als je zou moeten kiezen dat je familie je vriend niet accepteren
bloed gaat altijd voor..
hahah, je wil toch niet zeggen dat je deze vraag serieus meent he! Zo ja, dan ben je een dom wicht want iedere mafkees weet dat familie voor gaat (indien je een goede band met ze hebt)!
bullshit, als ze jou voor zo'n keuze zetten heb je dus geen goede band met ze, anders wisten ze je wel op andere manieren van gedachten te veranderen
(indien je een goede band met ze hebt)!
Simpelweg omdat ik er niet van hou als mensen zulke middelen gebruiken, dat is zwak en lafhartig
bullshit, als ze jou voor zo'n keuze zetten heb je dus geen goede band met ze, anders wisten ze je wel op andere manieren van gedachten te veranderen
anders wisten ze je wel op andere manieren van gedachten te veranderen
Ik zeg toch dat bovenstaand alleen geldt als je daadwerkelijk een goede band hebt met ze.
als ze jou voor zo'n keuze zetten heb je dus geen goede band met ze, anders wisten ze je wel op andere manieren van gedachten te veranderen
beter lezen
Dus als jou kind elke dag in mekaar gestompt wordt denk jij dat het helpt als je haar voor zo'n keuze zet? Natuurlijk niet, je creert er alleen maar een nog grotere kloof mee. Je stelt iemand per definitie niet voor een dergelijke keuze.
Ja dat bedoel ik doe is wat beter je best
mensen moeten hun eigen keuzes kunnen maken
zeker in de liefde...
ja ze is blind en ze heeft jou hard nodig als de roze bril straks afgaat
Ja daaaaag ik blijf bezig
Tuurlijk moet ze die keuze zelf maken! Ik probeer alleen te voorkomen dat ie haar mee de afgrond inneemt want dat gaat zeker gebeuren.. Alleen ziet ze t zelf niet in Ze neemt t zelfs nog voor m op! Terwijl hij haar dingen flikt Tis dat ie niet meer bij ons thuis komt want anders vliegt ie net zo hard de deur weer uit
Tis dat ie niet meer bij ons thuis komt want anders vliegt ie net zo hard de deur weer uit
Jammer weer
Meiden zijn koppiger dan jongens
dat moet je idd gewoon doen
het is een klote situatie, maar ga er maar vanuit dat je zus voor hem kiest, ze blijft toch ook bij hem ondanks dat het een klootzak is
je moet uitkijken dat je je relatie met je zus niet verpest hierdoor
dan loopt het zeker slecht af
Tja ik denk dat ze bang is alleen achter te blijven, ze heeft al dr vriendinnen laten vallen voor m Doet niks meer behalve thuis zitten..
wat je zou doen als je moest kiezen,
tussen je vriend/vriendin of familie?laatste aanpassing 10 november 2005 13:34
maar hiermee wil ik alleen aangeven dat het echt belangrijk is om haar te steunen, anders verteld ze je niks meer
en wordt de situatie misschien alleen maar erger zonder dat jij daar weet van hebt
je moet je vijanden dichtbij houden
ik ben benieuwd ,
je heb een vriend, of vriendin,
je familie accepteerd hem/ haar niet!
en de rede willen ze je niet geven
tussen je vriend/vriendin of familie?
hallo
ik ben benieuwd ,
tussen je vriend/vriendin of familie?
Familie, want die is voor altijd, en je vriend weet je nooit...
degene die mij dwingt te kiezen, verliest
in jouw voorbeeld dus de familie
ik leef me eigen leven en laat me niet onder druk zetten om bepaalde keuzes te maken. En als ze het niet eens zijn met wie ik als vriend wil, zullen ze dat toch maar moeten leren accepteren en respecteren. Kan niet omdat pappie het niet leuk vindt een relatie verbreken toch ??!?!?!? Zou absurd zijn. Wat als hij dat bij al je vriendjes roept, nou dan blijf je mooi single
maar leuk is het niet hoor, heb wel es zoiets meegemaakt
als je ma je vriendje niet accepteerd hoef die niet altijd niet goed genoeg te zijn hoor
en zeker weten iedereen heeft ze eigen mening
maar wat zou je dan kiezen je familie of je vriend of vriendin
als je ma je vriendje niet accepteerd hoef die niet altijd niet goed genoeg te zijn hoor
nee maar mijn ervaring is dat ze toch wel een beetje gelijk heeft en dan kan ik zo'n jongen beter gelijk dumpen dan me tijd te verkloten met een of andere dwaas die eerst wel oke lijkt maar later toch me hartje breekt
gelukkig heb ik nu een goedgekeurd vriendje
gelukkig heb ik nu een goedgekeurd vriendje
ik ben benieuwd ,
Mensen die van je houden laten je niet kiezen
Been there ...als mijn familie niet blij voor mij kan zijn, waar blijf je dan met die zogenaamde familie-band?!
Sorry hoor, maar flikker toch op!!
Familie behoort je te steunen en te helpen, dit kan niet zo zijn, dat ze dat doen d.m.v. schijnheilig te doen en zonder reden iemand af te wijzen en vaak is het ook nog zo, dat ze die persoon niet eens (goed) kennen..je kunt je mening geven, je ongenoegen uitten, maar je familie behoort je niet voor een keuze te zetten...punt uit!!
En familie blijft toch?! Nou dan zijn ze er ook nog voor je, als je er eenmaal achter komt, dat ze wel of geen gelijk hadden over je vriend(in)....van fouten leert men, maar "familie"... het blijven ook maar mensen, dus die maken ook fouten...learn from the mistakes of others, you can't live long enough to make them all yourself!!
hallo
ik ben benieuwd ,
hallo
ik ben benieuwd ,