Partyflock

Forumonderwerp · 817652
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
Welke nummer zet jij op nummer 1 van deze drie toppers?!

3 Steps Ahead - Drop it
Prophet - Big Boys don't cry
Dj Weirdo - Youngh Birds
Waarschuw beheerder
Big boys don't cry :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
drop it
Waarschuw beheerder
donateur
drop it
Waarschuw beheerder
Young birds, zeker! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook voor Young birds :cheer:

Waarschuw beheerder
Young birds :)
Waarschuw beheerder
drop it
Waarschuw beheerder
donateur
Big boys don`t cry
Young Birds
Drop it

:yes:

Waarschuw beheerder
Ik kan niet kiezen :S

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Young Birds, op zeker!

Drop it veel te simpel (sorry 3SA, R.I.P. :respect: )
Big Boys Don't Cry is wel een superplaat, maar mist net ergens dat beetje extra sfeer waardoor je kippenvel krijgt (nu niet meer ten minste, enne: sorry Dov ;) :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 13:51:
Big Boys Don't Cry is wel een superplaat, maar mist net ergens dat beetje extra sfeer waardoor je kippenvel krijgt (nu niet meer ten minste

Ik krijg d'r nog wel steeds kippenvel van hoor :[
;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op dinsdag 11 oktober 2005 om 13:35:

zeker weten :bounce:

Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
kan ook niet kiezen zijn alle 3 topnummers!
Waarschuw beheerder
als ik tussen deze moet kiezen ga ik toch voor Young Birds :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 14:00:
kan ook niet kiezen zijn alle 3 topnummers

vind ik dus eigenlijk ook.

Waarschuw beheerder
Young Birds :)
Waarschuw beheerder
donateur
moeilijk.. maar toch drop it!

:yes: :jaja:

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
drop it natuurlijk
Waarschuw beheerder
Young Birds!!

Die break is echt GEWELDIG!!Echt een kippenvel stuk, dat ontbreekt toch wel bij de andere 2 platen, ze zijn zeker wel goed, maar mijn voorkeur gaat uit naar Young Birds!!

Waarschuw beheerder
Young Birds
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Young Birds Toch maar :P
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
uuuuuuhm Young Birds. Nee onzin vind ze alle 3 goed!!
Waarschuw beheerder
Moeilijk moeilijk, ik ga toch voor Drop It
Waarschuw beheerder
Dj Weirdo - Youngh Birds :jaja:

Waarschuw beheerder
Young Birds uiteraard..

Weirdo Rules :D

Waarschuw beheerder
Big Boys Don't Cry :respect:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
1. Prophet - Big Boys don't cry
2. 3 Steps Ahead - Drop it
3. Dj Weirdo - Youngh Birds

Waarschuw beheerder

Zeker Big boys dont cry , de andere 2 nummers vind ik eerlijk gezegt niet veel aan :-)

Waarschuw beheerder
Duidelijk Young Birds

Drop it goede tweede maar Big Boys don't cry vind ik gewoon slecht
Waarschuw beheerder
1 Young Birds
2 Big Boys Dont Cry
3 Drop It

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Young Birds
Drop it
Big boys don't cry

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:59:
Big Boys don't cry vind ik gewoon slecht

Cultuurbarbaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 17:18:
Cultuurbarbaar

he dat zijn mijn uitspraken

Maar ff serieus Big Boys Don't Cry heeft voor mij ook nostalgische waarde maar is kwalitatief slecht
Waarschuw beheerder
1 - drop it
2 - big boys don't cry
3 - young birds

maar het ligt ammaal dicht bij mekaar, alle 3 topplaten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind ze alle 3 niet echt vet ofzo maar als k moet kiezen dan wordt t young birds...:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 17:25:
Uitspraak van jrn1981 op dinsdag 11 oktober 2005 om 17:18:
Cultuurbarbaar

he dat zijn mijn uitspraken

Maar ff serieus Big Boys Don't Cry heeft voor mij ook nostalgische waarde maar is kwalitatief slecht

daar heb je dan weer helemaal gelijk in ;)
Waarschuw beheerder
Big Boys don't cry uiteraard.

Waarschuw beheerder
drop it :respect:
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Drop It :yes:
Waarschuw beheerder
Dj Weirdo - Young Birds

zeker weten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is moeilijk
zit te twijfelen tussen drop it of young birds

maar ik denk tg dat het young birds gaat worden
om die heerlijke break die daar inzit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master swk op dinsdag 11 oktober 2005 om 22:15:
is moeilijk
zit te twijfelen tussen drop it of young birds

idd ik ook :P

staan bij mij op gedeeltelijke 1 en dan 2 is er niet en dan big boys dont cry op 3 simpelweg omdat ik hem te vaak heb gehoord..
Waarschuw beheerder
3 Steps Ahead - Drop it vindt the best
Artiest {SHOWLIST artist 21695, 30291}
Waarschuw beheerder
Zeker Young Birds!
Heeft het hoogste kippenvelgehalte!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:42:
Big Boys Don't Cry

hoef ik niet lang over na te denken:D
Waarschuw beheerder
Young Birds
Waarschuw beheerder
uiteraard big boys dont cry :bier:
Waarschuw beheerder
twijfelgeval tussen young birds.. en drop it..

doe mij maar Drop It...

3 Steps Ahead :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
DJ SIM & Dj Weirdo - Youngh Birds

Dit is natuurlijk veruit de beste productie van de 3. BIg boys don't cry een leuke 2e plaats maar komt natuurlijk niet in de buurt.
Drop it is tegenwoordig ineens een hit, vroeger werd hij nooit gedraaid. Vind andere prodcuties van Peter Paul (de oudere) ook beter maar dit is meer de eigen sound waarop hij zichzelf later heeft gestort. :)
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
Waarschuw beheerder
Youngh Birds en drop ik vink vet, maar as ik moet kieze denk ik toch young birds, drop it heb ik te vaak geluisterd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_aw op donderdag 13 oktober 2005 om 21:13:
uiteraard big boys dont cry :bier:

idd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik moet kiezen dan kies ik toch voor Young birds

Waarschuw beheerder
young birds (Y) die plaat schopt kont

Waarschuw beheerder
Big Boys don't cry.. Kheb m ook toevallig net opstaan ;)
Waarschuw beheerder
Alle 3 zijn vette classics, kan nie kieze!!!
Waarschuw beheerder
Dj Weirdo - Young Birds

Op Masters nog aardig uit mn dakkie gegaan op deze plaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Rod Stewart - Young Turks! :respect:
Waarschuw beheerder
young birds!!!

toen ik naar thunderdome in de rai was, en in de early zala binnenkwam wist ik niet wat ik zag, die plaat werd gedraaid, en je zag echt weer een heele zaal uit hun dak gaan in ausie's, dat moment zal ik nooit vergeeten *kippenvel*.

drop it is een beetje gehypt, big boy's dont cry is ook een dikke track.
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op zaterdag 15 oktober 2005 om 00:26:
toen ik naar thunderdome in de rai was, en in de early zala binnenkwam wist ik niet wat ik zag, die plaat werd gedraaid, en je zag echt weer een heele zaal uit hun dak gaan in ausie's, dat moment zal ik nooit vergeeten *kippenvel*.

Ik heb dat dus met I Wanna Be A Hippy (Original Mix) toen Flamman draaide op TD 2002 :D. Een moment om nooit te vergeten idd.

Maar ik ga ook voor Young Birds, nummer vond ik vroeger ook het vetst.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:46:
2. 3 Steps Ahead - Drop it
3. Dj Weirdo - Youngh Birds

Same here

Waarschuw beheerder
Zulke toppers zijn het anders niet. Drop It is een kutplaat, en die andere 2 zijn ook geen superplaten. Er zijn genoeg hardcoreplaten die stukken beter zijn. Helaas zien de personen, die weinig met hardcore bezig zijn, dat nog niet in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 01:05:
Zulke toppers zijn het anders niet. Drop It is een kutplaat, en die andere 2 zijn ook geen superplaten. Er zijn genoeg hardcoreplaten die stukken beter zijn. Helaas zien de personen, die weinig met hardcore bezig zijn, dat nog niet in.

dit topic gaat duidelijk over de top 3, van deze 3 tracks, en niet of er platen zijn die beter zijn.

en een plaat die ik kut vind, kan jij bijvoorbeeld goed vinden (en andersom), dus zoveel zegt dat niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 01:05:

Das gewoon een persoonlijke top 3. Als jij het kutplaten vind, moet je het zelf weten. Een andere persoon zal het wel anders over denken.

Toppers zijn het wel. Terminste vroeger toen hardcore in was en nu ook nog wel. Waarom zijn die plaatjes erg wanted?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:20:
Drop it is tegenwoordig ineens een hit, vroeger werd hij nooit gedraaid.

The Prophet draaide hem in Thunderdome 96 :D

Maar hij staat toch altijd op veel op cd`s en best of`s..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn allemaal toppers!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A-Vision... op zaterdag 15 oktober 2005 om 02:43:
Big Boys don't cry

dacht dat die van the cure was :d
hebben ze m gewoon van de prophet gejat! tsssssss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 01:55:
Toppers zijn het wel. Terminste vroeger toen hardcore in was en nu ook nog wel. Waarom zijn die plaatjes erg wanted?laatste aanpassing 15 oktober 2005 02:06

Die plaatjes zijn wanted omdat ze de laatste paar jaar grijsgedraaid worden. Paar jaar terug kon je ze alle 3 nog voor 10 euro of minder krijgen. Dat zegt mij al meer dan genoeg. Ze zijn alle 3 een hype, daarom zijn ze zo wanted.

Ze zijn best leuk hoor, maar dit topic is echt weer zo'n standaard topicje, voor kereltjes, die nog maar net in de hardcorescene zijn gedoken.

Het zijn alle 3 ook wel hits geweest. Maar een hit hoeft niet per se goed te zijn. Ik vind persoonlijk "drop it" 1 van de slechtste nummers die Peter-Paul gemaakt heeft.

En zoals zo vaak gebeurd, als een nummer een hype is, vind opeens iedereen ze gaaf. Dit om bij die grote massale groep te behoren....

Nou fuck it! Daar doe ik dus niet aan mee....

Overigens is Young Birds natuurlijk van DJ Weirdo & Dr. Phil Omanski. Dus dat zegt ook alweer genoeg over de hardcorekennis van mensen die in dit topic reply's plaatsen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 04:53:
Uitspraak van A-Vision... op zaterdag 15 oktober 2005 om 02:43:
Big Boys don't cry

dacht dat die van the cure was
hebben ze m gewoon van de prophet gejat! tsssssss

10cc ;)
Waarschuw beheerder
3 Steps Ahead - Drop it
Dj Weirdo - Youngh Birds

Waarschuw beheerder
Ik vind persoonlijk "drop it" 1 van de slechtste nummers die Peter-Paul gemaakt heeft.

:jaja: mee eens, idd 1 van de, misschien wel dé slechtste!
Waarschuw beheerder
1. Young birds
2. Drop it
3. big boys dont cry
Waarschuw beheerder
Drop it net iets te vaak gehoord, maar ik blijf um nog wel mooier vinden als big boys don't cry.

Young Birds nr 1

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:10:
Die plaatjes zijn wanted omdat ze de laatste paar jaar grijsgedraaid worden. Paar jaar terug kon je ze alle 3 nog voor 10 euro of minder krijgen. Dat zegt mij al meer dan genoeg. Ze zijn alle 3 een hype, daarom zijn ze zo wanted.

Voor 10 euro zal je denk ik geluk mee moeten hebben. Een gast uit Rotterdam had altijd een kraampje op platenbeurzen en volgens mij lag die drop it, niet voor 2 tientjes.

Maargoed. De 1 verkoopt die plaat voor zoveel en de ander voor zoveel. Ik kan me nog herinneren dat ik in 1997 Big Boys Don`t Cry voor een tientje kochtte en nu zijn ze best prijzig. Ik vind het eigenlijk meer dan terecht. Je hebt beroerdere platen die voor meer over de toonbank gaan bij een handelaar, maar je moet precies dan ook een goede treffen. Ik was vandaag in Utreg en zag daar La Bambolina voor 8 euro staan, terwijl ze bij diverse internetsites voor 16 euro voor vragen en ze hadden RTC platen die voor 14 euro hebben. Das wel te gek voor woorden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 19:28:
Voor 10 euro zal je denk ik geluk mee moeten hebben. Een gast uit Rotterdam had altijd een kraampje op platenbeurzen en volgens mij lag die drop it, niet voor 2 tientjes.

Heb jij destijds niet genoeg ge-ebayed. ;)

Ik kan me nog herrineren dat je rond 2001 alle pengoplaten voor een tientje al had (guldens dus). Niemand was destijds geinteresseerd in die happy hardcoredingen. Sommige pengo's kon je haast voor nog geen 5 piek kwijtraken, kan ik me herrineren. Young Birds kon je voor 2003 ook wel vinden voor 15 euro of minder (diverse malen tegengekomen). Heb in 2002 drop it in nieuwstaat voor 7 euro op de beurs gezien. Ik greep er niet alleen overheen (zag hem wel, maar schonk er geen aandacht aan). Meerdere deden dat toen niet. De echte classics was die kerel toen meteen kwijt, maar die Drop It lag tot een uur of 12 ofzo toen in de bakken. Maja toen werden ze vrijwel niet gedraaid (of helemaal niet), dus mensen toonden geen interesse. En moet je nu zien. Dus kan maar 1 ding betekenen waarom ze nu zo duur zijn: het is een hype. Over 2 jaar hoor je ze niet meer, en dan keldert de prijs vanzelf wel weer naar een bepaald dieptepunt.

Waarschuw beheerder
Toen had ik ook geen internet en was gestopt met plaatjes kopen. Ik denk toch dat Drop It toen wel een meerdere waarde gehad heeft dan een andere plaat. Vroeger, ergens in 2000, waren ook early rave platen best prijzig. (zoals Brand New Dance voor 45 piek, TD 4 EP van Buzz fuzz voor 75 piek) Tis idd een hype, maar die hype is langer dan men denkt. Anders was het in die tijd ook geen grof geld gelegd voor een plaatje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 00:28:
Ik kan me nog herrineren dat je rond 2001 alle pengoplaten voor een tientje al had (guldens dus). Niemand was destijds geinteresseerd in die happy hardcoredingen. Sommige pengo's kon je haast voor nog geen 5 piek kwijtraken, kan ik me herrineren. Young Birds kon je voor 2003 ook wel vinden voor 15 euro of minder (diverse malen tegengekomen). Heb in 2002 drop it in nieuwstaat voor 7 euro op de beurs gezien. Ik greep er niet alleen overheen (zag hem wel, maar schonk er geen aandacht aan). Meerdere deden dat toen niet. De echte classics was die kerel toen meteen kwijt, maar die Drop It lag tot een uur of 12 ofzo toen in de bakken. Maja toen werden ze vrijwel niet gedraaid (of helemaal niet), dus mensen toonden geen interesse. En moet je nu zien. Dus kan maar 1 ding betekenen waarom ze nu zo duur zijn: het is een hype. Over 2 jaar hoor je ze niet meer, en dan keldert de prijs vanzelf wel weer naar een bepaald dieptepunt.

Klopt... op een gegeven moment werden zelfs alle oude voorraden oude Dwarfs e.d. voor 2 gulden het stuk verkocht op ID&T feestjes. Heb toen ook de laatste missende, ondanks de mindere productie-lwaliteit, aangevuld. :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:10:
Overigens is Young Birds natuurlijk van DJ Weirdo & Dr. Phil Omanski. Dus dat zegt ook alweer genoeg over de hardcorekennis van mensen die in dit topic reply's plaatsen.laatste aanpassing 15 oktober 2005 10:13

Je hebt inderdaad gelijk. Vreemd dat ik het anders in mijn hoofd had zitten. :vaag: Misschien wel doordat ik samen met Marcel en Dennis die plaat heb gehoord in de toenmalige geluidsbunker (in het kantoor) ongeveer een half jaar voordat de plaat uitkwam.

Waarschuw beheerder
donateur
2. Dj Weirdo - Youngh Birds
3. 3 Steps Ahead - Drop it

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
!Echt een kippenvel stuk, dat ontbreekt toch wel bij de andere 2 platen, ze zijn zeker wel goed, maar mijn voorkeur gaat uit naar Young Birds!!

tis idd rillingen over je lijf ja bij dat nummer!:d

Maar dat stuk in big boys don't cry met: You're not alone, you don't forget (...) is ook wel echt kippevel .. :d

Maarja houden qwe nou van beuken of mooie zing tussenstukjes??:P

Waar zijn we nou helemaal mee bezig?... Have a break... b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 03:37:
Maarja houden qwe nou van beuken of mooie zing tussenstukjes??

Wat dacht je van een uitgekiende combo van beide??

Ik ga voor Young Birds, als ik uit deze 3 moet kiezen...

Waarschuw beheerder
donateur
;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 02:07:
Vroeger, ergens in 2000, waren ook early rave platen best prijzig. (zoals Brand New Dance voor 45 piek, TD 4 EP van Buzz fuzz voor 75 piek) Tis idd een hype, maar die hype is langer dan men denkt. Anders was het in die tijd ook geen grof geld gelegd voor een plaatje.

Dat klopt. Maar die platen die je nu opnoemt, kun je altijd draaien. Happy hardcore is de laatste tijd echt weer in. Een goede kameraad van mij is een DJ, waarbij hij allerlei soorten muziek draait. Toen hij begon (rond 2001) draaide hij eigenlijk nooit happy hardcore, maar opeens kwam die rage weer opzetten, en nu is het eigenlijk weer hot. Je kunt het ook wel merken aan uitgebrachte cd's. Opeens worden al die oude happy hardcoredingetjes weer uit het stof gehaald.
Waarschuw beheerder
donateur
Young birds Buzz Fuzz remix beukt als een malle :)

Waarschuw beheerder
ga ook voor Young Birds

Waarschuw beheerder
Geen van de 3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 16 oktober 2005 om 02:48:
Klopt... op een gegeven moment werden zelfs alle oude voorraden oude Dwarfs e.d. voor 2 gulden het stuk verkocht op ID&T feestjes. Heb toen ook de laatste missende, ondanks de mindere productie-lwaliteit, aangevuld.

Daar kan je nog goedkope platen krijgen hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 10:42:
Dat klopt. Maar die platen die je nu opnoemt, kun je altijd draaien. Happy hardcore is de laatste tijd echt weer in. Een goede kameraad van mij is een DJ, waarbij hij allerlei soorten muziek draait. Toen hij begon (rond 2001) draaide hij eigenlijk nooit happy hardcore, maar opeens kwam die rage weer opzetten, en nu is het eigenlijk weer hot. Je kunt het ook wel merken aan uitgebrachte cd's. Opeens worden al die oude happy hardcoredingetjes weer uit het stof gehaald.

Idd en early rave is helemaal ingekomen. Tsja tis wel erg leuk, als je vroeger bepaalde platen haalde, en nu kijkt, lach je gewoon dood om te prijs. Maar dat was vroeger eigenlijk ook al zo. Ik vind young birds ook best een tijdloze plaatje. Tis niet hard en niet zacht. Goed geproduceerd, wekt bij veel mensen kippevel op bij TD 96.
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
weet wat ik ook zooooooooooo een reete vette plaat vind ....en ik krijg altijd kippevel als ik die hoor .....zit wel niet in dit rijtje ......maar het moest effe eruit :D

DJ weirdo & DJ sim - Go get busy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Freeze op zondag 16 oktober 2005 om 18:35:
DJ weirdo & DJ sim - Go get busy

Dat is idd een lekkere plaat. Heb hem nog op cd single liggen hier :D
Waarschuw beheerder
vooral die happy stukje ......da vind ik zo geweldig ....die vind ik ook heeeeel goed geproduceerd

Waarschuw beheerder
Dat happy stukje is gewoon geript van een oude uk rave plaat hoor. ;)
Waarschuw beheerder
is geript van de pet shop boys...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van waakschaap op zondag 16 oktober 2005 om 21:05:

Ow wist ik niet.. Welk nummer van PSB?

Waarschuw beheerder
donateur
Big boys dont cry op een crematie van een vriend.

I am not a big boy.

Waarschuw beheerder
Sterke opmerking :)

Waarschuw beheerder
donateur
Drop it :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:07:
Uitspraak van waakschaap op zondag 16 oktober 2005 om 21:05:

Ow wist ik niet.. Welk nummer van PSB?

love comes quickly en dan zwaar gepitched :D
origineel van pet shop boys is echt een zwaar langzaam nummer.

Waarschuw beheerder
1 -> 3 Steps Ahead - Drop It
2 -> Prophet - Big Boys Don't Cry
3 -> Dj Weirdo - Young Birds

Drop It is gewoon het beste happy hardcorenummer allertijden, Big Boys Don't Cry zit daar heel dicht bij in de buurt en Young Birds is leuk maar niet bijzonder. :)
Waarschuw beheerder
dahm da wist ik ook nie ........hoe heet da nummer waakschaap ????.......ik wil die wel hebben B)

Artiest {SHOWLIST artist 58500, 51904}
Waarschuw beheerder
Dj Weirdo - Young Birds
Echt een super nummer!! Elke keer kippevel als ik hem hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:10:
Big boys dont cry op een crematie van een vriend.

I am not a big boy.

Ja Dennis, dat zullen we wel nooit vergeten he? Als ik big boys don't cry hoor moet ik ook altijd aan Alfred denken...

I am not a big girl...
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Waarschuw beheerder
3 Steps Ahead - Drop it

dit is gewoon een gehypte plaat omdat ppp overleden is. anders hoorde je er er veel minder mensen over!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RE1N!ER op maandag 17 oktober 2005 om 11:39:
dit is gewoon een gehypte plaat omdat ppp overleden is. anders hoorde je er er veel minder mensen over!

dat is wel waar, maar toch krijg ik er op de een of andere manier rillingen van als ik m hoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 11:13:
I am not a big girl...

:aai: :)

Waarschuw beheerder
1 Young Birds
2 Big Boys don't cry
3 Drop it

Laatste 2 platen trouwens een jaar geleden nog voor 5 euro per stuk gevonden ;) wel erge mazzel gehad natuurlijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van de week Young birds gekocht voor 25,00 euro :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Freeze op maandag 17 oktober 2005 om 01:23:
dahm da wist ik ook nie ........hoe heet da nummer waakschaap ????.......ik wil die wel hebben

^^^

love comes quickly
Waarschuw beheerder

zeker nr 1.... (is ook gelijk de enigste die ik op plaat heb :p)
op 2 drop it, en op 3 young birds.... dat nr is wel leuk alleen die break is te lang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RE1N!ER op maandag 17 oktober 2005 om 11:39:

Gelul, ik heb het altijd al de beste happy hardcoreplaat allertijden gevonden. Ben niet van de hypes en meeloperij. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 15:55:
Gelul

juist!
Waarschuw beheerder
Big boy's don't cry

Waarschuw beheerder
Gelul, ik heb het altijd al de beste happy hardcoreplaat allertijden gevonden. Ben niet van de hypes en meeloperij. :)

Misschien jij niet, maar ik ben het zeker wel met Reinier eens dat die plaat nu ineens veel meer gehyped wordt nu PPP dood is

Waarschuw beheerder
Dj Weirdo - Young Birds vind ik nog altijd lekker!

Waarschuw beheerder
donateur
Drop it is idd gewoon gehypt. Daar is echt helemaal NIKS bijzonders aan! :no:

Weet je wat pas een vet nummer is van 3 Steps ahead ??? GOOD TIME!! :jaja:

Dat zijn plazten die een hype horen te zijn! :jaja:

Voor de mensen die dat nummer niet kennen:

3 Steps ahead - Good time

En dan is Drop it dé hit van 3 Steps :/

:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben niet echt n 3sa-fan, maar 3 steps ahead - hardcore, is gewoon n klein meesterwerkje... en daar hoor je niemand over en je hoort m nooit op feesten :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 20:07:
3 Steps ahead - Good time

Geen nummer waar ik kippenvel van krijg..:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Te hard voor je?;d

Waarschuw beheerder
Ik vind Drop It ook niks, Good Time vind ik helemaal vreselijk :/

3SA - Gangster (Feels So Good)
3SA - Hardcore
3SA - Paint It Black (goed gejat)

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 01:01:
Te hard voor je?

Haha zou je denken he?!

Nee vind het gewoon een simpel nummer:O
Waarschuw beheerder
kan niet kieze tusse big boys dont cry,en young birds op nr 1!!!voor mij allebij dus op 1!!!
Drop it op plaats 3 dan!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:59:
3SA - Hardcore

mooiste nummer van PPP
Waarschuw beheerder
pet shop boys - love comes quickly

is toch een mooi nummer b)
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
1 prophet : big boys don't cry
2 3SA : Drop it
3 weirdo : Young birds

Waarschuw beheerder
young birds heb ik op white lable :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 11:23:
young birds heb ik op white lable

Die had ik :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 23:56:
mooiste nummer van PPP

Dat is niet het mooiste nummer van PPP, maar van 3SA. Die plaat is gemaakt door 2(!) man, Waxweazle en Peter Paul Pigmans. Vandaar ook (naar mijn smaak) dat deze plaat beter was, omdat PPP (no disrespect) toen nog niet geheel in het produceren ingeleid was en er dus veel mede-productiewerk van Rob Fabrie in zit.
Waarschuw beheerder
donateur
tussen die 3 platen kan ik echt heel moeilijk kiezen hoor:P

Waarschuw beheerder
3 Steps Ahead - Drop it

Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Tijdens de optredens van 3SA was dit voor het grote publiek altijd al een van de hoogtepunten. Volgens mij is dit nummer zelfs op cdsingle uitgebracht toen.
Dit nummer is echt wel een van de hardcore-hoogtepunten uit de tijd van 95-96, als je de smaak van de gemiddelde gabber van toen bekijkt. 3SA :respect:

Waarschuw beheerder
3 steps ahead - hardcore vind ik zijn beste nummer:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 10:21:
Die plaat is gemaakt door 2(!) man, Waxweazle en Peter Paul Pigmans

Volgens de hoes van Steps 2 niet. Daar staat de nummer op. Mr Fabrie heeft op die plaat 2 andere nummers gemaakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 10:21:
toen nog niet geheel in het produceren ingeleid was en er dus veel mede-productiewerk van Rob Fabrie in zit.

Volgens de interview van hem in de thundermagazine, zat ie eerst in een bandje en zijn eerste nummer, was echter niet samen met Fabrie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:40:
Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Tijdens de optredens van 3SA was dit voor het grote publiek altijd al een van de hoogtepunten. Volgens mij is dit nummer zelfs op cdsingle uitgebracht toen.
Dit nummer is echt wel een van de hardcore-hoogtepunten uit de tijd van 95-96, als je de smaak van de gemiddelde gabber van toen bekijkt. 3SA

Helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 11:23:
young birds heb ik op white lable :D

Big boys don't cry op white label :p... waar een hele vaage darkraver sticker opzit in t midden :/ zat miss. ooit in ze bakkie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op vrijdag 21 oktober 2005 om 00:07:
Uitspraak van Terror-Jan op woensdag 19 oktober 2005 om 11:23:
young birds heb ik op white lable

Big boys don't cry op white label ... waar een hele vaage darkraver sticker opzit in t midden zat miss. ooit in ze bakkie.

jah komt waarschijnlijk uit zijn bakkie.
er is toen ooit een hoop platen in beslag genomen bij hem door de belasting ofzo? heb ook 2 platen met zo'n darkraversticker.
Waarschuw beheerder
Young Birds all the way :D

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
Big boys dont cry!!!!!!!
van de heer Elkabas!!!

Maar het liefst hoor ik toch van the Prophet Dominatin!!!!
Waarschuw beheerder
Big boys don't cry zekers op 1
Waarschuw beheerder
pff, lastig, alledrie hele lekkere nummers...
Denk Prophet - Big boys don't cry op 1 :) maar kan morgen weer anders zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:40:
Dit nummer is echt wel een van de hardcore-hoogtepunten uit de tijd van 95-96, als je de smaak van de gemiddelde gabber van toen bekijkt. 3SA

die periode ja, maar daarna werd het al snel minder. Voor een grote groep werd hij zelfs een diepte punt (HR2000). 3 jaar later overlijd hij en worden z'n oude tracks weer populair

Waarschuw beheerder
Young Birds
Waarschuw beheerder
Op de (Thunderdome) Tours wist Peter Paul wel altijd het publiek mee te krijgen (iedere week) en dat waren ook gewoon hoogtepunten van de avonden, dat staat buiten kijf. De platen op zichzelf waren echter zeker niet populair.. niemand draaide ze bijna, zo ook Drop it niet. Het was echt de show die hij maakte die voor veel respect en euforie zorgde, niet meer niet minder.

Buiten dat was hij echt een geweldig persoon, enorm goed gezelschap, een echte persoonlijkheid die uitstraalde en deed waarvoor hij stond: ultiem Hardcore!
En ik vind het verdomd zonde dat we Peter Paul nu moeten missen in de Hardcore. Het wordt allemaal zo uniform en karakterloos momenteel.

Maar goed, al die geweldige dingen in het verleden blijven goede herinneringen. Al werd ik wel schijtziek van die fakkels van je ouwe. ;) Rest in peace, mate!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 21 oktober 2005 om 13:06:
En ik vind het verdomd zonde dat we Peter Paul nu moeten missen in de Hardcore. Het wordt allemaal zo uniform en karakterloos momenteel.

Dat vind ik dus ook al. Ik beschouw hem eigenlijk nog steeds een beetje als een bepaald boegbeeld in de hardcore scene.

Waarschuw beheerder
Dat was hij zeker weten ja. :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 21 oktober 2005 om 00:44:
ah komt waarschijnlijk uit zijn bakkie.
er is toen ooit een hoop platen in beslag genomen bij hem door de belasting ofzo? heb ook 2 platen met zo'n darkraversticker.

hmm... ik las een tijd terug in de nieuwe revu (die van juni ofzo), dat hij al ze platen toen bij een vriend had neergezet.
Zal het grootste deel wel zijn geweest dan. Ben toch blij met die plaat B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 21 oktober 2005 om 13:06:
Op de (Thunderdome) Tours wist Peter Paul wel altijd het publiek mee te krijgen (iedere week) en dat waren ook gewoon hoogtepunten van de avonden, dat staat buiten kijf. De platen op zichzelf waren echter zeker niet populair.. niemand draaide ze bijna, zo ook Drop it niet. Het was echt de show die hij maakte die voor veel respect en euforie zorgde, niet meer niet minder.

Ze optredens waren geinig (wat ik op de TD videos zag dan hé, voor ik weer gezeik krijg "dat weet jij helemaal niet je bent pas 17 net uit de luiers blabla), z'n prodcuties vond ik weinig aan.. al waren zijn laatste wel weer goed op het album 'Junky'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 00:37:
1 -> 3 Steps Ahead - Drop It
2 -> Prophet - Big Boys Don't Cry
3 -> Dj Weirdo - Young Birds

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:30:
Ze optredens waren geinig (wat ik op de TD videos zag dan hé, voor ik weer gezeik krijg "dat weet jij helemaal niet je bent pas 17 net uit de luiers blabla), z'n prodcuties vond ik weinig aan.. al waren zijn laatste wel weer goed op het album 'Junky'

:yes: ik ben ook 17, maar mn neef is gabber en heeft nog de eerste thunderdome meegemaakt, 3SA heerste gewoon volgens hem, met allemaal van die voetjes overal enzo :D

Waarschuw beheerder
Bij een Thunderdome on tour had ie een keer een zeer gewaagde shirt aan. De ene helft shirt van ajax en de ander helft shirt van Feyenoord, voor Gabbers Unite.

Later had ie wel wat mot gekregen met wat gasten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:07:
Later had ie wel wat mot gekregen met wat gasten.

Dan ben je wel een GRUWELIJKE zielepoot als je tegen zo'n initiatief gaat lopen zeiken. :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:46:
Dan ben je wel een GRUWELIJKE zielepoot als je tegen zo'n initiatief gaat lopen zeiken.

Tsja zulke dingen kan je verwachten..

Waarschuw beheerder
Nee, we moeten gewoon eens een keer met zijn allen gaan zorgen dat dat gezeik over is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 18:07:
Nee, we moeten gewoon eens een keer met zijn allen gaan zorgen dat dat gezeik over is.

Over wat?

Waarschuw beheerder
Alles wat niet met de housescene te maken heeft maar er wel ongewenst in voorkomt, zoals politiek, voetbal, rellen, etc.
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
Young Birds !!!

Wist nooit dat die track Young Birds heette :$ kwam er vandaag pas achter 8)

(heb je wel eens he, tracks die je al jaren kent, maar waarvan je de titel niet kent ;))

Super lekkere track !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Politiek moet JUIST wel in de hardcorescene blijven

Ze moeten nl eens laten zien dat extreem rechts niet in de scene past

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:11:

hmm.. ik vind dat het gewoon lekker underground moet worden allemaal.. zoals eerst
Waarschuw beheerder
Mwah... extreem rechts hoort niet in de scene nee.
Maar het schijnt nu een hype te wezen dat als je naar hardcore luisterd je ook extreem rechtse denk beelden moet hebben, anders hoor je er niet bij :vaag:

En zoals je weet, hypes komen en gaan....

Waarschuw beheerder
Dat gebeurt toch voorlopig niet

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur

heeft iemand het plaatje liggen? hoe heet de remix op de b-kant, tweede nummer? die is (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:11:
Politiek moet JUIST wel in de hardcorescene blijven

Kan aan mij liggen hoor, maar sinds wanneer is extreem rechts geen politiek meer? Met politiek bedoel ik ALLE politiek.

Waarschuw beheerder
Ik bedoel juist dat we politiek moeten gebruiken om dat extreem rechtse gebeuren weg te krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
Alles wat niet met de housescene te maken heeft maar er wel ongewenst in voorkomt, zoals politiek, voetbal, rellen, etc.

Ik wilde op m'n volgende feest een papegaai meenemen om te laten zien dat ik voor de partij van de dieren ben :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Greg D. op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:19:
Maar het schijnt nu een hype te wezen dat als je naar hardcore luisterd je ook extreem rechtse denk beelden moet hebben, anders hoor je er niet bij

Das al langer hoor. Hoewel men vroeger niks met de politiek te maken wilde hebben.

Waarschuw beheerder
Zie op ''mijn'' vaak zat shirtjes met prints met teksten als ''erase racism'' of ''gegen nazi's''...werkt blijkbaar prima :0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:22:

heeft iemand het plaatje liggen? hoe heet de remix op de b-kant, tweede nummer? die is (Y)

Das de rave mix :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:33:
Ik bedoel juist dat we politiek moeten gebruiken om dat extreem rechtse gebeuren weg te krijgen

Weet ik, maar uiteindelijk moeten de feesten helemaal schoon worden van politiek. :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:22:
heeft iemand het plaatje liggen?

Yep. B-)
Waarschuw beheerder
Vind ze alle drie wel leuk, denk toch dat ik ga voor Big Boys Don't Cry

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 03:29:
Yep.

ik ook maar ben nu niet thuis, ik wou weten van wie op de B-kant het tweede nummer is :)

Waarschuw beheerder
Daar is Discogs voor. :)
Waarschuw beheerder
alle 3 klappers ,maar young birds is no1 door het hoge melodieuse mdma gehalte . . .

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 13:50:
Daar is Discogs voor. :)

:) Dank U :yes: (Y)

Big boys don't cry, de rave mix 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
big boys don't cry
young birds
drop it
Waarschuw beheerder
das echt een hele lastige kutkeuze :D

alle 3 classics.. alle 3 kippevelnummers

maar ik denk dan toch Young birds..
Waarschuw beheerder
Heb 't niet zo op the Prophet, maar Big Boys Don't Cry wel erg gaaf :jaja:
Waarschuw beheerder
1: young birds
2: drop it
3: big boys don't cry

:d

Artiest Mojack
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DON BRIT op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:47:
Big boys don't cry zekers op 1

Mee eens :D:D

Waarschuw beheerder
Drop It
Young Birds
Big Boys don't Cry

Waarschuw beheerder
3 Steps Ahead - Drop it

(y)
Waarschuw beheerder
............BIG BOYS DON'T CRY........zwaar kippuh vel...en veel memories aan......
laatste aanpassing