In zo'n glasbak op wielen
politie auto....
![[img width=340 height=236]http://www.allemaalkunst.nl/afb_2005/opbouw_oud/politie_auto.jpg[/img]](http://www.allemaalkunst.nl/afb_2005/opbouw_oud/politie_auto.jpg)
![[img width=300 height=151]http://www.autoblog.nl/images/lambo_politie_auto.jpg[/img]](http://www.autoblog.nl/images/lambo_politie_auto.jpg)
politie auto....
in een ziekenauto
Zoveel.... Smart, twingo, panda, enz..
dat daar fiat opstaat...
dat daar fiat opstaat...
snoek
Suzuki Alto
en de uitlaat hangt aan de andere kant (bij fiat links, en bij seat rechts)
in een eend
Volkswagen golf .. wil er nog niet eens in begraven worde
van N.Y.C Speedcoreop vrijdag 2 december 2005 om 21:14:
alleen de naam is anders
bij een fiat panda zit de buitenspiegel aan de voorkant van de deur en bij een seat marbella zit i 20 cm meer naar achter
of net andersom
en de uitlaat hangt aan de andere kant (bij fiat links, en bij seat rechts)
een leuk opel tigratje is niks mis mee
Ik vind Saab juist wel vet, tenminste niet zo ordinair als bv BMW
Fiat Multipla (mensen die geen smaak hebben of zijn verloren)
![[img width=300 height=225]http://www.fa-cerny.cz/images/carimages/car2_411.jpg[/img]](http://www.fa-cerny.cz/images/carimages/car2_411.jpg)
en daar hoort een golf zeker bij hoere auto
Sneue Opel gasten met hun anti-VW
maar als ze nou een spliksplinternieuwe vw touareg (of welk merk dan ook) zouden winnen, zouden ze die dan weigeren?
*edit* hij is niet eens van jou maar van je pa!
pochen met een auto die niet van jezelf is laatste aanpassing 26 april 2006 20:35
ik vind jou droevig
waarom ??
whaaah dooos
niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt hea
whahaha
wat weet jij dr nou van of die niet van mij is
ken je me?? NEE weet jij wat voor auto ik op mijn naam heb staan NEE laat staan wat voor auto's dr op mijn vaders naam staan
me vader heeft opel manta en kadett c coupe
hihi
dus.... wie is er nou een doos...
je komt net kijken man...
maar goed... denk vooral wat je wilt denken...
je weet niet wat je mist...laatste aanpassing 27 april 2006 12:19
maarre thanx dat ik eindelijk mag denken wat ik denken wil had toch echt de indruk dat je daar anders over dacht whaha
ik vind jou droevig
Ik vind jou en je hele standaard meelopers-profiel droevig, maar we hebben het hier over auto's...
Uitspraak van alles moet kapot terreur tot op het bot op donderdag 27 april 2006 om 11:06:
waarom ??
Waarom? Omdat het altijd van die Opel-sukkels zijn die een VW embleem aan hun auto hebben hangen.
Ik ben geen VW-freak maar tot zulke droevige akties verlaag ik mij niet.laatste aanpassing 27 april 2006 11:32
blijf maar wijzen met je vinger
dan mag je in de rij
je hebt nie eens toegang tot mijn profiel
all I here is BLA BLA BLA
standaard
Lotus Omega wel
winnen ik hoef niet zonodig spelletjes te gaan spelen
Maar als je echt zoveel van Opels weet...
Noem 1 ding, 1 ding dat Opel heeft dat VW niet heeft.
VW ligt technisch gezien echt mijlenver voor op Opel.
Turbomotoren in een Corsa?
4 wielaandrijving op een Astra?
5 of 6 cilinders in een Astra?
8 clinders in een Omega?Ze hebben niet eens 8 cilinders bij Opel, laat staan een 10 of 12 cilinder die ze bij VW wel hebben.
Snelle diesels hebben ze ook pas sinds kort, die hebben ze bij VW al 14 jaar.
Die hele haat van Opel rijders is echt gebaseerd op pure nijd en jaloesie.
De Lotus Omega was een 6 cilinder bi-turbo en was expliciet als Lotus gebouwd omdat Opel bang was voor negatieve publiciteit.
Opel heeft wel een Omega Corvette overwogen maar heeft dat ook niet gedaan vanwege de verwachte negatieve publiciteit.
ow ja en ff om te reageren op de opel-vw discussie..zijn toch allebei pannekoekenauto's !!
sowieso, waarom altijd dat anti gedoe... word ik zo moe van...
je kan een auto niet mooi vinden... smaken verschillen...
maar als ze nou een spliksplinternieuwe vw touareg (of welk merk dan ook) zouden winnen, zouden ze die dan weigeren?
I don't think so!
Maar als je echt zoveel van Opels weet...
Noem 1 ding, 1 ding dat Opel heeft dat VW niet heeft.
VW ligt technisch gezien echt mijlenver voor op Opel.
Turbomotoren in een Corsa?
4 wielaandrijving op een Astra?
5 of 6 cilinders in een Astra?
8 clinders in een Omega? Ze hebben niet eens 8 cilinders bij Opel, laat staan een 10 of 12 cilinder die ze bij VW wel hebben.
Snelle diesels hebben ze ook pas sinds kort, die hebben ze bij VW al 14 jaar.
Die hele haat van Opel rijders is echt gebaseerd op pure nijd en jaloesie.
Is de Signum de opvolger van de Omega?
Mooi beroerd dan...
Netjes
Jaguar X-type STATION
hobby hé het gevoel dat we delen
Ik heb het niet over GM, ik heb het over Opel.
Een VW is toch ook geen Bentley of wel?
De Opel Speedster. Welke VW moet daar tegenover?
En de V8's van VW zijn zeker ook niet met behulp van Audi in elkaar gezet zeker
Als Opel wil hebben ze zo een V8 in het assortiment zitten.
Nee, want Audi heeft V8 motoren en Volkswagen gebruikt W8 motoren...
Toch doen ze het niet, tussen willen en doen zit een signifikant verschil
De Opel Speedster is een veredelde Lotus met weinig tot geen techniek.
De Volkswagen GX3 is een VW die in Amerika leverbaar gaat worden en vergelijkbaar is qua concept met de Speedster.
D'r zit de zelfde technici achter...
Nee, waardeloze marketing... Want GM dochter Holden heeft wel een erg gave V8 op de markt...
Dan zijn het VAG technici, en niet zoals jij zei VW technici met behulp van Audi technici.
Dat had ik inderdaad al gezegd ja, alleen is Holden geen Opel.
Down under zijn ze gek op 8 cilinders
meer dan aardig ook niet
meer dan aardig ook niet
nou..ik ken niet veel auto's in die klasse die ook zo'n goede wegligging hebben..
of vind jij 0-100 en top alleen maar belangrijk
of vind jij 0-100 en top alleen maar belangrijk
na een test rit van ruim een uur in de focus ST
Ik vond ik de Turbo laat beginnen
En ergste vond ik onderstuur wat hij had.
Als ik een auto neem van de "top" uitvoering moet zijn van een bepaald model dan wil ik zeker niet zoveel onderstuur
Ik vond hem best lekker rijden moet ik eerlijk toegeven zelfs...
staat dat ergens dat ik het optrekken alleen belangrjik vind
Nee d8 ik ook al
na een test rit van ruim een uur in de focus ST
Ik vond ik de Turbo laat beginnen
En ergste vond ik onderstuur wat hij had.
Als ik een auto neem van de "top" uitvoering moet zijn van een bepaald model dan wil ik zeker niet zoveel onderstuur
Kijk miss. hou jij je aan de advies snelheid wat aangegeven staat in een bocht ...tjaa dan zal je daar idd geen onderstuur hebben
Alleen ST moet je ook mee kunnen scheuren zonder dat hij uitbreekt
elke auto breekt uit...t is maar hoe hard je er mee rijd..
Een losersmiley naar iemand maken en op je profiel durven zetten dat je fan van de Back Street Boys bent. Dat is lef...
Edit: Sorry Saus, maar de BSB zijn wel heel erg fout...
nieuwe honda civic
Daewoo Matiz
foutfoutfout
en dat zijn niet alleen kadett coupe rijders hoor.......
zo kan ik nog wel een aantal opel types noemen......
Om even een voorbeeld te geven, noem 1 ding dat Opel heeft dat Volkswagen niet heeft...
Terwijl ik tig voorbeelden kan geven van technologische dingen die VW wel heeft en Opel niet
Ik ben geen VW fan maar zelfs een mongole lama kan nog zien dat de producten uit Wolfsburg beter afgewerkt en kwalitatief hoogwaardiger zijn dan die uit Zürich
Ok hier komt lijstje met motivatie:
OPEL: auto voor proletariërs
VW Golf: teveel die zo'n auto rijden
Mercedes C-klasse: ben niet van het kamp
Volvo: ben niet kleur/smakeloos
Suzuki Alto: te klein
Ferrari: als ik rijk ben koop ik liever een Aston Martin DB9, ben geen sjonnie die ineens veel geld heeft
Daihatsu: say what?
BMW: ben geen pooier of kutmarokkaan
Smart: oh please weet wel beter
Zo zijn er nog wel auto's waar ik niet voor zal kiezen maar het lijstje wordt dan erg lang
Ja hier niet in, ik vind het echt een lelijke auto, 5.0 v12, veel te zwaar!! gewoon een lompe aso bak.. jij vindt hem misschien mooi, maar ik vind hem gewoon lelijk, en dat is mijn mening, en wie ben ik.. ieder ze'n eigen mening he..
Onzin, nieuw model of oud, blijft een pooier bak, en genoeg marokkanen die erin rijden..
NIEUWE BMW.....
Tja, geldt ook voor MB en Audi
De 8-serie is een toekomstige klassieker!!!
Vooral de 850 Csi
nee joh. mislukte BMW
Ieder ze'n eigen mening he Enzie, ik vind een 850 gewoon lelijk..
Ferrari: als ik rijk ben koop ik liever een Aston Martin DB9, ben geen sjonnie die ineens veel geld heeft
Hmmm beetje raar Ferrari koop je namelijk niet zomaar als je een nieuwe Ferrari wilt bestellen moet je, kunnen bewijzen dat je hem kan betalen en niet zomaar ergens een miljoen hebt gewonnen en maar ff een Ferrari koopt
Opel Astra -G
er is buiten opel ook nog een merk deawoo dat kan gewoon echt niet dat ze een ander logo hebben zegt natuurlijk niets het is nog steeds een slechte auto waar je niet in gezien kan worden
nee een opel astra is is geen schooiers bak!!!!!!!!!!!
een vw blijft gewoon een goede auto
als je van ratlook houd is het wel een leuke auto
deze auto heeft nog wel een beetje charme
voor ratlookliefhebbers dan
ik kan tenminste lachen.....
en wat wou je er aan doen dan?......
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
ik lach elke keer weer als ik een opel zie hoe stom kan je zijn om zon wagen te kopen
is hetzelfde als een opel met een vw teken onder zijn bumper dat is ook triest
ik lach elke keer weer als ik een opel zie hoe stom kan je zijn om zon wagen te kopen
dat heb ik ook maar dan omgedraait
ik lach die mense uit die een vw hebben gekocht.....
en wat wou je er tegen doen dan?
Uitspraak van (G.T.T) noel op maandag 16 oktober 2006 om 20:06:
is hetzelfde als een opel met een vw teken onder zijn bumper dat is ook triest
wat is er mis mee?
leuk voor achter de uitlaat!!!!!
het is kinderachtig !!
ik zou gezien willen worden in:
een golf 1/2/4/5
dat heb ik ook maar dan omgedraait
ik lach die mense uit die een vw hebben gekocht.....
en wat wou je er tegen doen dan?
iedereen van een vw voorzien zodat er geen "stomme" mensen zijn die opel rijden?
succes!!!!
hahah leuk he knippen en plakken, ik zal me nooit zo erg gaan verlaagen als die trietste mensen hierboven hoor
Hoe meer uitlaten, des te minder het aantal Pk's.
In elk geen geen 'tupperware' getuned ding. gewoon triest,
dat 'Halfordstuning'.
Vaak is zo : Hoe meer uitlaten, des te minder het aantal Pk's.
gelukkig gaat het slecht met general motors en moeten ze samen gaan met renault of peugot anders worden er straks geen opels meer gemaakt. dat zou wel mooi zijn dan ga ik flink feestvieren
gelukkig gaat het slecht met general motors en moeten ze samen gaan met renault of peugot anders worden er straks geen opels meer gemaakt. dat zou wel mooi zijn dan ga ik flink feestvieren
denk zelf dat laatste...........
Tering, dat is echt droevig.
Ik ben zeker geen Opel fan, maar feest vieren omdat een automerk failliet is is echt sneu...
Je had rond 1990 denk ik, zo'n opel corsa sedan...een corsa met kofferbak dus...het meest trieste is dat er zelfs jongens waren die daar velgen etc. op gingen gooien, gelukkig waren ze zeldzaam en zijn ze ondertussen uigestorven, inclusief de rijders ervan!
zo...haal je kop eens uit het zand...moet je eens kijken hoeveel tupperware auto's er rond rijden...dus dat slag volk is niet uitgestorven...is alleen maar groter geworden...
moet je eens kijken hoeveel tupperware auto's er rond rijden...dus dat slag volk is niet uitgestorven...is alleen maar groter geworden...
Als je een mooi GTI'tje hebt is tunen wel gaaf... verlagen, alles strak maken, cupspiegels erop, mooie kleur, een bescheiden spoiler en een set dikke wielen
Maar ik zie steeds meer droeftoeters in Hyundai Excels, Honda Civic sedans, Opel Astra sedans, en andere opgedirkte bejaardenauto's.
Er moet een wet komen die alleen het stylen van bepaalde auto's toestaan, bijv. een algeheel verbod op luchthappers op auto's zonder turbo of compressor en een ban op het stylen van goedkope Koreaanse bakken.
ik heb ook een grote auspuffe maar zit er niet voor me plezier onder die moet +9000 toeren aan lucht ook kwijt
Alleen een andere einddemper geeft echt geen noemenswaardige drukverlies.
whahaha een Hyundai Coupe zeker zo'n schijtbak met een 1.6 die niet vooruit te branden is. Ik kan wel zien dat je hem heel mooi getuned heb met je high end audio apparatuuren super goeie tft scherm, allemaal troep van de bovenste plank, Ik zag dat je ook op de jappen dag stond met je barrel, daar mag je niet eens komen Hyundai is niet eens japans, ja zo'n hyundai is gemaakt van afgeschreven japanse onderdelen. Smerige Koreaanse roestbakken
nja vond zn kritiek vrij vors voor iemand wie zelf in zon wagen rijd..
ja ja jongens 198kmpu
Je koopt een gti toch ook niet met het doel een hoge top, maar het scheurplezier door het goede bochtengedrag en een snelle acceleratie.
Een ax-gti is een redelijk exclusieve auto, waarmee je de meeste concurrenten helemaal zoek rijdt.
ik vind het juist humor dat ik in m'n wagentje van 4 ruggen vrijwel iedere bak tot 50 ruggen zoek rij
heb geen ax-gti...
ik vind het juist humor dat ik in m'n wagentje van 4 ruggen vrijwel iedere bak tot 50 ruggen zoek rij
ja ja jongens 198kmpu
ff opgezocht...
max. vermogen 70 kW (95 pk)
6600tpm
max. koppel 117 Nm
4200tpm
Vet stoer die gti van je met een top van wel "jaja" 186 km/h
Goh... dan kan zo'n ax toch nog best wel snel zijn?
ja dat is juist zo leuk
Versnellingsbak met kortere overbrengingen
Een ax-gti is een redelijk exclusieve auto, waarmee je de meeste concurrenten helemaal zoek rijdt.
BMW 325i vanos 1330kg delen door 192pk = 6,2 kg per pk.
Goh... dan kan zo'n ax toch nog best wel snel zijn?
Er staan dagelijks van die pubers naast mijn wagen te gassen dat het een lieve lust is, maar waarom zou ik kostbare brandstof gaan verspillen om een jochie in een oud bakkie te vernederen?
Ik vind het leuk (als de motor warm is) en er staat weer zo'n yup met een bmw naast me, om die ff flink in het stof te laten bijten
exclusief is als je 'm weinig ziet omdat weinig mensen 'm kunnen betalen...
Wat jij bedoelt is incourant...
Sigh...
En ondertussen word je uitgelachen omdat je in een lelijk oud hok rijd. Mja, ik snap je wel, ieder zijn ding. Ik heb mn auto gehaalt op betrouwbaarheid, volume, etc, ieder maakt zo zn eigen compromis.
Maakt me niet uit of ik ingehaalt word of niet, ik rijd in de auto die bij me past.
Ik voel me lekkerder in een ax
Ik voel me lekkerder in een ax
toeter op je waterscooter?
of je bent bang om zelf vernedert te worden dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, ik weet niet wat voor auto je rijdt?
Ik vind het leuk (als de motor warm is) en er staat weer zo'n yup met een bmw naast me, om die ff flink in het stof te laten bijten
Denk je dat die yup daar wakker van ligt?
Als jij zomers zwetend van ellende uit je auto hangt zet hij de airco nog ff wat harder.
Als het flink regent ziet hij alleen zijn ESP lampje effe branden terwijl jij bij elke plas je hart moet vasthouden.
Na een rit van 6 uur hoeft hij alleen zijn rug ff te strekken terwijl jij revalidatie nodig hebt, laat staan de verschillen tussen bijde auto's in geval van een crash...
Er zijn wel belangrijkere zaken om je druk over te maken als de sprint van 0 naar 100
4wd? nergens voor nodig gewoon vol-sper veel beter
hahah ik vind 4wd ook fijn hoor, is beter dan 2wd, maarja je kan niet alles hebben helaas is AX GTI 4WD hier niet te vinden
voorlopig ben ik door me centjes heen, nieuwe wielen, nieuwe koplampen, overblaas beurtje alles is op
Ik hou ook niet van Opels maar die ax is echt geen haar beter dan een kadet gsi,vw gti of dergelijk.
Beetje bmw bijt echt niet in het stof voor zo'n ax, misschien wel met een "yub" zoals je zegt achter het stuur die wel wat beters te doen heeft dan zich met jou ax gti bezig te houden en je daarom maar laat gaan.
liever een ster in de voorruit dan op de motorkap
bmw's zijn nou niet echt denderent snelle auto's of wel?
vast wel noem er eens een paar dan
jij in ieder geval niet met je 5 serie
Ik zou niet in Enzie ze auto gezien willen worden
is ook appels met peren vergelijken, mag ik dan ook een geblazen citroen pakken?
standaart BX 4TC EVO
Dan ga je wel af als een gieter met je M3
Tis Stil Aan De Overkant....
standaart BX 4TC EVO
Klinkt eerder als standaard rally. Ken hem niet hoor. Maar zo klinkt het.
Autosport erbij halen kan je nog veel meer voorbeelden pakken natuurlijk
Uitspraak van Sonny Crocket op woensdag 15 november 2006 om 09:37:
Vindt je??? Vind ik wel meevallen. Beast van dit forum heeft ook een filmpje waarin hij een gloednieuwe Porsche afdroogt. Ik vind niet dat die Porsche afgaat als een gieter. Eerder andersom, respect voor Beast
Oja maar tis wel lullig voor zo'n dure auto, zo droog ik de meeste bmw's af, 325.24, 525i, 535i, 735i voor de 316 en 318 doe ik al geen moeite meer
maarja turbo motor met turbo motor vergelijken he
316 en 318 doe ik al geen moeite meer
BX 4TC Evo is een Bx met een 2.0 Turbo motor met 450pk (standaart)
Ik doe voor geen enkele auto moeite. Ik heb geen snelle auto. Maar wel 1 met een erg goede wegligging en een hoop luxe
Compressor dan
Die mensen kom ik ook altijd op de weg tegen, en ze denken dan ach zal vast een 1.1i zijn met een grote uitlaat
Die dingen heb je met meerdere wagens. Er rijden zoveel nep M3's dat het een welkome verassing als je er door zo 1 wordt uitgetrokken en dus blijkt dat het stiekem toch een echte was
(Eigen ervaring )
M3 heeft wel een compressor hoor E46 tenminste een kameraad van me heeft een E46 m3 is toch echt een compressor
je ziet het van grote afstand al of het een nepper is of een echte
maar zeg nou eens eerlijk je weet niet eens wat er aan mijn motor gedaan is. voor het zelfde geldt heb ik 20.000 euro in de auto gestoken. (gaat trouwens al wel die kant op )
deze is bijv ook erg leuk
E46 M3 VS Saxo VTS Compressor (200pk)
http://video.google.nl/videoplay?docid=3359201053099213499&q=Saxo+M3
Dan ga je wel af als een gieter met je M3 laatste aanpassing 15 november 2006 09:39
zag er zo netjes uit bij deze dacht dat het origineel was
Een M3 is een AUTO
Soort uber M3. Lichter dan een gewone M3 en meer pk's. Zo is een airco een gratis optie, maar zit er standaard niet op vanwege het gewicht.
MOTOR
aantal cilinders 6, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3246 cm3
boring x slag 87,0 x 91,0 mm
compressieverh. 11,5:1
max. vermogen 265 kW (360 pk)
7900tpm
max. koppel 370 Nm
4900tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
En nog steeds atmosferisch dus
Een citroen is een Citroen
P.S BMW is samen gegaan met het merk die die koektrommels bouwd even ter informatie
astra
Ja ja 190 pk en begrenst op 250 A4 tuurlijk en toen ging de wekker, een kameraad van mij die heeft een Ibiza 1.8T 210pk (gechipt, grotere intercooler, EPS uitlaatsysteem) die haalt nou aan 245-250.
Dus wou jij me gaan zeggen dat die A4 begrensd is. ja kan een begrenzer op zitten maar dat haalt ie niet in ieder geval
Maar goed ik rji nu in een astra en dat is ook flut
Ohw das dan vreemd Ik woon dicht aan de grens dus ik dacht hey laat ik hem is testen, gewoon normaal op weg naar 250 en dan ineens stopt die, en blijft die steken met nog 1500 toeren over ... hmmmm vreemd
is die a4 origineel trouwens?
whahaha dan heb ik nog een luxe auto waarschijnlijk tenopzichte van die astra
Dat doe je zelf hoor. Je had ook wat anders kunnen kiezen
vrij weinig KM
ik heb erop wat ik vel gebruik
Cruise control elke dag
EN airco
2.0 DTI
ik heb cruisecontrole
ABS
Alarm
Electrische Ramen
heb je er een Nationale Auto Pas bij gehad?
onderhouds boekje van de dealer met stempels meer niet.
150.000km uit 2001
dat is toch standaard?
eb je 'm bij een garage gekocht?
stoelverwarming
dat is gay krijg je een soppige anus van
elec. buiten spiegels
Ja hij rijd zuinig 1:18
Ik heb me auto nu sidns half augst. en ben er nog geen sec. blij mee geweest
1 op 2
ja lach maar Enzie
wil jij niet weten
grotere intercooler
Eikels
Ben net door me werk gevraagd of ik naar Las Vegas wil voor kleine 2 weken
Natuurlijk ga ik met oud en nieuw in LV zeker dat ik me vermaak
kan je beter je astra inzetten
Ben net door me werk gevraagd of ik naar Las Vegas wil voor kleine 2 weken
kan je beter je astra inzetten
valt onder de minimale inzet
KOm wel terugrijden in een nieuwe Viper V10
Schiet niet echt op. Kan die alleen de "slot-machines" gebruiken
wel beetje trage motor hebben ze niks snellers?
ook jij solliciteert naar dreig PBs
M gebruikt nooit compressoren, een m heeft buiten veel power altijd een geleidelijke vermogensafgave en een compressor verstoort dat eigenlijk altijd wat in een bocht voor erg veel problemen kan zorgen met achterwiel aandrijving.
uhh ik hoef niet zo nodig 1000 Pk te hebben
Ik heb liever de A4 3.0 TDI dan een opgefokte golf met 400pk
KOm wel terugrijden in een nieuwe Viper V10
Kijk maar in diverse vergelijkende testen in auto bladen of op internet dan zal je zien dat de bmw's op een testronde bijna altijd sneller zijn dan hun concurrent
ook jij solliciteert naar dreig PBs
zelf ook een 325
Janus hij heeft toch geen golf..laatste aanpassing 15 november 2006 14:47
als mijn 5-serie!
Eerlijk, of heerlijk
wat mijn je hebt een ford rememebr
BMW heeft volgens mij nog wel de snelste diesels
BMW heeft volgens mij nog wel de snelste diesels
ow de motor is wel fijn loopt goed had alleen wel sneller gemogen
Nee Mercedes..
Heb er niks mee.. Ieder ze'n eigen toch
En ik vind dat je pas recht heb om over een auto te praten asl je er zelf in hebt gereden of gehad
V12 HDI 750 pk 1250nm
En ik vind dat je pas recht heb om over een auto te praten asl je er zelf in hebt gereden of gehad
hhmm zou kunnen
Maar BMW heeft 6 Cyl. vanhun hun 2.0 L motoren en 2 Cyl. meer betekent toch meerkracht.
Of gebruikt Benz ook een 6 Cyl. in de 250td?
Benz is voor 50jaar plussers
3 types Golf zelf gereden
V12 HDI 750 pk 1250nm
jij blij
Golf is altijd mijn favo auto maargoed, ik spreek niet over een gare sjonnie bak.. wel een mooie originele, g60,rallye g60..
jawel, 908Rc is al volop mee gereden de auto is alleen nog niet in productie genomen
Manu jij hebt zoals mij ook een Sjonnie bak
Tjah dat heb ik met bmw
Haha. Bedoelde meer dat de Golf II een schroothoop was. Was een leenauto toen er een nieuwe ruit in mijn eigen wagen gezet werd. En de Golf 3 en 4 was gewoon niks spannends aan. Reed wel, maar daar was werkelijk alles mee gezegd.
niet? mij vader krijgt altijd Citroën C6 mee als leenauto
jawel, 908Rc is al volop mee gereden de auto is alleen nog niet in productie genomen
Daar is er 1 van gemaakt en voornamelijk voor die motor. Die willen ze namelijk voor LeMans gaan gebruiken. De 908RC wordt hoogstwaarschijnlijk nooit in productie genomen...
Ik weet niet of je het weet maar ehhh er wordt idd LeMans mee gereden maar er zit altijd een voorwaarde aanvast... en dat is, juist het moet een productie auto zijn. dus hij wordt in productie genomen
er wordt al verteld dat ie wel in productie genomen word, citroen heeft ook zo'n model uitgebracht
je moeder
Peugeot zelf heeft daar nog niets over gezegd. Alleen dat die motor voor LeMans is en wel voor de LMP klasse. Dus waarschijnlijk gaan ze er helemaal geen productiemodellen van maken. Die gaan ook niet verkopen schat ik zo in, wie wil er nu een supersportauto met een peugeotlogo erop?
IK
Trouwens de motor wordt sowieso in productie genomen. en de 908RC ook
T is niet alleen de naam van een merk.
De meeste sport merken hebben hun eigen D.N.A als ik het zo mag zeggen : Corvette met big v8, lotus lichtgewicht, bmw 6 in lijn, porsche met boxer middenmotoren, Dodge met Hemi, Ferrari met formule 1 techniek, audi quatro enz.
T enige sportieve van peugeot zijn wat gti 's en een aantal concepts maar dat hebben ze wel vaker gehad maar uitbrengen doen ze niet.
Volkswagen heeft daarin tegen met de bugatti veyron iets gebouwd wat buitenaards snel is maar ik zie er toch iets van een volkswagen in, er zit iets duits diks in wat eigenlijk niet bij een sierlijke frans italiaanse auto thuis hoort.
Ik vind em toch echt supermooi. Net wat gezegd wordt, er zit iets van VW/Audi in het uiterlijk.
Reden voor?
Ik zeg net dat een Veyron een Duitse auto is en dan beweer jij dat je er niet in gezien wil worden? Right...
Ach vrouwen, waarschijnlijk een vriendje met een Honda ofzo
T enige leven in een alfa zijn de kieren, naden, de koppeling en versnellingsbak en die leven allemaal wel mooi maar niet erg lang.
In een Susuki ( S )alto
In een BoerenMestWagen
Ook niet in een Mercedes.. Liever een ster in de ruit dan op de motorkap! Technische gebreken barrels...
En al helemaal niet in een VW Golf of VW Polo.. Commerciele rotbakken..
fiat panda en meer van die koektrommels..
je moet er ook in rijden zoals je je vriendin berijd rustig beginnen en dan als ze warm is volgas
en kieren en naden ach wie heeft die niet
snel aan een motorrevisie toe zijn
Kijk dan maar eens wat je zelf kan kopen als je je rijbewijs hebt
Geen centjes betekent niet zoveel keus
Of natuurlijk de auto van pappie & mammie rijden, maar dat is niet mijn voorkeur!
Koektrommel of niet; K ben erg happy met mijn Pandaatje
Later komt er wel 'n dikkere bak
dat telt natuurlijk voor alle autos
maar met een alfa moet je echt heel voorzichtig zijn
want ouder als 5 jaar hebben ze nou eenmaal veel onderhoud nodig ze zijn best mooi en snel maar ik hou toch lekker bij mijn betrouwbare autootje die niet al te duur in onderhoud is
mag ik vragen in wat voor unieke niet-commerciële auto jij dan rijdt?
Niks hetzelfde als al die andere commerciele shit hier in Europa
Hahaha, jij gaat liever voor een goedkoop plastic dashboard met slechte afwerking en een ouderwetse vrachtwagen motor in een auto met de wegligging van een winkelwagen op een zeepbaan?
Ga toch weg man. Jij hebt dus nog nooit een auto gehad
Als ik een lekker autotje wil rijden dan word dat een chevrolet camaro en misschien nog wel de ss ervan!
i fucking dare you!
![[img width=640 height=480]http://20832.com/images/site/nordschleife_1024.jpg[/img]](http://20832.com/images/site/nordschleife_1024.jpg)
onbetrouwbaar
vooral de rooie en witte
Uitspraak van 42 op donderdag 30 november 2006 om 08:23:
10 min de tijd is van een vrouw in een Ford Transit
en dan durven sommige te beweren dat vrouwen niet kunnen rijden
volgens mij willen die blikjes nog best lang meegaan hoor...
Die griet kan zeker wel rijden!!! nodeju! maja ze heeft er dan ook wel erg vaak gereden en dat scheelt al een hoop. misschien kan ze met een camaro ook wel z'n tijd neer zetten.
Ik doe het haar niet na in ieder geval.Maar het lukt me wel om onder de 10 min te komen gelukkig. Maar wat die meid doet met een echt snelle auto is meesterlijk. Respect daarvoor...
Een Camaro haalt dat never nooit niet. Het is altijd een drama als er weer zo'n "muslecar" op de ring verschijnd. Ze trekken leuk op hoor, maar bochten nemen is een ramp met die dingen. Daar zijn ze totaal niet voor gemaakt. Dus als je er achter zit is dat zo ergerlijk. En maar niemand er langs willen laten om maar niet te moeten toegeven dat een opgevoerde Astra sneller is als die 10.000pk bak van hun. Als d'r 1 de baan op ging, bleef ik altijd mooi wachten tot die weer weg was. Trage hokken...laatste aanpassing 3 december 2006 17:07
nog steeds sukkels die denken dat amerikanen alleen op de rechte einden hard willen.
Een Enzo maakt ook gehakt van een Mustang. Maar ja, die kost ook 10000 keer zoveel. Maar het blijven van die zware bakbeesten met weinig grip. Al is die C06 uit dat filmpje van jou een beetje 1 van de weinige uitzonderingen. Die wil inderdaad nog wel redelijk hard de bocht om. En die heeft z'n prijs ook enorm mee...
Je moet de 6 hebben, niet de 5 Ik vind het niet zo'n hele goede sportauto, maar voor die prijs heb je gewoon in de verste verte niets wat er bij in de buurt komt. Maar een mustang is wel weer zwaar overpriced voor wat het is...
ok lelijk, is een mening, maar onbetrouwbaar? hoe kom je daar bij?
volgens mij willen die blikjes nog best lang meegaan hoor...
mijn pa heeft er zelf 17 gehad
ten eerste: mijn ouders hadden er een
alleeeeeen maaaar gezeik!!!
ten tweede: mijn oom had er een...stel je eens voor dat je op de belgische auto weg, om ongeveer 10 uur 's avonds stil komt te staan om dat da barrel nie meer verder wil.
ten derde: ze klinken kut. ze zien er kut uit en ze zijn KUT
duss..
1.9 16v
PS ik hoop niet dat jou kut zo klinkt en er zo uit ziet want dan heb je een vreemde kut
BX 1.9 16v
BX 1.9 16v
![[img width=562 height=459]http://home.planet.nl/~koper193/bx_4tc_enface.jpg[/img]](http://home.planet.nl/~koper193/bx_4tc_enface.jpg)
Dit is de Evo +/- 450pk
400 meter? minder dan 10 seconden
oude ds motor(lijn)
hadden deze motoren van BMW 1500 pk
uhm een fiat multipla officieel lelijkste auto bij topgear
Uitspraak van jancindy
op dinsdag 5 december 2006 om 21:26:
uhm een fiat multipla officieel lelijkste auto bij topgear
klopt, ze hebben er een elastiek omheen getrokken om die auto vandaar die rare vorm
Dit is de Evo +/- 450pk
400 meter? minder dan 10 seconden
Uitspraak van dubke op dinsdag 5 december 2006 om 22:59:
zelf nog niet als ik dood ben wil ik daarin liggen
dan lig ik liever in een citroën liefste lig ik dan in me ax
fiat multipla
C6 heb ik nog niet in gereden, maar zal vast komen, kennis van me vader heeft een Chevrolet garage. hij had de eerste C6 van europa.
Fiat Multipla!!!!!
Hyundai Pony
idd, wat is het eigenlijk wel.
Hyundai Pony
Dat durf ik niet eens een auto te noemen
Dit is ook zo'n afgrijselijk lelijke stumperbak. Je hebt er vast wel eens een gezien.
Het zijn altijd van die kansloze randdebielen die er in rijden. Ze vinden zichzelf heel wat en zijn nog dommer dan ze er uit zien.
ze stonden hier gisteren in de buurt nog te flitsen
word je gek van
je eigen auto ervoor zetten heb ik weleens gedaan. proberen ze je te pakken op belemmering van ambtenaar in functie, helaas voor hun is dit nog steeds een vrij land en mag je gaan en staan waar je wilt. Oja je moet natuurlijk wel zorgen dat je je shit voor elkaar hebt, dus niet teveel lawaai in je auto, apk, rijbewijs, verzekering e.d want ze zullen er alles aan doen om je een bekeuring uit te kunnen schrijven
calibra
elk type Volvo
kolibrie oftewel omgekeerde badkuip op wielen
smaak is niet te koop zullen we maar zeggen
een mooie Volvo bestaat niet zullen we maar zeggen
Uitspraak van Goebbeltsch op maandag 15 januari 2007 om 00:26:
Fiat Multipla (n)!!!!!
Nieuwe S80 ook weer mooie wagen
Fiat Multipla!!!!!
opel corsa
een golf!
smaak is niet te koop zullen we maar zeggen