Tieum & Ophidian
en dus moeten zn tracktitels over honden en katten gaan?
''kijk mij eens underground zijn met vage tracknamen''
Als je Kat en Hond ziet als Ophidian en Tieum.. dan gaat er bij mij een lichtje branden; twee verschillende soorten die, als ze de handen inneen slaan, komen tot een bepaalde synchronisatie t.o.v. elkaar.. of iets in die zin
Maar dat is geen referentiekader voor goed of inhoud in een track...
Al helemaal niet met publiek zoals hardcorepubliek...die laten zich al zo snel iets zomaar door hun strot schuiven...als je maar hard genoeg pusht slikken ze op den duur vanzelf wel...
Hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat hij maakt...men moet ook zelf weten wat men luistert...
Maar kom a.u.b. niet aan met crap en bullshit als dit is vernieuwend en hij is een geweldige producer want dat is het niet...
Het is een zeer kleine variatie binnen de mainstream die niet eens noemenswaardig is om als verschil te zien...geen baanbrekend iets...maar zo omschrijft men hem vaak wel...
Dat is gewoon geheel onterecht...dat irriteerd me aan Tieum en al dat ophemelen van hem...het is gewoon mainstream wat als doel hersenloos rammen en beuken heeft...dus wat is er zo nieuw aan?
Dat het nu toevallig een keer een fransman is ofzo? laatste aanpassing 29 oktober 2005 00:46
Al helemaal niet met publiek zoals hardcorepubliek...die laten zich al zo snel iets zomaar door hun strot schuiven...als je maar hard genoeg pusht slikken ze op den duur vanzelf wel...
Maar kom a.u.b. niet aan met crap en bullshit als dit is vernieuwend en hij is een geweldige producer want dat is het niet...
Que? Ik val ook onder het hardcore publiek.. En ik weet wat ik vet vind.. Laat dat nou net het simpele beukwerk zijn..
Check trouwens net je favoriete artiesten, en je hebt gigantisch veel artiesten er tussen staan die ook alleen maar "beuken", dus tja ..
Ik kan zijn style namelijk wel waarderen, en ik kan overduidelijk horen dat hij zichzelf wel steeds vernieuwt.
Typische weerspiegeling van de smaak van de stereotype "hardcoreliefhebber" van tegenwoordig.
Heh, had een heel verhaal getypt, maar heb eigenlijk geen zin om hierop in te gaan...
Het enige wat ik mezelf afvraag... Waarom MOET de muziek steeds vernieuwend zijn? Rap, R&B en al die andere rommel word met de jaren NOOIT vernieuwd, en al de artiesten vangen meer poen dan wij ooit durven dromen.. Jaar in, jaar uit krijg je steeds het zelfde liedje over "Bitches, drugz sex.." Dat is pas niet vernieuwend... En nog scoort het..
Hartstikke leuk dat er heel veel mensen gelukkig mee zijn en ik respecteer hun muziek keuze ook maar net als al eerder gezegd dat is geen maatstaaf voor goede muziek.
Rap gebeurt genoeg in hoor
weet ik gelijk waar ik mee te maken heb...
En ja bij het overgrote deel van het 'domme' publiek doet al die rommel het goed en verdienen de artiesten miljoenen. Maar wat interesseert dat mensen nou die echt met muziek bezig zijn? Wat een ruk argument zeg....
Hartstikke leuk dat er heel veel mensen gelukkig mee zijn en ik respecteer hun muziek keuze ook maar net als al eerder gezegd dat is geen maatstaaf voor goede muziek.
Hoe kan een nummer nou voor een leek lijken op duizenden andere nummers en voor een kenner vernieuwend zijn? Ik bedoelde meer dat een nummer juist WEL vernieuwend voor een leek kan zijn, meer NIET vernieuwend voor een kenner.
Wie ben jij om te zeggen dat publiek dom is? Vergeet je niet dat het een kwestie van smaak? .. Weet je hoe dit nu overkomt? Dat alle mensen die naar muziek luisteren dat JIJ minder vind per direct dom zijn.. Beetje minachtend.. (Correct me if I'm wrong please..)
Ja, maar dat is dus precies wat ik zeg
Dat het voor de kenner wel vernieuwend is...bedoel je daarmaa 1 track of de stijl als geheel?
om een lang verhaal kort te maken: het heeft niet alleen met smaak te maken. Het is idd misschien voor een leek moeilijk te doorgronden of iets vernieuwend, kwalitatief hoogstaand, of whatever is. Ik ken erg veel tracks van Tieum en ik vind dat ik daar best een waarde oordeel over kan geven zonder dat het niet mijn 'ding' is wat hij doet.
Ja...maar hoe kan 1 specifieke track nou vernieuwend zijn voor een kenner en niet vernieuwend zijn voor een leek? Die moet je me toch echt ff uitleggen
Bedoel je dat je confontaties lieververmijdt of komt het je gewoon ff niet uit? Ik had nml net het gevoel dat het niet ging uitlopen op een pro-contra / Industrial-mainstream gevecht.
ver·nieu·wing (de ~ (v.), ~en)
1 het vernieuwen, verandering waardoor iets vernieuwd wordt
Misschien is die stijl niet boeiend meer, juist omdat je er eerst wel een moer om gaf Dat zie je overal zo, veel mensen die van oude hardstyle houden, vinden die nieuwe geen reet aan..
dat hij zichzelf vernieuwt..
Ik vind dit een waanzinnige kutplaat.
Typische weerspiegeling van de smaak van de stereotype "hardcoreliefhebber" van tegenwoordig.
Bah.
waar staat BAL eigenlijk voor? Bat ass Laurens?
Neuh, bal staat ergens anders voor