Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Wat een vergelijking zeg.
Een moordenaar moet gestraft worden, en een zelfmoordenaar heeft zichzelf al gestraft en in dit geval zijn fans.
Maar mij gelukkiger gemaakt.
ga zo trainen...moest dit ff kwijt...
Nee hoe jij doet redeneren,is echt te lachwekkend!
En ohja kerel ik ben was geen fan!
Ga maar snel!
? als je het maar met me eens bent naughty
Vertel wat er mis mee is dan.
En geen fan? Wat lul je dan?
Alle tijd jongen.
Het heeft er nix mee te maken of je wel/geen fan van hem bent!
Als je toch van iedereen waar je geen fan van bent,blij zou moeten zijn dat die dood is heb je toch een zwaar leven!
Heb dan toch wel met je te doen!
ik vond het alleen een leuk woordje..... knurft....
is er nog respect voor de zanger??
of veroordeel je de persoon?
ken je ,m persoonlijk dan,dat je over ,m kunt oordelen,technominimalist?
ik heb een groot respect voor wat hij met z,n liedjes bereikt heeft.
hij heeft mij er in ieder geval enorm mee geholpen!
waarom hypocriet?
omdat we ,t niet met je eens zijn?
beetje triest he?
Nee, als je zo je leven verneukt, dan ben je een loser.
En op naar de volgende herdenking.
Bah..kots..
Haha wat weet jij nou van loser zijn? oh daar ben je natuurlijk expert in, jij heb het uitgevonden!
Tja, dat noem ik gewoon jaloezie. Hoe anders zal dat zijn als jij van deze wereld af bent. Zullen maar weinig mensen zijn die je herdenken
Respect verdien je dmv goede acties waarmee de samenleving gebaat is.
Welke mongool verkiest drank boven zijn gezin?
Inderdaad Andre Hasses.
EN nu ga ik echt stelletje gekken.
Een alcoholist adoreren die zijn kinderen in de steek laat.
Ben benieuwd welke junk de volgende keer wordt geeerd.
Hypocriet volk hier.
Denk eens aan die kinderen man.
Mijn mening staat vast, weer een loser minder die zichzelf niet aankon.
Kut Hazes.
Ik ga nu trainen ja.
Wat maakt het nog uit dat hij een zuiplap was, veel mesne hebben de behoefte om hem te herdenken en als je dat zo belachelijk vind dan kijk je niet!!
want daar staat ie bekend om, wat hij in z`n prive leven deed, is mij een zorg, z`n muziek, daar ging en gaat het om
Wat maakt het nog uit dat hij een zuiplap was, veel mesne hebben de behoefte om hem te herdenken en als je dat zo belachelijk vind dan kijk je niet!!
technominimalist je vind je eigen wel erg bijdehand he?????
pleur lekker op hier vandaan
en laat dre lekker rusten we weten nou wel dat je geen respect kan opbrengen voor de grootste zanger die nederland ooit gekend heeftlaatste aanpassing 23 september 2005 19:17
De grootste zanger die Nederland ooit gekend heeft? Dat heeft met smaak te maken.
Ik heb het over de mens Andre Hasses. Moge hij zeker ruste in vrede. Al gaat dat wat moeilijk met zo'n wijf. Dan bij je toch niet gerust dat het goedkomt met je kinderen. Beetje as laten tatoeeren in je lichaam? Ziekelijk hoor.