Partyflock

Forumonderwerp · 836504
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
:D :D

een vriendin van me is er heen, het wordt haar eerste feestje en die gaat ontzettend uit haar dak!!!

:woep:

ben benieuwd wat iedereen er van vond!!

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 22:26:
helemaal mee eens
ga jij maar eens ff lekker 15 pillen eten. vertel je ons later hoe het was

Wel eens gedaan (geen 15 maar goed) en zo tot de conclusie gekomen...... baby's :S
Waarschuw beheerder
Ik wil t setje van Technasia :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:03:
8000 x 50 euro = 400.000 euro
best een hoop he.

Idd een hoop geld maar geen winst voor deze IC

Ze zullen door de kosten te idd alles zo minimaal mogelijk habben gehouden, kan ik me op zich wel voorstellen, alhoewel goede muziek en een mooi decoor smanen natuurlijk een perfecte combi vormen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 19 december 2005 om 23:05:
wat jammmeerrr geen setje van Tiga erbij...die gozer moet eens toelaten dat ie gtaped wordt!! maar even 2manydj's aan t luisteren...kijken watik gemist heb

Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 19 december 2005 om 23:10:
Ik wil t setje van Technasia

Heb geduld...
Veel Innercity-sets zijn opgenomen door 3VOOR12 en binnenkort te beluisteren bij onze deejaysets.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 23:12:
Idd een hoop geld

misgelopen

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 19 december 2005 om 23:12:
maar geen winst voor deze IC

Dat lijk me zeer duidelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 19 december 2005 om 23:10:
k wil t setje van Technasia

Ik ook :yes:
Wat was hij goed zeg (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 19 december 2005 om 05:40:
PRECIES! Dat is dus wat ik eigenlijk ook zeg, al zul je mijn reply als kritiek gezien hebben

Dat was IC zoals het de eerste editie was. Dat was voor 25.000 man, twee zalen en verder geen geneuzel. Zo had het mijns inziens altijd moeten blijven en niet dat hele circus wat het daarna werd. 60 piek, Trance en Techno en gewoon lekker los gaan met z'n allen.

Dat ze nu weer kleiner gegaan zijn juich ik toe, al vraag ik me af of ze dat ook gedaan zouden hebben als het vorig jaar gewoon uitverkocht gegaan was. Maar de prijs was nog steeds veel te hoog. Daarbij heb ik het idee dat Trance&Techno veel dichter bij elkaar stonden (en dan heb ik het niet over blije Gielen-trance maar wel over gasten als Marco V. of Marcel Woods die toch aardig richting tech-trance zitten) dan Urban&Techno. Ik lees hier vooral dat mensne slechts in de techno/minimal zalen geweest zijn. Waardoor je dus nog niet echt dat saamhorigheidsgevoel hebt dat je met zn allen de RAI op zn kop aan het zetten bent.

Het is al zo'n lelijke saaie hal. Mijns inziens werkt het daar alleen met twee grote zalen waar je zorgt voor vette verlichting en waar gewoon duizenden mensen SAMEN uit hun dakkie gaan.

Ik maakte ook op dat het kritiek was ;)
Waar baseer je op dat trance & techno dicht bij elkaar liggen? De nadruk van deze IC lag meer op groovy/funky muziek. Dat is ook de reden waarom er nergens echt "gebeukt" werd. IC is nu meer verlengde geworden van de clubs, waar house de overhand krijgt. In de clubs is gebleken dat urban een succes is. Bovendien is eclectic urban een breed begrip wat varieert van r&b, house naar techno ( lees het verslag van 3voor12

Innercity is naar mijn mening hipper geworden qua publiek. Dit lees je heel duidelijk in het verslag van 3voor12. Ik heb persoonlijk nog nooit zoveel mooie (modieuze) mensen gezien op een ID&T evenement.

Je leest hier op PF dat de meeste mensen naar de techno zijn gegaan maar dat is dus een vertekend beeld. PF is qua stijlen harder georienteerd, dus dan krijg je automatisch meer reacties vanuit de techno hoek ;) Urban lijkt hier op PF af en toe een vies woord en absoluut not done.

Ik geloof echt dat het concept zoals IC nu is, een succes wordt de komende jaren.
Waarschuw beheerder
Dus omdat het in een verslag van 3voor12 stond is het zo :s

Sorry hoor, maar Techno ligt zeker dichter bij Trance. Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien. Ik loop er altijd party dressed bij en dans altijd tot het uiterste met mijn glowsticks in mijn hand... en viel mij gewoon op dat ik echt de enige was die zo hard ging :) (en nee dat was niet van de drugs).

Ik was ook niet de enige die dit opviel, maar de hele groep. En dat Urban ik hoop nu echt dat ID&T het begrepen heeft. Vanaf 2003 kon je het zien, 2004 weer en nog erger en dit jaar zoals je kon zien in een posting boven mij vond een medelander het nodig om een mes op de keel van een maat van mij te zetten.

Ik KOTS op dat soort mensen, ik en de mensen die met mij gaan stappen, zijn echte feestmensen en komen PUUR om te dansen, te lachen etc. Dat Urban moet echt gewoon hard oprotten want er liepen een hoop van die chagohoofden rond op IC die echt constant agressief uit "hun bek" keken.

Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 01:46:
Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien.

Bedankt!!!

ps: Je vriendin had cker beenwarmers van koeiestof aan...
Waarschuw beheerder
donateur
Dus omdat het in een verslag van 3voor12 stond is het zo

Sorry hoor, maar Techno ligt zeker dichter bij Trance. Verder heb ik nog never zulk slecht en unparty dressed people gezien. Ik loop er altijd party dressed bij en dans altijd tot het uiterste met mijn glowsticks in mijn hand... en viel mij gewoon op dat ik echt de enige was die zo hard ging (en nee dat was niet van de drugs).

gast, denk aan je hart :aai:
Ik was ook niet de enige die dit opviel, maar de hele groep.

Denk aan je eerste antwoord ;) dus is het ook maar zo?

Naar jouw mening ben jij partydressed en partyminded als je met je glowsticks rondloopt en hard gaat?
Dit is nu juist de reden waarom trance juist buiten de boot valt ;) check deze foto's & en deze eens... en jij wilt nog steeds beweren dat dit slecht geklede mensen zijn? :)

En dat Urban ik hoop nu echt dat ID&T het begrepen heeft. Vanaf 2003 kon je het zien, 2004 weer en nog erger en dit jaar zoals je kon zien in een posting boven mij vond een medelander het nodig om een mes op de keel van een maat van mij te zetten.

Ik KOTS op dat soort mensen, ik en de mensen die met mij gaan stappen, zijn echte feestmensen en komen PUUR om te dansen, te lachen etc. Dat Urban moet echt gewoon hard oprotten want er liepen een hoop van die chagohoofden rond op IC die echt constant agressief uit "hun bek" keken.

Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen

Ik vind het heel vervelend voor je dat je maat dat is overkomen maar om nu de hele urban op af te zeiken, slaat echt werkelijk nergens op. Alsof urban publiek alleen maar uit is om ruzie te maken. Dan zou er bij wijze van spreken elke week ruzie moeten zijn in de clubs... dan praten we over grote clubs zoals de Now&Wow, Escape enz.
Nu ga ik je niet betichten dat je kortzichtig denkt maar probeer eens verder te denken dan je neus lang is. Nogmaals spijtig dat het naar is verlopen maar incidentele geweld maak je (helaas) mee in elke scene. Als je kotst op het urban publiek, blijf lekker weg dan. Er zijn genoeg andere feesten, wat wel in jouw categorie valt van glowsticks en hardgaande mensen (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 02:38:
maar incidentele geweld maak je (helaas) mee in elke scene

Lekker niet bij minimal ;)
Maar serieus, ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt in jullie discussie.

Wat pleit voor Alexander: Urban trekt jammergenoeg veel fout volk aan (laten we het beestje een naam geven: een aantal herrieschoppende Marokkanen), ik generaliseer niet Ollie, heb bij elk incident(je) of onvriendelijk gedrag dat ik gezien heb helaas moeten constateren dat dat kwam door iemand met een Urban-achtige look, die ik niet in de minimal/electro/progressive zalen heb gezien!

Wat pleit voor Ollie: Als een Urbanfeest fout publiek aantrekt betekent dat nog niet dat elke Urban-fanaat slecht is! Ik denk serieus dat een overgrote meerderheid in een Urbanzaal met de beste bedoelingen daar feest en bovendien beter danst.

Mijn conclusie is: Dance samen met Urban? NEE
Waarschuw beheerder
wat een gezeik om de kleding..als er ergens weinig aan kleding gedacht word is het wel het techno publiek..ik liep ff de urban zaal in en heb juist schitterende vrouwen gezien..sorry maar naar de mannen kijk ik daar niet, not my cup of thea.

en zowiezo..als je kijkt naar de laatste paar jaar is house zo mega massaal geworden dat het spijkerbroek /t-shirt gehalte erg hoog is..geen problemen mee zolang ze maar sfeer mee brengen (y)

ik zelf heb de andere 2 jaren vervloekt op ID&T omdat er urban bij zat en echt vervelende momenten met die gasten had meegemaakt .en dit jaar viel het nog mee. moet wel zeggen..als je langs en dame loopt..waarom moet je dan een meisje bij de middel pakken of met je hand langs de kont gaan :frusty: dat is het enige wat mij altijd op valt als er urban volk op af komt dat ze ongewenst aan je zitten :[

voor de rest..heb een super avond gehad op innercity! was er van plan niet heen te gaan puur uit protest vanwege het urban..maar een vriendin wit me over te halen en ben echt blij dat ik er heen ben gegaan..het was weer een x wat anders en zeker geslaagd!
Waarschuw beheerder
zie de combinatie dance en urban zelf ook niet meer zo zitten. Het schijnt dat ze in de 'urban scene' op een bepaalde manier met elkaar omgaan. Niet alleen dat ze lekker handtastelijk zijn op die feestjes, maar ook dat wanneer de gemoederen hoog oplopen ze het nog wel eens op een andere manier willen oplossen dan gewoon met woorden.
Prima dat ze dat doen, maar dit botst met de manier waarop de mensen in de dance scene met elkaar omgaan.
Ik heb zelf lange tijd in de horeca gewerkt, en natuurlijk mag je niet generaliseren, maar kan uit eigen ervaring vertellen dat omzettechnisch urban people ook minder interessant zijn voor je drankomzet. Zie dus eigenlijk niet in waarom ID-T deze stijl niet gewoon schrapt. Ik heb verder geen problemen gezien bij de elektro stage en main stage, verder een hoop klachten gehoord over de urban stage, zegt voldoende lijkt me.
Waarschuw beheerder
oLliE>

Denk eens ff na man, je reageert soms als een bepaalde hippie hier altijd ook op PF deed. Ook als een kip zonder kop alles napraten wat zogenaamd in de op dat moment "populaire" blaadjes voor trendsetters stond...

Maar goed blijkbaar heb jij een blaadje nodig om te weten wat wel en niet hip is, wat wel en not done is etc.

Verder glowsticks zijn voor mij, alleen maar om bepaald lichteffect te creeeren met mijn danspassen etc. Maar de personen die mij kennen weten wat ik hiermee bedoel.

Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen... maar goed dat is blikjbaar "hip" (sorry hoor ik word ook al wat ouder, verder is het simpelweg MIJN mening en ik ben niet iemand die zijn mening kopieert uit "hippe" blaadjes).

Verder ben ik ook in de Urban geweest, heb ik daar ook ff gedanst (ja ik dans op alles). Maar feit is en feit blijft dat het overgote gedeelte gewoon agressief is. Dat jij je gelijk aangevallen voelt (als Indo :s), snap ik dus echt niet. Sinds 2003 zijn er problemen op IC geweest zoals algemeen bekend is en in 2004 ging dit nog een aantal stapjes verder. En ja het waren allemaal marokkanen, dit zelfde gebeuren zie je al jaren ook in dancings, clubs etc. En dit zeg ik dan ook niet als een mediahype want ik ervaar dit al bewust, waarbij dit echt overmatig aanwezig was en dan ook op straat meegerekend voor een jaar of 12.

Verder heerst er altijd een goed sfeertje op ID&T feesten, altijd lekker gezellig met mensen kletsen, dansen en gek doen... alleen houdt dat publiek er meestal niet zo van, tenzij ze even aan je vriendinnen oid mogen voelen... dan zijn ze wel opeens erg aardig :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het helemaal met Alexander eens, het urban publiek is nou niet bepaald modieus als het gaat over tolerantie, en qua kleding zijn ze een soort mix tussen Coolcat en de klerenkamer van 50-cent :S, en het nou echt niet modieus omdat een paar hippe bladen urban nog steeds zitten te hypen :s.

Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd.

Dit was de kleinste IC ooit, zelfs de eerste IC was met 25.000 bezokers een stuk beter bezocht. Ik hoop dat het lampje gaat branden bij ID&T. Een combi van Trance-techno-club zou pas echt perfect zijn!!!! Urban hoort er niet thuis, vooral niet vanwege de ontollrantie onderling (dt geven de urban-minded people ook zelf toe, want dan zijn ze gangsta :s).
Er is al genoeg intollerantie op deze wereld, waarom dat nou ook nog eens binnen brengen op een Dance -feest, het is nu al 3 jaar geen succes, weg met die rommel, ga die achterlijke na-AAPerscultuur maar lekker in de VS promoten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juist :) Scheiden! Alhoewel ik zelf geen last heb gehad van iemand of iets en zelfs heb genoten bij de Jeugd van Tegenwoordig :P Maak lekker 2 aparte feestjes en zie aan welke stijl je het meest verdient is mijn tip ;)

Waarschuw beheerder
innercity = GAME OVER
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb heel de avond in de techno zaal gestaan
daar was het echt vet dave clarke,speedy j en liebing
ging helemaal los

aankleding was kut
50,75 euro was te veel voor dit feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 10:58:
Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen...

Toevallig dansen me afgetrapte schoentjes wel het lekkerste!!

Ik heb iemand in een koeienpak voorbij zien komen,nee dat is wat,doe dan maar lekker gewoon een lekkere simpele spijkerbroek!
En snap echt niet dat dat volgens jou niet goed genoeg is of moet iedereen met alle kleuren van de regenboog lopen?
Waarschuw beheerder
met mijn glowsticks

pgggk :respect:

Ennuh sorry hoor maar ik zie liever iemand in wat "normalere" kleding dan een gast met foute jaren 90 housebroek aan in pasteltinten. Ok met je jas met bontkraag binnen lopen vind ik ook niet normaal, heb ik toch wel verschillende keren gezien.
Waarschuw beheerder
Het was duidelijk dat house en techno als een tierelier liepen. Bouw daar dan een feest omheen:

-Experimental, Funk, Garage, Goa 'alles mag' talentroom
-Een clubhouse/groovy house lounge
-Progressive/trance hal
-Minimal techno/Detroit zaal
-Hard techno/Schranz hal
-Electro/tech house zaal

Dat lijkt me wel wat. Dat urban gedoe doen ze maar op straat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 11:35:
Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd

Jonge, je bent niet geweest nogmaals, blijft maar doorzeiken omdat "het concept is verkracht" Die broeken die je draagt zijn ook alweer jaren passe. En wat jij met 50 ct hebt weet ik niet maar blijkbaar weet je zo weinig van muziek dat je denkt dat Urban alleen maar goedkope nepgangster rap is. Luister es naar Pete Philly ofzo!

Der waren genoeg echte party minded people, ze zijn echt omdat ze toleranter zijn dan jij, wat maakt het nou uit dat er ook andere muziek wordt gedraaid. Ik heb nix geen last ervan gehad en heb me juist erover zitten "verbazen" dat het ook zo kan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lijpelientje op maandag 19 december 2005 om 20:35:
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???

Kijk... Jij begrijpt het... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 20 december 2005 om 13:10:
Jonge, je bent niet geweest nogmaals, blijft maar doorzeiken omdat "het concept is verkracht" Die broeken die je draagt zijn ook alweer jaren passe. En wat jij met 50 ct hebt weet ik niet maar blijkbaar weet je zo weinig van muziek dat je denkt dat Urban alleen maar goedkope nepgangster rap is. Luister es naar Pete Philly ofzo!

Der waren genoeg echte party minded people, ze zijn echt omdat ze toleranter zijn dan jij, wat maakt het nou uit dat er ook andere muziek wordt gedraaid. Ik heb nix geen last ervan gehad en heb me juist erover zitten "verbazen" dat het ook zo kan

Kom maar op met je betoog, ik zou wel eens willen waeten waarom je denkt dat het Passe is:S en ze hoeven niet allemaal pasteltinten te zijn, ik heb ook een mooie zwarte met witte diagonale lijnen, ook erg trendy.

Ik ben idd niet geweest, en bewust gekozen voor het alternatief, dat neemt nog niet weg dat ik enorm teleurgeteld ben dat ze dat commericiele gedoen wat hiphop en urban heet hebben binnen gehaald, 90% van de bezokers van IC vind niet dat het er thuis hoort.

en er waren echt juist bar weinig echte party-minded people, ben er zelf niet geweest maar ik heb wel oren en ogen van onze heer gekregen om op verschillende fora dingen te lzen en om reacties van anderen door de foon te horen.

en irban is misschien niet alleen maar gangster-rap, maar dat soort rap en urban is nou wel het soort wat ID&T heeft geprobeerd binnen te halen. En de intollerantie erbij....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:21:
Uitspraak van realfoxylady op maandag 19 december 2005 om 20:35:
en daarna sander kleinenberg, dave clarke, tiga, alter ego en benny rodrigues hoorde!!!!!! Wat een TOP avond!!!!! want laten we wel wezen... waar ga je nou uiteindelijk voor??? De muziek toch???

Kijk... Jij begrijpt het...

Maar zou je volgend jaar weer gaan als je er 50 euro voor moet betalen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 13:23:
en er waren echt juist bar weinig echte party-minded people, ben er zelf niet geweest maar ik heb wel oren en ogen van onze heer gekregen om op verschillende fora dingen te lzen en om reacties van anderen door de foon te horen

Wat is de definitie van party-minded people? Mensen met normale kleren die dansen? Mensen die XXL-broeken met kleurtjes aanhebben met hanekam en glittertrui? Mensen die lekker liggen/zitten te genieten van de muziek? Iedereen zijn eigen ding toch.
Ik snap het probleem niet. Je gaat toch naar een feest voor jezelf? Niet om anderen te bekritiseren en je de hele avond daarmee bezig te houden? Zoek lekker je eigen publiek op en ga uit je dak (Y) En in gevallen dat je wordt bedreigd, ja, dan wordt het idd heel lastig. Dit soort mensen mogen van de wereld vallen :)

(Ohja, 1 ding nog: Jassen horen idd echt niet thuis op een feest, daar hebben ze speciaal garderobes of kluisjes voor. Ik snap dat sommige mensen het heel stoer vinden om hun jas aan te houden, maar als je een kaartje voor een feest kunt betalen (of zelfs gratis krijgt) dan heb je ook wel geld voor je jasje, dus hang m de volgende x lekker op;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 10:58:
Denk eens ff na man, je reageert soms als een bepaalde hippie hier altijd ook op PF deed. Ook als een kip zonder kop alles napraten wat zogenaamd in de op dat moment "populaire" blaadjes voor trendsetters stond...

Maar goed blijkbaar heb jij een blaadje nodig om te weten wat wel en niet hip is, wat wel en not done is etc.

Verder glowsticks zijn voor mij, alleen maar om bepaald lichteffect te creeeren met mijn danspassen etc. Maar de personen die mij kennen weten wat ik hiermee bedoel.

Verder met unparty dressed, bedoel ik dus oversized T-shirts, simpele spijkerbroeken en afgetrapte schoenen... maar goed dat is blikjbaar "hip" (sorry hoor ik word ook al wat ouder, verder is het simpelweg MIJN mening en ik ben niet iemand die zijn mening kopieert uit "hippe" blaadjes).

Verder ben ik ook in de Urban geweest, heb ik daar ook ff gedanst (ja ik dans op alles). Maar feit is en feit blijft dat het overgote gedeelte gewoon agressief is. Dat jij je gelijk aangevallen voelt (als Indo ), snap ik dus echt niet. Sinds 2003 zijn er problemen op IC geweest zoals algemeen bekend is en in 2004 ging dit nog een aantal stapjes verder. En ja het waren allemaal marokkanen, dit zelfde gebeuren zie je al jaren ook in dancings, clubs etc. En dit zeg ik dan ook niet als een mediahype want ik ervaar dit al bewust, waarbij dit echt overmatig aanwezig was en dan ook op straat meegerekend voor een jaar of 12.

Met jou valt dus ook geen discussie te voeren blijkbaar ;)
Het feit dat je mijn persona impliceert als een kip zonder kop... erg jammer. Dit zie ik dus wel als een persoonlijke aanval maar dat terzijde.
Ten eerste denk ik dat ik wat progressiever dan jij denkt, in al jouw woorden blijkt maar hoe conservatief je bent. In andere woorden, ga eens mee met de tijd. Je hebt zelf gezien hoe druk het in de urban zaal was. Ik ga je ook niet overtuigen van het feit dat je het leuk moet vinden maar ik vind een bepaalde acceptatie toch wel op zijn plaats. Daarom gaf ik in mijn reply naar jou toe al een vraag van waarom ga je dan naar IC als je zo'n hekel hebt aan deze muziekstijl (en alles eromheen?) Uberhaupt waarom loop je en dans je er dan? Dat is dan toch vragen naar ergenissen? Of zie ik dat nu verkeerd? Bovendien is de RAI zo groot... ik ben zelf niet zo'n grote fan van minimal, dus dan is het toch logisch dat ik daar niks te zoeken heb?

Ten tweede, ik voel me niet aangevallen (nu wel;)) Ik heb gewoon een hekel aan zogenaamde partypubliek, dat geen respect heeft voor andere muziekstijlen.
"Remember in the beginning there was jack..."

Ten derde, wat mij opvalt aan jouw post, is dat jij ergens diep van binnen een irritatie hebt jegens marokannen, dat is jouw goed recht maar houd het daarbij en betrek niet een hele zaal ermee.

Ten vierde, house & urban niet samen? In welke categorie plaats jij dan Junior Jack, Kid Creme, Brian S, Victor Coral?

Je wil wel heel duidelijk naar de voorgrond blijken dat jij je eigen stijl en uiterlijk hebt maar ondertussen erger je je mateloos aan het feit dat jij, als een van de weinige, in jouw stijl op IC rondliep... dat is toch de omgekeerde waarheid dan?

Maak de kat even wijs dat voordat urban bestond er geen problemen waren op ID&T evenementen. Dan geef je aan dat ik niet nadenk... kom op: waar wil je deze discussie heen leiden dan?
PS. ik heb even gekeken op jouw profiel en naar jouw muziekvoorkeuren; ter voorbeeld, 2 jaar geleden op DV waren er rellen bij de HQ. Ligt het dan aan de muziek of aan de mensen? vul zelf maar in ;)

Ik respecteer je mening maar probeer eens in te denken in andermanse meningen :)
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 11:35:
Ben het helemaal met Alexander eens, het urban publiek is nou niet bepaald modieus als het gaat over tolerantie, en qua kleding zijn ze een soort mix tussen Coolcat en de klerenkamer van 50-cent , en het nou echt niet modieus omdat een paar hippe bladen urban nog steeds zitten te hypen .

Zelf loop ik altijd met partybroeken van crynoic angel (of dergelijke )o een feest, dat is veel modieuzer en apparter tegelijk. Maar de echt party-minded people hebben het dit jaar bij IC laten afweten. En dat is echt niet zomaar gebeurd.

Ik heb hier niet bepaald wat modieus en wat niet... ik gaf aan dat ik het publiek modieus vond, in jouw post, lijkt het alsof dit de algemene mening is :no:

Mijn vraag is aan Alexander en Thijs1984: Met deze wetenschap... komen jullie volgend jaar weer? (met urban dus ook;p) Daar ben ik wel erg benieuwd naar :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:x Volgens mij wordt er hier iemand heeeel hard uitgeluld!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oLliE op dinsdag 20 december 2005 om 14:02:
Ten tweede, ik voel me niet aangevallen (nu wel) Ik heb gewoon een hekel aan zogenaamde partypubliek, dat geen respect heeft voor andere muziekstijlen.

Voor mij geld dit dus niet he, ik ben juist tegen urban omdat ik nu al meerdere keren heb ervaren dat het gewoon niet werkt. Ze sfeer is over het algemeen veel agressiever dan bij andere stijlen, je kan het zo zien, urban is een mand rotte appels (qua instelling) met een paar goede ertussen terwijl dat met dance (naar mijn mening) toch omgekeerd is. urban is ook de enigste stijl die mensen die mensen niet verbroederd maar juist agressief maakt omdat men i.v.m. status allemaal zo veel mogelijk meisjes willen scoren.

Ten vierde, house & urban niet samen? In welke categorie plaats jij dan Junior Jack, Kid Creme, Brian S, Victor Coral?

Electro is ook een beetje raar te plaatsen, maar vooral Brain S is de laatste tijd meer urban dan wat anders. (wat ik dan heb geluisterd dan)

Maak de kat even wijs dat voordat urban bestond er geen problemen waren op ID&T evenementen. Dan geef je aan dat ik niet nadenk... kom op: waar wil je deze discussie heen leiden dan?

Ja hallo, als je de IC topics al langer had gevolgd dan had je al eerder geweten dat ik iig dat niet zo zie, maar je kan niet ontkennen dat er een groot verschil is in instelling tussen urban en dance.

Mijn vraag is aan Alexander en Thijs1984: Met deze wetenschap... komen jullie volgend jaar weer? (met urban dus ook

Ik zal erover nadenken, als er weer trance is dan is het het overwegen waard, maar als er nog meer urban/hiphop komt dan blijf ik echt weg.
Is je trouwens ook opgevallen dat het een stuk slechter gaat met IC sinds urban is geintroduceerd? IN 2001 tm 2003 verkocht men makkelijk 45.000 kaartjes, bij IC 2003 werd urban geintroduceerd, constant een vertiefte sfeer :(, resultaat, daarom ging de kaartverkoop minder, Dit jaar nog meer urban en hiphop erbij, nog minder kaartjes verkocht...........

En de urban-minded mensen kunnen zich ook wel wat beter aanpassen aan de dance, want de meeste urban-vrienden die ik heb willen niets weten van dance rock of wat dan ook. Terwijl ik urban muziek nog wel redelijk vind, alleen die bling-bling-ikke-wil-per-se-een-smaatje-scoren cultuur houdt me erbij weg. Zo ongelofelijk materialistisch :S

Waarschuw beheerder
topfeesie ;P

Waarschuw beheerder
wat een stel azijnzeikers zeg :S

Waarschuw beheerder
was er een urban-zaal dan? niet eens gemerkt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 20 december 2005 om 17:03:
je kan het zo zien, urban is een mand rotte appels (qua instelling) met een paar goede ertussen terwijl dat met dance (naar mijn mening) toch omgekeerd is. urban is ook de enigste stijl die mensen die mensen niet verbroederd maar juist agressief maakt omdat men i.v.m. status allemaal zo veel mogelijk meisjes willen scoren.

&
En de urban-minded mensen kunnen zich ook wel wat beter aanpassen aan de dance, want de meeste urban-vrienden die ik heb willen niets weten van dance rock of wat dan ook.

Ik concludeer hieruit dat je dus je perceptie heb laten vertroebelen door je "urban-vrienden". Misschien moet ik wat duidelijker zijn: ik heb in mijn eerste post aangegeven, dat ik niet tegen urban eclectic ben zoals het gedraaid werd op IC. Aansluitend vroeg ik daarom in welke categorie Junior Jack, Kid Creme, the Ratpack & zelfs Chuckie onder vielen.
Ja hallo, als je de IC topics al langer had gevolgd dan had je al eerder geweten dat ik iig dat niet zo zie, maar je kan niet ontkennen dat er een groot verschil is in instelling tussen urban en dance.

Creeer jij je mening door PF of heb je het daadwerkelijk meegemaakt? De reden dat IC niet meer loopt, is omdat de formule van massa feesten niet meer werkt. De organisaties kampen met zijn allen met dit probleem. Het is niet meer zo vanzelfsprekend dat een massafeest zo uitverkoopt. Dit heeft niks te maken met urban. (misschien in jouw perceptie)
Zelfs bij evenementen met grote namen (waar geen urban is) zoals bijvoorbeeld Carl Cox & Friends zijn wel voorvallen geweest. Waar overigens meer is gebeurd dan een paar boze blikken. Op houseqlassics is het ook elke keer raak, idem dito. Ik wil alleen aangeven dat het bullshit is, dat je een muziekstijl kan linken aan aggressie. Het is hetzelfde als je zegt dat hardcore alleen maar rascisten aantrekt :S

Denk daar maar eens over na ;)
Waarschuw beheerder
2 Thijs: En op Nightmare is zeker niet gevochten :/ Denk dat de sfeer op zo'n feest agressiever is dan op alle IC's bij elkaar.....

Waarschuw beheerder
Ik KOTS op dat soort mensen

pardon?? heb je iets tegen buitenlanders ofzo??
ik ga wel niet naar urban feesten maar ik voel me wel aangesprokken wat je nu zeg:/

Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 20 december 2005 om 08:57:
ik liep ff de urban zaal in en heb juist schitterende vrouwen gezien..sorry maar naar de mannen kijk ik daar niet, not my cup of thea.

vrouwen zagen er heel mooi uit ja

Ik zelf ben dat niet gewend met uitgaan... alleen waar ik elke keer medelanders tegenkom die weer op hun beurt op die Urban, Rap en andere papua muziek afkomen

niet alle urban publiek zijn zo er zijn er maar een paar van die gasten die het voor andere verpesten.
je moet op die gasten oordelen die ruzie lepen te maken niet op het algemeen urban publiek want er waren heus wel mensen die relax waren.
ik ben geen urban fan en ik vond ook niet dat het bij een groot feest paste maar ik kraak het niet af net als dat ik geen fan ben van hardcore maar dat kraak ik ook niet af!!
kom nou zeg altijd maar over een onderwerp praten wat schieten jullie nou hier mee op!! helemaal niks!

ik word zo moe over die discussie urban wel urban niet alsof dat de enige muziek was op innercity kom op mensen daar gaat deze topic niet over!!
het gaat over innercity algemeen over alle zallen en niet alleen over urban laten we daar over op houden want innercity is al geweest volgend jaar zien we wel verder.
er staan al andere feesten waar we al naar uitkijken.

OVER EN UIT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste Ollie>

Dus ik ben conservatief omdat ik respect heb voor vrouwen en geen mes op de keel zet van mensen.

Goed, ik zal voortaan ook progressief zijn en met een chago hoofd de hele avond mensen irriteren, niet dansen, elk meisje wat voorbij loopt in haar kont knijpen en vooral bij anderen een mes op de keel zetten! Dat is namelijk pas integratie en progressie :) goedzo Ollie jij begrijpt het helemaal...

Ik kreeg gratis kaarten en ging er dus heen, ik kwam voor de Techno en ben de meest van de tijd ook daar geweest. En dat beviel mij qua muziek erg goed. Maar ook het kansloze volk wat daar doorheen trok en in de gangen dat afkomstig was van de Urban was gewoon te lomp voor woorden. En wat nog triester is dat ik mijzelf moet verdedigen omdat jij dit al wilt afdoen alsof het normaal is en aan mij ligt.

Misschien moet je gaan solliciteren bij Groen Links of heeft Wouter Bos nog een leuke baan voor je als kontlikker in de aanbieding. Echt lomp: op een feest blijf je gewoon met je poten van anderen af en laat je meiden in hun waarde en behandel je met respect! zo heb ik dat altijd meegemaakt op alle feestjes waar ik ben geweest totdat er ook marokkanen naar die feesten kwamen. En daar maak ik mij dus druk om. Als ID&T volgend jaar weer voor een zelfde opzet kiest of een ander feest met Urban erbij dan zal ik ook zeker niet gaan hoeveel kaarten of VIP kaarten ik ook krijg. Echt te kansloos volk.

En wat maakt het uit dat ik die hele Urban erbij betrek? zonder die Urban zijn ook die mensen er niet. Dus een nogal logische gevolgtrekking.
Je kan ook fijn die namen opnoemen en ik snapte ook niet dat een aantal van die namen in RAP en R&B zalen staan :s Dan hadden ze lekkere zwoele deep house voor in de plaats moeten neerzetten :s

En ik maak de kat wel degelijk wijs dat IK (je moet wel lezen wat ik schrijf, maar volgens mij wil jij alleen maar lezen wat je wilt denken hoe ik denk, terwijl jij mij totaal verkeerd inschat) never problemen heb ondervonden VOOR dat er Urban was.

Echt ook te kansloos dat ik dit moet uitleggen en ik weet 100% zeker dat er veel mensen zijn die exact dezelfde ervaring delen. Alleen durven de meesten nooit hun mond echt open te trekken...

Beste >>Wilco<< >

Ook voor jou is lezen klaarblijkelijk erg moeilijk, als je goed had gelezen wat er stond. Kon je duidelijk zien dat ik KOTS op mensen die een mes op iemands keel zetten. Vervolgens maak jij zelf een link met buitelanders. In feite ben jij nu diegene die zegt dat buitelanders messen op de keel van anderen zetten (in het algemeen). Jij wilt dit zelf zien als een vorm van discriminatie. Grappig hoe mensen altijd een slachtofferrol kunnen spelen

Trouwens iedereen die in Nederland woont en een NL paspoort heeft is een Nederlander, of wil jij jezelf graag als buitelander zien?! dan discrimineer jij je alleen zelf. En denk je dat ik met mijn bruine kleur 100% Nederlands ben :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DAt over dat volk heeft Alexander een heel goed punt...ik heb het zelf ook waargenomen....

Maar niet al het Urban volk is bij definitie fout ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 18:15:
Ook voor jou is lezen klaarblijkelijk erg moeilijk, als je goed had gelezen wat er stond. Kon je duidelijk zien dat ik KOTS op mensen die een mes op iemands keel zetten. Vervolgens maak jij zelf een link met buitelanders. In feite ben jij nu diegene die zegt dat buitelanders messen op de keel van anderen zetten (in het algemeen). Jij wilt dit zelf zien als een vorm van discriminatie. Grappig hoe mensen altijd een slachtofferrol kunnen spelen

hee jij begint over medelanders te praten enzo dus wie leg er nou link!
en ik vind dat jij meer op je woorden moet letten
want je maak nu overal nu een drama van!

Waarschuw beheerder
Trouwens iedereen die in Nederland woont en een NL paspoort heeft is een Nederlander, of wil jij jezelf graag als buitelander zien?! dan discrimineer jij je alleen zelf. En denk je dat ik met mijn bruine kleur 100% Nederlands ben

dit gaat helemaal nergens meer over!

gaat dit eigenlijk nog wel over innercity??

je kan beter op forum sites over politiek gaan mee doen want hier heb je niks te zoeken als je zo door blijft lullen!

zoals ik zei innercity is geweest en volgend jaar zien we wel verder.

mensen die nog wat te zeggen hebben hoe ze het op innercity hebben gehad vertel het graag
maar over urban hou er aub over op want dat was niet de enige muziek op innercity.
ik heb lekker genoten van tiga, technasia, dave clarke, steve racham en natuurlijk collabs waren echt bruut wereld set was het!!(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ILoveHardS­tyle>

Nee daar heb je ook gelijk in :)
Maar je kan beter voorkomen dan genezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 20 december 2005 om 18:28:
Lekkere mentaliteit! maar in Nederland zijn veel mensen altijd erg goed in het omdraaien van de rollen: slachtoffer is dader en moet eigenlijk zijn bek houden en de dader is eigenlijk zielig en onderdrukt en daarom verkracht die meisjes en steekt die mensen dood.

je moet eens goed lezen voor je iets zeg!

ik zeg alleen tegen wat jij nu zeg hier hoort niet in deze topic en dat heeft niks met intilligentie te maken

dit gaat over feesten en niet over crmininelen of wat dan ook waarom blijf je er nou nog gewoon over discuseren man
er komen weer nieuwe feesten aan dit weekend laten we daar naar uitkijken man. ik ga nooit naar urban feesten en dat moet jij ook niet doen.
ik zet mezelf niet voor lul maar sommige dingen had je wel op een andere manier kunnen zeggen vind ik.
en dan kom jij met je verhaal wat helemaal niks mee te maken hebt praat over feesten en muziek want daar gaat het om
denk nou eens goed na man!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. Be cool :cheer:
2. Shake hands ;)
3. Let's party :P

(Y)

(Off-topic..)

Waarschuw beheerder
ja en zo hoort het ook
Waarschuw beheerder
donateur
Beste Alexander :)

Blijkbaar zit je vol onbewerkte irritaties en tal vol aggressie en is het voor jou onmogelijk om een plausibele discussie met je te voeren. Ik laat het ook hierbij.
Misschien moet je gaan solliciteren bij Groen Links of heeft Wouter Bos nog een leuke baan voor je als kontlikker in de aanbieding.

Als je met dit soort argumenten gaat komen, sorry dat ik het zeg maar dan laat je jezelf wel erg kennen. Misschien is het jou nog niet duidelijk maar een forum is een plaats, waar je discussieert en niet waar je een ander beledigt omdat diegene het niet met je eens is.

Het zit je wel erg hoog he? Nogmaals, ik vind het jammer dat je vriend dat is overkomen maar dat had net zo goed op een ander feest kunnen gebeuren.

Maar blijf lekker fantaseren over hoe het vroeger was... helaas (voor jou dan) leven we in het heden en ik kan daar wel mee leven, jij blijkbaar niet.
Gelukkig is er genoeg aanbod op de markt, waardoor jij en ik beide plezier kunnen beleven aan onze feestjes :)
Have a nice life (F)
Waarschuw beheerder
rofl, die slechte sfeer hebben jullie zeker bij IC vandaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 20 december 2005 om 18:51:
rofl, die slechte sfeer hebben jullie zeker bij IC vandaan?

Nee hoor :) ik was oppervrolijk en ik ben het nog steeds...
Ik heb nog steeds kriebels van de set van Tiga :cheer:

Washing up! (tomas andersson)

Ontopic weer: Innercity was leuk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hé! Ik had het leuk! :(

:D:D
Waarschuw beheerder
ok, ik geloof best dat et leuk was. was de prijs/kwaliteit een beetje in verhouding?
Waarschuw beheerder
Jaa! Technasia staat op 3voor12 :P
Ik ben herboren :):)