Partyflock

Forumonderwerp · 836502
Waarschuw beheerder
Hoe was het? Zelf deze keer niet gegaan toch best wel spijt van saaie zaterdag nu :@
Reden was ook wel dat ik het de vorige 2 keer een beetje een kut sfeer hing in het ahoy (veel vechten) was dat nu weer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bounce: Heb me prima vermaakt :bounce:

Perfect avondje voor mij. :D

Waarschuw beheerder
altijd er om zeuren.. maar nu hoor je dr nix van..

DE GRATIS WC'SSSS 8)

maar verder was dr niet zoveel aan.. alleen de draaimolen was toch wel gaaf :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vorig jaar was duidelijk beter, aankleding van de zalen was gewoon mager te noemen, geluid viel tegen net als de opkomst, en wat was het idee achter de techno kermis attractie?? Dronken mensen uitlokken om te gaan kotsen??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toef op zondag 18 december 2005 om 09:12:
uiteraart met 6 man op 1 inbeuken, anders is het niet stoer en sfeer verziekent genoeg

:d

Waarschuw beheerder
jah was weer lekeker!!!!!hehe net thuis:P:P
Waarschuw beheerder
Heb me weer erg goed vermaakt. Persoonlijk viel deze editie me ietsje tegen tov voorgaande, maar dat mocht de pret niet drukken. Jammer dat de zalen verkleind waren en het decor wat minder was, maar vond juist het geluid wel goed!

Foto's staan al online!
www.zaatepleemiepen.tk

Waarschuw beheerder
donateur
stelletje zeikers :[

blijf dan voortaan thuis overal hebben ze wel wat overtezeiken:(

ik vond het eg toppie
Waarschuw beheerder
zo mense...
was wel weer een kicke feestje...

alleen geluid viel tegen...
en lasers ik weet niet waar die dinge warew??
alleen beetje die groene dinge....
en aankleding viel tegen.....

vond thunderdome beter......

maar ja
Waarschuw beheerder
donateur
Nou en ik heb zoeen zeik gebouwd dat ik niet was gegaan zo te zien kan ik blij zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:16:
blijf dan voortaan thuis overal hebben ze wel wat overtezeiken

Kom op zeg, je betaalt zoveel geld voor n kaartje, dan mag je best n btje kritiek leveren op wat NIET goed was.

Waarschuw beheerder
Vond er vrij weinig aan...

Kutsfeertje in de present zaal

algoed dat er in de early zaal wat meer sfeer hing maar voor derest vondik het een zeer matig feest

Vond thunderdome heel wat beter in vergelijking tot dit feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb me wel goed vermaakt...jammer van de soms agressieve sfeer, maar ik heb mn feest er niet door laten verpesten :[
Waarschuw beheerder
Heb me aardig goed vermaakt , 2 x in die kermis atracctie geweest dat was super ff lekker uitwaaien.8)
nee heb het echt super naar me zin gehad (Y)
Waarschuw beheerder
Was het nou kleiner..groter..of ongeveer gelijk aan vorig jaar?

heb begrepen dat zaal 1 nu in de breedte gebruik werd ipv van in de lengte..dat vind ik persoonlijk maar irritant..ware het wel de zelfde zalen ofniet? want de present zaal van vorig jaar was echt een kippehok het zou schandalig zijn als ze dat dit jaar voor de early rave gebruikt hebben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna hele avond in Earlyzaal gestaan, sfeertje was daar goed moet ik zeggen. Lekkere platen gehoord. En Bodylotion was helemaal waus zeg :respect: Heb echt lol gehad!
Panic en Predator waren ook top (Y).
Heel even in de main geweest, maar daar had ik het al gauw gezien: er hing een grimmige sfeer en daarvoor kom IK niet op een feest :no: Gauw wegwezen dus. Het geluid in die zaal was trouwens ook kut.
Ik heb dus een heerlijke EARLY Nightmare gehad (en spierpijn als een gek!!)
Waarschuw beheerder
donateur
heb me wel vermaakt, maar vond het feest echt tegenvallen :s
geluid was te zacht.

Enige wat ik echt leuk vond was bodylotion. :respect: :P

paar relletjes gezien, maar dat mag de pret niet drukken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 12:59:
en wat was het idee achter de techno kermis attractie??

Leeftijd: 16 :)

Kijk dat verklaart een hoop :) zal t een keer uitleggen dan.
Vroegah! stonden op iedere dikke hakkeuhparty simpelweg een of meerdere kermisattracties :D en heb daar toch echtwel de meeste wrede herinneringen aan!

Waarschuw beheerder
Leeftijd: 16

waar slaat dat nou weer op, ik vraag toch alleen wat het idee er achter was, meteen leeftijd erbij betrekken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:26:
Vond thunderdome heel wat beter in vergelijking tot dit feestlaatste aanpassing 18 december 2005 13:34

dat had ik vorig jaar.
Kon goedkoop tickets krijgen voor TD en verwachtte daar niet veel van, verwachtte meer van NIR en achteraf bleek TD juist beter te zijn:p

Waarschuw beheerder
eerste keer dat ik naar NIR kwam en had een grote verwachting ervan maar het kan niet altijd een supperfeest zijn he :0
Waarschuw beheerder
heel de avond in de Early gestaan. nog even in de main geweest, maar dat is niet mijn sfeer en muziek.

Early was echt bizar. Alleen maar bekenden haha!Geslaagde nacht :bier:

Waarschuw beheerder
Baal er van dat het zondag is, het zonnnetje schijnt, en al weer voorbij is.

Heb me weer goed vermaakt daarzo :woeptidoe: :respect:

Volgende editie ben ik zeker weer van de partij :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jaan op zondag 18 december 2005 om 09:51:
En maar zeggen dat de S.c.f geen laffe daden heeft.

Het meerdendeel van wat daar rond loopt is een stel wazi's uit de omgeving van rotterdam die DENKEN die hard s.c.f. te zijn maar nog nooit naar een voetbalwedstrijd zijn geweest :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, ik vond het wel een aardig feestje,
maar het geluid was zooooo kut! :S
Nightmare Outdoor dit jaar vond ik beter,
qua aankleding en ze draaiden veel beter!
Gelukkig geen grote vechtpartijen ofzo gezien!
Waarschuw beheerder
was top vooral body lotion live ik ging effe 10 jaar back in to time.(energiehallen)
TOP TOP TOP
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik stond op de foto van een of andere site.. Ik zou mijn god nietmeer weten wat de URL was, maar ik kan me herinneren dat het woord terror erin voorkwam..

Iemand een idee..?:)

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 08:26:
maar ik maak mijn eigen sfeer, mijn feessie krijg je niet stuk

En zo is het!

:jaja:
Waarschuw beheerder
Heb ik het toch weer goed voor elkaar. Ik ben niet naar Thunderdome en Nightmare geweest, maar wel naar Hardcore Junky. En als ik zo de topics lees :D:D:D, heeft dit me wel 150E opgelevert :D. (y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martin Akbar op zondag 18 december 2005 om 14:31:
Heb ik het toch weer goed voor elkaar. Ik ben niet naar Thunderdome en Nightmare geweest, maar wel naar Hardcore Junky. En als ik zo de topics lees :D:D:D, heeft dit me wel 150E opgelevert :D. (y).

Ben alleen naar Moh geweest. (grote hardcorepartys dan). Maar heeft miju ook zeker geld opgelevert:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op zondag 18 december 2005 om 13:44:
heb begrepen dat zaal 1 nu in de breedte gebruik werd ipv van in de lengte..dat vind ik persoonlijk maar irritant..

Wat boeit dat nou? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik het toch weer goed voor elkaar. Ik ben niet naar Thunderdome en Nightmare geweest, maar wel naar Hardcore Junky. En als ik zo de topics lees , heeft dit me wel 150E opgelevert

:yes: same here, ook geen spijt als ik dit allemaal zo lees :\
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik het toch weer goed voor elkaar. Ik ben niet naar Thunderdome en Nightmare geweest, maar wel naar Hardcore Junky. En als ik zo de topics lees , heeft dit me wel 150E opgelevert . .

Tsja, of je dit topic nou wel of niet had gelezen, die 150E heb je sowieso bespaard hoor ;)

Vond het op zich wel een leuk feestje, flink staan springen. Maar sfeer was af & toe behoorlijk lauw inderdaad. Snap ook niet waarom het geluid aan het begin van de avond een stuk harder stond. Misschien moest het na 12en zachter ? :/

Grootste minpunt vond ik het parkeren, wat een bagger zooi. Er was blijkbaar ook een concert van Anouk (wie verZINt dit ???) en die mochten dus tot een uur of 2330 allemaal eerst van de parking bij de Ahoy af (die compleet leeg was) en niemand kon er toen op. Stonden dus paar straten verder geparkeerd hierdoor. Mensen die veel later kwamen konden praktisch voor de deur gaan staan :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vond de afsluiting van Jappo & Lancinhouse wel heerlijk overigens :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zondag 18 december 2005 om 14:54:
Mensen die veel later kwamen konder praktisch voor de deur gaan staan

ook wel een keer relax...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het erg naar mijn zin gehad hoor. Het geluid was wel wat zacht, maar beter als bij Thunderdome. Je moet gewoon wat meer vooraan gaan staan.
De toiletten waren toppie! Dat was wel anders bij Hardbass (drama)

De sfeer vond ik idd wel kut. Erg agressief. Maar heb me er niks van aangetrokken. Ik liep met een brede smile (en mijn blauwe knipperbol) flink te stuiteren.

Wat me wel heel erg tegenviel is dat het feest Nightmare heet en dat ik weinig van Freddy heb gezien. Had wel wat spannender aankleding verwacht voor dat geld. Wat meer details uit de films in de gangen ofzo :S.

Maar al met al heb ik zeker geen spijt dat ik gegaan ben. Op naar Masters of hardcore :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hing een bagger sfeer. Aaankleding was bagger, die was er zo goed als niet. volgend jaar niet weer iig. vond t dit jaar echt zo nde van mn geld. Vorig jaar meer genoten.
we waren rond 3 uur weggegaan :S

Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
Waarschuw beheerder
Zwaar bagger feest,ben er de eerste editie AH bij geweeest maar het is echt zwaar achteruit gegaan.
Thunderdome was klote NI was klote MOH was top en Noise Suppressor was top...dus het kan wel.
laatste NI voor mij, de grote zaal was echt niet normaal slecht, twee rijtjes boksen op 10 M afstand van de voorste rij, om te janken gewoon, hoe haal je het in je hoofd?? Net zoals Thialf, geef dan gewoon geen feest of ergens anders.
Hard Bass hetzelfde verhaal, twee zalen met hardstyle waren vet met aankleding en geluid, kom je in de hardcore was t bagger...ach ja die gabbertjes komen toch wel...later
Waarschuw beheerder
ik vond het ook nix aan de slechtste nightmare waar ik geweest ben
bagger sfeer, muziek en aankleding

maja hopen dat outdoor weer zo goed gaat worden als vorige jaar
Waarschuw beheerder
Heb me anders prima vermaakt
Angerfist :respect:
jammer dat de parkeerplaats niet te bereiken was door de taxi-maffia
Waarschuw beheerder
donateur
Er werd wel lekker hard gedraaid... angerfist was super... lekker harde beukuh platuh [img width=31 height=31 cacheid=00001ee900003e73ddc9a1ca1a0125835c]http://smile.smilies.nl/925.gif[/img]

Geen last gehad van kutsfeer... (nooit last van) of vechtpartijen... ik zag alleen vet veel lui met bloed op hun kop... en me vriend de vechtpartijen... :D

Waarschuw beheerder
Nou ik weet het niet hoor maar ik heb me super vermaakt:bounce: Ik heb geen een vechtpartij gezien alleen een aantal mensen afgevoerd zien worden :xtc:
Geluid stond wel zacht:S Angerfist draaide lekker hard!:respect:
Ik heb me in ieder geval super vermaakt :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was wel gaaf maar ik von de muziek een beetje tegenvallen meedere keren de zefde nummers ja en de stijl van ophidian daar hoe ik nie van maar angerfist was echt knetter

groetejs wapperkoning
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was het veel beter! Maar ik heb het toch wel erg naar m'n zin gehad :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van )-Diana-( op zondag 18 december 2005 om 15:35:
Vorig jaar was het veel beter! Maar ik heb het toch wel erg naar m'n zin gehad

Zo denk ik er ook over..

Ze hadden idd meer aan de aankleding moegen, want dat was helemaal niks en gluid was ook zwaar kansloos. Helaas ook veel vechten gezien :s Gelukkig was de security er iedere keer heel snel bij!

Waarschuw beheerder
Hele avond bij de early hardcore gestaan, was een wereldfeest!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het super naar mijn zin gehad, aankleidng was een beetje karig, ik had wat meer daarvan verwacht i.v.m. het geld wat je toch ervoor uit geeft.

Effe verslagje schrijven :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik gisteravond zwaar gefrusteerd omdat ik niet naar NIR was :( maar nu ik dit zo lees...

Echt de mensen die naar zulk soort feesten komen om alleen maar de vechten moet echt een x optyfen... wat een losers, stuk voor stuk.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dit zo lees ben ik een beetje blij dat ik niet gegaan ben. Had helaas geen geld maar ook de sfeer is een reden waarom ik elk jaar twijfel of ik wel of niet moet gaan. Zo te lezen was het over het algemeen weer (n). Weet wel dat je de sfeer zelf een beetje bepaald maar om nou constant vechtpartijen te moeten ontwijken....daar pas ik voor.