Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zolang ik die kop van Rachel niet hoef te zien, kijk ik!
Zolang ik die kop van Rachel niet hoef te zien, kijk ik!
jah vrijdag is het concert, ben ook van de partij
als dat jow motto is, moet hazes toch ook je maatje zijn hoor
Rachel moet een beelbuisverbod krijgen
raaaarrrrr
en tegen dr kinderen zeggen dat ze trots moeten zijn op het boek, hun vaders naam door het slijk gehaald door (waarschijnlijk) een leugen.
Vind ik echt heel erg voor die kinderen. Die krijgen de kans niet om het te verwerken. Ze blijft gewoon maar bezig.. Nu weer met dat programma er dan nog eens bij. En die kinderen worden maar meegesleurt.
Vraag me af wanneer die kinderen eindelijk eens gewoon de kans krijgen om het te verwerken..
k word zo doodmoe over dat gezeik van Hazes, Waar treuren om? Om een alcohol verslaafde? Een man die al 10 jaar geen nummers meer maakte, Een man die dronken 3 concerten geeft in de Arena, Een man die zichzelf dood geroken en gezopen heeft, Wat doen we daar allemaal zielig over.
Er zijn honderduizend van die verslaafden die elk jaar op zo manier dood gaan en hun eigen leven kapot maken, Alleen om dat het Andre Hazes was is het zo zielig? Voor mij is Andre Hazes niks meer dan een kansloze alcohol verslaafde die zichzelf te pletter heeft gezopen, En ik heb totaal geen medelijden met zo'n kansloos iemand die door zijn kansloze gedrag 2 jonge kinderen voor altijd zonder vader laat
echt mee eens...
en daarbij die kinderen zijn gewoon te jong om al die aandacht mee te maken intervieuw naar intervieuw dat is toch ook niet gezond..
ik mis andre
hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet
Ik word zo doodmoe over dat gezeik van Hazes, Waar treuren om? Om een alcohol verslaafde? Een man die al 10 jaar geen nummers meer maakte, Een man die dronken 3 concerten geeft in de Arena, Een man die zichzelf dood geroken en gezopen heeft, Wat doen we daar allemaal zielig over.
Er zijn honderduizend van die verslaafden die elk jaar op zo manier dood gaan en hun eigen leven kapot maken, Alleen om dat het Andre Hazes was is het zo zielig? Voor mij is Andre Hazes niks meer dan een kansloze alcohol verslaafde die zichzelf te pletter heeft gezopen, En ik heb totaal geen medelijden met zo'n kansloos iemand die door zijn kansloze gedrag 2 jonge kinderen voor altijd zonder vader laat.
Rachel Hazes is nog erger die gebruikt de dood van Hazes om er alleen maar beter te worden die is alleen maar gericht op het geld en die strijd helemaal niet voor de zaak van deze Alcoholverslaafde.
a.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??
ben er wel bij hor..ga wel verder met waar hij mee is geeindigd..

maar de nummers die niet eens zo heel bekend zijn vind ik soms nog veel mooier!!!!!!!
ik ga niet uit princiepe want die stink hoer wil er alleen maar geld mee verdienen !
en er gaan al geruchten dat er helemaal geen as van hem de lucht in gaat maar het puur voor de show is !
andre is mijn held alleen rachel had dood gemoeten ! niet hij
ze lagen l in scheiding alleen toen het slecht met hem ging kwam ze bij hem terug !
EEN GELD WOLF !
of vinden mensen dat ik ongelijk heb
Als artiest moet je een voorbeeld zijn voor je fans, dus betekent niet openlijk altijd maar dronken zijn en roken als een ketter
hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet
typisch nederlander in de meeste landen zou t n afgod geweest zijn ........hier wordt hij gewoon afgezeken ........mensen wel eens van respect gehoord
Praat niet zo raar. Hij mocht van iedereen zat op het podium staan. En ja, ook vergat hij wel eens zijn teksten als het live was. Maar hij mocht dat. Bij een concert hoefde hij de laatste jaren in princiepe alleen maar op het podium te staan, dat was genoeg. Het zingen deden wij wel voor hem. Het was gewoon altijd een avondje met ze allen "lekker hazes zingen brullen en lallen
met zo'n iemand heb ik geen medelijden.
als je naar je favo artiest gaat wil je hem ook zien optreden en niet dat jullie dat moeten doen?
tjah ligt eraan waar je van houdt, als je naar je favo artiest gaat wil je hem ook zien optreden en niet dat jullie dat moeten doen? En dat hij dat mocht is wel heel erg triest. dat zal ik als fan nooit accepteren
Oke leuk dat je een optreden geeft, Maar geef dan ook een optreden niet dat wij dat moeten doen.
Kreeg je er dan ook geld bij als je naar zo'n optreden ging? Want jij speelde nu als artiest?
En moest Andre ook intreegeld betalen.
of streek die dronkaard gewoon enkele duizenden euro's op terwijl hij alleen maar keek hoe anderen voor hem optraden.
kom op zeg die man is gewoon omhoog geschreven door de pers terwijl zijn muzikale carriere eigenlijk ontzettend klein is
jij kan echt beter heel snel je bek gaan houwe Andre is ZEKER de grootste Nederlandse artiest aller tijden!!! Die heeft nummers gemaakt die voor eeuwig mee gaan, perfecte nummers voor in de kroeg oid en nummers met gevoel, duizend keer beter dan die commerciele marco b nrs en dat getralalala van bauer (wel goede artiesten trouwens hoor...)
Kleine carriere man je maakt jezelf belachelijk met je armin v buuren plaatje
Lol zijn laatste hit dateerde van 10 jaar terug, Hij heeft nog nooit in zijn leven eerste gestaan in top 40, enigste waardoor hij zo groot is geworden omdat hij alleen maar dronk en rookte als een ketter daarin zagen veel mensen die dezelfde levensstyl hadden als hem zich daar in terug, hij heeft aardige nummers gemaakt maar daar herrinderen zijn fans hem niet alleen door zijn levensstyl daardoor is hij groot geworden en niet door zijn aardige nummers, daarom is hij absoluut niet de grote artiest ooit dat is Marco B.
wat praat jij een ongelooflijke hoeveelheid onzin zeg
en je doet het dragen van de naam van AvB met deze ongelooflijk domme uitspraken echt geen eer aan

nee helemaal niet volkomen gelijk, waarom denk je dat ze een boek gaat uitbrengen? alleen ook puur voor het geld. En ze wil elke jaar een grote herdenking voor onze grootste alcoholverslaafde die ons land ooit kende en die al 10 jaar geen nummers meer maakte, kom op zeg die man is gewoon omhoog geschreven door de pers terwijl zijn muzikale carriere eigenlijk ontzettend klein is. veel kleiner dan pak en beet Frans Bauer of Marco Borsato, Die verdienen wel tijdens hun overlijden een grote herdenking dat zijn voorbeelden voor hun fans , Als artiest moet je een voorbeeld zijn voor je fans, dus betekent niet openlijk altijd maar dronken zijn en roken als een ketter.
ach alleen omdat ik wat kritiek lever op Andre Hazes, Ik vertel gewoon mijn mening hoe ik daar over denk tja dat jij daar niet tegen kan kan ook niks aan doen.
ach alleen omdat ik wat kritiek lever op Andre Hazes, Ik vertel gewoon mijn mening hoe ik daar over denk tja dat jij daar niet tegen kan kan ook niks aan doen.
Je geef misschien ook je mening, maar je vermeld ook een hoop onzin en geen feiten! Check eerst je zogenaamde feiten eens voordat je post!
daarom is hij absoluut niet de grote artiest ooit dat is Marco B.
Hij heeft meer muziek gemaakt dan Borstato
Komt omdat jij van de tmf-generatie bent
ik zeg nu tegen iedereen vannaaf maken we der 1 groot feest van met togh un paar traantjes tussendoor
en ik , ik drink ter 1 op je kerel
hahaha respect voor zijn man, Lachwekkend, sinds waneer moeten we respect hebben voor dronkaards? Een man die door zijn gedrag 2 kinderen achterlaat? Een man die iemand in een vliegtuig mishandeld? Een man die constant in scheiding ligt met elke vrouw? dat is gewoon een heel triest iemand en dat mag best gezegd worden ook al is hij al 1 jaar dood met zo'n iemand heb ik geen medelijden.
hou je snater juh, je weet niet eens watskeburt
22.10 exact gaat de as 'de lucht' in....
we hebben pech jongen... vanavond moet NEC voetballen....
Andre 1 jaar dood nu khoop dat dit gelijk de laatste herdenking islaatste aanpassing 23 september 2005 11:22
Kunnen ze haar ook niet vastbinden aan die vuurpijl?
als je niet met hem bent opgegroeit (de muziek etc)
dan kan je ook niet weten wat het is om va ze muziek te houden!!!!
ik zit al met kippevel rianne
al 3 kwartier en ,t duurt nog tot half 5
lekker genieten
toet toet
ik drink elk weekend een bier bij z,n muziek
waarom journaal en sport er tussen door?
jamme
amore amore amore oooh laatste aanpassing 23 september 2005 14:25
Ik ben nu ook aan het kijken, van het begin af aan al. Super muziek, lekker om het weekend mee te beginnen. Ik kan ze bijna ook allemaal meezingen, maar dat doet de buurman al,haha.
ik ben dr vanavond ook bij in ahoy moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van verwacht maar zullen zien
Ben blij dat ie dood is....als je m zo ziet op tv. Alle gekken cq alcoholisten verzamelt ie toch wel mooi weer bij mekaar.
Foute boel
oh ja, je had er ook echt last van he?
Dus nu kun je in feiten geen einekele artiest eren!
vind zijn muziek ook wel mooi, maar punt blijft dat 'tie kerel zich helemaal scheel zoop
Ja, Ned 2 is bezet door dikke dove zuiplap. Ja sorry hoor, wat een volksheld. Mooi voorbeeld.
Enigste waar hij goed voor is geweest, is jaaromzet van Heineken.
Voordat Andre dood was, was hij niet zoveel in de media, Alleen als de relatie weer over was tussen Andre en die Rochel.
Maar nu een jaar later, wordt andre helemaal in de hemel geprezen, andre dit andre dat...
het was gewoon een legendarische artiest, en een jongen van t volk, boeien dat ie veel dronk. Elvis was ook een junk, die wordt ook nog steeds herdacht...
dat bedoel ik niet, heb t erover toen die nog leefde...
Ja daar ben ik ook tegen (Elvis), beter lezen.
Een jongen van het volk, alsof iedereen aan de drank was/is. Hier op Pf misschien ja. Maar niet in het echte wereldje. Wakker worden mensen.
Knal die vuurpijl maar de lucht in, en veeg het weer op met een bezem. Zodat je het elk jaar weer kunt herhalen
En jij bent de persoon die in dit topic https://partyflock.nl/topic/812630
zo tegen de mensen is die Mohammed B. b.v de doodstraf wensen...En hier in dit topic zeg je over iemand die alcoholist was,dat je blij bent dat die dood is...
Beetje vaag he!!
Andre heeft zichzelf doodgemaakt, daar valt weinig aan te doen. Als hij nog in leven was geweest, was het anders. Maar hij leeft niet meer.
Nu jij weer.
Oh dus volgens jou is het niet erg als iemand zichzelf dood maakt?
Ohja en die andere persoon heeft iemand onnodig afgeslacht!
ga jij maar, ga oh galaatste aanpassing 23 september 2005 15:21
Wat een vergelijking zeg.
Een moordenaar moet gestraft worden, en een zelfmoordenaar heeft zichzelf al gestraft en in dit geval zijn fans.
Maar mij gelukkiger gemaakt.
ga zo trainen...moest dit ff kwijt...
Nee hoe jij doet redeneren,is echt te lachwekkend!
En ohja kerel ik ben was geen fan!
Ga maar snel!
? als je het maar met me eens bent naughty
Vertel wat er mis mee is dan.
En geen fan? Wat lul je dan?
Alle tijd jongen.
Het heeft er nix mee te maken of je wel/geen fan van hem bent!
Als je toch van iedereen waar je geen fan van bent,blij zou moeten zijn dat die dood is heb je toch een zwaar leven!
Heb dan toch wel met je te doen!
ik vond het alleen een leuk woordje..... knurft....
is er nog respect voor de zanger??
of veroordeel je de persoon?
ken je ,m persoonlijk dan,dat je over ,m kunt oordelen,technominimalist?
ik heb een groot respect voor wat hij met z,n liedjes bereikt heeft.
hij heeft mij er in ieder geval enorm mee geholpen!
waarom hypocriet?
omdat we ,t niet met je eens zijn?
beetje triest he?
Nee, als je zo je leven verneukt, dan ben je een loser.
En op naar de volgende herdenking.
Bah..kots..
Haha wat weet jij nou van loser zijn? oh daar ben je natuurlijk expert in, jij heb het uitgevonden!
Tja, dat noem ik gewoon jaloezie. Hoe anders zal dat zijn als jij van deze wereld af bent. Zullen maar weinig mensen zijn die je herdenken
Respect verdien je dmv goede acties waarmee de samenleving gebaat is.
Welke mongool verkiest drank boven zijn gezin?
Inderdaad Andre Hasses.
EN nu ga ik echt stelletje gekken.
Een alcoholist adoreren die zijn kinderen in de steek laat.
Ben benieuwd welke junk de volgende keer wordt geeerd.
Hypocriet volk hier.
Denk eens aan die kinderen man.
Mijn mening staat vast, weer een loser minder die zichzelf niet aankon.
Kut Hazes.
Ik ga nu trainen ja.
Wat maakt het nog uit dat hij een zuiplap was, veel mesne hebben de behoefte om hem te herdenken en als je dat zo belachelijk vind dan kijk je niet!!
want daar staat ie bekend om, wat hij in z`n prive leven deed, is mij een zorg, z`n muziek, daar ging en gaat het om
Wat maakt het nog uit dat hij een zuiplap was, veel mesne hebben de behoefte om hem te herdenken en als je dat zo belachelijk vind dan kijk je niet!!
technominimalist je vind je eigen wel erg bijdehand he?????
pleur lekker op hier vandaan
en laat dre lekker rusten we weten nou wel dat je geen respect kan opbrengen voor de grootste zanger die nederland ooit gekend heeftlaatste aanpassing 23 september 2005 19:17
De grootste zanger die Nederland ooit gekend heeft? Dat heeft met smaak te maken.
Ik heb het over de mens Andre Hasses. Moge hij zeker ruste in vrede. Al gaat dat wat moeilijk met zo'n wijf. Dan bij je toch niet gerust dat het goedkomt met je kinderen. Beetje as laten tatoeeren in je lichaam? Ziekelijk hoor.
Al gaat dat wat moeilijk met zo'n wijf
Iets wat alcoholisten niet zijn
Ik vind het serieus erg voor die kinderen!
Wat een irritante graftak.....
beter schieten ze die Rachel ook gelijk de lucht in.....
Wat een irritante graftak.....

vroegah moest mijn baas nog weleens brood en andere dingen brengen op het huisjeskamp in Hoek van Holland....Toen zat Hazes om 10 uur 's ochtends al helemaal lam in de stoel....En dan vroeg ie altijd aan Jan van Gaalen, die dat huisje had: "Ik dacht dat Hazes van de drank af was..." Maar dan bleek ie daar ondergedoken te zitten voor alle roddelpers.....
Ik zou zeggen....koop het boek en lees het.....Hazes is nooit een lieverdje geweest hoor, hoe goed hij ook kon zingen.....
Goh, leuk om lasterpraatjes te vertellen over
Een Held die overleden is
Ik zou zeggen....koop het boek en lees het.....Hazes is nooit een lieverdje geweest hoor, hoe goed hij ook kon zingen.....
laat die man rusten!!
wat hij prive deed is onze zaak niet.
hij was zanger en zo respecteer ik ,m.
en wat z,n weduwe doet,nee,daar heb ik ook geen respect voor!
een beetje de vuile was buiten hangen na Andre,s dood.
daar heb ik geen greintje respect voor.
Andre voor wat je deed voor mij
En dat waardeer ik ook hoor. Echt waar.
Maar vind je het echt niet een beetje overdreven? Mijn ouders zitten het nu ook te kijken, word er misselijk van. Niet van de muziek, maar wel van al die mensen die Andre Hasses aanbidden.
i,ve still got the bleus for you
En dat waardeer ik ook hoor. Echt waar.
Maar vind je het echt niet een beetje overdreven? Mijn ouders zitten het nu ook te kijken, word er misselijk van. Niet van de muziek, maar wel van al die mensen die Andre Hasses aanbidden.
laat die man rusten!!
wat hij prive deed is onze zaak niet.
hij was zanger en zo respecteer ik ,m.
en wat z,n weduwe doet,nee,daar heb ik ook geen respect voor!
een beetje de vuile was buiten hangen na Andre,s dood.
daar heb ik geen greintje respect voor.
Andre voor wat je deed voor mij
ja idd, maar nu moet het ook allemaal afgelopen zijn
Technominimalist kan je kappen met posten hier aub,bent zout aan het gooien in open wonden...
what the fuck bedoel je met zijn kids in de steek laten....
alsof hij het zo had gewild...
Als je dan die kinderen op tv ziet, naast zo'n labiele Rachel. Dan krijg ik serieus medelijden met die kinderen.
Hier ben ik het mee eens.
maar er zijn veel ergere mensen als hij die kinderen krigen en zijn kinderen waren alles voor hem.
Technomin kneus je praat over teveel waar je geen weet van hebt.....
Zoek je plezier maar bij het teletubbie forum!!
.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??
is dat nou alles wat je te zeggen hebt?
toch jammer.....
weltrusten knul..doe je het lampje uit als je je deken toe doet...
kunnen jullie het niet uitvechten via pb en de rest het weer laten hebben over andre hazes?
Ja, waarom is hij niet gestopt voor zijn kinderen?
maar goed lolbroek, hoe oud was je ook alweer?
Maar er mogen alleen maar leuke dingen gezegd worden over hem. Beetje vaag, anders krijg ik weer een waarschuwing omdat ik mn mening geef, die niet overeenkomt met die van jullie
Dan was hij vast heel oud geworden...
Maarja boeiuh
Nogmaals omdat je het volgens mij niet horen wil:
H6 was volkszanger nummer 1 en daarom respecteerd BIJNA iedereen hem...
Je bent een uitzondering (zal niet de eerste x zijn
Denk niet dat dit iets uitmaakt hier he... maar tis en blijft vervelend om commentaar te krijgen he!
Als je niet van H6 houdt ga dan weg... tis toch echt een H6 topic! weltrusten!
maar ja, om nou met elkaar in discussie te gaan is natuurlijk een beetje zonde..
Die man was gek op zijn kinderen!
dat wijf van hem blijft ook steeds dingen oprakelen!
Als jij het zegt jongen...
weet je wat... ik hou ermee op voor vandaag...
De sociale onderlaag neemt nog een BVOtje
Check misschien het andere onderwerp eens waar je op heb gereageerd....
We zijn het niet altijd oneens hoor
Welterusten
Had het leuker gevonden als er een mooi graf kwam. Net als bij Elvis, zo'n mooi graf waar mensen altijd heen kunnen om te kunnen kijken. Ben sowieso niet zo van dat cremeren
hoppaa stop je eigen maar in een oven als je dood bent..
Maar mensen,die Rachel gaat toch echt te ver met dat boek over Andre.
Vers na zijn dood.
De kinderen zijn nog bezig met de verwerking.
En zij gooit zijn meest gevoelige emoties op straat te koop, die van Andre waren.
Waar zij rijker van wordt.
Ze zit gewoon Andre na zn dood uit te melken.
Ongelovelijk
Uitspraak van Evaop zaterdag 24 september 2005 om 14:22:
Net als bij Elvis
Ga hazes nou niet vergelijken met Elvis
Met zo'n bedevaartsoort
Je heb toch een standbeeld in de pijp? Ga je daar toch heen? Of naar 't strand van hoek van holland..
Als je van jezelf weet dat je niet te redden valt, begin dan niet aan kinderen! Daarvoor hebben ze de condoom uitgevonden. Daarbij hadden die vrouwen ook moeten nadenken. Maar goed, alles van Hasses betekent; inkomen.
Als je dan die kinderen op tv ziet, naast zo'n labiele Rachel. Dan krijg ik serieus medelijden met die kinderen.
sorry moet t toch ff kwijt...
Maar mensen,die Rachel gaat toch echt te ver met dat boek over Andre.
Vers na zijn dood.
De kinderen zijn nog bezig met de verwerking.
En zij gooit zijn meest gevoelige emoties op straat te koop, die van Andre waren.
Waar zij rijker van wordt.
Ze zit gewoon Andre na zn dood uit te melken.
Ongelovelijk.
Je bent niet alleen....ik deed t ook al
technominimalist is het niet beter als je zo ff naar het station loopt en bij de 1st volgende trein die voorbij komt er voor springt????