ik dat Van Barneveld een stnadbeeld verdiend. Meer dan respect voor die man!

Uitspraak van Rossifumi op zondag 15 januari 2006 om 16:51:
9 Darter

vind het filmpje niks... het lijkt me dat je wel wat meer uit je dak gaat als je een 9 darter gooit :yes:
geef mij maar die nine darter van Greatbatch zag em gister nog ff, das pas darts ;)

Had Greatbach een 9 darter gegooid??:O

Welk tournooi was dat dan?
Dutch open paar jaar terug tegen Coote
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 15 januari 2006 om 11:18:
Als een darter(Taylor) in staat is om een finale met 7-0 te winnen dan zegt dat genoeg over het niveau van de andere spelers

Je kan het ook anders zien dat ze geen kans krijgen bij een Phil Taylor ;)

Uitspraak van PARRUK op zondag 15 januari 2006 om 14:29:
Uitspraak van Armin van Buuren FAN op zaterdag 14 januari 2006 om 20:45:
Barney is totaal niet arrogant

flikker toch op joh....

Hij heb mediatraining gehad maar dat heb in ze nadeel gewerkt hoor.
Toen die nog 'gwoon' een postbode was, toen was die oprecht leuk en spontaan.
Nu is het gewoon echt serieus een arrogante maanblazer geworden

Ben het er volkomen mee eens :yes:
Toen ie voor de eerste keer de embassy had gewonnen was die op open Nederland en al die engelse gingen op de foto met gehandicapte kinderen en hij zei keihard dat ie niet met een mongool op de foto ging en nu steunt ie financieel ineens van alles voor gehandicapten
Nou sinds die opmerking mag ik hem voor geen meter meer en wat ik ook zo zielig vind is dat als die verliest zijn hotelkamer verbouwd net als andere darters maar dat mag niet gezegt worden want meneer kan toch tegen zijn verlies
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 17:12:
Had Greatbach een 9 darter gegooid??

Welk tournooi was dat dan?

was nog in de finale ook ;)
die sloeber ken alleen nooit is "slecht spelen" of verliezen"
het is altijd iemands anders schuld ...
de camera bewoog te veel . het bord hing te hoog, het licht was te fel. het publiek was te lawaaierig, het water was te warm...

hij kan nou nooit eens zeggen ., "me tegenstander was beter" dat vind ik pas echt zielig
nog ff en dan is het weer janken geblazen
Ach het is maar wat je arrogant noemt...

Ten eerste is ie Hagenees en vind die houding wel bij em passen :) Als je de beste bent mag je dat ook best zeggen vind ik?
En ik denk dat ruim 80% van de mensen die zeggen dat hij arrogant is alleen maar mee lullen met de rest en de media. Hij gaf toen eens een interview waarin hij ook duidelijk zei van "Wat willen jullie nou?! Als ik bezig ben met de voorbereiding van een wedstrijden iedereen komt naar je toe van even een foto even een handtekening dan is dat gewoon irritant. En als ik dan zeg dat ik even geen handtekening uitdeel of even niet op de foto wil dan ben je meteen arrogant..."
En jah daar kan ik em wel gelijk in geven. Hij zei ook dat het em buiten voorbereiding op een wedstrijd etc niks uitmaakt om even een handtekening of wat dan ook te geven.

Dus jah het is maar hoe je het bekijkt. Hij is gewoon heel serieus met zijn sport bezig en heeft daarin zijn eigenaardigheden.

Maar ik moet wel toegeven dat hij soms wat overdrijft met bepaalde dingen.
laatste aanpassing
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 15 januari 2006 om 18:04:
Ten eerste is ie Hagenees en vind die houding wel bij em passen

ach ja helaas...
liever niet dat die hagenees was geweest !
en zo denken en een hele hoop over !

Gaat nu genieten van de wedstrijd.. :D

Hopen en duimen dat Jelle Klaasen gaat winnen.. :jaja:

3-3..

Spannende wedstrijd.. :jaja:
:yes: zeker spannend
Jelle gooit in algemeen beter dan barney

Zekers ja..

Ga weer voor de buis.. :D

Vind hem niet arrogant... wel een vreselijke sukkel met zijn ritueeltjes....... beste darter van de league waarin hij speelt misschien maar mentaal is het echt een lucifertje, die kerel heeft echt geen zelfvertrouwen, na 10 jaar nog niet.... echt triest

:cheer: Jelle bedankt..!! :cheer:

nu kan ie met zn hele fucking attitude oprotten

we hebben een nieuwe champ :cheer: :respect:
en terecht :D:D:D:D:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
hehehe;D

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:58:
nu kan ie met zn hele fucking attitude oprotten

Welke attitude?

Iemand die na een finale verlies tegen een 21jarige gewoon een intervieuw geeft vind ik niet arrogant!

(of staat het in ze contract :D)

Vond em net int interview ook nie arrogant, hij zegt gewoon dat Jelle een groot kampioen is met grote klasse, dan bende nie arrogant klaar!
The End of the Legend ;) :D:D
Arrogant is hij zeker ja!
Neemt amper de moeite om de tegenstander te feliciteren als hij verlies en als meneer wint een lief schoudertje en een brede glimlach op ze snuiter en vervolgens tijdens het toernooi zeggen dat ze in england achter hem staan en hier in NL niet!
Scoor je punten mee hehehehe

Heel blij dat Jelle gewoon heb hehehe

:cheer: Jelle :cheer:

Do i need to say more
laatste aanpassing

Nee hou je bek maar dicht.