en dan over jongens lopen zeiken dat ze er niet uitzien, neeh hehe die dragen geen make up. Net of jullie er zonder lekker uitzien (neem het niet persoonlijk hè )
Net of jullie er zonder lekker uitzien
Maar teveel make up maakt iemand wel anders eruit zien dan je in werkelijkheid doet
Maar teveel make up maakt iemand wel anders eruit zien dan je in werkelijkheid doet en dat is zonde en tevens slecht voor je huid
das toch onzin je blijt toch de zelfde die je bent... alleen heb je wat mee make-up op...
Ik vind een klein beetje mascara enzo wel mooi staan maar die dikke plamuur lagen vind ik gewoon lelijk en zonde
was ook een geintje
vrouw die er hoerig uit ziet, is mooi
ga wel puur natuur de deur uit .. kan ik nog een keer normaal niezen zonder dat ik bang moet zijn dat mijn make-up doorloopt ellende
neem je een gozer mee dan heb je nog make-up op .. en als je de volgende ochtend wakker wordt schrikt die gozer volgens mij de pest .. en vraagt zich af ... is dit wel dezelfde griet
ik vind puur natuur mooier
Je moet blij zijn met wie
je bent tog ?
Absoluut....maar de een gebruikt gel voor zijn haar, de ander make-up om de mooiïgeheid (:vaag nog meer tot zijn recht te laten komen Niets mis mee tog!?!?
naughty girl
welke.....
moet ik dan met met zo een kop als jou gaan rondlopen
geen verdere aanval hoor.....
tis gewoon een leuke meid ziet er goed uit met en zonder
Geen verdere aanval hoor maar blijkbaar kan je dat niet want dan ben je blijkbaar niet mooi genoeg meer
blijkbaar kan je dat niet
ik kan alles
pffff ben ik eff blij dat ik mijn eigen koppie mag houden....
ik zie der liever niet...
maar goed mijn menig....
doe maar niet .. er komt al niet veel wijsheid uit je vingers laat staan dat jij mij gaat vertellen wat ik het beste kan doen
nou vraag ik me dus af he..... als jij sex heb met iemand... moet zeker eerst het licht uit voordat hij hem omhoog kan krijgen of niet soms
iemand met de naam vaag brengt natuurlijk wel veel wijsheid met zich mee...
nou vraag ik me dus af he..... als jij sex heb met iemand... moet zeker eerst het licht uit voordat hij hem omhoog kan krijgen of niet soms
of doen ze een zak om je hoofd
et licht is zo uitgedaan jou plamuurlaag kost vast veel meer moeite
nee hoor permenent make-up blijft gewoon zitten...
iemand die zichzelf vieze-rikki noemt komt wel slim over
ik vind het altijd wel lekker als die in me hol kruipt
hoe triest levend schilderij
succes met de rimpels over 10 jaar en een bek die er 20 jaar ouder uitziet
volgens mij weet jij niet eens waar je het over heb.... ga mij nou niet vertellen hoe je moet opmaken of hoe je er later uitziet.... heb visagie gedaan... dus weet wel hoe het moet...
volgens mij weet jij niet eens waar je het over heb.... ga mij nou niet vertellen hoe je moet opmaken of hoe je er later uitziet.... heb visagie gedaan... dus weet wel hoe het moet....
heb visagie gedaan... dus weet wel hoe het moet
weten hoe iets moet betekend niet meteen dat je ook iets kan
ik weet waar ik het over heb zolang mensen mij 10 jaar jonger schatten ... zonder make up heb ik niets te janken
sorry.... ik ga weer doen....
weten hoe iets moet betekend niet meteen dat je ook iets kan
ik niets te janken
dus als je al je diploma`s heb betekend dat dat je niet weet hoe het moet pff.... nog dommer dan ik dacht
hoe is het met de kleine, mop....
nou.... wil niet negatief doen,... maar zou toch maar wel gaan janken hoor....
je kan elke gek wel ene kunstje leren maar als je het dan moet uitvoeren kan het wel eens anders uitpakken
Ja de kleine doet het goed hoor ze groeit lekker en ze is onwijs lief
oke... dus met examen hoef je ook zeker geen praktijk te doen.... whahahaha..... sorry maar je bent best lachwekkend....
net zo oud bent als ik ...
aaaaaah.... net als de moeder he.....
hih de clown school zeker ....
ik ben 33 en ik gedraag me als iemand van 3
je weet dat ik gelijk heb.....
niet iedereen hoef het eens te zijn met jou talent en ideen over gezicht ondersmeren met kwasten
kijk mij maakt het niet uit wat anderen van *flock* van mij vinden....
ik ben 33
idd.... dat lieve bedoelde ik.....
heb je mij dat horen zeggen... ???
dat verbaaste me namelijk net ook al dat je dat zegt.....
kijk mij maakt het niet uit wat anderen van *flock* van mij vinden.... ik weet wat ik thuis heb en wat voor vrienden ik heb.....
dus hier mag je alles zeggen wat je vind.... ik kan der wel tegen hoor....
waarom zit jij je dan zo met hand en tand te verdedigen ????
hahahaha maar ik kan ook zijn hoor maar ja schiet der niks mee op dus doe ik maar
mischien omdat ik het er niet mee eens ben en iedereen recht heb op een menig dus ik ook
72 goed bouwjaar
73
ahahah ja wijffie ik ook maar vandag ben ik in me style.....
het ontkrachten van veel make up ... er veel diploma's voor te hebben
had ook gewoon kunnen zeggen
jij mag dat denken .. ik vind het mooi zo ... ipv een ander meteen afzeiken omdat zij een mening heeft
ik merk het mop hahaha
zal ik dan maar eten gaan koken...
dat heet het uitleggen waarom ik het heb....
en dat mag ik dan ook zeggen....
Komt wel wat los bij de dames heb ik het idee
dus je geeft nu eerlijk toe dat je veel op hebt ????
tuurlijk mag jij dat .. net zo als ik dat mag over jou
is goed ik heb ook honger dus
Komt wel wat los bij de dames heb ik het idee
nee het is helemaal niet veel.....
maar jij wil toch horen dat ik het mooi vind.....
wat wil je eten dan.....
veel wit en dikke lijn onder je ogen ... en witsel vind ik veel ... mijn mening
vind dat je er trouwens wel lang opdoor gaat hoor.... zou nou echt niet zeggen dat je 33 bent.... met je gedrag....
ga je lekker
vind dat je er trouwens wel lang opdoor gaat hoor.... zou nou echt niet zeggen dat je 33 bent.... met je gedrag....
Vinden jullie dan niet dat je een vertekendt beeld krijgt van iemand die make up op hebt.
Vinden jullie dan niet dat je een vertekendt beeld krijgt van iemand die make up op hebt. Want als het eraf is zijn bv de ogen 'anders' dan met mascara..
Mooi is zonder make-up als je t mij vraagt
Mooi is zonder make-up als je t mij vraagt
je bedoelt uiterlijk neem ik aaan.. want egte schoonheid zit van binnen..
Te veel make-up vind ik echt zonde, je ziet zoveel mooie vrouwen met heel veel make-up op lopen, terwijl ze zonder écht mooier zijn
de uitstaling word vervaagt als er mmters dikke make-up op een gezicht zit
Helemaal mee eens.. iemand kan wel zo mooi zijn (met of zonder make up) maar als diegene geen uitstraling hebt..
Soms zie je wel s van die perfecte vrouwen rondlopen... Heel mooi allemaal, maar als je niets uitstraalt vind ik er al snel niets aan
Wat zitten we toch op 1 lijn vandaag!
Ik staar me nooit blind op de verpakking door te denken dat je het aard van het beestje bij kan schaven.
Beetje make-up om de mooie dingen te accentueren, maar niet teveel
idd,. niet zoon plamuurlaag maar gewoon een klein beetje om het net iets mooier te maken,...
idd, je ziet t gewoon als ze het geplamuurd hebben, dan is de kleur van je gezicht echt heel anders dan de rest van je lichaam, dat vind ik er echt niet uitzien!!
en natuurlijk kan je mense wel verandere
Je staart je blind op de verpakking, terwijl de inhoud je ontgaat