| Betreft: | evenement: Integrate, vrijdag 3 maart 2006 om 22:00 |
Idd en als je niet gaat kom ik de 31e ook niet naar Utrecht ..
Aanwezig!!! vette line up en het is zo dichtbij me huis. 3x rollen en ik ben dr...
Integrate hoort in t Paard thuis
Worden echt super leuke weekenden
kan niemand mij sponsoren
....,ik wil overal wel heen joh
ik wil heel graag das het probleem niet,
het is alleen erg ver vanaf assen en heb nu nog griep, maar als het even kan sta ik er zeker weten!!
heb geen kaarten.. moet me legitimeren als ik naar binnen wil... sta op de gastenlijst..
Wel balen dat Rush niet komt!
http://www.djrush.net/
ff scrollen naar boven! Dj Bold vervangt hem! Draait t zelfde als Rush!
Om iemand te regelen die even bekend is als Rush is best moeilijk in zo'n korte tijd!
Dj Bold gaat ook zeker knallen!
weet iemand de time-table al?
zooo..ik heb dr dus echt wel ff gigantisch veel zin in
Ik zit alleen nog steeds met een kaartje die ik over heb!
Ik zit alleen nog steeds met een kaartje die ik over heb!
Neem hem gewoon mee vanaaf en zie wel!
waarschijnlijk als je daar bent en het is gezellig is de ziekte ineens weg. tenminste dat heb ik meestal
iemand nog Schneider gehoord?
ik vond het feest verder echt onwijs kut..geen sfeer, de locatie echt klote en vond de muziek ook tegenvallen.
ben voornamelijk in de basement en koepel geweest.
max duley vond ik beetje tegevallen, bicknell af en toe lekkere platen maar het pakte me gewoon niet. surgeon heb ik ook 10x beter horen draaien.
al met al een erg tegenvallende avond. zie integrate liever terug op een andere locatie
Ben niet gegaan, omdat ik de lokatie niet echt goed vind
en La Xala en A20 ook, maar is niet meer
ik vond het feest verder echt onwijs kut..geen sfeer, de locatie echt klote en vond de muziek ook tegenvallen.
ben voornamelijk in de basement en koepel geweest.
max duley vond ik beetje tegevallen, bicknell af en toe lekkere platen maar het pakte me gewoon niet. surgeon heb ik ook 10x beter horen draaien.
al met al een erg tegenvallende avond. zie integrate liever terug op een andere locatie
altijd die r'dammers met die achterlijke vechtpartijtjes