| Betreft: | evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00 |
8000 x 50 euro = 400.000 euro
best een hoop he.
wat jammmeerrr geen setje van Tiga erbij...die gozer moet eens toelaten dat ie gtaped wordt!! maar even 2manydj's aan t luisteren...kijken watik gemist heb
Ik wil t setje van Technasia
k wil t setje van Technasia
PRECIES! Dat is dus wat ik eigenlijk ook zeg, al zul je mijn reply als kritiek gezien hebben
Dat was IC zoals het de eerste editie was. Dat was voor 25.000 man, twee zalen en verder geen geneuzel. Zo had het mijns inziens altijd moeten blijven en niet dat hele circus wat het daarna werd. 60 piek, Trance en Techno en gewoon lekker los gaan met z'n allen.
Dat ze nu weer kleiner gegaan zijn juich ik toe, al vraag ik me af of ze dat ook gedaan zouden hebben als het vorig jaar gewoon uitverkocht gegaan was. Maar de prijs was nog steeds veel te hoog. Daarbij heb ik het idee dat Trance&Techno veel dichter bij elkaar stonden (en dan heb ik het niet over blije Gielen-trance maar wel over gasten als Marco V. of Marcel Woods die toch aardig richting tech-trance zitten) dan Urban&Techno. Ik lees hier vooral dat mensne slechts in de techno/minimal zalen geweest zijn. Waardoor je dus nog niet echt dat saamhorigheidsgevoel hebt dat je met zn allen de RAI op zn kop aan het zetten bent.
Het is al zo'n lelijke saaie hal. Mijns inziens werkt het daar alleen met twee grote zalen waar je zorgt voor vette verlichting en waar gewoon duizenden mensen SAMEN uit hun dakkie gaan.
Dus omdat het in een verslag van 3voor12 stond is het zo
Sorry hoor, maar Techno ligt zeker dichter bij Trance. Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien. Ik loop er altijd party dressed bij en dans altijd tot het uiterste met mijn glowsticks in mijn hand... en viel mij gewoon op dat ik echt de enige was die zo hard ging (en nee dat was niet van de drugs).
Ik was ook niet de enige die dit opviel, maar de hele groep.
En dat Urban ik hoop nu echt dat ID&T het begrepen heeft. Vanaf 2003 kon je het zien, 2004 weer en nog erger en dit jaar zoals je kon zien in een posting boven mij vond een medelander het nodig om een mes op de keel van een maat van mij te zetten.
Ik KOTS op dat soort mensen, ik en de mensen die met mij gaan stappen, zijn echte feestmensen en komen PUUR om te dansen, te lachen etc. Dat Urban moet echt gewoon hard oprotten want er liepen een hoop van die chagohoofden rond op IC die echt constant agressief uit "hun bek" keken.
Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen
maar incidentele geweld maak je (helaas) mee in elke scene
Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen...
met mijn glowsticks
Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???
Jonge, je bent niet geweest nogmaals, blijft maar doorzeiken omdat "het concept is verkracht" Die broeken die je draagt zijn ook alweer jaren passe. En wat jij met 50 ct hebt weet ik niet maar blijkbaar weet je zo weinig van muziek dat je denkt dat Urban alleen maar goedkope nepgangster rap is. Luister es naar Pete Philly ofzo!
Der waren genoeg echte party minded people, ze zijn echt omdat ze toleranter zijn dan jij, wat maakt het nou uit dat er ook andere muziek wordt gedraaid. Ik heb nix geen last ervan gehad en heb me juist erover zitten "verbazen" dat het ook zo kan
Uitspraak van realfoxylady op maandag 19 december 2005 om 20:35:
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???
Kijk... Jij begrijpt het...
en er waren echt juist bar weinig echte party-minded people, ben er zelf niet geweest maar ik heb wel oren en ogen van onze heer gekregen om op verschillende fora dingen te lzen en om reacties van anderen door de foon te horen
Denk eens ff na man, je reageert soms als een bepaalde hippie hier altijd ook op PF deed. Ook als een kip zonder kop alles napraten wat zogenaamd in de op dat moment "populaire" blaadjes voor trendsetters stond...
Maar goed blijkbaar heb jij een blaadje nodig om te weten wat wel en niet hip is, wat wel en not done is etc.
Verder glowsticks zijn voor mij, alleen maar om bepaald lichteffect te creeeren met mijn danspassen etc. Maar de personen die mij kennen weten wat ik hiermee bedoel.
Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen... maar goed dat is blikjbaar "hip" (sorry hoor ik word ook al wat ouder, verder is het simpelweg MIJN mening en ik ben niet iemand die zijn mening kopieert uit "hippe" blaadjes).
Verder ben ik ook in de Urban geweest, heb ik daar ook ff gedanst (ja ik dans op alles). Maar feit is en feit blijft dat het overgote gedeelte gewoon agressief is. Dat jij je gelijk aangevallen voelt (als Indo ), snap ik dus echt niet. Sinds 2003 zijn er problemen op IC geweest zoals algemeen bekend is en in 2004 ging dit nog een aantal stapjes verder. En ja het waren allemaal marokkanen, dit zelfde gebeuren zie je al jaren ook in dancings, clubs etc. En dit zeg ik dan ook niet als een mediahype want ik ervaar dit al bewust, waarbij dit echt overmatig aanwezig was en dan ook op straat meegerekend voor een jaar of 12.
Ben het helemaal met Alexander eens, het urban publiek is nou niet bepaald modieus als het gaat over tolerantie, en qua kleding zijn ze een soort mix tussen Coolcat en de klerenkamer van 50-cent , en het nou echt niet modieus omdat een paar hippe bladen urban nog steeds zitten te hypen .
Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd.
Ten tweede, ik voel me niet aangevallen (nu wel) Ik heb gewoon een hekel aan zogenaamde partypubliek, dat geen respect heeft voor andere muziekstijlen.
Ten vierde, house & urban niet samen? In welke categorie plaats jij dan Junior Jack, Kid Creme, Brian S, Victor Coral?
Maak de kat even wijs dat voordat urban bestond er geen problemen waren op ID&T evenementen. Dan geef je aan dat ik niet nadenk... kom op: waar wil je deze discussie heen leiden dan?
Mijn vraag is aan Alexander en Thijs1984: Met deze wetenschap... komen jullie volgend jaar weer? (met urban dus ook
je kan het zo zien, urban is een mand rotte appels (qua instelling) met een paar goede ertussen terwijl dat met dance (naar mijn mening) toch omgekeerd is. urban is ook de enigste stijl die mensen die mensen niet verbroederd maar juist agressief maakt omdat men i.v.m. status allemaal zo veel mogelijk meisjes willen scoren.
En de urban-minded mensen kunnen zich ook wel wat beter aanpassen aan de dance, want de meeste urban-vrienden die ik heb willen niets weten van dance rock of wat dan ook.
Ja hallo, als je de IC topics al langer had gevolgd dan had je al eerder geweten dat ik iig dat niet zo zie, maar je kan niet ontkennen dat er een groot verschil is in instelling tussen urban en dance.
Ik KOTS op dat soort mensen
ik liep ff de urban zaal in en heb juist schitterende vrouwen gezien..sorry maar naar de mannen kijk ik daar niet, not my cup of thea.
Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen
Ook voor jou is lezen klaarblijkelijk erg moeilijk, als je goed had gelezen wat er stond. Kon je duidelijk zien dat ik KOTS op mensen die een mes op iemands keel zetten. Vervolgens maak jij zelf een link met buitelanders. In feite ben jij nu diegene die zegt dat buitelanders messen op de keel van anderen zetten (in het algemeen). Jij wilt dit zelf zien als een vorm van discriminatie. Grappig hoe mensen altijd een slachtofferrol kunnen spelen
Trouwens iedereen die in Nederland woont en een NL paspoort heeft is een Nederlander, of wil jij jezelf graag als buitelander zien?! dan discrimineer jij je alleen zelf. En denk je dat ik met mijn bruine kleur 100% Nederlands ben
Lekkere mentaliteit! maar in Nederland zijn veel mensen altijd erg goed in het omdraaien van de rollen: slachtoffer is dader en moet eigenlijk zijn bek houden en de dader is eigenlijk zielig en onderdrukt en daarom verkracht die meisjes en steekt die mensen dood.
Misschien moet je gaan solliciteren bij Groen Links of heeft Wouter Bos nog een leuke baan voor je als kontlikker in de aanbieding.
rofl, die slechte sfeer hebben jullie zeker bij IC vandaan?