Partyflock

Forumonderwerp · 811747
4154x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
a.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??

Waarschuw beheerder
als ik me verveel en niks te doen heb misschien wel:)

Waarschuw beheerder
Ge denk wel kijken maar verder sta ik er niet bij stil

Waarschuw beheerder
donateur
Ga er alleen heen als zijn as afgeschoten wordt...
Waarschuw beheerder
wat gaat de tijd toch verdomme snel zeg :/

Waarschuw beheerder
donateur
wat gaat de tijd toch verdomme snel zeg

:jaja:

soms ff te snel:\
Waarschuw beheerder
ja zeker.. (F)

Was er vorig jaar bij..mijn god wat hebben we staan janke zeg..

Je ziet om je heen grote stoere mannen..die staan te huilen als kleine jongetjes..:(
krijg nu zo weer kippevel..

elke keer als ik op tv een clip van hem zie moet ik ook weer huilen..tis heel raar..mja je had drbij moeten zijn..

Waarschuw beheerder
Tijd gaat hard.

:respect: Hazes

X
X
X
:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op zondag 18 september 2005 om 23:52:
Zolang ik die kop van Rachel niet hoef te zien, kijk ik!

onderdaad ,wat een bloedwijf is dat zeg :s
ze familie op afstand houden . en dan niet te vergeten die schoonmoeder en vader van hem ,geldwolfen zijn dat zeg .en zelfs nu vullen ze dr zakken nog .en nu komt ze met een boek waarin hazes aan bod komt als incestslachtoffer :s zal dat boek gaan verkopen dan :yes: ik zeg boycotten die handel ,alhoewel ik het zijn kinderen juist wel weer gun . mar goed
gaat inderdaad snel en ik was dr verleden jaar ook bij ,voor t eerst dat ik niet in het uitvak zat :p
Waarschuw beheerder
en tegen dr kinderen zeggen dat ze trots moeten zijn op het boek, hun vaders naam door het slijk gehaald door (waarschijnlijk) een leugen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 22:33:
als ik me verveel en niks te doen heb misschien wel

shame on u :O

Waarschuw beheerder
jah vrijdag is het concert, ben ook van de partij
Waarschuw beheerder
Ik hoef het niet te zien :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ga er ook heen :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op zondag 18 september 2005 om 23:52:
Zolang ik die kop van Rachel niet hoef te zien, kijk ik!

daar ontkom je niet aan meis, maar ik erger me meer aan dat fucking accent van d'r klinkt echt niet :nee:

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 00:21:
jah vrijdag is het concert, ben ook van de partij

hoop dat ze het op 1 of ander groot scherm uitzenden, anders in de kroeg ofzo :bier:

Waarschuw beheerder
En hoop dat het dan voorbij is , tering zeg :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 09:51:
En hoop dat het dan voorbij is , tering zeg

Idd, iedereen is nu toch wel klaar met rouwen??????

Waarschuw beheerder
Respect voor hazes,wou er wel heen,Maar kan niet gvd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tammy O:) op zondag 18 september 2005 om 22:49:
wat gaat de tijd toch verdomme snel zeg

Veel te snel :S

Waarschuw beheerder
donateur
Neuh, ben blij dat ie tussen de zoden ligt.
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder bier geen plezier

als dat jow motto is, moet hazes toch ook je maatje zijn hoor :jaja:
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
interesseert me niet zo veel.
Waarschuw beheerder
kvond Andre geweldig hoor, maar wat Rachel nu allemaal doet, publeiksgeile hoer is het bah bah

Waarschuw beheerder
cker alleen jammer genoeg via tv ... ook dit keer zal ik het niet droog houwe
vrijdag drinken we der gewoon 1 met ze alle op dre :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
dus je was te laat met kaartjes kopen voor het concert?

Waarschuw beheerder
helaas wel ja :(
Waarschuw beheerder
donateur
tja ik ook, ff kijken denk dat het in de kroeg wordt met ze allen groot scherm, is ook gezellig :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op maandag 19 september 2005 om 13:09:
als dat jow motto is, moet hazes toch ook je maatje zijn hoor :jaja:

Weet wel 100% zeker van niet :no:
Waarschuw beheerder
Ga zeker kijken! nog steeds mijn favoriet!

Waarschuw beheerder
Andre :respect:

Rachel moet een beelbuisverbod krijgen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 14:28:
Rachel moet een beelbuisverbod krijgen :[

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 14:28:
Rachel moet een beelbuisverbod krijgen

wel beetje overdreven he hij zou het zo nie gewilt hebbe ze maakt nu heel erg gebruik van de publiciteit vind k maja dat is mijn mening..
ook vind k nu een jaar na ze overlijden dat ze nog steeds zo overdreven reageert en huilt etc etc tis wel erg tuurluk tis je man maar zo gelukkig was da huwelijk nie want hoe vaak zijn die twee wel niet uit mekaar gewis (dat blijkt oowk wel weer uit ze nieuwe liedje) vaag en stil!!

mah vrijdag word het 1 feest (kweet cker dat ie dat gewilt had) en k drinkter 1 op um :bier:
Waarschuw beheerder
kzie als ik ooit schoonouders heb en ik overlijd eerder al dat zij met mijn asgettatoeerd gaan lopen :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja het gaat nu wel opvallen met rachel ja hoe zij doet beetje overdreven.

ga trouwens cker nog wel een keer kijken op de albert cuyp waar zijn standbeeld komt te staan :jaja:

Waarschuw beheerder
k ga met je mee (y) hahaha

Waarschuw beheerder
Boeit me echt helemaal niets die hele André Hazes... :no:

Waarschuw beheerder
Ik ga zelfs naar de ArenA.. Ben ook op het Afscheid geweest... enne... Eerlijk... Heb zelfs een paar tranen gelaten.

Hazes! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op maandag 19 september 2005 om 14:26:
raaaarrrrr

Nee hoor :)

Zit een groot verschil tussen een :bier: liefhebber, en een alcoholist :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op maandag 19 september 2005 om 00:01:
en tegen dr kinderen zeggen dat ze trots moeten zijn op het boek, hun vaders naam door het slijk gehaald door (waarschijnlijk) een leugen.

Vind ik echt heel erg voor die kinderen. Die krijgen de kans niet om het te verwerken. Ze blijft gewoon maar bezig.. Nu weer met dat programma er dan nog eens bij. En die kinderen worden maar meegesleurt.
Vraag me af wanneer die kinderen eindelijk eens gewoon de kans krijgen om het te verwerken..

Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar het concert!

Zal wel weer brullen worden.Teveel memories eraan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 19:08:
Vind ik echt heel erg voor die kinderen. Die krijgen de kans niet om het te verwerken. Ze blijft gewoon maar bezig.. Nu weer met dat programma er dan nog eens bij. En die kinderen worden maar meegesleurt.
Vraag me af wanneer die kinderen eindelijk eens gewoon de kans krijgen om het te verwerken..

echt mee eens... (y)
en daarbij die kinderen zijn gewoon te jong om al die aandacht mee te maken intervieuw naar intervieuw dat is toch ook niet gezond..
Waarschuw beheerder
K Ga t zker kijke Op Tv...Respect Voor Andre
Zal altijd mn nummer 1 Blijve:)
Waarschuw beheerder
Ik word zo doodmoe over dat gezeik van Hazes, Waar treuren om? Om een alcohol verslaafde? Een man die al 10 jaar geen nummers meer maakte, Een man die dronken 3 concerten geeft in de Arena, Een man die zichzelf dood geroken en gezopen heeft, Wat doen we daar allemaal zielig over.

Er zijn honderduizend van die verslaafden die elk jaar op zo manier dood gaan en hun eigen leven kapot maken, Alleen om dat het Andre Hazes was is het zo zielig? Voor mij is Andre Hazes niks meer dan een kansloze alcohol verslaafde die zichzelf te pletter heeft gezopen, En ik heb totaal geen medelijden met zo'n kansloos iemand die door zijn kansloze gedrag 2 jonge kinderen voor altijd zonder vader laat.

Rachel Hazes is nog erger die gebruikt de dood van Hazes om er alleen maar beter te worden die is alleen maar gericht op het geld en die strijd helemaal niet voor de zaak van deze Alcoholverslaafde.
Waarschuw beheerder
andre heeft mooie muziek gemaakt, das waar, maar voor de rest is hij net zo gaar als de rest van de zuiplappen..:) ze geven toch ook niet ieder jaar uitgebreide feesten voor prins claus ofzo :S
Waarschuw beheerder
id, die heeft nog wat betekent voor nederland, het enigste wat hazes heeft betekent is dat er veel accijnzen de schatkist binnenkwamen doordat hij elke dag weer een krat bier achter over sloeg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 19 september 2005 om 22:51:
k word zo doodmoe over dat gezeik van Hazes, Waar treuren om? Om een alcohol verslaafde? Een man die al 10 jaar geen nummers meer maakte, Een man die dronken 3 concerten geeft in de Arena, Een man die zichzelf dood geroken en gezopen heeft, Wat doen we daar allemaal zielig over.

Er zijn honderduizend van die verslaafden die elk jaar op zo manier dood gaan en hun eigen leven kapot maken, Alleen om dat het Andre Hazes was is het zo zielig? Voor mij is Andre Hazes niks meer dan een kansloze alcohol verslaafde die zichzelf te pletter heeft gezopen, En ik heb totaal geen medelijden met zo'n kansloos iemand die door zijn kansloze gedrag 2 jonge kinderen voor altijd zonder vader laat

Juist (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
voor de 1 een held, voor de ander een nietsnut, dat blijkt.

respecteer dat dan ook. Wat ik van m vindt lijkt me overigens duidelijker dan duidelijk.

Waarschuw beheerder
donateur

Alleen word ik helemaal niet goed van die Rachel. Bah bah :s
Waarschuw beheerder
hier sta Ik en ik weet niet wat ik zegge moet en of hij het allemaal begrijpt later mischien komt het wel weer goed maare later dat duurt NOg zo een tijd
(8)

ANdre Hazes (Y) :D :P

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat de hype dan ook wel voorbij zal zijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van _AngeL_ op maandag 19 september 2005 om 13:29:
kvond Andre geweldig hoor, maar wat Rachel nu allemaal doet, publeiksgeile hoer is het bah bah

Ja, idd

valse traantjes op TV

pfffff bloedwijf :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op maandag 19 september 2005 om 20:28:
echt mee eens...
en daarbij die kinderen zijn gewoon te jong om al die aandacht mee te maken intervieuw naar intervieuw dat is toch ook niet gezond..

schande is het :no:

Alsof Andre dat leuk gevonden zou hebben :/

en die Rachel maar roepen: ''Zo heeft Dre het gewild''

:S

oh ja joh?? :vaag:

aandachtsgeile hoer is het, nu heeft zij de kans
om in de picture te staan, en maar zielig doen
bah bah bah...... :@ :@

en dan een boek geschreven :/
ze kan niet eens dr eigen schoenveters strikken :S
Waarschuw beheerder

volkomen mee eens (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 september 2005 om 13:22:
en dan een boek geschreven

hoe ken Ragel nouw een boekie sghrijfen?
ken zei wel nederlends dan?

Waarschuw beheerder
Wat je allemaal niet moet doen voor een beetje aandacht. T gaat wel erg ver allemaal. Nee ik ga der niet heen en ook niet kijken, had niks met die vent en zn liedjes toen die nog leefde en nu nog steeds niet.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat "Hazes" nu echt teveel wordt uitgemolken door onze Rachel. Een jaar na zijn overlijden alweer een nieuw concert organiseren om maar weer geld te pakken en/of in de schijnwerpers te blijven.

Nee, ben bij erg veel concerten wezen meezingen, ben ook bij de herdenking in Arena geweest, maar dit gaat me te ver. Denk niet dat hij dit zelf zou willen.

Waarschuw beheerder
Ik ga wel naar Hoek van Holland, waardie de lucht in wordt geschoten. Lekker op de motor, dus overal tussendoor:)
Waarschuw beheerder
:respect: andre :respect: ga er zeker wel heen!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik mis andre

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 00:03:
Uitspraak van :bier: Roytjuh:yes: op zondag 18 september 2005 om 22:33:
als ik me verveel en niks te doen heb misschien wel

shame on u

wat dan? er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan naar een concert voor hazes kijken;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _AngeL_ op dinsdag 20 september 2005 om 17:14:
ik mis andre

hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt typisch Nederlands :)

Half nederland aanbid hazes :) NU HIJ DOOD IS :)

Ik geloof echt niet dat iedereen zo weg van hem was!!
Natuurlijk was het een aparte man met leuke en gezellige nummers maar dit gaat wel erg ver!
Misschien wordt hij ooknog wel belangrijkste nederlander net als Pim of ehh willem van oranje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 20 september 2005 om 17:23:
hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet

denk dat dat persoonlijke meningen zijn, of vooroordelen en idd sommige dingen zijn waar, maar waarom zou ik hem nie mogen missen, bepaal jij niet?!
Die muziek die die maakte kan iedereen meezingen, of je het nu leuk vind of niet...
en nogmaals ik mis hem wel

Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag iedreen hem missen, maar je moet ook wel reeel zijn!
Het lijkt wel alsof hij een nationale volksheld is, feit blijft dat het een alcoholist was die toevallig liedjes kon schrijven.
En natuurlijk is het erg als iemand zo jong sterft en 2 kindertjes achterlaat (bij een geldwolf)
Maar hij is nu een jaar dood, move on
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je een echte fan van hem bent is het echt wel anders als jij dat hier nu zo zegt hoor senorita liesbeth! en iedereen heeft er ze eigen mening over en nou en dat ie alcohol drink zo was andre en ik zou hem ook als een echte zanger blijven herinneren want andre is en blijft bekend want nog steeds hoor ik iedereen ze nummers mee zingen!!!!!!!!!!:respect: andre :respect:

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik nou juist,
de helft van de mensen die nou zo rouwig is was geen echte fan!!!
Ik snap best dat als je fan bent dat je het erg vind
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 17:37:
Ik snap best dat als je fan bent dat je het erg vind

nou dan. punt uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 17:54:
Ik ga zelfs naar de ArenA.. Ben ook op het Afscheid geweest... enne... Eerlijk... Heb zelfs een paar tranen gelaten.

haah sorry hoor wouter, maar ik blijf er om lachen
damnzz tog

Waarschuw beheerder
jammer dat rachel zo een kut is. gunt geeneens zijn eigen familie een gunst :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
krijg je er geld bij dan ? Anders is het de moeite niet waard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 19 september 2005 om 22:51:
Ik word zo doodmoe over dat gezeik van Hazes, Waar treuren om? Om een alcohol verslaafde? Een man die al 10 jaar geen nummers meer maakte, Een man die dronken 3 concerten geeft in de Arena, Een man die zichzelf dood geroken en gezopen heeft, Wat doen we daar allemaal zielig over.

Er zijn honderduizend van die verslaafden die elk jaar op zo manier dood gaan en hun eigen leven kapot maken, Alleen om dat het Andre Hazes was is het zo zielig? Voor mij is Andre Hazes niks meer dan een kansloze alcohol verslaafde die zichzelf te pletter heeft gezopen, En ik heb totaal geen medelijden met zo'n kansloos iemand die door zijn kansloze gedrag 2 jonge kinderen voor altijd zonder vader laat.

Rachel Hazes is nog erger die gebruikt de dood van Hazes om er alleen maar beter te worden die is alleen maar gericht op het geld en die strijd helemaal niet voor de zaak van deze Alcoholverslaafde.

(y) (y) (y) :D

ff off: dat geldt ook voor van gogh. In de metro stond eerst altijd een column van hem. Nu staat dat gedeelte soms nog blanco, maar wel met zijn foto erbij :S
dan denk ik: jeeeeeeeezus leef verdomme eens verder!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op zondag 18 september 2005 om 22:32:
a.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??

Ik mis Andre ook.......

NIET.
Waarschuw beheerder
ben er wel bij hor..ga wel verder met waar hij mee is geeindigd..:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkel G. op dinsdag 20 september 2005 om 19:36:
ben er wel bij hor..ga wel verder met waar hij mee is geeindigd..

dan hoef je er niet perse naar toe toch :P

*reactie op verwijderd bericht*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
kerel je bent 25, wees verstandig, laat iemand bepalen naar wat voor muziek hij luistert, en nog belangrijker, laat iemand zijn mening geven..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 20:31:
Respect voor de dode voor of tegenstander is blijkbaar iets wat voor jou te veel gevraagd is.

voor jou dus ook :yes:

Waarschuw beheerder

hazes iemand die je nie zult vergeten
Waarschuw beheerder
idd Willem...

---

Respect voor de doden... degene zonder respect in hun donder, hou gewoon lekker je mond dicht...

maar die rachel is echt om te kotsen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vriend van me is aantal jaren geleden begraven op een nummer van Hazes...
Een vriend... (nee niet die van hielp ik je daarom uit de goot)....
zo'n mooi nummer... sindsdien ben ik de nummers van Hazes steeds meer gaan waarderen...
HIj heeft zulke mooie nummers...
Waarschuw beheerder
Ik ga er zeker weten naar kijken!
Waarschuw beheerder
Was er vorig jaar wel

[img width=320 height=239 cacheid=001289bb000aa0330b00cbca1a00f9ef29]http://www.mijnalbum.nl/Foto=X4NAP37A[/img]

RIP André
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Zullen we het hier gezellig houden? :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey! beetje rustig in míjn topic, herstel, ándre's topic!

Vroeg alleen óf de mensen nog gaan kijken en zo ja, waar?
Waarschuw beheerder
:respect: Andre Hazes :respect:

De grootste artiest die Nederland ooit gekend heeft!
Waarschuw beheerder
:respect:andre:respect:

zal heel indruk wekkend worden en mooi vrijdag zullen weer heel veel kippevel momenten komen en aardig wat tranen vloeien!!!!!

en inderdaad de mensen die het over de vlieger hebben die kennen meestal alleen de bekende nummers!!!!!!
maar de nummers die niet eens zo heel bekend zijn vind ik soms nog veel mooier!!!!!!!!!

:respect:andre:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op woensdag 21 september 2005 om 11:36:
maar de nummers die niet eens zo heel bekend zijn vind ik soms nog veel mooier!!!!!!!

- wees zuinig op m'n meissie
- buena sera
- eenzaam

etc dat zijn de betere ook.

ben benieuwd hoe ik er onder ben vrijdag, wordt wel de ultieme hazes dag met opstaan al gelijk het album op, jaja echt zo fanatiek man schitterend.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
André Hazes forever!

Waarschuw beheerder
donateur
andre :respect:
Waarschuw beheerder
ja maar ook nummers zoals

- ik red me wel
- mijn concurrent
- als ik jou vergeef
- laat mij alleen
- neem me mee
- droomland

enz enz

zijn zo ontzettend mooi!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor Andre....
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet uit princiepe want die stink hoer wil er alleen maar geld mee verdienen !

en er gaan al geruchten dat er helemaal geen as van hem de lucht in gaat maar het puur voor de show is !

andre is mijn held alleen rachel had dood gemoeten ! niet hij

ze lagen l in scheiding alleen toen het slecht met hem ging kwam ze bij hem terug !

EEN GELD WOLF !

of vinden mensen dat ik ongelijk heb ?
Waarschuw beheerder

Heb gister reportage erover gezien.
over rachel en ruzies die er zijn geweest over hoe de herdenking eruit moest komen te zien!
vind die rachel zowiezo beetje apart..
maar verhaal is ook heel vreemd, dar ray nooit gecremeerd wilde worden, alleen begraven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $churkie op woensdag 21 september 2005 om 18:28:
ik ga niet uit princiepe want die stink hoer wil er alleen maar geld mee verdienen !

en er gaan al geruchten dat er helemaal geen as van hem de lucht in gaat maar het puur voor de show is !

andre is mijn held alleen rachel had dood gemoeten ! niet hij

ze lagen l in scheiding alleen toen het slecht met hem ging kwam ze bij hem terug !

EEN GELD WOLF !

of vinden mensen dat ik ongelijk heb

nee helemaal niet volkomen gelijk, waarom denk je dat ze een boek gaat uitbrengen? alleen ook puur voor het geld. En ze wil elke jaar een grote herdenking voor onze grootste alcoholverslaafde die ons land ooit kende en die al 10 jaar geen nummers meer maakte, kom op zeg die man is gewoon omhoog geschreven door de pers terwijl zijn muzikale carriere eigenlijk ontzettend klein is. veel kleiner dan pak en beet Frans Bauer of Marco Borsato, Die verdienen wel tijdens hun overlijden een grote herdenking dat zijn voorbeelden voor hun fans , Als artiest moet je een voorbeeld zijn voor je fans, dus betekent niet openlijk altijd maar dronken zijn en roken als een ketter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zaterdag komt zijn band optreden in Amstenrade, is kennelijk het eerste optreden sinds zijn dood, maar k hoorde net dat de kaartverkoop erg slecht liep:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op dinsdag 20 september 2005 om 21:56:
maar die rachel is echt om te kotsen...laatste aanpassing 20 september 2005 22:01

"uhhhmmmmm.... alles voor andré heh" ;)

:/
Waarschuw beheerder
Idd ik was wel vorig jaar in de Arena uit respect voor Dre Maar nu ga ik ook niet uit principe. Gun die hoer helemaal nix
ik hoopte ook dat het boek wat ze geschreven had niet uitgebracht mocht worden, maar helaas de rechter besliste anders.

Respect voor Dre
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 21 september 2005 om 18:36:
Als artiest moet je een voorbeeld zijn voor je fans, dus betekent niet openlijk altijd maar dronken zijn en roken als een ketter

als artiest moet je ook gewoon mens zijn
als artiest moet je je zeker niet aanpassen omdat een ander je adoreert

als mens moet je gewoon jezelf kunnen zijn en niet iemand die in een hokje gedouwd wordt

dat jij het niet eens bent met zijn levensstijl prima
kan me der wel wat bij voorstellen.

Maar het was zijn keuze...

:respect:Andre:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga zeker wel kijken

Andre:respect:

Waarschuw beheerder
Als ik thuis ben kijk ik er denk ik wel na, maar als ik iets anders te doen heb dan so be it.. Ik blijf er niet speciaal voor thuis :nee: Want ik vind die Rachel + ouders toch niet om aan te zien, lelijke figuren.. En ik vind het gewoon belachelijk dat je je kinderen op deze leeftijd laat tatoeren.

Waarschuw beheerder
ik ga zeker naar Andre Hazes kijken!
eerst om 10 over 12 de top 100 van HEM, en s,avonds naar
Andre 1 jaar later!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 20 september 2005 om 17:23:

Praat niet zo raar. Hij mocht van iedereen zat op het podium staan. En ja, ook vergat hij wel eens zijn teksten als het live was. Maar hij mocht dat. Bij een concert hoefde hij de laatste jaren in princiepe alleen maar op het podium te staan, dat was genoeg. Het zingen deden wij wel voor hem. Het was gewoon altijd een avondje met ze allen "lekker hazes zingen brullen en lallen"
Waarschuw beheerder
typisch nederlander in de meeste landen zou t n afgod geweest zijn ........hier wordt hij gewoon afgezeken ........mensen wel eens van respect gehoord ???? :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JohnnyD op woensdag 21 september 2005 om 23:30:
typisch nederlander in de meeste landen zou t n afgod geweest zijn ........hier wordt hij gewoon afgezeken ........mensen wel eens van respect gehoord

hahaha respect voor zijn man, Lachwekkend, sinds waneer moeten we respect hebben voor dronkaards? Een man die door zijn gedrag 2 kinderen achterlaat? Een man die iemand in een vliegtuig mishandeld? Een man die constant in scheiding ligt met elke vrouw? dat is gewoon een heel triest iemand en dat mag best gezegd worden ook al is hij al 1 jaar dood met zo'n iemand heb ik geen medelijden.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:56:
Praat niet zo raar. Hij mocht van iedereen zat op het podium staan. En ja, ook vergat hij wel eens zijn teksten als het live was. Maar hij mocht dat. Bij een concert hoefde hij de laatste jaren in princiepe alleen maar op het podium te staan, dat was genoeg. Het zingen deden wij wel voor hem. Het was gewoon altijd een avondje met ze allen "lekker hazes zingen brullen en lallen

tjah ligt eraan waar je van houdt, als je naar je favo artiest gaat wil je hem ook zien optreden en niet dat jullie dat moeten doen? En dat hij dat mocht is wel heel erg triest. dat zal ik als fan nooit accepteren, Oke leuk dat je een optreden geeft, Maar geef dan ook een optreden niet dat wij dat moeten doen. Kreeg je er dan ook geld bij als je naar zo'n optreden ging? Want jij speelde nu als artiest? En moest Andre ook intreegeld betalen, of streek die dronkaard gewoon enkele duizenden euro's op terwijl hij alleen maar keek hoe anderen voor hem optraden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RIP....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 21 september 2005 om 23:49:
met zo'n iemand heb ik geen medelijden.

niemand vraagt jouw om medelijden, het gaat hier om respect te tonen het respect wat je hoort te hebben voor iemand die overleden is om wat voor reden dan ook
als je naar je favo artiest gaat wil je hem ook zien optreden en niet dat jullie dat moeten doen?

ik vraag me af of je wel wat meer weet dan wat uitspraken hier uit het forum, en of je uberhaupt wel eens bij een concert van hem bent geweest, maar dat zal wel niet.

Waarschuw beheerder
tjah ligt eraan waar je van houdt, als je naar je favo artiest gaat wil je hem ook zien optreden en niet dat jullie dat moeten doen? En dat hij dat mocht is wel heel erg triest. dat zal ik als fan nooit accepteren

Das 1 van de redenen dat jij ook nooit geaccepteerd zou zijn binnen het Hazes-legioen.

Oke leuk dat je een optreden geeft, Maar geef dan ook een optreden niet dat wij dat moeten doen.

Ik bedoelde ook wij, en "wij" hoor jij niet bij

Kreeg je er dan ook geld bij als je naar zo'n optreden ging? Want jij speelde nu als artiest?

Nee, en ik (en ik denk vele met mij) zou er een vermogen voorover hebben om wéér met zijn allen voor Andre te kunnen zingen. (een beetje zoals jij voor sinterklaas zingt)

En moest Andre ook intreegeld betalen.

Nee, en de drank was ook nog eens gratis.
of streek die dronkaard gewoon enkele duizenden euro's op terwijl hij alleen maar keek hoe anderen voor hem optraden.

Inderdaad, en geen enkele maar vele duizenden.
Waarschuw beheerder
kom op zeg die man is gewoon omhoog geschreven door de pers terwijl zijn muzikale carriere eigenlijk ontzettend klein is

jij kan echt beter heel snel je bek gaan houwe Andre is ZEKER de grootste Nederlandse artiest aller tijden!!! Die heeft nummers gemaakt die voor eeuwig mee gaan, perfecte nummers voor in de kroeg oid en nummers met gevoel, duizend keer beter dan die commerciele marco b nrs en dat getralalala van bauer (wel goede artiesten trouwens hoor...)
Kleine carriere man je maakt jezelf belachelijk met je armin v buuren plaatje

Maar ik vind die rachel ook een dom wijf ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 22 september 2005 om 10:11:
jij kan echt beter heel snel je bek gaan houwe Andre is ZEKER de grootste Nederlandse artiest aller tijden!!! Die heeft nummers gemaakt die voor eeuwig mee gaan, perfecte nummers voor in de kroeg oid en nummers met gevoel, duizend keer beter dan die commerciele marco b nrs en dat getralalala van bauer (wel goede artiesten trouwens hoor...)
Kleine carriere man je maakt jezelf belachelijk met je armin v buuren plaatje

Lol zijn laatste hit dateerde van 10 jaar terug, Hij heeft nog nooit in zijn leven eerste gestaan in top 40, enigste waardoor hij zo groot is geworden omdat hij alleen maar dronk en rookte als een ketter daarin zagen veel mensen die dezelfde levensstyl hadden als hem zich daar in terug, hij heeft aardige nummers gemaakt maar daar herrinderen zijn fans hem niet alleen door zijn levensstyl daardoor is hij groot geworden en niet door zijn aardige nummers, daarom is hij absoluut niet de grote artiest ooit dat is Marco B.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 22 september 2005 om 12:03:
Lol zijn laatste hit dateerde van 10 jaar terug, Hij heeft nog nooit in zijn leven eerste gestaan in top 40, enigste waardoor hij zo groot is geworden omdat hij alleen maar dronk en rookte als een ketter daarin zagen veel mensen die dezelfde levensstyl hadden als hem zich daar in terug, hij heeft aardige nummers gemaakt maar daar herrinderen zijn fans hem niet alleen door zijn levensstyl daardoor is hij groot geworden en niet door zijn aardige nummers, daarom is hij absoluut niet de grote artiest ooit dat is Marco B.

wat praat jij een ongelooflijke hoeveelheid onzin zeg

en je doet het dragen van de naam van AvB met deze ongelooflijk domme uitspraken echt geen eer aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ashaman op donderdag 22 september 2005 om 12:17:
wat praat jij een ongelooflijke hoeveelheid onzin zeg

en je doet het dragen van de naam van AvB met deze ongelooflijk domme uitspraken echt geen eer aan

ach alleen omdat ik wat kritiek lever op Andre Hazes, Ik vertel gewoon mijn mening hoe ik daar over denk tja dat jij daar niet tegen kan kan ook niks aan doen.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Mensen.. mensen.. Laten we het gezellig houden..!!!
Waarschuw beheerder
nee helemaal niet volkomen gelijk, waarom denk je dat ze een boek gaat uitbrengen? alleen ook puur voor het geld. En ze wil elke jaar een grote herdenking voor onze grootste alcoholverslaafde die ons land ooit kende en die al 10 jaar geen nummers meer maakte, kom op zeg die man is gewoon omhoog geschreven door de pers terwijl zijn muzikale carriere eigenlijk ontzettend klein is. veel kleiner dan pak en beet Frans Bauer of Marco Borsato, Die verdienen wel tijdens hun overlijden een grote herdenking dat zijn voorbeelden voor hun fans , Als artiest moet je een voorbeeld zijn voor je fans, dus betekent niet openlijk altijd maar dronken zijn en roken als een ketter.

Ezel! Er klopt geen woord van jouw uitspraken! Hazes was, is en zal voorlopig de grootste zijn. Hij heeft meer muziek gemaakt dan Borstato en heeft een breeder publiek dan Bauer! Ik weet niet exact hoeveel cd's hij heeft gemaakt maar dat zijn er zeker weten meer dan 30! Ook in de afgelopen 10 jaar heeft hij nieuwe cd's gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 22 september 2005 om 12:22:
ach alleen omdat ik wat kritiek lever op Andre Hazes, Ik vertel gewoon mijn mening hoe ik daar over denk tja dat jij daar niet tegen kan kan ook niks aan doen.

Je geef misschien ook je mening, maar je vermeld ook een hoop onzin en geen feiten! Check eerst je zogenaamde feiten eens voordat je post!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 22 september 2005 om 12:22:

vertelde je maar je mening ipv. het te laten lijken of het feiten zijn

Uitspraak van Loekie de Leeuw op donderdag 22 september 2005 om 12:28:
Je geef misschien ook je mening, maar je vermeld ook een hoop onzin en geen feiten! Check eerst je zogenaamde feiten eens voordat je post!

indd

Waarschuw beheerder
vanavond de docu bloed,zweet en tranen op ned 2
niet vergeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 22 september 2005 om 12:03:
daarom is hij absoluut niet de grote artiest ooit dat is Marco B.

:x

Komt omdat jij van de tmf-generatie bent

Uitspraak van Loekie de Leeuw op donderdag 22 september 2005 om 12:26:
Hij heeft meer muziek gemaakt dan Borstato

Das nog zwak uitgedrukt, ik geloof dat MarcoB 5 cd's heeft uitgebracht in zijn glanzende carriere :d

Dan daarbij heeft marco nog geeneen liedje zelf geschreven, die zijn allemaal van John Ewbank. Vandaar dat ze ook allemaal zo ongeloofwaardig klinken als hij ze zingt.
Liedjes inzingen kan me neefje ook.

Hazes schreef (bijna) alles zelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jeeey nog een nachtje slapen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 16:25:
Komt omdat jij van de tmf-generatie bent

haha ik TMF generatie, Ik haat TMF, kijk helemaal nooit naar, Net zoals ik nooit luister naar Radio 538 omdat die alleen maar muziek uitzenden dat commercieel is.

Waarom wordt er geen nederstalige muziek uitgezonden op die zenders terwijl wel heel veel mensen dat mooi vinden of trance muziek, geen commerciele trance maar echte trance? Kortom ik ben absoluut niet van de TMF generatie

Waarschuw beheerder
*hik* eewn bweeeeetjuhhhhhhhhh *hik* vwerlieeeeewdddddd awach ik *hik* ben een bweeeeetje vwerlieeeeeewdddd *hik*

de liedjes zijn wel goed.
maar wát een niveau van die vent zeg
en nog triester, zijn fans die erop kicken dat ie dronken op t podium staat. Daar heeft hij zn dood aan te danken.. dus was dat zuipen van m wel zo tof?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:56:
Het was gewoon altijd een avondje met ze allen "lekker hazes zingen brullen en lallen"

jullie zingen, hij lallen.
Blij dat je niet zo veeleisend ben zeg, anders was t nog zonde van je geld geweest..
Waarschuw beheerder
dre was juist geliefd omdat ie ze eigen wwas en is
en die nummers die hij maakte die hoor je over 100 jaar nog
en dat maakt hem juist zo een geweldige artiest
iedereen heb wel wat met zijn nummers iedereen herkent er wel iets uit
en zijn levenstijl was niet goed maar dre heb wel geleefd!!!!!]
en wat die rachel roggel hoer betreft dat is niet meer dan een zielig hoopie mens dat ze moeten afschieten
een lijkenpikker is het

:respect: andre :respect:

Waarschuw beheerder
ik heb iets anders te doen morgen anders zou ik er wel heengegaan zijn :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
André, Still r.i.p. ouwe, 23-09-2004 * 23-09-2005 :(

Hazes-dag vandaag. Nummertjes grijs draaien. Proost :bier:

Waarschuw beheerder
vandaag is het zo ver ..
voor vele van ons een moeilijke dag ook voor mij best wel..

1 jaar geleden is onze dierbare dre overleden..
zijn afscheids concert in de arena met de kist en de vele artiesten doen me het kippevel op me lijf zette ..al ze liedjes schreeuwt iedereen nog steeds mee...
vandaag is het dan zo ver.
zijn as ,standbeeld, en boek worden bekend gemaakt
zijn as word met een vuurpijl de noordzee ingeschoten via een kanon dat was dre's grootste wens...
het standbeeld dat (uiteraard) in amsterdam word geplaatst gaan we ook zien volgens mij is dat heel mooi geworden .
en dan het boek ... die is volgens mij ook echt mooi geworden .. met leuke en emotionele dingen er in ..

ik zeg nu tegen iedereen vannaaf maken we der 1 groot feest van met togh un paar traantjes tussendoor
en ik , ik drink ter 1 op je kerel :bier: b)
liefs rianne (k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 23 september 2005 om 08:13:
ik zeg nu tegen iedereen vannaaf maken we der 1 groot feest van met togh un paar traantjes tussendoor
en ik , ik drink ter 1 op je kerel

Zo ziet het Dré het idd ook graag :bier:

Helaas moet ik nog wachten tot vanmiddag 5 uur eer ik aan het bier kan :/ Maar vanaaf wordt ook mooi met zijn herdenkingsconcert :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ga zeker kijken!! :bier:

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe laat dat gebeuren in de Hoek begint ???

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha respect voor zijn man, Lachwekkend, sinds waneer moeten we respect hebben voor dronkaards? Een man die door zijn gedrag 2 kinderen achterlaat? Een man die iemand in een vliegtuig mishandeld? Een man die constant in scheiding ligt met elke vrouw? dat is gewoon een heel triest iemand en dat mag best gezegd worden ook al is hij al 1 jaar dood met zo'n iemand heb ik geen medelijden.

Als je ook maar een klein greintje fatsoen in je flikker hebt, dan prik je door bepaalde dingen heen, en zie je dat Hazes een begrip is voor vele mensen. Als je voor iemand als André Hazes geen respect kunt opbrengen, dan ben je het licht in de ogen niet waard :no: Ook al heeft hij een aantal misstapjes begaan, deze man is een volksheld voor vele mensen.

Ik ga vanavond ook absoluut kijken.

André R.I.P.
:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is allemaal toch belachelijk veel aandacht voor een vent die om 9.00 's ochtends al apatisch bier liep te drinken (check die docu over hem) en verder niets deed dan af en toe op treden. Hij heb best een paar goede nummers, maar gaan elke dag mensen wel dood die het 10 keer meer verdienen. maar ja, die kent niet iedereen. en dat wijf van hem; echt zonder enige schaamte als een dolle geld cashen over de rug van andre. allemaal bullshit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WauZR op vrijdag 23 september 2005 om 09:29:
Weet iemand hoe laat dat gebeuren in de Hoek begint ???

22.10 exact gaat de as 'de lucht' in....

Waarschuw beheerder
Kan er na die gebeurtenis met die vuurpijl een slotje op deze topic?

Beetje een alcoholist eren.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
hou je snater juh, je weet niet eens watskeburt (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op vrijdag 23 september 2005 om 10:07:
hou je snater juh, je weet niet eens watskeburt

En of jongen, watskeburt met Andre. Alleen respect voor zijn kinderen, meer niet.
Hazes en dat gekke wijf van hem sporen niet. (n)

Kunnen ze haar ook niet vastbinden aan die vuurpijl?
Waarschuw beheerder
donateur
opzouten uit dit topic. geen greintje respect in je donder jij. hup hup

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 10:11:
Alleen respect voor zijn kinderen,

Beter Le-zen, ik heb wel degelijk respect. Maar niet voor zulke mensen.

Hij zuipt en zij is een geldwolf. :yes:
Waarschuw beheerder
Vanmiddag vanaf 12.10 op NED2, de Hazes Top 100 !!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 09:31:
Ik ga vanavond ook absoluut kijken.

we hebben pech jongen... vanavond moet NEC voetballen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 23 september 2005 om 10:44:
we hebben pech jongen... vanavond moet NEC voetballen....

Och verrek ja :)
Waarschuw beheerder
ik ga wel kijken vanavond
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De 58-jarige Annie Dijkstra, de eerste vrouw van André Hazes, heeft gisteren ook een tweede kort geding verloren om de publicatie van het boek van Rachel Hazes te voorkomen. Volgens de rechter is er geen reden om tot een publicatieverbod over te gaan. Dat komt overeen met een uitspraak van vorige week.

Dijkstra, al sinds tijden getrouwd met André's broer Joop, is boos over passages in het boek over haar. Zo staat er in dat zij André al met Joop bedroog toen ze nog getrouwd was met de volkszanger. Ook zou ze gokverslaafd zijn geweest ten tijde van het huwelijk. Dijkstra ontkent de aantijgingen.

Rachel Hazes heeft vanochtend het eerste exemplaar van het onthullende boek aangeboden aan burgemeester Job Cohen van Amsterdam. Dat deed ze na de onthulling door Johnny Kraaykamp sr. van het standbeeld van André Hazes op de Albert Cuypmarkt in de Amsterdamse Pijp.

Gisteren zond de TROS een documentaire uit over het leven van Hazes. Daarin gaf Rachel Hazes nog openheid over het tijdstip wanneer ze voor het eerst genegenheid voor de volkszanger voelde. Dat was niet op haar 12e, zoals eerder deze maand een oude kennis van André stelde, maar op haar 15e. Toen was ze oppas bij André en zijn toenmalige vrouw Ellen voor hun zoon Melvin. Volgens haar was het leeftijdsverschil toen echter veel te groot. Pas toen ze op haar 19e André weer ontmoette sprong de vonk echt over, zo zei ze.
Waarschuw beheerder
donateur
ja klopt ken het verhaal, joh dat mens moet niet zeiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2005 om 11:04:
Dat was niet op haar 12e, zoals eerder deze maand een oude kennis van André stelde, maar op haar 15e

Goh dat is veel verschil :S

Waarschuw beheerder
Hazes is simple the best. Vanavond 20.00uur afscheidsconcert op ned2 te volgen.
Waarschuw beheerder
Andre 1 jaar dood nu khoop dat dit gelijk de laatste herdenking is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eigenlijk best kut dat ik niet ken gaan kijken :x :/

had er ook wel bij willen zijn :) ..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sommige mensen waar die hebben eg geen respect
maja ik zeg mah zo ...
als je niet met hem bent opgegroeit (de muziek etc)
dan kan je ook niet weten wat het is om va ze muziek te houden!!!!

ik heb wel :respect: voor die man maar ieder ze eigen mening..!!

Waarschuw beheerder
1 jaar later
je bent nr. 1 voor mij,en je blijft nr.1 voor mij!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 23 september 2005 om 11:22:
Andre 1 jaar dood nu khoop dat dit gelijk de laatste herdenking islaatste aanpassing 23 september 2005 11:22

Precies....

:bier: x100 voor Andre... :nocheer:

*wel respect voor de mensen die Hasses als God zien, ieder zijn eigen mening.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
top andre nu op ned twee :cheer:

Waarschuw beheerder
gaan jullie ook per maand een biertje op hem drinken? per week misschien?

Waarschuw beheerder
ik zit al met kippevel rianne
al 3 kwartier en ,t duurt nog tot half 5
lekker genieten

:kwijl::kwijl:

toet toet
ik drink elk weekend een bier bij z,n muziek :respect:

waarom journaal en sport er tussen door?
jammer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu nederland 2 aan het luisteren/kijken
Baal echt vanavond heb ik slaapdienst op me stage, zal dus wel niks kunnen kijken enzo :(
Hoewel er woont wel een jongen die gek van Hazes is :D
Waarschuw beheerder
Ik heb net ook een klein tv'tje bij de computer gezet om heel de middag naar H6 te luisteren. Was ook in de arena toendertijd en zijn muziek blijft gewoon geweldig.

Waarschuw beheerder
donateur
concert in ahoy :vaag: ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 12:53:

Per dag???

Waarschuw beheerder
weten jullie wanneer bij mij de tranen over m,n wangen lopen?
bij ,t nummer van danny de munk en marianne weber
Adieu Andre

ach,ik ben nu eenmaal een gevoelig mens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
we gaan weer verder :cheer:
en alles lekker op de band opnemen.
zal heeeeel vaak kijken.

(k)
Waarschuw beheerder
Vanavond ook opnemen, heb van de week voor mijn verjaardag zijn nieuwste cd gekregen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 10:11:
Kunnen ze haar ook niet vastbinden aan die vuurpijl?

en daar sluit ik mij bij aan ;)

Uitspraak van actief op vrijdag 23 september 2005 om 11:30:
als je niet met hem bent opgegroeit (de muziek etc)
dan kan je ook niet weten wat het is om va ze muziek te houden!!!!

vind zijn muziek ook wel mooi, maar punt blijft dat 'tie kerel zich helemaal scheel zoop en (zoals je nogmaals in die docu zag) rachel die kinderen zag aankleden en ontbijt geven terwijl hij apatisch naar de tv zat te kijken met bier. en om daar nu weer een jaar later mee doodgegooid te worden. nogmaals; allemaal zwaar overdreven. maar he; ieder ze eigen mening ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 13:24:
en daar sluit ik mij bij aan

eindelijk iemand die er net zo over denkt :)

Waarschuw beheerder
nog gefeliciteerd Wojgek(k)
welke cd heb je gekregen?
Waarschuw beheerder
hehe idd :p
wat een op geld beluste snol...
"alles voor Andre" yeah right... ze bedoeld vast alles voor het geld...
:@

Waarschuw beheerder
Andre was volges mij gewoon een obsessie voor haar ofzo.... ook een boek uitbrengen , laat die man toch rusten , moet zij nou verhalen uitbrengen over 'misbruik'enz :s

Waarschuw beheerder
inderdaad laat die man toch rusten.

Nu willen ze hem ook nog de lucht inschieten :/ ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met,Bloed,Zweet,en TRANEN.:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 13:26:
nog gefeliciteerd Wojgek
welke cd heb je gekregen?

Dank je aggie.

Cd heet: andre hazes, het complete jaaroverzicht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 13:36:
Met,Bloed,Zweet,en TRANEN.

Hou je paraplu maar bij de hand ja...
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
heb net het boek en de nieuwe dvd bloed zweet en tranen besteld en de nieuwe cd + beeldje

(f)HAZES(f)

[img width=325 height=433 cacheid=00038dde00089bdc35be19971a00fb1f2e]http://i19.photobucket.com/albums/b189/Jemoetwat/hazes.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 13:32:
Andre was volges mij gewoon een obsessie voor haar

Niet alleen voor haar, der lopen meer van die overdreven figuren rond. Hij was gewoon een zanger en een alcoholist, sjezus. Opgeblazen gedoe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:08:
Niet alleen voor haar, der lopen meer van die overdreven figuren rond. Hij was gewoon een zanger en een alcoholist, sjezus. Opgeblazen gedoe.

Meer medestanders...eindelijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 12:55:
ik zit al met kippevel rianne
al 3 kwartier en ,t duurt nog tot half 5
lekker genieten

toet toet
ik drink elk weekend een bier bij z,n muziek

waarom journaal en sport er tussen door?
jamme

ik oowk meis.. ben net terug van rijlesse en nu blijf k zitte tot ut eind:D:D

POEI POEI!!!!::cheer:
Waarschuw beheerder
ik heb het ook aanstaan..... en idd... echt kippevel de heletijd.... :woop:

Waarschuw beheerder
H666

Waarschuw beheerder
Ik zit ook braaf te luisteren :)

ben blij dat ik 2 jaar terug nog naar een concert van hem in de ahoy geweest ben :) stukje muziekgeschiedenis van nederland :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 13:08:

neej joh gek!! ben jij mal
da doen we per minuut:d hahahaha
stomme vraag en domme operking :yes:

Waarschuw beheerder
vanaaf ook rianne?
biertje erbij en genieten?

donker om je heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:20:
Ik zit ook braaf

zat jij maar braaf bij mij op de bank :kwijl:

Waarschuw beheerder
cker genieten meid!!!! geen bier un wijntie!!! die drink k op hem :D:D:D

mooi liedje he ppf

Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAA MENSEN!!!!

amore amore amore oooh :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 september 2005 om 14:25:
amore amore amore oooh laatste aanpassing 23 september 2005 14:25

Ik ben nu ook aan het kijken, van het begin af aan al. Super muziek, lekker om het weekend mee te beginnen. Ik kan ze bijna ook allemaal meezingen, maar dat doet de buurman al,haha.

Waarschuw beheerder
ik ben dr vanavond ook bij in ahoy moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van verwacht maar zullen zien :yes:

Waarschuw beheerder

leef nu maar je eigen leven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wojgek op vrijdag 23 september 2005 om 14:26:
Ik ben nu ook aan het kijken, van het begin af aan al. Super muziek, lekker om het weekend mee te beginnen. Ik kan ze bijna ook allemaal meezingen, maar dat doet de buurman al,haha.

hahaha leuke buurman dan ...:P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:27:
ik ben dr vanavond ook bij in ahoy moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van verwacht maar zullen zien

je ben nie goed.... :| kenne we nie ruile ofsow gek!!! dan zit k der liever as jij !!! as je der togh nie veel van verw8t

Waarschuw beheerder
blijf bij mij

:respect::respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurluk meid hoe meer ziel hoe meer vreugd:d

konde we der maar heen he..
k had bijna kaarten geboekt maar kon nie net te weinig geld :'(

Waarschuw beheerder
ik ga mee :cheer:

gelukkig is er tv!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha
k ben ff boven kijken spreek jullie strakkies wel weer
dikke kussss (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 september 2005 om 14:28:
hahaha leuke buurman dan ...

Ja volksbuurtje he maar mijn broertje is nu bij de buurman aan het kijken. Ik heb boven de tv hard aan en hij beneden in de huiskamer. Nu zijn we een Hazes-buurt (y),ghehe

Waarschuw beheerder
liefde,leven ,geven

ik neem en biertje op ,m

:respect::respect:

Waarschuw beheerder
nee ik verwacht er nie veel van nee beetje te commercieel allemaal geworden denk ik, zal niet 1 en al fan zijn wat daar binnen zit want tegenwoordig lijkt ineens iedereen fan van andre heb ik het idee, eerst werd ie door sommige echt uitgekotst en nu lalt iedereen zijn liedjes mee want nu kan dat ineens allemaal wel !
vin het maar bull en eerlijk gezegd weet ik ook nie echt wat ik van die rachel moet vinden heb er zo mijn twijfels bij...
maar wil verder nie zeggen dat ik er geen zin in heb ben alleen benieuwd wie er allemaal komen om te zingen, de liedjes klinken toch niet hetzelfde als ze door een ander gezongen worden.... daarom verwacht ik er maar niet teveel van.

Waarschuw beheerder
alleen Hazes kan z,n eigen liedjes zingen,niemand anders!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:34:
ik neem en biertje op ,m

ik wil ook een biertje !!

maar ik mag nog niet :/

Waarschuw beheerder
ik neem er wel 1 voor jou hoor
proost!
Waarschuw beheerder
donateur
ja doe dat dan maar. ik weet het anders ook niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Wij houden van oranje om zijn daden en zijn doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
neem dr ook maar 1 voor mij, ik vindt het allemaal een beetje over-the-top

ik woon in 'de hoek' maar ben niet van plan te gaan kijken, tis niet dat het een hele vuurwerkshow is ofzo...

Waarschuw beheerder
Ben blij dat ie dood is....als je m zo ziet op tv. Alle gekken cq alcoholisten verzamelt ie toch wel mooi weer bij mekaar. :nocheer:

Foute boel :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:51:
Ben blij dat ie dood is....

:/
Waarschuw beheerder
ik drink sosieso n biertje op dre vandaag :bier:

Waarschuw beheerder
ben noch gek,noch alcoholist!!!

ik vindt z,n muziek gewoon grote klasse,m,n leven lang al

ieder z,n eigen smaak he?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat ie dood is....als je m zo ziet op tv. Alle gekken cq alcoholisten verzamelt ie toch wel mooi weer bij mekaar. :nocheer:

Foute boel :S

:no: wat een bullshit weer...

zijn muziek is niet mijn 'ding' maar andre als persoon was een aardige vent, alcoholist of niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat ie dood is....als je m zo ziet op tv. Alle gekken cq alcoholisten verzamelt ie toch wel mooi weer bij mekaar.

Foute boel

Slaat natuurlijk nergens op die opmerking!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:54:
ieder z,n eigen smaak he?

Dat wel...

Maar een alcoholist eren?
Net als Herman Brood?

Boring, Hasses en Brood Zijn Dood :xtc: :lijn: :bier: :nocheer:

Achterlijk, dan moet je elke junk die een kunstje kan eren.
Waarschuw beheerder
Ben blij dat ie dood is....als je m zo ziet op tv. Alle gekken cq alcoholisten verzamelt ie toch wel mooi weer bij mekaar.

Foute boel laatste

Ga lekker technoën,technotobbert.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:57:
Achterlijk, dan moet je elke junk die een kunstje kan eren.

Je eert ook niet de alcoholist, maar de persoon, de volkszanger

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:57:
Maar een alcoholist eren?
Net als Herman Brood?

Erg kortzichtig! :jaja:

Dus nu kun je in feiten geen enkele artiest eren! :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op vrijdag 23 september 2005 om 14:57:
oh ja, je had er ook echt last van he?

Ja, Ned 2 is bezet door dikke dove zuiplap. Ja sorry hoor, wat een volksheld. Mooi voorbeeld. (N)

Enigste waar hij goed voor is geweest, is jaaromzet van Heineken.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:59:
Dus nu kun je in feiten geen einekele artiest eren!

Klopt

Waarschuw beheerder
mensen die blij zijn om een ander z,n dood????
bestaan die???

Waarschuw beheerder
Nogmaals!
Uitspraak van [-Stef-] op vrijdag 23 september 2005 om 14:58:
Achterlijk, dan moet je elke junk die een kunstje kan eren

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je waar ik me zo aan erger.

Voordat Andre dood was, was hij niet zoveel in de media, Alleen als de relatie weer over was tussen Andre en die Rochel.
Maar nu een jaar later, wordt andre helemaal in de hemel geprezen, andre dit andre dat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 13:24:
vind zijn muziek ook wel mooi, maar punt blijft dat 'tie kerel zich helemaal scheel zoop

het was gewoon een legendarische artiest, en een jongen van t volk, boeien dat ie veel dronk. Elvis was ook een junk, die wordt ook nog steeds herdacht...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:02:
Ja, Ned 2 is bezet door dikke dove zuiplap.

dat bedoel ik niet, heb t erover toen die nog leefde...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Ned 2 is bezet door dikke dove zuiplap. Ja sorry hoor, wat een volksheld. Mooi voorbeeld.

Enigste waar hij goed voor is geweest, is jaaromzet van Heineken.

Kruip maar ff terug onder de steen waar je net vandaan komt!

Voordat Andre dood was, was hij niet zoveel in de media, Alleen als de relatie weer over was tussen Andre en die Rochel.
Maar nu een jaar later, wordt andre helemaal in de hemel geprezen, andre dit andre dat...

Is met Elvis ook het geval ;)

Niet dat ik Hazes vergelijk met Elvis hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij hoefde van mij niet in de media hoor.
z,n cd,s en concerten waren genoeg voor me.
Waarschuw beheerder
kijk anders op markplaats rianne kan je 6 kaartjes voor 60 euro kopen wel op halen in amersfoort

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 23 september 2005 om 15:03:
het was gewoon een legendarische artiest, en een jongen van t volk, boeien dat ie veel dronk. Elvis was ook een junk, die wordt ook nog steeds herdacht...

Ja daar ben ik ook tegen (Elvis), beter lezen. ;)

Een jongen van het volk, alsof iedereen aan de drank was/is. Hier op Pf misschien ja. Maar niet in het echte wereldje. Wakker worden mensen.

Knal die vuurpijl maar de lucht in, en veeg het weer op met een bezem. Zodat je het elk jaar weer kunt herhalen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op vrijdag 23 september 2005 om 15:04:
dat bedoel ik niet, heb t erover toen die nog leefde...

Toen was de aandacht nog niet zo groot. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hazes lijkt echt ommin veel op me pa, of mijn pa op hem ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2005 om 15:09:
hazes lijkt echt ommin veel op me pa, of mijn pa op hem

En jij op Sugar Lee Hooper. :x

Ik ga weer mensen..

Ajuus..

Verspil je tijd maar aan die kansloze junk van een Andre Hasses. :bier: :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik begrijp niet dat mensen hier op het forum hem veroordelen en afzeiken omdat ie zoveel dronk. Maakt dat een persoon soms minder waard?

Ik begrijp ook niet dat mensen hier op het forum hem omlaag praten en dat hij misschien wel helemaal niet zon goeie artiest was.
Mensen word nou wakker, kijk om je heen, heel nederland praat nergens anders over, elk nieuwsitem besteed alweer weken aandacht, een standbeeld, de hele dag op tv, vorig jaar geloof zon 50 DUIZEND mensen op zijn afscheid, en ga zo nog maar ff door.
Geen enkele artiest in nederland, en vér daarbuiten zal zoiets bereiken in zijn leven.

Kruip nu maar weer gouw jullie holletjes in, want op mensen zoals jullie zitten we op dit forum niet te wachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:06:
Ja daar ben ik ook tegen (Elvis), beter lezen.

Een jongen van het volk, alsof iedereen aan de drank was/is. Hier op Pf misschien ja. Maar niet in het echte wereldje. Wakker worden mensen.

Knal die vuurpijl maar de lucht in, en veeg het weer op met een bezem. Zodat je het elk jaar weer kunt herhalen

En jij bent de persoon die in dit topic https://partyflock.nl/topic/812630
zo tegen de mensen is die Mohammed B. b.v de doodstraf wensen...En hier in dit topic zeg je over iemand die alcoholist was,dat je blij bent dat die dood is...

Beetje vaag he!! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:13:
En jij bent de persoon die in dit topic https://partyflock.nl/topic/812630
zo tegen de mensen is die Mohammed B. b.v de doodstraf wensen...En hier in dit topic zeg je over iemand die alcoholist was,dat je blij bent dat die dood is...

Beetje vaag he!!

Andre heeft zichzelf doodgemaakt, daar valt weinig aan te doen. Als hij nog in leven was geweest, was het anders. Maar hij leeft niet meer. :)

Nu jij weer. :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:05:
Niet dat ik Hazes vergelijk met Elvis hoor!

Nee we moeten het ook niet overdrijven met die Elvis...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:15:
Andre heeft zichzelf doodgemaakt, daar valt weinig aan te doen. Als hij nog in leven was geweest, was het anders. Maar hij leeft niet meer.

Nu jij weer.

Oh dus volgens jou is het niet erg als iemand zichzelf dood maakt?

Ohja en die andere persoon heeft iemand onnodig afgeslacht!

:) (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:10:
Ik ga weer mensen..

ga jij maar, ga oh ga
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de glimlach van een kind... doet je beseffen dat je leeft...
*zucht*
heerlijk al die Hazes nummers...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:20:
Oh dus volgens jou is het niet erg als iemand zichzelf dood maakt?

Ohja en die andere persoon heeft iemand onnodig afgeslacht!

Wat een vergelijking zeg. :x
Een moordenaar moet gestraft worden, en een zelfmoordenaar heeft zichzelf al gestraft en in dit geval zijn fans.
Maar mij gelukkiger gemaakt. :x
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op vrijdag 23 september 2005 om 15:21:
ga jij maar, ga oh galaatste aanpassing 23 september 2005 15:21

ga zo trainen...moest dit ff kwijt...;)

Waarschuw beheerder
Wat een sexie discussie :vaag:

Waarschuw beheerder
Andre is ook niet errug sexie.... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:24:
Wat een vergelijking zeg.
Een moordenaar moet gestraft worden, en een zelfmoordenaar heeft zichzelf al gestraft en in dit geval zijn fans.
Maar mij gelukkiger gemaakt.

Nee hoe jij doet redeneren,is echt te lachwekkend!

En ohja kerel ik ben was geen fan! :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:24:
ga zo trainen...moest dit ff kwijt...

Ga maar snel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:28:
Nee hoe jij doet redeneren,is echt te lachwekkend!

En ohja kerel ik ben was geen fan!

Vertel wat er mis mee is dan. ;)
En geen fan? Wat lul je dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:28:
Ga maar snel!

Alle tijd jongen. ;)
Waarschuw beheerder
je ging toch trainen? ga dan!! :p

Mooi nummer nu :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op vrijdag 23 september 2005 om 15:32:
je ging toch trainen? ga dan!!

Haha,,,zo mensen...dan zijn jullie van me af...

Maar ik kom wel weer terug hier :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:30:
Vertel wat er mis mee is dan.
En geen fan? Wat lul je dan?

Het heeft er nix mee te maken of je wel/geen fan van hem bent!

Als je toch van iedereen waar je geen fan van bent,blij zou moeten zijn dat die dood is heb je toch een zwaar leven!

Heb dan toch wel met je te doen! (f)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:30:
Alle tijd jongen.

He wat jammer nou! :)
Waarschuw beheerder
Hazes had / heeft gewoon super mooie nummers...
verder over de persoon Hazes heeft ieder zo zijn eigen mening... de 1 vond hem geweldig de ander vond het een verschrikkelijke alcolist...
ieder zijn eigen mening he!

maar die rachel bah wat een kutwijf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:36:
Het heeft er nix mee te maken of je wel/geen fan van hem bent!

Als je toch van iedereen waar je geen fan van bent,blij zou moeten zijn dat die dood is heb je toch een zwaar leven!

Heb dan toch wel met je te doen!

Nee, als je zo je leven verneukt, dan ben je een loser. In het geval van Hasses, een DIKKE LOSER. :yes:
Hij laat wel 2 kids achter, zijn domme vrouw daarbuiten gelaten.
Nou klasse hoor!
Neem dan geen kinderen. :no:

Wat heeft ie bereikt daarmee dan?
Ze kinderen vaderloos, kinderen opgescheept met een dwaze moeder, nog meer mensen aan de zuip, en luchtvervuiling ivm die vuurpijl. ;):nocheer:
Waarschuw beheerder
4 kinderen hoor...
2 oudere kids uit zijn 2 eerdere huwelijken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op vrijdag 23 september 2005 om 15:45:
4 kinderen hoor...
2 oudere kids uit zijn 2 eerdere huwelijken...

Nog erger dus....

:/ :/ :/ :/

Waarschuw beheerder
is er nog respect voor de zanger??
of veroordeel je de persoon?
ken je ,m persoonlijk dan,dat je over ,m kunt oordelen,technominimalist?

ik heb een groot respect voor wat hij met z,n liedjes bereikt heeft.
hij heeft mij er in ieder geval enorm mee geholpen!

Waarschuw beheerder
idd :jaja:
hoor alleen maar goeie nummers...

hoop zo "Bedankt mijn vriend" te horen...
dat nummer is gedraaid op de begravenis van een vriend van me... verschrikkelijk mooi nummer.
Waarschuw beheerder
ja dat is zeker een mooi nummer hij is ook bij een vriend van mij zijn begravenis gedraaid nog elke keer tranen in me ogen als ik daar aan terug denk zo een kippevel nummer is dat echt niet normaal

Waarschuw beheerder
Ja heb ik ook...

Net als bij Kleine jongen en Geef mij nu je angst...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
noem me 1 goeie zanger/es waar ze zoveel mooie liedjes van hebben,dat ze er een top 100 van kunnen maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:52:
is er nog respect voor de zanger??
of veroordeel je de persoon?
ken je ,m persoonlijk dan,dat je over ,m kunt oordelen,technominimalist?

ik heb een groot respect voor wat hij met z,n liedjes bereikt heeft.
hij heeft mij er in ieder geval enorm mee geholpen!

Respect verdien je dmv goede acties waarmee de samenleving gebaat is.
Welke mongool verkiest drank boven zijn gezin?
Inderdaad Andre Hasses.

Als hij jou geholpen heeft, prima. Maar ik vind al die aandacht nogal overtrokken.
Ik ken hem niet persoonlijk, dat hoeft ook niet, aangezien er alles al bekend is over hem.

Dus, die vuurpijl de lucht in knallen. En op naar de volgende herdenking. :/

Bah..kots..
Waarschuw beheerder
ja maar alle nummers die hij geschreven hebben is gewoon waarheid zoveel respect voor die man echt niet normaal!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:56:
noem me 1 goeie zanger/es waar ze zoveel mooie liedjes van hebben,dat ze er een top 100 van kunnen maken.

Lekker belangerijk. :no:
Waarschuw beheerder
ben het er wel mee eens dat al die media-aandacht (mede door raggel) te overdreven is...
hoeft van mij ook allemaal niet...
vind het een geweldige zanger met verschrikkelijke mooie liedjes... en daarvoor respect!

Waarschuw beheerder
met z,n liedjes heeft hij menig iemand geholpen niet alleen mij,dat weet ik wel zeker.
en als jij ,m af wilt zeiken,waarom open je geen ander topic dan??
toon hier in ieder geval je respect voor de fans!!!!1

Waarschuw beheerder
EN nu ga ik echt stelletje gekken.
Een alcoholist adoreren die zijn kinderen in de steek laat. :S

Ben benieuwd welke junk de volgende keer wordt geeerd. :/

Hypocriet volk hier.

Denk eens aan die kinderen man. :no: :nocheer:

Mijn mening staat vast, weer een loser minder die zichzelf niet aankon.

Kut Hazes.

Ik ga nu trainen ja. :[

Waarschuw beheerder
waarom hypocriet?
omdat we ,t niet met je eens zijn?
beetje triest he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 16:05:
waarom hypocriet?
omdat we ,t niet met je eens zijn?
beetje triest he?

Zoek de betekenis eens op zou ik zeggen. ;)
Als iemand zijn gezin in de steek laat dan staat iedereen vooraan om zijn kritiek te uiten, wanneer het een alcoholist betreft. En terecht hoor.
Maar nu is het die dikke zuiplap, en dan hebben jullie er respect voor.
Dat is hypocriet ja.

Triest dat zijn mensen die Hazes niet veroordelen op zijn gedrag en nalatigheid. ;)

En nu ga ik echt, ik kom nog te laat zo... :@ :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kleine jongen
Waarschuw beheerder
Geef mij nu je angst...

allemaal super mooie nummers achter elkaar :D

Waarschuw beheerder
EN DAN NU OP 1!!!!

Waarschuw beheerder
zij geloooooooooooooooooft in mij!!!!! DAAR GA JE PIK :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker belangerijk.

ja dit is WEL belangrijk ja, keiharde feiten!

go aggie go (y)

Waarschuw beheerder
Hazes voor altijd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:41:
Nee, als je zo je leven verneukt, dan ben je een loser.

Haha wat weet jij nou van loser zijn? oh daar ben je natuurlijk expert in, jij heb het uitgevonden!

En op naar de volgende herdenking.

Bah..kots..

Tja, dat noem ik gewoon jaloezie. Hoe anders zal dat zijn als jij van deze wereld af bent. Zullen maar weinig mensen zijn die je herdenken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Net zelf even verzonnen:

- De 1 zijn dood is Rachel dr brood :yes:

- Als er iemand sterft, is Rachel die het geld erft. :yes:

En dan nu:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 17:58:
Haha wat weet jij nou van loser zijn? oh daar ben je natuurlijk expert in, jij heb het uitgevonden!

:vaag:
Heb ik dat uitgevonden. Ben benieuwd waar jij je feitenkennis vandaan heb gehaald. ;)
Misschien, in navolging van Hasses, een delerium opgelopen?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 17:58:
Tja, dat noem ik gewoon jaloezie. Hoe anders zal dat zijn als jij van deze wereld af bent. Zullen maar weinig mensen zijn die je herdenken

Jaloezie? :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap best dat mensen hem goed vinden... (als muzikant) En dat mensen dr troost in vinden (Y)

Maar als persoon is het toch een drol van een gozer!!

Lekker de hele dag zuipen...:no:

Kan geen respect voor de persoon Hazes opbrengen...:no:

Respect verdien je dmv goede acties waarmee de samenleving gebaat is.
Welke mongool verkiest drank boven zijn gezin?
Inderdaad Andre Hasses.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oké, 't is nu wel een keer duidelijk wat je van André Hazes vind/vond!

Zelf niet een enorme fan van um ofzo, maar sommige nummers zijn heel mooi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 23 september 2005 om 19:03:
Ik snap best dat mensen hem goed vinden... (als muzikant) En dat mensen dr troost in vinden

Maar als persoon is het toch een drol van een gozer!!

Lekker de hele dag zuipen...

Kan geen respect voor de persoon Hazes opbrengen...

(y)

Waarschuw beheerder
Wat maakt het nog uit dat hij een zuiplap was, veel mesne hebben de behoefte om hem te herdenken en als je dat zo belachelijk vind dan kijk je niet!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hazes voor altijd ga zo zeker kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 16:02:
EN nu ga ik echt stelletje gekken.
Een alcoholist adoreren die zijn kinderen in de steek laat.

Ben benieuwd welke junk de volgende keer wordt geeerd.

Hypocriet volk hier.

Denk eens aan die kinderen man.

Mijn mening staat vast, weer een loser minder die zichzelf niet aankon.

Kut Hazes.

Ik ga nu trainen ja.

beetje jammer dat je het steeds over het persoon Hazes heb en niet over de zanger

want daar staat ie bekend om, wat hij in z`n prive leven deed, is mij een zorg, z`n muziek, daar ging en gaat het om

miljoenen mensen adoreren artiesten die in hun prive leven niet helemaal koosjer zijn, nou en het gaat namelijk om 1 ding

MUZIEK

ik heb me hele leven van de muziek van Andre gehouden, niet om wie die was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:09:
Wat maakt het nog uit dat hij een zuiplap was, veel mesne hebben de behoefte om hem te herdenken en als je dat zo belachelijk vind dan kijk je niet!!

Het is gewoon hypocriet. Zet die zonnebril maar af, dan zie je tenminste iets. ;)
Als je mn eerdere reply hebt gelezen over hypocrisie, dan begrijp je het misschien wel.
Zo niet, dan niet.
Neem er dan nog maar 1 :bier:
Valt toch niet op hierzo. :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
technominimalist je vind je eigen wel erg bijdehand he?????
pleur lekker op hier vandaan
en laat :respect: dre :respect: lekker rusten we weten nou wel dat je geen respect kan opbrengen voor de grootste zanger die nederland ooit gekend heeft
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:13:
want daar staat ie bekend om, wat hij in z`n prive leven deed, is mij een zorg, z`n muziek, daar ging en gaat het om

vind ik ook...ook al is het een drol van een kerel!!!

moeten ze ook vooral doen hoor!!
Neemt ni weg dat iedereen het over de persoon ook heeft...

Mischien zie ik ook nog wel een stukje...hij heeft best een paar goede nummers...het meeste is ni mijn stijl/smaak maare toch!!

(Y)

8)

tja de persoon Hazes zelf...ik snap niet dat mensen HEM als voorbeeld zien...En dan die vrouw van hem :no:
commerciele kuthoer!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op vrijdag 23 september 2005 om 19:17:
technominimalist je vind je eigen wel erg bijdehand he?????
pleur lekker op hier vandaan
en laat dre lekker rusten we weten nou wel dat je geen respect kan opbrengen voor de grootste zanger die nederland ooit gekend heeftlaatste aanpassing 23 september 2005 19:17

Ik ben niet bijhand. Ben gewoon realistisch. ;) Iets wat alcoholisten niet zijn. :bier: :vaag:

De grootste zanger die Nederland ooit gekend heeft? Dat heeft met smaak te maken.
Ik heb het over de mens Andre Hasses. Moge hij zeker ruste in vrede. Al gaat dat wat moeilijk met zo'n wijf. Dan bij je toch niet gerust dat het goedkomt met je kinderen. Beetje as laten tatoeeren in je lichaam? :vaag: Ziekelijk hoor.
Hoe kon die gast het dan ook in zijn bolle bierkop halen om ooit kinderen te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:23:
De grootste zanger die Nederland ooit gekend heeft? Dat heeft met smaak te maken.

dat is ieder zn mening idd (y)

Ik heb het over de mens Andre Hasses. Moge hij zeker ruste in vrede. Al gaat dat wat moeilijk met zo'n wijf. Dan bij je toch niet gerust dat het goedkomt met je kinderen. Beetje as laten tatoeeren in je lichaam? Ziekelijk hoor.

daar kan niemand omheen ;)

Waarschuw beheerder
Hij had eigenlijk moeten sterven voordat die kinderen uberhaupt gemaakt konden worden. Ik vind het serieus erg voor die kinderen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 23 september 2005 om 19:24:
daar kan niemand omheen

Dat is toch ziek?
Waarschuw beheerder
beter schieten ze die Rachel ook gelijk de lucht in.....

Wat een irritante graftak.....

Waarschuw beheerder
Al gaat dat wat moeilijk met zo'n wijf

een punt waar we het over eens zijn

Iets wat alcoholisten niet zijn

toch goed dat je dan 25 jaar aan de top van je genre staat

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:25:
Ik vind het serieus erg voor die kinderen!

hij heb er nog 2, Natahlie en Melvin, die hebben geen contact meer met gehad de laatste 10 jaar

dat heb er zeker mee te maken dat hij als persoon niet de liefste was

maar daar gaat het bij artiesten niet om lijkt me, daar gaat het om wat hij/zij goed kan

en Andre bewees dat hij de beste was, anders sta je niet 25 jaar aan de top

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 23 september 2005 om 19:43:

echt he, teringhoer

lekker met d`r 12e jaar als "oppas van melvin" Andre z`n pipi in je mondje nemen :S

rochel d`r zus speelt of speelde ook de hoer, net als d`r moeder vroeger

1 hoerezooi die mensen

maar buiten alle gezeik om

:cheer: :respect: Andre Hazes :respect: :cheer:

23-09-2004 * 23-09-2005

een jaar uit ons oog, maar nooit uit ons hart
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 23 september 2005 om 19:43:
beter schieten ze die Rachel ook gelijk de lucht in.....

:gaap:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Hoho.. tutut... ff dimmen. Laten we het wel gezellig houden he..

'Zo had André het vást niet gewild'

;)

Waarschuw beheerder
he kom op we gaan gezellig naar de kroeg!

goed idee, mensen, de ballen in ga naar de kroeg

lekker hazes meebleren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 14:04:
Uitspraak van ik stoned niet b) op dinsdag 20 september 2005 om 13:22:
en dan een boek geschreven

hoe ken Ragel nouw een boekie sghrijfen?
ken zei wel nederlends dan?

:D :D
Waarschuw beheerder
ik hou van Dre (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:58:
he kom op we gaan gezellig naar de kroeg!

goed idee, mensen, de ballen in ga naar de kroeg

hoor jij niet ergens anders te zitten aan de bar??? ;)

Waarschuw beheerder
Een glimlach van een kind...........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 20:12:
Een glimlach van een kind...........

ook een mooi nummer :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vroegah moest mijn baas nog weleens brood en andere dingen brengen op het huisjeskamp in Hoek van Holland....Toen zat Hazes om 10 uur 's ochtends al helemaal lam in de stoel....En dan vroeg ie altijd aan Jan van Gaalen, die dat huisje had: "Ik dacht dat Hazes van de drank af was..." Maar dan bleek ie daar ondergedoken te zitten voor alle roddelpers.....

Waarschuw beheerder
Hij zat ook wel eens een tijdje in Hilton Rotterdam of in Noordwijk op een hotelkamertje alleen maar te :bier:

Hij leefde net als zijn goeie vriendje Herman redelijk to the max

Als is het dan een *msterd*mmer mocht hem wel en altijd van die lallende kroegliedjes recht uit het leven :respect:

en uiteraard zijn legendarische BVO-tjes :D

Waarschuw beheerder
toch grappig hoe alcoholisten in het algemeen worden neergezet als schooiers en kanslozen en dat zijn drankprobleem geidealiseerd wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 23 september 2005 om 20:17:
vroegah moest mijn baas nog weleens brood en andere dingen brengen op het huisjeskamp in Hoek van Holland....Toen zat Hazes om 10 uur 's ochtends al helemaal lam in de stoel....En dan vroeg ie altijd aan Jan van Gaalen, die dat huisje had: "Ik dacht dat Hazes van de drank af was..." Maar dan bleek ie daar ondergedoken te zitten voor alle roddelpers.....

:S

Goh, leuk om lasterpraatjes te vertellen over
Een Held die overleden is :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 20:22:
dat zijn drankprobleem geidealiseerd wordt.

ge wat :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op vrijdag 23 september 2005 om 20:29:
Een Held die overleden is

Ik zou zeggen....koop het boek en lees het.....Hazes is nooit een lieverdje geweest hoor, hoe goed hij ook kon zingen.....
Waarschuw beheerder

idd ja:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 23 september 2005 om 20:31:
Ik zou zeggen....koop het boek en lees het.....Hazes is nooit een lieverdje geweest hoor, hoe goed hij ook kon zingen.....

:no:

een kennis van ons kende hem van vroeger...
die woonde vroeger bij hem om de hoek!! Vroeger schijnt het al een etterbakkie te zijn geweest...die alleen wat in de kroeg van zn pa rond hing en herrie aant schoppen was...

laat dat Held maar weg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 23 september 2005 om 20:31:

Ja dus??

wie ben jij om ons uit die waan te halen :[

Waarschuw beheerder
laat die man rusten!!
wat hij prive deed is onze zaak niet.
hij was zanger en zo respecteer ik ,m.
en wat z,n weduwe doet,nee,daar heb ik ook geen respect voor!
een beetje de vuile was buiten hangen na Andre,s dood.
daar heb ik geen greintje respect voor.

Andre:respect: voor wat je deed voor mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 23 september 2005 om 20:54:
laat dat Held maar weg...

bepaal ik ZELF wel :[

Waarschuw beheerder
Stop maar met rouwen mensen!

Andre Hasses is niet de pijp uit, hij staat daar gewoon in de Pijp hoor. :x ;)

(standbeeld)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 20:58:
laat die man rusten!!

Andre voor wat je deed voor mij

Waarom dan zo'n hele ceremonie?
Daar wordt ie toch 9 van de 10 keer neergezet als een lieve goede man. ;) :/

Waarschuw beheerder
ik rouw niet,ik geniet van alle nummers van ,m.

heb wel een traan weggepinkt,toen paul de leeuw in beeld kwam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Technominimalisist.
ik leg ,t nog 1 x uit.
ik heb enorme waardering voor z,n kwaliteiten als zanger!
wat hij als mens deed,gaat me niet aan.
hij IS voor mij heel bijzonder door z,n teksten.

Waarschuw beheerder
Is die vuurpijl al de lucht in?

Waarschuw beheerder
Enveloppenklikker :/
Beetje jammer.

De waarheid is hard. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
het zou vast al wel eens vermeld zijn, maar...

wanneer wordt die kerl nou afgeschoten?

Waarschuw beheerder
i,ve still got the bleus for you

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 21:12:
En dat waardeer ik ook hoor. Echt waar.
Maar vind je het echt niet een beetje overdreven? Mijn ouders zitten het nu ook te kijken, word er misselijk van. Niet van de muziek, maar wel van al die mensen die Andre Hasses aanbidden.

Dit stukje mag toch wel he. :yes:

Waarschuw beheerder
ga je eindelijk over z,n muziek hebben technominimalisist?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 21:23:
i,ve still got the bleus for you

mooi nr...

net als de blues brothers trouwens...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 21:23:
En dat waardeer ik ook hoor. Echt waar.
Maar vind je het echt niet een beetje overdreven? Mijn ouders zitten het nu ook te kijken, word er misselijk van. Niet van de muziek, maar wel van al die mensen die Andre Hasses aanbidden.

hier ook!! :no:

maar dan mn broer en zn vriendin!! :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 21:05:
wat hij als mens deed,gaat me niet aan.
hij IS voor mij heel bijzonder door z,n teksten.

precies :jaja:

en nu ga ik een biertje halen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 21:21:
Is die vuurpijl al de lucht in?

dat is na de sex met jou schat

niet met Andre :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op vrijdag 23 september 2005 om 21:38:
dat is na de sex met jou schat

:bloos:

ik wist niet dat ik ZO goed ben :D

zullen we dan maar ff?

kennen we straks nog ff naar de vuurpijl van Dre kijken ;)

Waarschuw beheerder
kleine jonguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :cheer:

lalalalalala lalalalala :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
adieu Andre
laat mij maar dromen

marianne weber en danny de munk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hopen dat rachel ook snel met een vuurpijl af wordt geschoten...wel levend graag!
Waarschuw beheerder
Vond het super! :cry: kippenvel!
Vooral xander weer en marianne weber!

Maar ik blijf erbij ... niemand zingt zijn nummers zo mooi als hij zelf!

H6 :respect:

Werkzaam bij Engage Events
Waarschuw beheerder
donateur
H6 :respect:
Was een waardig einde voor een held!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
de vuurpijlen gingen overigens zeer professioneel de lucht in....

Door middel van een fietspomp werden de pijlen gelanceerd....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 22:20:
Was een waardig einde voor een held!!!!!!!!!!!!!!!!

ja idd, maar nu moet het ook allemaal afgelopen zijn :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 20:58:
laat die man rusten!!

Andre voor wat je deed voor mij

Je haalt me de woorden uit mijn mond!
Scheelt mij weer typen ;P
Waarschuw beheerder
andre bedankt :respect:
kzal je missen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 23 september 2005 om 21:27:
hier ook!!

maar dan mn broer en zn vriendin!!

Vermoeiend is dat he. :x

Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 23 september 2005 om 22:23:
Door middel van een fietspomp werden de pijlen gelanceerd....

Zo en nu weer tot de orde van de dag.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op vrijdag 23 september 2005 om 22:26:
ja idd, maar nu moet het ook allemaal afgelopen zijn

klopt nu is het netjes afgesloten!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 22:36:
klopt nu is het netjes afgesloten!!!!

is het ckr..
en nu blijft ie bij ons..
ieder voor zich..en niet meer dmv de media!!
andre rust zacht!!
nu krijg je je rust echt!!
Waarschuw beheerder
Adieu Andre jij was de grootste :respect:

ANDRE WE VERGETEN JE NOOIT !!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op vrijdag 23 september 2005 om 22:41:
nu krijg je je rust echt!!

Mag je inderdaad hopen ja. De media en Rachel kennen geen eind. Zolang er nog geld over die alcoholist zijn rug verdient kan worden, wordt de tv vervuild met beelden, interwievs etc. :/

Waarschuw beheerder
Andre Bedankt!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Andre!!!!!!!!
:respect: kan het niet vaak genoeg zeggen!!!!!!
DE man van het levenslied!
Je hebt gekregen wat je wou.
Je hebt gehad wat je verdiend hebt.
RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Andre het gaat je goed :bier:
ik zal je missen :(
maar gelukkig blijf je muziek bestaan :respect:

:flower:R.I.P Dre :lief:
(K)

Waarschuw beheerder
adieu Andre.
niemand kan jouw plaats innemen.
daarvoor ben je te groot.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 22:55:
adieu Andre.
niemand kan jouw plaats innemen.
daarvoor ben je te groot.

Jij bent echt geobsedeerd he?
Is het zo erg dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij is egt te groot !!

Een man die gevoel EGT tot een nr kon maken.
reageer als het ja aangaat en anders niet !
Waarschuw beheerder
Technominimalist kan je kappen met posten hier aub,bent zout aan het gooien in open wonden...

(deze keer maar is vriendelijk kan niet fake acountjes aan blijven maken)

Waarschuw beheerder
Hoezo als hij er toch iets van vindt mag ie dat toch zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A.-050- op vrijdag 23 september 2005 om 23:01:
Technominimalist kan je kappen met posten hier aub,bent zout aan het gooien in open wonden...

Okeej ik nok ermee, jullie zijn niet meer te redden.

Andre Hasses jullie nummer 1. Waag het dan ook nooit om een junk te veroordelen op zijn daden, hypocriet volk.
Ik ben echt tegen de persoon Hazes, en niet tegen zijn muziek.

Laat ie ff zijn kids in de steek, pff.
Hoe laf kun je zijn?
Sorry dat ik misschien hard reageer, maar ik meen 't wel.

Hulde aan de junkies die toevallig goed kunnen zingen.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:04:
Hoezo als hij er toch iets van vindt mag ie dat toch zeggen?

Anders krijg ik last van enveloppenklikkers ;) :S
Waarschuw beheerder
what the fuck bedoel je met zijn kids in de steek laten....
alsof hij het zo had gewild...

Mjah laat ook maar... er is hier al vaak genoeg uitgelegd dat wij respect hebben voor de zanger H6 en dat de persoonlijke situatie er niet toe doet.

zeg maar niets meer.............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:10:
what the fuck bedoel je met zijn kids in de steek laten....
alsof hij het zo had gewild...

Dat heb ik ook al uitgelegd!

Als je van jezelf weet dat je niet te redden valt, begin dan niet aan kinderen! Daarvoor hebben ze de condoom uitgevonden. Daarbij hadden die vrouwen ook moeten nadenken. Maar goed, alles van Hasses betekent; inkomen.

Als je dan die kinderen op tv ziet, naast zo'n labiele Rachel. Dan krijg ik serieus medelijden met die kinderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:14:
Als je dan die kinderen op tv ziet, naast zo'n labiele Rachel. Dan krijg ik serieus medelijden met die kinderen.

Hier ben ik het mee eens.

maar er zijn veel ergere mensen als hij die kinderen krigen en zijn kinderen waren alles voor hem.

Waarschuw beheerder
donateur
Technomin kneus je praat over teveel waar je geen weet van hebt.....
Zoek je plezier maar bij het teletubbie forum!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:15:
Hier ben ik het mee eens.

maar er zijn veel ergere mensen als hij die kinderen krigen en zijn kinderen waren alles voor hem.

Ja, waarom is hij niet gestopt voor zijn kinderen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:17:
Technomin kneus je praat over teveel waar je geen weet van hebt.....
Zoek je plezier maar bij het teletubbie forum!!

Ga naar bed jochie, kinderbedtijd. :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:18:
Ga naar bed jochie, kinderbedtijd.

is dat nou alles wat je te zeggen hebt?
toch jammer.....
weltrusten knul..doe je het lampje uit als je je deken toe doet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op zondag 18 september 2005 om 22:32:
.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??

ben blij dat ie er niet meer is.. tis maar een zanger :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:19:
is dat nou alles wat je te zeggen hebt?
toch jammer.....
weltrusten knul..doe je het lampje uit als je je deken toe doet...

Wat wil je dan? Dat ik alles ga uitleggen voor zo'n zielig persoontje als jij.
Je doet alleen maar zo omdat ik anders tegen bepaalde zaken aankijk.
Boring :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:20:
en blij dat ie er niet meer is.. tis maar een zanger

Mag je niet meer zeggen hierzo :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat je voor speedcore geen hersencellen nodig hebt.
dat scheelt een hele hoop reacties van dat levenloze volk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:21:
Wat wil je dan? Dat ik alles ga uitleggen voor zo'n zielig persoontje als jij.
Je doet alleen maar zo omdat ik anders tegen bepaalde zaken aankijk.
Boring

je komt hier om af te zeiken....
Dat is wat anders als een andere mening.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:21:
Ben blij dat je voor speedcore geen hersencellen nodig hebt.
dat scheelt een hele hoop reacties van dat levenloze volk.

En jij bent een schande voor de Technoliefhebber. :/
Lekker krom zo'n uitspraak.
Ontopic nerd :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:22:
je komt hier om af te zeiken....
Dat is wat anders als een andere mening.

Afzeiken?
Ik geef mn mening. Kijk mn eerdere replies dan!

Waarschuw beheerder
donateur
En jij bent een schande voor de Technoliefhebber.

Ontopic nerd

afzeiken?

Dat is geen mening ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:25:
afzeiken?

Dat is geen mening

Wat selectief zeg...pfff :gaap:
Ik heb wel meerdere replies, maar goed lolbroek, hoe oud was je ook alweer?
Waarschuw beheerder
donateur
kunnen jullie het niet uitvechten via pb en de rest het weer laten hebben over andre hazes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op vrijdag 23 september 2005 om 23:34:
kunnen jullie het niet uitvechten via pb en de rest het weer laten hebben over andre hazes?

Maar er mogen alleen maar leuke dingen gezegd worden over hem. Beetje vaag, anders krijg ik weer een waarschuwing omdat ik mn mening geef, die niet overeenkomt met die van jullie. :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:18:
Ja, waarom is hij niet gestopt voor zijn kinderen?

Dan was hij vast heel oud geworden...
Maarja boeiuh

Nogmaals omdat je het volgens mij niet horen wil:

H6 was volkszanger nummer 1 en daarom respecteerd BIJNA iedereen hem...
Je bent een uitzondering (zal niet de eerste x zijn)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:26:
maar goed lolbroek, hoe oud was je ook alweer?

Denk niet dat dit iets uitmaakt hier he... maar tis en blijft vervelend om commentaar te krijgen he! (F)

Als je niet van H6 houdt ga dan weg... tis toch echt een H6 topic! weltrusten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:36:
Maar er mogen alleen maar leuke dingen gezegd worden over hem. Beetje vaag, anders krijg ik weer een waarschuwing omdat ik mn mening geef, die niet overeenkomt met die van jullie

nou ja, jullie is natuurlijk ook niet helemaal waar want ik heb er ook genoeg negatieve dingen over te vertellen hoor
maar ja, om nou met elkaar in discussie te gaan is natuurlijk een beetje zonde..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:37:
Dan was hij vast heel oud geworden...
Maarja boeiuh

Nogmaals omdat je het volgens mij niet horen wil:

H6 was volkszanger nummer 1 en daarom respecteerd BIJNA iedereen hem...
Je bent een uitzondering (zal niet de eerste x zijn

Dat is achteraf-praat. Als hij geprobeerd had te stoppen voor zijn kinderen, dan had ik dat wel gewaardeerd. Maar hij zoop alleen maar meer leek het. :vaag:

Dat veel mensen hem adoreren zie ik ook wel, en ik ben echt geen uitzondering hoor. Misschien in deze topic ja. :flower:
Ik merk toch ook niks aan op zijn muziek? Of wel dan?

Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:37:
Denk niet dat dit iets uitmaakt hier he... maar tis en blijft vervelend om commentaar te krijgen he!

Als je niet van H6 houdt ga dan weg... tis toch echt een H6 topic! weltrusten!

De sociale onderlaag van de samenleving ruleert hier :flower:
Inderdaad welterusten.
Waarschuw beheerder
Tuurlijk zijn er negatieve dingen... DUHHHH.
Hij heeft ook bij mijn schoonvader in het cafe opgetreden en daar heb ik ook meerdere verhalen van gehoord.
Maar er word hier gepraat alsof hij bijvoorbeeld geen vader had moeten worden ofzo...
Die man was gek op zijn kinderen!

Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op vrijdag 23 september 2005 om 23:40:
maar ja, om nou met elkaar in discussie te gaan is natuurlijk een beetje zonde..

En dit is nou precies wat ik bedoel!
die man is dood... laat hem nou... dat wijf van hem blijft ook steeds dingen oprakelen! Damn :respect: h6 :RESPECT:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:42:
De sociale onderlaag van de samenleving ruleert hier
Inderdaad welterusten.

Als jij het zegt jongen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:50:
Die man was gek op zijn kinderen!

Maar niet genoeg klaarblijkelijk. :/
Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:50:
dat wijf van hem blijft ook steeds dingen oprakelen!

Daar zijn we het over eens dus. :P
Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:52:
Als jij het zegt jongen...

Klopt. :yes:
Waarschuw beheerder
weet je wat... ik hou ermee op voor vandaag...
De sociale onderlaag neemt nog een BVOtje
Check misschien het andere onderwerp eens waar je op heb gereageerd....
We zijn het niet altijd oneens hoor ;P

Welterusten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op vrijdag 23 september 2005 om 23:59:
weet je wat... ik hou ermee op voor vandaag...
De sociale onderlaag neemt nog een BVOtje
Check misschien het andere onderwerp eens waar je op heb gereageerd....
We zijn het niet altijd oneens hoor

Welterusten

Ik ga ook pitten meid.

Welterusten :flower:

Waarschuw beheerder
Eindelijk voorbij :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Komt tattoo Bob op de televisie met een heel verhaal over moleculen die gaan muteren ofzo

Ik hoop het ;d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=397 height=443]http://www.nozzman.nl/images/edities/359.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ben net terug van z'n Vuurpijl die de lucht in ging, was echt super mooi :respect::jaja::respect:
Waarschuw beheerder
Heb vanaaf een stukkie op tv gezien :yes:

Waarschuw beheerder
Ben net thuis van het concert en was zeker de moeite waard!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het concert gezien, maar de vuurpijlen om één of andere reden gemist :/

Was wel leuk om te zien, niet fantastisch ofzo..
Lijkt me wel tof om er bij te zijn.. En om door te gaan zoals Andre het had gewild: Veel bier en veel sigaretten :bier:

Waarschuw beheerder
ben ook concert geweest, was wel mooi & goeie zweer (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb een deel gezien van het concert o:)..had er alleen liever bij willen zijn :/ :x

Waarschuw beheerder
ik heb ,t gezien op de tv.
en toch zullen we ,t over 1 ding eens zijn,niemand,maar dan ook niemand,zingt zijn liedjes zo goed en met gevoel als Andre zelf!!
respect voor een groot artiest
Waarschuw beheerder
ik heb het concert niet gezien :D en maar goed ook :[

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
andré was is en blijft de beste... :respect:
Waarschuw beheerder
sorry moet t toch ff kwijt...
Maar mensen,die Rachel gaat toch echt te ver met dat boek over Andre.
Vers na zijn dood.
De kinderen zijn nog bezig met de verwerking.
En zij gooit zijn meest gevoelige emoties op straat te koop, die van Andre waren.
Waar zij rijker van wordt.
Ze zit gewoon Andre na zn dood uit te melken.
Ongelovelijk.(n)

Waarschuw beheerder
Het gaat nu wel erg ver!!!
Hij is dood en zijn as drijft in zee, move on

Waarschuw beheerder
SLotje dan maar??? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 13:15:
SLotje dan maar???

:jaja: we "knallen" er uit!!

Het is nu klaar!!

Waarschuw beheerder
Had het leuker gevonden als er een mooi graf kwam. Net als bij Elvis, zo'n mooi graf waar mensen altijd heen kunnen om te kunnen kijken. Ben sowieso niet zo van dat cremeren:S
hoppaa stop je eigen maar in een oven als je dood bent..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 14:22:
Had het leuker gevonden als er een mooi graf kwam. Net als bij Elvis, zo'n mooi graf waar mensen altijd heen kunnen om te kunnen kijken. Ben sowieso niet zo van dat cremeren
hoppaa stop je eigen maar in een oven als je dood bent..

Of je schiet jezelf de lucht in dmv een vuurpijl. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 14:22:
Net als bij Elvis

Ga hazes nou niet vergelijken met Elvis :S :S
Met zo'n bedevaartsoort :vaag:

Je heb toch een standbeeld in de pijp? Ga je daar toch heen? Of naar 't strand van hoek van holland..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van van der snats op zaterdag 24 september 2005 om 10:57:
Vers na zijn dood.
En zij gooit zijn meest gevoelige emoties op straat te koop, die van Andre waren.
Ongelovelijk

Idd ... Maar de "fans" zien dat niet in, die vinden 't alleen maar zo zielig voor die hoer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 september 2005 om 14:30:
Uitspraak van Eva B) op zaterdag 24 september 2005 om 14:22:
Net als bij Elvis

Ga hazes nou niet vergelijken met Elvis
Met zo'n bedevaartsoort

Je heb toch een standbeeld in de pijp? Ga je daar toch heen? Of naar 't strand van hoek van holland..

of naar de kroeg...:x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Niekenuz :[ op zaterdag 24 september 2005 om 14:33:
of naar de kroeg...

Of voor 't heinekenpand in Amsterdam..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 september 2005 om 14:34:
Of voor 't heinekenpand in Amsterdam..

of je koopt het enige echt ware boek over het leven van hazes...

Waarschuw beheerder
Of je schrijft zelf een boek over Hasses..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Niekenuz :[ op zaterdag 24 september 2005 om 14:35:
of je koopt het enige echt ware boek over het leven van hazes...

:no:

Dan help ik mee met Rachel te sponsoren..

Waarschuw beheerder
Of je gaat het verfilmen....wow

Waarschuw beheerder

Gewoon 'n mooi graf waar mensen nog heen kunnen gaan om te kijken.. en bij elvis hadden ze dus zo'n mooi gedeelte met een watervalletje enzo. specialer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 23:14:
Als je van jezelf weet dat je niet te redden valt, begin dan niet aan kinderen! Daarvoor hebben ze de condoom uitgevonden. Daarbij hadden die vrouwen ook moeten nadenken. Maar goed, alles van Hasses betekent; inkomen.

daar heb je ook een punt (y)

en het is ook zeer zeker hypocriet
daar heb je volkomen gelijk in :jaja:
Het gaat natuurlijk om zn muziek, zn herkenbare teksten
en die man had 'iets' charisma of what ever :)

Neemt niet weg dat ie idd een junk was slechte vader en man. :S

Maar toch, qua muziek is het mijn Held :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op zaterdag 24 september 2005 om 10:57:
sorry moet t toch ff kwijt...
Vers na zijn dood.
Ongelovelijk.

Ja, daar erger ik me ook dood aan :@
Ik kijk er ook expres niet naar
ik boycot zielig in mn eentje dat walgelijke
zieltjes winnende progamma van die hoer :[

Waarschuw beheerder

nee, inderdaad

Elvis was een grotere junk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op zaterdag 24 september 2005 om 17:53:
ik boycot zielig in mn eentje

Je bent niet alleen....ik deed t ook al (y)

Waarschuw beheerder
ach uit het oog uit het hart

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op zaterdag 24 september 2005 om 17:50:
Neemt niet weg dat ie idd een junk was slechte vader en man

Heel goed (y)
Bedankt. :)
Ik heb ook niks tegen zijn muziek mensen. :@ :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 16:05:
Gewoon 'n mooi graf waar mensen nog heen kunnen gaan om te kijken.. en bij elvis hadden ze dus zo'n mooi gedeelte met een watervalletje enzo. specialer

Waarschuw beheerder
Mooi herdenkingsconcert...
Kreeg bij "bedankt mijn vriend" tranen in mijn ogen (omdat dit nummer gedraaid is op de begravenis van een vriend van me).... En zat het op mijn stage te kijken met de kids die daar wonen... kreeg meteen allemaal lieve reacties en knuffels :)

Dat boek van rachel koop ik dus never nooit niet... gun dat mens geen cent...

:respect: Hazes :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het onderwerp totaal niet actueel!!
Hazes is nu 1 jaar dood
Het concert is voorbij
Z'n as ligt in zee en rachel kan nu eindelijk beginnen met rentenieren eh ik bedoel met rouwen

Waarschuw beheerder

Jij spreekt echt met een dubbele tong. :vaag:

Wat is nu je echte mening joh?
Waarschuw beheerder
technominimalist is het niet beter als je zo ff naar het station loopt en bij de 1st volgende trein die voorbij komt er voor springt????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op zaterdag 24 september 2005 om 20:07:
technominimalist is het niet beter als je zo ff naar het station loopt en bij de 1st volgende trein die voorbij komt er voor springt????

Laat dat afgestudeerde pikkie joh
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Goed, ik vind het zo wel mooi geweest. Discussie gesloten.