Partyflock

Forumonderwerp · 826677
i love techno toch wel het feest voor de techno liefhebbers
en het was me weer een Partij gezellig in de Expo in Gent!!

ik ging van groen naar geel naar rood naar heel erg blauw:D

hoe hebben jullie het gehad?

Uitspraak van Bada Bing! op vrijdag 18 november 2005 om 10:54:
Ik heb voorin min of meer een gehoorbeschadiging opgelopen. 3 dagen een piep in mijn oren gehad.

ik had geneens die befaamde piep of ruis :no:

Met het geluid van afgelopen zaterdag was het oplopen van gehoorschade volgens mij niet echt mogelijk, tenzij je metje hoofd in de boxen ging liggen... Aardig gedempt volgens mij, helemaal de hoge tonen. Ik heb er niet zoveel problemen mee, want normaal is de befaamde piep er wel altijd.
laatste aanpassing

Werkzaam bij Vier
nooit last van een piep en vond het geluid wel goed opzich

weg vet eerst hoorde je niet veel, en dan kwam je de hoek om BAM geluid :kwijl:
Uitspraak van actief op vrijdag 18 november 2005 om 11:14:
Met het geluid van afgelopen zaterdag was het oplopen van gehoorschade volgens mij niet echt mogelijk, tenzij je metje hoofd in de boxen ging liggen... Aardig gedempt volgens mij, helemaal de hoge tonen. Ik heb er niet zoveel problemen mee, want normaal is de befaamde piep er wel altijd.laatste aanpassing 18 november 2005 11:15

In de yellow heb ik even recht voor de boxen gestaan. 1m er van af. Het waren die boxen die op de grond stonden en wel 3m hoog waren. Op einde bij Speedy J en Liebing ging het echt wel hard. Maarja iedereen heeft een andere pijn grens (gevoeligheid).
die gast die na dave clark draaide!hood!?die begreep het helemaal begon glijk te beuken!dave clark vond ik wat minder af en toe!

Uitspraak van oveqezes op vrijdag 18 november 2005 om 16:15:
die gast die na dave clark draaide!hood!?die begreep het helemaal begon glijk te beuken!dave clark vond ik wat minder af en toe!

Ben zelf niet echt een Techno kenner, vind dit alleen altijd een leuk feestje en zo nu en dan goeie techno is ook wel fijn, maar met dave clark vond ik weinig mis eigenlijk. Maar misschien heb ik ook al niet meer gemerkt dat er allang weer een ander achter de tafels stond hoor :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 21:36:
Wighnomy's moeten niet op ILT staan, die zijn vet in een kleine zaal of op een festival als Awake.

dan is de westergas in jouw ogen een kleine zaal....?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:48:
ben je waarschijnlijk nog nooit op een feest geweest waar het geluid wel goed was of, je hebt overgevoelige oortjes!

nee klopt, nog nooit. dat ronde dingetje hiernaast heeft idd ook echt een verschrikkelijk kutgeluid. Gelukkig vergoeden ze bij pearl nu de gehoorapparaten, kan ik die daar in doen...kut geluid.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 10:56:
ik had geneens die befaamde piep of ruis

Dat heb ik niet eens na een avondje knallen in de Gas. De kwaliteit van het geluid was gewoon supergoed, maar niet keihard nee. Als het geluid voor zo'n piep zorgt, was het niet alleen hard maar juist vaak slecht, met hoge schelle tonen die er niet in thuis horen.
laatste aanpassing

Uitspraak van chiquito op vrijdag 18 november 2005 om 19:23:
dan is de westergas in jouw ogen een kleine zaal....?

westergas is niet de grootste..

en ze staan ook nie in de westergas..

maar bijna de hele avond in de basement van de Now&Wow, een kleine zaal duzja..

:respect:Wighnomy's
laatste aanpassing

Uitspraak van chiquito op vrijdag 18 november 2005 om 19:38:
Dat heb ik niet eens na een avondje knallen in de Gas. De kwaliteit van het geluid was gewoon supergoed, maar niet keihard nee. Als het geluid voor zo'n piep zorgt, was het niet alleen hard maar juist vaak slecht, met hoge schelle tonen die er niet in thuis horen.laatste aanpassing 18 november 2005 19:41

niet helemaal mee eens. Wanneer je een metertje of 20 in de zaal stond gezien vanaf de ingang klonk het voor geen meter. Alles klonk dubbel, het galmde en het klopte niet.

Vandaar liepen wij ook een stuk naar voren en toen was het super :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 20:35:
en ze staan ook nie in de westergas..

dan was jij 18 februari afwezig in de gas...waren toch echt de wighnomy brothers..!!!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 21:11:
niet helemaal mee eens. Wanneer je een metertje of 20 in de zaal stond gezien vanaf de ingang klonk het voor geen meter. Alles klonk dubbel, het galmde en het klopte niet.

in the blue moest je juist niet te dicht bij de boxen staan. jammer dat ze op rustiger tijdstip de achterste boxen uitdeden om het voor het podium drukker te krijgen ?!?!? snapte ik niet echt..
laatste aanpassing

Uitspraak van chiquito op zaterdag 19 november 2005 om 03:09:
dan was jij 18 februari afwezig in de gas...waren toch echt de wighnomy brothers..!!!!!

kdacht dat we t over t heden hadde..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 12:50:
kdacht dat we t over t heden hadde..

er is gezegd dat ze alleen goed zijn in een kleine zaal. ben ik het niet mee eens. Heb ze voor het eerst in de Gas gezien en dat was echt supervet
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 november 2005 om 21:40:
ILOVETECHNO set van speedy j en chris liebing was echt de bom

ceker wel:d:D

Uitspraak van chiquito op zaterdag 19 november 2005 om 03:09:
in the blue moest je juist niet te dicht bij de boxen staan

neej, dan begonnen ze te kraken enzow :( heel jmmr!

welke was de blue room ook alweer :D

Ben er altijd verbaasd over dat bijna iedereen nog van minuut tot minuut weet wat ze op zo'n avond hebben gedaan. Ik was zo nuchter/clean als wat, maar ik kan je alleen vertellen dat ik een superavond heb gehad. Weet echt niet meer waar ik allemaal heen ben gelopen ;-)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 20:21:
Weet echt niet meer waar ik allemaal heen ben gelopen

ik ook niet hoor ;p

Ik weet alleen nog dat ik bij collabs session was en dave clarke en underworld en vitalic

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 23:21:
Uitspraak van Cappi op woensdag 23 november 2005 om 20:21:
Weet echt niet meer waar ik allemaal heen ben gelopen

ik ook niet hoor

Ik weet alleen nog dat ik bij collabs session was en dave clarke en underworld en vitalic

Dave Clark en Underworld weet ik inderdaad ook nog :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 12:12:
Dave Clark en Underworld weet ik inderdaad ook nog

dat waren wel een van de Act's van de avond

dus voor de rest heb ik niks gemist :D
half jaar naar vooruit gekeken,maar heb het uiteindelijk moeten missen vanwege een gebroken nekwervel :/
Uitspraak van chickiered op donderdag 15 december 2005 om 19:01:
half jaar naar vooruit gekeken,maar heb het uiteindelijk moeten missen vanwege een gebroken nekwervel

Dan heb je nie zo veel gemist hoor....