Nog wel effe belasting vanaf natuurlijk
Leuke site maar als em betalend zou worden zoek ik wel een andere gelijkaardige...
Niet te hopen dat tommy deze rekensom ziet straks voert hij het in.
maar de vraag was of je het ervoor zou betalen...
€7200000
Gaat echt niet gebeuren hoor, denk dat ze met pijn in hun hart al begonnen zijn met de reclamebanners Het is nooit de bedoeling geweest om commercieel te worden en dit was pure noodzaak om de site na veel server- en hostingproblemen stabiel ergens te kunnen laten draaien. Dit allemaal om ons goed en stabiel te kunnen laten flocken
De verdere inkomsten uit reclame's wordt nu goed besteed zoals bijv. een nieuw logo etc.
als jij dat dikke bedrag zou kunnen verdienen, zonder daar ook maar iets voor te hoeven doen, zou jij het dan nóg gratis laten...?
ik zou wel betalen
de die-hards wel denk ik
maar mensen die zomaar even komen niet
Dat is vrijwilligers werk Pat dat is onbetaalde arbeid
het is te proberen
niemand zegt dat het gaat gebeuren hoor, ik vroeg me alleen af waar de grens ligt om hier te komen, heb je dr wat voor over of niet...
ik ben denk weg als ik moet betalen
komen een hele hoop zinloze en Fake mensen niet meer
Stel dat Partyflock je 2 euro per maand zou laten betalen om gebruik te mogen maken van haar site, zou je dit dan bereid zijn te betalen of zou je partyflock dan vaarwel zeggen?
daarom alleen al zou je misschien es gaan overwegen om een maandelijkse bijdrage te gaan vragen lijkt me
ja daarom, wat krijg je wanneer je een abbonement neemt!?
Krijg je er iets voor terug...
mischien ben ik blind, maar ik zie het nergens terug
er wordt gewerkt aan extra mogelijkheden voor mensen die een 'abonnement' nemen
Als DSW het geen goed idee vind dan gaat het vást niet door
bijdrage van 20 euro in het jaar doen
is net zo makkelijk
maar ik zou wel betalen denk ik
Vraag de overheid maar om financiering ofzo
Uitspraak van RealTec op donderdag 13 oktober 2005 om 14:07:
Als je voor pf moet betalen maak ik wel een soortgelijke site die gratis is
ik daag je uit...
Ik heb bijna 20 reacties gehad uit diverse hoeken van de wereld (vooral india!!!). Gemiddelde kosten lagen zo rond de 500 dollar voor een volledige kopy van PF met ALLE functionaliteit.
Je moet voor je gein pf te koop zetten, kijk wat het waard is, of laten taxeren.
straks heb je kassa
daar heb je toch al donateurs voor???
dus ik vind dat het overige geld waar nix meegedaan word naar een goed doel mag worden gestort.
dus jij wil er wel voor betalen?
Ze hebben sponsoren genoeg..
Nee, doe het voor de lol
als het geld naar een goed doel gaat??
Ik ga geen geld betalen voor iets wat ik voor mijn plezier doe
Ben je gek??? Ik ga geen geld betalen voor iets wat ik voor mijn plezier doe!!! En zeker niet voor een site die over en door partygangers is gemaakt.
Ik zou wel willen betalen voor een een groot spel wat ik online kan spelen!
Zou het doen... moet maar eens wat gaan overmaken!!!
Mss als pf een betaalsite wordt dat er dan minder kinderen hier zitten
Stel dat Partyflock je 2 euro per maand zou laten betalen om gebruik te mogen maken van haar site, zou je dit dan bereid zijn te betalen of zou je partyflock dan vaarwel zeggen?
gek he geld heb je niet
Stel dat Partyflock je 2 euro per maand zou laten betalen om gebruik te mogen maken van haar site, zou je dit dan bereid zijn te betalen of zou je partyflock dan vaarwel zeggen?[/quote
[quote element=message id=16918554]{element is niet toegankelijk}Stel dat Partyflock je 2 euro per maand zou laten betalen om gebruik te mogen maken van haar site, zou je dit dan bereid zijn te betalen of zou je partyflock dan vaarwel zeggen?
Het zijn een stelletje skrapers hier.. Wel bannen enz..en om een donatie te vragen en dan zeker ook nog de mensen per maand te laten betalen om hun site te bezoeke.. Zoek ik wel mooi iets anders Zal vast wel niet de enige zijn )
ik zou pf never nooit geld geven mzzl
Als pf er toe zou besluiten vind ik wel dat de functie moeten worden uitgebreidt. Zoals on-line kaartenverkoop en kortingen op diverse feesten.
Voordeel daarvan is dat mensen niet zomaar meer fake-account aanmaken en dat het tuig dat hier alleen komt om te rellen niet zo snel geneigd zijn om te betalen.
nee ken ik het nog beter aan een goed doel geven
cker niet..als ik zou betalen zou ik ook niet meer van die rare regels willen
Vind het beetje onzin om te betalen voor een site. Zeker als je kijkt naar PF, want er is hier niemand die mij gaat overtuigen dat die RECLAME en SPONSORING niets oplevert