Hij zuigt
Ik kreeg de schuld van een 1000klapper af steken, terwijl ik net met m'n dronken kop naar buiten kwam
En ze tappen aan minderjarigen
Ze komen zichzelf nog wel tegen
dat is toch de kneus? beetje schuin tegenover? of bedoel je die niet. zitten er 3 daar. kneus. zotte. en nog 1. tenminste 3 studentenkroegen. zitten nog wel een paar andere kroegen.
Ja idd, dan is het toch de kneus! Altijd gekke boel daar..
ja das wel een leuke kroeg ook idd. komen veel studenten maar later in de nacht ook veel ander volk. is meestal ook tot een uurtje of 6
open dagelijks.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 02:21:
Ja 2 stuks, lebbink & Maritiem in Rotterdam, maar kom er ff niet zoveel meer omdat het nogal druk is met de studie in Den Haag. Als ik er kom is het altijd erg gezelli
De afgelopen zes jaar de enige tent waarvan ik zeker weet dat ik er ben. Drink mijn drankje, ontmoet gezellige mensen terwijl er uit de boxen een lekker muziekje knalt.
Het is een grote tent (ong 100 m2) en het is te vinden op een groot stuk land. Te herkennen aan de EuropcarBus die er altijd voor staat.
Er zijn zelfs gasten die er nu al acht jaar komen in die tent..echte "stamgasten"...Altijd gezellig om met hun een biertje te drinken en te ouwehoeren over de dagelijkse sleur van ons leven. De ideale plek om even uit die sleur te komen.
t fort in de kwakel, dit is een fort uit de 2e wereld oorlog en daar is sinds zo ongeveer 12 een kroeg gevestigd.
ik kom er al 7 jaar, het is er tegenwoordig altijd rustig zo kun je tenminste ouwehoeren en als ik iets anders wil ga ik gewoon ergens anders heen.
meestal op vrijdag avond standaard zweeds pest avond.
Celebration en Alla in Maastricht..Altijd gezellig!
(permanent verbannen)
donateur
Cafe De Trappist Zieseniskade 25 Amsterdam
HEEL AMSTELVEEN zit er altijd haha
de uitmarkt....toppie kroeg
donateur
Moeder Overste www.feestcafemoederoverste.nl
El Corazon www.elcorazon-roosendaal.nl
cafe de tent in utrecht zit er 2 a 3 keer in de week best gezellig... als de knip op de deur gaat word het meestal gekkehuis echt gezellig, wel jammer dat ie zondag dicht is maar ja die jongens hebben ook rust nodig....
Stamkroeg is een groot woord, maar als ik uitga in Amersfoort ga ik altijd ff bij Henk langs in de LaLinea.. vroeger kon ik daar echt hele nachten vertoefen.. Nu ga ik een beetje alle kroegjes langs..
Maar de LaLinea is waar ik zeker wel te vinden ben..
ook niet echt een stamkroeg, maar vind het leuk om er te komen.... havanna Den Haag