Partyflock

Forumonderwerp · 815241
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Waarschuw beheerder
Ik las net dit nieuwsbericht op www.enzyme.nl 'Ancient tales descrambled' ik kan de text niet kopiëeren dus moeten jullie zelf maar gaan kijken :)

Ik denk dat het om een nieuwe serie platen gaat, net als de trilogy van Endymion of die van Ophidian, alleen dan 5 delen.

Ik denk dat omdat er onder de text staat:

soon, the next five chapters will be revealed unto the world.

Weet iemand al meer?? 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar dat is ook een eikel :jaja:
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
en jij moet je bek houden! :jaja:
ruffneck is een held!!! :respect:

Waarschuw beheerder
:bloos::D

Waarschuw beheerder
donateur
Gast, je kan volgens mij echt alleen maar overal op zeiken he...
:X
laatste aanpassing

Artiest Basztard
Waarschuw beheerder
void sector (ophidian remix)

Dit wordt 'm.
Waarschuw beheerder
zou wel goeie shit zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
Dan ben ik heel benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 22:06:
Dit wordt 'm.

Hoe weet jij dat dan? :D

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Stond op www.endymion.nl bij playlists..

Nu is het weer verwijderd en staat er Unknown - Enzyme white label.

Hou dus die playlists in de gaten, zo kom je weer op wat nieuwtjes.
Waarschuw beheerder
......8 'nieuwe' tracks op een 10 inch + 12 inch als een "SPECIAL LIMITED EDITION"....
Kan de tekst niet copieren....zou dus effe www.enzyme.nl checken...

ben benieuwd!!!!!
Waarschuw beheerder
Begrijp ik het nou goed?

8 remakes/remixes van Void Sector? Begin nou wel benieuwd te worden ja :yes:
Waarschuw beheerder
of zou "Legend" gewoon de originele zijn en de rest er op gebaseerd, net als prednison VIP?

Hmmm :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op maandag 21 november 2005 om 10:12:
of zou "Legend" gewoon de originele zijn en de rest er op gebaseerd

Dat dacht ik dus ook.....alleen raar dat 'Legend' (en volgens mij het origineel) dan chapter 3 is???
The mystery continues....:P
laatste aanpassing
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op maandag 21 november 2005 om 10:12:
of zou "Legend" gewoon de originele zijn en de rest er op gebaseerd, net als prednison VIP

Zoiets denk ik wel ja. Maar ziet er veelbelovend uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op maandag 21 november 2005 om 10:10:
8 remakes/remixes van Void Sector?

Dat zou ik wel beetje jammer vinden, had wel gehoopt op wat meer oude releases in de remix

Waarschuw beheerder
it's revolting...ze kunnen niets goed meer verzinnen,dus dan maar remixen en repressen :S (N)

hardcore is dood...dat blijkt wel hierdoor....
Waarschuw beheerder
shut up punk!!!

Waarschuw beheerder
de waarheid is hard he
Waarschuw beheerder
nee, hardcore is hard, net als de harde kern die er van houdt ;)

Waarschuw beheerder
door dit soort grappen..hield ervan :angry:

Waarschuw beheerder
it's revolting...ze kunnen niets goed meer verzinnen,dus dan maar remixen en repressen

hardcore is dood...dat blijkt wel hierdoor....

effe tyharo quoten die omschrijft het wat beter:)
Dat vind ik nou ook weer zoiets idd...
Zegt ook genoeg over het gemiddelde niveau van de Hollandse hardcore...als het allemaal aan de Hollanders had gelegen dan was hardcore idd allang dood geweest...en ze proberen nog steeds die compleet (door hunzelf) uitgemolken formules verder uit te melken...

Zowieso het feit dat ze zich proberen te richten op een totaal verkeerde doelgroep...namelijk 16 jarige TMF en andere kwats kijkende pubers...geeft hun niveau al aan...en dat ze daarom al niet serieus genomen hoeven te worden...
Iemand die daadwerkelijk geinteresseerd is komt er vanzelf wel achter...leeftijd onafhankelijk...

Al zeggen ze zelf dat ze dat nou net doen om door de muziekindustrie eindelijk serieus genomen te worden...whaha...whatever...
Wat een lachertje...de muziekindustrie waar ze zich op richten is een muziekindustrie die totaal niet serieus genomen dient te worden...laat staan dat ze jou muziek serieus nemen...ze luisteren niet eens...het gaat ze enkel om hypes...dus ben je uit dan is je muziek opeens niet meer interessant voor ze en word je gewoon in de prullenbak gesodemieterd...verspilde tijd en moeite dus weer...dat ze toch eens iets nuttigs voor de muziek en scene gaan doen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 23:45:
maar dat is ook een eikel

Het is iig niet bepaald netjes te noemen dat er niet eens toestemming aan P. Sturm is gevraagd voor het repressen van tracks waar hij iets mee te maken heeft... ;)
Helemaal al niet netjes om ... ach laat ook maar...men moet het zelf allemaal maar uitzoeken...ik ga ze niks voorkauwen... (6)

Waarschuw beheerder
haha:D

Waarschuw beheerder
Waarom maken beide mensen hier boven zich zo druk om de hedendaagse hardcore, als het allemaal zo slecht is waarom besteed je er dan tijd aan om het af te kraken....

Volgens mij genieten jullie er stiekum nog steeds van ofniet!
Waarschuw beheerder
Nee... :vaag:

Ik kraak het af omdat ik hoop dat men eindelijk eens inziet dat dit niet de weg is die hardcore dient te nemen...het is al eerder fout gegaan op zo'n manier...waarom maakt men diezelfde fout weer? Ik dacht dat een ezel zich niet voor de 2e keer aan een zelfde steen stoot? Een ezel niet misschien...maar... O:)

Overigens zijn er voor mij nog wel genoeg takken binnen de hardcore die interessant zijn...dit in tegenstelling tot xeno...
Erger me er alleen aan dat die mainstream scene alles wat bereikt is weer verkloot door hun foute beslissingen... :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ach, wat er ook gebeurt... wat men ook doet, het is toch altijd kut. Altijd hebben mensen er weer wat op te mekkeren.

Ik vind het persoonlijk wel cool dat Cardiac/Enzyme tenminste nog een beetje moeite doet om er iets cools omheen te zetten, en er een beetje een mysterieus sfeertje omheen te creeëren. Dat maakt het net iets specialer naar mijn idee. Daarnaast ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar hoe een Ruffneck-klassieker in hedendaagse versies zou klinken. Maar ja, als een label zomaar iets uitbrengt dan is het kut... en wordt er dan eens een keer extra aandacht/moeite in gestoken dan is het ineens weer gehype en is het ook weer niet goed.

De beste stuurlui staan aan wal. En waar ik ook kijk, in welk topic dan ook... altijd zijn het dezelfde namen die weer wat te mekkeren hebben. Wordt dan hoognodig eens een keer tijd dat jullie zelf eens aan de slag gaan en de hele scene laten zien hoe het dan wél zou moeten volgens jullie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ok nu snap ik wel wat je bedoelt, ben het daar ook zeer zeker mee eens.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Cardiac is gewoon erg goed bezig, hollandse hardcore is nog lang niet dood :)
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 16:20:
Ja ach, wat er ook gebeurt... wat men ook doet, het is toch altijd kut. Altijd hebben mensen er weer wat op te mekkeren.

Ik vind het persoonlijk wel cool dat Cardiac/Enzyme tenminste nog een beetje moeite doet om er iets cools omheen te zetten, en er een beetje een mysterieus sfeertje omheen te creeëren. Dat maakt het net iets specialer naar mijn idee. Daarnaast ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar hoe een Ruffneck-klassieker in hedendaagse versies zou klinken. Maar ja, als een label zomaar iets uitbrengt dan is het kut... en wordt er dan eens een keer extra aandacht/moeite in gestoken dan is het ineens weer gehype en is het ook weer niet goed.

De beste stuurlui staan aan wal. En waar ik ook kijk, in welk topic dan ook... altijd zijn het dezelfde namen die weer wat te mekkeren hebben. Wordt dan hoognodig eens een keer tijd dat jullie zelf eens aan de slag gaan en de hele scene laten zien hoe het dan wél zou moeten volgens jullie...

amen :respect:

Vind ik ook :)
Waarschuw beheerder

Juist, ik hou wel van dit soort mysterieuze projecten en shit, jammer dat niet meer labels dit doen, bijvoorbeeld "The Third movement" want dit is ook 1 van mijn favoriete labels.

Maar misschien als elk label dit soort dingen doet, is het ook niet orgineel meer.

Ik zeg "Keep up the good work!" :D

Waarschuw beheerder
De beste stuurlui staan aan wal. En waar ik ook kijk, in welk topic dan ook... altijd zijn het dezelfde namen die weer wat te mekkeren hebben.

Vooral deze uitspraak is er 1 waar ik volledig achtersta

Je hoeft de namen niet eens te noemen ze weten het zelf wel

Ik wordt er echt heel moe van en begrijp niet waar deze mensen hun plezier uit halen en begrijp me niet verkeerd dat plezier zullen ze heus wel ergens in hebben maar zo komen ze in ieder geval niet over
Waarschuw beheerder
Dat ze er een mysterieus verhaaltje omheen verzinnen leuk ja...maar als ik kijk naar wat voor een bedrijf cardiac verder is...dan doen dat soort leuke projecten met een mysterieus verhaaltje eromheen er niet eens meer toe voor mij... :(
Als ze hetzelfde omgaan met het publiek als hoe ze met sommige artiesten omgaan/om zijn gegaan...dan laat maar hangen weet je...daar geef ik geen geld aan uit... :vaag:

Waarschuw beheerder
Wel kbps
Waarschuw beheerder
Als in downloaden? Nee...zelfs dat niet... :)
Ik luister ze bij iemand anders altijd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Mania! op maandag 21 november 2005 om 17:56:
Juist, ik hou wel van dit soort mysterieuze projecten en shit, jammer dat niet meer labels dit doen, bijvoorbeeld "The Third movement

Helaas komen er uit de TTM stal te weinig klassiekers ( Files er buiten gelaten ) om iets leuks rond te creeeren.
In tegenstelling tot de SIN's,Ruffneck's en Gangsta's waar nog veel mee gedaan kan worden.

Waarschuw beheerder
Ik vind het zeker het downloaden wel waard! :D

En ik vind juist dat er op Ruffneck en Gangsta genoeg spul is uitgekomen waar weinig mee te doen valt. Ik bedoel, echte artcore kan je denk ik niet echt remixen, ik neem J.D.A. ff als voorbeeld. :P Void Sector is dan ook geen artcore (ik vind het echt een boutplaat, maar goed, dat doet er nu ff niet toe), en daarmee valt nog genoeg te doen. SIN is dan wel weer een heel ander verhaal, daarop valt imo wel wat op te remixen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 november 2005 om 21:51:
Helaas komen er uit de TTM stal te weinig klassiekers ( Files er buiten gelaten ) om iets leuks rond te creeeren.

Ja lijkt me cool om 1 plaat te maken met Promo file remixen :)

Of een third movement en enzyme remix/samenwerking :jaja:

een Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass (D-Passion Remix) bijvoorbeeld.

Ik kan ik m'n hoofd al bedenken hoe dat zou klinken :kwijl:

Waarschuw beheerder
Zo te lezen heeft Cardiac zelf allemaal schijt aan het publiek en boeit de publieke opinie ze niet:

It took a lot of dedication and time to get this project done. We trust that the usual people out there will no doubt be standing by to start whining about postponed release dates, the form of the project, the sleeves, the cut, us, their lives and everything else marginally related to this release. These haters can rest assured that everyone involved in this project feels very strongly about this special project and the messages contained therein; and that your feelings on this matter are therefore of extremely little relevance to us.

Ben benieuwd hoe lang ze die arrogantie kunnen volhouden, je ziet nu al dat de echte hardcoreliefhebbers in opstand beginnen te komen...
Artiest Coda
Waarschuw beheerder
wat wou je eraan doen dan :D

(niet dat ik er zelf zo blij mee ben)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 15:24:
Ben benieuwd hoe lang ze die arrogantie kunnen volhouden, je ziet nu al dat de echte hardcoreliefhebbers in opstand beginnen te komen...

Van de liefhebber hoeven ze het op dit moment toch niet te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 15:24:

Iemand die in opstand komt is geen echte hardcore liefhebber

En die arrogantie is terecht de "echte" hardcore liefhebber staat er wel voor open

Waarschuw beheerder
Arrogantie? Neuh...k vind het juist wel een goeie statement :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:07:
En die arrogantie is terecht de "echte" hardcore liefhebber staat er wel voor open

je bedoelt de meelopers;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:24:
je bedoelt de meelopers

Nee ik bedoel echte liefhebber maar dat jij daar niet bekend mee bent dat weten we ;)

Waarschuw beheerder
een echte liefhebber haat represses want dat maakt het kapot.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:40:
een echte liefhebber haat represses want dat maakt het kapot.

Een echt liefhebber denkt realistisch en weet ook wel dat repressen de scene niet kapot zullen maken het is alleen een hype om dit te zeggen (Wil niet je wereld in laten storten door je te vertellen dat je mee doet aan een hype maar iemand moet je het een keer vertellen, sorry ;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:46:
alleen een hype om dit te zeggen

welke hype? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:40:
een echte liefhebber haat represses want dat maakt het kapot

Dit schrijf jij en dan vraag je

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:47:
welke hype?

puzzel zelf maar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 17:07:
Iemand die in opstand komt is geen echte hardcore liefhebber

Als de hardcore niet meer hardcore is ben je juist een liefhebber wanneer je dat niet pikt....;)
vind ik