Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
echt mee eens...
en daarbij die kinderen zijn gewoon te jong om al die aandacht mee te maken intervieuw naar intervieuw dat is toch ook niet gezond..
ik mis andre
hoezo? Mis jij zijn dronkenbuien? Die man had al 10 jaar lang niks meer te melden had, die slechte muziek maakte al 10 jaar lang? Dronken concerten geeft? Als je hem zag op t,v zag je zuipen of roken, Zo man missen? Nee hoor absoluut niet
Ik word zo doodmoe over dat gezeik van Hazes, Waar treuren om? Om een alcohol verslaafde? Een man die al 10 jaar geen nummers meer maakte, Een man die dronken 3 concerten geeft in de Arena, Een man die zichzelf dood geroken en gezopen heeft, Wat doen we daar allemaal zielig over.
Er zijn honderduizend van die verslaafden die elk jaar op zo manier dood gaan en hun eigen leven kapot maken, Alleen om dat het Andre Hazes was is het zo zielig? Voor mij is Andre Hazes niks meer dan een kansloze alcohol verslaafde die zichzelf te pletter heeft gezopen, En ik heb totaal geen medelijden met zo'n kansloos iemand die door zijn kansloze gedrag 2 jonge kinderen voor altijd zonder vader laat.
Rachel Hazes is nog erger die gebruikt de dood van Hazes om er alleen maar beter te worden die is alleen maar gericht op het geld en die strijd helemaal niet voor de zaak van deze Alcoholverslaafde.
a.s. vrijdag 23 september is het alweer een jaar geleden dat Andre is overleden. Gaan er nog mensen kijken naar Hazes '1 jaar later' ??
ben er wel bij hor..ga wel verder met waar hij mee is geeindigd..