Partyflock

Forumonderwerp · 836504
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
:D :D

een vriendin van me is er heen, het wordt haar eerste feestje en die gaat ontzettend uit haar dak!!!

:woep:

ben benieuwd wat iedereen er van vond!!

8)
Waarschuw beheerder
ik vond niets :/
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan er beter het grote "Hoe was Innershity" topic van maken! (y)

Wat heeft de organisatie dit jaar weer verneukt om er 1 grote teringbende van te maken...

:woep: :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk you!! op zondag 18 december 2005 om 04:23:
Je kan er beter het grote "Hoe was Innershity" topic van maken!

Wat heeft de organisatie dit jaar weer verneukt om er 1 grote teringbende van te maken...

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
nee

Waarschuw beheerder
donateur
t is echt zo'n feest waar t niet in me opkomt om er naar toe te gaan, al kreeg ik gratis toegang en 20 drankmunten :P

tja, ieder zijn smaak he? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 04:39:
20 drankmunten

Ach ja...
Waarschuw beheerder
ik vond inner city wel ok. muziek was niet echt super en 'r was geen interactie tussen djs en publiek vond ik. maar voor de rest wel relaxt.
Waarschuw beheerder
Prima vermaakt! Aantal zeer sterke sets gezien en het is ook wel eens fijn om niet als haringen in een tonnetje te zitten...

Boven verwachting goed dus! :)

Waarschuw beheerder
Ik vond er ook weinig aan!
Waarschuw beheerder
Aankleding: 3 (geen enkele laser bijv)
Sfeer bij techno/house: 8 (veel happy gezichten)
Sfeer bij de rest: 6
Geluid: 7 (hoorde het op een kilometer afstand dreunen)
Drukte: 10 (lekker de ruimte)
Catering: 8 (Red Bull 3 bonnen, kroketten ook. Nergens wachten)
Muziek: 6 (SK en Dave Clarke goed)

Eindcijfer 6.7

Waarschuw beheerder
Kut feest joh

Commercieel kut feest

en nog eens kut kut kut ...

Waarschuw beheerder
donateur
heb er best van genoten omdat het gratis was :jaja:

sfeer was top en de muziek was weer eens wat anders voor mij

Maar ik word al misselijk bij de gedachte dat ik 50 euro voor een kaartje had betaald :/

Waarschuw beheerder
dan is 50 euro wel duur he??
;)

t is niet mijn feest, en ook niet mijn muziekkeus, maar denk dat voor andere mensen die het wel altijd een gaaf feest vinden t nu wel een supervoordeel was dat t niet zo heel druk was...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 08:11:
t is niet mijn feest, en ook niet mijn muziekkeus

pcies

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 08:11:
maar denk dat voor andere mensen die het wel altijd een gaaf feest vinden t nu wel een supervoordeel was dat t niet zo heel druk was...

als je 50 euro hebt betaald heb je hoe dan ook een kut-avond gehad :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
daar sluit ik me bij aan
ik kan me lang niet in alle zalen vermaken
misschien had ik me wat meer moeten verdiepen wat er allemaal zou komen, maar ja gratis kaartjes dan kan er toch weinig mis gaan zou je denken

en dat Raipubliek vind ik 3 keer niks
echt weer een dagje uit voor de meesten :)

doe mij maar weer een feestje waar je de hele zaal uit zijn dak ziet gaan
was hier vet te zoeken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 18 december 2005 om 08:04:
heb er best van genoten omdat het gratis was :jaja:

sfeer was top en de muziek was weer eens wat anders voor mij

Maar ik word al misselijk bij de gedachte dat ik 50 euro voor een kaartje had betaald :/

same here.. Heb het erg gezellig gehad! Ben voornamelijk in techno geweest en heb me goed vermaakt voor gratis kaartje:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook echt geweldig...ik heb me heerlijk vermaakt al vond ik de nogal uiteenlopende stijlen muziek een beetje vreemd op 1 feest maar toch.....was erg gezellig!

GR!!

Waarschuw beheerder
Ik heb het erg naar m'n zin gehad en kan bijna zeggen dat ik het ge-wel-dig vond! (y)

Op het einde alleen maar in het kleine (electro?)zaaltje geweest. Dat was erg lekker!

Fijn publiek en een lekker sfeertje. Progressive zaal hadden ze op een leuke manier afgewerkt met witte hangende doeken.
Steve Rachmad hadden ze beter op het einde moeten laten draaien. Ik kwam binnen en ging meteen uit m'n dak. Heerlijk! :lief:
Eenrichtingsverkeer afgeschaft en dat kon je merken ook. Zeer goede verbetering met vorig jaar.

En het was ook zéér fijn om een DJ eens wat langer aan te mogen horen. Dat zouden ze op meer feesten moeten doen.

ID&T heeft al mijn verwachtingen waargemaakt en ik hoop dat vele het met me eens zijn, want ik gun het ID&T echt.

Dit feest was gewoon TOP :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me echt wel vermaakt

aankleding was niet echt goed
muziek ws vet, behalve urban enzo, f*ckin gasten, als maar vriendinnnen van me lastig vallen :@

2 many djs :respect:
liebing & speedy j :bounce:
tiga :woep:
alter ego :9

echt wel goed

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 09:47:
Ik heb het erg naar m'n zin gehad en kan bijna zeggen dat ik het ge-wel-dig vond!

Op het einde alleen maar in het kleine (electro?)zaaltje geweest. Dat was erg lekker!

Fijn publiek en een lekker sfeertje. Progressive zaal hadden ze op een leuke manier afgewerkt met witte hangende doeken.
Steve Rachmad hadden ze beter op het einde moeten laten draaien. Ik kwam binnen en ging meteen uit m'n dak. Heerlijk!
Eenrichtingsverkeer afgeschaft en dat kon je merken ook. Zeer goede verbetering met vorig jaar.

En het was ook zéér fijn om een DJ eens wat langer aan te mogen horen. Dat zouden ze op meer feesten moeten doen.

ID&T heeft al mijn verwachtingen waargemaakt en ik hoop dat vele het met me eens zijn, want ik gun het ID&T echt.

Dit feest was gewoon TOP laatste aanpassing 18 december 2005 09:53

Eigenlijk niks aan toe te voegen, ik wordt echt stapelgek van al die azijnpissers 'Innershity' zegt iemand om iets na vieren :s Maar ja iedereen zijn eigen mening, toch?

Waarschuw beheerder
Dit was mijn 4e Innercity en dit jaar is het niet tegen gevallen ik heb me prima vermaakt de tempratuur was goed, geen drukte alles was berijkbaar het thema waar het om ging de muziek was goed jah dit was voor mij de beste Innercity in 4 jaar tijd, en dan hadden ze ook nog van die overheerlijke broodje gebakken ham.

Waarschuw beheerder
werd urben gedraaid duz nam al niet de moeite om r over na te denke :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 10:35:
werd urben gedraaid duz nam al niet de moeite om r over na te denke

Hoezo kortzichtig?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 18 december 2005 om 10:41:
Hoezo kortzichtig??

tja
zonder de urban zaal zou je bijna geen lastige gasten gehad
en dat de sfeer ten goede komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 18 december 2005 om 10:41:
Hoezo kortzichtig??

sjah kzal nou eenmaal nooit naar zo'n feest gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zondag 18 december 2005 om 10:47:
tja

Dus volgend jaar geen urban maar weer een trance zaal b)

Was het trouwens die € 47,50 waard??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 18 december 2005 om 10:53:
Was het trouwens die € 47,50 waard??

47.50??
heb alleen trein & 20 euro aan muntjes uitgegeven
dus was 't zeker waard 8)
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 18 december 2005 om 10:53:
Dus volgend jaar geen urban maar weer een trance zaal

zeker, das beter

maar ook geen hardstyle, daar komen van die 'beukers' op af
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zondag 18 december 2005 om 10:58:
47.50??
heb alleen trein & 20 euro aan muntjes uitgegeven
dus was 't zeker waard

Ja maar ik bedoel dat je moet kijken of het die 47,50 waard was (dus als je een kaartje moest kopen)
Waarschuw beheerder
donateur
uhh

nee

maar ik ben ook verwend
Waarschuw beheerder
daar komen van die 'beukers' op af

en die zijn wel eng idd natuurlijk...:o

innercity 2 x geweest, 2 x een fiasco.

zonde geld/energie/avond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 04:39:
t is echt zo'n feest waar t niet in me opkomt om er naar toe te gaan, al kreeg ik gratis toegang en 20 drankmunten

tja, ieder zijn smaak he?

hier nog zo een ... maar goed .. het geluid was top :)

maar jammer voor de mensen die zich verheugd hadden op dit feest :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zondag 18 december 2005 om 10:47:

Maar ik neem aan, dat die veelal in die urban zaal bleven?

Op elk feest zijn mensen, die de sfeer niet ten goede komen.
Dan is het urban volk, dan weer dagjes mensen...
Sja..
Er was nu genoeg voor de technoliefhebber in ieder geval, dus klagen kan je niet.

Overigens ben ik zelf dus niet geweest hoor, maar ben blij, dat het een geslaagd feest is geworden voor de meesten!
Zoonlief heb ik nog niet gesproken, was 8 uur thuis begreep ik, maar ligt nu te slapen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 18 december 2005 om 11:12:
dat die veelal in die urban zaal bleven?

nope
die gingen lekker rondwandelen (veel al in groepen) en dames lastigvallen :/

Uitspraak van bloesem op zondag 18 december 2005 om 11:12:
Er was nu genoeg voor de technoliefhebber in ieder geval, dus klagen kan je niet.

over algemeen klaag ik niet
alleen over die gasten

was een heerlijk feest
Waarschuw beheerder
donateur
En dan mijn vraag, was het druk??

Waren de zalen die er waren goed gevuld of stonden deze half leeg?
Waarschuw beheerder
maar ook geen hardstyle, daar komen van die 'beukers' op af

het is voor mij dan ook een raadsel wat jij op trip2dreamland moet :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zondag 18 december 2005 om 11:20:
was het druk??

de zalen waren verkleind
was niet te rustig
maar gewoon goed gevuld
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 18 december 2005 om 11:24:
het is voor mij dan ook een raadsel wat jij op trip2dreamland moet

feesten
duh

maar vind hrdstyle niet bij innercity passen
dat is dan trance, progressive en techno met hardstyle mengen

trip2dreamland is gewoon lekker 'hard' en alleen dat
Waarschuw beheerder
supervet feest!
in het kort:

-Overzichtelijke line up, niet 1001 dingen die je wilt zien maar gewoon een paar echt brute dingen.
-Ruimte, eindelijk eens niet een feest wat ramvol is, gewoon de ruimte om te bewegen en 'gezellige drukte'
-Muziek, precies in mijn straatje
-Geen eenrichtingsverkeer, korte wachttijden, strakke aankleding en degelijk programmaboekje
Waarschuw beheerder
ik geloof dat ik me wel dat ik me heb vermaakt, half 9 in mn nest

enneuh

God bestaat niet, voetbal gaat door :frusty: :frusty: :frusty:
Waarschuw beheerder
Ik vond t wel een vet feestje hoor! (y)
Vooral in de Main :bounce:
Sfeer was erg goed vond ik. Chris Liebling en Speedy J vielen mij eigelijk tegen. T was niet slecht ofzo, had t alleen veel harder verwacht.
En de aankleding was vrij simpel, maar goed de kaartverkoop liep ook slecht dus waarom zoveel geld uitgeven aan de aankleding? Ze hebben toch verlies gemaakt zeiden ze.
Waarschuw beheerder
Toch jammer dat ik het feest heb moeten missen.. Hoop wel dat het volgend jaar alsnog terug komt.. Line up van dit jaar was om van te smullen!

Mis de oude vertrouwde Innercity's van rond jaar 2000-2004.. Die waren gewoon lekker bruut.

Ik weet niet of het aan de toegangsprijs ligt.. men zeurt, ook ik hoor, dat de prijzen van de toegangskaarten zo duur zijn... maar heb hier als voorbeeld nog 2 kaarten liggen van Innercity 2002 en 1 van 2003.. die van 2002 koste EUR 50,50 en die van 2003 zelfs EUR 53!! Die edities liepen voor zover ik me kan herinneren echt HEEL goed..

En hoe kan het dat In Qontrol wel uitverkoopt terwijl dat OOK in de RAI is en bijna even duur is? Zal het dan toch aan de muziek keuze liggen?..

Waarschuw beheerder
Uitermate lekker feestje!
Had er die 50 euro denk ik nog wel voor overgehad ook, Tiga draaide weer subliem zoals altijd.
Technasia zéér lekkere afsluiter (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dit was voor mij de eerste x En de laatste x
Ik vond het de 50 euro niet waard:no:
Geef mij maar hardstyle!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van []V[] op zondag 18 december 2005 om 12:29:
En hoe kan het dat In Qontrol wel uitverkoopt terwijl dat OOK in de RAI is en bijna even duur is? Zal het dan toch aan de muziek keuze liggen?..

Tis gewoon een kwestie van een goeie line up neerzetten. En dat zou in mijn ogen niet zo heel moeilijk moeten zijn :) Alleen vertikt id&t dat gewoon! :s:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 18 december 2005 om 12:42:
Tis gewoon een kwestie van een goeie line up neerzetten. En dat zou in mijn ogen niet zo heel moeilijk moeten zijn Alleen vertikt id&t dat gewoon!

Vorig jaar zater er hele aardige toppers tussen.. liep ook niet zo goed.. dus maar 2 op 1 kaart actie..

Dit jaar zitten er paar aardige toppers tussen.. en meer als 50% van de bezoekers is binnen met een vrijkaart..

Even ter zijde.. op In Qontrol weet alleen de techno zaal mij te boeien qua line up en muziekstijl.. en mainstage omdat ie zo mooi is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Foto's staan online :)

http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery

Waarschuw beheerder
op t nieuws net hadden ze t alleen maar over de (17) aanhoudingen op Innercity....

Waarschuw beheerder
Ben in 2000/2004 geweest, op zich best vermaakt! Raakte alleen steeds de weg kwijt :/

Waarschuw beheerder
Moest eerst even 2 uurtjes emailadressen verzamelen voor ID&T en daarna lekker feesten :)
Vond het wel leuk, zou er zelf namelijk nooit heen gaan, maar was dus wel leuk om een keertje te zijn!
Vooral die groene en die rode zaal waren goed te doen!

Waarschuw beheerder
Ja Azijn pissen kunnen ze prima hier op partyflock terwijl IC 2005 muzikaal en qua publiek zeer geslaagd was. Sfeer had wat uitbundiger gekunt maar was zeker niet slecht. Het publiek was naar mijn inziens op en top hip. (dat ze hardstyle en trance er uitgegooid hebben zal daar aan mee geholpen hebben) Iedereen had echt moeite gedaan om er mooi uit te zien! Zowel de mannen als vrouwen! De mainstage vond ik erg mooi.. 2many dj's rockte als een gek... vooral toen ze als tweede plaat hun eigen productie 'excuse me' er op gooide, volume harder.. die honderderen gele lampen die toen aan gingen.. iedereen uit zijn dak.. kippenvel momemt.. Tiga met zijn heerlijke electropopplaatjes.. en Alter Ego natuurlijk met die 15 min. duurende liveversie van Rocker! Yoda was vet! Wat kan die gozer scratchen en mixen! Princes Superstar had ik meer van verwacht. De liveminimalact van Booka Shade was om te smullen.. Hoe bedoel je dat minimal niet kan knallen? Wat een vette act... Heerlijk dat je overal zo naartoe kon lopen.. Ik ben het wel met een hoop mensen eens dat EUR 50,-- een tikkeltje te duur was.... Ik hoop dat ze deze koers blijven volgen! Keep up the good things ID&T!

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat het er dit jaar wel erg vet uit zag,techno zaal was erg gezellig,Dave Clark was über vet!!!

Vond het zeker een geslaagd feest!

Waarschuw beheerder
is er iemand eigenlijk wel betaald binnen gekomen? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:46:
is er iemand eigenlijk wel betaald binnen gekomen?

ja hoor, ik heb genoeg mensen gesproken die wel voor een kaartje hadden betaald :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:02:
op t nieuws net hadden ze t alleen maar over de (17) aanhoudingen op Innercity....

tsja, gast voor me werd al meegenomen omdat ie een zakje wiet bij zich had :o

Al met al heb ik me PRIMA vermaakt gisteren, Dave Clark was echt vet! :) Terwijl ik hem normaliter niet zo tof vind...en hij vond het ook erg leuk, lekker interactie met publiek zoeken wat hij echt zelden doet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het een geslaagd feessie.

Alleen vanaf een uurtje of 3:30 vond ik die tencho zaal echt niks. heb daar een half uur staan wachten op een BASS!!
Leuk hoor die gasten met die laptops maar laat die maar lekker thuis blijven een volgende keer.

Toen naar Main gelopen daar was Alter Ego ofsow, en wat denk je OOK GEEN BASS!!!!

Zal het wel net even niet gertoffen hebben, maar van mij hoeven die lange intro's, breaks of hoe het ook heten mag niet.

Dus toen maar naar huis gegaan om 4:30

Ohja heb ook gewoon moeten betalen!
(wist niet eens dat er zoveel mensen met vrijkaarten waren joh)
Waarschuw beheerder
Als ik dit zo lees en de commentaren hoor was het vooral leuk bij de Techno. Was er weinig interactie tussen de Urban en de Techno. En vond men het fijn dat het niet zo groot was als voorgaande jaren.

Conclusie: Ze hadden bij ID&T gewoon, zoals BELOOFD, terug moeten komen met een nieuw concept voor Shockers (wat ze toen zo nodig groter en grote wilden maken en waar de hardstyle ging overheersen). Gewoon een leuk technominded feestje met wat minimal, electro en techno voor een niet al te grote groep mensen.

Hadden ze dat op die manier gedaan en als nieuw concept gereleased, niet als Innercity, dan denk ik dat ze heel wat meer centjes binnen hadden gekregen. Heb werkelijk niemand gesproken die een kaartje gekocht heeft en wat krijg je nu? Hetzelfde als met Impulz Outdoor. Een keer strooien met die kaarten en mensen wennen eraan en kopen ze volgend jaar ook niet meer.

Ik ben er niet geweest maar zou wel gegaan zijn als het een puur technofeest geworden was met een andere naam. En dan had ik er ook voorbetaald. Niet meer de volle mep van 45 euro want dat doe ik nergens meer. Fuck off, die hoge prijzen heb ik wel een beetje gehad nu. Dat zouden ze bij ID&T onderhand ook wel eens kunnen begrijpen lijkt me.

Maar ja, goed, wie ben ik....:D

Ben blij om te lezen dat het toch leuk geweest is. Vind het alleen jammer dat het op deze manier gedaan is. Hadden ze het anders aangepakt was er misschien wat meer geld over geweest om ook wat aan deco enzo te doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 18 december 2005 om 14:06:
Ik ben er niet geweest maar zou wel gegaan zijn als het een puur technofeest geworden was met een andere naam.

Dit vindt ik echt een kontverhaal! Je gaat toch voor de lineup cq muziek?

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 18 december 2005 om 14:06:
Gewoon een leuk technominded feestje met wat minimal, electro en techno voor een niet al te grote groep mensen.

Je slaat de spijker op ze kop, dat was Innercity 2005!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:39:
Keep up the good things ID&T!

:no: :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 14:14:
Dit vindt ik echt een kontverhaal! Je gaat toch voor de lineup cq muziek?

%) Dat vind jij dat fijn jongen! :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 14:14:
Je slaat de spijker op ze kop, dat was Innercity 2005!

Dat zie ik dan anders als jij. Voor mij is IC begonnen met techno en trance. Ja, ik ben een liefhebber van beide en het afstoten van de trance, en uberhaupt het aantrekken van hardstyle is voor mij al jaren reden niet meer naar IC te gaan. Mag jij me een azijnpisser noemen, voor mij is het een principekwestie :)

Dat het nu kleiner geworden is juich ik van harte toe, maar uit principe ben ik niet gegaan. Had een gratis kaartje hoor, maar ik snap gewoon niet waarom trance is weggegvallen. :(

Ieder z'n ding hoor, je hoeft niet gelijk zo op je kloot getrapt te zijn, ik vind het leuk dat het feest zo is meegevallen maar vraag me af of het niet beter anders aangepakt had kunnen worden. Hoor nl. weinig mensen over de Urban en ik snap de combi gewoon niet. Je hebt op een hardcorefeest toch ook geen minimalzaal of wel :D

Heb jij er btw voor betlaad of vond je het mede zo vet omdat je gratis geweest bent? Want dat de commentaren positief zijn snap ik wel. Gratis feesten is altijd leuker en dan maak je je niet zo druk over het ontbreken van deco en lasers.

Lap jij er volgend jaar in deze vorm 45 euro voor? Ook een vraagje aan de rest. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 18 december 2005 om 14:25:
Lap jij er volgend jaar in deze vorm 45 euro voor?

nope, vooral niet als ik foto's ga schieten ;)

of vond je het mede zo vet omdat je gratis geweest bent?

tuurlijk
maar zou er geen 45 voor neerleggen

enige waar ik voor wil betalen = SMS, N1 en Awake
Waarschuw beheerder
Mooie foto's trouwens JP> Ondanks dat stomme beleid van ze.

Ziet er gezellig uit allemaal, niet te druk inderdaad, zeker een groot voordeel. Zo zou het altijd moeten zijn gewoon (l).

Hoe draaide Kleinenberg trouwens? Iemand gezien? Zal wel vetjes geweest zijn denk ik. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 18 december 2005 om 14:34:
Mooie foto's trouwens JP> Ondanks dat stomme beleid van ze.

moet de foto's nog bekijken, kan namelijk niet op me werk
maar wel lekker snel online (y)

tja, dat beleid :x
Artiest Rodg
Waarschuw beheerder
Ik vond het in ieder geval super vet.. Sander Kleinenberg rockte zwaar, en aan het eind Technasia was ook echt supergaaf.

Goede muziek, niet te druk maar wel gezellig :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaSsiE(H) op zondag 18 december 2005 om 14:06:
Alleen vanaf een uurtje of 3:30 vond ik die tencho zaal echt niks. heb daar een half uur staan wachten op een BASS!!
Leuk hoor die gasten met die laptops maar laat die maar lekker thuis blijven een volgende keer.

Dat was het intro van Collabs maar dat was maar 10 minuten zonder een bass,maare duurde idd te lang voor die er in kwam maar toen die er eenmaal inkwam,kwam die er ook goed in! :jaja:

Waarschuw beheerder
heb me prima vermaakt, chris liebing en speedy j, en tiga erg vet.. veel meer heb ik niet echt gezien :P
maarja ik zou er geen 45euro voor betalen, ookal is de line up nog zó vet..

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Ik vond het een uitermate kutfeest, maar goed ik had er ook niks van verwacht. Liebing wel erg lekker gedraait :bounce:

Progressive zaal was ook wel lekker, alleen ik blijf erbij dat ze die Urban en Hiphop moeten afschaven, naar volk wat daar komt zeg...

De sfeer was ook niet om naar huis te schrijven, op een paar enkele feestbeesten na was er voornamelijk "dagjespubliek"

Maar goed, het was gratis, en heb me best vermaakt in de techno hal, waar goed gedraait werd (Y)

Waarschuw beheerder
Je hebt op een hardcorefeest toch ook geen minimalzaal of wel

Volgende thunderdome komt P diddi :P :D
Waarschuw beheerder
Was echt super vet feestje!!

Kleinenberg, 2manydjs, Nic Fanciulli en Technasia waren voor mij de toppers!!! Lekker sfeertje, goed geluid en druk genoeg.

ID&T is de goede weg ingeslagen met dit concept.
Kaartjes moeten alleen goedkoper 30 a 40 euro maar dit geldt voor ieder feest, het is allemaal te duur geworden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 18 december 2005 om 14:33:
maar zou er geen 45 voor neerleggen

enige waar ik voor wil betalen = SMS, N1 en Awake

Mee eens is :yes:

Iemand nog Alloy Mental live gezien? Damn..echt de grootste flop ooit vond ik dat :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maatje van me gepakt met :xtc:

ook lekker lullig in het begin van de avond :X
Waarschuw beheerder
donateur
2 many dj's :woop:"(l)

no need to say more :woop:

Artiest Fendy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op zondag 18 december 2005 om 14:58:
Iemand nog Alloy Mental live gezien? Damn..echt de grootste flop ooit vond ik dat

Ja, ik.
Vond het niet eens zo heel slecht. Het was niet helemaal mijn ding, maar desalniettemin toch wel respect voor wat ze er stonden te doen. Toegegeven....9 minuten "the system..." is wat veel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op zondag 18 december 2005 om 15:17:
maatje van me gepakt met :xtc:

eigenschuld
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb mij beter vermaakt dan vorig jaar, vooral omdat het veeeeel rustiger was!

helaas hield de aankleding wel te wensen over
Waarschuw beheerder
Heb ik niks gelezen over rellen hierzo???

geen knokpartijen? Vorig jaar was het een bende in de urban zaal met die luitjes...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was sowieso veel bter als ik verwacht had! Zonder verwachtingen naar toe gegaan en heb mij prima weten te vermaken :)

Muzikaal gezien was het heel sterk; Dave Clarke draaide echt (Y) en had zelfs interactie met het publiek en Tiga was ook :respect: Vond de sfeer alleen wat tammetjes, weinig echt helemaal los gaan... Maar het geluid was wel (Y) geregeld ivm voorgaande jaren!

Het was leuk, maar ben wel blij dat ik er geen €50; voor heb neergelegd ;)

Waarschuw beheerder
ik vond het eigen leuk wel erg leuk ongedwongen sfeertje, ook bij Hiphop en urban was het eigenlijk gewoon een leuke sfeer (hoewel het niete cht m'n muziek is). Ik miste alleen een echt utopisch hoogtepunt, maar ja ik moest ook weer bij tijds weg.... Bummer!
Waarschuw beheerder
Ik heb me uitermate goed vermaakt in de minimalzaal, waar echt iedereen los ging, er een perfecte sfeer heerste, en waar bovendien goed gedraaid werd (Sandrien!!). Voor de rest was het echt een KUTfeest met veel PAUPERpubliek. Ik ging er zonder vooroordelen heen, maar het klopt wat 'ze' zeggen: Dance & Urban gaan niet samen!

Weet trouwens iemand hoe het nummer heette dat Sandrien als een-na-laatste draaide, nadat er werd omgeroepen dat er nog 2 platen zouden komen?
Waarschuw beheerder
donateur
lees al paar reacties dat mensen Dave Clarke goed vonden

ik vond em echt te veel kloten en spelen
en er was een nummer met vette opbouw
ik klaar maken om los te gaan
pleurt in ene een ander plaat er door :/

Waarschuw beheerder
Dit was voor mij de eerste x En de laatste x
Ik vond het de 50 euro niet waard
Geef mij maar hardstyle

waarom ga je er dan heen? :/

Waarschuw beheerder
Damned, echt een vet feestje hebben ze gister neergezet! Oke het kon wat drukker. En ondanks dat duurde het een eeuwigheid voor ik binnen was. Maar de line up was :kwijl: Heb alleen maar kwaliteit gehoord! Alter ego live, gruwelijk vet! Rocker blijft een feest nummer, en dan in een versie die voilgens mij wel 20 minuetn aanhield. Lekker hoor. Ook tiga was goed, blijft lekker I wear my sunglasses at night! Dave clark, lekker bezig. En volgend mij vond ik speedy j en chris liebing wat minder, maar dat weet ik niet want t was op dat moment 1 vage bende :-S Heb geen urban gezien eigenlijk, kwestie van een grote boog omheen lopen!

Ik zeg, ga hiermee door ID&T
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:06:
Ook tiga was goed, blijft lekker I wear my sunglasses at night!

:D dat was vet idd :D

Waarschuw beheerder
ik heb het onwijs naar me zin gehad
in de main en techno wat hele goeie sets hehoord
dat waren eigenlijk de zalen waar ik het meest ben geweest.

steve rachmad ging lekker openen de stemming zat er al goed in.
dave clarke was ook lekker bezig toen hij kwam was de zaal ineens bomvol:D
collabs echt vet gewoon!
nog effe naar technasia wezen kijken wow wat een vette afsluiter was dat zeg lekkere funky techno:P

Uitspraak van Anouk op zondag 18 december 2005 om 14:58:
Iemand nog Alloy Mental live gezien? Damn..echt de grootste flop ooit vond ik dat

ja die sloegen echt helemaal nergens op:/
ik ging ook gelijk naar de andere zaal toe.
Waarschuw beheerder
donateur
Haha de mensen die er niet zijn geweest zijn nog de mensen met de meeste kritiek :D

Mijn oordeel: Wat was het leuk!

Ten eerste kon je eindelijk elke dj zien, die je wilde zien. Dat was in het verleden weleens anders met dat een richtingsverkeer. Ten tweede, wat hebben ze het geluid verbeterd! :o Je blies helemaal weg als je ergens vooraan stond ;p
Ten derde, ik vond het persoonlijk een leuk publiek. Je merkte echt dat het voornamelijk house & urban liefhebbers waren. Sorry voor het hardstyle publiek(F) maar ik vond het een verademing, dat ze er niet waren. Nu zie je echt duidelijk een verschil. Het is tevens ook het eerste grote feest (met uitz. Extrema) zonder "gebeuk".
Uitspraak van Kimmi op zondag 18 december 2005 om 15:40:
Vond de sfeer alleen wat tammetjes, weinig echt helemaal los gaan...

Ik vind het niet echt een pre. Ik heb weinig mensen zien staan, bijna iedereen stond te dansen.

Mijn held van de avond was overduidelijk Tiga :D Wat kan deze man heerlijk draaien zeg! Eindelijk een top producer, die ook nog eens kan draaien. Daarna nog een stukje Junior Jack & Kid Creme gepakt... ik vond ze harder draaien dan normaal (op zich niet zo erg tegen het eind van het feest)

Geeindigd bij Chuckie... oh ja, voordat men hier de urban bekritiseert: ik heb geen ruzie gezien & de sfeer was gewoon net zo relaxt als in de andere zalen. Het was tevens ook een van de drukste zalen, het bewijs dat urban weldegelijk groeit. Het was weer eens anders om een keer met urban af te sluiten :)

Conclusie: ik hoop stiekem dat er nog een IC komt, het concept zoals ze het nu is, moet groeien. Heel veel mensen waren sceptisch (zoals ik;p) maar alle vooroordelen blijken verkeerd te zijn. Men heeft geen vette deco en een circus nodig; gewoon goede muziek & een leuk publiek. Ik vind alleen dat ze met de prijs moeten zakken. IC is wel 30 euro waard maar geen 47,50. Wellicht komen volgend jaar de criticasten dan toch stiekem kijken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:01:
waarom ga je er dan heen?

Misschien had hij niks anders leuks te doen gisteravond ;)
Waarschuw beheerder
ik vond het een geslaagd feestje!

Waarschuw beheerder
donateur
ben vorig jaar geweest!
heb me nog nooit ergens zo geërgerd als op innercity!
zo druk en groot:S

maare dit jaar was het wel minder druk toch?

maarja die line up sprak mij dus heelmala niet meer aan dit jaar

Waarschuw beheerder
Misschien had hij niks anders leuks te doen gisteravond

pffff ga als hardstyle liefhebber dan niet naar een techno/urban/minimal feest om vervolgens te gaan zeiken dat het totaal niet was wat je er van verwachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op zondag 18 december 2005 om 16:15:
Heel veel mensen waren sceptisch (zoals ik;p) maar alle vooroordelen blijken verkeerd te zijn

Doe normaal hoor, dit kan je echt niet menen. Echt lariekoek, over het algemeen echt vervelend publiek en dan met name het Urban-gedeelte.

Waarschuw beheerder
Conclusie: ik hoop stiekem dat er nog een IC komt, het concept zoals ze het nu is, moet groeien. Heel veel mensen waren sceptisch (zoals ik) maar alle vooroordelen blijken verkeerd te zijn. Men heeft geen vette deco en een circus nodig; gewoon goede muziek & een leuk publiek. Ik vind alleen dat ze met de prijs moeten zakken. IC is wel 30 euro waard maar geen 47,50. Wellicht komen volgend jaar de criticasten dan toch stiekem kijken laatste aanpassing 18 december 2005 16:17

kijk, jij begrijpt het.
Dit bedacht ik me dus vanaf het moment dat de line-up beschikbaar was...

Dit is een stukje 'lange-termijndenken' naar de toekomst toe geweest van id&t!

En reken maar dat het met een jaar of wat (ken de planning niet) enorm succesvol zal zijn, juist door NU die stap te nemen.

(Bovendien worden hierdoor concepten beschermd en beter.. Zoals een TE op 11-5-6!. Kon je bij de vorige editie ook al zien, bij het tegenvallen van de IC kaartverkoop... TE des te beter!)

En voor degenen die het echt niet begrijpen, denk Mysteryland.

Ook hier zie je dat men vanaf laatste x op Ruigoord het concept ombouwde om meer een volwaardige DV tegenhanger te worden.... helaas tot onvrede van HC-liefhebber, maar WEL met resultaat!

Waarschuw beheerder
ID&T word eindelijk eens een keer wakker ze denken nou aan het kwaliteit in plaats van het grote geld,
ik ben er nou een paar keer geweest en ik vond dit de leukste innercity omdat de sfeer er nou in zat en dat miste ik in de voorgaande edities.

een te grote feest met 44.000 man is ook niet altijd goed word sfeer wat agresiever enzo omdat iedereen tegen je aan bots en dat was dit keer niet zo.

oh ja ik heb begrepen dat ID&T nou samenwerkt met 3voor12
dus er komen een aantal sets van innercity deze week erop te staan, dus dat gaan we maar fijn weer luisteren:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Slechtste en kutste feest waar ik in 16 jaar tijd ben geweest wat een drama pffffffffff id&t moet dit feest gaan schrappen je zou hier maar 50 euro voor hebben betaald haha dan ben je genaaid!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Dat was de nieuwe Innercity en moet zeggen dat het echt leuk was! Id&t is denk ik toch de goede weg in geslagen.We zullen hier meer van horen!

Muziek was goed.
Sfeer was goed.
Het evenement was goed opgezet!

Natuurlijk er zijn minpuntjes zoals bepaalde toiletten. Maarjah door zoiets moet je je pret zeker niet laten drukken!

Al met al....Volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
Nog nooit zo slecht feest geweest :S RAI is gewoon niks als de zalen zo leeg zijn :S Verder ook geen partypulbliek te veel irritante marokaantjes. Show, lasers etc was er niet. Heel tam publiek nee voor mij nooit meer innircity :jaja:

Waarschuw beheerder
aleen de prijzen moeten omlaag 50 euro is echt veel te veel
Waarschuw beheerder
lol mee eens wat betreft de aankleding maar ik heb me heeeeerlijk weten te vermaken onder de deuntjes van Tiga en Alter Ego wat een heerlijkheden ook bij de electro stage The Glimmers en HOTT ondanks een aantal foutjes

heeelemaal uit mn pannetje naast t Vip deck voor de drukte van de mainstage in alle zeeën van ruimte heerlijk!

heb me goed weten te vermaken ondanks jammerlijke locatie, slecht geluid!, weinig techno te horen in de technozaal tot dave clarke en collabs kwam...knallen!!!

:woepwoep:

Waarschuw beheerder
Haha de mensen die er niet zijn geweest zijn nog de mensen met de meeste kritiek

Viel me ook op.

Ik kan eigenlijk je hele reactie wel kopieeren want we zitten op een lijn. Ook ik heb afgesloten laatste half uur met Chuckie en de sfeer was daar gewoon relax. Ik ging voor de hiphop maar hij sloot af met club en groove en dat ging hem best aardig af. En ook ik heb genoten van de muziek van o.a. tiga!

Ieder z'n ding hoor, je hoeft niet gelijk zo op je kloot getrapt te zijn,

Op mijn kloot getrapt? Mmmm je kan het ook overdrijven. Ik vindt het gewoon een kontverhaal. punt. ik ben niet op mijn kloten getrapt.. daar moet wel wat meer bij komen kijken.... Verder verschillen we gewoon in mening hierover. No hard feelings wackie! ;)

Ik zou hier zeker voor betalen als het zou moeten. Alleen al voor het eenrichting verkeer wat er niet was en het missen van trance en hardstyle. Laatgenoemde heb ik niks op tegen maar je ziet gewoon dat de iedereen gewoon netjes en modieus gekleed is en dat vindt ik heel vet... Dit was mijn vierde x IC. Voorgaande jaren had ik tickets gekregen of gewonnen. Voor de vorige edities zou ik nooit betalen... Zo druk.. Met die editie van Rusland tijden Tiesto zijn set dat je gewoon vast stond in de main..! Daar zakt echt mijn broek van af... Een feest zoals IC 2005.. zo hoort het gewoon te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaSsiE(H) op zondag 18 december 2005 om 14:06:
Toen naar Main gelopen daar was Alter Ego ofsow, en wat denk je OOK GEEN BASS!!!!

nee johh heerlijk juist dat nummer en daarna een paar vette minimal platen er nog op geknald...wauuwww!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op zondag 18 december 2005 om 16:58:
weinig techno te horen in de technozaal tot dave clarke en collabs kwam...knallen!!!

Je hebt Rachmad gemist neem ik dan aan?
Waarschuw beheerder
nee...ik denk dat ik wat gemist heb aan hem ofzo ik weet het niet hoor maar ik stond daar echt zo van...uhmm dit is geen techno?? niet helemaal mijn soort dan denk ik??

maar ik heb je helemaal niet gezien!!! :o
Waarschuw beheerder
Jezus ik vond het echt GRUWELIJK :D

Benjamin Bates opende super en zorgde dat er al vroeg een lekker sfeertje in zat :D.

2 Many Dj's: Blur - Song 2 , Felix da Housecat - Silverscreen Shower en dan ook nog een gruwelijke plaat van Vitalic er achter aan. Ik vloog met Hamburger en al die zaal in :D

Alter Ego Live: Toen Rocker door die zaal kwam zat mijn :bier: zowat tot het plafond :D hahahaha

Ik weet nog g1 eens meer wat ik heb gehoord. Het was gewoon gruwelijk :D

Waarschuw beheerder
Al met al vond ik het een te gek feest zwaar goed vermaakt

vooral in de techno zaal collabs was super

minpuntje vond ik alleen da minimal zo klein was en de volume had in die zaal wat harder gemogen maar voor de rest gek feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En toch was de sfeer ver te zoeken...en velen die ik heb gesproken waren het er mee eens...beetje jammer want de muziek was wel goed!

Waarschuw beheerder
Als ik zo de fotos bekijk had ik het eerlijk gezegd leger verwacht...was nog best wat volk. Alleen die aankleding :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een zeer flex feest. Begonnen bij de Techno, zeer slechte aankleding dat wel (niet 1 lazer :S), daarna naar Tiga gegaan en ooooow wat draaide die lekker :D. Toen naar Junior Jack & Kid Creme gegaan, en daarna en tussendoorn nog "zomaar" rondgelopen. Ik heb me heel goed vermaakt :). Bij elke zaal was het ook wel zo dat vooraan zo'n beetje het echte partypubliek wel te vinden was en eht was gewoon een relaxt feestje!

Keep up the good work ID&T!!!

De combinatie Techno & Urban krijgt trouwens three thumbs up van mij :D! (voor dit concept dan heah niet over het algemeen ;))

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:06:
Heb geen urban gezien eigenlijk, kwestie van een grote boog omheen lopen!

In de Urban werd ook nauwlkijks urban gedraait dus grote kans dat je er wel geweest bent ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 17:32:
Als ik zo de fotos bekijk had ik het eerlijk gezegd leger verwacht...was nog best wat volk. Alleen die aankleding laatste aanpassing 18 december 2005 17:38

Alle zalen zijn ook enorm klein. Main stage was echt belachelijk verkleind als ik het me goed herinner.

Waarschuw beheerder
en die petmaster crew ofzo??

poppen met hiphop??? En de meuk van tegenwoordig?

hoe was dta? of is er niemand in de urban zaal geweest?
Waarschuw beheerder
Wie kent een van de dames die voor Bacardi aan het werk waren in het vlak bij dat Urban-gedeelte? Bij die beeldschermpjes waar je een videobericht via de mail kan sturen.

Deze jongen is een beetje verliefd..

Waarschuw beheerder
Wie kent een van de dames die voor Bacardi aan het werk waren in het vlak bij dat Urban-gedeelte? Bij die beeldschermpjes waar je een videobericht via de mail kan sturen.
Deze jongen is een beetje verliefd..

*zucht*

voor dat andere het doen...

dat was Mariska van de Pijnacker :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een lekkahhh knallfeessie!!!

DAVE CLARK en 2MANYDJ'S jaja VOODOOPEOPLE lekker hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 17:51:
zucht*

voor dat andere het doen...

dat was Mariska van de Pijnacker

Wat is dit nou voor vage reactie? Hoe weet jij nou wie ik bedoel.

Waarschuw beheerder
nog niet vaak op forum geweest neem ik aan.....
Waarschuw beheerder
Was een zeer geslaagd feestje, vond de mix van Dance en Urban wel geslaagd. Vorige jaar was er ook al Urban en daar heb ik me ook goed vermaakt.

Dj Chuckie was gewoon weer tering goed. Benny viel een beetje tegen :\
Maar ik blijf 50 euro voor een kaartje wel erg duur vinden.

En What's up with all the free tickets I've been hearing about?
Waarschuw beheerder
Nope.. Daarom ook ff aangemeld.

Maar wat dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
achja kijk maar eens naar meer topics waarin mensen een vrouw zoeken ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben hardstyler in hart en nieren!! Maar innercity was echt WAANZINNIG!!!! dave clark :respect:

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
ben er nie geweest maar ben er wel beniuewd naar wat benny allemaal draaide...

draaide die lekker"? en welke platen?
Waarschuw beheerder
wat een vet feest!! zo als verwacht!!! tot volgend jaar!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:06:
achja kijk maar eens naar meer topics waarin mensen een vrouw zoeken

Help me eens op weg, zie door de bomen het bos niet meer op dit forum. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Innercity is niet meer wat het geweest is, Zonde!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:33:

Zegmaar net zoiets als dat dikke N-Joy festival van ze :)
Ook dik suc6. . .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Nak op zondag 18 december 2005 om 18:22:
Zegmaar net zoiets als dat dikke N-Joy festival van ze
Ook dik suc6. . .

Dus....geen Innercity meer:no:
Als het 2 keer achter elkaar kut is,kun je beter met wat anders beginnen.En niet in de Rai....
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Vond het echt een rlxde Innercity...
wel compleet anders als andere jaren ,, maar goed géén drukte is echt ideaal.

Sander Kleinenberg draaide echt werelds
pfff en Nic Fanciulli was ook echt super, hoop dat ie snel weer in NL draait, wat een vette style heeft die gast!
Benny Rodrigues was ok, maar niet super, echt wel betere sets van hem gehoord ... maar op het einde van zijn set voor de 2e keer Danny & Nick Chatelain - It's killing me ... geweldig!!!!

Waarschuw beheerder
heeft er eigenlijk iemand wel een ticket betaald, ken namelijk eigenlijk niemand die die 50 euro heeft neergelegd. Dus waar maken we ons druk om....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 17:01:
Laatgenoemde heb ik niks op tegen maar je ziet gewoon dat de iedereen gewoon netjes en modieus gekleed is en dat vindt ik heel vet...

Dat viel me ook erg op :) Dat vond ik ook een pluspunt!
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 18 december 2005 om 17:39:
In de Urban werd ook nauwlkijks urban gedraait dus grote kans dat je er wel geweest bent

Het was precies de "urban" wat ik ook verwachtte, lekker veel house nummertjes afgewisseld met dansbare reggaeton & hiphop/r&b. Precies de stijl wat wel bij innercity past. Bullshit dus dat het niet kan mixen met house :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:33:

En reken maar dat het met een jaar of wat (ken de planning niet) enorm succesvol zal zijn, juist door NU die stap te nemen.

dat hoop ik ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op zondag 18 december 2005 om 18:42:
Uitspraak van Fisherspooner op zondag 18 december 2005 om 17:01:
Laatgenoemde heb ik niks op tegen maar je ziet gewoon dat de iedereen gewoon netjes en modieus gekleed is en dat vindt ik heel vet...

Dat viel me ook erg op Dat vond ik ook een pluspunt!

Inderdaad. Dat je ook gewoon aan iedereen kan zien dat ze er zin in hebben :). Vond het zeer relaxt (H)
Waarschuw beheerder
heb een hele leuke avond gehad, ben naar alle innercity''s geweest..maar had niet het idee dat ik op innercity liep..had van mij ook een andere naam mogen hebben, maar dat terzijde.

ik ben overal ff geweest, vond de holland hall niet echt super, want ik ben er ff achter wezen kijken omdat ik graag junior jack wou horen,maa ik hoorde de urbazaal er gewoon door heen..1 klein wandje in het midden was dus niet echt ideaal.
maar goed...op zich geen probleem want voor de rest van de avond had ik er ook niks te zoeken.

ik heb echt een gezellige avond gehad en heb vooral veel in de main staan dansen omdat ik toch vond dat ze daar het lekkerst draaide en de muziek daar vond ik ook wat harder klinken (y) enige nadeel is dat mannen erg handtaselijk waren :s als ze langs je liepen moesten ze je toch aan raken terwijl er zoveel ruimte was.

ging er met geen verwachtingen heen.
maar uiteindelijk toch blij dat ik gratis kaartjes kreeg en een kijkje heb genomen...had het toch niet willen missen.
Waarschuw beheerder
het was heel anders als vorig jaar :YES:
dat het wat minder druk was, had wel wat vond ik , maar hadden best nog 5000 gemogen van mij.

verder veel bij de techno gestaan, set van dave clarke was lekker :yes:
set van liebing en speedy j heerlijk.:BOUNCE:
tiga , was ook wel goed te doen :YES:
maar miste ook in de techno zaal de interactie met het publiek, en dat geeft voor mij meestal wel dat heerlijke gevoel wat ik bij techno krijg :YES:

owja en natuurlijk ff bij de urban zaal ingestapt :YES:
conclusie nog steeds niet mijn muziek.:NO:
wat wel vet om te zien was , waren die break dancers :YES:

dus al met al zie ik toch liever een innercity,met een q stage, dan met urban en hip/hop zaal.
Waarschuw beheerder
Heeft iemand DJ Yoda gezien? Ik wil hem al tijden een keer live zien, alleen heb ik daar geen 50 euro + benzine voor over. Ben erg benieuwd hoe hij draaide :)
Waarschuw beheerder
donateur
ghe.. innercity is me gewoon totaal ontschoten :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op zondag 18 december 2005 om 17:21:
nee...ik denk dat ik wat gemist heb aan hem ofzo ik weet het niet hoor maar ik stond daar echt zo van...uhmm dit is geen techno?? niet helemaal mijn soort dan denk ik??

maar ik heb je helemaal niet gezien!!!

Klopt ;(
Maar ik vond Steve wel techno draaien hoor :D Draaide zelfs nog Dave Angel-Airbone... als je er op 26 november bij was op Awakenings weet je hopelijk waar ik het over heb (L)
Waarschuw beheerder
Vond het niks, Bates en Kleinenberg waren erg goed maar daar is dan ook alles mee gezegt...heb me opengesteld voor vernieuwing maar het mocht niet baten.

gooi het volgend jaar maar lekker terug naar zoals het 2 jaar geleden was...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:42:
heeft er eigenlijk iemand wel een ticket betaald, ken namelijk eigenlijk niemand die die 50 euro heeft neergelegd. Dus waar maken we ons druk om....

Like i said before... heb best veel onbekenden gesproken die nog gewoon hun kaartje bij de ticketbox gehaald hebben.

Waarschuw beheerder
Geen idee, maar die hiphop zaal... was erg ontspannend,
(flink wat oude plaatjes gehoord) en dat terwijl ik liever naar "harde" feestjes ga.
Op een gegeven moment zat ik op het podium waar ze aan het breakdancen waren :S Super relext, maar mocht daar blijkbaar niet zitten :D
Techno zaal... super! Alleen met Speedy J werd het wel erg vermoeiend en sloeg de gaarheid flink in, al en al een leuke avond gehad :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
- Sander Kleinenberg top,
- ALTER EGO LIVE :o :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 19:16:
- ALTER EGO LIVE

you know what im talking about!!!

Uitspraak van Anouk op zondag 18 december 2005 om 19:03:
als je er op 26 november bij was op Awakenings weet je hopelijk waar ik het over heb

helaas ik ga altijd nét de iets mindere awakenings edities haha was die ervoor waar ik je wel was tegengekomen!!
maar kan idd dat ik ook net het verkeerde moment er was...was namelijk ook snel weer vertrokken naar de SUBLIEME electro zaal!! echt haha :D:D
Waarschuw beheerder
Ik heb me toch wel weer vermaakt :) Vantevoren had ik 0,0 verwachtingen, dus tegenvallen kon het al niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Kameleon op zondag 18 december 2005 om 17:49:

dat is Mariska van de P....
Waarschuw beheerder
zullen we over mariska ophouden..of een hint...open een forum over haar! voor alle mensen die op strike one achter hekken hebben gestaan en in tabakskraampjes enzo?
Waarschuw beheerder
T was net of ik in de Now & Wow was ipv Innercity

Ook ik had een gratis kaartje, en de rij bij de guestlist was groter dan de normale ingang (Y)
Al met al was het wel ok, alleen geen innercity gevoel meer,
het was meer een discotheek, geen groot feest

Booka shade was top, tiga ook! Ik vind het top dat er minder gevestigde namen zijn geboekt!

Mijn jas in een kluisje 5 euros, dat was wel een beetje belachelijk!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rubenderonde op zondag 18 december 2005 om 19:30:

de grootte van die kluisjes dan!!
Thnx nog heel erg die jongen die mij geholpen heef mijn vest twee jassen en twee tassen in mijn kluisje te proppen!! toppie!! (F)
Waarschuw beheerder
Ik vond het een fijn feestje. De muziek was lekker! 2 many dj's en alter ego waren mijn toppers van de avond.
De wc's waren redelijk (vergeleken met voorgaande jaren)
Het enige minpuntje was dat ik het publiek redelijk tam vond. Song 2 van Blur.. Mensen stonden lauw te dansen.. Vorige maand met EBF werd er vreselijk gebeukt op dat nummer. Maar buiten dat was het wel een lekkere sfeer, geen ruzies gezien. Jammer dat ik mn nickname in mn kluisje had laten liggen, ben benieuwd wat daar uit komt.
Hoop trouwens dat de foto's op ID-T snel worden aangevuld.

Uitspraak van Technokippie :woep: op zondag 18 december 2005 om 19:40:
de grootte van die kluisjes dan!!

M'n vriendin en ik kregen samen een groot kluisje. Konden onze jassen, tassen en truien in.
Waarschuw beheerder

Kluisjes zijn imo altijd op grote feesten hoor :)

@kippie, gewoon grote vragen, is even duur namelijk. Veel mensen weten dat niet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op zondag 18 december 2005 om 19:03:
Draaide zelfs nog Dave Angel-Airbone... als je er op 26 november bij was op Awakenings weet je hopelijk waar ik het over heb

ik weet precies wat je bedoelt ja(Y)

Uitspraak van stardust (k) op zondag 18 december 2005 om 18:50:
maar uiteindelijk toch blij dat ik gratis kaartjes kreeg en een kijkje heb genomen...had het toch niet willen missen.

ik ook niet:D

Waarschuw beheerder
hoe komt iedereen nou aan gratis kaartjes???!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Nak op zondag 18 december 2005 om 18:22:
Uitspraak van Vanguard op zondag 18 december 2005 om 16:33:

Zegmaar net zoiets als dat dikke N-Joy festival van ze
Ook dik suc6. . .

hahahaha, iemand die oplet!
Ben het slechts gedeeltelijk met je eens.

IC is een vlaggeschip van id&t.
N-Joy was geloof ik in hetzelfde jaar als Pleasuredome.
Men had toen op z'n zachts gezegd een beetje last van 'expansiedrift'(radio, magazine, telefoon, etc)... en dat pakte niet helemaal goed uit.

IC is een vlaggeschip.
Een belangrijk evenement in een prestige-lokatie, daar moet je voorzichtig mee zijn. Vorig jaar zag men het al (bijna) naar de kloten gaan en dat zou dit jaar gewoon WEER zijn gebeurd ALS men niet van koerst veranderde.

Het is misschien niet op het eerste gezicht te zien, maar hiermee zullen ze alleen maar hun positie versterken EN winst maken... op termijn.

De opzet is veranderd, muzikale inhoud is veranderd, geen 1-richtingsverkeer meer etc,.... MAAAAAAR...

massa=traag (en heeft dus tijd nodig)

en dus komt tijd, komt grolsch;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 20:19:

Wil ik ook ERG GRAAG weten!

Waarschuw beheerder
donateur
T was net of ik in de Now & Wow was ipv Innercity

:yes: :D :)

TIGA & CHUCKIE mijn helden van de avond :D :yes: :D B)

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 20:19:

Ik moest er flyeren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 20:40:
De opzet is veranderd, muzikale inhoud is veranderd, geen 1-richtingsverkeer meer etc

Als het misschien weer groter/drukker wordt dan krijg je dat ook gewoon weer, anders is het helemaal geen doen in de Rai.

Voor de rest zie ik veel gemengde reacties, ben toch blij dat ik niet ben gegaan (vooral met de prijs:S) ik heb me elders super vermaakt.
Urban blijft volgens mij toch niet veel te zoeken op IC, ze hadden beter echt kunnen gaan experimenteren met andere stijlen i.p.v. de commercie naar binnen te trekken, dat noem ik dus geen experimenteren (ID&T dus wel)
Waarschuw beheerder
ik had er niet veel van verwacht, maar heb een super leuke avond gehad vond de sfeer ook erg relaxt, na alle verhalen te hebben gelezen van lastig vallen enz. ik heb daar niks van gemerkt...
Maar innercity is niet mijn ding de rai trouwens ook niet echt maar ja had een kaartje dus ben toch maar gegaan...en me tegen verwachting in goed weten te vermaken

Waarschuw beheerder
donateur
HEEEEEEELEEEEEEEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL GEWELDIGGGGG!!!

(behalve het verliezen van mijn wegwerpcamera en peuken, en de vieze, dure plee)

Waarschuw beheerder
De mainstage zag er echt goed uit. Vond de sfeer niet bepaald gezellig. (nee, niet alleen door Urban publiek, die zich overigens allemaal gangsta's wanen ;-))
Vond het geluid erg tegenvallen. Weinig laag. Mijn slechtste IC tot nu toe. Was nieuwsgierig naar de stijlen muziek, omdat ik het te weinig gehoord heb om een goed oordeel te hebben. Het is dus niet mijn muziek bleek...

Het ergste vond ik dat zowel politie, Traffic Support, en zelfs medewerkers van de Rai gewoon niet wisten waar Parkeerhal 2 was. Als daar een keer iets echt escaleert in de Rai weet gewoon niemand waar wat precies is. Best link. Een uur in de kou lopen zoeken naar de auto.

Verder wel leuke avond gehad :-)
Waarschuw beheerder
2 many dj's waren erg goed
Uitspraak van -C- op zondag 18 december 2005 om 19:49:
Het enige minpuntje was dat ik het publiek redelijk tam vond. Song 2 van Blur..

Bij ons niet hoor! Flink gesprongen,
Waarschuw beheerder
kvond alleen dave clarke en chris liebing & speedy j vet.
beetje sfeerloos feestje

Waarschuw beheerder
was echt super feestje
is weer is wat anders dan vorige jaren..
maar was zeker de moeite
tiga zette echt vette set neer wow
en 2 many dj's waren ook top
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willow78 op zondag 18 december 2005 om 22:25:
2 many dj's waren erg goed
Uitspraak van Klapstoel op zondag 18 december 2005 om 19:49:
Het enige minpuntje was dat ik het publiek redelijk tam vond. Song 2 van Blur..

Bij mij ook niet hoor...ik vloog met Broodje hamburger en al die zaal in :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vloog met me hele lijf de zaal in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willow78 op zondag 18 december 2005 om 22:25:

Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 18 december 2005 om 23:00:
Bij mij ook niet hoor...ik vloog met Broodje hamburger en al die zaal in

Oké stond ik op de verkeerde plek. Maar had iig genoeg ruimte om vandaag nekpijn te hebben :P
Waarschuw beheerder
ik moest bij innercity de breek doen (afbouwen van het geluid) en kwam rond 6 uur aan toen was 3kwart van het publiek al weg zoiets maak je bij een Q-dance feest niet mee

tevens is de rai een klote locatie met dat T*f*s
1 richtings verkeer
Waarschuw beheerder
Wat nou tam publiek heeft nou niemand mij helemaal uiit mn pannetje zien gaan haha??? ik moet het toch echt goed gemaakt hebben voor de rest van de mensen die niet stonden te dansen jeetje kan nog niet normaal op mn benen staan!
Wie was trouwens die grappige gozer die van mij een foto heeft gemaakt...PB please!!

maar uhm???

Uitspraak van Sweater op zondag 18 december 2005 om 23:03:
zoiets maak je bij een Q-dance feest niet mee

ja dus?? en dit keer was er toch geen 1 richtingsverkeer??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geef mij maar een Innercity ipv Q-dance-feest. Heb nu alleen maar relax publiek gezien in tegenstelling tot vele Q-dance feesten. Heb ernorm genoten :):) Sfeer was top, gezellig druk. Top :)
Waarschuw beheerder
Ik stond rond 5.30 uur in de Main bij Technesia, waar ook een meisje stond met een groep van ongeveer 10 personen. Ze had donker haar, ongeveer 1.70 m. lang en zag er erg leuk en sympathiek uit. Weet iemand wie zij is?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arjon op maandag 19 december 2005 om 00:02:
Ik stond rond 5.30 uur in de Main bij Technesia, waar ook een meisje stond met een groep van ongeveer 10 personen. Ze had donker haar, ongeveer 1.70 m. lang en zag er erg leuk en sympathiek uit. Weet iemand wie zij is?

:O die ene met die ogen die neus en die mond?;)
haha lekker duidelijk gast;)

FOTO???:D
Waarschuw beheerder
nee sorry ik was toen al naar huis

wow je hebt je hier helemaal aangemeld om haar te zoeken waarom ben je niet op haar afgestapt dann??

khep ook zooveel leuke gozers gezien :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ergens snap ik het niet, ik heb de line-up bekenen en de dj's waarvan ik wilde genieten, die heb ik gezien, gehoord en ben er lekker van uit mijn dak kunnen gaan.

Meegenomen was idd de drukte die nog eens reuze mee viel ...

Ik bedoel maar: was met super leuke mensjes daar, heb me kostelijk geamuseerd, geen irratie tussen mensen, dus eh ... waarom 'innershity'? De aankleding? Kan mijn pret niet drukken, zeker niet als ik dorst heb en binnen no time mijn drankje heb ...

enzo enzo enzo ...
Waarschuw beheerder
Hoe heet trouwens dat nummer wat ook meerdere keren is gedraaid eerst door HOTT en daarn ook nog door Tiga?? wordt ook aaaltijd op awakenings gedraaid! beetje electro nummer echt zown deuntje wat constant doorgaat echt heeel bekend!

tuuuuunununununuuuuu tuunununuuuuu etc je kent t wel..! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd alleen beetje jammer dat je wel bonnen per 9 meost halen ik had maagkrampen van de honger en nog maar 1 muntje en 8,50 en daar kon je dus niets voor krijgenlaatste aanpassing 19 december 2005 02:09

Moest tegen 5 uur ff wat uit mn kluisje halen en toen ik terug naar de zaal liep, kreeg ik van 2 jongens die weg gingen hun bonnen in mn handen gedrukt. Dus mocht je weer een x zoiets meemaken moet je gewoon bij de exit posten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 02:05:
tuuuuunununununuuuuu tuunununuuuuu etc je kent t wel..! laatste aanpassing 19 december 2005 02:20

Ja weet precies wat je bedoelt, dat nr zit ook in een set van Sanyi op 3voor12.nl. Wil ook heeeeel graag weten hoe die heet
Waarschuw beheerder
Ja ben aan t zoeken
Waarschuw beheerder
Sanyi - DJ-set op Hutspot 23-4-2005 part I op 7:30 min

Tenminste denk dat je deze bedoelt, ik ben er zelf verliefd op. Heb em gister niet gehoord, waarom mis ik dat :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 02:22:
jij hebt wel steeds mazzel he!! kluisje bonnetjes!

Gratis kaartje.... :)
Normaal nooit zoveel geluk hoor, maar mocht ook wel een keer
Waarschuw beheerder
en het nummer van www.3voor12.nl van setje van alter ego op lowlands 2004 rond de 5e minuut en die rond de 5e?

had ook gratis kaartje ja!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ooh, jammer maar is ook niet anders te beschrijven dan tuuuuunununununuuuuu tuunununuuuuu
Waarschuw beheerder
ja het heeft korte tussenstukjes waarin er zown diedeltje steeds hoger gaat en dan krijg je gewoon een beat met simpele deuntjes in dat tununuu gehalte en dan wordt het met een geheel erachter wat meer aangezet in een andere toon en worden het langere tunununuuuu's
Waarschuw beheerder
Misschien Blackstrobe- Italian Fireflies?? Die heb ik gisteren wel gehoord en is zeer lekker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan moet je maar wachten tot de IC sets op 3voor12 worden geplaats, morgen geloof ik. Als je dan ff zegt waar hij staat kan ik je misschien verder helpen. Nu beginnen alle nummers aan jouw beschrijving te voldoen dus ik heb het idee dat ik mn bed in moet duiken.

Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 02:30:
en het nummer van www.3voor12.nl van setje van alter ego op lowlands 2004 rond de 5e minuut en die rond de 5e?

Oh had ik overheen gelezen, is dat hem? Ken de titel niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had hoge verwachtingen van dit feest omdat het puur op techno was gericht, maar al snel bleek het een enorme domper te zijn.

we stonden in een kale koude hal en de muziek was te bagger, het publiek stond stil en de cola smaakte naar bier.

rond 02.00uur leek er even wat sfeer in te komen maar die kakte al snel in.

daarna van 04.00 tot einde beetje gegamed op bij die ninteno zooi....

grootste domper van de avond was Dave Clarke die er paar x grandioos naast zat, snap niet wat meerendeel zo goed vind aan deze Brit.

moet zeggen dat de after vanavond in nieuwe discotheek Zenitg leuker was hahaha.

conclusie: geen Innercity meer voor mij

pfff nu maar eens proberen beetje slaap te vatten maar dat zou moeilijk gaan.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee nee is hem niet maar ook twee zwaaaar relaxte nummers tweede heb ik ook nog voorbij horen komen!! ik zal je op de hoogte houden lol alvast bedankt (F)
Waarschuw beheerder
Iemand al een Tracklist van ut een of ander???

Technasia? Alter ego? Booka shade? Tiga?
Waarschuw beheerder
lcd soundsystem - tribulations (Tiga mix)
tiefschwarz - warning sirene
tiga - you gonna want me (die kenden we allemaal wel)
tiga - i wear my sunglasses @ night (joepie ja die ook)
the egg - walking away (tocadisco remix)
BoyzNoize - Volta 82

die weet ik..! ja en dat nummer van prince lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 03:00:
we stonden in een kale koude hal en de muziek was te bagger, het publiek stond stil en de cola smaakte naar bier.

rond 02.00uur leek er even wat sfeer in te komen maar die kakte al snel in.

Als je danst wordt je vanzelf warm, zalen/muziekkeuze genoeg, ogen dicht en je niet storen aan de rest van het publiek en drink sinas. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -C- op maandag 19 december 2005 om 02:27:
Sanyi - DJ-set op Hutspot 23-4-2005 part I op 7:30 min

Tenminste denk dat je deze bedoelt, ik ben er zelf verliefd op. Heb em gister niet gehoord, waarom mis ik dat laatste aanpassing 19 december 2005 02:28

das Phonique feat. die elfen - the red dress (tiefschwarz rmx)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 02:05:
Hoe heet trouwens dat nummer wat ook meerdere keren is gedraaid eerst door HOTT en daarn ook nog door Tiga?? wordt ook aaaltijd op awakenings gedraaid! beetje electro nummer echt zown deuntje wat constant doorgaat echt heeel bekend!

tuuuuunununununuuuuu tuunununuuuuu etc je kent t wel..! laatste aanpassing 19 december 2005 02:21

En dat is thomas anderson - washing up

tuuuuunununununuuuuu tuunununuuuuu !!! 1x nu te veel!!
Waarschuw beheerder
Tiga rmx btw...
Waarschuw beheerder
Men heeft geen vette deco en een circus nodig; gewoon goede muziek & een leuk publiek. Ik vind alleen dat ze met de prijs moeten zakken. IC is wel 30 euro waard maar geen 47,50. Wellicht komen volgend jaar de criticasten dan toch stiekem kijken

PRECIES! Dat is dus wat ik eigenlijk ook zeg, al zul je mijn reply als kritiek gezien hebben ;)

Dat was IC zoals het de eerste editie was. Dat was voor 25.000 man, twee zalen en verder geen geneuzel. Zo had het mijns inziens altijd moeten blijven en niet dat hele circus wat het daarna werd. 60 piek, Trance en Techno en gewoon lekker los gaan met z'n allen.

Dat ze nu weer kleiner gegaan zijn juich ik toe, al vraag ik me af of ze dat ook gedaan zouden hebben als het vorig jaar gewoon uitverkocht gegaan was. Maar de prijs was nog steeds veel te hoog. Daarbij heb ik het idee dat Trance&Techno veel dichter bij elkaar stonden (en dan heb ik het niet over blije Gielen-trance maar wel over gasten als Marco V. of Marcel Woods die toch aardig richting tech-trance zitten) dan Urban&Techno. Ik lees hier vooral dat mensne slechts in de techno/minimal zalen geweest zijn. Waardoor je dus nog niet echt dat saamhorigheidsgevoel hebt dat je met zn allen de RAI op zn kop aan het zetten bent.

Het is al zo'n lelijke saaie hal. Mijns inziens werkt het daar alleen met twee grote zalen waar je zorgt voor vette verlichting en waar gewoon duizenden mensen SAMEN uit hun dakkie gaan.

Anywazy, ben iig blij dat die hele enorme grote megafeestentijd nu een beetje op de achtergrond raakt. Een paar jaar geleden ging het echt over de top. 50.000 man in de RAI, 90.000 op DV...dat zijn geen aantallen meer. Wat dat betreft snap ik de keuze van ID&T wel. Al; denk ik dat ze ook fors in de prijs zullen moeten zakken als ze dit volgend jaar nog eens zo willen doen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
vond die eerste keer toen ook minder hoor en heb geloof ik zelf wel meer dan 2 zalen gezien (al was techno meer een halletje afgesloten met soort gordijn ofzo)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 00:19:
die ene met die ogen die neus en die mond?
haha lekker duidelijk gast

FOTO???

Als ik die had gevonden, had ik 'em dr graag bij gezet. Maar helaas, kan niks vinden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sweater op zondag 18 december 2005 om 23:03:
tevens is de rai een klote locatie met dat T*f*s
1 richtings verkeer

dat was nu niet :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op maandag 19 december 2005 om 09:29:
dat was nu niet

heb ik ook gehoord..waarschijnlijk TEVEEL klachten gehad!

Waarschuw beheerder
Hmmmm wat ik er zo van lees vonden de meeste het een boutfeest.

Al die opmerkingen onder al die vele foto's :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 09:46:
Hmmmm wat ik er zo van lees vonden de meeste het een boutfeest.

Denk dat 'de meeste' ook geen echte liefhebbers waren, maar gewoon mensen die een gratis kaartje hadden en gewoon er naar toe gingen omdat het gratis was.
De liefhebbers van electro, of de andere stromingen die gepresenteerd waren vonden het waarschijnlijk wel top :)

Waarschuw beheerder
heb me prima vermaakt geef eerlijk toe dat ik niet gegaan zou zijn zonder vrijkaart, maar dat komtomdat ik elokatie bout vind. maar de muziek was erg lekker:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hutch21 op maandag 19 december 2005 om 09:59:
Hmmmm wat ik er zo van lees vonden de meeste het een boutfeest

op foto's zie je ook geen lachende mensen!
Waarschuw beheerder
Ik heb geen spijt dat ik niet gegaan ben.

Vrienden van ons zijn wel geweest en zijn uren eerder naar huis gegaan, vonden het ontzettend tegenvallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 19 december 2005 om 10:14:
foto's zie je ook geen lachende mensen!

precies, en op 1 foto zit de helft van de mensen gewoon op de grond :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:22:
precies, en op 1 foto zit de helft van de mensen gewoon op de grond

ja was een super feest :/
ben er 3 keer geweest...3 keer vol bagger

Zegt genoeg toch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 19 december 2005 om 10:28:
ja was een super feest
ben er 3 keer geweest...3 keer vol bagger

Zegt genoeg toch!

Flop van de eeuw :D

Ben er wel geweest, maar behalve dat er redelijk gedraait werd, vond ik er echt geen hol aan. Totaal geen sfeer. Voor mij is IC verleden tijd, zeker met die verneukte concept.

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een leuk feest. Lekker lopen dansen en verder een leuke avond gehad... niets gezien van de urban zalen
Waarschuw beheerder
Ik vond het juist wel vet hahaha.....maar goed...misschien lag het er aan dat ik zoals altijd zin in een feestje heb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:36:
Voor mij is IC verleden tijd,

was het bij mij al een jaar geleden
Waarschuw beheerder
............wat wordt ik soms moet van dat publiek hier....
komen er geen dana darkrave technoboy dan is het ook weer niet goed.... vond dat ic net goed bezig is.. heb een heerlijke nacht gehad met goede dj's!! zoals 2 many dj's, tiga, techasia en speedy j en chris L.... vind HS en HC ook lekkere muziek hoor.. maar een keer een feest zoals dit vond ik een geweldige nacht.. lekker de ruimte.. nergens te druk.. in de zalen was het niet te rusig.. en zeg eerlijk die banken waren toch erg lekker.. tevens dat house en urban niet samen gaan.. daar ben ik ook niet mee eens... vond het wel relax.. maar als IC een succes wilt worden dan moeten ze echt volgend jaar Underwold of Prodigy ofzo iets...
Waarschuw beheerder
ik vond het vorig jaar al kut :yes: door bepaalde mensen die erg irri waren :[

en daarom ben ik dit jaar niet gegaan :d en als ik de reactie's zo lees ben ik blij dat ik niet gegaan ben.

[img width=440 height=296]http://groups.msn.com/_Secure/0SgACAzIXv3t535iRZOmfYkUP3w0vQpPxvJpOHcC*9NoAi3YLZUHmYWI0QB9EhGL7LkGQ2eR9A44LNdU9Qy1JHZVJW4UeZaHbgqzCj9CgAeFgSSi4yMzIeA/id-tgeenrnb.jpg?dc=4675505130965942337[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op maandag 19 december 2005 om 10:57:
............wat wordt ik soms moet van dat publiek hier....

Wat wordt ik soms moe van mensen waarbij ik mijn mening niet mag verkondingen :/

speedy j en chris L

Hebben super gedraait!

Underwold of Prodigy

Eindelijk eens een slimme opmerking, zou wel errrug vet zijn :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:00:
Wat wordt ik soms moe van mensen waarbij ik mijn mening niet mag verkondingen

je mening is altijd welkom.. maar wat ik bedoelde met deze op merking is dat volgens sommige is er nooit wat goed... kijken niet verder dan een muziek soort.. en als er een keer wat anders wordt gedaan dan is het gelijk niet goed en vooraf voor een feest is het al kutzooi...
Waarschuw beheerder
Eindelijk eens een slimme opmerking, zou wel errrug vet zijn

vond Chris L. en Speedy J. toch ook goed :P :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op maandag 19 december 2005 om 11:12:
vond Chris L. en Speedy J. toch ook goed

Zeker, maar een optreden van de prodigy sla ik zeker niet af :D

Waarschuw beheerder
Underwold of Prodigy

Eindelijk eens een slimme opmerking, zou wel errrug vet zijn

Mee eens.

*Denkt terug aan de Impulz Outdoor editie met Underworld*

Alles klopte toen!

Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was Innercity zeg. Om 23h00 binnen, en bij Benjamin Bates hing al meteen een goeie sfeer. Niks rustig inkomen, meteen los gaan... Dan ff 2 many dj's gechecked, maar dat kon me niet echt bekoren. Terug naar de progressive om Sander K. te checken. Lekkere set, maar dan wordt het toch echt tijd voor het stevigere werk. Door naar Dave Clark, en dat was dan ook meteen het hoogtepunt van de nacht. Wat kan die vent draaien zeg, niet normaal... Vervolgens nog stuk van Chris Liebing & Speedy J. gechecked, was niet zo hard als verwacht, maar daarom niet minder goed. Het nadeel was dat Dave Clark echt niet meer te overtreffen was. Dan nog ff Technasia gezien, om de avond uit te swingen en springen bij DJ Touché (jammer dat daar zo weinig publiek was, want dit is toch echt een topdj).

Over de aankleding niks te mauwen, de visuals bij met name Prog (en ook main) waren dik in orde - techno en electro was wel wat minder, maar schijt, het gaat om de muziek...

En de geluidskwaliteit was perfect! Hard, maar tegelijkertijd kon je elkaar goed verstaan.

En gratis koffie om 7.00h... het is maar een klein gebaar, maar het maakte het wel helemaal af. Hulde aan de organisatie. Topfeest!

Waarschuw beheerder
Underwold of Prodigy ofzo iets...

Kan niet.. zit Mojo(poly) altijd tussen...

Dat Underworld op Impulz stond was puur geluk voor UDC omdat een festival in NL waar Underworld zou optreden niet door ging ;) Toen heeft Mojo het aangeboden aan UDC.

Groove Armada op Lovefields was voor het eerst dat zo'n grote act op een dancfestival stond en hou kwam dat? Juist.. door de samenwerking van Extrema en Mojo. (die inmiddels beëindigd is)

Overigens blijft het jammer hoor.... De reden dat 2 many dj's niet live waren op IC onder de naam Soulwax heeft waarschijnlijk ook met bovenstaande te maken. Die live act van Soulwax nite version die rockt zo ongelovelijk hard..!
Maar de djset was ook niet verkeerd hoor... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:41:
Dat Underworld op Impulz stond was puur geluk voor UDC omdat een festival in NL waar Underworld zou optreden niet door ging Toen heeft Mojo het aangeboden aan UDC

ik snap dan niet dat UDC z'n act aanneemt, voor het publiek zou dan de reden zijn,

maar op deze manier laat je je weer naaien door Mojo (lees clearchannel want mojo bestaat eigenlijk neit meer)

ID-T heeft dat meegemaakt met mysteryland 2002 volgens mij, dat ze underworld geboekt hadden maar volgens mojo wou underworld niet op een oridinaire rave staan,

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Underwold of Prodigy ofzo iets...

En al zou het al kunnen, krijg je weer dat mensen alleen daarvoor komen en na dat ene uurtje weer naar huis gaan. En ooh wat was de rest van de muziek saai zeg.. Vorige maand ook zo op Electronic Beats Fest. Het is ook niet snel goed :(

Uitspraak van guygantic op maandag 19 december 2005 om 04:21:
das Phonique feat. die elfen - the red dress (tiefschwarz rmx)

Ik hou van je

Waarschuw beheerder
Kan niet.. zit Mojo(poly) altijd tussen...

Mojo heeft een grote hand gehad in IC ;)

Waarschuw beheerder
Ik vondt het TOP
begrijp de kritiek op de aankleding niet zo goed, ik vond dat ze er echt werk van gemaakt hadden. De progressive area was fantastisch mooi gedaan met die witte draperieen. Daardoor kreeg je in de kille ongezellige hal die het gewoon is, toch het gevoel dat je in een intieme club stond.

We zijn begonnen bij Bart Skils, die was lekker bezig en het publiek was erg gretig. Om 11 uur ging menigeen al goed uit zijn dakkie. Daarna ff een ronje gelopen en een tijdje bij Steve Rachmad gestaan. Dikke shit (y) !! Techno area was niet heel gezellig aangekleed maar dat boeit mij eigenlijk ook niet zo. Daarna ook kort even de andere area's gekeken. De main was HUGE :-O !!

Ik vond dat ze leuke chill outs hadden gemaakt met gezellige hangbanken en zo, echt prima geregeld ! Plees waren dik in orde, de barren niet zo druk en het volk was gezellig. De hele nacht eigenijk bij Progressive gestaan, tussendoor alleen heel even bij Tiga gaan kijken. Sander Kleinenberg draaide onwijs vet en ook die gast na hem (Naam ??) deed het erg goed. Benny sloot af, en ik begrijp de commentaren die ik op zijn set lees ECHT niet. Ik heb Benny al heel vaak zien draaien en ik vond hem zaterdag echt goed. Hij was wel heel erg naar de klote, maar dat deed niets af aan zijn draaikunsten.

Sterker nog: ik wilde eigenlijk naar Chris Liebing, maar omdat Benny zo dik stond te draaien zijn we daar niet eens geweest :-D

ID-T: keep it up. Volgend jaar zeker weer Innercity

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey maar mensen de enigste nadeel was dat het gewoon te duur
was

als het 30 euro was geweest dan was het egt wel een vet feest
en had je veel meer partyminded people daar..

ik heb het egt reuze naar me zin gehad maar was egt geen
50 euro waard denk dat iedereen die er heen is geweest
wel daarmee eens is

want voor 50 euro verwacht ik egt wel lasers maar NEE.

2manydjs waren gewoon te vet en DAVE ooooeeewww veelste
gruwlijk

en van speedy en chris....daar werd ik egt effe helemaal
naar man ..had veel meer verwacht van hun werd helemaal
gek van die 10 minuten duurende intro
Waarschuw beheerder
donateur
Over het algemeen dus wel een "redelijk" feest als ik het gemiddelde van de reactie peil.

Als ze volgens jaar voor urban nou ook eens wat andere Dance neerzetten kan het weer een volwaardig dance-feest worden.

Let's hope so.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ribas op maandag 19 december 2005 om 12:28:
want voor 50 euro verwacht ik egt wel lasers maar NEE.

ik kom toch echt voor de muziek ipv de lichten...
maar daarnaast vind ik lasers niet echt bij de muziek van deze innercity passen...de vette parspot wand bij main daarentegen, of de led balken bij elektro juist weer wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar snapook niet waarom ze dit feest blijven geven. In '99 was het al een minder feest met kijkers-publiek en veel gratis kaarten en na 6 jaar nog steeds niks geleerd van de vorige jaren (okay, dat ze 1-richtingsverkeer instellen, omdat gangen volliepen, maar lees net dat dit ook weer is teruggedraaid)

Het lijkt er beetje op dat id&t contract met de rai voor aantal jaar moet nakomen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:12:
Mojo heeft een grote hand gehad in IC

Nou ik kan het me bijna niet voorstellen aangezien de twee elkaar totaal niet liggen... ID&T heeft zelf een heel artikel geschreven een jaartje geleden in ID&T Magazine genaamd 'MOJOPOLY' En daar was Mojo echt niet blij mee...

Daar stond o.a. in wat ik eerder schreef....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei, het was geen slecht feest, alleen niet de naam innercity waard!
Zo te lezen hadden ze net zo goed één zaal kunnen hebben met bv. Dave Clarke, Tiga, Lieblin & speedy j en Sander K.

Ik ben benieuwd of er weer in Innercity is volgend jaar!

Doe mij dan maar Tiefschwarz, ozgur can en Angello & Ingrosso bv

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt super goed vermaakt :D
Ik vind het eigenlijk wel heel relaxed dat het klein is!
Je had lekker de ruimte :jaja:
Vond de zalen leuk aangekleed en eigenlijk veel leuker nu dan met al die poeha ;)
Conclusie :D Ik heb weer een superfeestje gehad!
En dat gratis ;)
Waarschuw beheerder
wat ben ik blij dat ik niet ben gegaan...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 13:07:
[quote element=message id=19261660]{element is niet toegankelijk}Mojo heeft een grote hand gehad in IC

Nou ik kan het me bijna niet voorstellen aangezien de twee elkaar totaal niet liggen... ID&T heeft zelf een heel artikel geschreven een jaartje geleden in ID&T Magazine genaamd 'MOJOPOLY' En daar was Mojo echt niet blij mee...

Daar stond o.a. in wat ik eerder schreef....[/quote]

Mooi artikel was dat!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het weer een geweldig feest dit jaar. Heb geen last gehad van missende lasers of slecht licht. ik vond t juist leuk dat elke zaal een andere kleur licht had! De muziek was bovendien erg goed, heb me geen minuut verveeld :D

Waarschuw beheerder
Als je er niet geweest ben kun je niet oordelen.

Had ook gratis kaartje en t was zeer goed te doen.. Hele avond in de techno gestaan en samen met al mn vrienden lekker lopen freaken vooraan. Voor ons dus wel zeer geslaagd.
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, als je gratis gaat is, kun je ook zo weg gaan en is alles meegenomen ;)

Waarschuw beheerder
Zit elke week wel op een feesje en tuurlijk is het relaxt dat je een free ticket hebt, maar uiteindelijk is het toch wat je er zelf en met anderen van maakt... De muziek was ok. Op de aankleding heb ik geeneens gelet.

Feit blijft wel dat het een massa feest blijft.
Waarschuw beheerder
Ik vond het super, no bullshit gewoon relaxte muziek, niet te veel poespas overal snel bij en de zalen goed genoeg gevuld. Alleen dat urban publiek, alter ego en benny waren voor mij de hoogtepunten.
Waarschuw beheerder
Idd voor mensen die wel van die muziekstijlen houden, electro en minimal enzo vond ik het een topfeest kom me toch echt prima vermaken maar misschien idd de urban en de nederhop dr uit gooien kunnen ze misschien op zoek naar een nieuwe locatie..!
Artiest Jochem
Waarschuw beheerder
Sander Kleinenberg & Nic Fanctulli DE Helden van Innercity!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond 't ook een heerlijk feestje!

zoals ik al ergens onder een foto heb gezet:

Zoveel negatief commentaar... denk niet dat je aan de hand van zo'n foto kunt oordelen hoe 't feest was, ik heb inmiddels 6 Innercity's meegemaakt, en zag de laatste jaren een dalende lijn. Dit jaar gratis kaarten en dus toch gegaan, en ik wil ID&T complimenteren met de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen want ik vond 't een topfeest, en misschien heb ik op dan op de juiste plaats gestaan want daar stonden de mensen absoluut niet stil, en was de sfeer zeker wel goed!!

Hier in dit topic lees ik ook weer de gebruikelijke zeikreacties zonder ook maar ergens die mening te onderbouwen, verder een hoop gezeur van mensen die wel gaan maar de muziek niets vinden, verdiep je dan van te voren eerst even in wat je er te verwachten valt! ik bedoel.. als ik naar een concert van Frans Bauer zou gaan kan ik achteraf toch ook moeilijk gaan roepen dat ik 't kut vond omdat ze geen 'trens' draaiden :S

Innercity kwam dit jaar boven al mijn verwachtingen uit!

nog even een korte samenvatting van m'n avond:

Binnenkomst verliep vlekkeloos, 't garderobesysteem dat gehanteerd werd op IC was gelukkig vervangen door kluisjes van lockerbox.nl,
Op onze weg naar de main nog heel ff bij de techno gestaan waar Rachmad op dat moment al behoorlijk stevig aan 't draaien was...
Weg vervolgd naar 2 Many DJ's... Damn wat was dat een fockin' lekkere set, had die gasten nog nooit live gezien, maar ze weten d'r wel een feestje van te maken zeg!! vervolgens de set van Sander Kleinenberg bijgewoond, ook een dikke set.
Vervolgens terug naar de main voor Alter Ego live, ik had in 't begin moeite met erin komen, en aan de mensen in de zaal te zien was ik niet de enige, toen ze vervolgens 'Rocker' live speelde kwam er meer beweging in de zaal. ik had eigenlijk verwacht dat ze op die tour door gingen, maar toen na 'Rocker' een live versie van 'Betty Ford' kwam ging 't helemaal los, compleet gas geven! en alsof dat nog niet genoeg was voerde ze 't tempo nog wat op en was 't laatste gedeelte van hun liveact snoeihard, heb m'n poten onder mijn lijf uit staan schoppen!! erg vet!!!
Toen vond ik 't (dacht ik) tijd om effe te gaan chillen, maar.... toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond, en daarom toch m'n lichaam tot 't uiterste afgebeuld

Waarschuw beheerder
VET! GEWELDIG! Ik heb me wel vermaakt!
Artiest {SHOWLIST artist 56558, 85981}
Waarschuw beheerder
snap niet dat er mensen zijn die wel gaan,daarna weer zeggen het was weer niks,en volgend jaar gaan ze weer terwijl je weet het zal nooit wat worden met innercity,hoor alleen maar mensen klagen blijf dan thuis en laat je dan ook niet lokken met gratis kaartjes,of is het normaal voor een feest dat ze kaarten weggaan geven iedereen weet toch de vetste feesten zijn al lang van te voren uitverkocht,en als ze dan tot de laatste dag blijven lummelen met kaarten dat zegt toch ook al genoeg.
nee ben 1 keer geweest in den beginne en toen was het al bagger dus ben voor mij hoeft het echt niet meer.
bouw mijn eigen feesie wel op andere lokatie's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt teveel mensen hier die gewoon hun maula moeten houden als ze er niet zijn geweest. Id&t wist dat innercity niet meer ging lopen. Dus hebben ze gewoon wat anders gedaan. En iedereen die ik op innercity heb gesproken vond het helemaal tegek....Iedereen hoorde je : ja het is weer eens lkr wat anders en dr zijn veel gezellige mensen.

Ik betwijfel alleen of het wel zo slim is om het nog de naam innercity te geven. Maar daar hadden ze bij id&t een hele filosofie voor (luister naar interview olga zegers op www.3voor12.nl) Normaal heb ik trouwens ook een pleurishekel aan de rai maar deze keer was het helemaal top geregeld. Dus volgende jaar als er weer zo''n line-up staat + idd een prodigy of een audio bullys dan ga ik cker weer en ben ik dr ook bereid om geld voor neer te leggen

Waarschuw beheerder
heb me weer prima vermaakt daar!!!
niet te druk, goeie muziek en gezellige mensen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:38:
En gratis koffie om 7.00h... het is maar een klein gebaar, maar het maakte het wel helemaal af

(y)

Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt (y)
Waarschuw beheerder
volgens mij ben ik dan 1 van de 20 mensen die WEL de volle mep voor t feest heeft neergelegd EN t helemaal top (Y) vond!! 8)

ik was pas vrij laat binnen, maar heb t vanaf minuut 1 tot 7.01u gruwelijk naar mn zin gehad!! :jaja:
als 1e t laatste kwartier van 2manydjs meegemaakt (op aanraden van broerlief) en vond t echt de moeite waard! daarna, staan springen en dansen op dave clark; wat n geweldige set! :respect:
en toen eigenlijk bij benny R. beland, en daar niet meer weggegaan! wat iedereen ook te klagen heeft; uiteindelijk maak je toch je eigen feestje... en wie of wat r dan ook draait, als t je goed in de oren klinkt is dat toch het allerbelangrijkste!? en als je dan ook nog leuke, lieve mensjes om je heen hebt, is dat toch n ideale avond? (L) :) wat de aankleding betreft; ik hou me daar eigenlijk nooit mee bezig, dat doet toch niks af aan de kwaliteit van n feest? :vaag:

nee, al met al vond ik het weer n superfeest! en denk dat ik dan ook volgend jaar wederom vd partij zal zijn :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:38:
En gratis koffie om 7.00h... het is maar een klein gebaar, maar het maakte het wel helemaal af. Hulde aan de organisatie. Topfeest!

Zal wel gewoon een stunt zijn geweest van DE en niet ID&T maar toch tof ja :D
Alleen jammer dat ik geen zin in koffie had :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nomizz op maandag 19 december 2005 om 14:45:
hun maula moeten houden

*en de urban uitspraak van de dag gaat naar....... Nomizz.

Gefelicteerd, jij hebt alvast 20 kaartjes gewonnen voor dirty dutch :S

Waarschuw beheerder
het was zekers een top avond , veel gezellige mensen
Waarschuw beheerder
ik vond het een gezellig feest! maar knallen zat er echt niet in wat een softe muziek helaas!! heb het nog nooit zo rustig op innercity gezien, ik had gelukkig vrij kaarten, want innercity had ik al opgegeven toen ze met een richtingsverkeer kwamen!!!! maar door dat het rustig was, is dit deze keer niet het geval geweest!! gelukkig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lossie;) op maandag 19 december 2005 om 15:44:
richtingsverkeer kwamen!!!!

Ik krijg er geen hoogte van hoor: waarom zeikt iedereen over het richtingsverkeer. Ik heb er noh nooit problemen mee gehad, en met een platte grondje kon je super makelijk uit de voeten zonder al te veel geloop.

Kan er dan niemand kaartlezen :S

En feesten zoals In Qontrol en Trance engery hebben het ook, en daar klaagt ook bijna niemand over.
Waarschuw beheerder
Nou id&t heeft t deze x goed geregeld, heb me de hele n8 goed vermaakt!! Erg gezellig mensen, en de grote was deze x ook nog wel te overzien:yes:
Veeeel beter als de 2jaren hiervoor:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 101 op maandag 19 december 2005 om 14:22:
toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond, en daarom toch m'n lichaam tot 't uiterste afgebeuld

Technasia verrassing van de avond voor mij :respect:

Dit was mijn 4e innercity en zeker niet de slechtste! Heerlijk die ruimte! En muzikaal gezien ook weer es wat anders. Maar om hier €50 voor neer te tellen? :nee:

Van mij dus een "goed"
Waarschuw beheerder
ik vond het erg tegenvallen!!!

vond de muziek over het algemeen echt tegenvallen terwijl ik juist fan ben van de stijlen die deze keer op het programma stonden.
had veel van de djs op de main verwacht maar die vond ik maar tegenvallen. Alleen charles siegling (technasia) op het einde vond ik wel lekker draaien.
verder heb ik in de minimal ook wel wat lekkere klanken gehoord.
Maar de techno zaal viel me zwaar tegen. Was totaal geen sfeer en weinig mensen leken er zin in te hebben.

tja weinig sfeer,sommige vervelende mensen en tegevallende muziek hebben het voor mij echt doen tegenvallen.

gelukkig was ik gratis
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt!!! Geen hoogstandje maar zeker wel een goed feestje. Geen idee hoe die zaal heette waar ik stond. Benjamin Bates, Sander Kleinenberg etc. draaide super in ieder geval.

Goede sfeer, wel enorm uiteenlopend publiek. Wel aparT!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 15:51:
Trance engery hebben het ook, en daar klaagt ook bijna niemand over.

Heb ik TE trouwens nog nooit gezien, hoor :no:

:D

(k)

Waarschuw beheerder
Het valt mijaltijd weer op dat er mensen naar een feest gaan zonder dat ze weten wie of wat er gedraaid wordt. Afgelopen zaterdag ook zo'n vaag meisje. "Weet jij waarom er geen Q-dance is? Vorig jaar was dat zooo vet, en nu vind ik er geen donder aan omdat er geen hardstyle is..."
Ben je dan dom of ben je dan echt oerstom :-S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hutch21 op maandag 19 december 2005 om 12:37:
ik kom toch echt voor de muziek ipv de lichten...

Een mooie lasershow is NOOIT weg!

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 16:35:
"Weet jij waarom er geen Q-dance is?

laatst een vent tegen mij:
Snap niet dat mensen R&B luisteren :D ook wel een goeie!

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 15:51:
Ik heb er noh nooit problemen mee gehad, en met een platte grondje kon je super makelijk uit de voeten zonder al te veel geloop.

En jij gebruikt GEEN drugs dusss...:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Je betaald bijna 50euro voor een kaartje!
En moet je kijken wat je er voor terug krijgt!
Een zaal met een paar doeken
En wat disco lampjes:no:
Moet je eens kijken met q-dance feesten
Je betaald nog minder,en je krijgt er veel voor terug
Ik ben blij dat ik vrij kaarten had!:D
Op naar x-qlusive:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party-eddy op maandag 19 december 2005 om 16:52:

:vaag:
ga je die twee verglijken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party-eddy op maandag 19 december 2005 om 16:52:

ja 2 lasers, 100 spiegels en 10 spiegelbollen, 5 draaiorgelmuzikanten en 500 wazi

geef mij dan maar een bak vol vette dj's en laat die lasers maar lekker thuis

it's all about the music, baby

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 16:06:
Uitspraak van Sky_Haq op maandag 19 december 2005 om 14:22:
toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond, en daarom toch m'n lichaam tot 't uiterste afgebeuld

Technasia verrassing van de avond voor mij

Helemaal mee eens, kende m nog niet eens :$ Held :RESPECT:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 15:24:
*en de urban uitspraak van de dag gaat naar....... Nomizz.

Gefelicteerd, jij hebt alvast 20 kaartjes gewonnen voor dirty dutch

stakker:S:S kijk even naar de inhoud van mn post ipv zo te gaan miepen over 1 woord :S
Waarschuw beheerder
uhm zie onder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op maandag 19 december 2005 om 16:56:
ja 2 lasers, 100 spiegels en 10 spiegelbollen, 5 draaiorgelmuzikanten en 500 wazi

geef mij dan maar een bak vol vette dj's en laat die lasers maar lekker thuis

it's all about the music, baby

The advisor

Je neemt me de woorden uit mn mond vooral de 500 wazi
Waarschuw beheerder
Berry Rijkers was niet mis...
Booka Shade was ook lekker,
heb me prima vermaakt...
Waarschuw beheerder
http://s36.yousendit.com/d.aspx?id=23XGCNWEC37N61JOYYZ88LHX0V

Sorry voor de beroerde kwaliteit, maar het blijft een leuk stukje :P:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheRebbel op maandag 19 december 2005 om 16:24:
Ik heb me prima vermaakt!!! Geen hoogstandje maar zeker wel een goed feestje. Geen idee hoe die zaal heette waar ik stond. Benjamin Bates, Sander Kleinenberg etc. draaide super in ieder geval.

dat heet nou progressive :-D
Waarschuw beheerder
Ik heb me reuze vermaakt.... Niet om het feest Innercity, want dat had voor mij wel weg gemogen....
Heb de halve avond gekeken naar de

BREAKDANCE GROEP TURN IT LOOSE!!

Was echt SUPER!!!
(Kom je op hardcore/style feesten ook nie echt 1, 2, 3 tegen...)
Wat kunnen die jongens goed dansen zeg!!!
Heel veel respect voor!!!

Verder vond ik heel Innercity waardeloos... De muziek ging mij te langzaam... Op het einde werd er opzich wat sneller gedraaid, dus dat kon ik meer waarderen!!

M A A A A A A A A R R R R R R R . . . . . . .

HEB TOCH DE HELE AVOND LEKKER GEDANST EN HEEL VEEL LOL GEMAAKT.... Duzzz mijn eigen feessie gebouwd!!! Je moet het toch vaak zelf ook een beetje leuk maken toch??

Was samen met Bas..... Basje, bedankt voor de superavond/nacht!!! Beetje jammer dat we elkaar een uurtje of 3 kwijt zijn geraakt, maargoed, vermaakte me wel bij het kijken naar het breakdance optreden!!! Heb supergelachen!!! (k)(k)(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OHC-Lola op maandag 19 december 2005 om 18:51:
Verder vond ik heel Innercity waardeloos... De muziek ging mij te langzaam...

dat kon je toch echt van te voren weten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op maandag 13 februari 2006 om 13:50:
http://s36.yousendit.com/d.aspx?id=XGCNWEC37N61JOYYZ88LHX0V

Sorry voor de beroerde kwaliteit, maar het blijft een leuk stukje

God filmpje hoor :) lang leven de goede herinneringen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 101 op maandag 19 december 2005 om 14:22:
toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond

JAA!! Technasia was zeer zeker vet!!

ik ging helemaal uit me dak!!
Waarschuw beheerder
WAUW! Heb me dik vermaakt en wat iedereen loopt te zeuren of saai en me geld nie waard. Ik was er bij en het wa smij me geld waard! Complimenten en tot de volgende keer
!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op maandag 19 december 2005 om 16:48:
En jij gebruikt GEEN drugs dusss...

Nee idd, drugs is voor mensen die niet sterk genoeg zijn om zonder te kunnen.

Of voor mensen die gewoon een beetje wous willen doen, (en dat niet kunnen zonder):D

Waarschuw beheerder
donateur
Maarr... Hoe was Chuckie dan?? Iemand dat gezien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 19:10:
dat kon je toch echt van te voren weten..

Niet duzzz...bijdehand...is dus niet mijn muziek...
Waarschuw beheerder
Ik vond innercity dit jaar echt super!!!!!
vorig jaar ben ik ook geweest en was t qua aankleding wel beter, maar wie herinnert zich de files nog? En de slechte kwaliteit van de muziek??? Dit jaar dacht ik in eerste instantie: nou die aankleding is maar saai... tot ik de eerste zaal binnen kwam en steve Rachmad stond te knallen!!! en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 20:13:

Ik zag op foto's dat er erg veel "gekleurde" mensen daar waren, en aangezien die hokjesdenkers niet eens hun neus verder laten uitsteken dan alleen urban zullen ze ook niet veel op dit forum zitten :s
Waarschuw beheerder
eerste IC en waar ik altijd last van heb is dat waar ik ook dans iedereen daar weer wil gaan staan, of iedereen moet op eens jou dans plaats als doorgaande wandel route gebruiken of kan je bijna niet dansen omdat er gewoon teveel mensen zijn. dit was helemaal top bij IC een tien ook lekkere muziek mocht wel een tandje hoger maar het is wat je er zelf van maakt heb heerlijk gesprongen leuke DJ's overal wel even geweest sfeer was heerlijk niks vervelens gezien. min puntje was de koude gang die je helemaal door moest na de kluisjes waar mijn warme kleding in lag, je kon wel terug maar daar deden ze erg moeilijk over. betaal graag een paar euries meer en dan iets minder volk heerlijk een beetje ruimte. al met al een super feest
Waarschuw beheerder
IC was echt wel lekker hoor :yes: Muzikaal was dit een hele goede editie....beter dan 2003 en 2004....iedereen had van te voren kunnen weten dat de opzet heel anders zou zijn en dat t niet meer om die toeters en bellen gaat zoals de laatste 2 jaren...dat waren complete kermissen met (volgens horen zeggen) veel files in de gangen, te drukke zalen etc....nou dan doe t maar net als afgelopen zaterdag weer hoor want muzikaal was alles dik en orde en daar gaat t bij IC nou juist om...It's all about the music....als er baggermuziek gedraaid wordt mag t er nog zo vet uitzien als t maar kan (Qlimax Gelredome (y) ) maar dan vermaak ik me echt stukken minder dan afgelopen zaterdag....

Herr Arter & Terry Toner was heerlijk binnen komen, leuk intiem zaaltje ook die electro zaal :yes:

2 Many DJ's waren gewoon geweldig :respect: van alle markten thuis...house met humor (y)

Dave Clarke was op z'n Clarkes bezig :bounce:

Sander Kleinenberg stond ook een heerlijk feestje te bouwen in de leuke progressive zaal (y)

Benny Rodrigues die snapt wat t publiek op t einde wil...Feesten tot je erbij neervalt :bounce:

Technasia :respect: Grrrr damned wat een heerlijke rollende pompende bassen kwamen er uit de speakers...echt heerlijke funky techno :kwijl:

Echt overal waar ik geweest ben werd gewoon goed gedraaid en was de sfeer ook heel goed (Y)

IC in deze opzet is voor mij een perfect feestje :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb een geweldige avond gehad in de delta hal bij Bates en Kleinenberg. Maar kan iemand mij helpen ? Ik ben op zoek naar een zeer mooie stevige brunettemet half lang haar. Zij stond in de buurt van de witte muur van de tribune. Gekleed in jeans met een zwart truitje met lange mouwen daar over heen een rose(?)hesje met aan de voorzijde "I love " en aan de achterzijde "sex" ze had oorbelen in en dat waren 2 ringetjes boven elkaar. In haar decolete hing een forse ketting. Ze had een brede losse riem over haar mooie heupen. Zo te zien was ze met een vriendenclub haar vriendin had kort blond haar en was in het groen met wit. Iemand haar gezien johan081969@hotmail.com BVD
Waarschuw beheerder
Ja ik weet wie je bedoelt denk ik....uhhmmm fuck hoe heet zo nou toch ook alweer.....
ja

Mariska v.d. P :yes:

Succes ermee verder..maar waarom stap je niet op haar af tijdens het feest?????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 19:43:

Of voor mensen die gewoon een beetje wous willen doen, (en dat niet kunnen zonder

Gebruik 1x eens wat drugs om een oordeel te geven (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 14:26:
Uitspraak van guygantic op maandag 19 december 2005 om 04:24:

held!!!!!!

Haha, ja de mijne ook al :D
lekker nummer trouwens (Y)

Uitspraak van SuNNYLuF :9 op maandag 19 december 2005 om 20:13:

Ik zag op foto's dat er erg veel "gekleurde" mensen daar waren, en aangezien die hokjesdenkers niet eens hun neus verder laten uitsteken dan alleen urban zullen ze ook niet veel op dit forum zitten ?

Ja, kut helemaal vergeten om daar ff te kijken. Had het m'n "blanke" moeder zo'n beetje beloofd. Die is daar weg van. Maar ik was te druk met andere fijne muziek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was wel leuk, had wel iets drukker en uitbundiger mogen zijn
maar heb me perfect vermaakt

technasia, nieuwe held!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op maandag 19 december 2005 om 21:46:
Ja ik weet wie je bedoelt denk ik....uhhmmm fuck hoe heet zo nou toch ook alweer.....
ja

Mariska v.d. P :yes:

Succes ermee verder..maar waarom stap je niet op haar af tijdens het feest?????

tja was niet alleen
Waarschuw beheerder
Die sets op www.3voor12.nl
2 Many DJ's gaat hier keihard door de kamer :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 19 december 2005 om 21:53:
Uitspraak van Thijs1984 op maandag 19 december 2005 om 19:43:

Of voor mensen die gewoon een beetje wous willen doen, (en dat niet kunnen zonder

maar natuurlijk :/

Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 19 december 2005 om 21:53:
Gebruik 1x eens wat drugs om een oordeel te geven

helemaal mee eens :jaja:
ga jij maar eens ff lekker 15 pillen eten. vertel je ons later hoe het was :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -C- op maandag 19 december 2005 om 21:54:
Maar ik was te druk met andere fijne muziek

Ik ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor overal dat het musicaal top was..

Nu heb ik het gevoel dat de organisatie echt bagger was?

Klopt dit (ben niet geweest vandaar)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 19 december 2005 om 22:30:
Ik hoor overal dat het musicaal top was..

Klopt dit (ben niet geweest vandaar)

Vond de organisatie zeker niet bagger, integendeel, je hoefde nergens lang te wachten, genoeg (te veel?:o) bewaking, volges mij kun je misschien alleen de aankleding (bv. lasers) bekritiseren, maar ik heb ze absoluut niet gemist. Geef mij maar topartiesten, topmuziek en toppubliek, dan mogen ze de aankleding minder maken (Y):)
Waarschuw beheerder
De muziek was erg goed! vaak flink stampende Techno waarbij grote herinneringen aan Shockers terugkwamen!

Alleen de aankleding was echt slecht. De verlichting was slecht, vaak te donker en geen dure lampen.

De zalen waren verder wel goed verkleind en nergens opstoppingen, helaas echt teveel kansloos publiek die je vorig jaar en jaar daarvoor ook zag rondhangen bij de Urban en een maat van mij die toen die net binnen was een mes op zn keel kreeg bij de plees van een fijne Mar..aan.

Maar goed, buiten die negatieve dingen vond ik het een "goed" feest. Maar vond het als ik de muziek niet mee zou tellen, tot nu toe het slechtste feest die ik heb meegemaakt van ID&T (ohnee N-joy was absoluut het slechtste :D) . Met de muziek erbij was het toch beter dan vorig jaar.

Wat trouwens wel mega relax was: er was veel ruimte en de mensen die mij kennen weten dat ik altijd zeer uitbunding dans en ondanks de ruimte gingen mensen er toch nog omheen staan :yes:
Altijd leuk positieve aandacht :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 19 december 2005 om 22:49:
die net binnen was een mes op zn keel kreeg bij de plees van een fijne Mar..aan.

:o dat meen je niet... dat is echt te treurig voor woorden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op maandag 19 december 2005 om 22:30:

de kaartverkoop was bagger.
daardoor waren er weinig mensen en was de aankleding en grootte van de hallen wat minder.

vond het persoonlijk erg fijn dat er ruimte zat was.
Vind het altijd heerlijk om ff een stukje te rennen op een feest :D

Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk hebben "wij" ervoor gezorgd dat het een wat minder vet feest was. (door geen kaartje te kopen, Wat ik ook echt nooit van plan was te gaan doen ;) )

er zijn in totaal ongeveer 15000 mensen geweest.
Waarvan 7000 een kaartje hebben gekocht.
De overige 8000!!! waren er gratis en voor niets.
8000 x 50 euro = 400.000 euro ;)
best een hoop he.
dan maar geen lasers. Die feesten worden gegeven om geld mee te verdienen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie foto's online staan

[img width=500 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/20051217-innercity/innercity_05_259.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
wat jammmeerrr geen setje van Tiga erbij...die gozer moet eens toelaten dat ie gtaped wordt!! maar even 2manydj's aan t luisteren...kijken watik gemist heb :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 22:26:
helemaal mee eens
ga jij maar eens ff lekker 15 pillen eten. vertel je ons later hoe het was

Wel eens gedaan (geen 15 maar goed) en zo tot de conclusie gekomen...... baby's :S
Waarschuw beheerder
Ik wil t setje van Technasia :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:03:
8000 x 50 euro = 400.000 euro
best een hoop he.

Idd een hoop geld maar geen winst voor deze IC

Ze zullen door de kosten te idd alles zo minimaal mogelijk habben gehouden, kan ik me op zich wel voorstellen, alhoewel goede muziek en een mooi decoor smanen natuurlijk een perfecte combi vormen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 23:05:
wat jammmeerrr geen setje van Tiga erbij...die gozer moet eens toelaten dat ie gtaped wordt!! maar even 2manydj's aan t luisteren...kijken watik gemist heb

Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 19 december 2005 om 23:10:
Ik wil t setje van Technasia

Heb geduld...
Veel Innercity-sets zijn opgenomen door 3VOOR12 en binnenkort te beluisteren bij onze deejaysets.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 23:12:
Idd een hoop geld

misgelopen

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 23:12:
maar geen winst voor deze IC

Dat lijk me zeer duidelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 19 december 2005 om 23:10:
k wil t setje van Technasia

Ik ook :yes:
Wat was hij goed zeg (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 19 december 2005 om 05:40:
PRECIES! Dat is dus wat ik eigenlijk ook zeg, al zul je mijn reply als kritiek gezien hebben

Dat was IC zoals het de eerste editie was. Dat was voor 25.000 man, twee zalen en verder geen geneuzel. Zo had het mijns inziens altijd moeten blijven en niet dat hele circus wat het daarna werd. 60 piek, Trance en Techno en gewoon lekker los gaan met z'n allen.

Dat ze nu weer kleiner gegaan zijn juich ik toe, al vraag ik me af of ze dat ook gedaan zouden hebben als het vorig jaar gewoon uitverkocht gegaan was. Maar de prijs was nog steeds veel te hoog. Daarbij heb ik het idee dat Trance&Techno veel dichter bij elkaar stonden (en dan heb ik het niet over blije Gielen-trance maar wel over gasten als Marco V. of Marcel Woods die toch aardig richting tech-trance zitten) dan Urban&Techno. Ik lees hier vooral dat mensne slechts in de techno/minimal zalen geweest zijn. Waardoor je dus nog niet echt dat saamhorigheidsgevoel hebt dat je met zn allen de RAI op zn kop aan het zetten bent.

Het is al zo'n lelijke saaie hal. Mijns inziens werkt het daar alleen met twee grote zalen waar je zorgt voor vette verlichting en waar gewoon duizenden mensen SAMEN uit hun dakkie gaan.

Ik maakte ook op dat het kritiek was ;)
Waar baseer je op dat trance & techno dicht bij elkaar liggen? De nadruk van deze IC lag meer op groovy/funky muziek. Dat is ook de reden waarom er nergens echt "gebeukt" werd. IC is nu meer verlengde geworden van de clubs, waar house de overhand krijgt. In de clubs is gebleken dat urban een succes is. Bovendien is eclectic urban een breed begrip wat varieert van r&b, house naar techno ( lees het verslag van 3voor12

Innercity is naar mijn mening hipper geworden qua publiek. Dit lees je heel duidelijk in het verslag van 3voor12. Ik heb persoonlijk nog nooit zoveel mooie (modieuze) mensen gezien op een ID&T evenement.

Je leest hier op PF dat de meeste mensen naar de techno zijn gegaan maar dat is dus een vertekend beeld. PF is qua stijlen harder georienteerd, dus dan krijg je automatisch meer reacties vanuit de techno hoek ;) Urban lijkt hier op PF af en toe een vies woord en absoluut not done.

Ik geloof echt dat het concept zoals IC nu is, een succes wordt de komende jaren.
Waarschuw beheerder
Dus omdat het in een verslag van 3voor12 stond is het zo :s

Sorry hoor, maar Techno ligt zeker dichter bij Trance. Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien. Ik loop er altijd party dressed bij en dans altijd tot het uiterste met mijn glowsticks in mijn hand... en viel mij gewoon op dat ik echt de enige was die zo hard ging :) (en nee dat was niet van de drugs).

Ik was ook niet de enige die dit opviel, maar de hele groep. En dat Urban ik hoop nu echt dat ID&T het begrepen heeft. Vanaf 2003 kon je het zien, 2004 weer en nog erger en dit jaar zoals je kon zien in een posting boven mij vond een medelander het nodig om een mes op de keel van een maat van mij te zetten.

Ik KOTS op dat soort mensen, ik en de mensen die met mij gaan stappen, zijn echte feestmensen en komen PUUR om te dansen, te lachen etc. Dat Urban moet echt gewoon hard oprotten want er liepen een hoop van die chagohoofden rond op IC die echt constant agressief uit "hun bek" keken.

Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 01:46:
Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien.

Bedankt!!!

ps: Je vriendin had cker beenwarmers van koeiestof aan...
Waarschuw beheerder
donateur
Dus omdat het in een verslag van 3voor12 stond is het zo

Sorry hoor, maar Techno ligt zeker dichter bij Trance. Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien. Ik loop er altijd party dressed bij en dans altijd tot het uiterste met mijn glowsticks in mijn hand... en viel mij gewoon op dat ik echt de enige was die zo hard ging (en nee dat was niet van de drugs).

gast, denk aan je hart :aai:
Ik was ook niet de enige die dit opviel, maar de hele groep.

Denk aan je eerste antwoord ;) dus is het ook maar zo?

Naar jouw mening ben jij partydressed en partyminded als je met je glowsticks rondloopt en hard gaat?
Dit is nu juist de reden waarom trance juist buiten de boot valt ;) check deze foto's & en deze eens... en jij wilt nog steeds beweren dat dit slecht geklede mensen zijn? :)

En dat Urban ik hoop nu echt dat ID&T het begrepen heeft. Vanaf 2003 kon je het zien, 2004 weer en nog erger en dit jaar zoals je kon zien in een posting boven mij vond een medelander het nodig om een mes op de keel van een maat van mij te zetten.

Ik KOTS op dat soort mensen, ik en de mensen die met mij gaan stappen, zijn echte feestmensen en komen PUUR om te dansen, te lachen etc. Dat Urban moet echt gewoon hard oprotten want er liepen een hoop van die chagohoofden rond op IC die echt constant agressief uit "hun bek" keken.

Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen

Ik vind het heel vervelend voor je dat je maat dat is overkomen maar om nu de hele urban op af te zeiken, slaat echt werkelijk nergens op. Alsof urban publiek alleen maar uit is om ruzie te maken. Dan zou er bij wijze van spreken elke week ruzie moeten zijn in de clubs... dan praten we over grote clubs zoals de Now&Wow, Escape enz.
Nu ga ik je niet betichten dat je kortzichtig denkt maar probeer eens verder te denken dan je neus lang is. Nogmaals spijtig dat het naar is verlopen maar incidentele geweld maak je (helaas) mee in elke scene. Als je kotst op het urban publiek, blijf lekker weg dan. Er zijn genoeg andere feesten, wat wel in jouw categorie valt van glowsticks en hardgaande mensen (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 02:38:
maar incidentele geweld maak je (helaas) mee in elke scene

Lekker niet bij minimal ;)
Maar serieus, ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt in jullie discussie.

Wat pleit voor Alexander: Urban trekt jammergenoeg veel fout volk aan (laten we het beestje een naam geven: een aantal herrieschoppende Marokkanen), ik generaliseer niet Ollie, heb bij elk incident(je) of onvriendelijk gedrag dat ik gezien heb helaas moeten constateren dat dat kwam door iemand met een Urban-achtige look, die ik niet in de minimal/electro/progressive zalen heb gezien!

Wat pleit voor Ollie: Als een Urbanfeest fout publiek aantrekt betekent dat nog niet dat elke Urban-fanaat slecht is! Ik denk serieus dat een overgrote meerderheid in een Urbanzaal met de beste bedoelingen daar feest en bovendien beter danst.

Mijn conclusie is: Dance samen met Urban? NEE
Waarschuw beheerder
wat een gezeik om de kleding..als er ergens weinig aan kleding gedacht word is het wel het techno publiek..ik liep ff de urban zaal in en heb juist schitterende vrouwen gezien..sorry maar naar de mannen kijk ik daar niet, not my cup of thea.

en zowiezo..als je kijkt naar de laatste paar jaar is house zo mega massaal geworden dat het spijkerbroek /t-shirt gehalte erg hoog is..geen problemen mee zolang ze maar sfeer mee brengen (y)

ik zelf heb de andere 2 jaren vervloekt op ID&T omdat er urban bij zat en echt vervelende momenten met die gasten had meegemaakt .en dit jaar viel het nog mee. moet wel zeggen..als je langs en dame loopt..waarom moet je dan een meisje bij de middel pakken of met je hand langs de kont gaan :frusty: dat is het enige wat mij altijd op valt als er urban volk op af komt dat ze ongewenst aan je zitten :[

voor de rest..heb een super avond gehad op innercity! was er van plan niet heen te gaan puur uit protest vanwege het urban..maar een vriendin wit me over te halen en ben echt blij dat ik er heen ben gegaan..het was weer een x wat anders en zeker geslaagd!
Waarschuw beheerder
zie de combinatie dance en urban zelf ook niet meer zo zitten. Het schijnt dat ze in de 'urban scene' op een bepaalde manier met elkaar omgaan. Niet alleen dat ze lekker handtastelijk zijn op die feestjes, maar ook dat wanneer de gemoederen hoog oplopen ze het nog wel eens op een andere manier willen oplossen dan gewoon met woorden.
Prima dat ze dat doen, maar dit botst met de manier waarop de mensen in de dance scene met elkaar omgaan.
Ik heb zelf lange tijd in de horeca gewerkt, en natuurlijk mag je niet generaliseren, maar kan uit eigen ervaring vertellen dat omzettechnisch urban people ook minder interessant zijn voor je drankomzet. Zie dus eigenlijk niet in waarom ID-T deze stijl niet gewoon schrapt. Ik heb verder geen problemen gezien bij de elektro stage en main stage, verder een hoop klachten gehoord over de urban stage, zegt voldoende lijkt me.
Waarschuw beheerder
oLliE>

Denk eens ff na man, je reageert soms als een bepaalde hippie hier altijd ook op PF deed. Ook als een kip zonder kop alles napraten wat zogenaamd in de op dat moment "populaire" blaadjes voor trendsetters stond...

Maar goed blijkbaar heb jij een blaadje nodig om te weten wat wel en niet hip is, wat wel en not done is etc.

Verder glowsticks zijn voor mij, alleen maar om bepaald lichteffect te creeeren met mijn danspassen etc. Maar de personen die mij kennen weten wat ik hiermee bedoel.

Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen... maar goed dat is blikjbaar "hip" (sorry hoor ik word ook al wat ouder, verder is het simpelweg MIJN mening en ik ben niet iemand die zijn mening kopieert uit "hippe" blaadjes).

Verder ben ik ook in de Urban geweest, heb ik daar ook ff gedanst (ja ik dans op alles). Maar feit is en feit blijft dat het overgote gedeelte gewoon agressief is. Dat jij je gelijk aangevallen voelt (als Indo :s), snap ik dus echt niet. Sinds 2003 zijn er problemen op IC geweest zoals algemeen bekend is en in 2004 ging dit nog een aantal stapjes verder. En ja het waren allemaal marokkanen, dit zelfde gebeuren zie je al jaren ook in dancings, clubs etc. En dit zeg ik dan ook niet als een mediahype want ik ervaar dit al bewust, waarbij dit echt overmatig aanwezig was en dan ook op straat meegerekend voor een jaar of 12.

Verder heerst er altijd een goed sfeertje op ID&T feesten, altijd lekker gezellig met mensen kletsen, dansen en gek doen... alleen houdt dat publiek er meestal niet zo van, tenzij ze even aan je vriendinnen oid mogen voelen... dan zijn ze wel opeens erg aardig :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het helemaal met Alexander eens, het urban publiek is nou niet bepaald modieus als het gaat over tolerantie, en qua kleding zijn ze een soort mix tussen Coolcat en de klerenkamer van 50-cent :S, en het nou echt niet modieus omdat een paar hippe bladen urban nog steeds zitten te hypen :s.

Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd.

Dit was de kleinste IC ooit, zelfs de eerste IC was met 25.000 bezokers een stuk beter bezocht. Ik hoop dat het lampje gaat branden bij ID&T. Een combi van Trance-techno-club zou pas echt perfect zijn!!!! Urban hoort er niet thuis, vooral niet vanwege de ontollrantie onderling (dt geven de urban-minded people ook zelf toe, want dan zijn ze gangsta :s).
Er is al genoeg intollerantie op deze wereld, waarom dat nou ook nog eens binnen brengen op een Dance -feest, het is nu al 3 jaar geen succes, weg met die rommel, ga die achterlijke na-AAPerscultuur maar lekker in de VS promoten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juist :) Scheiden! Alhoewel ik zelf geen last heb gehad van iemand of iets en zelfs heb genoten bij de Jeugd van Tegenwoordig :P Maak lekker 2 aparte feestjes en zie aan welke stijl je het meest verdient is mijn tip ;)

Waarschuw beheerder
innercity = GAME OVER
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb heel de avond in de techno zaal gestaan
daar was het echt vet dave clarke,speedy j en liebing
ging helemaal los

aankleding was kut
50,75 euro was te veel voor dit feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 10:58:
Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen...

Toevallig dansen me afgetrapte schoentjes wel het lekkerste!!

Ik heb iemand in een koeienpak voorbij zien komen,nee dat is wat,doe dan maar lekker gewoon een lekkere simpele spijkerbroek!
En snap echt niet dat dat volgens jou niet goed genoeg is of moet iedereen met alle kleuren van de regenboog lopen?
Waarschuw beheerder
met mijn glowsticks

pgggk :respect:

Ennuh sorry hoor maar ik zie liever iemand in wat "normalere" kleding dan een gast met foute jaren 90 housebroek aan in pasteltinten. Ok met je jas met bontkraag binnen lopen vind ik ook niet normaal, heb ik toch wel verschillende keren gezien.
Waarschuw beheerder
Het was duidelijk dat house en techno als een tierelier liepen. Bouw daar dan een feest omheen:

-Experimental, Funk, Garage, Goa 'alles mag' talentroom
-Een clubhouse/groovy house lounge
-Progressive/trance hal
-Minimal techno/Detroit zaal
-Hard techno/Schranz hal
-Electro/tech house zaal

Dat lijkt me wel wat. Dat urban gedoe doen ze maar op straat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 11:35:
Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd

Jonge, je bent niet geweest nogmaals, blijft maar doorzeiken omdat "het concept is verkracht" Die broeken die je draagt zijn ook alweer jaren passe. En wat jij met 50 ct hebt weet ik niet maar blijkbaar weet je zo weinig van muziek dat je denkt dat Urban alleen maar goedkope nepgangster rap is. Luister es naar Pete Philly ofzo!

Der waren genoeg echte party minded people, ze zijn echt omdat ze toleranter zijn dan jij, wat maakt het nou uit dat er ook andere muziek wordt gedraaid. Ik heb nix geen last ervan gehad en heb me juist erover zitten "verbazen" dat het ook zo kan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lijpelientje op maandag 19 december 2005 om 20:35:
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???

Kijk... Jij begrijpt het... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 20 december 2005 om 13:10:
Jonge, je bent niet geweest nogmaals, blijft maar doorzeiken omdat "het concept is verkracht" Die broeken die je draagt zijn ook alweer jaren passe. En wat jij met 50 ct hebt weet ik niet maar blijkbaar weet je zo weinig van muziek dat je denkt dat Urban alleen maar goedkope nepgangster rap is. Luister es naar Pete Philly ofzo!

Der waren genoeg echte party minded people, ze zijn echt omdat ze toleranter zijn dan jij, wat maakt het nou uit dat er ook andere muziek wordt gedraaid. Ik heb nix geen last ervan gehad en heb me juist erover zitten "verbazen" dat het ook zo kan

Kom maar op met je betoog, ik zou wel eens willen waeten waarom je denkt dat het Passe is:S en ze hoeven niet allemaal pasteltinten te zijn, ik heb ook een mooie zwarte met witte diagonale lijnen, ook erg trendy.

Ik ben idd niet geweest, en bewust gekozen voor het alternatief, dat neemt nog niet weg dat ik enorm teleurgeteld ben dat ze dat commericiele gedoen wat hiphop en urban heet hebben binnen gehaald, 90% van de bezokers van IC vind niet dat het er thuis hoort.

en er waren echt juist bar weinig echte party-minded people, ben er zelf niet geweest maar ik heb wel oren en ogen van onze heer gekregen om op verschillende fora dingen te lzen en om reacties van anderen door de foon te horen.

en irban is misschien niet alleen maar gangster-rap, maar dat soort rap en urban is nou wel het soort wat ID&T heeft geprobeerd binnen te halen. En de intollerantie erbij....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:21:
Uitspraak van realfoxylady op maandag 19 december 2005 om 20:35:
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???

Kijk... Jij begrijpt het...

Maar zou je volgend jaar weer gaan als je er 50 euro voor moet betalen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 13:23:
en er waren echt juist bar weinig echte party-minded people, ben er zelf niet geweest maar ik heb wel oren en ogen van onze heer gekregen om op verschillende fora dingen te lzen en om reacties van anderen door de foon te horen

Wat is de definitie van party-minded people? Mensen met normale kleren die dansen? Mensen die XXL-broeken met kleurtjes aanhebben met hanekam en glittertrui? Mensen die lekker liggen/zitten te genieten van de muziek? Iedereen zijn eigen ding toch.
Ik snap het probleem niet. Je gaat toch naar een feest voor jezelf? Niet om anderen te bekritiseren en je de hele avond daarmee bezig te houden? Zoek lekker je eigen publiek op en ga uit je dak (Y) En in gevallen dat je wordt bedreigd, ja, dan wordt het idd heel lastig. Dit soort mensen mogen van de wereld vallen :)

(Ohja, 1 ding nog: Jassen horen idd echt niet thuis op een feest, daar hebben ze speciaal garderobes of kluisjes voor. Ik snap dat sommige mensen het heel stoer vinden om hun jas aan te houden, maar als je een kaartje voor een feest kunt betalen (of zelfs gratis krijgt) dan heb je ook wel geld voor je jasje, dus hang m de volgende x lekker op;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 10:58:
Denk eens ff na man, je reageert soms als een bepaalde hippie hier altijd ook op PF deed. Ook als een kip zonder kop alles napraten wat zogenaamd in de op dat moment "populaire" blaadjes voor trendsetters stond...

Maar goed blijkbaar heb jij een blaadje nodig om te weten wat wel en niet hip is, wat wel en not done is etc.

Verder glowsticks zijn voor mij, alleen maar om bepaald lichteffect te creeeren met mijn danspassen etc. Maar de personen die mij kennen weten wat ik hiermee bedoel.

Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen... maar goed dat is blikjbaar "hip" (sorry hoor ik word ook al wat ouder, verder is het simpelweg MIJN mening en ik ben niet iemand die zijn mening kopieert uit "hippe" blaadjes).

Verder ben ik ook in de Urban geweest, heb ik daar ook ff gedanst (ja ik dans op alles). Maar feit is en feit blijft dat het overgote gedeelte gewoon agressief is. Dat jij je gelijk aangevallen voelt (als Indo ), snap ik dus echt niet. Sinds 2003 zijn er problemen op IC geweest zoals algemeen bekend is en in 2004 ging dit nog een aantal stapjes verder. En ja het waren allemaal marokkanen, dit zelfde gebeuren zie je al jaren ook in dancings, clubs etc. En dit zeg ik dan ook niet als een mediahype want ik ervaar dit al bewust, waarbij dit echt overmatig aanwezig was en dan ook op straat meegerekend voor een jaar of 12.

Met jou valt dus ook geen discussie te voeren blijkbaar ;)
Het feit dat je mijn persona impliceert als een kip zonder kop... erg jammer. Dit zie ik dus wel als een persoonlijke aanval maar dat terzijde.
Ten eerste denk ik dat ik wat progressiever dan jij denkt, in al jouw woorden blijkt maar hoe conservatief je bent. In andere woorden, ga eens mee met de tijd. Je hebt zelf gezien hoe druk het in de urban zaal was. Ik ga je ook niet overtuigen van het feit dat je het leuk moet vinden maar ik vind een bepaalde acceptatie toch wel op zijn plaats. Daarom gaf ik in mijn reply naar jou toe al een vraag van waarom ga je dan naar IC als je zo'n hekel hebt aan deze muziekstijl (en alles eromheen?) Uberhaupt waarom loop je en dans je er dan? Dat is dan toch vragen naar ergenissen? Of zie ik dat nu verkeerd? Bovendien is de RAI zo groot... ik ben zelf niet zo'n grote fan van minimal, dus dan is het toch logisch dat ik daar niks te zoeken heb?

Ten tweede, ik voel me niet aangevallen (nu wel;)) Ik heb gewoon een hekel aan zogenaamde partypubliek, dat geen respect heeft voor andere muziekstijlen.
"Remember in the beginning there was jack..."

Ten derde, wat mij opvalt aan jouw post, is dat jij ergens diep van binnen een irritatie hebt jegens marokannen, dat is jouw goed recht maar houd het daarbij en betrek niet een hele zaal ermee.

Ten vierde, house & urban niet samen? In welke categorie plaats jij dan Junior Jack, Kid Creme, Brian S, Victor Coral?

Je wil wel heel duidelijk naar de voorgrond blijken dat jij je eigen stijl en uiterlijk hebt maar ondertussen erger je je mateloos aan het feit dat jij, als een van de weinige, in jouw stijl op IC rondliep... dat is toch de omgekeerde waarheid dan?

Maak de kat even wijs dat voordat urban bestond er geen problemen waren op ID&T evenementen. Dan geef je aan dat ik niet nadenk... kom op: waar wil je deze discussie heen leiden dan?
PS. ik heb even gekeken op jouw profiel en naar jouw muziekvoorkeuren; ter voorbeeld, 2 jaar geleden op DV waren er rellen bij de HQ. Ligt het dan aan de muziek of aan de mensen? vul zelf maar in ;)

Ik respecteer je mening maar probeer eens in te denken in andermanse meningen :)
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 11:35:
Ben het helemaal met Alexander eens, het urban publiek is nou niet bepaald modieus als het gaat over tolerantie, en qua kleding zijn ze een soort mix tussen Coolcat en de klerenkamer van 50-cent , en het nou echt niet modieus omdat een paar hippe bladen urban nog steeds zitten te hypen .

Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd.

Ik heb hier niet bepaald wat modieus en wat niet... ik gaf aan dat ik het publiek modieus vond, in jouw post, lijkt het alsof dit de algemene mening is :no:

Mijn vraag is aan Alexander en Thijs1984: Met deze wetenschap... komen jullie volgend jaar weer? (met urban dus ook;p) Daar ben ik wel erg benieuwd naar :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:x Volgens mij wordt er hier iemand heeeel hard uitgeluld!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 14:02:
Ten tweede, ik voel me niet aangevallen (nu wel) Ik heb gewoon een hekel aan zogenaamde partypubliek, dat geen respect heeft voor andere muziekstijlen.

Voor mij geld dit dus niet he, ik ben juist tegen urban omdat ik nu al meerdere keren heb ervaren dat het gewoon niet werkt. Ze sfeer is over het algemeen veel agressiever dan bij andere stijlen, je kan het zo zien, urban is een mand rotte appels (qua instelling) met een paar goede ertussen terwijl dat met dance (naar mijn mening) toch omgekeerd is. urban is ook de enigste stijl die mensen die mensen niet verbroederd maar juist agressief maakt omdat men i.v.m. status allemaal zo veel mogelijk meisjes willen scoren.

Ten vierde, house & urban niet samen? In welke categorie plaats jij dan Junior Jack, Kid Creme, Brian S, Victor Coral?

Electro is ook een beetje raar te plaatsen, maar vooral Brain S is de laatste tijd meer urban dan wat anders. (wat ik dan heb geluisterd dan)

Maak de kat even wijs dat voordat urban bestond er geen problemen waren op ID&T evenementen. Dan geef je aan dat ik niet nadenk... kom op: waar wil je deze discussie heen leiden dan?

Ja hallo, als je de IC topics al langer had gevolgd dan had je al eerder geweten dat ik iig dat niet zo zie, maar je kan niet ontkennen dat er een groot verschil is in instelling tussen urban en dance.

Mijn vraag is aan Alexander en Thijs1984: Met deze wetenschap... komen jullie volgend jaar weer? (met urban dus ook

Ik zal erover nadenken, als er weer trance is dan is het het overwegen waard, maar als er nog meer urban/hiphop komt dan blijf ik echt weg.
Is je trouwens ook opgevallen dat het een stuk slechter gaat met IC sinds urban is geintroduceerd? IN 2001 tm 2003 verkocht men makkelijk 45.000 kaartjes, bij IC 2003 werd urban geintroduceerd, constant een vertiefte sfeer :(, resultaat, daarom ging de kaartverkoop minder, Dit jaar nog meer urban en hiphop erbij, nog minder kaartjes verkocht...........

En de urban-minded mensen kunnen zich ook wel wat beter aanpassen aan de dance, want de meeste urban-vrienden die ik heb willen niets weten van dance rock of wat dan ook. Terwijl ik urban muziek nog wel redelijk vind, alleen die bling-bling-ikke-wil-per-se-een-smaatje-scoren cultuur houdt me erbij weg. Zo ongelofelijk materialistisch :S

Waarschuw beheerder
topfeesie ;P

Waarschuw beheerder
wat een stel azijnzeikers zeg :S

Waarschuw beheerder
was er een urban-zaal dan? niet eens gemerkt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 17:03:
je kan het zo zien, urban is een mand rotte appels (qua instelling) met een paar goede ertussen terwijl dat met dance (naar mijn mening) toch omgekeerd is. urban is ook de enigste stijl die mensen die mensen niet verbroederd maar juist agressief maakt omdat men i.v.m. status allemaal zo veel mogelijk meisjes willen scoren.

&
En de urban-minded mensen kunnen zich ook wel wat beter aanpassen aan de dance, want de meeste urban-vrienden die ik heb willen niets weten van dance rock of wat dan ook.

Ik concludeer hieruit dat je dus je perceptie heb laten vertroebelen door je "urban-vrienden". Misschien moet ik wat duidelijker zijn: ik heb in mijn eerste post aangegeven, dat ik niet tegen urban eclectic ben zoals het gedraaid werd op IC. Aansluitend vroeg ik daarom in welke categorie Junior Jack, Kid Creme, the Ratpack & zelfs Chuckie onder vielen.
Ja hallo, als je de IC topics al langer had gevolgd dan had je al eerder geweten dat ik iig dat niet zo zie, maar je kan niet ontkennen dat er een groot verschil is in instelling tussen urban en dance.

Creeer jij je mening door PF of heb je het daadwerkelijk meegemaakt? De reden dat IC niet meer loopt, is omdat de formule van massa feesten niet meer werkt. De organisaties kampen met zijn allen met dit probleem. Het is niet meer zo vanzelfsprekend dat een massafeest zo uitverkoopt. Dit heeft niks te maken met urban. (misschien in jouw perceptie)
Zelfs bij evenementen met grote namen (waar geen urban is) zoals bijvoorbeeld Carl Cox & Friends zijn wel voorvallen geweest. Waar overigens meer is gebeurd dan een paar boze blikken. Op houseqlassics is het ook elke keer raak, idem dito. Ik wil alleen aangeven dat het bullshit is, dat je een muziekstijl kan linken aan aggressie. Het is hetzelfde als je zegt dat hardcore alleen maar rascisten aantrekt :S

Denk daar maar eens over na ;)
Waarschuw beheerder
2 Thijs: En op Nightmare is zeker niet gevochten :/ Denk dat de sfeer op zo'n feest agressiever is dan op alle IC's bij elkaar.....

Waarschuw beheerder
Ik KOTS op dat soort mensen

pardon?? heb je iets tegen buitenlanders ofzo??
ik ga wel niet naar urban feesten maar ik voel me wel aangesprokken wat je nu zeg:/

Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 20 december 2005 om 08:57:
ik liep ff de urban zaal in en heb juist schitterende vrouwen gezien..sorry maar naar de mannen kijk ik daar niet, not my cup of thea.

vrouwen zagen er heel mooi uit ja

Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen

niet alle urban publiek zijn zo er zijn er maar een paar van die gasten die het voor andere verpesten.
je moet op die gasten oordelen die ruzie lepen te maken niet op het algemeen urban publiek want er waren heus wel mensen die relax waren.
ik ben geen urban fan en ik vond ook niet dat het bij een groot feest paste maar ik kraak het niet af net als dat ik geen fan ben van hardcore maar dat kraak ik ook niet af!!
kom nou zeg altijd maar over een onderwerp praten wat schieten jullie nou hier mee op!! helemaal niks!

ik word zo moe over die discussie urban wel urban niet alsof dat de enige muziek was op innercity kom op mensen daar gaat deze topic niet over!!
het gaat over innercity algemeen over alle zallen en niet alleen over urban laten we daar over op houden want innercity is al geweest volgend jaar zien we wel verder.
er staan al andere feesten waar we al naar uitkijken.

OVER EN UIT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste Ollie>

Dus ik ben conservatief omdat ik respect heb voor vrouwen en geen mes op de keel zet van mensen.

Goed, ik zal voortaan ook progressief zijn en met een chago hoofd de hele avond mensen irriteren, niet dansen, elk meisje wat voorbij loopt in haar kont knijpen en vooral bij anderen een mes op de keel zetten! Dat is namelijk pas integratie en progressie :) goedzo Ollie jij begrijpt het helemaal...

Ik kreeg gratis kaarten en ging er dus heen, ik kwam voor de Techno en ben de meest van de tijd ook daar geweest. En dat beviel mij qua muziek erg goed. Maar ook het kansloze volk wat daar doorheen trok en in de gangen dat afkomstig was van de Urban was gewoon te lomp voor woorden. En wat nog triester is dat ik mijzelf moet verdedigen omdat jij dit al wilt afdoen alsof het normaal is en aan mij ligt.

Misschien moet je gaan solliciteren bij Groen Links of heeft Wouter Bos nog een leuke baan voor je als kontlikker in de aanbieding. Echt lomp: op een feest blijf je gewoon met je poten van anderen af en laat je meiden in hun waarde en behandel je met respect! zo heb ik dat altijd meegemaakt op alle feestjes waar ik ben geweest totdat er ook marokkanen naar die feesten kwamen. En daar maak ik mij dus druk om. Als ID&T volgend jaar weer voor een zelfde opzet kiest of een ander feest met Urban erbij dan zal ik ook zeker niet gaan hoeveel kaarten of VIP kaarten ik ook krijg. Echt te kansloos volk.

En wat maakt het uit dat ik die hele Urban erbij betrek? zonder die Urban zijn ook die mensen er niet. Dus een nogal logische gevolgtrekking.
Je kan ook fijn die namen opnoemen en ik snapte ook niet dat een aantal van die namen in RAP en R&B zalen staan :s Dan hadden ze lekkere zwoele deep house voor in de plaats moeten neerzetten :s

En ik maak de kat wel degelijk wijs dat IK (je moet wel lezen wat ik schrijf, maar volgens mij wil jij alleen maar lezen wat je wilt denken hoe ik denk, terwijl jij mij totaal verkeerd inschat) never problemen heb ondervonden VOOR dat er Urban was.

Echt ook te kansloos dat ik dit moet uitleggen en ik weet 100% zeker dat er veel mensen zijn die exact dezelfde ervaring delen. Alleen durven de meesten nooit hun mond echt open te trekken...

Beste >>Wilco<< >

Ook voor jou is lezen klaarblijkelijk erg moeilijk, als je goed had gelezen wat er stond. Kon je duidelijk zien dat ik KOTS op mensen die een mes op iemands keel zetten. Vervolgens maak jij zelf een link met buitelanders. In feite ben jij nu diegene die zegt dat buitelanders messen op de keel van anderen zetten (in het algemeen). Jij wilt dit zelf zien als een vorm van discriminatie. Grappig hoe mensen altijd een slachtofferrol kunnen spelen

Trouwens iedereen die in Nederland woont en een NL paspoort heeft is een Nederlander, of wil jij jezelf graag als buitelander zien?! dan discrimineer jij je alleen zelf. En denk je dat ik met mijn bruine kleur 100% Nederlands ben :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DAt over dat volk heeft Alexander een heel goed punt...ik heb het zelf ook waargenomen....

Maar niet al het Urban volk is bij definitie fout ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 18:15:
Ook voor jou is lezen klaarblijkelijk erg moeilijk, als je goed had gelezen wat er stond. Kon je duidelijk zien dat ik KOTS op mensen die een mes op iemands keel zetten. Vervolgens maak jij zelf een link met buitelanders. In feite ben jij nu diegene die zegt dat buitelanders messen op de keel van anderen zetten (in het algemeen). Jij wilt dit zelf zien als een vorm van discriminatie. Grappig hoe mensen altijd een slachtofferrol kunnen spelen

hee jij begint over medelanders te praten enzo dus wie leg er nou link!
en ik vind dat jij meer op je woorden moet letten
want je maak nu overal nu een drama van!

Waarschuw beheerder
Trouwens iedereen die in Nederland woont en een NL paspoort heeft is een Nederlander, of wil jij jezelf graag als buitelander zien?! dan discrimineer jij je alleen zelf. En denk je dat ik met mijn bruine kleur 100% Nederlands ben

dit gaat helemaal nergens meer over!

gaat dit eigenlijk nog wel over innercity??

je kan beter op forum sites over politiek gaan mee doen want hier heb je niks te zoeken als je zo door blijft lullen!

zoals ik zei innercity is geweest en volgend jaar zien we wel verder.

mensen die nog wat te zeggen hebben hoe ze het op innercity hebben gehad vertel het graag
maar over urban hou er aub over op want dat was niet de enige muziek op innercity.
ik heb lekker genoten van tiga, technasia, dave clarke, steve racham en natuurlijk collabs waren echt bruut wereld set was het!!(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ILoveHardS­tyle>

Nee daar heb je ook gelijk in :)
Maar je kan beter voorkomen dan genezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 18:28:
Lekkere mentaliteit! maar in Nederland zijn veel mensen altijd erg goed in het omdraaien van de rollen: slachtoffer is dader en moet eigenlijk zijn bek houden en de dader is eigenlijk zielig en onderdrukt en daarom verkracht die meisjes en steekt die mensen dood.

je moet eens goed lezen voor je iets zeg!

ik zeg alleen tegen wat jij nu zeg hier hoort niet in deze topic en dat heeft niks met intilligentie te maken

dit gaat over feesten en niet over crmininelen of wat dan ook waarom blijf je er nou nog gewoon over discuseren man
er komen weer nieuwe feesten aan dit weekend laten we daar naar uitkijken man. ik ga nooit naar urban feesten en dat moet jij ook niet doen.
ik zet mezelf niet voor lul maar sommige dingen had je wel op een andere manier kunnen zeggen vind ik.
en dan kom jij met je verhaal wat helemaal niks mee te maken hebt praat over feesten en muziek want daar gaat het om
denk nou eens goed na man!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. Be cool :cheer:
2. Shake hands ;)
3. Let's party :P

(Y)

(Off-topic..)

Waarschuw beheerder
ja en zo hoort het ook
Waarschuw beheerder
donateur
Beste Alexander :)

Blijkbaar zit je vol onbewerkte irritaties en tal vol aggressie en is het voor jou onmogelijk om een plausibele discussie met je te voeren. Ik laat het ook hierbij.
Misschien moet je gaan solliciteren bij Groen Links of heeft Wouter Bos nog een leuke baan voor je als kontlikker in de aanbieding.

Als je met dit soort argumenten gaat komen, sorry dat ik het zeg maar dan laat je jezelf wel erg kennen. Misschien is het jou nog niet duidelijk maar een forum is een plaats, waar je discussieert en niet waar je een ander beledigt omdat diegene het niet met je eens is.

Het zit je wel erg hoog he? Nogmaals, ik vind het jammer dat je vriend dat is overkomen maar dat had net zo goed op een ander feest kunnen gebeuren.

Maar blijf lekker fantaseren over hoe het vroeger was... helaas (voor jou dan) leven we in het heden en ik kan daar wel mee leven, jij blijkbaar niet.
Gelukkig is er genoeg aanbod op de markt, waardoor jij en ik beide plezier kunnen beleven aan onze feestjes :)
Have a nice life (F)
Waarschuw beheerder
rofl, die slechte sfeer hebben jullie zeker bij IC vandaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 20 december 2005 om 18:51:
rofl, die slechte sfeer hebben jullie zeker bij IC vandaan?

Nee hoor :) ik was oppervrolijk en ik ben het nog steeds...
Ik heb nog steeds kriebels van de set van Tiga :cheer:

Washing up! (tomas andersson)

Ontopic weer: Innercity was leuk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hé! Ik had het leuk! :(

:D:D
Waarschuw beheerder
ok, ik geloof best dat et leuk was. was de prijs/kwaliteit een beetje in verhouding?
Waarschuw beheerder
Jaa! Technasia staat op 3voor12 :P
Ik ben herboren :):)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 18:54:
Ontopic weer: Innercity was leuk

zeker wel

Uitspraak van Gferwaonokn op dinsdag 20 december 2005 om 18:58:
Jaa! Technasia staat op 3voor12

OKE DAN!!(Y)

zijn set jongen was te bruut ik ging helemaal los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 20 december 2005 om 18:58:
ok, ik geloof best dat et leuk was. was de prijs/kwaliteit een beetje in verhouding?

Nee, niet in verhouding vind ik. De muziek was zoveel keer beter dan de aankleding. Ik denk dat voor die prijs beiden top moeten zijn. Maar ben blij dat ik gratis kon. Alhoewel, als ze volgend jaar weer dit concept hebben ben ik toch wel van plan om er alsnog het geld er voor neer te leggen, ik heb echt genoten :) (Maar de meningen zijn hier heel erg verschillend over (lees dit topic))

Waarschuw beheerder
IK VOND HET BRILJANT! Bedankt ID&T voor dit in mijn ogen ultieme feest voor party & breede dance liefhebber... En 2MANYDJS zijn absoluut briljant, een live DJ concert!! check 3voor12!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 20 december 2005 om 18:58:

Ik vond het persoonlijk 30 euro waard, geen 47,50.
Ik ben persoonlijk niet zo van het decor, mij gaat het meer om de muziek. Muzikaal gezien was het zeker een plus (voor mij dan, voordat ik weer wordt aangevallen hier;p)

Qua sfeer vond ik het wel top :)

Misschien dat Innercity de Groovecity 🇧🇪 van Nederland gaat worden :)

Oh ja, K*T dat ik 2manydj's heb gemist :cry: weer een set, waar je thuis denkt...damn, waar was ik nou?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -C- op maandag 19 december 2005 om 21:54:
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 14:26:
Uitspraak van guygantic op maandag 19 december 2005 om 04:24:

held!!!!!!

Haha, ja de mijne ook al
lekker nummer trouwens

Ben blij als ik mensen kan helpen met smaak!!!
Waarschuw beheerder
pff wat een gelul hier weer

techno en trance lijken niet echt op elkaar, weet niet over welke techno en trance diegene t heeft maja anyway

dat t beter past dan HS of urban en techno das zeker waar

magoed mijn 5e IC en weer geslaagd. je moet er zelf natuurlijk wel wat voor doen,
en wat nou partykleding? pff wil je dat iedereen er zo bij loopt als op trance energy met allemaal fluoricerende pakjes of wat is volgens jou partykleding?

doe lekker normaal, ben je zelf en ga uit je dak dat vind k genoeg hoef je geen speciale pakjes voor aan te hebben :s

en tja wb urban het heeft iig bij gedragen aan t mooie vrouwen gehalte maar toch het hoort niet op IC thuis (vind ik)

ik houd ook niet van dat volk dat bewees een meisje vorig jaar, k liep tegen der aan en kreeg me toch een kwaad gezicht, daagggg kutje flikker op en ga lekker naar een R&B feest! maar of k me daar lang druk over maak .. nee niet echt zou mijn avond nooit laten verpesten door n stel mensen waar k niks mee heb.
en n mes meekrijgen naar innercity? vind k knap magoed zeker triest vervelende mensen horen nu eenmaal niet op n feest thuis maar dat zijn niet per definitie alleen maar de hip hoppers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van i(L)techno op dinsdag 20 december 2005 om 19:19:
doe lekker normaal, ben je zelf en ga uit je dak dat vind k genoeg hoef je geen speciale pakjes voor aan te hebben

Inderdaad ja, ik kijk liever naar iemand die vreselijk uit zijn/haar dak gaat dan naar een speciale broek. Maar ja, liep zelf dan ook in een spijkberbroek met mn afgetrapte feestnike's..

Uitspraak van guygantic op dinsdag 20 december 2005 om 19:09:
Ben blij als ik mensen kan helpen met smaak!!!

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 17:25:
Creeer jij je mening door PF of heb je het daadwerkelijk meegemaakt? De reden dat IC niet meer loopt, is omdat de formule van massa feesten niet meer werkt. De organisaties kampen met zijn allen met dit probleem. Het is niet meer zo vanzelfsprekend dat een massafeest zo uitverkoopt. Dit heeft niks te maken met urban. (misschien in jouw perceptie)
Zelfs bij evenementen met grote namen (waar geen urban is) zoals bijvoorbeeld Carl Cox & Friends zijn wel voorvallen geweest. Waar overigens meer is gebeurd dan een paar boze blikken. Op houseqlassics is het ook elke keer raak, idem dito. Ik wil alleen aangeven dat het bullshit is, dat je een muziekstijl kan linken aan aggressie. Het is hetzelfde als je zegt dat hardcore alleen maar rascisten aantrekt

Ik bazeer mijn mening altijd op dingen die ik zelf heb meegmaakt, anders heb ik geen recht van spreken :jaja:
Het is misschien "soms wel eens een keer raak op andere feesten maar dan bevestig je toch aleen maar wat ik al eerder zei, of niet dan :/
Formule van massafeesten werk niet meer:D haha dat is echt gek dat je dat zegt, SEnsation verkoopt altijd even makkelijk uit, TE gaat ook VOL, Qlimax was vol, Nightmare was ook bijna vol op dezelfde nacht als IC, (met veel meer betalende bezoekers) en er zijn veel feesten die in 2006 ook gewoon weer uitverkocht gaan, beetje gekke conclusie, IC loopt gewoon slecht door verschillende rederen en dat is o.a. veel feesten rond november/december en de aanwezigheid van "je weet wel " en de hoge prijs.

Uitspraak van COÑO op dinsdag 20 december 2005 om 17:26:
2 Thijs: En op Nightmare is zeker niet gevochten Denk dat de sfeer op zo'n feest agressiever is dan op alle IC's bij elkaar.....

Nix gezien Cono, ik dacht dat je wel wat minder kortzichtig was, het enigste wat ik heb gezien was 2 gasten die overdreven agressief liepen te pogoen, maar dat was echt geen vechten. De enigste negatieve ervaringen met uitgaan heb ik tot nu toe altijd met urban gehad.

Alleen het feit alleen al dat deze discussie wordt gevoerd is al bewijs dat urban nou niet echt in het zelfde straat je ligt als dance.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De sets staan on-line @ 3voor12.nl!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 20:45:
Alleen het feit alleen al dat deze discussie wordt gevoerd is al bewijs dat urban nou niet echt in het zelfde straat je ligt als dance

nou dat is duidelijk

nou weer effe on topic oke?

zoals ik al zei urban was niet de enige muziek op innercity
want er werd wel degelijk goed gedraaid vooral in de techno en de main.

innercity is geweest sommige vonden het leuk en sommige niet dat is met ieder feest zo

we zullen zien wat innercity volgend jaar brengt:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben toch erg benieuwd:D, alleen nog een jaar wachten, maar denk wel dat ik misschien van de party ben, want de genoemde dingen zijn zeker niet slecht, techno, en in de main weer hetzelfde, ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
donateur
dit is mijn laatste reply offtopic...

Formule van massafeesten werk niet meer haha dat is echt gek dat je dat zegt, SEnsation verkoopt altijd even makkelijk uit, TE gaat ook VOL, Qlimax was vol, Nightmare was ook bijna vol op dezelfde nacht als IC, (met veel meer betalende bezoekers) en er zijn veel feesten die in 2006 ook gewoon weer uitverkocht gaan, beetje gekke conclusie, IC loopt gewoon slecht door verschillende rederen en dat is o.a. veel feesten rond november/december en de aanwezigheid van "je weet wel " en de hoge prijs.

Check je feiten :) Dit jaar waren alleen Q-dance & Monumental de enige 2 organisaties, die verzekerd waren van grote uitverkochte evenementen. (dit zuig ik echt niet uit mijn duim hoor ;))
Alleen het feit alleen al dat deze discussie wordt gevoerd is al bewijs dat urban nou niet echt in het zelfde straat je ligt als dance.

Deze discussie werd gevoerd door 3 mensen...

---------------------------------------------------
En nu terug ontopic! :D

Ik heb trouwens de Collabs sessions even zitten te beluisteren... het was niet, wat ik verwachtte trouwens. Ze hebben zich echt ingehouden, lijkt wel. Klinkt wel lekker overigens! De remix van the fruit, klinkt echt vet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk ik ben het wel met je eens dat urban en dance niet samen gaan want.
want ik weet precies wat je bedoelt hoor ik heb een paar keer geflyerd op R&B feesten en dat was gewoon niet mijn sfeer er kwammen daar gasten aan die niet voor de muziek kwammen beetje jammer daarom ben ik ook techno feesten gewend omdat iedereen daar zo los gaat.
maar op innercity waren ze heel anders dan op de feesten waar ik op geflyerd had en er liepen echt mooie urban vrouwen rond zeg echt niet normaal:P

ik ben meer techno liefhebber en daarom ben ik alleen maar in die zaal gegaan en in de main gegaan omdat ik daar aan me trekken kwam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 21:22:
Ik heb trouwens de Collabs sessions even zitten te beluisteren... het was niet, wat ik verwachtte trouwens. Ze hebben zich echt ingehouden, lijkt wel. Klinkt wel lekker overigens

en die intro in het begin duurde me te lang zeg:/
maar daarna ging het wel lekker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 21:24:
ik ben meer techno liefhebber

waha

ben ik blij dat ik muziek liefhebber ben 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Check je feiten Dit jaar waren alleen Q-dance & Monumental de enige 2 organisaties, die verzekerd waren van grote uitverkochte evenementen. (dit zuig ik echt niet uit mijn duim hoor )

Maar zo donker als dat jij het afspiegeld is het ook niet...

Deze discussie werd gevoerd door 3 mensen...

En op andere IC topics al weken lang met veel meer mensen. Op andere fora trouwens ook veel discussie.

Weet iemand eigenlijk wat ID&T zelf van zijn feest vond :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 21:32:
Weet iemand eigenlijk wat ID&T zelf van zijn feest vond

:x volgens de geruchten vond Duncan het wel een geslaagd feest.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 21:27:
en die intro in het begin duurde me te lang zeg
maar daarna ging het wel lekker

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze wat harder zouden draaien dan dit...
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe dat nummer heet op het eind van de set (op 3voor12) van 2 Many Dj's?
Echt een geweldige plaat is dat (mijn mening;))! (Y)
Hoorde m ook al bij The Glimmers :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 21:27:
en die intro in het begin duurde me te lang zeg

Niets tegenover de intro van Alter Ego :P
Dat werd zelfs gewoon vervelend op een gegeven moment :gaap: Ben je daar geweest toevallig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op dinsdag 20 december 2005 om 21:40:
Niets tegenover de intro van Alter Ego
Dat werd zelfs gewoon vervelend op een gegeven moment Ben je daar geweest toevallig

dat niet nee ik hoorde wel dat ze rocker minsten 15 minuten lang deden
Uitspraak van xantrex op dinsdag 20 december 2005 om 21:29:
ben ik blij dat ik muziek liefhebber ben

leuk hoor
Waarschuw beheerder
Technasia op 3 voor 12 ................

Feest op mun slaapkamertje.............
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 21:48:
dat niet nee ik hoorde wel dat ze rocker minsten 15 minuten lang deden

:O 15 minuten is wel erg lang ;p
Ik vond Rocker (Prydz remix) wel leuk als afsluiter van Junior Jack & Kid Creme.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
2 Many DJ's @ Innercity Amsterdam 17-12-2005 Links klikk'n!

Bart Skils @ Innercity Amsterdam 17-12-2005

Nic Fanciulli @ Innercity Amsterdam 17-12-2005
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
thanks voor 2 Many DJ's :respect:

Waarschuw beheerder
geen tracklisten aanwezig?
Waarschuw beheerder
Nerd [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/veryhappy.gif[/img]

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guygantic op dinsdag 20 december 2005 om 21:49:
Technasia op 3 voor 12 ................

Feest op mun slaapkamertje.............

Hier ook :yes:
:cheer:
Waarschuw beheerder
Als ik 50 euro had gedokt ervoor was ik gaan huilen...
Maar voor een gratis feestje vond ik het wel leuk...
Vooral dave clark!
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt belachelijk hoe erg er hier in dit topic door sommige mensen in hokjes word gedacht!

Er zijn ook gewoon mensen die breed georriënteerd zijn qua muziek, ik hou zo'n beetje van alle muziek behalve elke afgeleide van rock dus ik heb me KOSTELIJK vermaakt op Innercity!! Ben overal geweest behalve de live-hiphop (of waren daar die breakdancers?) en alles was gewoon vet. Die halfpipe die der stond, geniaal. En er werden gewoon zo ongelovelijk veel goede sets weggegeven niet normaal!

En de sfeer was gewoon top! Ik heb alleen maar blije gezichten meegemaakt, enige keer dát ik in discussie kwam was omdat een of andere domme barsbimbo me geen gratis drinken wou geven. Mjah was uiteindelijk toch goedgekomen :). Mevrouw had de security derbij gehaald die vervolgens bevestigde dat ik WEL het goede bandje had...

En ja, laat ik maar zeggen waar het op staat, ik heb wel marrokanen gezien die niet echt thuishoren op een dancefeest. Die er om 4 uur al genoeg van hebben. Njah so be it, ik heb geen last van ze gehad en heb geen nare situaties meegemaakt. En in de zalen was het alleen maar;
- goede geluidskwaliteit
- vrolijke mensen
- intieme sfeer (de zalen waren aanziennlijk verkleind maar je had toch goed de ruimte)
- GOEDE MUZIEK
- GOEDE MUZIEK
- GOEDE MUZIEK
- GOEDE MUZIEK
- GOEDE MUZIEK

En dat laatste daar draait het allemaal om en dat zorgt ervoor dat de rest allemaal op z'n plaatst valt. En daar heeft ID&T de plank goed raak geslagen!

Ik denk dat als ze een urban zaal hosted bij Luxurush zouden neerzetten dat het dan helemaal gekkehuis zou worden! Paar chemistry DJ's van Rush, samen met Chuckie, Real el Caneiro & junior Jack ==> gekkehuis!

En ja, wat is nou urban... Het is iets dat uitgevonden is door ID&T, net als de term hardstyle is bedacht door de mannen van Q-Dance. En het wordt ten onrechte geassocieerd met R&B, dat is natuurlijk onzin maar daar wil ik verder niet op ingaan.

Punt is dat het een topfeest was :D

Helden:
- Dave Clarke
- Tiga
- Junior Jack & Kid Creme
- Technasia
Waarschuw beheerder
http://rapidshare.de/files/9543296/Evil_Nine___Innercity_2005.mp3.html

Evil Nine setje voor de liefhebbers :) Ben nu Dave Clarke aan het rippen, die komt wss later vanavond :)
Waarschuw beheerder
Formule van massafeesten werk niet meer haha dat is echt gek dat je dat zegt, SEnsation verkoopt altijd even makkelijk uit, TE gaat ook VOL, Qlimax was vol, Nightmare was ook bijna vol op dezelfde nacht als IC, (met veel meer betalende bezoekers) en er zijn veel feesten die in 2006 ook gewoon weer uitverkocht gaan, beetje gekke conclusie, IC loopt gewoon slecht door verschillende rederen en dat is o.a. veel feesten rond november/december en de aanwezigheid van "je weet wel " en de hoge prijs.

Trouwens nog even een opmerking offtopic; voor mij persoonlijk vind ik dat je het succes van een feest niet kan meten aan de hoeveelheid kaarten die verkocht waren of hoe snel het uitverkocht was.
Het feest is juist op z'n hoogtepunt de paar edities vlak voor de grote massa erachter komt dat het een bruut concept is. Dat zie je met alles, de eerste sensations waren zonder twijfel beter dan die van afgelopen tijd, zelfde geld voor Qlimax.
En met IC zijn ze nu een totaal nieuwe weg ingeslagen en de mensen die vanaf begin af aan al inzagen dat dit het goede pad is hebben nu met ze alle gezellig samen er een toffe nacht van gemaakt :). En dat vind ik vet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Banksy op dinsdag 20 december 2005 om 23:58:
Ben nu Dave Clarke aan het rippen, die komt wss later vanavond

alvast bedankt!:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op woensdag 21 december 2005 om 00:01:
Het feest is juist op z'n hoogtepunt de paar edities vlak voor de grote massa erachter komt dat het een bruut concept is

:yes: ben ik ook met je eens... alleen je quote me op een heel andere discussie.
Trouwens je hebt gelijk, laat Luxurush maar komen ook ;)

Lange tijd geleden dat ik met een dikke glimlach de RAI uit was gekomen... laatste keer dat ik dat deed was met de laatste Shockers...

Echt zonde dat onze held uit Canada niet zijn set liet opnemen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://rapidshare.de/files/9545284/Dave_Clarke___Innercity.mp3.html

Alstu, zitten een paar rare geluiden van pop-ups ed tussen maar dat moet je maar voor lief nemen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op woensdag 21 december 2005 om 00:30:
ben ik ook met je eens... alleen je quote me op een heel andere discussie

My bad :)
Waarschuw beheerder
De 'waarheid' ligt vaak in het midden.

Stel dat de bovenstaande discussierende partijen het commerciele begrip 'URBAN' eens zouden weglaten.

En inhoudelijk op de muziek zouden ingaan, dan zie je dat het probleem niet bestaat.

Het is niet de URBAN muziek die voor problemen zorgt, maar de commerciele exploitatie daarvan.

Bewijs?

Rush in Adam
Now & Wow in Rdam

en nog vele andere club-avonden waarin muziek (house, club, r&b, classics, disco, funk, techno en tech) kunnen worden gemengd en een harmonisch geheel vormen....

Maar dan zonder de commerciele sticker erop waarop URBAN staat!

Alleen dat is voor massacomsumptie en marketing natuurlijk een beetje teveel en te moeilijk.

Het containerbegrip 'urban' stoot al tijden de (eclectische )liefhebbers van het eerste uur af!

De twee discussierende partijen onderkennen dit punt van beide zijden, maar ook vanuit eigen perspectief, zonder oog voor de andere kant.

jammer...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QSECOFR op woensdag 21 december 2005 om 09:37:
Het is niet de URBAN muziek die voor problemen zorgt, maar de commerciele exploitatie daarvan.

Bewijs?

Rush in Adam
Now & Wow in Rdam

en nog vele andere club-avonden waarin muziek (house, club, r&b, classics, disco, funk, techno en tech) kunnen worden gemengd en een harmonisch geheel vormen....

Maar dan zonder de commerciele sticker erop waarop URBAN staat!

Alleen dat is voor massacomsumptie en marketing natuurlijk een beetje teveel en te moeilijk.

Het containerbegrip 'urban' stoot al tijden de (eclectische )liefhebbers van het eerste uur af!

De twee discussierende partijen onderkennen dit punt van beide zijden, maar ook vanuit eigen perspectief, zonder oog voor de andere kant.

jammer...

Ben het eingleijk wel met je eens, ik het iets egelijks als dit ook al wel eens ergans anders gepost.

Tegenwoordig is idd alles urban/blingling, het is idd het commerciele cultuurtje en ook de mensen die het tegenwoordig aantrekt wat mij afschrikt.

Als je naar een willekeurig reclmaeblok kijgt wordt je bijna overspoeld met urban, urban-oma's robijn wasverzachter met urban deuntje enz enz enz. Ook de media is helemaal urban-gek, beatrix en Ali-B en zo kan je nog wel 1000 voorbeelden opnoemen.

Daarom vind ik het ook stom dat je bij ID&T ook proberen om en graantje mee te prikken van de urban-hype. Ik dacht dat ze juist een feest willen geven met inovatie?? Maar dat hebben Ze maar deels gedaan.

Op de site van 3voor12 staat ook een verslag van IC, ook daar vinden ze dat "de fusie tusen dance en urban niet helemaal geslaagd is". Dat is toch wel zware kritiek van zo'n ID&T georienteerd programma. Want volgens mij hebben ze juist samengewerkt met 3voor12 om IC in de markt te zetten.
Waarschuw beheerder
Thijs,

Dat is de druk van het zakenwezen.
money talks!

Het komt met veel van de mensen die zo vervelend zijn op feesten (en in de maatschappij) wel goed.
Het is een kwestie van tijd en mogelijkheid. Maar je kan geen ijzer met handen breken, en dat is nou juist WEL de wat id&t op Innercity probeert.

De 'Urban-integratie' (jezus, wat een beladen kutterm) roept namelijk op een mysteryland veeeeeeeeeel minder weerstand op.

Waarom? omdat buitenfeestjes anders zijn, en ook wat aan mensen hun 'instelling' totaal anders maakt.
Afgelopen jaar op de Floriade was de 'Urban' tent pal naast mainstage, en met een Benny rodrigues etc.in de line-up.
Dan zie je dat het 'muzikaal-inhoudelijk/conceptueel WEL werkt, en echt wel een plaats in het totale spectrum van zo'n festival verdient.

Bovendien sta je buiten gevoelsmatig zoweiso minder op elkaars lip. Helpt!

En dat werkt enigszins 'bevorderlijk'. Het is de beleving van het publiek en hoe je die als organisatie realiseerd.

IC is zowieso al een klaagbak, en de manier waarop Urban eraan wordt opgedrongen is veel te 'geforceerd'.
2 voor 1 werkt daarin helemaal niet, gratis kaarten nog minder...

Je kan dan toch op 1 hand natellen wat je binnen krijgt.

Veel te veel jonge STADSjongens, die eigenlijk andere zaken aan hun hoofd hebben, laat staan instelling.
Een RAI veranderd dat niet, integendeel!!!!

Het zonnetje buiten op je pan, weer wel:-)

Het is allemaal doodsimpel.
Of je het zakelijk, maatschappelijk, of feestelijk bekijkt:-)

owjah, in NL zijn we met z'n allen wel heel erg verwend, toch?
Dat weten we hopelijk allemaal ook wel!?
Waarschuw beheerder
donateur
Weer met je eens,

ID&T probeert idd ijzer met handen te breken, en dat gaat idd niet, ze hebben het qua programmering een inschattingsfout gemaakt, en nu maar hopen dat ze het zelf door hebben en volgend jaar er wat aan doen.

De urban op Mysteryland wordt niet gerelateerd aan urban-clubs vanwege de setting, je krijgt er minder een club-sfeer en meer een festival sfeer waar meer kan. (partygangers willen geen urban-club sfeer op een indoor-event).

Uitspraak van QSECOFR op woensdag 21 december 2005 om 11:19:
owjah, in NL zijn we met z'n allen wel heel erg verwend, toch?
Dat weten we hopelijk allemaal ook wel!?

Ja en dit vergeten heel veel mensen idd, een goed voorbeeld is Sensation, veel mensen lopen erop te zeiken terwijl ze in het buitenland enrom tegen dit event op kijken en werdt gezien als de creme-de-la-creme van de dance industrie qua muziek en show. Verwent zijn we idd soms zeker wel. en ik betrap me er zelf soms ook erop.
Waarschuw beheerder
Ik bedoel maar,...

Want eerlijk is eerlijk, deze line-up was zeer vernieuwend, origineel en legt een basis voor de 'wederopstanding' van IC.

En dat was gewoon nodig.

Dit soort feesten en line-ups zijn net als 'coffeeshops'; Alleen in NL!!!

En hoe meer we zeiken, hoe trotser we in wezen zijn dat het 'zomaar' kan, mag en goed geregeld is:-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QSECOFR op woensdag 21 december 2005 om 11:53:
Ik bedoel maar,...

Want eerlijk is eerlijk, deze line-up was zeer vernieuwend, origineel en legt een basis voor de 'wederopstanding' van IC.

En dat was gewoon nodig.

Dit soort feesten en line-ups zijn net als 'coffeeshops'; Alleen in NL!!!

En hoe meer we zeiken, hoe trotser we in wezen zijn dat het 'zomaar' kan, mag en goed geregeld is

En dat is een waarheid als een koe :cheer:

Waarschuw beheerder
Ja mensen.. Eindelijk staat t'ie online...

Mijn uitbebreide reportage op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=245182

HAVE FUN!

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 12:49:
Ja mensen.. Eindelijk staat t'ie online...

Mijn uitbebreide reportage op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=245182

HAVE FUN!

Een foutje ;p
The Sixpack Ratpack trad al eerder op voor het grote publiek... op de FFWD afterparty ;)

Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik de set van Benjamin Bates en Sander Kleinenberg kan downloaden? Ik weet dat ze streaming staan op 3voor12 maar ik wil ze ook op mp3-spelert ;-)(ik ben niet zo'n held met compu's)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op woensdag 21 december 2005 om 13:39:
The Sixpack Ratpack trad al eerder op voor het grote publiek... op de FFWD afterparty

Op 3fm vertelde ze in een interview dat IC hun eerste officiele optreden zou worden...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:30:
Op 3fm vertelde ze in een interview dat IC hun eerste officiele optreden zou worden...

Slordig van ze dan... hier is het onomstotelijk bewijs ;p

Waarschuw beheerder
het was wel leuk en gezzelig maar ze moeten weer dat hardstyle en harde techno terug doen.
en mocht weeer wel weer een bepaalde thema zijn.
ik dacht dat ik net zo als kreeg als vorig jaar (dacht ik)
toen was nog thema brazilie en kreeg je op reclame van die samba gedoe. toen was vette decoratie.iedreen kei leuk aangepast...zag achteraf nog ook live beelden met luna die kei errug uit zijn dak ging op zijn set enzo..nja dat moet dus weeer allemaal terug,dan maak je vind ik innercity interresant voor iedreeen en niet allen voor mensen die houden van urban,house,elektro...
maar voor rest oke maar als volgend jaar ook zo is..hou ik die 50 Eurotjes wel in mijn portomonee :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op woensdag 21 december 2005 om 14:47:
Slordig van ze dan... hier is het onomstotelijk bewijs

Misschien dat het nu officieel onder de naam Sixpack Ratpack was en toen nog onder de afzonderlijke namen. Geen idee, lul ook ma wat raak :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:21:
het was wel leuk en gezzelig maar ze moeten weer dat hardstyle en harde techno terug doen.
en mocht weeer wel weer een bepaalde thema zijn.
toen was nog thema brazilie en kreeg je op reclame van die samba gedoe. toen was vette decoratie.iedreen kei leuk aangepast...zag achteraf nog ook live beelden met luna die kei errug uit zijn dak ging op zijn set enzo..nja dat moet dus weeer allemaal terug,dan maak je vind ik innercity interresant voor iedreeen en niet allen voor mensen die houden van urban,house,elektro...
maar voor rest oke maar als volgend jaar ook zo is..hou ik die 50 Eurotjes wel in mijn portomonee

Als ze dat doen dan krijgen ze mijn 50 Eurotjes niet meer :P Hou t maar net als dit jaar jongens, zit meer potentie in ;)(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hardstyle hoort niet thuis op innercity daar zijn ze niet meer begonnen.

laat ze maar lekker wat meer techno zalen doen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:49:
hardstyle hoort niet thuis op innercity daar zijn ze niet meer begonnen.

laat ze maar lekker wat meer techno zalen doen

Jammer van de Hardstyle, maar dat hebben we elders genoeg.

En als meer techno betekend dat de urban eruit gaat dan ben ik het helemaal met je eens :D

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Hier alvast een filmpje: mms://media.hosting.nob.n­l/dutchview/id-t/innercity2005-sfeerverslag.wmv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon dezelfde opzet als dit jaar en ik ben er weer bij...line-up was :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:21:

Was je bezig met je winterslaap ofzo..? dat je dat niet meegekregen heb (dat er geen HS en Trance geprogrammeerd was)

Waarschuw beheerder
InnerCity ;

Kwam binnen rond half 11 dik stuk gerezen vanuit Noord-Brabant.
Kluisje gehuurd jassen erin gestopt wat redelijk snel ging. Controle was goed. Geen probleme :P. Eenmaal binnen wat rond gekeken. Aankleding was zeeeer matig wat ik jammer vond. Het publiek was goed, sfeer hing er. Alhoewel Urban & Dance er was. Wat veel mensen niets vonden. Inclusive mij:P ...

Uitbundigheid viel mee overal was het niet vol maar gewoon gezellig.
Speedy J & Chris Liebing was tof, Dave Clarke ook effe gezien was ook wel space.

Benny heeft me een top einde bezorgt zo wat was dat vet:P.
Ook even bij Urban geweest, Chuckie? Je kan niet draaien :P.

En kwam nog Jeugd Van Tegewoordig tegen :P effe liggen klote met ze.

Het hele plaatje is voor mij :

Wel leuk feestje, urban wel eruit. Jammer dat er maar 1/3 van de kaarten was verkocht hoorde het daar van een medewerkster.

Kortom, wel leuk maar kan beter..
Volgend jaar? Misschien.

Waarschuw beheerder
"21 december 2005 16:04
Was je bezig met je winterslaap ofzo..? dat je dat niet meegekregen heb (dat er geen HS en Trance geprogrammeerd was)"

nee nee ik wist dat geen harstyle enzo zou komnen op inner maar het zou wel terug mogen,ik denk dat het dan meer interresanter en aantrekkelijker is voor de meeste feestgangerss...om allerlei soorten muziek op 1 feest te horen...soort van mysteryland dan indoor.. !! snappie;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 16:04:
[quote element=message id=19345649]{element is niet toegankelijk}ik dacht dat ik net zo als kreeg als vorig jaar (dacht ik)

Was je bezig met je winterslaap ofzo..? dat je dat niet meegekregen heb (dat er geen HS en Trance geprogrammeerd was)[/quote]

ghee...nee ik wist zker dat geen hardstyle en trance zou komen , maar mijn aanrader zou zijn omdat volgend jaar weer terug te doen..lijkt mij stukken leuker...en meer aantrekkelijker voor de meeste feestgangers...om van alle sooorten stylen een stukje mee te krijgen...vind je niet ?
Waarschuw beheerder
lieverr niet haha laat dit maar eens een feest worden waar dat soort mensen een stukje van deze muziek mee krijgen als je van alles wat doet is het lastig om niet commercieel te worden dan wordt het weer:

chuckie
erick e
jean
luna, pavo noem t maar op
darkraver

om de varieteit erin te houde doe mij maar de kleine betere iets onbekendere namen bij het grote publiek :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 21 december 2005 om 15:57:
Hier alvast een filmpje: mms://media.hosting.nob.n­l/dutchview/id-t/innercity2005-sfeerverslag.wmvlaatste aanpassing 21 december 2005 15:57

ennuh die kan ik niet zien????

Waarschuw beheerder
donateur
Oh wat een vette setjes zijn er gedraaid op Innercity! Zit alweer bijna 2 uur op mijn kamertje uit mijn plaat te gaan op 2 Many DJ's, geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
baal ik ook van :(
Ik heb gelukkig zijn ILT setje en heeft het wat overeenkomsten...
Waarschuw beheerder
Tjah...t was al bekent he!!
Waarschuw beheerder
Tjah..Was te voorspelle he!!!
Waarschuw beheerder
die set van 2 many DJ's die gaat regelrecht op mn mp3 :bounce: gvd wat ga ik die lang aanhoren :yes:
House met Humor (y)
Waarschuw beheerder
dave clarke aant luisteren nu, klinkt erg vet. geen vage effecten meer maar gewoon een lekkere rollende dj set.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja hij kon ook niet veel aan de effectenknoppen zitten want hij had zn handen te vaak in de lucht :D
Waarschuw beheerder
heel vet dat ie een nummer van fixmer en maccarthy draait, die op ilt in de dave clarke room stonden. wat een act toen!
Waarschuw beheerder
hee coño...leuke naam trouwens ben je echt zo erg??

maar hoe krijg je 3voor12 opgeslagen als mp bstandje?? heb wel vaker rondgezocht maar is me nog niet echt helemaal gelukt...

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 01:39:
"gebeukt

Das wat ik gemist heb ja!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op donderdag 22 december 2005 om 10:11:
die set van 2 many DJ's die gaat regelrecht op mn mp3 :bounce: gvd wat ga ik die lang aanhoren :yes:
House met Humor (y)

2 many dj's blijft gewoon geweldig. Ik heb ze nu 3 keer live meegemaakt. Altijd lachen! Van wie was dat rock nummer nu ook alweer. Iedereen begon te springen op dat nummer, alleen niemand kende de tekst volgens mij :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technokippie :woep: op donderdag 22 december 2005 om 00:26:
ja gvd geen tiga!!!

Dat meen je niet :S Hij draaide zo fucking vet, wat ging ik daar hard :xtc: Maar 2 Many DJ's was ook zo heerlijk :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op donderdag 22 december 2005 om 11:44:
hee coño...leuke naam trouwens ben je echt zo erg??

tsja......voor jou een vraag, voor mij een weet :D

maar hoe krijg je 3voor12 opgeslagen als mp bstandje?? heb wel vaker rondgezocht maar is me nog niet echt helemaal gelukt...

Geen idee, Ik heb m niet van 3voor12...ik kwam m tegen op Rapidshare en dat is ook meteen de hele set van begin tot t einde ipv de 45 min. op 3voor12 :D :bounce: :respect: :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:02:
Van wie was dat rock nummer nu ook alweer. Iedereen begon te springen op dat nummer, alleen niemand kende de tekst volgens mij

I got my head checked
By a jumbo jet
It wasn't easy but nothing is
No

When I feel heavy metal
And I'm pins and I'm needles
Well I lie and I'm easy
All of the time I am never sure
Why I need you
Pleased to meet you

I got my head done
When I was young
It's not my problem
Just not my problem

When I feel heavy metal
And I'm pins and I'm needles
Well, I lie and I'm easy
All the time and I'm never sure
Why I need you
Pleased to meet you

Yeah, yeah Yeah, yeah Yeah, yeah Oh, yeah

Waarschuw beheerder
donateur
Hey man dat is toch Song 2 van Blur, of ben ik nou gek ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:51:
Hey man dat is toch Song 2 van Blur, of ben ik nou gek

Misschien beide?
Waarschuw beheerder
Dat IS song 2 van Blur :bounce:
geweldig nummer....is dat ook niet van een computerspel??? Fifa ofzo :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op donderdag 22 december 2005 om 13:07:
geweldig nummer....i

Zeker

Uitspraak van COÑO op donderdag 22 december 2005 om 13:07:
is dat ook niet van een computerspel??? Fifa ofzo

Kan maar zo, Emerge van Fischerspooner zit ook in SSX

Waarschuw beheerder
hey weet iemand waar ik benny rodrigues en technesia kan downloaden

Waarschuw beheerder
livesets.com

heb die set van 2many dj's opstaan..die plaat van ABBA :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -C- op donderdag 22 december 2005 om 13:12:
Emerge van Fischerspooner

Ook al zo'n geweldig nummer :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 14:20:

op rapidshare.de zwerven ze rond. Van Technasia heb ik daar ook vandaan getrokken. Benny moet ik nog doen.
Waarschuw beheerder
HEt is inderdaad Blur - Song 2 , zit ook in een fifa spel :D

Ik heb ook als een idioot staan springen toen die voorbij kwam :D...had net een hamburger gekocht:D
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik gek aan het worden, maar ik kan de set van Collabs Sessions 3000 niet meer vinden op 3voor12 :vaag: Iemand die m wel nog ziet staan? Zo ja, waaro..?
Waarschuw beheerder
vreemd inderdaad want die van Sander Kleinenberg kon ik eerst wel zien en zie ik nu ook niet meer....ik MOET die hebben...alleen maar vanwege zijn Fruit remix :kwijl:
Waarschuw beheerder
Collabs Sessions 3000 = een cd van collabs, en die staat niet op 3voor12.

de collabs set van ic ook niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 22 december 2005 om 18:00:
Collabs Sessions 3000 = een cd van collabs, en die staat niet op 3voor12.

Ow ja ik bedoelde die set van hun dan op IC. Die stond er namelijk wel op, maar nu niet meer dus blijkbaar..
Evenals Sander Kleinenberg dus..

Uitspraak van COÑO op donderdag 22 december 2005 om 17:28:
alleen maar vanwege zijn Fruit remix

En die the fruit remix van collabs :kwijl::)
Waarschuw beheerder
1 ding over Innercity... zo goed ben ik dus echt nog nooit Gefouilleerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Het kutste feest van heel Nederland!!!!!!
Waarschuw beheerder
jaja, Terry Toner vs Herr Arter op 3voor12 :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danoss op donderdag 22 december 2005 om 19:38:
Het kutste feest van heel Nederland!!!!!!

En jij kan het weten :cheer:

Waarschuw beheerder
download total recorder. Kan je mee opnemen wat je afspeelt. Maar let wel! Setjes rippen is stout! ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op donderdag 22 december 2005 om 17:28:
vreemd inderdaad want die van Sander Kleinenberg kon ik eerst wel zien en zie ik nu ook niet meer....ik MOET die hebben...alleen maar vanwege zijn Fruit remix

Die is idd erg goed! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

Moet je ze rippen is niet zo makkelijk maar hier staan ze allemaal:

https://partyflock.nl/topic/826134

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 14:20:

zie link

Uitspraak van Gferwaonokn op donderdag 22 december 2005 om 18:03:
Ow ja ik bedoelde die set van hun dan op IC. Die stond er namelijk wel op, maar nu niet meer dus blijkbaar..
Evenals Sander Kleinenberg dus..

nee die klopte niet dat is de set van sander kleinenberg namelijk die hele set van speedy en chris is volgens mij niet opgenomen iig nog niet omline gezet.

Waarschuw beheerder
Concept met toekomst!

Ik heb me echt goed vermaakt!

Waarschuw beheerder
heb ze inmiddels al gevonden thanx
Waarschuw beheerder
Terry Toner vs Herr Arter @ Innercity 2005

http://www.filefactory.com/get/f.php?f=e5e25ca66a798175c5aa9746