Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:09:net zo oud bent als ik ...
hoe oud ben jij dan jet??
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:11:aaaaaah.... net als de moeder he.....
gheghe ik groei niet meer hoor mop
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:13:ik ben 33 en ik gedraag me als iemand van 3
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:12:hih de clown school zeker ....
gewoon nix beter te zeggen dus
maar om jou in je waarde te laten......
JE HEBT GELIJK,... en je bent zo gruwlijk lekker
zonder make-up
en ik heb echt teveel op... en weet ook nie hoe ik het moet smeren....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:14:ik ben 33 en ik gedraag me als iemand van 3
hey triest ventje ... doe je ook weer mee ..
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:14:je weet dat ik gelijk heb.....
leer eerst omgaan met kritiek... voordat je begint te janken
niet iedereen hoef het eens te zijn met jou talent en ideen over gezicht ondersmeren met kwasten
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:13:gheghe ik groei niet meer hoor mop ben soms lief
idd.... dat lieve bedoelde ik.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:16:niet iedereen hoef het eens te zijn met jou talent en ideen over gezicht ondersmeren met kwasten
heb je mij dat horen zeggen... ???
dat verbaaste me namelijk net ook al dat je dat zegt.....
kijk mij maakt het niet uit wat anderen van *flock* van mij vinden.... ik weet wat ik thuis heb en wat voor vrienden ik heb.....
dus hier mag je alles zeggen wat je vind.... ik kan der wel tegen hoor....
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:18:kijk mij maakt het niet uit wat anderen van *flock* van mij vinden....
waarom zit jij je dan zo met hand en tand te verdedigen ????
beetje gek vind je ook niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:13:ik ben 33
ben je net zo jong als mij
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:16:idd.... dat lieve bedoelde ik.....
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:18:heb je mij dat horen zeggen... ???
dat verbaaste me namelijk net ook al dat je dat zegt.....
kijk mij maakt het niet uit wat anderen van *flock* van mij vinden.... ik weet wat ik thuis heb en wat voor vrienden ik heb.....
dus hier mag je alles zeggen wat je vind.... ik kan der wel tegen hoor....
precies ja
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:19:ben je net zo jong als mij
72 goed bouwjaar
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:19:waarom zit jij je dan zo met hand en tand te verdedigen ????
mischien omdat ik het er niet mee eens ben en iedereen recht heb op een menig
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:19:hahahaha maar ik kan ook zijn hoor maar ja schiet der niks mee op dus doe ik maar
hahahah ja wijffie ik ook maar vandag ben ik in me
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:21:mischien omdat ik het er niet mee eens ben en iedereen recht heb op een menig dus ik ook
opeens .. jij mag een mening en die mag gezegd worden ... maar andere mogen dat niet ...
jij bakt ze bruin zeg
ga maar snel weg idd
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:23:maar andere mogen dat niet .
oke ga nu maar eens quote waar ik dat gezecht heb dat andere geen menig mogen hebben... jij leeft echt in een appart wereldje....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:28:ipv een ander meteen afzeiken omdat zij een mening heeft
daarvoor zijn wij hier
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:20:72 goed bouwjaar
73
omdat je het zo
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:21:ahahah ja wijffie ik ook maar vandag ben ik in me style.....
ik merk het mop hahaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:30:daarvoor zijn wij hier
met zoveel mogelijk tegen eentje
maar kom maar ik hap wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:28:het ontkrachten van veel make up ... er veel diploma's voor te hebben
dat heet het uitleggen waarom ik het heb.... dat is dus niet dat ik niet tegen kritiek kan... .want ik zo een vak moet je juist heel goed tegen kritiek kunne,....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:28:had ook gewoon kunnen zeggen
jij mag dat denken .. ik vind het mooi zo ... ipv een ander meteen afzeiken omdat zij een mening heeft
afzeiken kan je het noemen ja.... maar ik vind gewoon dat ik er leuker uitziet dan jou... en dat mag ik dan ook zeggen.... vrije mening toch....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:31:ik merk het mop hahaha
hahaha komt vanzelf wel weer goed..... het is hier ook zo een gekkehuis bij me thuis....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:34:met zoveel mogelijk tegen eentje dan kunnen we miss onze nederlagen onderling verdelen
nope niet met zoveel mogelijk mensen. en als je zelf goed nadenkt weet je dat ook wel maar goed nadenken is miss beetje lastig voor je
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:34:maar kom maar ik hap wel
zal ik dan maar eten gaan koken...
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:36:zal ik dan maar eten gaan koken...
ja is goed ik heb ook honger dus
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:36:dat heet het uitleggen waarom ik het heb....
dus je geeft nu eerlijk toe dat je veel op hebt ????
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:36:en dat mag ik dan ook zeggen....
tuurlijk mag jij dat
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:38:net zo als ik dat mag over jou
klopt maar het verschil is dat jij geen gelijk hebt
Uitspraak van Minimale Mip op zondag 27 november 2005 om 16:37:Komt wel wat los bij de dames heb ik het idee
klopt jongen goed bezig
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:38:dus je geeft nu eerlijk toe dat je veel op hebt ????
nee het is helemaal niet veel..... maar jij wil toch horen dat ik het mooi vind.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:38:tuurlijk mag jij dat .. net zo als ik dat mag over jou
he he we zijn der eindelijk over uit....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:38:is goed ik heb ook honger dus
wat wil je eten dan.....
Uitspraak van Minimale Mip op zondag 27 november 2005 om 16:37:Komt wel wat los bij de dames heb ik het idee
joh daar heb jij geen idee van
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:40:klopt maar het verschil is dat jij geen gelijk hebt
dat vind jij
en wat jij vind kan je beter aan de politie geven
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:40:nee het is helemaal niet veel.....
veel wit en dikke lijn onder je ogen ... en witsel vind ik veel
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:40:maar jij wil toch horen dat ik het mooi vind.....
mag ik hopen dat je het zelf mooi vind
laatste aanpassing
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:40:wat wil je eten dan.....
ur pussy
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:41:veel wit en dikke lijn onder je ogen ... en witsel vind ik veel ... mijn mening
en ik niet.... daarom doe ik het ook op.... en vind ik het mooi.... mijn menig....
vind dat je er trouwens wel lang opdoor gaat hoor.... zou nou echt niet zeggen dat je 33 bent.... met je gedrag....
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:45:vind dat je er trouwens wel lang opdoor gaat hoor.... zou nou echt niet zeggen dat je 33 bent.... met je gedrag....
zoals ik al zei... 3...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:45:ga je lekker
ik mag het van haar
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 27 november 2005 om 16:45:vind dat je er trouwens wel lang opdoor gaat hoor.... zou nou echt niet zeggen dat je 33 bent.... met je gedrag....
goed he .. ik heb er lol in ... jou frustreerd het ... heerlijk om mijn nutteloze tijd mee te doden
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:46:ik mag het van haar
maar
Uitspraak van Minimale Mip op zondag 27 november 2005 om 16:48:Vinden jullie dan niet dat je een vertekendt beeld krijgt van iemand die make up op hebt.
letterlijk en figuurlijk
Uitspraak van Minimale Mip op zondag 27 november 2005 om 16:48:Vinden jullie dan niet dat je een vertekendt beeld krijgt van iemand die make up op hebt. Want als het eraf is zijn bv de ogen 'anders' dan met mascara..
valt wel mee hoor mop
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:48:tuulek....
jah dat was et anwoord op de topic vraag...ik vin puur natuur bij een meisje het mooist...en wat betreft mezelf ben ook 100% real...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:49:mijn nutteloze tijd
pcies....
totaal nutteloos t topic te lezen,helaas besef ik dat nu pas
na t lezen