moet ik dan met met zo een kop als jou gaan rondlopen
geen verdere aanval hoor.....
tis gewoon een leuke meid ziet er goed uit met en zonder
Geen verdere aanval hoor maar blijkbaar kan je dat niet want dan ben je blijkbaar niet mooi genoeg meer
blijkbaar kan je dat niet
ik kan alles
pffff ben ik eff blij dat ik mijn eigen koppie mag houden....
ik zie der liever niet...
maar goed mijn menig....
doe maar niet .. er komt al niet veel wijsheid uit je vingers laat staan dat jij mij gaat vertellen wat ik het beste kan doen
nou vraag ik me dus af he..... als jij sex heb met iemand... moet zeker eerst het licht uit voordat hij hem omhoog kan krijgen of niet soms
iemand met de naam vaag brengt natuurlijk wel veel wijsheid met zich mee...
nou vraag ik me dus af he..... als jij sex heb met iemand... moet zeker eerst het licht uit voordat hij hem omhoog kan krijgen of niet soms
of doen ze een zak om je hoofd
et licht is zo uitgedaan jou plamuurlaag kost vast veel meer moeite
nee hoor permenent make-up blijft gewoon zitten...
iemand die zichzelf vieze-rikki noemt komt wel slim over
ik vind het altijd wel lekker als die in me hol kruipt
hoe triest levend schilderij
succes met de rimpels over 10 jaar en een bek die er 20 jaar ouder uitziet
volgens mij weet jij niet eens waar je het over heb.... ga mij nou niet vertellen hoe je moet opmaken of hoe je er later uitziet.... heb visagie gedaan... dus weet wel hoe het moet...
volgens mij weet jij niet eens waar je het over heb.... ga mij nou niet vertellen hoe je moet opmaken of hoe je er later uitziet.... heb visagie gedaan... dus weet wel hoe het moet....
heb visagie gedaan... dus weet wel hoe het moet
weten hoe iets moet betekend niet meteen dat je ook iets kan
ik weet waar ik het over heb zolang mensen mij 10 jaar jonger schatten ... zonder make up heb ik niets te janken
sorry.... ik ga weer doen....
weten hoe iets moet betekend niet meteen dat je ook iets kan
ik niets te janken
dus als je al je diploma`s heb betekend dat dat je niet weet hoe het moet pff.... nog dommer dan ik dacht
hoe is het met de kleine, mop....
nou.... wil niet negatief doen,... maar zou toch maar wel gaan janken hoor....
je kan elke gek wel ene kunstje leren maar als je het dan moet uitvoeren kan het wel eens anders uitpakken
Ja de kleine doet het goed hoor ze groeit lekker en ze is onwijs lief