Partyflock

Forumonderwerp · 815241
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Waarschuw beheerder
Ik las net dit nieuwsbericht op www.enzyme.nl 'Ancient tales descrambled' ik kan de text niet kopiëeren dus moeten jullie zelf maar gaan kijken :)

Ik denk dat het om een nieuwe serie platen gaat, net als de trilogy van Endymion of die van Ophidian, alleen dan 5 delen.

Ik denk dat omdat er onder de text staat:

soon, the next five chapters will be revealed unto the world.

Weet iemand al meer?? 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind ik ook:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 21:54:
Als de hardcore niet meer hardcore is ben je juist een liefhebber wanneer je dat niet pikt....
vind ik

Je bent geen liefhebber als hardcore de hardcore niet meer is die jij voor ogen hebt en daarom er op afgeeft ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 23:13:
je bent geen liefhebber als hardcore de hardcore niet meer is die jij voor ogen hebt en daarom er op afgeeft

nee hoor het gaat niet om de hardcore die ik voor ogen heb... tuurlijk over smaak valt niet te twisten.
Maar hardcore is de harde kern van de electronische muziek. Het is dus pure muziek die tot het uiterste gaat van de apparatuur, het doet geen concessies, het trekt zich niks aan van hypes. Dat is wat hardcore ooit betekende. Daaraan voldoet deze scene niet. Maarja dat is allang niet meer zo dat is in de jaren 90 al fout gegaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 23:20:
nee hoor het gaat niet om de hardcore die ik voor ogen heb... tuurlijk over smaak valt niet te twisten.
Maar hardcore is de harde kern van de electronische muziek. Het is dus pure muziek die tot het uiterste gaat van de apparatuur, het doet geen concessies, het trekt zich niks aan van hypes. Dat is wat hardcore ooit betekende. Daaraan voldoet deze scene niet. Maarja dat is allang niet meer zo dat is in de jaren 90 al fout gegaan.laatste aanpassing 22 november 2005 23:20

Idd dat is al lang niet meer daar zijn we het eens maar dingen veranderen en dat is wat anders als verslechteren stilstaan is achteruit gaan ook al is het niet de vooruitgang die wij graag zouden willen zien

De kern van mijn opmerkingen is het feit dat een echte hardcore liefhebber open staat voor deze verandering en niet zomaar gaat lopen roepen dat de scene kapot gaat (niet op jouw gedoeld) want iedereen weet dat het hele leven van golfbewegingen in elkaar zit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 23:27:
Idd dat is al lang niet meer daar zijn we het eens maar dingen veranderen en dat is wat anders als verslechteren stilstaan is achteruit gaan ook al is het niet de vooruitgang die wij graag zouden willen zien

De kern van mijn opmerkingen is het feit dat een echte hardcore liefhebber open staat voor deze verandering

Een echte hardcoreliefhebber staat inderdaad open voor verandering. Daarom is het een hardcoreliefhebber. Maar als die verandering leidt tot stagnatie van de muzikale ontwikkeling kun je toch onmogelijk daar niet over klagen..? Als de verandering negatief uitpakt kun je het niet maken om die toch voort te zetten mijns inziens!

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
als die verandering leidt tot stagnatie

Uhm...?

Waarschuw beheerder
men doet al tijden hetzelfde....;)
edit: uitzonderingen buiten beschouwing gelaten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan is het dus geen verandering

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 00:00:
dan is het dus geen verandering

heel vroeger deed men steeds vernieuwende dingen, dat veranderde doordat men steeds hetzelfde ging doen. Misschien klopt het grammaticaal niet: een verandering die tot stagnatie leidt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 15:24:
Zo te lezen heeft Cardiac zelf allemaal schijt aan het publiek en boeit de publieke opinie ze niet:

Oh...zo ken ik er nog wel 1...

Grote fan geeft opinie (ik heb beter gehoord) --> krijgt niet zo'n vriendelijk bericht terug...wel lachwekkend... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:43:
hardcore is dood...dat blijkt wel hierdoor....

Ga weg man Swiphopper :[ :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:40:
een echte liefhebber haat represses want dat maakt het kapot.

True True
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:22:
Arrogantie? Neuh...k vind het juist wel een goeie statement :D

:)

Ik denk dat ze dat er ook bij hebben gezet om reacties uit te lokken. En dat lukt aardig. :p

Waarschuw beheerder
Enzyme heeft het uitmelken tot een kunst gemaakt.
Daar kan de gemiddelde Melkboer nog een punt aan zuigen.
Waarschuw beheerder
we wachten en wachten....

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze dat er ook bij hebben gezet om reacties uit te lokken. En dat lukt aardig. :p

Dus toch een overeenkomst met XENO 8)

Enzyme heeft het uitmelken tot een kunst gemaakt.
Daar kan de gemiddelde Melkboer nog een punt aan zuigen.

Niet mee eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 22:39:
Niet mee eens

Nee ik ook niet...

Waarschuw beheerder
ik ook niet. een melkboer brengt toch alleen maar de melk rond. De veeboer doet het melken. dus dat klopt al niet. als je nou enzyme ging vergelijken met een veeboer was dat tot daaraantoe geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 22:39:
Dus toch een overeenkomst met XENO

;P
Waarschuw beheerder
Xeno kan ook in het donker kijken B)
Hij wordt ook wel het onbekende wapen genoemd ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 23 november 2005 om 00:42:
Oh...zo ken ik er nog wel 1...

Grote fan geeft opinie (ik heb beter gehoord) --> krijgt niet zo'n vriendelijk bericht terug...wel lachwekkend... :vaag:

Leg me die eens uit? :)
Heb er iemand naar Enzyme gemaild?
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
Finally!

hij is er....als ik de cuts op sector-1 luister moet ik zeggen dat Nossie het er het beste van heeft gemaakt.......maar dat kan nog veranderen als ik alle nummers helemaal hoor.....
Origineel blijft ook lekkerrrrrrrrr...
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
K zag hem ook net staan, meteen ff luisteren, feedback volgt:)

Waarschuw beheerder
Die van TOA heerst iig :)
Waarschuw beheerder
a1 - begint al meteen erg lekker met nosferatu, blijkbaar is deze gast dus nog niet verleerd hoe het ook kan(Y) Breakje is ook eg lekker:)

a2 - Wat een vage shit zeg:K Kan er niet veel meer overzeggen, echt zown nummer wat veel mensen gewoonweg afschuwelijk zullen vinden:p

b1 - begint erg gangbaar na de vorige 2 nummers, erg gangbare kick, wel lekker, daar niet van:) Nummer heeft iets oldskools achtig vind ik... Tot nu toe voor mij de minste wat er op staat.

b2 - Mindustries, bij voorbaat al de mix waar het mij vooral om te doen was:) Erg vaag en duister breakje, sowieso, het hele deuntje heeft gewoon iets om van te :K zeker de beste tot nu toe, hoewel het nummer wel dat geram van A1 mist. Maar das nou eenmaal mindustries stijl:lief:

E1 - Ophidian, ook weer een man waar de meesten (ook ik) altijd hoge verwachtingen van hebben. het "deuntje" in de break is erg space, en ik persoonlijk hoor er zeker de hand van ophidian in terug, voor de rest zit er een erg lekkere drive, en kick in dit nummer:)

E2 - Mmzzz... Kan deze helaas niet goed luisteren @ sector 1, stukje is erg kort:/ Maar wat je te horen krijgt klinkt erg lekker, iets wat ik totaal niet gewend ben van enzyme. Zou het zelf echt onder de noemer "industrial" laten vallen...

O1 - Outside agency, en van mijn all time favo's, ook daarom had ik weer hoge verwachtingen van dit nummer. Je herkent er eigenlijk toch al wel meteen de hand van TOA in, Typische, zware duistere kick, lekkere drive, met de nodige breakjes, het duistere deuntje vaag op de achtergrond, kortom, super track van deze gasten weer(Y)

O2 - weer een erg kort stukje weer, erg moeilijk om hier wat over te zeggen, maar klinkt voor mij zo in eerste instantie gewoon als iets dat je als intro/outro zou kunnen gebruiken, en dat voor de rest weinig toegevoegde waarde zal hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op zondag 11 december 2005 om 16:00:
b1 - begint erg gangbaar na de vorige 2 nummers, erg gangbare kick, wel lekker, daar niet van Nummer heeft iets oldskools achtig vind ik... Tot nu toe voor mij de minste wat er op staat.

das toch het orgineel?
Waarschuw beheerder
Geen id:) Ken het orgineel niet:bloos: Maar dat zou wel betekenen dat mn omschrijving enigzins klopt:p