Partyflock

Forumonderwerp · 812660
2 volgers · 9925x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
THUNDERDOME 2005

http://thunderdome.id-t.com/portal/

Area 1: Present Hardcore

Mc Drokz

Base Alert (catscan vs. outblast)
Noize Supressor
Simon Underground
Endymion
Dr Macabre
Tommyknocker
G-Town Madness
Daisy
Nosferatu
Tieum
Partyrasier
Meagashira
Manga vs. Cremator

Area 2: Early Rave

Mc Da Mouth of Madness

Rob Gee
Isaac vs. Viper
Public Domain
Buzz Fuzz vs. Gizmo
Rob & Mc Joe
The Prophet
Chosen Few
Dr. Rude
Waxweazle
Uzi & Da mouth of madness
Petrov

persoonlijke mening

+ punten

-Partyraiser en Tieum, wordt ramme
-Daisy, als ze gaat draaien wat ik hoop dat ze gaat draaien wordt t zalig
-Nosferatu, lekkere platenkeuze en mixing style
-Simon Underground, wordt hopelijk vet
-Meagashira, nog nooit gezien, dikke tracks dus belooft wat
-Mc Drokz

- punten

-GEEN THIRD MOVEMENT ARTIESTEN, WAT IS DIT!!!!
-Geen DNA artiesten
-Waar is de terror :cry:
-Area 2 helemaal met early, terwijl thunderdome zich juist nadrukkelijk richt op de wat duistere kant van de hardcore. Een erg grote teleurstelling omdat hier veel betere namen hadden kunnen staan zoals de geweldige 2e area van vorig jaar Thunderdome 2004
-Main Area iets teveel namen waarvan k zo'n gevoel heb dat ik niet compleet uit me dak zal gaan ( Base Alert, G-Town Madness, Tommyknocker, Noize Suppressor )

Conclusie: Licht teleurgesteld. Een mindere line up dan vorige jaar en veel te veel artiesten die er wel hadden moeten staan, maar door toch nog geweldige namen die aanwezig zullen zijn wordt dit volgens mij alsnog een super feest.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Serenity op donderdag 22 september 2005 om 15:39:
Misschien is het volgend jaar wel weer wat meer dark en industrial. Dat ze het afwisselen.. zou mooi zijn

We zullen zien. Kijken wat t best uitpakt.

Hoewel ik t zeer klote vind dat als er nu een dj in de main draait die me niet zoveel kan boeien, ik niet ergens anders heen kan om los te gaan, omdat early me zoiezo niet zoveel weet te vermaken. Vorig jaar kon je nog naar de area 2 als in de main slecht werd gedraaid. Nu kan ik niet echt kiezen :(
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
de main is gewoon vergelijkbaar hoor :jaja:

alleen de 2e zaal is nou ouwe shit... that's it.

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Van de partij in area 2 :jaja:
Waarschuw beheerder
Area 1: Ziet er erg goed uit. Inderdaad geweldig dat Partyraiser hier draait. Wel erg raar dat Promo er niet bij staat, die hoort er natuurlijk gewoon tussen te staan. Dione had er van mij ook wel bijgemogen en een terror set op het einde was ook wel vet geweest, maar ja je kan niet alles hebben.

Area 2: Een early zaal op TD :p Erg verassend, ik had op dit feest geen early zaal verwacht. Ik ben erg benieuwd naar The Viper vs. Isaac en Public Domain allebei nog nooit meegemaakt. Super dat The Prophet er bij staat, al was het nog mooier geweest als hij samen met Dano zou gaan draaien. Vorig jaar op TD zette Dano de beste early set neer erg raar dat je hem dan niet weer vraagt :s
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Mezelf buiten beschouwing gelaten vind ik het echt wel een brede line-up.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Q-dance baas heeft Duncan zeker in de ... gepakt
Waarschuw beheerder

Mc Da Mouth of Madness

Rob Gee
Isaac vs. Viper
Public Domain
Buzz Fuzz vs. Gizmo
Rob & Mc Joe
The Prophet
Chosen Few
Dr. Rude
Waxweazle
Petrov

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cremator op donderdag 22 september 2005 om 16:02:
Dat is dus echt niet waar.

En Thunderdome blijft voorlopig volgens mij van Id&t zelf, alleen doet Q-dance de productie ervan. groot verschil wat er met de tijd veranderd zullen we vanzelf wel merken.

Volgens mij weten veel mensen ook niet dat productie van Thunderdome vorig ook al door Q is gedaan.

Zie Pb :)
Waarschuw beheerder
Weer geen Tunnel of Terror erbij :x

Duidelijk dat ze voor de commerciele klant gaan ipv liefhebbers :/

mjahh early rave zaal is best leuk :)

Waarschuw beheerder
Line up valt echt zwaar tegen! Afwezig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 september 2005 om 14:13:
- punten

-GEEN THIRD MOVEMENT ARTIESTEN,
-Geen DNA artiesten

:O :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 22 september 2005 om 16:51:
gezeik altijd om terror, wat de meeste uiteindelijk helemaal niet trekken

:gaap: idd

Ga maar een x met mij mee kan je zien hoelang ik terror trek ;)

Tunnel of Terror man er best bij naast de bijna net zo commercieele als Tiesto dj's

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op donderdag 22 september 2005 om 16:06:
De Q-dance baas heeft Duncan zeker in de ... gepakt

Ik zeg het voor de zoveelste keer. Lees het boek van Release en je weet precies wat q-dance en id-t met elkaar te maken hebben.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 15:35:
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 22 september 2005 om 15:32:
Met deze line-up hebben ze gewoon de namen neergezet die voor dit feest het meest redelijk zijn... Je kunt op een Thunderdome natuurlijk geen uitersten neerzetten dan kun je er namelijk vanuit gaan dat óf de helft stilstaat op die momenten óf dat het niet uitverkocht raakt. Dit is een mooi gemiddelde toch wel en je moet mijns inziens ook niet anders doen op een Thunderdome.

maar dat is mijn mening.

heb je gelijk in .. zo is er nu voor iedereen wat wils ..

ook al dat ik zeker een voorsmaak heb voor het meer duistere en industrieelere ... maar dat was vorig jaar sterk het geval ...
enjah... wat kreeg je dan ... 2 voor de prijs van 1 ...om de zooi toch nog vol te krijgen...
met deze line up is het toch wat meer toegankelijker , maar houden ze toch nog een minimum aan duisternis ...
op zich goede zet van hen ...naar mijn mening.

Precies
Waarschuw beheerder
donateur
Area 2 Early Rave ziet er vrij netjes uit moet ik zegge.

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
knap van id&t om zo'n kut line up te maken.

gaste hebbe zo veel geld. kunne alle dj's regelen. en dan krijg je op een feest waar veel mense veel van verwachte zo'n bagger line up. heb deze line up dit jaar wel 100 keer gezien denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
weinig bijzondere line up!
voor de main hoef ik het niet te doen behalve natuurlijk simon. Partyraiser en tieum nu al zo vaak gehoord daar betaal ik geen 40€ voor!

als ik ga zou ik voor de early gaan maar dan ik beter naar MC ofzo gaan!

niet van de partij dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cremator op donderdag 22 september 2005 om 16:02:
En Thunderdome blijft voorlopig volgens mij van Id&t zelf, alleen doet Q-dance de productie ervan. groot verschil wat er met de tijd veranderd zullen we vanzelf wel merken.

Volgens mij weten veel mensen ook niet dat productie van Thunderdome vorig ook al door Q is gedaan.

Ja q-dance doet alle harde stijlen behalve sensation black

Thunderdome wordt wel verkocht onder de naam van id&t.
Id&t regelt alleen buget en vergunning (en kleine inspraak uiterraad)ze besteden de rest uit aan Q-dance (51% aandeel id&t).

Q-dance krijgt daardoor goede vergunnigen van de grootste lokaties in nederland (gelredome, rai)en host op een id&t feest een grote stage

zo kan id&t meer aandacht geven aan sensation internatinaal te maken en nieuwe concepten maken (in concert, enjoy, pleasuredome)en toch alle vergunningen behouden van de mooiste lokaties in nederland

en geld vangen via Q-dance

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Waar ik nog t meest pissig om ben is dat ze geen third movement artiesten hebben geboekt. Promo was vorig jaar samen met Vince en Unexist DE man van de avond.

Nu ik eraan denk, niemand heb t over Vince :s
Waarschuw beheerder
donateur
Staan paar leuke namen tussen, maar niet echt een bijzondere line-up :no:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 22 september 2005 om 15:32:
Je kunt op een Thunderdome natuurlijk geen uitersten neerzetten

de beste feesten zij de apartere feesten.. met aparte namen...

we willen goddomme ook wel eens een x wat vernieuwends zien op een hc feest...

Mooiste vb volgens mij td 2001 in de HMH...
Waarschuw beheerder
ik vind t r wel lekker uitzien :) aparte namen zitten r niet echt tussen, maar verwacht ik eigenlijk ook niet van thunderdome, vernieuwende dingen gebeuren op kleinere feestjes, en daarna gaat t naar mainstream, en dat is thunderdome nou eenmaal nu
Waarschuw beheerder
ja is wel een fijne line up:jaja:
en ook relax dat Dr.Macabre komt :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Wat een bagger line-up zeg. Alleen Simon Underground en Dr. Macabre vet. Ik d8 dat Hellfish en Bryan Fury ook zouden komen? :(

En al helemaal kansloos is die early hardcore zaal, daar wordt je godverdomme al helemaal mee doodgegooid. Als stilstand al achteruitgang is, wat is achteruitgang dan wel niet? :9

Duidelijk afwezig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 17:04:
knap van id&t om zo'n kut line up te maken.

gaste hebbe zo veel geld. kunne alle dj's regelen. en dan krijg je op een feest waar veel mense veel van verwachte zo'n bagger line up. heb deze line up dit jaar wel 100 keer gezien denk ik.

Kijk eens naar de fans die de diverse artiesten hebben hier op partyflock. Wat voor jou kut is is voor een ander juist perfect blijkbaar.

Ik denk dat je een productie als deze ook flink onderschat overigens. Drank- en foodinkomsten zijn allemaal voor de Jaarbeurs zelf. Het is een locatie die compleet ingericht moet worden van de grond af, niet zoals bijvoorbeeld bij AOD die weinig aan hun eigen hemkade hoeven te doen. Zitten heel wat uren in zo'n productie, geloof mij maar.

Daarbij: zijn maar weinig feesten die met een orginele line-up komen. En denk nou even na, met breakcore, speedcore, terror enzo krijg je de tent zeker niet vol.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 september 2005 om 14:13:
Area 1: Present Hardcore

Mc Drokz

Base Alert (catscan vs. outblast) :respect:
Noize Supressor
Simon Underground
Endymion :respect:
Dr Macabre :jaja: Poltergeist :jaja:
Tommyknocker :jaja:
G-Town Madness
Daisy :jaja:
Nosferatu
Tieum --> HARD RAGGEN
Partyrasie --> HARD RAGGEN
Meagashira
Manga vs. Cremator --> ken ik niet??

Mc Da Mouth of Madness

Rob Gee
Isaac vs. Viper :respect: :respect:
Public Domain
Buzz Fuzz vs. Gizmo GOEDE BATTLE
Rob & Mc Joe
The Prophet LEKKER ALA DREAMTEAM
Chosen Few
Dr. Rude
Waxweazle
Petrov

ben aanwezig op dit feest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 17:27:
Ik d8 dat Hellfish en Bryan Fury ook zouden komen?

Hebben wel een boeking in Nederland op die datum, evenals Promo....
Heeeel misschien organiseert Promo iets op deze datum met deze artiesten, dat zou wel gruwelijk zijn :D

Waarschuw beheerder
Club r_AW?
TTM Labelnight?
Zyklon B? :x :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 17:43:
Zyklon B?

8):x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Third Movement vs. Deathchant party :P

Waarschuw beheerder
donateur
of gewoon een onbekend feest waar maar 500 mensen mogen kome in een klein fabriekje met een TERING HARDE installatie en mega vette lasers..dat zou gaaf zijn:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
zijn toch wel een aantal battles ofzo want anders draaien ze maar allemaal 45 min ofoz?

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 17:40:
Hebben wel een boeking in Nederland op die datum, evenals Promo....
Heeeel misschien organiseert Promo iets op deze datum met deze artiesten, dat zou wel gruwelijk zijn

Zou wel cool zijn! Dan opzekers daarheen

Vin het wel jammer, had het me voorgenomen om als Simon nog een keer dit jaar in NL zou komen er meteen heen te gaan, maar staan er een hoop artiesten wat ik zo langzamerhand wel ken :/

Dr. Macabre is ook koel en Tieum ook wel leuk

Zie wel wat het wordt hehe
Waarschuw beheerder
Ik mis Vince en inderdaad de DNA artiesten en zeker Jappo maar ben wel aanwezig :bounce:

Waarschuw beheerder
ik ben behooooorlijk blij met deze line-up :D
Waarschuw beheerder
wel een aardige lineup, maar ik had toch meer verwacht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 september 2005 om 14:53:
Wat de neuk heb "de massa" hier nou weer mee te maken

Had het niet over de massa vrolijke vriend, beter lezen!

Waarschuw beheerder
kut dat Vince niet aanwezig is, verder wel tevrede :jaja:
Waarschuw beheerder
Vin de line-up eigenlijk wel vet...
Des te langer ik erna kijk, des te vetter lijkt ie te worden...

Ik ben zeker aanwazig
Waarschuw beheerder
is maar wat je vet vind :/

Waarschuw beheerder
Line up van vorig jaar was zo goed he!:S en toen kon ik niet..

verheug ik me op thunderdome dit jaar, krijg je zo'n line up :(

jammer..

Waarschuw beheerder
het word best gezellig naar mijn feelings :yes:

Waarschuw beheerder
deze line up , is best uitstekend ..
het minpunt ligt gewoon aan het feit dat het vorig jaar een gruwlijke line up was , en dat er nu nog s meer van verwacht word ... voor de meesten ... zoiets is zeer moeilijk overtrefbaar ...
de line up nu is zeker nog zo slecht niet
(helemaal niet als je het vergelijkt met de line up's van andere grote feesten)
Waarschuw beheerder
Ja, jullie zijn pas blij als er 500 zalen zijn met 30.000 verschillende DJ´s. :s dat gezeik altijd pffffff

weet je wat het probleem is met de nieuwe generatie? altijd dat zeiken! Echt het lijkt net alsof er een stelletje boerenwijven rondloopt. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Hardcore Maniac op donderdag 22 september 2005 om 18:50:
Ja, jullie zijn pas blij als er 500 zalen zijn met 30.000 verschillende DJ´s. dat gezeik altijd pffffff

dan ben ik echt niet blij :no: veeeeeeeeeel te veel geloop en moeilijk om een zaal uit te kiezen :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een dikke, dikke, dikke line up. :kwijl: Hier ben ik echt duidelijk bij. :9 :9 :9
Waarschuw beheerder
partyraiser, daisy, tieum, simon underground en meagashira, ga me wel vermaken! partyraiser zette afgelopen weekend ook weer een oorverdovend hard setje neer.