Partyflock

Forumonderwerp · 836504
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
:D :D

een vriendin van me is er heen, het wordt haar eerste feestje en die gaat ontzettend uit haar dak!!!

:woep:

ben benieuwd wat iedereen er van vond!!

8)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Hmmmm wat ik er zo van lees vonden de meeste het een boutfeest.

Al die opmerkingen onder al die vele foto's :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 09:46:
Hmmmm wat ik er zo van lees vonden de meeste het een boutfeest.

Denk dat 'de meeste' ook geen echte liefhebbers waren, maar gewoon mensen die een gratis kaartje hadden en gewoon er naar toe gingen omdat het gratis was.
De liefhebbers van electro, of de andere stromingen die gepresenteerd waren vonden het waarschijnlijk wel top :)

Waarschuw beheerder
heb me prima vermaakt geef eerlijk toe dat ik niet gegaan zou zijn zonder vrijkaart, maar dat komtomdat ik elokatie bout vind. maar de muziek was erg lekker:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hutch21 op maandag 19 december 2005 om 09:59:
Hmmmm wat ik er zo van lees vonden de meeste het een boutfeest

op foto's zie je ook geen lachende mensen!
Waarschuw beheerder
Ik heb geen spijt dat ik niet gegaan ben.

Vrienden van ons zijn wel geweest en zijn uren eerder naar huis gegaan, vonden het ontzettend tegenvallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 19 december 2005 om 10:14:
foto's zie je ook geen lachende mensen!

precies, en op 1 foto zit de helft van de mensen gewoon op de grond :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:22:
precies, en op 1 foto zit de helft van de mensen gewoon op de grond

ja was een super feest :/
ben er 3 keer geweest...3 keer vol bagger

Zegt genoeg toch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 19 december 2005 om 10:28:
ja was een super feest
ben er 3 keer geweest...3 keer vol bagger

Zegt genoeg toch!

Flop van de eeuw :D

Ben er wel geweest, maar behalve dat er redelijk gedraait werd, vond ik er echt geen hol aan. Totaal geen sfeer. Voor mij is IC verleden tijd, zeker met die verneukte concept.

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een leuk feest. Lekker lopen dansen en verder een leuke avond gehad... niets gezien van de urban zalen
Waarschuw beheerder
Ik vond het juist wel vet hahaha.....maar goed...misschien lag het er aan dat ik zoals altijd zin in een feestje heb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:36:
Voor mij is IC verleden tijd,

was het bij mij al een jaar geleden
Waarschuw beheerder
............wat wordt ik soms moet van dat publiek hier....
komen er geen dana darkrave technoboy dan is het ook weer niet goed.... vond dat ic net goed bezig is.. heb een heerlijke nacht gehad met goede dj's!! zoals 2 many dj's, tiga, techasia en speedy j en chris L.... vind HS en HC ook lekkere muziek hoor.. maar een keer een feest zoals dit vond ik een geweldige nacht.. lekker de ruimte.. nergens te druk.. in de zalen was het niet te rusig.. en zeg eerlijk die banken waren toch erg lekker.. tevens dat house en urban niet samen gaan.. daar ben ik ook niet mee eens... vond het wel relax.. maar als IC een succes wilt worden dan moeten ze echt volgend jaar Underwold of Prodigy ofzo iets...
Waarschuw beheerder
ik vond het vorig jaar al kut :yes: door bepaalde mensen die erg irri waren :[

en daarom ben ik dit jaar niet gegaan :d en als ik de reactie's zo lees ben ik blij dat ik niet gegaan ben.

[img width=440 height=296]http://groups.msn.com/_Secure/0SgACAzIXv3t535iRZOmfYkUP3w0vQpPxvJpOHcC*9NoAi3YLZUHmYWI0QB9EhGL7LkGQ2eR9A44LNdU9Qy1JHZVJW4UeZaHbgqzCj9CgAeFgSSi4yMzIeA/id-tgeenrnb.jpg?dc=4675505130965942337[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op maandag 19 december 2005 om 10:57:
............wat wordt ik soms moet van dat publiek hier....

Wat wordt ik soms moe van mensen waarbij ik mijn mening niet mag verkondingen :/

speedy j en chris L

Hebben super gedraait!

Underwold of Prodigy

Eindelijk eens een slimme opmerking, zou wel errrug vet zijn :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:00:
Wat wordt ik soms moe van mensen waarbij ik mijn mening niet mag verkondingen

je mening is altijd welkom.. maar wat ik bedoelde met deze op merking is dat volgens sommige is er nooit wat goed... kijken niet verder dan een muziek soort.. en als er een keer wat anders wordt gedaan dan is het gelijk niet goed en vooraf voor een feest is het al kutzooi...
Waarschuw beheerder
Eindelijk eens een slimme opmerking, zou wel errrug vet zijn

vond Chris L. en Speedy J. toch ook goed :P :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op maandag 19 december 2005 om 11:12:
vond Chris L. en Speedy J. toch ook goed

Zeker, maar een optreden van de prodigy sla ik zeker niet af :D

Waarschuw beheerder
Underwold of Prodigy

Eindelijk eens een slimme opmerking, zou wel errrug vet zijn

Mee eens.

*Denkt terug aan de Impulz Outdoor editie met Underworld*

Alles klopte toen!

Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was Innercity zeg. Om 23h00 binnen, en bij Benjamin Bates hing al meteen een goeie sfeer. Niks rustig inkomen, meteen los gaan... Dan ff 2 many dj's gechecked, maar dat kon me niet echt bekoren. Terug naar de progressive om Sander K. te checken. Lekkere set, maar dan wordt het toch echt tijd voor het stevigere werk. Door naar Dave Clark, en dat was dan ook meteen het hoogtepunt van de nacht. Wat kan die vent draaien zeg, niet normaal... Vervolgens nog stuk van Chris Liebing & Speedy J. gechecked, was niet zo hard als verwacht, maar daarom niet minder goed. Het nadeel was dat Dave Clark echt niet meer te overtreffen was. Dan nog ff Technasia gezien, om de avond uit te swingen en springen bij DJ Touché (jammer dat daar zo weinig publiek was, want dit is toch echt een topdj).

Over de aankleding niks te mauwen, de visuals bij met name Prog (en ook main) waren dik in orde - techno en electro was wel wat minder, maar schijt, het gaat om de muziek...

En de geluidskwaliteit was perfect! Hard, maar tegelijkertijd kon je elkaar goed verstaan.

En gratis koffie om 7.00h... het is maar een klein gebaar, maar het maakte het wel helemaal af. Hulde aan de organisatie. Topfeest!

Waarschuw beheerder
Underwold of Prodigy ofzo iets...

Kan niet.. zit Mojo(poly) altijd tussen...

Dat Underworld op Impulz stond was puur geluk voor UDC omdat een festival in NL waar Underworld zou optreden niet door ging ;) Toen heeft Mojo het aangeboden aan UDC.

Groove Armada op Lovefields was voor het eerst dat zo'n grote act op een dancfestival stond en hou kwam dat? Juist.. door de samenwerking van Extrema en Mojo. (die inmiddels beëindigd is)

Overigens blijft het jammer hoor.... De reden dat 2 many dj's niet live waren op IC onder de naam Soulwax heeft waarschijnlijk ook met bovenstaande te maken. Die live act van Soulwax nite version die rockt zo ongelovelijk hard..!
Maar de djset was ook niet verkeerd hoor... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:41:
Dat Underworld op Impulz stond was puur geluk voor UDC omdat een festival in NL waar Underworld zou optreden niet door ging Toen heeft Mojo het aangeboden aan UDC

ik snap dan niet dat UDC z'n act aanneemt, voor het publiek zou dan de reden zijn,

maar op deze manier laat je je weer naaien door Mojo (lees clearchannel want mojo bestaat eigenlijk neit meer)

ID-T heeft dat meegemaakt met mysteryland 2002 volgens mij, dat ze underworld geboekt hadden maar volgens mojo wou underworld niet op een oridinaire rave staan,

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Underwold of Prodigy ofzo iets...

En al zou het al kunnen, krijg je weer dat mensen alleen daarvoor komen en na dat ene uurtje weer naar huis gaan. En ooh wat was de rest van de muziek saai zeg.. Vorige maand ook zo op Electronic Beats Fest. Het is ook niet snel goed :(

Uitspraak van guygantic op maandag 19 december 2005 om 04:21:
das Phonique feat. die elfen - the red dress (tiefschwarz rmx)

Ik hou van je

Waarschuw beheerder
Kan niet.. zit Mojo(poly) altijd tussen...

Mojo heeft een grote hand gehad in IC ;)

Waarschuw beheerder
Ik vondt het TOP
begrijp de kritiek op de aankleding niet zo goed, ik vond dat ze er echt werk van gemaakt hadden. De progressive area was fantastisch mooi gedaan met die witte draperieen. Daardoor kreeg je in de kille ongezellige hal die het gewoon is, toch het gevoel dat je in een intieme club stond.

We zijn begonnen bij Bart Skils, die was lekker bezig en het publiek was erg gretig. Om 11 uur ging menigeen al goed uit zijn dakkie. Daarna ff een ronje gelopen en een tijdje bij Steve Rachmad gestaan. Dikke shit (y) !! Techno area was niet heel gezellig aangekleed maar dat boeit mij eigenlijk ook niet zo. Daarna ook kort even de andere area's gekeken. De main was HUGE :-O !!

Ik vond dat ze leuke chill outs hadden gemaakt met gezellige hangbanken en zo, echt prima geregeld ! Plees waren dik in orde, de barren niet zo druk en het volk was gezellig. De hele nacht eigenijk bij Progressive gestaan, tussendoor alleen heel even bij Tiga gaan kijken. Sander Kleinenberg draaide onwijs vet en ook die gast na hem (Naam ??) deed het erg goed. Benny sloot af, en ik begrijp de commentaren die ik op zijn set lees ECHT niet. Ik heb Benny al heel vaak zien draaien en ik vond hem zaterdag echt goed. Hij was wel heel erg naar de klote, maar dat deed niets af aan zijn draaikunsten.

Sterker nog: ik wilde eigenlijk naar Chris Liebing, maar omdat Benny zo dik stond te draaien zijn we daar niet eens geweest :-D

ID-T: keep it up. Volgend jaar zeker weer Innercity

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey maar mensen de enigste nadeel was dat het gewoon te duur
was

als het 30 euro was geweest dan was het egt wel een vet feest
en had je veel meer partyminded people daar..

ik heb het egt reuze naar me zin gehad maar was egt geen
50 euro waard denk dat iedereen die er heen is geweest
wel daarmee eens is

want voor 50 euro verwacht ik egt wel lasers maar NEE.

2manydjs waren gewoon te vet en DAVE ooooeeewww veelste
gruwlijk

en van speedy en chris....daar werd ik egt effe helemaal
naar man ..had veel meer verwacht van hun werd helemaal
gek van die 10 minuten duurende intro
Waarschuw beheerder
donateur
Over het algemeen dus wel een "redelijk" feest als ik het gemiddelde van de reactie peil.

Als ze volgens jaar voor urban nou ook eens wat andere Dance neerzetten kan het weer een volwaardig dance-feest worden.

Let's hope so.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ribas op maandag 19 december 2005 om 12:28:
want voor 50 euro verwacht ik egt wel lasers maar NEE.

ik kom toch echt voor de muziek ipv de lichten...
maar daarnaast vind ik lasers niet echt bij de muziek van deze innercity passen...de vette parspot wand bij main daarentegen, of de led balken bij elektro juist weer wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar snapook niet waarom ze dit feest blijven geven. In '99 was het al een minder feest met kijkers-publiek en veel gratis kaarten en na 6 jaar nog steeds niks geleerd van de vorige jaren (okay, dat ze 1-richtingsverkeer instellen, omdat gangen volliepen, maar lees net dat dit ook weer is teruggedraaid)

Het lijkt er beetje op dat id&t contract met de rai voor aantal jaar moet nakomen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:12:
Mojo heeft een grote hand gehad in IC

Nou ik kan het me bijna niet voorstellen aangezien de twee elkaar totaal niet liggen... ID&T heeft zelf een heel artikel geschreven een jaartje geleden in ID&T Magazine genaamd 'MOJOPOLY' En daar was Mojo echt niet blij mee...

Daar stond o.a. in wat ik eerder schreef....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei, het was geen slecht feest, alleen niet de naam innercity waard!
Zo te lezen hadden ze net zo goed één zaal kunnen hebben met bv. Dave Clarke, Tiga, Lieblin & speedy j en Sander K.

Ik ben benieuwd of er weer in Innercity is volgend jaar!

Doe mij dan maar Tiefschwarz, ozgur can en Angello & Ingrosso bv

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt super goed vermaakt :D
Ik vind het eigenlijk wel heel relaxed dat het klein is!
Je had lekker de ruimte :jaja:
Vond de zalen leuk aangekleed en eigenlijk veel leuker nu dan met al die poeha ;)
Conclusie :D Ik heb weer een superfeestje gehad!
En dat gratis ;)
Waarschuw beheerder
wat ben ik blij dat ik niet ben gegaan...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 13:07:
[quote element=message id=19261660]{element is niet toegankelijk}Mojo heeft een grote hand gehad in IC

Nou ik kan het me bijna niet voorstellen aangezien de twee elkaar totaal niet liggen... ID&T heeft zelf een heel artikel geschreven een jaartje geleden in ID&T Magazine genaamd 'MOJOPOLY' En daar was Mojo echt niet blij mee...

Daar stond o.a. in wat ik eerder schreef....[/quote]

Mooi artikel was dat!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het weer een geweldig feest dit jaar. Heb geen last gehad van missende lasers of slecht licht. ik vond t juist leuk dat elke zaal een andere kleur licht had! De muziek was bovendien erg goed, heb me geen minuut verveeld :D

Waarschuw beheerder
Als je er niet geweest ben kun je niet oordelen.

Had ook gratis kaartje en t was zeer goed te doen.. Hele avond in de techno gestaan en samen met al mn vrienden lekker lopen freaken vooraan. Voor ons dus wel zeer geslaagd.
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, als je gratis gaat is, kun je ook zo weg gaan en is alles meegenomen ;)

Waarschuw beheerder
Zit elke week wel op een feesje en tuurlijk is het relaxt dat je een free ticket hebt, maar uiteindelijk is het toch wat je er zelf en met anderen van maakt... De muziek was ok. Op de aankleding heb ik geeneens gelet.

Feit blijft wel dat het een massa feest blijft.
Waarschuw beheerder
Ik vond het super, no bullshit gewoon relaxte muziek, niet te veel poespas overal snel bij en de zalen goed genoeg gevuld. Alleen dat urban publiek, alter ego en benny waren voor mij de hoogtepunten.
Waarschuw beheerder
Idd voor mensen die wel van die muziekstijlen houden, electro en minimal enzo vond ik het een topfeest kom me toch echt prima vermaken maar misschien idd de urban en de nederhop dr uit gooien kunnen ze misschien op zoek naar een nieuwe locatie..!
Artiest Jochem
Waarschuw beheerder
Sander Kleinenberg & Nic Fanctulli DE Helden van Innercity!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond 't ook een heerlijk feestje!

zoals ik al ergens onder een foto heb gezet:

Zoveel negatief commentaar... denk niet dat je aan de hand van zo'n foto kunt oordelen hoe 't feest was, ik heb inmiddels 6 Innercity's meegemaakt, en zag de laatste jaren een dalende lijn. Dit jaar gratis kaarten en dus toch gegaan, en ik wil ID&T complimenteren met de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen want ik vond 't een topfeest, en misschien heb ik op dan op de juiste plaats gestaan want daar stonden de mensen absoluut niet stil, en was de sfeer zeker wel goed!!

Hier in dit topic lees ik ook weer de gebruikelijke zeikreacties zonder ook maar ergens die mening te onderbouwen, verder een hoop gezeur van mensen die wel gaan maar de muziek niets vinden, verdiep je dan van te voren eerst even in wat je er te verwachten valt! ik bedoel.. als ik naar een concert van Frans Bauer zou gaan kan ik achteraf toch ook moeilijk gaan roepen dat ik 't kut vond omdat ze geen 'trens' draaiden :S

Innercity kwam dit jaar boven al mijn verwachtingen uit!

nog even een korte samenvatting van m'n avond:

Binnenkomst verliep vlekkeloos, 't garderobesysteem dat gehanteerd werd op IC was gelukkig vervangen door kluisjes van lockerbox.nl,
Op onze weg naar de main nog heel ff bij de techno gestaan waar Rachmad op dat moment al behoorlijk stevig aan 't draaien was...
Weg vervolgd naar 2 Many DJ's... Damn wat was dat een fockin' lekkere set, had die gasten nog nooit live gezien, maar ze weten d'r wel een feestje van te maken zeg!! vervolgens de set van Sander Kleinenberg bijgewoond, ook een dikke set.
Vervolgens terug naar de main voor Alter Ego live, ik had in 't begin moeite met erin komen, en aan de mensen in de zaal te zien was ik niet de enige, toen ze vervolgens 'Rocker' live speelde kwam er meer beweging in de zaal. ik had eigenlijk verwacht dat ze op die tour door gingen, maar toen na 'Rocker' een live versie van 'Betty Ford' kwam ging 't helemaal los, compleet gas geven! en alsof dat nog niet genoeg was voerde ze 't tempo nog wat op en was 't laatste gedeelte van hun liveact snoeihard, heb m'n poten onder mijn lijf uit staan schoppen!! erg vet!!!
Toen vond ik 't (dacht ik) tijd om effe te gaan chillen, maar.... toen Technasia z'n eerste plaat instarte kon ik de dansvloer echt niet meer verlaten. Heb d'r een favoriet bij hoor!!! Wat draaide die man een zwaar vette set, stevige, zeer energieke, harde maar toch ook heerlijk funky techno tot op 't eind van de avond, en daarom toch m'n lichaam tot 't uiterste afgebeuld

Waarschuw beheerder
VET! GEWELDIG! Ik heb me wel vermaakt!
Artiest {SHOWLIST artist 56558, 85981}
Waarschuw beheerder
snap niet dat er mensen zijn die wel gaan,daarna weer zeggen het was weer niks,en volgend jaar gaan ze weer terwijl je weet het zal nooit wat worden met innercity,hoor alleen maar mensen klagen blijf dan thuis en laat je dan ook niet lokken met gratis kaartjes,of is het normaal voor een feest dat ze kaarten weggaan geven iedereen weet toch de vetste feesten zijn al lang van te voren uitverkocht,en als ze dan tot de laatste dag blijven lummelen met kaarten dat zegt toch ook al genoeg.
nee ben 1 keer geweest in den beginne en toen was het al bagger dus ben voor mij hoeft het echt niet meer.
bouw mijn eigen feesie wel op andere lokatie's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt teveel mensen hier die gewoon hun maula moeten houden als ze er niet zijn geweest. Id&t wist dat innercity niet meer ging lopen. Dus hebben ze gewoon wat anders gedaan. En iedereen die ik op innercity heb gesproken vond het helemaal tegek....Iedereen hoorde je : ja het is weer eens lkr wat anders en dr zijn veel gezellige mensen.

Ik betwijfel alleen of het wel zo slim is om het nog de naam innercity te geven. Maar daar hadden ze bij id&t een hele filosofie voor (luister naar interview olga zegers op www.3voor12.nl) Normaal heb ik trouwens ook een pleurishekel aan de rai maar deze keer was het helemaal top geregeld. Dus volgende jaar als er weer zo''n line-up staat + idd een prodigy of een audio bullys dan ga ik cker weer en ben ik dr ook bereid om geld voor neer te leggen

Waarschuw beheerder
heb me weer prima vermaakt daar!!!
niet te druk, goeie muziek en gezellige mensen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:38:
En gratis koffie om 7.00h... het is maar een klein gebaar, maar het maakte het wel helemaal af

(y)

Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt (y)
Waarschuw beheerder
volgens mij ben ik dan 1 van de 20 mensen die WEL de volle mep voor t feest heeft neergelegd EN t helemaal top (Y) vond!! 8)

ik was pas vrij laat binnen, maar heb t vanaf minuut 1 tot 7.01u gruwelijk naar mn zin gehad!! :jaja:
als 1e t laatste kwartier van 2manydjs meegemaakt (op aanraden van broerlief) en vond t echt de moeite waard! daarna, staan springen en dansen op dave clark; wat n geweldige set! :respect:
en toen eigenlijk bij benny R. beland, en daar niet meer weggegaan! wat iedereen ook te klagen heeft; uiteindelijk maak je toch je eigen feestje... en wie of wat r dan ook draait, als t je goed in de oren klinkt is dat toch het allerbelangrijkste!? en als je dan ook nog leuke, lieve mensjes om je heen hebt, is dat toch n ideale avond? (L) :) wat de aankleding betreft; ik hou me daar eigenlijk nooit mee bezig, dat doet toch niks af aan de kwaliteit van n feest? :vaag:

nee, al met al vond ik het weer n superfeest! en denk dat ik dan ook volgend jaar wederom vd partij zal zijn :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:38:
En gratis koffie om 7.00h... het is maar een klein gebaar, maar het maakte het wel helemaal af. Hulde aan de organisatie. Topfeest!

Zal wel gewoon een stunt zijn geweest van DE en niet ID&T maar toch tof ja :D
Alleen jammer dat ik geen zin in koffie had :P