Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ga niet uit princiepe want die stink hoer wil er alleen maar geld mee verdienen !
en er gaan al geruchten dat er helemaal geen as van hem de lucht in gaat maar het puur voor de show is !
andre is mijn held alleen rachel had dood gemoeten ! niet hij
ze lagen l in scheiding alleen toen het slecht met hem ging kwam ze bij hem terug !
EEN GELD WOLF !
of vinden mensen dat ik ongelijk heb
Als artiest moet je een voorbeeld zijn voor je fans, dus betekent niet openlijk altijd maar dronken zijn en roken als een ketter
hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet
typisch nederlander in de meeste landen zou t n afgod geweest zijn ........hier wordt hij gewoon afgezeken ........mensen wel eens van respect gehoord
Praat niet zo raar. Hij mocht van iedereen zat op het podium staan. En ja, ook vergat hij wel eens zijn teksten als het live was. Maar hij mocht dat. Bij een concert hoefde hij de laatste jaren in princiepe alleen maar op het podium te staan, dat was genoeg. Het zingen deden wij wel voor hem. Het was gewoon altijd een avondje met ze allen "lekker hazes zingen brullen en lallen
met zo'n iemand heb ik geen medelijden.
als je naar je favo artiest gaat wil je hem ook zien optreden en niet dat jullie dat moeten doen?
tjah ligt eraan waar je van houdt, als je naar je favo artiest gaat wil je hem ook zien optreden en niet dat jullie dat moeten doen? En dat hij dat mocht is wel heel erg triest. dat zal ik als fan nooit accepteren
Oke leuk dat je een optreden geeft, Maar geef dan ook een optreden niet dat wij dat moeten doen.
Kreeg je er dan ook geld bij als je naar zo'n optreden ging? Want jij speelde nu als artiest?
En moest Andre ook intreegeld betalen.
of streek die dronkaard gewoon enkele duizenden euro's op terwijl hij alleen maar keek hoe anderen voor hem optraden.
kom op zeg die man is gewoon omhoog geschreven door de pers terwijl zijn muzikale carriere eigenlijk ontzettend klein is
jij kan echt beter heel snel je bek gaan houwe Andre is ZEKER de grootste Nederlandse artiest aller tijden!!! Die heeft nummers gemaakt die voor eeuwig mee gaan, perfecte nummers voor in de kroeg oid en nummers met gevoel, duizend keer beter dan die commerciele marco b nrs en dat getralalala van bauer (wel goede artiesten trouwens hoor...)
Kleine carriere man je maakt jezelf belachelijk met je armin v buuren plaatje
Lol zijn laatste hit dateerde van 10 jaar terug, Hij heeft nog nooit in zijn leven eerste gestaan in top 40, enigste waardoor hij zo groot is geworden omdat hij alleen maar dronk en rookte als een ketter daarin zagen veel mensen die dezelfde levensstyl hadden als hem zich daar in terug, hij heeft aardige nummers gemaakt maar daar herrinderen zijn fans hem niet alleen door zijn levensstyl daardoor is hij groot geworden en niet door zijn aardige nummers, daarom is hij absoluut niet de grote artiest ooit dat is Marco B.
wat praat jij een ongelooflijke hoeveelheid onzin zeg
en je doet het dragen van de naam van AvB met deze ongelooflijk domme uitspraken echt geen eer aan

nee helemaal niet volkomen gelijk, waarom denk je dat ze een boek gaat uitbrengen? alleen ook puur voor het geld. En ze wil elke jaar een grote herdenking voor onze grootste alcoholverslaafde die ons land ooit kende en die al 10 jaar geen nummers meer maakte, kom op zeg die man is gewoon omhoog geschreven door de pers terwijl zijn muzikale carriere eigenlijk ontzettend klein is. veel kleiner dan pak en beet Frans Bauer of Marco Borsato, Die verdienen wel tijdens hun overlijden een grote herdenking dat zijn voorbeelden voor hun fans , Als artiest moet je een voorbeeld zijn voor je fans, dus betekent niet openlijk altijd maar dronken zijn en roken als een ketter.
ach alleen omdat ik wat kritiek lever op Andre Hazes, Ik vertel gewoon mijn mening hoe ik daar over denk tja dat jij daar niet tegen kan kan ook niks aan doen.
ach alleen omdat ik wat kritiek lever op Andre Hazes, Ik vertel gewoon mijn mening hoe ik daar over denk tja dat jij daar niet tegen kan kan ook niks aan doen.
Je geef misschien ook je mening, maar je vermeld ook een hoop onzin en geen feiten! Check eerst je zogenaamde feiten eens voordat je post!
daarom is hij absoluut niet de grote artiest ooit dat is Marco B.
Hij heeft meer muziek gemaakt dan Borstato
Komt omdat jij van de tmf-generatie bent
ik zeg nu tegen iedereen vannaaf maken we der 1 groot feest van met togh un paar traantjes tussendoor
en ik , ik drink ter 1 op je kerel
hahaha respect voor zijn man, Lachwekkend, sinds waneer moeten we respect hebben voor dronkaards? Een man die door zijn gedrag 2 kinderen achterlaat? Een man die iemand in een vliegtuig mishandeld? Een man die constant in scheiding ligt met elke vrouw? dat is gewoon een heel triest iemand en dat mag best gezegd worden ook al is hij al 1 jaar dood met zo'n iemand heb ik geen medelijden.
hou je snater juh, je weet niet eens watskeburt
22.10 exact gaat de as 'de lucht' in....