Als ik echt moest kiezen zou ik niet snel voor een vriend/vriendin kiezen. Want weet echt wat ik aan mijn familie heb. En heb nog niet een vriendin gehad, die dat kan evenaren. Maar dan is mijn situatie thuis ook top.
Dan zouden ze je waarschijnlijk ook niet laten kiezen
Ik weet iig dat mijn ouders me nooit voor de keuze zouden stellen. En zouden ze dat wel doen dan zouden ze een flink stuk dalen in waarde
den toch wel dat je de juiste keuze voor je zelf moet maken wel
maar ja wie je niet accepteerd is zeker wel jammer en die kennen weg blijven
maar dat is mijn mening
als ze de rede niet wille geve vind ik het nerges op slaan dat je dan zou moeten kiezen tussen je familie en je vriend dus dan zou ik gewoon bij mijn vriend blijve
dat is zeker wel zo maar zal zeker wel een moeilijk keus blijven dan
en ja ben nog steeds bij me vriend ondank me schoonzus moeilijk deed terwel ik al ging met me vriend dan zei met me vriend zijn broer dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 13:29:
wat je zou doen als je moest kiezen,
tussen je vriend/vriendin of familie?
ik kies voor me gezin is ook gebeurd te veel gezeik in mijn familie en ellende,dus heb knoop doorgehakt . daar gaat mijn kind niet in opgroeien .
laatste aanpassing
ja ik zou ook zelf gekozen hebben als ik een gezin gehad heb maar je kind is zeker wel belangrijker als de rest
Denk dat je familie ook een beetje bij zichzelf te rade mag gaan omdat het eigenlijk niet OK is als je familie je voor het blok zet...
Echter je kunt er wel vanuit gaan als de moeder (bij jongens) en de vader (bij meiden) de vriend(in) niet kan uitstaan je relatie toch snel zal stranden...
Blijf er wel bij dat als je band met je familie goed is ze je niet laten kiezen
ligt er aan hoe lief hij is......
reageer dan niet op me forum meer
maf kees ga iemand anders zijn vroegere leven op internet zetten jezus zeg
donateur
ik zou niet kiezen!
dat kan ook
donateur
mn moeder had het niet zo op mn 1e echte vriend, maar toch 1,5 jaar samengeweest
en het is niet uitgegaan vanwege mn ma dr mening
tis mijn vriend, en niet die van hun
juist de grootste kneus daar ziet mn ma me wel mee trouwen etc
ik zou gelijk voor mijn familie kiezen! ik heb het nu wel gemerkt met mijn relatie die over is. Mijn ouders zagen liever een ander voor mij maar deden wel normaal tegen hem. Nu het over is en ik veel gezeik heb door hem heb ik gelukkig heel veel steun aan mijn familie!
Vaak hebben ouders toch gelijk en daarom is het voor mij heel belangrijk dat mijn ouders blij zijn met mijn keuze.
ik zou kiezen waarvoor ik me leven verder moet
en dat is niet mijn ouders
'
mijn ouders hebben hem wel geaccepteerd gelukkig
IK zou kiezen voor mijn ouders,
mijn ouders zetten me toch nooit voor een keuze hij of wij.
als je ouders het niet acsepteren doe je het toch wel stiekem, heel simpel.
tsja ik zou voor mijn ouders kiezen dat respect moet je nou eenmaal hebben als je 9 maanden bij je mams in haar buik heb gezeten en die alles op alles heeft gezet om je groot te brengen
respect dus
normaal heb ik weinig respect, voor mijn kind en ouders wel.
de rest respect moet je verdienen en krijg ik het niet hoeven andere het ook niet te verwachten,(en andersom ook)
denkt dat iedereen daar wel zo over denkt
ligt aan de situatie maar denk echt niet dat ik ooit die keuze hoef te maken en anders kies ik gewoon niet
dat is ook wel zo
en gelukkig hebben ik en me vriend een sterke wil gehad
bij elkaar te blijven en ben nu toch geaccepteer door schoonfamilie vette pech voor hun geweest
gevoel is sterker als zei met zijn alle
hahaha
Heel moeilijk..
Maar togh voor mijn familie..
Wat nou als het uitgaat met die jongen?
dan ben je én je vriend kwijt én je familie..
nheej liever niet..