| Betreft: | evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00 |
Je kan er beter het grote "Hoe was Innershity" topic van maken!
Wat heeft de organisatie dit jaar weer verneukt om er 1 grote teringbende van te maken...
t is niet mijn feest, en ook niet mijn muziekkeus
maar denk dat voor andere mensen die het wel altijd een gaaf feest vinden t nu wel een supervoordeel was dat t niet zo heel druk was...
heb er best van genoten omdat het gratis was
sfeer was top en de muziek was weer eens wat anders voor mij
Maar ik word al misselijk bij de gedachte dat ik 50 euro voor een kaartje had betaald
Ik heb het erg naar m'n zin gehad en kan bijna zeggen dat ik het ge-wel-dig vond!
Op het einde alleen maar in het kleine (electro?)zaaltje geweest. Dat was erg lekker!
Fijn publiek en een lekker sfeertje. Progressive zaal hadden ze op een leuke manier afgewerkt met witte hangende doeken.
Steve Rachmad hadden ze beter op het einde moeten laten draaien. Ik kwam binnen en ging meteen uit m'n dak. Heerlijk!
Eenrichtingsverkeer afgeschaft en dat kon je merken ook. Zeer goede verbetering met vorig jaar.
En het was ook zéér fijn om een DJ eens wat langer aan te mogen horen. Dat zouden ze op meer feesten moeten doen.
ID&T heeft al mijn verwachtingen waargemaakt en ik hoop dat vele het met me eens zijn, want ik gun het ID&T echt.
Dit feest was gewoon TOP laatste aanpassing 18 december 2005 09:53
Was het trouwens die € 47,50 waard??
Dus volgend jaar geen urban maar weer een trance zaal
t is echt zo'n feest waar t niet in me opkomt om er naar toe te gaan, al kreeg ik gratis toegang en 20 drankmunten
tja, ieder zijn smaak he?
zonder de urban zaal zou je bijna geen lastige gasten gehad
en dat de sfeer ten goede komen
dat die veelal in die urban zaal bleven?
Er was nu genoeg voor de technoliefhebber in ieder geval, dus klagen kan je niet.
En hoe kan het dat In Qontrol wel uitverkoopt terwijl dat OOK in de RAI is en bijna even duur is? Zal het dan toch aan de muziek keuze liggen?..
Tis gewoon een kwestie van een goeie line up neerzetten. En dat zou in mijn ogen niet zo heel moeilijk moeten zijn Alleen vertikt id&t dat gewoon!
is er iemand eigenlijk wel betaald binnen gekomen?
op t nieuws net hadden ze t alleen maar over de (17) aanhoudingen op Innercity....
Ik ben er niet geweest maar zou wel gegaan zijn als het een puur technofeest geworden was met een andere naam.
Gewoon een leuk technominded feestje met wat minimal, electro en techno voor een niet al te grote groep mensen.
Dit vindt ik echt een kontverhaal! Je gaat toch voor de lineup cq muziek?
Je slaat de spijker op ze kop, dat was Innercity 2005!
Lap jij er volgend jaar in deze vorm 45 euro voor?
of vond je het mede zo vet omdat je gratis geweest bent?
Mooie foto's trouwens JP> Ondanks dat stomme beleid van ze.
Alleen vanaf een uurtje of 3:30 vond ik die tencho zaal echt niks. heb daar een half uur staan wachten op een BASS!!
Leuk hoor die gasten met die laptops maar laat die maar lekker thuis blijven een volgende keer.
Je hebt op een hardcorefeest toch ook geen minimalzaal of wel
Iemand nog Alloy Mental live gezien? Damn..echt de grootste flop ooit vond ik dat
Niks gelezen ove rellen???
Iemand nog Alloy Mental live gezien? Damn..echt de grootste flop ooit vond ik dat
Vond de sfeer alleen wat tammetjes, weinig echt helemaal los gaan...
Conclusie: ik hoop stiekem dat er nog een IC komt, het concept zoals ze het nu is, moet groeien. Heel veel mensen waren sceptisch (zoals ik) maar alle vooroordelen blijken verkeerd te zijn. Men heeft geen vette deco en een circus nodig; gewoon goede muziek & een leuk publiek. Ik vind alleen dat ze met de prijs moeten zakken. IC is wel 30 euro waard maar geen 47,50. Wellicht komen volgend jaar de criticasten dan toch stiekem kijken laatste aanpassing 18 december 2005 16:17
Haha de mensen die er niet zijn geweest zijn nog de mensen met de meeste kritiek
Ieder z'n ding hoor, je hoeft niet gelijk zo op je kloot getrapt te zijn,
weinig techno te horen in de technozaal tot dave clarke en collabs kwam...knallen!!!
Heb geen urban gezien eigenlijk, kwestie van een grote boog omheen lopen!
Als ik zo de fotos bekijk had ik het eerlijk gezegd leger verwacht...was nog best wat volk. Alleen die aankleding laatste aanpassing 18 december 2005 17:38
Laatgenoemde heb ik niks op tegen maar je ziet gewoon dat de iedereen gewoon netjes en modieus gekleed is en dat vindt ik heel vet...
In de Urban werd ook nauwlkijks urban gedraait dus grote kans dat je er wel geweest bent
Dit is een stukje 'lange-termijndenken' naar de toekomst toe geweest van id&t!
En reken maar dat het met een jaar of wat (ken de planning niet) enorm succesvol zal zijn, juist door NU die stap te nemen.
Uitspraak van Fisherspooner op zondag 18 december 2005 om 17:01:
Laatgenoemde heb ik niks op tegen maar je ziet gewoon dat de iedereen gewoon netjes en modieus gekleed is en dat vindt ik heel vet...
Dat viel me ook erg op Dat vond ik ook een pluspunt!
nee...ik denk dat ik wat gemist heb aan hem ofzo ik weet het niet hoor maar ik stond daar echt zo van...uhmm dit is geen techno?? niet helemaal mijn soort dan denk ik??
maar ik heb je helemaal niet gezien!!!
oke:
https://partyflock.nl/topic/821088
https://partyflock.nl/topic/809698
https://partyflock.nl/topic/747624
heeft er eigenlijk iemand wel een ticket betaald, ken namelijk eigenlijk niemand die die 50 euro heeft neergelegd. Dus waar maken we ons druk om....
- ALTER EGO LIVE
als je er op 26 november bij was op Awakenings weet je hopelijk waar ik het over heb
Wie kent een van de dames die voor Bacardi aan het werk waren in het vlak bij dat Urban-gedeelte? Bij die beeldschermpjes waar je een videobericht via de mail kan sturen.
Mijn jas in een kluisje 5 euros, dat was wel een beetje belachelijk!!
de grootte van die kluisjes dan!!
Mijn jas in een kluisje 5 euros, dat was wel een beetje belachelijk!!
Draaide zelfs nog Dave Angel-Airbone... als je er op 26 november bij was op Awakenings weet je hopelijk waar ik het over heb
maar uiteindelijk toch blij dat ik gratis kaartjes kreeg en een kijkje heb genomen...had het toch niet willen missen.
Uitspraak van Vanguard op zondag 18 december 2005 om 16:33:
Dit is een stukje 'lange-termijndenken' naar de toekomst toe geweest van id&t!
Zegmaar net zoiets als dat dikke N-Joy festival van ze
Ook dik suc6. . .
T was net of ik in de Now & Wow was ipv Innercity
hoe komt iedereen nou aan gratis kaartjes???!
hoe komt iedereen nou aan gratis kaartjes???!
De opzet is veranderd, muzikale inhoud is veranderd, geen 1-richtingsverkeer meer etc
2 many dj's waren erg goed
Uitspraak van Klapstoel op zondag 18 december 2005 om 19:49:
Het enige minpuntje was dat ik het publiek redelijk tam vond. Song 2 van Blur..
Bij ons niet hoor! Flink gesprongen,
Bij ons niet hoor! Flink gesprongen,
Bij mij ook niet hoor...ik vloog met Broodje hamburger en al die zaal in
zoiets maak je bij een Q-dance feest niet mee
Ik stond rond 5.30 uur in de Main bij Technesia, waar ook een meisje stond met een groep van ongeveer 10 personen. Ze had donker haar, ongeveer 1.70 m. lang en zag er erg leuk en sympathiek uit. Weet iemand wie zij is?
tuuuuunununununuuuuu tuunununuuuuu etc je kent t wel..! laatste aanpassing 19 december 2005 02:20
jij hebt wel steeds mazzel he!! kluisje bonnetjes!
en het nummer van www.3voor12.nl van setje van alter ego op lowlands 2004 rond de 5e minuut en die rond de 5e?
we stonden in een kale koude hal en de muziek was te bagger, het publiek stond stil en de cola smaakte naar bier.
rond 02.00uur leek er even wat sfeer in te komen maar die kakte al snel in.
Sanyi - DJ-set op Hutspot 23-4-2005 part I op 7:30 min
Tenminste denk dat je deze bedoelt, ik ben er zelf verliefd op. Heb em gister niet gehoord, waarom mis ik dat laatste aanpassing 19 december 2005 02:28
Hoe heet trouwens dat nummer wat ook meerdere keren is gedraaid eerst door HOTT en daarn ook nog door Tiga?? wordt ook aaaltijd op awakenings gedraaid! beetje electro nummer echt zown deuntje wat constant doorgaat echt heeel bekend!
tuuuuunununununuuuuu tuunununuuuuu etc je kent t wel..! laatste aanpassing 19 december 2005 02:21
Men heeft geen vette deco en een circus nodig; gewoon goede muziek & een leuk publiek. Ik vind alleen dat ze met de prijs moeten zakken. IC is wel 30 euro waard maar geen 47,50. Wellicht komen volgend jaar de criticasten dan toch stiekem kijken
Hmmmm wat ik er zo van lees vonden de meeste het een boutfeest.
ja was een super feest
ben er 3 keer geweest...3 keer vol bagger
Zegt genoeg toch!
............wat wordt ik soms moet van dat publiek hier....
speedy j en chris L
Underwold of Prodigy
Wat wordt ik soms moe van mensen waarbij ik mijn mening niet mag verkondingen
Underwold of Prodigy ofzo iets...
Dat Underworld op Impulz stond was puur geluk voor UDC omdat een festival in NL waar Underworld zou optreden niet door ging Toen heeft Mojo het aangeboden aan UDC
Underwold of Prodigy ofzo iets...
das Phonique feat. die elfen - the red dress (tiefschwarz rmx)
want voor 50 euro verwacht ik egt wel lasers maar NEE.
Mojo heeft een grote hand gehad in IC
[quote element=message id=19261660]{element is niet toegankelijk}Mojo heeft een grote hand gehad in IC
En gratis koffie om 7.00h... het is maar een klein gebaar, maar het maakte het wel helemaal af. Hulde aan de organisatie. Topfeest!
richtingsverkeer kwamen!!!!
toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond, en daarom toch m'n lichaam tot 't uiterste afgebeuld
ik kom toch echt voor de muziek ipv de lichten...
"Weet jij waarom er geen Q-dance is?
Ik heb er noh nooit problemen mee gehad, en met een platte grondje kon je super makelijk uit de voeten zonder al te veel geloop.
Moet je eens kijken met q-dance feesten
Moet je eens kijken met q-dance feesten
Uitspraak van Sky_Haq op maandag 19 december 2005 om 14:22:
toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond, en daarom toch m'n lichaam tot 't uiterste afgebeuld
Technasia verrassing van de avond voor mij
ja 2 lasers, 100 spiegels en 10 spiegelbollen, 5 draaiorgelmuzikanten en 500 wazi
geef mij dan maar een bak vol vette dj's en laat die lasers maar lekker thuis
it's all about the music, baby
The advisor
toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond
dat kon je toch echt van te voren weten..
Maarr... Hoe was Chuckie dan?? Iemand dat gezien?
Uitspraak van guygantic op maandag 19 december 2005 om 04:24:
En dat is thomas anderson - washing up
held!!!!!!
Uitspraak van Thijs1984 op maandag 19 december 2005 om 19:43:
Nee idd, drugs is voor mensen die niet sterk genoeg zijn om zonder te kunnen.
Of voor mensen die gewoon een beetje wous willen doen, (en dat niet kunnen zonder
Gebruik 1x eens wat drugs om een oordeel te geven
Ik hoor overal dat het musicaal top was..
Nu heb ik het gevoel dat de organisatie echt bagger was?
Klopt dit (ben niet geweest vandaar)
Nu heb ik het gevoel dat de organisatie echt bagger was?
8000 x 50 euro = 400.000 euro
best een hoop he.
wat jammmeerrr geen setje van Tiga erbij...die gozer moet eens toelaten dat ie gtaped wordt!! maar even 2manydj's aan t luisteren...kijken watik gemist heb
Ik wil t setje van Technasia
k wil t setje van Technasia
PRECIES! Dat is dus wat ik eigenlijk ook zeg, al zul je mijn reply als kritiek gezien hebben
Dat was IC zoals het de eerste editie was. Dat was voor 25.000 man, twee zalen en verder geen geneuzel. Zo had het mijns inziens altijd moeten blijven en niet dat hele circus wat het daarna werd. 60 piek, Trance en Techno en gewoon lekker los gaan met z'n allen.
Dat ze nu weer kleiner gegaan zijn juich ik toe, al vraag ik me af of ze dat ook gedaan zouden hebben als het vorig jaar gewoon uitverkocht gegaan was. Maar de prijs was nog steeds veel te hoog. Daarbij heb ik het idee dat Trance&Techno veel dichter bij elkaar stonden (en dan heb ik het niet over blije Gielen-trance maar wel over gasten als Marco V. of Marcel Woods die toch aardig richting tech-trance zitten) dan Urban&Techno. Ik lees hier vooral dat mensne slechts in de techno/minimal zalen geweest zijn. Waardoor je dus nog niet echt dat saamhorigheidsgevoel hebt dat je met zn allen de RAI op zn kop aan het zetten bent.
Het is al zo'n lelijke saaie hal. Mijns inziens werkt het daar alleen met twee grote zalen waar je zorgt voor vette verlichting en waar gewoon duizenden mensen SAMEN uit hun dakkie gaan.
Dus omdat het in een verslag van 3voor12 stond is het zo
Sorry hoor, maar Techno ligt zeker dichter bij Trance. Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien. Ik loop er altijd party dressed bij en dans altijd tot het uiterste met mijn glowsticks in mijn hand... en viel mij gewoon op dat ik echt de enige was die zo hard ging (en nee dat was niet van de drugs).
Ik was ook niet de enige die dit opviel, maar de hele groep.
En dat Urban ik hoop nu echt dat ID&T het begrepen heeft. Vanaf 2003 kon je het zien, 2004 weer en nog erger en dit jaar zoals je kon zien in een posting boven mij vond een medelander het nodig om een mes op de keel van een maat van mij te zetten.
Ik KOTS op dat soort mensen, ik en de mensen die met mij gaan stappen, zijn echte feestmensen en komen PUUR om te dansen, te lachen etc. Dat Urban moet echt gewoon hard oprotten want er liepen een hoop van die chagohoofden rond op IC die echt constant agressief uit "hun bek" keken.
Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen
maar incidentele geweld maak je (helaas) mee in elke scene
Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen...
met mijn glowsticks
Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???
Jonge, je bent niet geweest nogmaals, blijft maar doorzeiken omdat "het concept is verkracht" Die broeken die je draagt zijn ook alweer jaren passe. En wat jij met 50 ct hebt weet ik niet maar blijkbaar weet je zo weinig van muziek dat je denkt dat Urban alleen maar goedkope nepgangster rap is. Luister es naar Pete Philly ofzo!
Der waren genoeg echte party minded people, ze zijn echt omdat ze toleranter zijn dan jij, wat maakt het nou uit dat er ook andere muziek wordt gedraaid. Ik heb nix geen last ervan gehad en heb me juist erover zitten "verbazen" dat het ook zo kan
Uitspraak van realfoxylady op maandag 19 december 2005 om 20:35:
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???
Kijk... Jij begrijpt het...
en er waren echt juist bar weinig echte party-minded people, ben er zelf niet geweest maar ik heb wel oren en ogen van onze heer gekregen om op verschillende fora dingen te lzen en om reacties van anderen door de foon te horen
Denk eens ff na man, je reageert soms als een bepaalde hippie hier altijd ook op PF deed. Ook als een kip zonder kop alles napraten wat zogenaamd in de op dat moment "populaire" blaadjes voor trendsetters stond...
Maar goed blijkbaar heb jij een blaadje nodig om te weten wat wel en niet hip is, wat wel en not done is etc.
Verder glowsticks zijn voor mij, alleen maar om bepaald lichteffect te creeeren met mijn danspassen etc. Maar de personen die mij kennen weten wat ik hiermee bedoel.
Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen... maar goed dat is blikjbaar "hip" (sorry hoor ik word ook al wat ouder, verder is het simpelweg MIJN mening en ik ben niet iemand die zijn mening kopieert uit "hippe" blaadjes).
Verder ben ik ook in de Urban geweest, heb ik daar ook ff gedanst (ja ik dans op alles). Maar feit is en feit blijft dat het overgote gedeelte gewoon agressief is. Dat jij je gelijk aangevallen voelt (als Indo ), snap ik dus echt niet. Sinds 2003 zijn er problemen op IC geweest zoals algemeen bekend is en in 2004 ging dit nog een aantal stapjes verder. En ja het waren allemaal marokkanen, dit zelfde gebeuren zie je al jaren ook in dancings, clubs etc. En dit zeg ik dan ook niet als een mediahype want ik ervaar dit al bewust, waarbij dit echt overmatig aanwezig was en dan ook op straat meegerekend voor een jaar of 12.
Ben het helemaal met Alexander eens, het urban publiek is nou niet bepaald modieus als het gaat over tolerantie, en qua kleding zijn ze een soort mix tussen Coolcat en de klerenkamer van 50-cent , en het nou echt niet modieus omdat een paar hippe bladen urban nog steeds zitten te hypen .
Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd.
Ten tweede, ik voel me niet aangevallen (nu wel) Ik heb gewoon een hekel aan zogenaamde partypubliek, dat geen respect heeft voor andere muziekstijlen.
Ten vierde, house & urban niet samen? In welke categorie plaats jij dan Junior Jack, Kid Creme, Brian S, Victor Coral?
Maak de kat even wijs dat voordat urban bestond er geen problemen waren op ID&T evenementen. Dan geef je aan dat ik niet nadenk... kom op: waar wil je deze discussie heen leiden dan?
Mijn vraag is aan Alexander en Thijs1984: Met deze wetenschap... komen jullie volgend jaar weer? (met urban dus ook
je kan het zo zien, urban is een mand rotte appels (qua instelling) met een paar goede ertussen terwijl dat met dance (naar mijn mening) toch omgekeerd is. urban is ook de enigste stijl die mensen die mensen niet verbroederd maar juist agressief maakt omdat men i.v.m. status allemaal zo veel mogelijk meisjes willen scoren.
En de urban-minded mensen kunnen zich ook wel wat beter aanpassen aan de dance, want de meeste urban-vrienden die ik heb willen niets weten van dance rock of wat dan ook.
Ja hallo, als je de IC topics al langer had gevolgd dan had je al eerder geweten dat ik iig dat niet zo zie, maar je kan niet ontkennen dat er een groot verschil is in instelling tussen urban en dance.
Ik KOTS op dat soort mensen
ik liep ff de urban zaal in en heb juist schitterende vrouwen gezien..sorry maar naar de mannen kijk ik daar niet, not my cup of thea.
Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen
Ook voor jou is lezen klaarblijkelijk erg moeilijk, als je goed had gelezen wat er stond. Kon je duidelijk zien dat ik KOTS op mensen die een mes op iemands keel zetten. Vervolgens maak jij zelf een link met buitelanders. In feite ben jij nu diegene die zegt dat buitelanders messen op de keel van anderen zetten (in het algemeen). Jij wilt dit zelf zien als een vorm van discriminatie. Grappig hoe mensen altijd een slachtofferrol kunnen spelen
Trouwens iedereen die in Nederland woont en een NL paspoort heeft is een Nederlander, of wil jij jezelf graag als buitelander zien?! dan discrimineer jij je alleen zelf. En denk je dat ik met mijn bruine kleur 100% Nederlands ben
Lekkere mentaliteit! maar in Nederland zijn veel mensen altijd erg goed in het omdraaien van de rollen: slachtoffer is dader en moet eigenlijk zijn bek houden en de dader is eigenlijk zielig en onderdrukt en daarom verkracht die meisjes en steekt die mensen dood.
Misschien moet je gaan solliciteren bij Groen Links of heeft Wouter Bos nog een leuke baan voor je als kontlikker in de aanbieding.
rofl, die slechte sfeer hebben jullie zeker bij IC vandaan?
ok, ik geloof best dat et leuk was. was de prijs/kwaliteit een beetje in verhouding?
ok, ik geloof best dat et leuk was. was de prijs/kwaliteit een beetje in verhouding?
Uitspraak van Technokippieop maandag 19 december 2005 om 14:26:
Uitspraak van guygantic op maandag 19 december 2005 om 04:24:
En dat is thomas anderson - washing up
held!!!!!!
Haha, ja de mijne ook al
lekker nummer trouwens
doe lekker normaal, ben je zelf en ga uit je dak dat vind k genoeg hoef je geen speciale pakjes voor aan te hebben
Ben blij als ik mensen kan helpen met smaak!!!
Creeer jij je mening door PF of heb je het daadwerkelijk meegemaakt? De reden dat IC niet meer loopt, is omdat de formule van massa feesten niet meer werkt. De organisaties kampen met zijn allen met dit probleem. Het is niet meer zo vanzelfsprekend dat een massafeest zo uitverkoopt. Dit heeft niks te maken met urban. (misschien in jouw perceptie)
Zelfs bij evenementen met grote namen (waar geen urban is) zoals bijvoorbeeld Carl Cox & Friends zijn wel voorvallen geweest. Waar overigens meer is gebeurd dan een paar boze blikken. Op houseqlassics is het ook elke keer raak, idem dito. Ik wil alleen aangeven dat het bullshit is, dat je een muziekstijl kan linken aan aggressie. Het is hetzelfde als je zegt dat hardcore alleen maar rascisten aantrekt
2 Thijs: En op Nightmare is zeker niet gevochten Denk dat de sfeer op zo'n feest agressiever is dan op alle IC's bij elkaar.....
Alleen het feit alleen al dat deze discussie wordt gevoerd is al bewijs dat urban nou niet echt in het zelfde straat je ligt als dance
Formule van massafeesten werk niet meer haha dat is echt gek dat je dat zegt, SEnsation verkoopt altijd even makkelijk uit, TE gaat ook VOL, Qlimax was vol, Nightmare was ook bijna vol op dezelfde nacht als IC, (met veel meer betalende bezoekers) en er zijn veel feesten die in 2006 ook gewoon weer uitverkocht gaan, beetje gekke conclusie, IC loopt gewoon slecht door verschillende rederen en dat is o.a. veel feesten rond november/december en de aanwezigheid van "je weet wel " en de hoge prijs.
Alleen het feit alleen al dat deze discussie wordt gevoerd is al bewijs dat urban nou niet echt in het zelfde straat je ligt als dance.
Ik heb trouwens de Collabs sessions even zitten te beluisteren... het was niet, wat ik verwachtte trouwens. Ze hebben zich echt ingehouden, lijkt wel. Klinkt wel lekker overigens
Check je feiten Dit jaar waren alleen Q-dance & Monumental de enige 2 organisaties, die verzekerd waren van grote uitverkochte evenementen. (dit zuig ik echt niet uit mijn duim hoor )
Deze discussie werd gevoerd door 3 mensen...
Weet iemand eigenlijk wat ID&T zelf van zijn feest vond
en die intro in het begin duurde me te lang zeg
maar daarna ging het wel lekker
Niets tegenover de intro van Alter Ego
Dat werd zelfs gewoon vervelend op een gegeven moment Ben je daar geweest toevallig
ben ik blij dat ik muziek liefhebber ben
Formule van massafeesten werk niet meer haha dat is echt gek dat je dat zegt, SEnsation verkoopt altijd even makkelijk uit, TE gaat ook VOL, Qlimax was vol, Nightmare was ook bijna vol op dezelfde nacht als IC, (met veel meer betalende bezoekers) en er zijn veel feesten die in 2006 ook gewoon weer uitverkocht gaan, beetje gekke conclusie, IC loopt gewoon slecht door verschillende rederen en dat is o.a. veel feesten rond november/december en de aanwezigheid van "je weet wel " en de hoge prijs.
Het feest is juist op z'n hoogtepunt de paar edities vlak voor de grote massa erachter komt dat het een bruut concept is
Het is niet de URBAN muziek die voor problemen zorgt, maar de commerciele exploitatie daarvan.
Bewijs?
Rush in Adam
Now & Wow in Rdam
en nog vele andere club-avonden waarin muziek (house, club, r&b, classics, disco, funk, techno en tech) kunnen worden gemengd en een harmonisch geheel vormen....
Maar dan zonder de commerciele sticker erop waarop URBAN staat!
Alleen dat is voor massacomsumptie en marketing natuurlijk een beetje teveel en te moeilijk.
Het containerbegrip 'urban' stoot al tijden de (eclectische )liefhebbers van het eerste uur af!
De twee discussierende partijen onderkennen dit punt van beide zijden, maar ook vanuit eigen perspectief, zonder oog voor de andere kant.
jammer...
owjah, in NL zijn we met z'n allen wel heel erg verwend, toch?
Dat weten we hopelijk allemaal ook wel!?
Ik bedoel maar,...
Want eerlijk is eerlijk, deze line-up was zeer vernieuwend, origineel en legt een basis voor de 'wederopstanding' van IC.
En dat was gewoon nodig.
Dit soort feesten en line-ups zijn net als 'coffeeshops'; Alleen in NL!!!
En hoe meer we zeiken, hoe trotser we in wezen zijn dat het 'zomaar' kan, mag en goed geregeld is
Slordig van ze dan... hier is het onomstotelijk bewijs
het was wel leuk en gezzelig maar ze moeten weer dat hardstyle en harde techno terug doen.
en mocht weeer wel weer een bepaalde thema zijn.
ik dacht dat ik net zo als kreeg als vorig jaar (dacht ik)
toen was nog thema brazilie en kreeg je op reclame van die samba gedoe. toen was vette decoratie.iedreen kei leuk aangepast...zag achteraf nog ook live beelden met luna die kei errug uit zijn dak ging op zijn set enzo..nja dat moet dus weeer allemaal terug,dan maak je vind ik innercity interresant voor iedreeen en niet allen voor mensen die houden van urban,house,elektro...
maar voor rest oke maar als volgend jaar ook zo is..hou ik die 50 Eurotjes wel in mijn portomonee
hardstyle hoort niet thuis op innercity daar zijn ze niet meer begonnen.
laat ze maar lekker wat meer techno zalen doen
[quote element=message id=19345649]{element is niet toegankelijk}ik dacht dat ik net zo als kreeg als vorig jaar (dacht ik)
ennuh die kan ik niet zien????
die set van 2 many DJ's die gaat regelrecht op mn mp3gvd wat ga ik die lang aanhoren
House met Humor
ja gvd geen tiga!!!
hee coño...leuke naam trouwens ben je echt zo erg??
maar hoe krijg je 3voor12 opgeslagen als mp bstandje?? heb wel vaker rondgezocht maar is me nog niet echt helemaal gelukt...
Van wie was dat rock nummer nu ook alweer. Iedereen begon te springen op dat nummer, alleen niemand kende de tekst volgens mij
Collabs Sessions 3000 = een cd van collabs, en die staat niet op 3voor12.
alleen maar vanwege zijn Fruit remix
maar hoe krijg je 3voor12 opgeslagen als mp bstandje?? heb wel vaker rondgezocht maar is me nog niet echt helemaal gelukt...
hey weet iemand waar ik benny rodrigues en technesia kan downloaden
Ow ja ik bedoelde die set van hun dan op IC. Die stond er namelijk wel op, maar nu niet meer dus blijkbaar..
Evenals Sander Kleinenberg dus..