ckers... denk dat technics het laatste is wat zal ik kopen... ik zou super OEM eerder een kans geven
indd is het erg dan?
Tja het is gewoon een diepe wond. Echt tijdens het stampen (wat er bij mij toch wel fanatiek aan toe gaat) erin geschoten. Nja, ik hoop maar dat het voor de 31ste een beetje genezen is, anders word ik gek joh!
jullie zeuren allemaal wel dat CD zo nep is... dit vind ik echt alles slaan:
Zielepoot als je echt met dit apparaatje gaat draaien
Ik baal ervan dat wij organisatoren een enorme bak geld moeten betalen voor een DJ die gewoon MP3's ript van het internet, deze vervolgens op een CD brandt en daarmee de boer op gaat als zijnde een top artiest.
Ik zeg: vinyl DJ's moeten meer betaald krijgen dan cd-jockies. De grootste kostenpost voor een DJ is zijn platenbak..... als men verkiest de "easy way" te kiezen vind ik het niet correct dat de meesten zo buitensporig veel geld vragen!!
Ik zeg: vinyl DJ's moeten meer betaald krijgen dan cd-jockies. De grootste kostenpost voor een DJ is zijn platenbak..... als men verkiest de "easy way" te kiezen vind ik het niet correct dat de meesten zo buitensporig veel geld vragen!!
mwah...... vind ik wel wat kort door de bocht.....stel dat je een nieuweling bent die zo'n instrument gebruikt om te oefenen...dan vind ik het best wel een prima apparaatje....
Dus daarom jezelf maar matsen en er veel langer over kunnen doen totdat je kan beatmatchen? Lijkt me een beetje raar, je moet het misschien wel stapje voor stapje leren, maar uiteindelijk moet je het toch zelf kunnen.Vallen en weer opstaan is beter...
stel dat je een nieuweling bent die zo'n instrument gebruikt om te oefenen...dan vind ik het best wel een prima apparaatje.... gevorderde DJ's letten immers niet meer op BPM's , die doen alles op gevoel, en weten in 3 seconden waar en hoe de pitch moet staan.....BPM's tellen niet meer als je gevorderd bent is mijn mening..... net zo min als letterlijk de plaat uittellen.....je doet immers alles puur op gevoel??
maar je vindt t wel ok als DJ's met zoown volautomatisch matchmachientje aankomen
Waar heb ik dit gezegd dan volgens jou?
Eerst even goed lezen kerel voordat je metpoppetjes aankomt zetten!!
Je gaat me niet vertellen dat jij direct met viniel bent begonnen
maar als ze dan een gig hebben dan niet meer . (?)
niet iedereen is perfect
een top sporter gebruikt bij z'n training ook hulp middelen, maar als het erop aankomt moet ie zonder kunnen
zelf zou ik het nooit gebruiken
Bijna elke dj is begonnen met cd en naar mate je naar wat grotere feestjes gaat om te draaien moet je gewoon vineiel gebruiken dat is wel zo orgineel. Iedereen kan wel een cd`tje downloade en branden.
... maar vind wel dat je toch wel weet hoe je met een cd moet mixen.
ik gebruik dan liever final scracth laatst mee gedraait en ik vind het zeker lekker werken
alleen krijg je heel erg de drang te down'en
als je kiest voor cd doe het dan op die mannier laatste aanpassing 19 januari 2006 00:09
Neej we houden het mooi bij viniel zolang het kan
wat jij zegt is wel een beetje tegenstrijdig, want je vind dat ze het wel mogen gebruiken om mee te oefenen maar als ze dan een gig hebben dan niet meer
gevorderde DJ's letten immers niet meer op BPM's , die doen alles op gevoel, en weten in 3 seconden waar en hoe de pitch moet staan.....BPM's tellen niet meer als je gevorderd bent is mijn mening..... net zo min als letterlijk de plaat uittellen.....je doet immers alles puur op gevoel??
Ik baal ervan dat wij organisatoren een enorme bak geld moeten betalen voor een DJ die gewoon MP3's ript van het internet, deze vervolgens op een CD brandt en daarmee de boer op gaat als zijnde een top artiest.
want dat geld komt toch niet bij de artiesten terecht
En wat ik verkeerd vind aan jou mening is dat je een vooroordeel hebt dat ALS je met cd's draait je source illegaal is.
die belasting ervoor betaald
Waar beweer ik dat "illegale" dan?
de sound van cd komt niet bij de volheid en feel van vinyl in de buurt.
is niet één DJ die het in zijn/haar hoofd haalt met illegale cd's te lopen, want als ze je pakken ben je én alles kwijt, én heb je een enorme boete
Hoe zit t eigenlijk met tracks die nog niet uit zijn?
Waar beweer ik dat "illegale" dan?
BUMA én belasting......je haalt nogal wat dingen door elkaar maat.... verdiep je eerst eens in een materie voordat je zulke onzin uitkraamt!
ekker wachten
dan is het toch veel vetter als een dj 'm dan opzet
nee man zeker niet hahaha lache met jou
dan is het juist niet speciaal meer
Opzich is het wel een soort van belasting
puur voor de plaatjes die niet meer zijn te krijgen op vinyl
Waar zie je mij hier het woord illegaal gebruiken dan???? Nogmaals .... denk je dat top jocks illegaal materiaal in hun tas willen hebben?? Think again!(