nou ik vind hemdraaien en hij is nog lekker ook
maar z'n naam word nu steeds vaker genoemd door die wazi's
ik zeg niet dat t beter kan, alleen dat ik de dutch dance award TOTAAL geen graadmeter vind voor kwaliteit...
zn skills zijn aardig en hij heeft er lol in dus ik vind t tof voor hem...
verder gewoon 13-in-een-dozijn-dj
hij is er wel eventussen uit geweest volgens mij, maar hij draait wel al die jaren dezelfde platen
n bepaalde scratch die regelmatig voorbij komt
hij is er wel eventussen uit geweest volgens mij, maar hij draait wel al die jaren dezelfde platen
En het wordt gewaardeerd en niet gewaardeerd, voor en tegen standers zal je altijd hebben en dat maakt het juist ook goed en kun je ook erg van leren.
wat moete wij met jou mening
en mag op thunderdome draaiendas altijd goed
andersom zou je het ook kunnen zeggen, maar denk dat beiden een aparte aanhang hebben (die vooral een generatie-verschil heeft)
Ik denk dat Darkraver wel commercieel wilde worden
Uitspraak van Mellieop donderdag 20 oktober 2005 om 15:45:
Ik denk dat Darkraver wel commercieel wilde worden
Heb Partyraiser nu enkele keren horen/zien draaien en vond het echt geweldig!!
Ook hoe hij achter die draaitafel staat!!
Lekker enthousiast wat dan ook aanstekelijk werkt!!
Als ik hem in de line up zie staan kijk ik echt uit naar zijn set!! Overtreft de rest laat maar zeggen!!
Ja idd ik zoek meestal dan de feesten uit waar hij draait en als hij niet afsluit vind ik het wel wat minder omdat die gene die naar hem komt toch een stuk zachter klinkt
Denk zelf dat hij nu zo popie is omdat hij gewoon snoeihard draait.
Platenkeuze begint wel erg saai te worden als je hem vaak hoor maar dat geld voor veel dj,s
Vind zijn mix skills gewoon gemiddeld
Platenkeuze begint wel erg saai te worden als je hem vaak hoor maar dat geld voor veel dj,s
Denk zelf dat hij nu zo popie is omdat hij gewoon snoeihard draait.
Dan wordt je snel bekend omdat je iedereen erover hoort van: ZOOOooo ouwe heb je partyraiser nog gehoord hard heee nie meer normaal
Komt overigens ook omdat ie het geluid altijd wel een tandje harder zet
Maar zeker geen slechte dj anders wordt je zowiezo nie bekend!!!
Had je op Project Hardcore moeten staan Was dara dus niet het geval!!
Hehe... Dat ging me hard zeg!!
Met popie bedoel ik populair hoe hij als persoon is weet ik niet ken hem niet dus oordeel ik daar niet over.
Hij kan zeker vet mixen jah
Heeft ook goed contact met t publiek
Wie heeft er dan wat te zeiken over hem?? Die moet `t ff melden..
Gezeik over wEsley Gezeik tegen mij.. Duz kom maar op..
Hij is gewoon de beste.. als het Jaloezie is hol de bek dan moar..
doe niet zo stoer joh
mag iedereen niet gewoon zn eige mening hebben? niet iedereen is het zelfde als jouw! (gelukkig)
Was weer aardig gek in zichtenburg
en dat nr waarmee partyraiser afsloot........
KIPPENVELLLLL!!!!!
Uitspraak van Sex is net als Nike ...Just DO IT!!op woensdag 19 oktober 2005 om 13:11:
nou ik vind hem draaien en hij is nog lekker ook
Dit gaat over Partyraiser niet over mij...laatste aanpassing 19 oktober 2005 13:13
Geen smaak neem ik aan.. ?
Waar hou je dan van.. ? Lady Dana ofzow..
Kerl Mondje dicht over hem,...
Want je bent aardig aant slijmen.
typisch iemand die draait wat het publiek wil horen. Een jaar geleden waren het melodietjes, nu is het rag werk. Opzich niet fout, maar ik hou toch meer van een dj met een eigen style.
zijn draaikunsten zijn verder zeer oke.
typisch iemand die draait wat het publiek wil horen. Een jaar geleden waren het melodietjes, nu is het rag werk. Opzich niet fout, maar ik hou toch meer van een dj met een eigen style.
voor de liefhebbers over een paar weekies komt mijn nieuwste dubbel cd uit, van industrieel tot early zal daar in klinken.
Met deze dubbel compilatie wil ik laten zien dat ik alles en iedereen respecteer en mezelf gewoon niet zie zoals sommige zichzelf wel zien namelijk een soort aanhanger van een groep zijn.
Ik heb zoiets we zijn allemaal hardcore, of het nou industrieel, darkcore, terror, hardcore etc is.... dat zijn allemaal stijlen van de gabber / hardcore...nu krijg je allemaal aparte groepjes die lopen te kankeren op andere muziek en stijlen.....maincore gadverdamme, darkcore rot toch op bla bla....te verwend volgens mij.
Laat iedereen in zijn waarde, we moeten op het einde toch allemaal door die zelfde deur lopen.
Met deze dubbel compilatie wil ik laten zien dat ik alles en iedereen respecteer en mezelf gewoon niet zie zoals sommige zichzelf wel zien namelijk een soort aanhanger van een groep zijn.
Ik heb zoiets we zijn allemaal hardcore, of het nou industrieel, darkcore, terror, hardcore etc is.... dat zijn allemaal stijlen van de gabber / hardcore...nu krijg je allemaal aparte groepjes die lopen te kankeren op andere muziek en stijlen.....maincore gadverdamme, darkcore rot toch op bla bla....te verwend volgens mij.
Laat iedereen in zijn waarde, we moeten op het einde toch allemaal door die zelfde deur lopen.
Ik vind het hardere ook erg vet om te draaien, en ja dat dit voor mij zo uit pakte wist ik echt niet van te voren maar ben ik wel heel blij mee.
Nee wat wil je dan??? Die substyltjes verschillen gewoon van elkaar en de ene vind bijv het andere niet mooi. Mogen mensen dat niet zeggen? Op forums word daarover gewoon gediscusseerd. Maar natuurlijk moe tje ieman danders zijn mening in zijn waarde laten . Maar je zette het nu zo neer dat als je Industrial hardcore ofzo vet vind dat je eigenlijk ook maar mainstream mooi moet vinden omdat het ook hardcore is. Of dat je er meteen nix over zeggen mag.
Nee man, zo bedoel ik dat niet...dat lees je dus helemaal verkeerd.
Ik bedoel te zeggen dat iedereen zo loopt te kankeren op andere terwijl als de ene dit mooi vind en de andere dat laat het dan lekker gaan zo als het is en respecteer dat. Je mening uiten is iets heel anders als iemand afbekken, en dat gebeurd te vaak gewoon...maar het slaat nergens op dat je main goed moet vinden als je industrieel gek bent, dus dat heb je ff in een verkeerd context gelezen.
Waarschijnlijk precies de reden waarom ik je niet al te vet vind...toch netjes dat je er iig voor uitkomt, terwijl heel veel anderen zeggen dat ze heel stoer hun eigen ding blijven doen en toch elke keer precies draaien wat het publiek wilt
heb je gelijk in das niet correct.
Eerlijkheid duurt het langst.
dat wat ik draai ik wel voorledig achter sta want dat is mijn lievelings muziek en mijn favo plaatjes en die slaan gelukkig bij veel mensen aan.
Maar idd gaan zeggen dat je je eigen ding doet en dan snel over swichen, heb je gelijk in das niet correct.
Eerlijkheid duurt het langst.
Al was het hardcore, dan toch altijd de hardste platen daarvan.... de meer duistere melodien...ja behalve in Duitsland daar was het ff wat meer vrolijker.
Maar ik ben nog altijd een dj die het meer voor het publiek doet en een beetje voor mezelf (op een feest dan)...en ik kijk graag naar wat het publiek op dat moment wilt..sommige dj's blijven stug door draaien want dat is hun stijl... maar ik sta daar om de mensen te vermaken...das denk een beetje het verschil met sommige andere.
Ik ken mensen die vonden darkcore afschuwelijk en die kopen nu niks anders...tijden kunnen veranderen voor mensen, helaas blijven sommige mensen hangen in het oude.
Op forums word daarover gewoon gediscusseerd. Maar natuurlijk moe tje ieman danders zijn mening in zijn waarde laten . Maar je zette het nu zo neer dat als je Industrial hardcore ofzo vet vind dat je eigenlijk ook maar mainstream mooi moet vinden omdat het ook hardcore is. Of dat je er meteen nix over zeggen mag.
neej bij forums is het probleem dat als je zegt dat je van mainstream houdt je meteen een of andere wazi bendat soort dingen...dat vin ik nou ook nergens op slaan!!
Laat iedereen in zijn waarde, we moeten op het einde toch allemaal door die zelfde deur lopen
Mjah dat heb ik nog nooit ergens gezien amar dat zou idd wel enorme bullshit zijn ja .
volgens mij de drukst geboekte DJ op dit moment!
Wat een pokkeherrie
maar krijg door dit topic wel de indruk dat hij een hitjes man is.
nooit gezien of gehoord...
maar krijg door dit topic wel de indruk dat hij een hitjes man is.
van mij mag Wesley lekker op ze slaapkamer blijve draaien. Zag m laatst in t Hedon hier in Zwolle en was blij toen ie klaae was
Iets meer afwisseling in setjes mag wel, want hoor vaak dezelfde tracks in z'n setjes voorbij komen (maar dat geld voor veel dj's moet ik zeggen) en ook vaak dezelfde scratches ...
idd de meeste houden toch wel standaard dingen aan
Ja maar denk eens even realistisch na...een DJ met 4 a 5 bookingen in een weekend. Je kan dan wel veel platen hebben, maar het is gewoon niet mogelijk om elke keer een nieuwe set te draaien
en zijn platen collectie is enorm groot.. alleen willen de mensen en zijn fans juist die platen horen die ze van hem gewend zijn.. met daarbij wat harde nieuwe dingen.. en dat doet ie altijd..
maar er worden te weinig harde platen uitgebracht die in zijn stijl zijn om steeds nieuwe nummers te draaien
alleen willen de mensen en zijn fans juist die platen horen die ze van hem gewend zijn.. met daarbij wat harde nieuwe dingen.. en dat doet ie altijd..
Jah..en daar komt nog bij dat mensen ALTIJD wel wat te zeuren hebben, het is iig NOOIT goed
Dit gaat over Partyraiser niet over mij...laatste aanpassing 19 oktober 2005 13:13
wesley wilt van alles draaien maar er worden te weinig harde platen uitgebracht die in zijn stijl zijn om steeds nieuwe nummers te draaien..
Kan íe toch zelf ZIJN stijl produceren en vervolgens draaien
Dat lijkt me niet zon goed idee, aangezien zijn producties ontzettend slecht zijn
Verder respect voor de dj Partyraiser (heerlijke setjes) maar ik snap die super grote tegenstelling tussen zijn stijl van draaien en produceren niet.... k vind het meeste heel slap en goedkoop klinken..
hij heeft ook nog geen één nummer in zijn eentje geproduceerd.
de track (don't get stuck) is van
dj Lunatic & Miss hysteria vs Partyraiser.
deze track zal evenals Nitromethane worden uitgebracht op bassmachine records 003.
Ophidian vind ik bijvoorbeeld een betere producer
Wesley heeft een hoog charisma...waar een groot aantal dj's nog wat van kunnen leren
Dat begrijp ik, maar echt boeiend vind ik dat niet. Ik zie liever iemand die volledig gefocussed op z'n decks is
Mix techisch helemaal top
ze platen keuze is cker niet main maar juist lekker hard
Wesley heeft een hoog charisma...waar een groot aantal dj's nog wat van kunnen leren.
Ik vind hem overgewaardeerd.
Charisma interesseert mij echt geen flikker, hoorde bv iemand over Simon Underground (omdat ie redelijk stoicijns staat te draaien) dat ie 'niet los gaat achter de tafels' en dat wordt dan als negatief gezien ... maar die gast mixt ondertussen wel fucking strak de vetste platen aan elkaar... T gaat mij om de muziek, k ga los als er goed gedraaid word, niet als de dj achter de tafels staat te springen en de o zo belangrijke 'interactie met de zaal' heeft, dat boeit me echt nix
maar ik vind hem opbouwend zeer matig.