Partyflock

Forumonderwerp · 811747
4152x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
a.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??
Waarschuw beheerder
donateur
voor de 1 een held, voor de ander een nietsnut, dat blijkt.

respecteer dat dan ook. Wat ik van m vindt lijkt me overigens duidelijker dan duidelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Andre :respect:

Alleen word ik helemaal niet goed van die Rachel. Bah bah :s
Waarschuw beheerder
hier sta Ik en ik weet niet wat ik zegge moet en of hij het allemaal begrijpt later mischien komt het wel weer goed maare later dat duurt NOg zo een tijd
(8)

ANdre Hazes (Y) :D :P

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat de hype dan ook wel voorbij zal zijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van _AngeL_ op maandag 19 september 2005 om 13:29:
kvond Andre geweldig hoor, maar wat Rachel nu allemaal doet, publeiksgeile hoer is het bah bah

Ja, idd

valse traantjes op TV

pfffff bloedwijf :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op maandag 19 september 2005 om 20:28:
echt mee eens...
en daarbij die kinderen zijn gewoon te jong om al die aandacht mee te maken intervieuw naar intervieuw dat is toch ook niet gezond..

:jaja:

schande is het :no:

Alsof Andre dat leuk gevonden zou hebben :/

en die Rachel maar roepen: ''Zo heeft Dre het gewild''

:S

oh ja joh?? :vaag:

aandachtsgeile hoer is het, nu heeft zij de kans
om in de picture te staan, en maar zielig doen
bah bah bah...... :@ :@

en dan een boek geschreven :/
ze kan niet eens dr eigen schoenveters strikken :S
Waarschuw beheerder
:jaja:

volkomen mee eens (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 september 2005 om 13:22:
en dan een boek geschreven

hoe ken Ragel nouw een boekie sghrijfen?
ken zei wel nederlends dan?

Waarschuw beheerder
Wat je allemaal niet moet doen voor een beetje aandacht. T gaat wel erg ver allemaal. Nee ik ga der niet heen en ook niet kijken, had niks met die vent en zn liedjes toen die nog leefde en nu nog steeds niet.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat "Hazes" nu echt teveel wordt uitgemolken door onze Rachel. Een jaar na zijn overlijden alweer een nieuw concert organiseren om maar weer geld te pakken en/of in de schijnwerpers te blijven.

Nee, ben bij erg veel concerten wezen meezingen, ben ook bij de herdenking in Arena geweest, maar dit gaat me te ver. Denk niet dat hij dit zelf zou willen.

Waarschuw beheerder
Ik ga wel naar Hoek van Holland, waardie de lucht in wordt geschoten. Lekker op de motor, dus overal tussendoor:)
Waarschuw beheerder
:respect: andre :respect: ga er zeker wel heen!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik mis andre

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 00:03:
Uitspraak van :bier: Roytjuh:yes: op zondag 18 september 2005 om 22:33:
als ik me verveel en niks te doen heb misschien wel

shame on u

wat dan? er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan naar een concert voor hazes kijken;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _AngeL_ op dinsdag 20 september 2005 om 17:14:
ik mis andre

hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt typisch Nederlands :)

Half nederland aanbid hazes :) NU HIJ DOOD IS :)

Ik geloof echt niet dat iedereen zo weg van hem was!!
Natuurlijk was het een aparte man met leuke en gezellige nummers maar dit gaat wel erg ver!
Misschien wordt hij ooknog wel belangrijkste nederlander net als Pim of ehh willem van oranje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 20 september 2005 om 17:23:
hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet

denk dat dat persoonlijke meningen zijn, of vooroordelen en idd sommige dingen zijn waar, maar waarom zou ik hem nie mogen missen, bepaal jij niet?!
Die muziek die die maakte kan iedereen meezingen, of je het nu leuk vind of niet...
en nogmaals ik mis hem wel

Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag iedreen hem missen, maar je moet ook wel reeel zijn!
Het lijkt wel alsof hij een nationale volksheld is, feit blijft dat het een alcoholist was die toevallig liedjes kon schrijven.
En natuurlijk is het erg als iemand zo jong sterft en 2 kindertjes achterlaat (bij een geldwolf)
Maar hij is nu een jaar dood, move on
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je een echte fan van hem bent is het echt wel anders als jij dat hier nu zo zegt hoor senorita liesbeth! en iedereen heeft er ze eigen mening over en nou en dat ie alcohol drink zo was andre en ik zou hem ook als een echte zanger blijven herinneren want andre is en blijft bekend want nog steeds hoor ik iedereen ze nummers mee zingen!!!!!!!!!!:respect: andre :respect:

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik nou juist,
de helft van de mensen die nou zo rouwig is was geen echte fan!!!
Ik snap best dat als je fan bent dat je het erg vind
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 17:37:
Ik snap best dat als je fan bent dat je het erg vind

nou dan. punt uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 17:54:
Ik ga zelfs naar de ArenA.. Ben ook op het Afscheid geweest... enne... Eerlijk... Heb zelfs een paar tranen gelaten.

haah sorry hoor wouter, maar ik blijf er om lachen
damnzz tog

Waarschuw beheerder
jammer dat rachel zo een kut is. gunt geeneens zijn eigen familie een gunst :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
krijg je er geld bij dan ? Anders is het de moeite niet waard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 19 september 2005 om 22:51:
Ik word zo doodmoe over dat gezeik van Hazes, Waar treuren om? Om een alcohol verslaafde? Een man die al 10 jaar geen nummers meer maakte, Een man die dronken 3 concerten geeft in de Arena, Een man die zichzelf dood geroken en gezopen heeft, Wat doen we daar allemaal zielig over.

Er zijn honderduizend van die verslaafden die elk jaar op zo manier dood gaan en hun eigen leven kapot maken, Alleen om dat het Andre Hazes was is het zo zielig? Voor mij is Andre Hazes niks meer dan een kansloze alcohol verslaafde die zichzelf te pletter heeft gezopen, En ik heb totaal geen medelijden met zo'n kansloos iemand die door zijn kansloze gedrag 2 jonge kinderen voor altijd zonder vader laat.

Rachel Hazes is nog erger die gebruikt de dood van Hazes om er alleen maar beter te worden die is alleen maar gericht op het geld en die strijd helemaal niet voor de zaak van deze Alcoholverslaafde.

(y) (y) (y) :D

ff off: dat geldt ook voor van gogh. In de metro stond eerst altijd een column van hem. Nu staat dat gedeelte soms nog blanco, maar wel met zijn foto erbij :S
dan denk ik: jeeeeeeeezus leef verdomme eens verder!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op zondag 18 september 2005 om 22:32:
a.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??

Ik mis Andre ook.......

NIET.
Waarschuw beheerder
ben er wel bij hor..ga wel verder met waar hij mee is geeindigd..:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkel G. op dinsdag 20 september 2005 om 19:36:
ben er wel bij hor..ga wel verder met waar hij mee is geeindigd..

dan hoef je er niet perse naar toe toch :P

*reactie op verwijderd bericht*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
kerel je bent 25, wees verstandig, laat iemand bepalen naar wat voor muziek hij luistert, en nog belangrijker, laat iemand zijn mening geven..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 20:31:
Respect voor de dode voor of tegenstander is blijkbaar iets wat voor jou te veel gevraagd is.

voor jou dus ook :yes: