Met vrienden erop aftrekken
Met vrienden erop aftrekken
ik bewaar ze is een herinnering aan een leuke tijd
ik bewaar ze is een herinnering aan een leuke tijd
Moet wel heel raar lopen wil ik ze weggooien
Volgens mij is dat een beetje offtopic
ff ontopic: ik bewaar ze gewoon het is een gedeelte van mijn leven!
Het ligt eraan als de relatie iets van waarde had gehad dan zou ik het misschien wel bewaren
Ik vind het altijd een beetje jammer dat mensen zo genaaid gaan doen over hun ex. Je hebt toch een leuke tijd met diegene gehad?!
ik moet er zelf niet aan denken die combinatie, zij die mij pijpt

gewoon terug sturen
in me bier gooien
in me bier gooien
Ligt aan de relatie zelf
Kep alles bewaard in dozen, van foto's tot liefdesbrieven tot kleding
Heb alleen een envelop vol met brieven van mn eerste vriendje, niet omdat ik het leuk vind, maar als bewijsmateriaal voor een rechtzaak die zou komen
klinkt ook nie best
verbranden voor haar neus hahah
commerciele zooi die heb ik nog ergens op cd staan geloof ik, was dat nou hakke op klompe?
k vind dat iedereen recht heeft op zijn eigen footos
k krijg ze gewoon niet terug
niet eens diegene waar ik op sta
waar we met z'n 2en op staan heb ik nog wel ergens, maar die waar hij alleen op stond heeft ie allang weer terug!
maar me nieuwe vriend heeft ze verscheurd en weg gegooit
Waarom zou je foto's weggooien?? Er zijn vast meer leuke periodes dan minder prettige tijden geweest!
Gewoon bewaren en ze over een aantal jaar inkijken en het gevoel van toen terugkrijgen.
Verscheur je ze en gooi je ze weg?
Of bewaar je ze?? Dat is misschien leuk voor later.
Verscheur je ze en gooi je ze weg?
Of bewaar je ze?? Dat is misschien leuk voor later.
mijn kont mee afvegen
Zeker bewaren!!
Heb vaak zoiets gehad van; ik verscheur ze!! Omdat je verdrietig en boos bent, maar heb t toch nooit over mijn hart kunnen verkrijgen! En achteraf ben ik daar heel blij om, want na een tijdje kijk je er vaak heel anders naar..
Soms bekijk ik ze nog wel s en dan verschijnt dr toch weer een glimlach op mijn gezicht!
T is een gedeelte van je leven, maakt niet uit of t nu lang of kort was. T hoort bij je, dat doe je toch niet weg??!!
een aantal bewaard de rest is toen meegegaan naar de kroeg en op het dart bord gehangen
het werd helemaal leuk dat hij zelf binnen kwam
wat heb ik hem staan uitlachen toen
Exen waar ik op een goede en vriendschappelijke manier uitelkaar ben gegaan.. Van hun heb ik alle foto's nog.. en dat blijft zo..
Exen waar de relatie vol ruzie en gekloot mee is overgegaan.. van die foto's is er weinig over, maar dat hebbe ze aan hun zelf te danke...!

ze liggen netjes opgeborgen
www.fotosvanmeex.nl
een optie
zet ze dan hier op
lolzz
lekker puhhuhhhh
ik ook niet, was ook maar een optie voor als je echt wraakgevoelens hebt
tja verscheur ze gooi ze weg zou ik zeggenlaatste aanpassing 31 maart 2006 19:45
ik bewaar ze...is togh een deel van je verleden....en dat gooi je niet weg..maar ligt denk ik ook aan de manier dat je uit elkaar gaat....lijkt mij...
Ook al ga je fucked up uit elkaar zoals bij ons, gooi ze niet weg.. inderdaad een deel van je leven geweest en is altijd leuk voor later om op terug te kijken..

haha geniet je er nog een beetje van
opeens zit je moeder ook op het forum van pf
Fuck ik ga me nu toch zorgen maken
Foto's van mij en mijn ex zijn gekoppeld aan herinneringen
sommige zijn gewoon leuk nog eens terug te zien.