Partyflock

Forumonderwerp · 826677
Waarschuw beheerder
i love techno toch wel het feest voor de techno liefhebbers
en het was me weer een Partij gezellig in de Expo in Gent!!

ik ging van groen naar geel naar rood naar heel erg blauw:D

hoe hebben jullie het gehad?

Waarschuw beheerder
ben niet geweest maar ben wel benieuwd hoe het was, hoe was Underworld??????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 06:29:
hoe was Underworld??????

ik ben na een half uur weggegaan.. ze kwamen niet echt op gang en het was best druk en warm. En Matthew Dear draaide in de blue dus daar heen gegaan. heerlijke set! En daarna kwam Richie Hawtin.. Wederom de man van de avond! Wat een set! Ik kon niet meer stilstaan (l)

Andre Galluzzi ook nog gehoord aan het begin van de avond en die was ook ERG goed, wow :D Troy Pierce liet ook erg lekkere deuntjes uit de speakers vloeien

Na Richie nog een stukje Dave Clarke gepakt en toen Robert Hood.. ff beetje gas erop en toen nog even naar Tobi Neumann, ook erg sterk!

Heel goed vermaakt! Topfeest :D Nu ga ik plat... mijn benen willen niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik persoonlijk vond 't een dikke tegenvaller, toch weer te druk als je 't mij vraagt. Beter verkopen ze een keer 3000 kaarten minder. Ik wilde graag de electro zaal nog even binnenwandelen tijdens Miss Kittin, maar de wachtrij was écht te lang. Zo ook bij underworld en diverse andere dj's. Ik vind dat er überhaupt geen wachtrijen moeten staan om een zaal in te gaan, en dat 't mogelijk is werd bewezen op ILT 2003 waar ik heel de avond zo overal binnen kon lopen. Ook veel te weinig bankjes in de chill (bijzaak maar toch), het geluid was gewoon veel te zacht (achterin en halverwege de zaal) en de techno klonk gewoon niet lekker in m'n oren (wat ik zelden meemaak). Het was in ieder geval voor mij de slechtste ILT tot nu toe.
Een pluspunt vond ik overigens dat zaaltje in het midden van de main waar je de livestreams van de drukste zalen op kon horen.

Waarschuw beheerder
Drukte viel juist erg mee. In de Red en Orange zaal heel de tijd super veel ruimte gehad. Alleen men leert het nog steeds niet met die pendelbussen. Een pendelbus is niet genoeg voor ik weet niet hoeveel man die hun auto te ver weg moeten parkeren. Dan maar 50 minuten er heen lopen :S

Waarschuw beheerder
ik vond het echt geweldig! heb me echt prima vermaakt, voelde helemaal toppie top! hawtin was echt de held van de avond & idd. van blauw naar heel erg blauw, heerlijk blauw blijven :) super! anyway ... weet iemand al iets van die gozer die rond 6 in de ambulance gereden werd en daarvoor al geruime tijd onder behandeling genomen is? dat houd in : vastgebonden op brancard, zwaar shakend met helemaal wit (serieus, geen pupil te bekennen!) weggetrokken ogen & een buis door zijn keel? echt niet tof om dit zo te noemen, maar jezus, ik heb veel meegemaakt en gezien dit jaar, maar hier ben ik toch wel heel errug van geschrokken! denk dat hij in coma geraakt is en dan is het afwachten, maar weet nix zker en ben heel benieuwd naar mensen die iets weten, want fuck he echt ... 't zal je maar gebeuren :S gebruik zelf ook, maar dit heel wel eventjes mijn koppie aan het denken gezet, jank jank! verder dus echt topfeest, maar idd. pendelbussen kwamen maar niet :( maar belgische taxi was maar 11 euro en dat delen door 4, was goed te doen :) ent ja, plee's 50 cent maken vind ik wel btje belachelijk, daarintegen gratis water was top! behalve dat de flesjes bij de barren op een gegeven moment uitverkocht waren en tja .. die zoete cola is echt een hel vind ik! ga nu ff lkkr tv kijken & slapen, lkkr nagenieten :) toppie, volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
Supervet! Een van de beste feesten die ik heb meegemaakt tot nu toe. Eerst T. Raumsmiere (?) was wel leuk inkomertje. Daarna marco bailey, maar ik trok het daar best slecht, het was echt onwijs druk en de sfeer was een beetje gestressd vond ik, iedereen lopen.

Underworld kwam inderdaad niet op gang eerste half uur, maar daarna werd het echt super, everything everything, king of snake, born slippy! Zal echt nooit vergeten wat ik toen gevoeld heb (totaal nuchter, geen pillen geen alcohol!!) Was echt heerlijk. De sfeer en de blijheid van het andere publiek ging gewoon helemaal op mij over!

Sven vath draaide lekker rustig, maar echt niet minder!

Daarna ff richie hawtin, maar half uurtje van gezien, maar het publiek was erg tevreden over hem geloof ik. Hierna dr. lektroluv! Hij draaide echt vette techno vond ik!

Water was echt super. vind dat ze zoiets op elk feest moeten doen! En tja, toiletten, ben maar 1 keer naar het toilet geweest, dus heeft me geen klauwen met geld gekost gelukkig.

Wat me opviel was dat er best veel mensen met rugtassen om hun schouders liepen en daar snapte ik dus echt geen kloot van!!??!?

Verder heerlijk relexed terug in de bus... had m nog bijna gemist oeioei! Nu weer lekker thuis en lekker slapen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een dik feest!! Mijn eerste ILT maar zeker niet de laatste!

Overal techno! :kwijl: :respect:

Vraag me dus ook niet welke dj's ik heb gezien of niet heb gezien. Overal was het vet. De enige dj's de ik bewust mee heb gemaakt zijn Miss Kitten gevolgd door Sven Vath en op het eind Adam Beyer.

Het gene wat ik jammer vond is dat ik door zeker 30 mensen ben aangesproken of ik xtc had. Rare belgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Invited op zondag 13 november 2005 om 09:36:
Wat me opviel was dat er best veel mensen met rugtassen om hun schouders liepen en daar snapte ik dus echt geen kloot van!!??!?

Belgen en toeristen, vaag volk.

Dacht dat nederlanders gierig waren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 09:26:
daarintegen gratis water was top

:vaag:

Betaalde gewoon voor me water????????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor mij ook eerste keer, erg massaal maar zeker goed. vond dave man van de avond, collabs viel heel erg tegen.

en met vip bandje tegen de richting in kunnen lopen :) dat maakte alles erg makkelijk!!!

en ja gratis water, maar je moest er wel even op wachten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Moeten wachten om een bepaalde zaal in te mogen?

Zo'n waardeloos kutfeest als ILT 2001 had ik nog nooit meegemaakt dus ik ben blij dat ik zoiets nooit meer hoef mee ta maken
Waarschuw beheerder
ik kon echt elke zaal inlopen, vaak een kleine rij, maar dit stelde eigenlijk weinig voor, ik heb geen een keer VOLZET gezien. Overal had ik eigenlijk ruimte genoeg, behalve bij richie hawtin in het begin in de blauwe zaal, was erg krap vooraan, maar op zich heeft het ook wel wat met die muziek, iedereen zo dicht op elkaar
daarnaast ook erg genoten van Adam Beyer, wat een dikke shit zeg, zonder hem had ik t niet zo lang volgehouden.
Weet iemand trwns wat Rocco daar deed? schijnt datie dikke maatjes is met Adam Beyer? het was wel geinig, volgens mij wasie een beetje dronken want hij liep flink door die microfoon te schreeuwen en hij zei een keer Awakenings ipv I LOve Techno,, maargoed supervet feest, lekker sfeertje,
minpunten: pendelbussen, water op aan het einde, temperatuur in de zalen (jezus wat was het warm)pluspunten: taxi, goede sfeer, alle zalen toegankelijk, goede geluidsinstallaties, het geluid was LEKKER, (ik heb wel vnl. in de blauwe zaal vooraan gestaan maargoed) en een paar hele dikke sets van een aantal helden....
en dan nog te bedenken dat ik bijna niet wou gaan....:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop voor de mensen die geweest zijn, dat het beter was dan de afgelopen 2 jaar.

ik (L) het techno-publiek toen er nog geen gestylde playmobiles en lee towers brillen op af kwamen :yes:

stream Studio Brussel klonk meneer Clarke wel weer übergoed ;)

Waarschuw beheerder
ILT was zeker gruwelijk!!!
Derrick May,Richie Hawtin en Adam Beyer waren de mannen van de avond!

Alleen hadden ze de dj booth in de blauwe zaal aan de andere kant neer moeten zetten nu kreeg je dus steeds dat iedereen vooraan van de ingang naar de uitgang liep en het daar nou niet bepaald gezelliger van werd met die belgen die denken dat ze dwars door je heen kunnen lopen!

Dat publiek vond ik allemaal maar vaag dus,maar met ons groepje hebben we er echt een (Y) nacht van gemaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, kom net binnenlopen :D

Dit was mn 1e x ILT, maar weet niet of ik het nog n x doe :/
Ik miste duidelijk de schranz O:)

Maar goed, veelal in de minimal (blauw) gestaan: Troy Pierce gehoord, Magda, Richie Hawtin en Adam Beyer :woep: De beste van hen allen vond ik Adam Beyer gevolgd door Richie Hawtin :)

Verder Underworld gehoord en dat vond ik maar matig :S en natuurlijk Sven Väth, lekker los :D

ILT deed mij heel erg denken aan Innercity :| denk dat velen dat zullen menen met mij samen...

En wat deden mijn knietjes pijn in de bus :| ook een aantal maal kramp én daar had ik al last van op de dansvloer :/
Verder was de busreis 8) plezant én op een bepaald punt stressvol :| :[ Was zeker leuk om te doen :yes:

Jammer dat ik een vriendje niet meer gezien heb, smsen kon ook niet, denk dat zn batterij op was :X maar spreek je vandaag wel ;) toch?! :yes:
(K) 4 him

Waarschuw beheerder
De eerst setjes zijn al te downloaden!! B)

I_­Love_Techno_2005-Vitalic-CABLE-12-11-2005-MnD
I_L­ove_Techno_2005-Miss_Kittin-CABLE-12-11-2005-MnD
­I_Love_Techno_2005-Tiga-CABLE-12-11-2005-MnD
I_Lo­ve_Techno_2005-Underworld_Live-CABLE-11-13-2005-TW­CLIVE
I_Love_Techno_2005-Chris_Liebing_and_Speedy­_J-CABLE-12-11-2005-MnD
I_Love_Techno_2005-Tony_R­ohr-CABLE-12-11-2005-MnD
I_Love_Techo_10_Years-DJ­_Bone_Live_(Flanders_Expo)-CABLE-12-11-2005-1KING
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 13 november 2005 om 11:21:
Jammer dat ik een vriendje niet meer gezien heb, smsen kon ook niet, denk dat zn batterij op was maar spreek je vandaag wel toch?!
4 him

:P:P

:YES:

richie the man :YES: wat een gruwlijke set :D:D

verder vond ik het ook wel een top feest
druke en hitte in de zalen vond ikw el een min punt maar verder zeer zeker goed vermaakt.
top sfeer ook :YES:(Y)

Waarschuw beheerder
Geniaal! Super avond gehad! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Watdan?! op zondag 13 november 2005 om 10:25:
ik heb geen een keer VOLZET gezien

:jaja: idd! ik heb het dit jaar helemaal nergens gezien. Naja, toen ik bij Underworld naar buiten liep was de ingang wel dicht. Maarja, das wel logisch. Maar verder vond ik het echt allemaal beter dan vorig jaar! Meer gratis waterstandjes in de centrale hal, ERG (bevroren hahaha) drankjes, niet te warm in de zalen (mijn persoonlijke mening dan he!)

Minpuntje is het niet echt te noemen maar ik vond de lichteffecten niet echt denderend. We zijn natuurlijk ERG verwend in Nederland maar bij zo'n groot commercieel feest met een bugdet van 1 miljoen door kaartverkoop en dan ook nog eens al die sponsors mag wel wat meer lasertjes of zo neerzetten. Maargoed, het is niet echt een minpunt want het draait toch om de muziek!

Uitspraak van *CH3-21* op zondag 13 november 2005 om 11:21:
Adam Beyer gevolgd door Richie Hawtin

hawtin na beyer? andersom hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Plons de Kicker op zondag 13 november 2005 om 10:26:
stream Studio Brussel klonk meneer Clarke wel weer übergoed

en Vitalic klonk ook erg lekker via de stream:yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 11:53:
De eerst setjes zijn al te downloaden!!

waar?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TrAceR op zondag 13 november 2005 om 12:14:
mn bat was dus op

Dat vermoeden had ik al :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op zondag 13 november 2005 om 13:01:
damm, ik heb dus wel wat gemist!

dat kun je wel stellen ja!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op zondag 13 november 2005 om 13:01:
damm, ik heb dus wel wat gemist!

je bent niet de enige hoor

die Nathan Fake set klinkt trouwens poepie lekker:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
was vet!:-)

Underworld, Derrick may, Richie Hawtin, Nathan Fake en Adam Beyer :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
oja waar kome allemaal fotos?

k hoorde op www.cyberfactory.be

en kome er ook op ilovetechno.be??

wie weet het? of wie weet meer..
Waarschuw beheerder
Vitalic Live...damnz wat was dat een set...ik kan er niets anders over zeggen...dat het godsgruwelijk was :D
Waarschuw beheerder
bloedheet
Waarschuw beheerder
Ze moeten echt iets doen aan de drukte in bepaalde­ zalen, het mag niet zo zijn dat er tegelijk 3 zal­en vol zitten. Verder was de sfeer uitstekend (ik ben alleen in de blue room geweest dus kan alleen daar over oordelen): Tec­hno, Love & Peace! Richie Hawtin & Adam Beyer weergaloos (Y) Magda vette platenkeuze maar constant mixfouten

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
waar kan je die setjes downloaden? ben wel erg benieuwd O:)

Waarschuw beheerder

I_­Love_Techno_2005-Vitalic-CABLE-12-11-2005-MnD
I_L­ove_Techno_2005-Miss_Kittin-CABLE-12-11-2005-MnD
­I_Love_Techno_2005-Tiga-CABLE-12-11-2005-MnD
I_Lo­ve_Techno_2005-Underworld_Live-CABLE-11-13-2005-TW­CLIVE
I_Love_Techno_2005-Chris_Liebing_and_Speedy­_J-CABLE-12-11-2005-MnD
I_Love_Techno_2005-Tony_R­ohr-CABLE-12-11-2005-MnD
I_Love_Techo_10_Years-DJ­_Bone_Live_(Flanders_Expo)-CABLE-12-11-2005-1KING

welke programma
Waarschuw beheerder
Helaas heb ik dit feestje moeten missen :(!! Als ik de reacties hierboven lees heb ik wel wat gemist dus :S.. Jammer dat Underworld een beetje tegen viel had opzich wel redelijke verwachtingen van ze..

Ga ff de sets downloaden.. er zijn ook al een paar te verkrijgen bij livesets.com :)!

Hoe waren Chris en onze eigen Speedy J dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Zooo ik vond het een topfeestje hoor!
Begon een beetje kut met die pendelbus.....1 bus per kwartier voor zoooooveel mensen, das ni zo best....

En de wc's waren beetje kut, lang wachten...

En verder viel het wel mee met wachtrijen, zelfs bij Underworld waren we met 10 min binnen!
Ik vond ze een beetje wisselend....ene plaat te vaag en de andere geweldig! Ik geef ze wel een 7 ;)
Toen naar Sven Väth gegaan.....matigjes.....die gast knalt niet meer zoals hij ooit deed.....dus doorgelopen naar Richie Hawtin....ZO MOET HET! Wat een supersetje zeg!
Wie we daarna hebben gezien weet ik niet meer hoor, weet alleen dat we om half 7 naar huis zijn gegaan, ik kon niet meer!
Maar echt een superfeestje hoor, beter dan vorig jaar :D

Krijgt een 8 :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van []V[] op zondag 13 november 2005 om 15:21:

Dit was huilen met de pet op...op zich nog wel paar leuke platen...maar mixtechnisch drama

Ik ben trouwens op zoek naar een nummer dat Vitalic ten gehore heeft gebracht...eigenlijk helemaal in het begin van de set...Je hoort zo een vrouw zingen en een lekkere melodielijn...lekker swingend..iemand die het nummer kent ?
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik de reacties hierboven lees heb ik wel wat gemist dus

Nee hoor helemaal niet.

Saaaaaai, langzaam, langdradig, zoals heel 't feest. BAH, ik kots op ILT
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het echt supersupersuper naar mijn zin gehad!!!!

Ben in rood en blauw geweest geloof ik.... Vond ...&McCartney héél vet! Daarna bij Dave Clarke was t heel druk dus zijn we naar blauw gegaan. Daar was t MEGAdruk maar aan de zijkant niet dus hebben daar Richy Hawtin en Adam Beyer gezien en nog eentje geloof ik... Was echt te geweldig gewoon!! Ben kapot, mijn voeten zijn nog kapotter en heb helemaal geen stem meer!

Superbusreis gehad en zoooooooooooooooooveel leuke lieve mensen leren kennen en gezien!! :lief: Ik ben in 2002 en 2003 ook geweest en heb t vannacht t beste naar mijn zin gehad!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 13 november 2005 om 15:52:
en heb t vannacht t beste naar mijn zin gehad!

je zag mij weer na lange tijd he?! (l) :D

Waarschuw beheerder
Was zeker vet feestje
Waarschuw beheerder
Het was op zich wel een vet feest..

maar veelste soft.. en te druk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jurjen'tje op zondag 13 november 2005 om 16:19:
maar veelste soft.. en te druk

ze geven niet voor niks een line-up door aan het begin van het feest ;)

dan weet je welke dj's er komen en wat je kan verwachten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op zondag 13 november 2005 om 16:21:
ze geven niet voor niks een line-up door aan het begin van het feest ;)

dan weet je welke dj's er komen en wat je kan verwachten

Er waren zeker wel dj's die er is flink aan lap aan hadden kunne geven.. en dat niet hebben gedaan.. chris liebing bijv.
Het had igg wel wat harder gemogen.
Waarschuw beheerder
Dave Clarke was toch aardig aan het knallen op het einde. Jammergenoeg functioneerden mijn benen niet meer 100% :) 5min dansen 2 min pauze
Waarschuw beheerder
Er werd over het algemeen idd laf gedraaid, maar goed

Vitalic (L)...nog nooit een zaal zo hard zien staan gaan :D

Waarschuw beheerder
Pendelbussen waren ruk geregeld!!!!heen iig.heb de auto maar ergens anders neergezet :D:D:D op loopafstand toen..

Ennuh yellow zaal VENTILEREN...CLOSED UNTIL 2.15?????uur in de rij gestaan daar terwijl er honderden mensen uit liepen:S:S:S

maar algemeen..topfeest...Derrick May, Speedy & Liebing :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het een top feesje :yes:
Reuze naar men zin gehad :p
Liebing en Speedy J waren echt goed,lekker opbouwen in het begin.

Vond het zeker geslaagd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 16:49:
Ennuh yellow zaal VENTILEREN...CLOSED UNTIL 2.15?????uur in de rij gestaan daar terwijl er honderden mensen uit liepen

ja zag het,ik stond in de zaal en iedereen liep naar buiten ... en de deur ging toe,20 min geen muziek,maar wou de zaal ni missen:p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, me eerste zit er weer op.

ook de laaste keer

veels te druk
te warm
te lang wachten bij ingangen
dj's die niet lekker door draaien, met veel breaks

underworld was best wel saai, born slippy te traag en pas daarna was 't redelijk te doen

plus punten:
- Beyer draaide lekker
- langer muziek, tot 7uur :D
- dave Clarke was ook goed te doen in 't 'gordijnzaaltje' ;)
- vitalic :9 :D

maar nu eerst paar uur in de trein zitten
helemaal terug vanaf Antwerpen (waar ik nu zit)
Waarschuw beheerder
Mijn tweede I Love techno en vast niet de laatste. Vorig jaar was goed, beetje de kat uit de boom kunnen kijken, zodat ik dit jaar goed wist wat ik kon verwachten. Mezelf ook eerst wat verdiept in de dj's en stijlen, omdat ik niet echt een standaard technoliefhebber ben, maar het gewoon wel leuk vind om eens wat anders te bezoeken dan anders ;-)

Dit jaar samen met een maat geweest die speciaal uit Washington DC was overgekomen naar Nederland om met mij naar Gent te gaan. Hij heeft het feest van zijn leven gehad :yes: Ook Dewi en Maarten nog ff gezien...was gezellig! Begonnen bij T.Raumschmiere, vervolgens Christian Smith, Marco Bailey en Underworld. Daarna ff bij Hawtin en Sven wezen kijken, toen naar Dave Clarke om vervolgens af te sluiten met Adam Beyer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 13 november 2005 om 17:15:
- langer muziek, tot 7uur

fuckk dan had ik dus langer moeten blijven, wij denke voor de drukte weg te zijn niet verwachtend dat t langer zou doorgaan shittt...
Waarschuw beheerder
Derrick May!!!! Mijn held....heeft het toch nog goed gemaakt voor mij! Tobi Nuemann geweldig.Lekker chill in een niet te drukke zaal. Adam Beyer heeft me niet kunnen boeien jammer genoeg :( En die lompe fransen ........tja Rare Figuren.
Waarschuw beheerder
Vond het wel weer grappig... was pas om 22:30 binnen of zo.

Eerst Derrick May gehoord, die was goed. Toen naar Yellow, beetje Marco Bailey geluisterd en daarna Underworld, die weer eens tegenvielen. De vorige keer dat ze op op ILT draaiden vond ik ze ook al niet echt super. Veels te opbouwend en traag.

Daarna Sven Väth, die wel masterlijk was. Lekker gechilled en even wat mensen ontmoet en gegeten. Dave Clarke aangehoord, die ik wel chill vond. Vette lasers ook.

Daarna eigenlijk een beetje rondgelopenb en om 05:00 alweer naar het hotel. Vond alleen de taxi's een beetje kut te vinden, dus maar een persoonlijke taxi geregeld. ^_^

Werkzaam bij Club Industry
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeeerlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Alweer mijn 4e ILT....vond het echt veel beter dan vorig jaar, zaal opbouw was goed...geen last van dichte zalen gehad...geluid was goed....en er werd heel vet gedraaid, zo vet dat ik gewoon GEEN gebruik heb gemaakt van de VIP area!

Dave Clarke was mijn absolute held van de avond :respect: Chris Liebing en Speedy J. waren ook heel goed bezig.

Was iig een TOP feest...volgend jaar gewoon weer bij!
laatste aanpassing

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Oeh oeh oeh, Derrick May! Funky motherfucker! Richie was ook weer heer en meester, wat een platen. Afgesloten bij Robert Hood, alleen daar weet ik niks meer van. Jammer dat ik Beyer gemist heb, ik had graag willen zien wat hij deed.
Waarschuw beheerder
dit was me 5e keer en denk me laatste... in veel zalen was het gewoon veel te druk en bloed heet... muziek was me ook bijna overal wat te soft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van n3mo op zondag 13 november 2005 om 17:30:
En die lompe fransen ........tja Rare Figuren.

Idd seg,om de 5 min ... vous aidez de pilles :/
Kut fransen ...

Seg en euh Tobias,nu kom ik je tegen met Kirsten aan de ehbo en je had geen fototoestel bij,kan niet hé:p

Waarschuw beheerder
Magda, Hawtin, Väth, Lektroluv :respect:

Vooral Väth en Hawtin erg van genoten, top feest,

Alleen een beetje jammer dat één of andere idioot die niet met drugs om kan gaan; zonodig een verkeersbord tegen me hoofd moet gooien.. :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Eerste en de laatste x .Veelste veel mensen.Was er voor d yellow room daar was t bloed en bloedheet .Kreeg ijswater zodat je er lekker lang mee kon doen want t water was bijna op, opzich wel lekkere verkoeling op je hoofd.Ik heb verschillende mensen out zien gaan.Muziek te soft!!

MAAAAAAAAR speedy j heeft m n avond wel weer goed gemaakt toen ging de hele zaal lekker uit z n dakkie !!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 18:10:
Alleen een beetje jammer dat één of andere idioot die niet met drugs om kan gaan; zonodig een verkeersbord tegen em hoofd moet gooien..

:s,wat is daar gebeurd man ???

Btw,heb er veeeeel mensen gezien op de pillen :s,foullieren was ook weer iets van niets hé...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 13 november 2005 om 18:16:
,wat is daar gebeurd man ???

Loop de Pendelbus uit, en één of andere volslagen idioot duwt zo'n verplaatsbaar verkeersbord om, bord komt recht op me kop neer..

Was wel ff wakker daarna.. (N)
Waarschuw beheerder
donateur
damn,das minder ...,heb je toch teruggeslagen dan :p

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 18:22:
Was wel ff wakker daarna..

Ja,da kan ek best gelove ...:s

Waarschuw beheerder
Gast was té naar de klote.. beetje dramatisch op em ingeluld, hoop dat ie fout is gegaan.. ;)

Waarschuw beheerder
Heel de avond in de Yellow gestaan!
Tom Hades... dak ging er al af!
Marco Bailey... Wereldset!
Underworld... :respect: Kippenvel!
Collabs... 4 uur lang knallen!

En wat een sfeer! Alleen maar juichen, fluiten en handjes in de lucht!
Topfeest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 november 2005 om 18:28:
Topfeest!laatste aanpassing 13 november 2005 18:29

Het was echt op en top waanzinnig :respect:
Waarschuw beheerder
Gezellige editie van I Love Techno, in tegenstelling tot de editie in 2002 die ik had bezocht. Deze keer alles goed geregeld.

Qua drukte viel het dus echt mee. In de rooie en groene zaal veelal zo kunnen doorlopen en de zalen waren alleen "volzet" bij Underworld & Vitalic.

Helden van de avond: Derrick May & Dave Clarke. Beiden hielden het tempo hoog en vooral Derrick had me positief verrast. Verder nog Sven Väth gezien, maar ik vond dat ie langzaam op dreef raakte. Wel vet dat die die nieuwe plaat van T-Quest draaide en de nieuwe Beyer [totaal 3x gehoord deze avond]. En natuurlijk opende hij met Hugg & Pepp - Snabeln :)

Miss Kittin verraste me ook op een redelijk positieve manier, en Collabs met Speedy & Chris vond ik helaas te weinig inhoud hebben.

Vond het dus een uiterst geslaagde avond, ook al was ik vanaf 02:00 uur relatief de weg kwijt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 13 november 2005 om 17:15:
Nou, me eerste zit er weer op.

ook de laaste keer

veels te druk
te warm
te lang wachten bij ingangen

Zijn toch echt dingen, die al jaren bekend zijn. In tegenstelling tot voorgaande jaren was het dit jaar echt minder druk. Was ook niet uitverkocht imo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 18:28:
Gast was té naar de klote.. beetje dramatisch op em ingeluld, hoop dat ie fout is gegaan..

Idd,hoop dat ook :p

Uitspraak van actief op zondag 13 november 2005 om 18:28:
Collabs... 4 uur lang knallen!

Topfeest!

Idd :respect: wat een sfeer seg :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben t volledig met Xantrex eens. Maar ja... we hebben de vorige post ook samen geschreven.

Maar ik had nog een extra minpuntje:
De security die mij tijdens Born Slippy van de prullenbak afhaalde :[

Waarschuw beheerder
heerlijk genoten...maar moet wel zeggen, had t opeens wel helemaal gehad met al die belgen, fransen, duitsers, engelsen, ieren etc. die om bollekes/xtc kwamen vragen:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:33:
die om bollekes/xtc kwamen vragen

de fransen waren echt het ergst ...pfff

Uitspraak van * Kirsten * op zondag 13 november 2005 om 19:24:
De security die mij tijdens Born Slippy van de prullenbak afhaalde

En dat kon natuurlijk niet hé

Iemand toevallig mee in dat touwtje spring gedoe meegedaan tussen de ehbo en de Yellow Room :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 13 november 2005 om 19:39:
Iemand toevallig mee in dat touwtje spring gedoe meegedaan tussen de ehbo en de Yellow Room

o:)

Geloof dat Tobias en ik hebben gewonnen met touwtje springen... Helaas brak 'het touw' doormidden omdat we zo hard gingen :D

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 13 november 2005 om 19:39:
En dat kon natuurlijk niet hé

Had wel een :lief: uitzicht daar :D
Jammer dat ze neit meer verhogingen of tribunes hadden

Artiest V-licious
Waarschuw beheerder
Ik heb een geweldige avond gehad.

Ik snap niet dat iedereen loopt te zeuren over te druk. Want ik kon telkens de zaal best vlug in lopen en had dan ook nog best veel ruimte steeds :yes: Ik was waarschijnlijk op het juiste moment in de juiste zalen, al heb ik wel een hoop head-liners gezien.

Muziek was super -> Derrick May :respect:
En Chris en Speedy gingen ook lekker (lekker experimenteel :D )

Supersfeertje ook weer.

Een van me beste ILT indoors tot nu toe :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op zondag 13 november 2005 om 19:43:
Geloof dat Tobias en ik hebben gewonnen met touwtje springen... Helaas brak 'het touw' doormidden omdat we zo hard gingen

Haha,maar toch gewonnen (y) :p

Uitspraak van * Kirsten * op zondag 13 november 2005 om 19:43:
Jammer dat ze neit meer verhogingen of tribunes hadden

Idd,anders was da toch zo hé...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:44:
En Chris en Speedy gingen ook lekker

Vond ze super :bounce:,wat een sfeer in de zaal seg ...,kippevel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 13 november 2005 om 19:47:
Haha,maar toch gewonnen

We zijn ook die-hard touwtje springers :D

Op Nature One met een tuinslang en op Q-base met een stuk electriciteitssnoer en nu dus een hele hoop keycords...

Maar tja... als je niet op onze meeting was op ILT miste je dat ;)
Waarschuw beheerder
jullie hebben het over sets downloaden, maar waar kan ik dit doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op zondag 13 november 2005 om 19:49:
We zijn ook die-hard touwtje springers

haha,overal doen ze het dan :p

Maar tja... als je niet op onze meeting was op ILT miste je dat

Kwas aanwezig hé o:)
Waarschuw beheerder
Het was weer een vet feest, ik zal niet te veel klagen over de drukte en hitte op sommige plekken (Underworld).
Ik vond Underworld daarintegen ook wel tegenvallen, Hawtin was zoals altijd te vette shit en Beyer was ook erg creatief en diep! Lektroluv helaas gemist....

De trugreis met de 2-dance bus was echt kansloos.
Joris (Mr. Mindsynth) en ik konden de bus niet vinden en hebben nog een uur gezocht.
We waren ruim op tijd op de parkeerplaats, maar om een of andere vage redenen niet gevonden.
Dus zijn we truggegaan met de dope-express. Voordeur opengebroken...aangezien sleutels en spullen zoek zijn geraakt (lagen in de andere bus).

Dus als iemand dit leest die evt in de bus van 2-dance heeft gezeten en weet waar onze spullen zijn...laat ff een bericht achter. Thnx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zondag 13 november 2005 om 19:56:
Kwas aanwezig hé

:woep:

Blij dat ik na het begin van Underworld ff weg kon naar de meeting. Was echt te gek voor woorden op dat moment in die zaal.

Adam Beyer draaide echt lekker. Laatste momenten toch nog ff flink gedanst daar... heb nu echt zin om m weer te horen op Awake :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op zondag 13 november 2005 om 20:04:
Blij dat ik na het begin van Underworld ff weg kon naar de meeting. Was echt te gek voor woorden op dat moment in die zaal.

Ja,was een beetje druk hé :s

En toen het gedaan was,20 min stilte in de zaal ...,om dan los te komen :D
Waarschuw beheerder
vond et ook heel vetjes,

andre galuzzi, raumschmiere, derrick may en dave clarke waren toch wel de toppers voor mij.

speedy j en chris liebing presteerden ver onder hun maatstaven.

was klote dat je telkens een zaal uit en in moest voor de wc. eE drinken wat ijs was. Voor de rest topfeest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shannon op zondag 13 november 2005 om 20:02:
Joris (Mr. Mindsynth) en ik konden de bus niet vinden en hebben nog een uur gezocht.
We waren ruim op tijd op de parkeerplaats, maar om een of andere vage redenen niet gevonden.
Dus zijn we truggegaan met de dope-express. Voordeur opengebroken...aangezien sleutels en spullen zoek zijn geraakt (lagen in de andere bus).

:O:O Zóooo dat is kut! Meeeuij niet normaal! :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op zondag 13 november 2005 om 20:15:
was klote dat je telkens een zaal uit en in moest voor de wc.

??
Waren toch toiletten in elke zaal hé ;),ben er nooit uitgekomen hoor:D
Waarschuw beheerder
donateur
Maar tja... als je niet op onze meeting was op ILT miste je dat

:X Shit de meeting :o vergeten :bloos: DAMN! hoe was die??

Uitspraak van Shannon op zondag 13 november 2005 om 20:02:

Welke route zijn jullie heen gereden?
En hoe was de dope express?! :P

Waarschuw beheerder
ff 10 min. de nieuwe Xbox checken was ook wel ff leuk trouwens.. :)

Of ben ik weer de enige?
Waarschuw beheerder
feest was echt meesterlijk!!!

Respect to Richy Hawtin !! man van de avond

ook collabs was weer lekker!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 13 november 2005 om 20:44:
Shit de meeting vergeten DAMN! hoe was die??

Mensen durfden vast niet uit de zaal weg te gaan omdat ze bang waren dat de zaal anders weer 'volzet' was.

Grrrr heb de hele avond niets anders meegemaakt

Leek wel alsof ze ons gewoon niet op ILT wilden hebben ofzo...

Maar de meeting was rustig, kort maar krachtig

En nog een wedstrijdje touwtje springen gewonnen

Maar gelukkig hebben wij nog wel ff samen ge-meet bij blue :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat ik het een niet zo byzondere editie vond.

- het geluid stond veeeeel zachter dan bij de vorige edities
- De djs waren (vond ik) veel te gefocussed op het maken van mooie techno ipv het stampwerk waar veel voor kwamen (zoals bij de vorige 6 edities waar ik ben geweest)
- teveel minimal (maar das een kwestie van smaak)
- veels te druk. die fransen en belgen denken dat ze door je heen mogen lopen
- te warm. niet een ventilatoren ofzo.
- te lang wachten bij ingangen. als ze die mojo barriers iets verderuit elkaar hadden gezet, was het al een stuk beter
- dj's die veel breaks in hun set hadden en niet door draaide.

ik kan zo nog wel ff doorgaan, maar ik dnek niet dat het verstandig is.

Ik moet wel zeggen dat ik me vermaakt heb, maar dat is zeker niet door het feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nickolas Quartez op zondag 13 november 2005 om 21:00:
Ik moet zeggen dat ik het een niet zo byzondere editie vond.

:woep:

eindelijk iemand die, helaas, dezelfde ervaringen had.

Maar dat er niet hard gedraaid werd kun je natuurlijk verschillend opvatten. De lijn omhoog was natuurlijk al bekend...
Waarschuw beheerder
Goed naar mijn zin gehad, heb zelf ook nergens echt lang in de rij moeten staan. Hawtin :respect: wat een set, stuk steviger dan wat ik normaal van hem gewend ben, heb 2 uur lang non-stop staan dansen, kon gewoon niet stoppen! :D

Enige minpunt voor mij was dat ik op station Gent samen met 2 vrienden door undercover politie eruit werd gepikt, en ja hoor controle, en hoe! Moest gvd tot aan mijn onderbroek aan toe alles uit doen, alles werd gecontroleerd! Snoepjes kwijt natuurlijk, gelukkig geen verdere consequenties..

Waarschuw beheerder
groen en geel
Waarschuw beheerder
Het valt me op dat iedereen elkaar maar na praat :D....

Omdat een paar zogenaamde "techno-guru's" hebben gezegd dat

i(L)techno kut is blabla dan moet ook zo zijn, de meelopers moeten dan ook weer eventjes hun woordje doen en ook zeggen hoe techno ze wel niet zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 13 november 2005 om 21:24:
Het valt me op dat iedereen elkaar maar na praat ....

:/

geloof dat een topic ervoor bedoelt is om je mening te uiten.

Dat jij een geweldige avond hebt gehad hoeft dat voor anderen toch niet zo te zijn?

Ik heb bijna heel de avond voor dichte zalen gestaan en als ik dan eindelijk binnen was dan was het weer ontzettend warm.

En inderdaad ik heb ook meegemaakt dat vrienden van me nergens in de rij hebben gestaan.
Blijkbaar hadden wij gewoon pech ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
ik merkte ook niet echt een 10jarig bestaans sfeertje..

maar vond het verder een erg geslaagd feest met goede sets weggegeven door de djs..

Waarschuw beheerder
:respect:underworld:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 20:55:
ff 10 min. de nieuwe Xbox checken was ook wel ff leuk trouwens..

Of ben ik weer de enige?

Is er dan een nieuwe dan :p haha
Waarschuw beheerder
Weer een goddelijke nacht!!!! :-D
Veel ILT's meegemaakt, maar deze was TOP!!
Begonnen met Bailey, toen Underworld... echt weer geweldig!! Na een half uur werd het al lekker rustig, IDEAAL! Richie en Lektroluv, TOP!!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op zondag 13 november 2005 om 20:57:
Maar gelukkig hebben wij nog wel ff samen ge-meet bij blue

:yes: I remember....:D

Alex, nie zo negatief jij denkt dat iedereen elkaar napraat....maar eigenlijk wil je dat iedereen JOU napraat :[ :P

IIG stuur ik je n link als de foto's online zijn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kirsten * op zondag 13 november 2005 om 21:34:
Ik heb bijna heel de avond voor dichte zalen gestaan en als ik dan eindelijk binnen was dan was het weer ontzettend warm.

En inderdaad ik heb ook meegemaakt dat vrienden van me nergens in de rij hebben gestaan.
Blijkbaar hadden wij gewoon pech ofzo

Ik heb ook echt nergens in de rij hoeven staan... alleen bij binnenkomst buiten een minuutje of 5, en bij ons eerste drankje! Je moet alleen wel het zalencomplex een beetje kennen, want bijna overal heb je wc's en nooduitgangen die in de zalen uitkomen... VOILA!!! :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KNG op zondag 13 november 2005 om 22:10:
Je moet alleen wel het zalencomplex een beetje kennen, want bijna overal heb je wc's en nooduitgangen die in de zalen uitkomen... VOILA!!!

Weet ik maar dat lukte aan t begin van de avond nog niet.

Dan kwam de security je even heel lief terughalen :[

En bovendien hoefde ik ook niet vaak naar de wc meer op ten duur dus dan ga ik geen 50 cent betalen om in een zaal te kunnen. ;)
Waarschuw beheerder
Tja, je moet er wat voor over hebben!! :-D

;-)
Waarschuw beheerder
Van Oranje (Glimmers):bounce:, naar Groen (Derrick May, Fixmer and Dave Clarke):bounce:, naar Geel (Collabs, Chris Liebing & Speedy J):bounce: ... Goed Feestje Volgend jaar zeker weer ;) Iemand Henk nog gezien daar?
Waarschuw beheerder
donateur
ohja

water was wel verdomde snel op zeg :/

maar heb wel gelache daar 8)

- kleine pepermuntjes tussen me vingers en dan aanbieden aan voorbijganger als pilletje. Je had ze moeten zien. "nee, je hoeft em niet?" *slik* weg. :| 8)
- wat een outfits daar :respect: 8)
- touwtje springen was zeker goed

komt er iemand naar me toe
"op partyflock meer lezen en minder posten. . . . dat zou jij moeten doen, meer lezen en minder posten"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het geluid stond veeeeel zachter dan bij de vorige edities
- De djs waren (vond ik) veel te gefocussed op het maken van mooie techno ipv het stampwerk waar veel voor kwamen (zoals bij de vorige 6 edities waar ik ben geweest)
- teveel minimal (maar das een kwestie van smaak)
- veels te druk. die fransen en belgen denken dat ze door je heen mogen lopen
- te warm. niet een ventilatoren ofzo.

hier sluit ik me bij aan!

maar ik heb me zeker prima vermaakt lekker geknalt op collabs :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zondag 13 november 2005 om 22:49:
- kleine pepermuntjes tussen me vingers en dan aanbieden aan voorbijganger als pilletje. Je had ze moeten zien. "nee, je hoeft em niet?" *slik* weg.

:respect:
whahaha
wat hebben we gelachen [img width=29 height=15]http://feyenoord.messagebase.nl/feyimages/smilies/schateroptafelslaan3ul.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zondag 13 november 2005 om 22:49:
kleine pepermuntjes tussen me vingers en dan aanbieden aan voorbijganger als pilletje.

hahaha:D
Zie het al voor mij!!
Waarschuw beheerder
donateur
Viel me echt nog mee dat we er niet door de security zijn uitgedonderd hehe

Waarschuw beheerder
donateur
zijn er al erges footoos online?en kome er ook fotos op ilovetechno.be?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 23:02:
zijn er al erges footoos online?

vast wel op de nokia site

heb geen enkel fotograaf gezien :|
en tegen mij zeggen ze, we hebben al genoeg fotografen rondlopen
:vaag:
Waarschuw beheerder
heb er best wel een aantal zien lopen hoor, ben zelfs nog op de foto geweest :)
Waarschuw beheerder
donateur

Je kon al aan de line up zien dat het geen stamp feest zou worden, anders hadden ze wel een zaal met namen ala Rush, Amok, Kvitta etc. Dus als je opzoek was naar een stamp feest, dan zat je een beetje verkeerd op ILT!
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, Dave Clarke was wel lekker aan het beuqen!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dave Clarke was inderdaad :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TechnoFreak #1 op zondag 13 november 2005 om 23:28:
Trouwens, Dave Clarke was wel lekker aan het beuqen!!

op die cd spelers :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoFreak #1 op zondag 13 november 2005 om 23:27:
Je kon al aan de line up zien dat het geen stamp feest zou worden, anders hadden ze wel een zaal met namen ala Rush, Amok, Kvitta etc. Dus als je opzoek was naar een stamp feest, dan zat je een beetje verkeerd op ILT!

idd, ga dan vrijdag naar de gas
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tom™ op zondag 13 november 2005 om 23:38:
idd, ga dan vrijdag naar de gas

:p
Doen we ook :woep: :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tom™ op zondag 13 november 2005 om 23:38:
Rush, Amok, Kvitta etc

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gekse party weer! Gierig dat sommige hallen al iets over 6 stopten! Werd gek van die belgen, heeft gij misschien nog xtc pillekes te koop?? op gegeven moment zei ik ja voor 50 euro zegt hij nog ok ook!! :D leipe belgen
vond Vath beetje matig draaien, Dave Clarke relaxed!!
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
naja vond het maar een beetje matig allemaal...dom volk, veel te druk, kut geregeld qua plees en drinken halen etc.
Maar bailey, hades en hawtin maakte dat wel weer goed.....Voor de rest gewoon relaxt die busreis enzo maar denk dat et volgend jaar voor mij geen ILT word.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van boertje van buiten op zondag 13 november 2005 om 23:47:
beetje matig

indd het was I love Techno 10 years! ik had meer show enz verwacht!
Waarschuw beheerder
ja heb er helemaal niks van gemerkt, kreeg je ook echt een gratis kluisje met dat bandje :/ pffff en dan zon seat zweetband en een ing bank keycord....
De lasers vond ik echt matig trouwens....
maarja, muziekaal was het wel heel vet en ook gewoon een hoop relaxte mensen om me heen :bier:

Waarschuw beheerder
die zweetbandjes zijn precies op maat gemaakt voor die pepermuntjes trouwens! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van boertje van buiten op zondag 13 november 2005 om 23:54:
muziekaal was het wel heel vet en ook gewoon een hoop relaxte mensen om me heen

dit vond ik ook ik heb goeie techno gehoord :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 november 2005 om 23:56:
dit vond ik ook ik heb goeie techno gehoord

ja toch??!! Hawtin zeker man van de avond...heerlijk minimaal, heerlijk funky :woopwoop:

Waarschuw beheerder
Die openingsplaat van Hawtin ook, whoei!! Dak eraf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van boertje van buiten op maandag 14 november 2005 om 00:10:
ja toch??!!

ja echt waar hoor ik heb echt genoten :d
Waarschuw beheerder
allen die fransozen belgen spanjaarden en shit...pfff die snappen het niet zo goed...lopen je elke keer om ver, gaan b.v. als je in een groepje staat midden in de groep staan en dat soort dingen stoor ik me gewoon aan...en dan die rugtassen...pffff ben wel 8 keer gestruikeld over een stapel van 40 rugzakken....

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Hawtin man van de avond :respect: Beentjes onder mn lijf uit geshuffeled!

Kvin die belgen/fransen maar middelmatige housers, weinig mensen echt loos zien gaan.. Ook ik werd constant aangesproken of ik dope verkocht, zag ik er zo vdk uit offeh?

Neway, dope feessie! Was de reis double&dwars waard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 00:47:
Hawtin man van de avond

Dat sowieso :yes: underworld was ook echt dik...ben alleen op een gegeven moment weg gegaan omdat ik helemaal para werd van de warmte en de drukte :/
Waarschuw beheerder
donateur
net setjes van dj Bone en Nathan Fake gehoord:respect:
Waarschuw beheerder
De djs waren (vond ik) veel te gefocussed op het maken van mooie techno

het klinkt wel een beetje raar als je het zo leest he? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Top sfeer! Er liepen veel vage Belgen, Fransen en Spanjaarden rond, maar...ze gingen wel volledig los!

Underworld was :respect: Maar ook Troy Pierce, Richie Hawtin, Sven Väth, Chris Liebing & Speedy J, Adam Beyer én Dr. Lektroluv hebben stuk voor stuk heeeerrrlijk gedraaid (Y)

Minpunten:

- bevroren water kun je niet drinken :S
- Orange Room was niet te harden zo warm. Wat een sauna!
- slechte garderobe.
- Ik heb nog nooit zoveel mensen vreselijk out zien gaan. Ik werd er nou niet echt vrolijk van om daar steeds mee geconfronteerd te worden. Die Belgen en Fransen slaan wel een "beetje" door als ze losgaan.

Waarschuw beheerder
Is die set van Hawtin uitgezonden? Iemand..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 01:04:
- bevroren water kun je niet drinken
- slechte garderobe.
- Ik heb nog nooit zoveel mensen vreselijk out zien gaan. Ik werd er nou niet echt vrolijk van om daar steeds mee geconfronteerd te worden. Die Belgen en Fransen slaan wel een "beetje" door als ze losgaan.

jaaa idd wat je zegt hee....om de 5 sec. rende ze weer voorbij met brancards...naja ze zijn wel bezig geweest iig daar op de EHBO
en dat bevroren water jah..ook zoiets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boertje van buiten op maandag 14 november 2005 om 01:26:
- bevroren water kun je niet drinken

aan de andere kant, zou dit dan misschien belgische logica kunnen zijn? ik bedoel; de temperatuur van het water was aangepast aan de temperatuur binnen. eenmaal binnen in een zaal was je water binnen 2 minuten ontdooit
Waarschuw beheerder
haha je weet et nooit met die belgen he ;) vond et persoonlijk nogal lomp....
maarja al met al best een leuk feestje geweest hor, alleen niet de 100 euri, die ik al kwijt was voor dat binnen was, waard....
Waarschuw beheerder
mooi feestj! alleen af en toe wat irritante fransen die maar bleven zeuren om :xtc: of om een slok van je water...

verder vond ik dave clark, chris liebling, speedy j en adam beyer top!! :respect:
underworld vond ik tegenvallen!

warm zat, dat was wel minpuntj, verder prima avond gehad!
Waarschuw beheerder
Hoe was Tony :respect: Rohr?
Waarschuw beheerder
Vond het geweldig, top avond gehad, gelachen om al die vage "buitenlanders" ,hoorde dat er 140 mensen zijn afgevoerd naar het ziekenhuis, Hawtin ook mijn man van de avond, helaas al rond half vijf naar huis, helemaal kapot van het dansen.

Mensen bedankt

Waarschuw beheerder
Chris Liebing en Speedy J, de helden van de avond voor mij!

Mijn 1e keer ILT, maar ook mijn laatste. Super leuk feest, maar te druk, te heet en te ver, ondanks een geweldige heen en terugreis in de bus "I LOVE TECHNO DOPE EXPRESS"

Waarschuw beheerder
Ik vond het een mooi feest, alleen wel een feest met veel minpuntjes, zo vond ik het bijvoorbeeld belachelijk dat er poortjes stonden, bij de ingangen bij de "room's" en je daardoor moest wachten voordat je naar binnen wilde, de hitte en dat ik underworld gemist heb :( pluspunt was het gratis water en dat wij met onze crew-bandjes overal door konden:D
Waarschuw beheerder
Tering Vetjes weer!

Miss Kittin
Vitalic
Dr Lektroluv
Tiga
Boh, volgend jaar weer!!!!

****Was er iemand zijn kaart verloren?****
Ik had een 3 persoons kaart gevonden, op naam. Iemand uit een plaats die begon met een M.
Ik vroeg me af of die persoon toch nog is binnen gekomen...
Waarschuw beheerder
Tja die poorten en volzet horen bij I Love Techno.
Dat is een reden dat ik er niet persé meer naar toe hoef.

Waarschuw beheerder
Ik snap niet waar iedereen het over heeft, ik heb helemaal niks gemerkt van alle "minpunten". Volgend jaar gaan we gewoon voor de vijfde keer heen.

Christian Smith
Andre Galluzzi
DJ Bone
Magda
Derrick May
Richie Hawtin
Robert Hood

Alleen maar goede klanken gehoord, het was weer een topfeest!
Waarschuw beheerder
Ik heb echt een top feest gehad!!

- Vorige jaren was er gezeur met gedrang bij de ingangen, daar waren die poortjes (ondanks dat ze vervelend waren) wel een aardige oplossing voor!
- Je weet dat je bij ILT niet te veel heen en weer moet hoppen
- Je kon aan de line-up van tevoren zien dat het een wat rustigere editie was, top juist!!!
- En je kon bijv. bij rood door de wc van buiten naar binnen lopen (is die 50c best waard!)
- Wel beetje jammer van het water..

Ik heb trouwens alleen die gozer op het einde bij de uitgang slecht zien gaan, verder was ik zelf denk ik te veel in de wolken 8)

(L) Hawtin!!!
Waarschuw beheerder
dat is de reden dat ik ook al ruim vantevoren in een zaal aanwezig ben :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is de reden dat ik ook al ruim vantevoren in een zaal aanwezig ben

Het is iets dat je van te voren weet,als je je verdiept in het feest. Dus als je gaat moet je daar ook niet moeilijk over doen.

Waarschuw beheerder
En je kon bijv. bij rood door de wc van buiten naar binnen lopen (is die 50c best waard!)

Later deden ze die wc's op slot, toen veel mensen dit deden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 00:47:
Hawtin man van de avond Beentjes onder mn lijf uit geshuffeled!

idd wat rockt deze vent zeg... :bounce: en hij was voor 200% beter dan in paradiso, amsterdam donderdag...

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 01:17:
Is die set van Hawtin uitgezonden? Iemand..?

komt deze week ergens op livesets.com :D:D:D

wat een super feest!!! en ik vond de drukte best meevallen, had echt erger verwacht... ook het wachten viel best mee om een zaal binnen te komen
Waarschuw beheerder
Het is iets dat je van te voren weet,als je je verdiept in het feest. Dus als je gaat moet je daar ook niet moeilijk over doen.

ik klaag niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Watdan?! op zondag 13 november 2005 om 10:25:
Weet iemand trwns wat Rocco daar deed? schijnt datie dikke maatjes is met Adam Beyer? het was wel geinig, volgens mij wasie een beetje dronken want hij liep flink door die microfoon te schreeuwen en hij zei een keer Awakenings ipv I LOve Techno,,

hahaha ja dat heb ik ook nog meegemaakt. ik was zelf al aardig vaak om die tijd dus begreep er ff niks van. hij liep echt constant door de mic te bleren hahaha

verder vond ik het een prima avond. geen morabele avnd, maar heb me uitstekend vermaakt.
Vooral die laatste uurtjes bij vitalic en beter was erg fijn..vooral bij vitalic. en ja dat mensen zeuren over drukte begrijp ik niet..dat weet e van tevoren. verder vond ik die belgen en fransen ook weleevallen..heb me er niet onwijs aan gestoord ofzo.
verder waren de busreis en after ook gezellig
Waarschuw beheerder
ik vond het een raar feestje. Parkeren was fakking ver, maar gelukkig hadden we ff snel een taxi kunnen vinden.

'k heb me wel goed vermaakt.

veel Dj's gezien.
Derrick May, Fixmer/Mc Carthy waren wel goed om in te komen.
Matthew Dear was ook wel aardig,
Hawtin viel me tegen. beetje weinig actie in z'n set. 't was gewoon plaatje na plaatje na plaatje.
Adam Beyer draaide goeie shit.
Robert hood ging gewoon los.

Maar Tobi Neuman was eigenljk de man van de avond. die ging helemaal los in een bijna lege rode zaal.

'k vond de lounge wel minder dan vorige jaren.

tog goed vermaakt.
Waarschuw beheerder
Vitalic was zeker vetjes

Ik heb even een topic geopend waar je links enzo kwijt kunt, hoef je niet heel dit topic door te spitten :D
https://partyflock.nl/topic/826943
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond juist de sfeer velen malen beter dan in Nederland. Pfff het was helemaal top Hawtin!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op maandag 14 november 2005 om 10:22:
Parkeren was fakking ver, maar gelukkig hadden we ff snel een taxi kunnen vinden

Je moet net weten waar je m neer moet zetten. In elk geval niet de ILT borden volgen ;)
Wij hebben een kleine 5 minuten moeten lopen

Waarschuw beheerder
donateur
Wooow wat een feest hè! Echt 10 keer beters als vorig jaar. Ik heb echt van het begin tot einde gefeest... Geweldig! :D
Magda, Hawtin, Dr.. Dat waren echt mijn helden :D
Uitspraak van Mantis op maandag 14 november 2005 om 10:24:
Je moet net weten waar je m neer moet zetten. In elk geval niet de ILT borden volgen
Wij hebben een kleine 5 minuten moeten lopen

Ja idd... wij hebben de auto ook zowat achter de expo gezet, paar minuutjes lopen. :)
Waarschuw beheerder
feest was helemaal top een paar minpuntjes waren de naar zweet stinkende mensen de gekken die in je oor stonden te joelen en fluitjes de dronken kotsende lui en de keer dat ik even (gelukkig samen met mijn vriwendin anders waren we elkaar kwijt) naar de wc ging en achter mij de deuren naar de zaal dicht gingen en we niet terug konden en de aankleding was een beetje saai.
bij miss kitten ging het geluid achter in de zaal uit en ging idereen naar voren en was het gewoon niet leuk meer maar meer te klachen heb ik niet.
grats water was super ondanks dat het niet uit de verf kwam was die switch video room best een idee.
volgend jaar ga ik gewoon weer lekker uit mijn bol de line up was super.

P.S. ga met oud en nieuw altijd naar awakenings maar dat is er dit jaar niet hoorde ik heeft imand een idee waar wel naar toe te gaan??????????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 10:30:
Ja idd... wij hebben de auto ook zowat achter de expo gezet, paar minuutjes lopen.

gewoon bij die rotonde weer trug rijden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op maandag 14 november 2005 om 10:33:
bij miss kitten ging het geluid achter in de zaal uit en ging idereen naar voren en was het gewoon niet leuk meer maar meer te klachen heb ik niet

Inderdaad, dat ven het geluid was erg jammer. Wij stonden in het midden, en volgens mij ging er vooraan ook wat fout. Maar ondanks dat, bleef iedereen echt Super enthousiast...
I (L) Miss Kittin!!!
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Baal er enorm van dat ik niet gegaan ben :( Ik heb helaas vrienden met Big Room-vrees...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 01:04:
Underworld was :respect: Maar ook Troy Pierce, Richie Hawtin, Sven Väth, Chris Liebing & Speedy J, Adam Beyer én Dr. Lektroluv hebben stuk voor stuk heeeerrrlijk gedraaid

Underworld was idd heftig, een geweldig optreden..once again! :jaja:

Dr. Lektroluv net zoals vorig jaar, weer een set om wat rustig bij te komen :D
Waarschuw beheerder

waar????????????????????????????????
Waarschuw beheerder
Alle ILT 2005 Livesets: http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/ (y)
Waarschuw beheerder
lekker alle links in dat andere topic dumpen, hoef je alleen maar te klikken :D:D:p
Waarschuw beheerder
ik krijg steeds..jammergenoeg is deze link niet beschikbaar...
Waarschuw beheerder
vaag

anders zoek 'Foto's e.d. I Love Techo'
die had ik gelinkt
Waarschuw beheerder
donateur
P.S. ga met oud en nieuw altijd naar awakenings maar dat is er dit jaar niet hoorde ik heeft imand een idee waar wel naar toe te gaan??????????????????

dit is een optie https://vip.partyflock.nl/party/47697 :D :cheer: en helemaal niet zo duur, maar je moet er wel van houden :yes:
Waarschuw beheerder
volgend jaar ga ik gewoon weer lekker uit mijn bol de line up was super

daar ben ik wel met je eens! :jaja: volgend jaar weer feesten!
Waarschuw beheerder
Het waz zeker wel leuk alleen, veels te warm en bij richie hawtin waz egt veeels te druk niet normaal meer!! Marco bailey vond ik egt de beste die ik heb gezien die avond! maar ze moeten volgend jaar wel met een heele goeie line-up komen anders ga ik er niet meer heen!
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een fantastisch feest en wat mij betreft is het absoluut voor herhaling vatbaar.

Schitterende muziek en een hele goeie sfeer. Controle viel reuze mee wat natuurlijk zeer prettig was.
Damn, ik heb er erg van genoten. Jammer dat het alweer voorbij is. :)

Waarschuw beheerder
woooooooooooooooooooooooooooooooow!!!
underworld... waaaaaaaaaaaaaw
Waarschuw beheerder
viel het jullie ook op dat de vrouwen zo klein waren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op maandag 14 november 2005 om 12:57:
viel het jullie ook op dat de vrouwen zo klein waren.

nou, ik moet wel zeggen ik kwam zo veel Iers mensen tegen, en ja zoals de Iersen zijn, ze zijn allemaal klein :p ik moet weten ik ben een Schot die wat Iers bloed heeft door mijn licham stromen.

Of het kan wel zijn dat iedereen vrij kleine eruit zag omdat ik vrij lang ben :vaag: maar ja, als de muziek goed is, en iedereen heeft er plezier aan...it's all good! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was jullie drinken ook 9 van de 10 keer bevroren ??

Waarschuw beheerder
zeker goed feestje...maar Awakenings heeft toch wat meer sfeer..;)
en te veel fransen!!
wel prima vermaakt!:cheer:

ow ja en die mc'er net voor dave clarke was ook irr!!!wat een figuur zeg...hij bleef maar doorgaan met zn geschreeuw:vaag:

Artiest Venance
Waarschuw beheerder
donateur
Prrrrr... wat een lekker feestje! Richie en Adam, ­made me d-d-dancin'!! Ben ook niet meer opgehouden met dansen!
Vond het publiek wel gezellig,gillen en handjes in de luc­ht-attitude.. Zie ik graag! Flanders Expo (toplok­atie!) knalt met I love techno (+ veel minimal tun­ez)! Heb genoten heur!
Alleen echt die irri Fransmannen ; "tu parle.." en je vervolgens doodleuk vragen om pillen,sigaretten en drinken.. Dan heb je aan mij de verkeerde, Frans.. *schop schop* en KSSSSHT!! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
I love Techno was niet he le maal TOP
Gekkehuis dat de zalen volzaten, ik ben nu de DJs waar ik voor kwam misgelopen.
ennee wat een stelletje belgen bij elkaar zeg...pfff....en allemaal net zo lelijk haha!!!
maar ja, ik heb me verder wel vermaakt, lekker gedanst....
oh,ja en dat het water om 3 uur op was vond ik wel erg slecht hoor, ik was uitgedroogd.
volgend jaar toch beter regelen Belgie

Waarschuw beheerder
gruwlijk feest :respect: Richie Hawtin :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van flowerpowergirl op maandag 14 november 2005 om 14:24:
Gekkehuis dat de zalen volzaten, ik ben nu de DJs waar ik voor kwam misgelopen.

was wel verwacht dat de zalen vol zouden zitten..wist ik ook van vorig jaar en deze keer ging alles super.

ennee wat een stelletje belgen bij elkaar zeg...pfff....en allemaal net zo lelijk haha!!!

ik zag geen belge, nederlanders of wat dan ook, ik zag gewoon mensen die alles naar hun zin hadden :jaja:
volgend jaar toch beter regelen Belgie

volgend jaar mischien ietjes meer voorbereiden..dan zou het moeten lukken ;)

Waarschuw beheerder
geweldig feest,toppers van de avond

Cris Leibling en Speedy J !!!:respect:
Underworld was ook eruuug heftig!!:respect:

heb me super vermaakt,rond de klok van 03.00 uur
compleet de weg kwijt!!:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik moet ook ff kwijt dat ik Dave Clarke grandioos vond en dat hij wat mij betreft de held van het hele feest was. Natuurlijk waren er meer fantastische dj's maar Dave was the best! :)

* gratis water was mooi meegenomen.
* bevroren water was minder handig.
* ik wou dat we wat wiet hadden meegenomen (rest hadden we wel mee, maar geen wiet), ik miste wat jointjes tussendoor.
* zeer goeie sfeer vond ik.

Eigenlijk kan ik alleen maar enthousiast zijn. Het was een supernacht, ik kan niet anders zeggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
adam beyer draaide wel een beetje als een homo
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt fantastisch!! Van te voren had ik verhalen gehoord over de extreme drukte, maar ik heb max 5 min moeten wachten bij Underworld.. en dat was wel 5 min wachten waard!! krijg nog kippenvel van het moment dat born slippy werd ingestart. vervolgens Dave Clarke met een uitstekende set en als afsluiter Speedy J & Cris Liebing.
Er waren wel veel mensen naar de klote, maar het heeft mij niet gestroord. Maar het (vrouwelijk) publiek was wel een stuk jonger en lelijker dan in NL, en soms wel errug blij. Samengevat heeft het al mijn verwachtingen overtroffen en ga ik volgend jaar zeker weer!!
Waarschuw beheerder
Nou heel erg vet vond ik het ooook weer niet heur...! Veeel te druk, overal wachten, wc-beleid k*t etc. En net voordat ik de zaal van Underworld in kon.. gaat ie dicht.. :/ Volgend jaar cker NIET weer!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 14:22:
Alleen echt die irri Fransmannen ; "tu parle.." en je vervolgens doodleuk vragen om pillen,sigaretten en drinken..

Ja idd, schoppen die mensen. Mijn vriend hebben ze denk ik wel 7 keer gevraagd....nooit geweten dat ie er ZO ERG crimineel uitzag :D
Volgend jaar ga ik denk ik paracetamollen inslaan :D
Waarschuw beheerder
ik was anders erg blij met die belgen..ik ging met net zoveel geld terug als waarmee ik kwam
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond t een goed feest vond t alleen jammer dat adam beyer een beetje soft techno draaide en niet ff t laatste uut keihard knalde maar goed voor de rest heb ik t best naar me zin gehad volgend jaar zeker weer hoop ik
de beveiliging was trouwens niet zo goed als dat ik verw8 had...
Waarschuw beheerder
Gekkehuis dat de zalen volzaten, ik ben nu de DJs waar ik voor kwam misgelopen

Je moest via de wc de zaal in lopen.. Was een trucje die wij heel snel door hadden en dus heel de avond niet meer in de rij hebben gestaan voor een zaal :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 16:48:
adam beyer een beetje soft techno draaide en niet ff t laatste uut keihard knalde

als ie in een minimal zaal staat geprogrammeerd, weet je toch dat ie niet keihard gaat pompen
Waarschuw beheerder
underworld weinig geboeid Hawtin 'meester'.
weinig gemerkt van drukte in de zalen als je er tijdig ben kon je nog gewoon naar binnen maarja dat wist je al van vorig jaar en als die zalen open zouden laten word het helemaaal een chaos dus goede oplossing.alleen pech voor de mensen die er niet meer in kwamen:).

Waarschuw beheerder
Nederlanders zijn een beetje te verwend en kortzichtig.
En dan ook nog eens zeggen dat de buitenlanders irritant zijn.

Verwende en kortzichtige Nederlanders, das pas irritant.
Waarschuw beheerder
donateur
ILT was echt te dope :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DDMW op maandag 14 november 2005 om 16:59:
ILT was echt te dope

Aiiiight :P

Waarschuw beheerder
En onbeschofte nederlanders bij de bezine pomp das ook aardig irritant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van soppie op maandag 14 november 2005 om 16:48:
Je moest via de wc de zaal in lopen.. Was een trucje die wij heel snel door hadden en dus heel de avond niet meer in de rij hebben gestaan voor een zaal

ah ha, dus jij ben ook een van de sneaky peeps :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 16:59:
Nederlanders zijn een beetje te verwend en kortzichtig.

In een land waar je elk weekend kan kiezen tussen verschillende vette feesten ongeacht de muziekstijl wordt men al snel verwend...

Dan nog vind ik het feit dat 9 van de 10 "buitenlanders" (wij waren toch de buitelanders?) mij vraagt/stoort vanwege drugsbehoefte erg irritant vooral alsk flink aant housen ben!

Waarschuw beheerder
Oh heb nog filmpje gemaakt van underworld - bornslippy, misschien wel leuk voor de mensen die er ook stonden :D

http://rapidshare.de/files/7623469/IMGP0975.AVI.html

Btw m'n cam trekt de lompe bass niet echt goed :D

Waarschuw beheerder
Achja, daar kan ik me nog redelijk in vinden. Maarja je zegt of ja of je zegt nee. En klaar.
Maar waarom zou je je in godsnaam ergeren aan iemand die een rugzakje draagt? Bij wie zit dan het probleem, bij degene met de rugzak of bij degene die zich er aan ergert?

"ja de sfeer was irritant, zoveel wazige mensen met rugzakjes die overal doorheen liepen"

Leuk feestje heb je dan als je je overal aan moet ergeren.

Waarschuw beheerder
Rugzakke? Geen rugzakke gezien :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 17:13:
Achja, daar kan ik me nog redelijk in vinden. Maarja je zegt of ja of je zegt nee. En klaar.

Daar gaat het niet om, ook de manier waarop.. "XTC? XTC? PILLUh? PILLuH? Met van die hongerige drugsvragende schooieroogjes, daar word ik wel chaggie van..
Waarschuw beheerder
Het begon bij mij al perfect. Door 1 of andere actie had ik een VIP-kaartje voor de prijs van een normaal kaartje
De entree verliep dus uitermate soepeltjes en vlotjes.
We kwamen binnen in een redelijke VIP-ruimte, met gratis coronaatjes
Na even te hebben "geVIPt" besloten we toch maar om ons onder het gewone volk te begeven (sommige mensen denken er gewoon echt zo over)
Goed eerst even kijken bij T Raumschmiere. Wat een kabaal zeg. Als ik ze dit jaar op Lowlands gezien zou hebben zou ik het fantastisch gevonden hebben, maar nu was het me iets te ruig.
Dus maar richting een andere room gegaan. Tom Hades. Klonk aardig moet ik zeggen, maar nog niet helemaal perfect. Daarna Marco Bailey. Nou je kan wel merken dat het een belg is, want het publiek werd helemaal gek toen hij opkwam.
Zijn set klonk heerlijk, maar het was niet de reden dat we in deze room waren gaan staan. Na Bailey was het namelijk tijd voor DE ACT UNDERWORLD!!!
Had ze nog nooit gezien, maar wat een geweldig optreden zeg. Ongelofelijk gewoon. Het moment dat Born Slippy erin kwam was gewoon magistraal.
Daarna weer even in de VIP-ruimte gaan zitten om bij te komen.
En hop weer verder naar een andere held van mij: VITALIC.
Ik weet niet of je hem wel eens hebt zijn performen, maar wat een energie kwam er los in die zaal zeg. Voor mij de man van de avond
Stukje Dr. Lektroluv meegepakt en afgesloten bij Beyer.
Allebei heerlijke setjes.
Hoppa terug in de bus en heerlijk geslapen op weg naar huis.
Thuis aangekomen even een douchje gepakt en lekker het bedje in gekropen.

Fantastische avond gewoon.

Waarschuw beheerder
Vous avez la cocaina ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BaKKeRaMuS op maandag 14 november 2005 om 17:18:
Ik weet niet of je hem wel eens hebt zijn performen, maar wat een energie kwam er los in die zaal zeg. Voor mij de man van de avond

ja man wat ging het los daar..al die rauwe beuk tracks die ie liep horen geweldig!
Waarschuw beheerder
ow ja en die mc'er net voor dave clarke was ook irr!!!wat een figuur zeg...hij bleef maar doorgaan met zn geschreeuw

rofl, als je een beetje had opgelet, dat is de hele act. maccarthy is een mc. En wat hun deden was echt facking vet!

Waarschuw beheerder
ik vond het supergezellig..we gingen met de bus en als welkomstcadeau kregen we een snoepje ;)
Net schoolreis..we waren om half 10 al in Gent en ben van God los gegaan...de groep waarmee we waren was ook supertof..
Scarlet, Eef, sop en de andere dames en heren...bedankt..jullie waren gezellig ;)
X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 17:17:
Daar gaat het niet om, ook de manier waarop.. "XTC? XTC? PILLUh? PILLuH? Met van die hongerige drugsvragende schooieroogjes, daar word ik wel chaggie van..

ik wordt vooral chagrijnig van de mensen die juist vragen of je ze wil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 14 november 2005 om 16:47:
ik was anders erg blij met die belgen..ik ging met net zoveel geld terug als waarmee ik kwam

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:16:

Zo is het maar net. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:30:
Zo is het maar net.

indd ik had maar 20 euro verlies :)
Waarschuw beheerder
Ach ja je kan een hoop zeggen over die belgen maar ze laten wel hun enthousiasme merken!!
Dat iets wat nederlanders niet zo uitbundig hebben (op dat ge-hee-hoo na dan :S)

En als je het zelf genoeg naar je zin hebt merk je nix van anderen op je heen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van www.weiterexpress.nl op maandag 14 november 2005 om 19:25:
Dat iets wat nederlanders niet zo uitbundig hebben

??????????????????????????????????????????????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 november 2005 om 19:35:
??????????????????????????????????????????????????????

Nou niet dat we niet enthousiast zijn hoor!!!
Maar belgen laten het op een andere manier merken zeg maar
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb anders heel hard geschreeuwd af en toe (l)

en handjes in de lucht en zo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op maandag 14 november 2005 om 19:46:
ik heb anders heel hard geschreeuwd af en toe (l)

en handjes in de lucht en zo!

Ohw was jij dat?! ;P

Ikke ook 8)
Waarschuw beheerder
het wasss egt teeeeeeeeeeeeeee vetttt!!!! tijd ging beetje te snel voorbij:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van www.weiterexpress.nl op maandag 14 november 2005 om 20:26:
Ikke ook

Jaaa dat had ik gezien! Ik deed lekker mee! ;p

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels dik 300 foto's en een filmpje van ILT online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 21:56:
Ik deed lekker mee

ik stond op zo'n prullenbak naast 1 van de bars, toen ze born slippy draaiden

dat was wel super

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JuuuuL op maandag 14 november 2005 om 21:01:
tijd ging beetje te snel voorbij

Dat gevoel had ik ook, ondanks dat ik al om 20.30 binnen was :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 14 november 2005 om 22:06:
ik stond op zo'n prullenbak naast 1 van de bars, toen ze born slippy draaiden

:S Wij waren toen al naar buiten geglipt :| echt klote :( Maar dat kwam door de hitte :@
En dat via de wc's naar de zalen glippen hadden we te laat door :O

Het ging idd snel voorbij we waren ong 10u binnen :/ en om 6u ong weg. voor de drukte dachten wij...en nu lees ik dat ze nog ff doorgingen :/
Maar ja, anders hadden we lopend naar NL gemoeten en ik had toch nog wat verplichtingen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op maandag 14 november 2005 om 22:24:
dat via de wc's naar de zalen glippen

dat was ook niet altijd zo
en ik ga echt geen 50cmt betalen om 't uit te proberen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 22:07:
Dat gevoel had ik ook, ondanks dat ik al om 20.30 binnen was

so...ikke ook...en dat terwijl ik van 7 savonds tot half 8 smorgens heerlijk bezig ben geweest!:p
was wel ff minder toen de lichten aansprongen in de switch video room:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xantrex op maandag 14 november 2005 om 22:36:
en ik ga echt geen 50cmt betalen om 't uit te proberen

wat een bedrag!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 november 2005 om 22:43:
wat een bedrag

gaat om principe
niet 't bedrag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xantrex op maandag 14 november 2005 om 22:46:
gaat om principe

welk principe om eerder de zaal binnen te komen?
Waarschuw beheerder
donateur
dat ik geen extra geld ga betalen voor slechte organisatorische vermogen van hun

minderkaarten verkopen --> geen rijen --> hoef je ook niet via een wc naar binnen te 'sneaken'

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xantrex op maandag 14 november 2005 om 22:52:
dat ik geen extra geld ga betalen voor slechte organisatorische vermogen van hun

minderkaarten verkopen --> geen rijen -->

het is alleen handig dat wel ;d

en ik vind het zeker kut hoor dat het zo druk was!
vet warm maar dat is het altijd wel!

en dat water ik zat een uur aan een ijsblok te lurken :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 november 2005 om 23:02:
en dat water

als er water was

bijna overal was t al om 2 uur op :frusty:

goed bezig daar (y) :x

Waarschuw beheerder
Och, warmte vond ik wel meevallen. Heb weinig feesten gehad waar ik het lekker vond qua temperatuur. Alleen impulz een jaartje of 3 geleden toen bevroor mn zweet nog voor het op de grond kon vallen....

Leuk feestje geweest, maar inderdaad die drukte voor je de zaal in kon was redelijk irritant. En kwam je in de zaal stond het nog half leeg. Maar ach, voor een leuke avond heb ik nog wel wat over hoor....

En water drink ik gelukkig niet nee. Mijn "bob" is van ellende ook maar weer overgegaan op het bier

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xantrex op maandag 14 november 2005 om 23:07:
als er water was

bijna overal was t al om 2 uur op

goed bezig daar

indd beetje vervelend wel handig die flesjes
Waarschuw beheerder
ja die flesjes zijn wel heel erg fijn! kan teminste ook niet worden omgestoten, het wachten voor de zalen was niet altijd leuk maar was ook mede door de hekken die ze ervoor hebben gezet (denk doordat het vorig jaar met de prodigy niet helemaal goed ging) en wist soms nog wel eens door de uitgaande richting naar binnen te komen..:O maar 10 minuten w8en is verder ook niet echt een heel groot probleem

ben ook wel benieuwd of er nog iemand naar de afterparty in decadence in gent is geweest.. hoorde dat daar veel dj's ook heen zijn geweest en dat het daar nog tot erg vroeg heel gezellig is geweest..
Waarschuw beheerder
Nou... ik heb t Prima naar mn zin gehad!!
Maar goed, ik zat dan ook wel in de gezelligste bus richting Gent... de PF-Dope-Express :respect:
Daar begon t feest al volop in Utrecht :yes:

Binnenkomst was vrij makkelijk... wat een slechte controle's!!
Jammer dat er tussen 7&8 pas 1 zaal open was....
Maar goed, de nacht vloog voorbij :yes:

T.Raumschmiere was Bruut
Tiga Geweldig
Dr.Lektroluv Vet
Vitalic :respect: Wederom MAN van de DAG :respect:
Adam Beyer Dope
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op maandag 14 november 2005 om 17:52:
rofl, als je een beetje had opgelet, dat is de hele act. maccarthy is een mc. En wat hun deden was echt facking vet!

Jaaaaaaaaaa dat was echt bruut!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lengte op dinsdag 15 november 2005 om 04:44:
Binnenkomst was vrij makkelijk... wat een slechte controle's!!

hahaha inderdaad ja ;) je werd ff een keer over je kont geaaid en je mocht naar binnen :P... die schooiende belgen en fransen van zeker irritant en dat je om het half uur door een paar ambulance broeders met een brancard werd omgebeukt ook! maar buiten dat vond ik de sfeer erg goed! het was mijn eerste i love techno en ik heb me zeker goed vermaakt!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -R-ick op dinsdag 15 november 2005 om 11:22:
je werd ff een keer over je kont geaaid en je mocht naar binnen

Dat nog niet eens, kon gewoon in 1x doorlopen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 17:12:
Oh heb nog filmpje gemaakt van underworld - bornslippy, misschien wel leuk voor de mensen die er ook stonden

tof filmpje trouwens, dank je wel! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DDMW op dinsdag 15 november 2005 om 11:27:
Dat nog niet eens, kon gewoon in 1x doorlopen

hahaha echt te grappig ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand een idee hoe die plaat heet uit de set van Miss Kittin en rond 8min10 begint?
een wereld plaat:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lengte op dinsdag 15 november 2005 om 04:44:
Vitalic Wederom MAN van de DAG

ik stem voor vitalic in de gas JJAAWOHLL!
Waarschuw beheerder
Mn 5e ILT, niet de beste maar zeker niet de slechtste.

Voor het eerst in 2 jaar heb ik me niet gestoord aan volle zalen (niet gezien namelijk) of lange wachtrijen elders. Entree, de bar en de wc's gingen allemaal even snel:D

Positief verrast door Bone :respect: lekkere binnenkomer, derrick may niet helemaal mijn ding, Marco Bailey lekker, de 2 uur van Underworld vlogen voorbij dus dat zegt genoeg. Van Liebing en J meer verwacht ,Hawtin erg fijn:yes:

Terug weg alleen die kutfuik, waardoor ik 2 uur bezig ben geweest met alcoholtest, auto check en rare oefeningen om te checken of ik gebruikt had. Niets aan het handje, gewoon doorrijden maar was pas om 12 uur thuis daardoor.

Al met al topfeest gehad:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van www.weiterexpress.nl op maandag 14 november 2005 om 19:25:
En als je het zelf genoeg naar je zin hebt merk je nix van anderen op je heen!!

idd, ik was alleen met de muziek en mijn dancen mee bezig :jaja:
Waarschuw beheerder
Wie heeft de lachwekkende vechtpartij bij de bar in t midden gezien?
Waarschuw beheerder
Heb echt helemaal geen agressie gezien. alleen vrolijke mensen die vol gas gingen:yes:

Waarschuw beheerder
Het was leuk, maar niet meer dan dat. Vorig jaar stukken beter :jaja: Toen kwamen we ook alle zalen met gemak binnen... dit jaar echt TE druk. Al was het na 4 uur beter. Veeeel mannen en vooral lelijk haha :D De sfeer was mwa mwa... Muziek was soft, maar wel te doen. Underworld gemist doordat de zaal vol was :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 12:57:
kwamen we ook alle zalen met gemak binnen...

was vorig jaar anders geen pretje bij the prodigy...vond dat je dit jaar met groter gemak alle zalen in kon...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MAPO op dinsdag 15 november 2005 om 12:55:
Heb echt helemaal geen agressie gezien. alleen vrolijke mensen die vol gas gingen

misschien volgend jaar een wat meer beuk gehalte!

ik hoop op frank kvitta en Rush
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 13:31:

ik hoop van niet!
Waarschuw beheerder
Ik vind dat ILT moet staan voor alle stijlen techno. Van minimal tot schranz,van Detroit tot electro en acid. De laatste jaren is het naar mijn mening een beetje te veel doorgeschoten naar het hardere werk.Dit jaar hebben ze dat weer geprobeerd anders te doen,maar het kon me allemaal net niet overtuigen. Ik hoop dus op weer een ILT met de passie van 3 jaar geleden!Op welke manier dan ook.
Waarschuw beheerder

Dacht ik van te voren ook, maar ik heb Amok en co totaal niet gemist.

Op zich wel goed zo een keer, als ik de keus heb sta ik namelijk toch de hele tijd te 'schranzen'.

Zo zie je ook eens wat anders, heb iig een topfeest gehad:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 15 november 2005 om 13:42:
ik hoop van niet!

Als bepaalde dj's je niet aanstaan, ga je toch naar 1 van de 4 andere zalen. Keus genoeg lijkt me:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van n3mo op dinsdag 15 november 2005 om 13:42:
ILT met de passie van 3 jaar geleden!Op welke manier dan ook

I love techno outdoor 2003 :respect:

waarom zetten ze dat niet nog een keer op?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker een goed plan! t was alleen een mening als je kunt lezen..tedje
Waarschuw beheerder
ja ILT outdoor wil ik ook meemaken waarom zijn ze in godsnaam mee gestopt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 15 november 2005 om 13:46:
waarom zijn ze in godsnaam mee gestopt?

geen idee het was echt the bomb :bounce:

het was echt een succes

heerlijk is de maisvelden van belgie heel warm dat wel!
Waarschuw beheerder
ILT outdoor!!! Dat was echt een knalfuif! Geweldig. Van alles wat.Heb het bandje nog steeds om. :D Jammer dat het niet winstgevend genoeg was ofzo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van n3mo op dinsdag 15 november 2005 om 13:49:
Heb het bandje nog steeds om

hij begon echt vies te worden na anderhalf jaar :s

ik heb 'm wel ergens hangen waar ik er nog altijd aan herinnerd wordt :lief:
Waarschuw beheerder
Kspring af en toe welleens in de wasmachine :p Haha nee door t wassen is ie nu bijna niet leesbaar meer. :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van n3mo op dinsdag 15 november 2005 om 13:56:
Kspring af en toe welleens in de wasmachine Haha nee door t wassen is ie nu bijna niet leesbaar meer.

ik heb er 4 :d

Waarschuw beheerder
wat een topfeest!!!! :respect:

wil weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overal geweest, nergens problemen met wachten!
Heerlijke sfeer en gezellig publiek..behalve die k*tbelgen en fransen die aan je kop zeiken of je ook drugs verkoopt...lazer op!

Derrick May was mijn favo die avond! :respect:

Volgend jaar zeker weer! B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 12:57:
Het was leuk, maar niet meer dan dat. Vorig jaar stukken beter Toen kwamen we ook alle zalen met gemak binnen... dit jaar echt TE druk. Al was het na 4 uur beter. Veeeel mannen en vooral lelijk haha De sfeer was mwa mwa... Muziek was soft, maar wel te doen. Underworld gemist doordat de zaal vol was

Nog bedankt voor et kaartje meissie ! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van n3mo op dinsdag 15 november 2005 om 13:49:
Jammer dat het niet winstgevend genoeg was ofzo

Dat feest kon volgens de organisatie nooit meer overtroffen worden, vandaar dat er nooit meer een outdoor editie is geweest.... ben er toen niet bij geweest, maar wil indien het gehouden wordt er zeker wel heen!

Waarschuw beheerder
donateur
kben toch egt op de foto gezet door iemand van ilovetechno.be
maar ik kan de foto nerges vinde..er staan wel wat fotos onder livereporting daar..maar dara staat ie niet tussen..

zulle er nog fotos kome op die site?

EDIT::
ik weet het al, kreeg mailtje terug, komen binnekort online!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 15:09:
zulle er nog fotos kome op die site?

www.nokia.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 15:09:
kben toch egt op de foto gezet door iemand van ilovetechno.be
maar ik kan de foto nerges vind

had ik ook vorig jaar, maar somige mensen zeggen dat gewoon om een foto van je te krijgen. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CrSynth op dinsdag 15 november 2005 om 16:29:
had ik ook vorig jaar, maar somige mensen zeggen dat gewoon om een foto van je te krijgen

hahahah leed vermaak????????

Waarschuw beheerder
ach ja, bekijk het positief, als ze je graag op de foto zetten ben je iig. mooi genoeg om boven iemands (lees, de fotograaf) bedje te hangen ;) weet iemand al iets over hoeveel mensen er afgevoerd of ev. zelfs overleden zijn etc.?
Waarschuw beheerder
ik ben er iig heelhuids uitgekomen wat al die gekke belgen doen is mijn probleem niet!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:40:
afgevoerd of ev. zelfs overleden zijn etc.?

kheb er veel zin afdwalen iig..

verder geen idee...
zal ook wel niet bekend worden gemaakt.niet echt positief voor zo;n organisatie van he tfees.t.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 16:33:
hahahah leed vermaak????????

was niet erg ik zie altijd fotos dat ik erin staan die helemaal niks van weet, maar goed ik was niet de enige :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:43:
Uitspraak van Gwynn op dinsdag 15 november 2005 om 16:40:

vraag ik me ook af!

Uitspraak van CrSynth op dinsdag 15 november 2005 om 16:43:
was niet erg ik zie altijd fotos dat ik erin staan die helemaal niks van weet, maar goed ik was niet de enige

hahah nee natuurlijk ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:43:

die laatste jongen die bij de uitgang lag zal het wel niet gehaald hebben(denk ik)..het duurde zolang voordat hij uiteindelijk weggevoerd werd! en dat het water al om 2uur op was,is ook een 1steklas schandaal! wat hebben we het hier in NL toch goed he! :D
Waarschuw beheerder
Dit was mij tweede ILT, en ik vond het beter dan vorig jaar, dat kwam ook doordat ik nu wist wat te verwachten, vorig jaar vaak 'VOLZET' zien staan en daardoor toen prodigy gemist (maar ach, zo erg vond ik dat achteraf niet, die lui zijn imho toch niet meer wat ze geweest zijn). Dit jaar dus gewoon op tijd naar de gele zaal gegaan, nog een dik halfuur Marco Bailey meegekregen en vlak voor Underworld begon naar voren gelopen (na behoorlijk wat Lowlandservaring is dat niet zo moeilijk), het voordeel van vooraan is namelijk dat het daar meestal minder warm en druk is.. :p Helemaal uitgeput en zwaar onder de indruk van Underworld ben ik daarna met wat vrienden rond gaan lopen en kwam het er helaas niet van om nog ff bij Richie Hawtin of Dave Clarke of Sven Vath te gaan kijken, beetje jammer, maar ok. Ook geen Nathan Fake voor mij (leek me wel gaaf tho) want ik wilde naar Vitalic, op Lowlands erg op uit mn dak gegaan, dus dat moest ff. Wat me wel opviel was dat het setje erg op dat op Lowlands deed denken, maargoed, zo erg was dat natuurlijk niet. En stiekem was ik erg blij met de vitalic-button die ik kreeg. :) Van Lektroluv heb ik een stukje gezien, maar kon me niet heel erg boeien, ik wilde ook weer verder lopen. Dus nog heel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lastig op dinsdag 15 november 2005 om 17:14:
Wat me wel opviel was dat het setje erg op dat op Lowlands deed denken, maargoed, zo erg was dat natuurlijk niet.

opzich is dat ook niet zo gek. hij doet altijd een liveset en je kan niet verwachten dat ie in een paar maanden tijd een hele nieuwe performance neerzet. ik kende de meeste tracks ook al, maar wat zijn ze bruut en rauw zeg.
Waarschuw beheerder
(ow, te lang verhaal? hmz, naja) ..dus nog heel ff naar Tobi Neumann geweest in de rode zaal tot ik bedacht dat ik nog naar Chris Liebing (lekker ding ;p) & Speedy J wilde. Sta ik net lekker te dansen, kom ik er achter dat ik nog 20 min had tot de bus zou vertrekken, snel rennen dus. Beetje abrupt einde voor mij, maar ik heb een geweldige nacht gehad, veel pics en (rondloop)filmpjes gemaakt ook, alvast een paar op www.sigrun.nl/gallery/ILT2005 meer volgt..
En owja: belgen zijn, zoals meer mensen hier opmerkten, idd maar aso af en toe en frans lui moeten lekker (vantevoren) hun eigen drugs regelen en niet de hele tijd anderen lastig vallen. Dus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lastig op dinsdag 15 november 2005 om 17:34:
Sta ik net lekker te dansen, kom ik er achter dat ik nog 20 min had tot de bus zou vertrekken, snel rennen dus. Beetje abrupt einde voor mij, maar ik heb een geweldige nacht gehad, veel pics en (rondloop)filmpjes gemaakt ook, alvast een paar op

daarom ben ik met de trein gegaan!

maar goed da's ook niet alles :s helemaal brak terug 4uurtjes reizen
Waarschuw beheerder
LOOR: mja, heb je ook wel gelijk in, dat was ook wat ik bedacht, het is natuurlijk ook eigeniljk niet meer dan logisch.. Maar zoals ik zei: ik vond het niet erg, als ik het op Lowlands niks had gevonden, was ik nu natuurlijk ook niet gegaan. Als ik voor de 2e keer in een gave achtbaan ofzo ga, ga ik ook niet zeuren dat de bochtjes en loopings niet veranderd zijn.. :p

Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 13 november 2005 om 15:37:
Ik ben trouwens op zoek naar een nummer dat Vitalic ten gehore heeft gebracht...eigenlijk helemaal in het begin van de set...Je hoort zo een vrouw zingen en een lekkere melodielijn...lekker swingend..iemand die het nummer kent ?

-> is dat niet 'Bells'? Bedoel je het nummer waar het lolasetje ook mee begint?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lastig op dinsdag 15 november 2005 om 17:43:

ik weet precies welk nummer je bedoelt, maar weet niet hoe die heet. download anders zn cd zal ik zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lastig op dinsdag 15 november 2005 om 17:43:
LOOR: mja, heb je ook wel gelijk in, dat was ook wat ik bedacht, het is natuurlijk ook eigeniljk niet meer dan logisch.. Maar zoals ik zei: ik vond het niet erg, als ik het op Lowlands niks had gevonden, was ik nu natuurlijk ook niet gegaan. Als ik voor de 2e keer in een gave achtbaan ofzo ga, ga ik ook niet zeuren dat de bochtjes en loopings niet veranderd zijn..

ja ik had hem op mystery land gezien en vond hem toen ook zo bruut daarom nu weer gegaan en weer al die lekkere beukers. in tijden een zaal niet zo los zien gaan toen ie La Rock zaterdag liet horen
Waarschuw beheerder
SUPERFEEST. sinds zaterdag weet ik dat God bestaat. Hij stond namelijk van 02.00 tot 04.00 in The Blue. godsamme wat ging ik lekker!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Waarschuw beheerder
Het was weer genieten ja!!!
Sven Vath draaide top! Ook genoten van Hawtin en Vitalic!!
Kortom gewoon geweldig weer!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur

En een Wittekind:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op dinsdag 15 november 2005 om 19:25:
En een Wittekind

Normaal zou ik gezegd hebben van niet. maar aangezien de zalen toch zeer goed samengesteld zijn, mag er voor alle hardtechnofreaks best zo'n zaal zijn. Voor ieder wat wils. Hoop dat ze dan een 'echte' minimal room maken. Lauhaus, wighnomy brothers, villalobos en magda en hawtin om toch het minus gehalte hoog te houden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op dinsdag 15 november 2005 om 19:25:
En een Wittekind

om niet te vergeten :lief:

Uitspraak van chiquito op dinsdag 15 november 2005 om 20:20:
Hoop dat ze dan een 'echte' minimal room maken. Lauhaus, wighnomy brothers, villalobos en magda en hawtin om toch het minus gehalte hoog te houden.

ben ik ook voor :yes:

Waarschuw beheerder
Wighnomy's moeten niet op ILT staan, die zijn vet in een kleine zaal of op een festival als Awake.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gruwelijk als I love techno edities maakt :yes:

I love techno

I love hard-techno

I love minimal

I love acid

I love electro

:kwijl:

dan loop je gelijk tussen het goeie publiek :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 21:36:
Wighnomy's moeten niet op ILT staan, die zijn vet in een kleine zaal of op een festival als Awake.

23ste met awake...wordt weer heerlijk!:p
Waarschuw beheerder
donateur
iemand al een idee hoe die plaat heet uit de set van miss Kittin die op 8min10 begint?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op dinsdag 15 november 2005 om 20:20:
Normaal zou ik gezegd hebben van niet. maar aangezien de zalen toch zeer goed samengesteld zijn, mag er voor alle hardtechnofreaks best zo'n zaal zijn.

Voila,das nu is gesproken :yes:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 21:28:
om niet te vergeten

idd :kwijl:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 21:48:
dan loop je gelijk tussen het goeie publiek

Dus de indeling is gemaakt voor volgende jaar ;),nu ff mailen en komt goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 15 november 2005 om 12:05:
ik stem voor vitalic in de gas JJAAWOHLL!

Sluit ik me volledig bij aan Gekke Hagenees (Y)
Waarschuw beheerder
ik had tobi neumann nog nooit gehoord vond hem eigenlijk ook erg goed draaien iemand die dit ook vond?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 16 november 2005 om 00:07:
Dus de indeling is gemaakt voor volgende jaar ,nu ff mailen en komt goed

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 22:32:
Uitspraak van Faz op dinsdag 15 november 2005 om 21:36:

23ste met awake...wordt weer heerlijk!

wordt vet
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk schranz gemist op ILT...:S
Maja dat wist ik eigenlijk van te voren wel maar toch super veel lol gehad met de mensen waar ik mee was..
Waarschuw beheerder
donateur
Er liepen wel vreemde types rond in de Expo, maar wel een heel sociaal sfeertje wat mij wel aanstond..:D
Ik ga meestal naar Hardstyle/Hardcore feesten maar alleen voor de sfeer zou ik bijvoorbeeld een X naar Awakenings willen. Maar een halve nacht dansen op Liebing en Speedy J zoals bij ILT lukt mij niet meer. Doe mij maar lekkere Hardstyle met de sfeer van een technofeestje:D:D:D
Waarschuw beheerder
hardstyle? bestaat dat nog dan?!
Waarschuw beheerder
donateur
pfff wat een kut feest !!!!!

geef mij maar qlimax :D

Waarschuw beheerder
Lekker naar Kliemaks gaan dan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 17:54:
ik vond het supergezellig..we gingen met de bus en als welkomstcadeau kregen we een snoepje
Net schoolreis..we waren om half 10 al in Gent en ben van God los gegaan...de groep waarmee we waren was ook supertof..
Scarlet, Eef, sop en de andere dames en heren...bedankt..jullie waren gezellig
X

Anouk, ik ben je helemaal vergeten te bellen! Sorry! Zo te horen heb je wel een leuke avond gehad!

Vond het verder een leuk feestje, niet bijzonder, maar ik heb me zeker goed vermaakt. De groep met wie we waren was hardstikke gezellig, mensen bedankt voor de leuke avond!

Tja dat het water op is, is zeker een minpunt, maar daartegenover staat dan weer dat er gratis water was.

Pendelbussen waren iets minder goed geregeld, er zou elk kwartier een bus moeten komen, maar wij hebben toch echt een half uur gewacht en zijn toen maar op zoek gegaan naar een taxi.

Ik ben nu alleen ziek. Hitte in de zalen, kou in de hal...Dat gebeurt me elk jaar na ILT!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ach hardstyle luitjes wille graag zo;n sfeer als op een techno feest op hun feest...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 12:54:
ach hardstyle luitjes wille graag zo;n sfeer als op een techno feest op hun feest...

jonge is neit om te lache is hardstikke zielig hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 november 2005 om 12:56:
jonge is neit om te lache is hardstikke zielig hoor

ik lach niet..:-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 11:43:
Ik ben nu alleen ziek. Hitte in de zalen, kou in de hal...Dat gebeurt me elk jaar na ILT!

Same here... Ook nog es de gentleman uitgehangen en m'n jas aan een meisje gegeven, blergh volgende keer bekijkt ze et maar :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 12:57:
ik lach niet..

ik wel een klein beetje :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op woensdag 16 november 2005 om 09:38:
ik had tobi neumann nog nooit gehoord vond hem eigenlijk ook erg goed draaien iemand die dit ook vond?

CHECK! :D
Waarschuw beheerder
as mentioned above! Tobi Neuman was gaaf! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CrSynth op woensdag 16 november 2005 om 13:54:
as mentioned above! Tobi Neuman was gaaf!

Was zeker leuk! De zaal was wel erg leeg. Nouja, meer ruimte voor ons ;)

Waarschuw beheerder
Hoe was het???

Nou dan:

Veel te warm, waar ik stond in de gele hal kwam gewoon non-stop warme, nee, hete lucht voorbij.

En dan de belangerijke zaken:

HET GELUID, veel te zacht en zowiezo kwalitatief slecht.

Verder was de sfeer echt ver te zoeken, wat dan weer goed werd gemaakt door het feit dat ik met een groep van zo'n 23 feestbeesten daar was. Maar aan het feest zelf heeft het niet gelegen dat ik het ondanks alles toch naar m'n zin heb gehad.

Dus mijn oordeel (en da's strikt persoonlijk): een fuckin' waardeloos feest!

Ik heb niks tegen Belgen maar, geef mij maar een Nederlands feessie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 14:08:
Was zeker leuk! De zaal was wel erg leeg. Nouja, meer ruimte voor ons ;)

more space = more movement = more pleasure :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gijss op woensdag 16 november 2005 om 15:27:
Ik vond het anders wel een goed sfeertje in Gent en daar kunnen ze op hardstyle/hardcore feessie nog een voorbeeld aan nemen

indd schouder klopjes overal mensen met tevrede gezichten ik met me big smile :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 14:22:
Dus mijn oordeel (en da's strikt persoonlijk): een fuckin' waardeloos feest!

Was supervet. je moet niet achter in een hoekje staan met je vingers in je oren maar lekker tussen de partyende mensen. Jammer voor jou, maar heb me mega vermaakt. op naar de Graansilo. WIGHNOMIEEEEEEEEEEEEEEEEES

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik vond Tobi Neumann ook vet...

heeft iemand tracklist ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 11:43:
Ik ben nu alleen ziek. Hitte in de zalen, kou in de hal...Dat gebeurt me elk jaar na ILT!laatste aanpassing 16 november 2005 11:44

hai es ik voel me ook niet optimaal, keelpijn, stem haast weg...echt klote..
Het feest op zich vond ik wel grappig, maar ken betere feesten..
De mensen met wie we waren waren gewoon supergezellig
xx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 18:23:
Uitspraak van ...ESss! op woensdag 16 november 2005 om 11:43:
Ik ben nu alleen ziek. Hitte in de zalen, kou in de hal...Dat gebeurt me elk jaar na ILT!laatste aanpassing 16 november 2005 11:44

voel me juist belachelijk goed blijf maar gaan. alleen maandag vrij genomen en daarna weer hard werken. alleen mijn vriendin is best brak.
sterke beterschap

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil mijn lieve vriendinnetje bedanken dat ik een kaartje voor dit mooie feest heb gekregen:-)

bedankt(l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 12:57:
Same here... Ook nog es de gentleman uitgehangen en m'n jas aan een meisje gegeven, blergh volgende keer bekijkt ze et maar

Niet, je bent lief :D :yes: (F)
Oh en nog 1 voor je (F) om snel beter te worden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 21:00:
ik wil mijn lieve vriendinnetje bedanken dat ik een kaartje voor dit mooie feest heb gekregen

En mij bedank je niet... degene die een taxiplaats voor jou heeft geregeld:P lullig hoor:D

I Love Techno was trouwens zwaar chill..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 00:17:
En mij bedank je niet... degene die een taxiplaats voor jou heeft geregeld lullig hoor

I Love Techno was trouwens zwaar chill..

jij moet voortaan eerder gaan slape..00:17 uur is te laat voor jou:-d
Waarschuw beheerder
Men O Men... Lekker feestje
Werd over het algemeen goed gedraait.
Derrick May was goed, Magda was te minimal pour moi, underworld hoorde niet thuis op I love techno, sorry voor de underworldfans maar als ik in de techno sferen zit, zit ik dus niet te wachten op D&B. Misschien was dit alleen het geval toen ik binnenkwam maar ik was er toch maar fftjes, Born Slippy en toen hoppakee naar Richie, en Richie gast, je was de shit!! Hoogtepunt van de avond. Collabs was ook OK.

Enige wat op te merken was waren de bussen naar de bijliggende parkeerplaatsen. 1 bus per 10 minuten voor 300 man?? kom op, kan beter.Maarja weten ze dan voor volgend jaar, want ook dan ben ik van de partij!

Waarschuw beheerder
Helaas had men dat vorig jaar, en het jaar daarvoor ook kunnen weten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spist op donderdag 17 november 2005 om 12:03:
Men O Men... Lekker feestje

:jaja:

sorry voor de underworldfans maar als ik in de techno sferen zit, zit ik dus niet te wachten op D&B

D&B? :s what sort of chemicals were you on that night? :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CrSynth op donderdag 17 november 2005 om 12:37:
Uitspraak van CremedelaKnäckebröd op donderdag 17 november 2005 om 12:03:
sorry voor de underworldfans maar als ik in de techno sferen zit, zit ik dus niet te wachten op D&B

hij zou toch geen DrumNBass bedoelen? :/

Waarschuw beheerder
Hij bedoelt Dirk & Bart

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:p
Waarschuw beheerder
Cool feest!adam beier op het laatst was vet!alleen veel van die kanker franzen!kutvolk!heletijd vragen om weed of andere shit!Opkankeren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oveqezes op donderdag 17 november 2005 om 16:52:
Cool feest!adam beier op het laatst was vet!alleen veel van die kanker franzen!kutvolk!heletijd vragen om weed of andere shit!Opkankeren!

:o

niet iedereen is perfect :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op woensdag 16 november 2005 om 15:54:
Was supervet. je moet niet achter in een hoekje staan met je vingers in je oren maar lekker tussen de partyende mensen. Jammer voor jou, maar heb me mega vermaakt. op naar de Graansilo. WIGHNOMIEEEEEEEEEEEEEEEEES

Ik ben ook al op feesten geweest waar je over goed en hard geluid had (ook als je in een hoekje stond met je vingers in je oren)en zo hoort het ook.

Ik stond trouwens bijna vooraan bij de bar en dus bijna voor de speakers,waar ik regelmaatig ff voor ben gaan staan, als je dat hard noemt...... ben je waarschijnlijk nog nooit op een feest geweest waar het geluid wel goed was of, je hebt overgevoelige oortjes!

Maar ja, ieder z'm ding! Heb me verder ook vermaakt maar dat had niets met het feest op zich te maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oveqezes op donderdag 17 november 2005 om 16:52:
heletijd vragen om weed of andere shit!

heel irritant ja
Waarschuw beheerder
Ik heb het toch echt gehoord.. misschien was het maar heel fftjes. Van het padje was ik stiekem wel maar nog lange niet zo ver van de atlas af dat ik dat niet goed hoorde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CrSynth op donderdag 17 november 2005 om 12:37:
[quote element=message id=18175474]{element is niet toegankelijk}Men O Men... Lekker feestje

:jaja:

D&B? :s what sort of chemicals were you on that night? :9[/quote]

Ik heb het toch echt gehoord.. misschien was het maar heel fftjes. Van het padje was ik stiekem wel maar nog lange niet zo ver van de atlas af dat ik dat niet goed hoorde.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Spist op donderdag 17 november 2005 om 18:23:
Ik heb het toch echt gehoord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 november 2005 om 15:29:
indd schouder klopjes overal mensen met tevrede gezichten ik met me big smile

Ook op Thunderdome vorig jaar toch bolle ;):9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:52:
Ook op Thunderdome vorig jaar toch bolle

haha niet normaal toen 't leek alsof we iedereen konden

tja thuishonk he :p

Waarschuw beheerder
Ofniet ;) En over 2 weekjes weer :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
yeahhhhhhh :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 14:22:
HET GELUID, veel te zacht

achterin ja..
Waarschuw beheerder
ILOVETECHNO set van speedy j en chris liebing was echt de bom :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van H e n n e s s y op donderdag 17 november 2005 om 21:38:
ILOVETECHNO set van speedy j en chris liebing was echt de bom

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oveqezes op donderdag 17 november 2005 om 19:30:
achterin ja..

Ik heb voorin min of meer een gehoorbeschadiging opgelopen. 3 dagen een piep in mijn oren gehad.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bada Bing! op vrijdag 18 november 2005 om 10:54:
Ik heb voorin min of meer een gehoorbeschadiging opgelopen. 3 dagen een piep in mijn oren gehad.

ik had geneens die befaamde piep of ruis :no:

Waarschuw beheerder
Met het geluid van afgelopen zaterdag was het oplopen van gehoorschade volgens mij niet echt mogelijk, tenzij je metje hoofd in de boxen ging liggen... Aardig gedempt volgens mij, helemaal de hoge tonen. Ik heb er niet zoveel problemen mee, want normaal is de befaamde piep er wel altijd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nooit last van een piep en vond het geluid wel goed opzich

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weg vet eerst hoorde je niet veel, en dan kwam je de hoek om BAM geluid :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 18 november 2005 om 11:14:
Met het geluid van afgelopen zaterdag was het oplopen van gehoorschade volgens mij niet echt mogelijk, tenzij je metje hoofd in de boxen ging liggen... Aardig gedempt volgens mij, helemaal de hoge tonen. Ik heb er niet zoveel problemen mee, want normaal is de befaamde piep er wel altijd.laatste aanpassing 18 november 2005 11:15

In de yellow heb ik even recht voor de boxen gestaan. 1m er van af. Het waren die boxen die op de grond stonden en wel 3m hoog waren. Op einde bij Speedy J en Liebing ging het echt wel hard. Maarja iedereen heeft een andere pijn grens (gevoeligheid).
Waarschuw beheerder
die gast die na dave clark draaide!hood!?die begreep het helemaal begon glijk te beuken!dave clark vond ik wat minder af en toe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oveqezes op vrijdag 18 november 2005 om 16:15:
die gast die na dave clark draaide!hood!?die begreep het helemaal begon glijk te beuken!dave clark vond ik wat minder af en toe!

Ben zelf niet echt een Techno kenner, vind dit alleen altijd een leuk feestje en zo nu en dan goeie techno is ook wel fijn, maar met dave clark vond ik weinig mis eigenlijk. Maar misschien heb ik ook al niet meer gemerkt dat er allang weer een ander achter de tafels stond hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 21:36:

dan is de westergas in jouw ogen een kleine zaal....?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:48:
ben je waarschijnlijk nog nooit op een feest geweest waar het geluid wel goed was of, je hebt overgevoelige oortjes!

nee klopt, nog nooit. dat ronde dingetje hiernaast heeft idd ook echt een verschrikkelijk kutgeluid. Gelukkig vergoeden ze bij pearl nu de gehoorapparaten, kan ik die daar in doen...kut geluid.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 10:56:
ik had geneens die befaamde piep of ruis

Dat heb ik niet eens na een avondje knallen in de Gas. De kwaliteit van het geluid was gewoon supergoed, maar niet keihard nee. Als het geluid voor zo'n piep zorgt, was het niet alleen hard maar juist vaak slecht, met hoge schelle tonen die er niet in thuis horen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op vrijdag 18 november 2005 om 19:23:
dan is de westergas in jouw ogen een kleine zaal....?

westergas is niet de grootste..

en ze staan ook nie in de westergas..

maar bijna de hele avond in de basement van de Now&Wow, een kleine zaal duzja..

:respect:Wighnomy's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op vrijdag 18 november 2005 om 19:38:
Dat heb ik niet eens na een avondje knallen in de Gas. De kwaliteit van het geluid was gewoon supergoed, maar niet keihard nee. Als het geluid voor zo'n piep zorgt, was het niet alleen hard maar juist vaak slecht, met hoge schelle tonen die er niet in thuis horen.laatste aanpassing 18 november 2005 19:41

niet helemaal mee eens. Wanneer je een metertje of 20 in de zaal stond gezien vanaf de ingang klonk het voor geen meter. Alles klonk dubbel, het galmde en het klopte niet.

Vandaar liepen wij ook een stuk naar voren en toen was het super :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 20:35:
en ze staan ook nie in de westergas..

dan was jij 18 februari afwezig in de gas...waren toch echt de wighnomy brothers..!!!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 21:11:
niet helemaal mee eens. Wanneer je een metertje of 20 in de zaal stond gezien vanaf de ingang klonk het voor geen meter. Alles klonk dubbel, het galmde en het klopte niet.

in the blue moest je juist niet te dicht bij de boxen staan. jammer dat ze op rustiger tijdstip de achterste boxen uitdeden om het voor het podium drukker te krijgen ?!?!? snapte ik niet echt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op zaterdag 19 november 2005 om 03:09:
dan was jij 18 februari afwezig in de gas...waren toch echt de wighnomy brothers..!!!!!

kdacht dat we t over t heden hadde..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 12:50:
kdacht dat we t over t heden hadde..

er is gezegd dat ze alleen goed zijn in een kleine zaal. ben ik het niet mee eens. Heb ze voor het eerst in de Gas gezien en dat was echt supervet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 november 2005 om 21:40:
ILOVETECHNO set van speedy j en chris liebing was echt de bom

ceker wel:d:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 19 november 2005 om 03:09:
in the blue moest je juist niet te dicht bij de boxen staan

neej, dan begonnen ze te kraken enzow :( heel jmmr!

Waarschuw beheerder
welke was de blue room ook alweer :D

Ben er altijd verbaasd over dat bijna iedereen nog van minuut tot minuut weet wat ze op zo'n avond hebben gedaan. Ik was zo nuchter/clean als wat, maar ik kan je alleen vertellen dat ik een superavond heb gehad. Weet echt niet meer waar ik allemaal heen ben gelopen ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 20:21:
Weet echt niet meer waar ik allemaal heen ben gelopen

ik ook niet hoor ;p

Ik weet alleen nog dat ik bij collabs session was en dave clarke en underworld en vitalic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 23:21:
Uitspraak van Cappi op woensdag 23 november 2005 om 20:21:
Weet echt niet meer waar ik allemaal heen ben gelopen

ik ook niet hoor

Ik weet alleen nog dat ik bij collabs session was en dave clarke en underworld en vitalic

Dave Clark en Underworld weet ik inderdaad ook nog :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 12:12:
Dave Clark en Underworld weet ik inderdaad ook nog

dat waren wel een van de Act's van de avond

Waarschuw beheerder
dus voor de rest heb ik niks gemist :D
Waarschuw beheerder
donateur
half jaar naar vooruit gekeken,maar heb het uiteindelijk moeten missen vanwege een gebroken nekwervel :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 15 december 2005 om 19:01:
half jaar naar vooruit gekeken,maar heb het uiteindelijk moeten missen vanwege een gebroken nekwervel

Dan heb je nie zo veel gemist hoor....