Partyflock

Forumonderwerp · 809424

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
De laatste tijd worden er steeds meer producties uitgebracht die wel goed zijn om uit te brengen maar niet wat je nou zegt van: "Ja!! Die is echt goed! Die moet ik echt hebben!"

Sorry hoor maar de laatste tijd vind de hardcore van tegenwoordig erg simpel worden!

Wat is hiervan jullie mening?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Af en toe zit er wel een (y) plaat bij,
maar ouwe school(l) is toch echt 100x beter :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
En dat geldt niet alleen voor hardcore, hoor :no:
Maar dat wil je natuurlijk niet weten ;-)
En wordt steeds moeilijker om te gekke platen te vinden, raakt de markt soms verzadigd????

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
TEGENWOORDIG simpel!?!
Had je 10 jaar geleden eens moeten kijken. Kleuterschool liedjes met een of andere vlakke beat eronder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 11:54:
Sorry hoor maar de laatste tijd vind de hardcore van tegenwoordig erg simpel worden!

Beroep: Student, DJ & Beginnende Producer

kap dan met dj zijn en ga zelf maken dan als je t allemaal zo simpel vind.

Kansloze boere topic:S

Waarschuw beheerder
vanaf ongeveer 1998 vind ik dat er bijna alleen maar bagger is uitgekomen......

Waarschuw beheerder

helemaal mee eens het is digitaler geworden,dat is het enige pluspunt,maar het is er absoluut niet beter op geworden,te harde kicks,simpele plink plonk melodietjes,beetje kloten met ritmes en het word tegenwoordig al experimenteel genoemd....:\ :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De hardcore van vroeger (vanaf 1997) vind ik ook nog steeds goed, maar als ik zou moeten kiezen ga ik echt voor de hardcore van deze tijd die vind ik 10 keer harder als vroeger.

Waarschuw beheerder
donateur

'De hardcore' is wel een erg brede benaming voor alle stijlen house die onder de naam hardcore vallen.
Daar zitten goede en minder goede producties bij...

Waarschuw beheerder
ik weet niet hoor maar labels als enzyme en the third movement brengen gewoon kwalitatief erg goede dingen uit.

verder maakt het toch ook niet zoveel uit of het simpel is, hardcore is gemaakt om los te gaan, en een simpel melodietje kan dan soms meer effect hebben dat heel ingewikkelde meldienen

cheers :)

Waarschuw beheerder
donateur
mainstream hardcore is gewoon te simpel ja, beetje dom gebler en toontjes, kick erbij.. en voila, een nieuw nr.

maar ik vindt wel als je naar UK-hardcore enz kijkt, dat r nog vele goede producties gemaakt worden.

niet alles is simpel, alleen knuppels als outblaste enz snappen t naar mijn mening niet. maar kijk bijvoorbeeld bij Epileptik, Deatchant, Enzyme, daar worden nog te goede platen bij uitgebracht

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 14:16:
niet alles is simpel, alleen knuppels als outblaste enz snappen t naar mijn mening niet. maar kijk bijvoorbeeld bij Epileptik, Deatchant, Enzyme, daar worden nog te goede platen bij uitgebracht

Sorry hoor, maar dat vind ik merendeel echt ongezellige kutherrie.
Een beetje gezelligheid en sfeer in muziek brengen is ook een vak.
Goed hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, Hardsequencer - Braincrash is een geniale plaat die uitblinkt in simpelheid...

Waarschuw beheerder
donateur
ongezellig?? ach tja, smaak verschilt...
Hellfish&Producer - no mistakes allowed, geniaal maar ook simpel..
zit genoeg sfeer in die muziek, veel drum&bass breakbeat invloeden, veel afwisseling.
ik vindt juist oldschool ongezellig, dat eentonige gedoe

Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb je nog oldschool die niet eentonig is maar wel gezellig.
Oude Ruffneck, K.N.O.R., Mokum, Cenobite, etc.

Waarschuw beheerder
je houd er van of je houd er niet van, dus topic opener fuck of met deze kanker topic :cheer:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 12:48:
vanaf ongeveer 1998 vind ik dat er bijna alleen maar bagger is uitgekomen......

cker niet, Maar dat is wel met Thunderdome cd's zo! :)

Waarschuw beheerder
donateur
kanker topic

sukkel... :frusty:
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 15:04:
sukkel...

Welke idioot staat er nou met een schoen op ze hoofd op de foto :vaag:

Sukketje :D

Ontopic : Veel nieuwe Hardcore is zware Bagger :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
welke stoere bink komt met kanker aanzetten.. :gaap:

Waarschuw beheerder
denk dat er gewoon meer producers moeten zijn die afstappen van de mainstream om zo ook weer nieuwe stijlen te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 15:26:
welke stoere bink komt met kanker aanzetten..

Dat heeft toch niks met die schoen op je hoofd te maken :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
je draait t om, ik reageer op zijn opmerking van kankertopic, wat heeft een schoen daar mee te maken?

Waarschuw beheerder
je hebt t inmiddels zelf 2 x getypt dus voor de 2de keer vanuit mijn richting OPGEKANKERT grafnerd :woop:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
whahah jij bent te grappig, je vind je zelf wel heeel wat he :gaap: :gaap: :gaap: ga een leven zoeken

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Zal ik eens een goede hardcore track maken dan? ;)

Nee maar ffies ontopic...

De nieuwe hardcore... kheb me er niet echt in verdiept...
Maar als ik terug kijk naar vroegah, dan was dat toch beter idd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:10:
whahah jij bent te grappig, je vind je zelf wel heeel wat he ga een leven zoeken

Precies :S

Waarschuw beheerder
Hc van nu veel te soft. Terreur is (y)

Waarschuw beheerder
donateur
vette shit

Waarschuw beheerder
Hc van nu veel te soft

te hard zul je bedoelen:\
het is tegenwoordig echt een rage om een zo hard mogelijk hardcore kick de gehele hardcore track te oversturen,terwijl een bass/kick het minst belangrijk is in de hardcore.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:26:
Terreur

Dat kan ik nou echt GEEN muziek meer noemen :no:
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:13:
Maar als ik terug kijk naar vroegah, dan was dat toch beter idd...

:no: Vroeger werd er ook veel troep uitgebracht. Vroeger LIJKT beter omdat iedereen zich alleen maar de goeie dingen herinnert en alle rotzooi vergeet. En dat geldt niet alleen voor hardcore, maar alle stijlen muziek en eigenlijk alle vormen van kunst in het algemeen.

Niet zeiken dus en gewoon goed zoeken en het kaf van het koren scheiden.

En anders ga je idd maar je eigen tracks maken..

Waarschuw beheerder
donateur
Er is hele goede nieuwe hardcore, ik noem een Ophidian - Butterfly VIP, wat ik de allerbeste hardcoreplaat ooit vind...
Maar vroeger waren er minder producties waardoor iets sneller origineel was als nu, platen leken minder snel op elkaar.
Luister maar eens naar een CD als Hellraiser - the Final Connection between Heaven and Earth.
Waarschuw beheerder
In elk tijdperk heb je goede en slechte producties.

Ga mij niet vertellen dat vroegAh alles beter was
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:55:
Er is hele goede nieuwe hardcore, ik noem een Ophidian - Butterfly VIP

*zucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:35:
terwijl een bass/kick het minst belangrijk is in de hardcore.....

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:10:
whahah jij bent te grappig, je vind je zelf wel heeel wat he ga een leven zoeken

schoen + klap(Y)
Waarschuw beheerder
Producties van tegenwoordig zijn niet altijd even origineel maar de kwaliteit van het geluid wordt steeds beter. Wat ik wel vind is dat ze wat meer gebruik mogen maken van samples enzo en dan heb ik het niet over stukjes uit een film ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:35:
terwijl een bass/kick het minst belangrijk is in de hardcore.....

Zeker niet het minst belangrijkste! Het heeft o.a. daardoor niet voor niets de naam hardcore gekregen;)

Maar het is ook weer niet het allerbelangrijste, maar dat is geen 1 element in geen 1 style, het gaat om het geheel;)

Waarschuw beheerder
donateur
Poeh, alles draait om de bassdreun bij hardcore.
Je hebt alleen maar een bassdrum nodig om een klassiek hardcorenummer te maken zoals die ene plaat van Pilldriver - Pitch hiker
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Eens in de zoveel tijd hoor ik nog wel eens iest goeds... Slavefriese bijvoorbeeld. :jaja:

Voor de rest; wat een tering tyfus kloteherrie zeg.. :[
Vind het ook niet echt pakkend meestal...t zijn geen klassiekers meer...ze hebben niks meer waardoor ik zoiets heb van; wooooww hakkuh!!! :bounce:

Helaas..

Waarschuw beheerder
Zeker niet het minst belangrijkste! Het heeft o.a. daardoor niet voor niets de naam hardcore gekregen

ehm nee de eerste hardcore platen waren pure breakbeat tracks :jaja:
hardcore gaat bij mij meer om de 'drive'die er in zit:)
een mooie kick in hardcore tracks is altijd goed:D
maar niet zo opgefokt als tegenwoordig,je hoort bijna alleen maar de bass/kick,de rest van de track word zo naar de achtergrond gepushed :(

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 17:22:
Voor de rest; wat een tering tyfus kloteherrie zeg..

jup ik vond enzyme altijd het ergste,maar heb nu meta4 gehoord.:s
jezus wat een tyfus mongolen herrie,das niet eens muziek te noemen...

is maar 1 pluspunt op het hele meta4 label en dat is Omkara Techichi,de rest mag allemaal ritueel geslacht worden,wat een herrie,en het word nog verkocht ook:|

mensen niet doen,zo blijft er tyfusherrie uitkomen,boycotten zulke producers,net zolang dat ze weer eens muziek gaan produceren :D :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de rest mag allemaal ritueel geslacht worden

Hahahahaha :d :respect:

Ik ken dat label niet, maar hele grappige uitspraak :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je heb t soulseek ? bass junkie
ik heb een nieuwe gebruikers naam op slsk: xenomorph disturbance

ik heb daar de eerste plaat staan.Tyfus herrie,tyfusherrie :|

ben nu online;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 17:42:
jup ik vond enzyme altijd het ergste,maar heb nu meta4 gehoord.

Dat heb ik dus met splittercore en extratone, muziek vanaf 300 bpm tot 100 bpm :S
Echt zwaar mongool dus maar dat wil er dus gewoon echt niet in bij die mensen
Waarschuw beheerder
donateur
ehm nee de eerste hardcore platen waren pure breakbeat tracks

Dat zijn oldskool plaatjes waar je het over hebt;)

Newbeat, de echte voorloper van Rave, Oldskool en Hardcore, had al een aardige donkere (voor die tijd) zware bas;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En wat betreft dat je het tyfusherrie noemt, dat is jou mening;) Dat respecteer ik ook (Van meta4 heb ik alleen nog nooit gehoord:P)

Maargoed, ik luister veel Industrial, Darkcore, Frenchcore en UK, en er zijn zat mensen uit de mainstream die dat ook takkeherrie vinden, so be it

Ik vind t heerlijk:kwijl::bounce:

En dat wil niet zeggen dat ik geen gevoel voor muziek heb (over smaak valt sowieso niet te twisten), want er zijn zoveel stylen die ik erg kan waarderen. Zelfs een mooi Trance nr als ik thuis op de bank zit kan soms lekker zijn:)

Die stylen zijn absoluut muziek, je moet ze alleen leren begrijpen;)

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
jup ik vond enzyme altijd het ergste,maar heb nu meta4 gehoord.

Mooi!! Ik ga ook wat sturen die kant op. Je mag de whitelabel wel krijgen als je wilt (6)

Waarschuw beheerder
dat gekraak van jou past daar wel:jaja:
Waarschuw beheerder

volgens mij snap jij het niet helemaal, vroeger had je één melodie en één dreun en dat was dan een nummer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre zuurkool op vrijdag 9 september 2005 om 19:36:
vroeger had je één melodie en één dreun en dat was dan een nummer

Zeker nooit van Ruffneck gehoord?

Waarschuw beheerder

Dan weet jij niet wat tegenwoordig is er komen steeds meer nieuwe en betere hardcore producers bij en ook weer een nieuwe inhoud in de sound duz gewoon superhard. Maar nu even mijn mening ik vind HARDCORE Tegenwoordig gewoon echt lekker goed tja gewoon super vooral altijd de bass en kick
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 22:03:
Dan weet jij wat tegenwoordig is er komen steeds meer nieuwe en betere hardcore producers bij en ook weer een nieuwe inhoud in de sound duz gewoon superhard. Maar nu even mijn mening ik vind HARDCORE Tegenwoordig gewoon echt lekker goed tja gewoon super vooral altijd de bass en kick

geef toe t klinkt cool :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is hiervan jullie mening?

Tuuuu
Dan weet jij wat tegenwoordig is er komen steeds meer nieuwe en betere hardcore producers bij en ook weer een nieuwe inhoud in de sound duz gewoon superhard. Maar nu even mijn mening ik vind HARDCORE Tegenwoordig gewoon echt lekker goed tja gewoon super vooral altijd de bass en kick

+
Wat is hiervan je mening?

Koop een facelift, boii!
Waarschuw beheerder
HARDCORE Tegenwoordig gewoon echt lekker

Dat hebben meer jongetjes van jou leeftijd volgens mij...

Maar ff ontopic:
Het hele mainstream gebeuren geloof ik allemaal wel, t`is idd veel van hetzelfde (rittieuwrittieuw) al vind ik er nog steeds goeie (originele) platen tussen zitten, hier zijn heel duidelijk de invloeden van (jaa ik ga het zeggen) trance en dance merkbaar. Ga je richting darkcore (wat volgens mij best tegen mainstream aan kan zitten) kom je toch nog wel vernieuwende dingen tegen. Daarnaast zijn er de laatste paar jaar ook wat meer techo/industrial achtige invloeden merkbaar.

En dan natuurijk nog de RAGGGEUH plaatjes, zit ook best aardige shit bij, word veel meer getweaked met kick, vette fx enz..

Met andere woorden. Hardcore van vroegah is niet te vergelijken met nu. Nu zijn er gewoon veel meer (sub) stylen bijgekomen, die veel invloeden hebben van andere muziek. Straks word het laatste gat tussen hardstyle en hardcore afgedicht met een nieuwe style en dan isset klokkie weer rond..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:26:
Terreur is

:jaja: precies
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Myotics op zaterdag 10 september 2005 om 00:26:
Ga je richting darkcore (wat volgens mij best tegen mainstream aan kan zitten) kom je toch nog wel vernieuwende dingen tegen. Daarnaast zijn er de laatste paar jaar ook wat meer techo/industrial achtige invloeden merkbaar.

En daar gaat het nu ook een beetje mis vind ik. Ik sluit me nu echt aan bij de mening van XENO. Er wordt nu teveel van die shit uitgebracht. Vooral Tieum maakt me ziek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 08:42:
Tieum

Wat is nou tieum?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 08:42:
Tieum

Die gast maakt pas echt bagger :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VIRULENZ op zaterdag 10 september 2005 om 09:38:
Die gast maakt pas echt bagger

Ok producer dus (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Myotics op zaterdag 10 september 2005 om 00:26:
Straks word het laatste gat tussen hardstyle en hardcore afgedicht met een nieuwe style en dan isset klokkie weer rond

Jump? Harde droge hardcore kicks met vrolijke melodietjes.
Maar luister eens naar platen als DJ Duro - Psycho of The Rush vs. Thalamus - Shock Your Senses.
Dat gaat al aardig de hardcore-kant op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En daar gaat het nu ook een beetje mis vind ik. Ik sluit me nu echt aan bij de mening van XENO. Er wordt nu teveel van die shit uitgebracht.

precies er moet weer scheiding komen tussen de mainstream en de darkcore/industrial,zelfs tracks op MOH worden al overheerst door veel te harde rauwe kicks...:(

Waarschuw beheerder
bla bla :cheer:

Waarschuw beheerder
tsja dat jij zo'n echte hardcore liefhebber bent zegt op deze manier genoeg....:woepwoep:

Waarschuw beheerder
tege mij bedoeld?
Waarschuw beheerder
Ik vind hardcore ook steeds minder worden... Ikzelf hou me niet meer zo erg bezig met het produceren ervan, 't wordt mij te gek, sorry....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The_Human(bwc) op zaterdag 10 september 2005 om 16:03:
't wordt mij te gek

Komt omdat de originaliteit eraf is.
Mensen gaan steeds gekkere dingen doen om maar origineel te zijn.
1000 bpm bijvoorbeeld :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VIRULENZ op zaterdag 10 september 2005 om 09:38:
Die gast maakt pas echt bagger

Tieum heeft echt wel goeie nummer geproduceert :\

Waarschuw beheerder
loop vooral met zn alle met die xeno kneus mee stel flikkers, lik ook gelijk ff zn reet schoon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 16:18:
Mensen gaan steeds gekkere dingen doen om maar origineel te zijn.
1000 bpm bijvoorbeeld

Net of dat vroeger ook niet gedaan werd, uit 1994 bijvoorbeeld:
Dano - 120-9000 BPM
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennar-D op zaterdag 10 september 2005 om 18:48:
Dano - 120-9000 BPM

Moby heeft met zijn track 'Thousand' (je raadt al waarom) het guiness records-boek bereikt!
Waarschuw beheerder
Ik moet inderdaad ook toegeven dat ik de hardcore van tegenwoordig eigenlijk niet meer volg....hoor links en rechts wel eens wat en ik moet je inderdaad zeggen dat de effecten en kickintermezzo en synths wel vooruit zijn gegaan..maar ik blijf de hardcore van 92 tot een 98 toch zeker wel veeeeele malen beter vinden...

Maar ach ieder zijn ding...

Ik zeg ook niet dat er geen goeie producers zijn..vele producers van toen maken nu ook nog tracks....maar minder heftig :D
Waarschuw beheerder
is maar 1 pluspunt op het hele meta4 label en dat is Omkara Techichi,de rest mag allemaal ritueel geslacht worden,wat een herrie,en het word nog verkocht ook

Dus is er interesse naar. Wat jij alleen vind zal die producers een zak schelen...

Uitspraak van Punanski 8) op zaterdag 10 september 2005 om 16:32:
Tieum heeft echt wel goeie nummer geproduceert

I´ve got nothing to loose 1 is het meesterlijkste plaatje die ik ken, voor de rest, gadver. Dat album 'Shake Dat Ass' is helemaal een CD vol van hetzelfde gekraak. Afschuwelijk gewoon.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennar-D op zaterdag 10 september 2005 om 18:48:
Dano - 120-9000 BPM

Dat was een gimmick, geen serieuze track
Waarschuw beheerder
De scene erom vind ik soms ronduit belachelijk. Maar er is genoeg vernieuwende hardcore en er worden ook links naar andere muziekstijlen gelegd en dat werkt vernieuwend. Ook veel partyflockproducers zoals oktavian, xtrecist, sneiterheadz en natuurlijk necropolis vind ik erg goeie hardcore maken.

Ik luister nog altijd naar Oktavian - Nature of my game. Geweldig nummer!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF spammen.... echter vernieuwende muziek???
Dit is in iedergeval allemaal niet uitberachte shit, van veel (thuis)producers

http://www.hhwebradio.com/

Waarschuw beheerder
kvind de meeste mainstream hardcore van tegenwoordig gewoon echt KUT :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:24:
loop vooral met zn alle met die xeno kneus mee stel flikkers, lik ook gelijk ff zn reet schoon

Beetje gefrustreerd? Beetje normaal kan ook wel..
Nickname kopen? Volgens mij past ie beter bij jou dan bij mij :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 17:43:
Beetje gefrustreerd?

nee

Beetje normaal kan ook wel..

uh ja oke?

Nickname kopen? Volgens mij past ie beter bij jou dan bij mij

waar de neuk heb je t over?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 11:38:
Dat was een gimmick, geen serieuze track

Welk nummer met 1000bpm is wel serieus dan? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 17:49:
waar de neuk heb je t over?

Mag je zelf uitzoeken.
'T heeft in ieder geval te maken met de manier waarop je reageert.

Beetje jammer
Waarschuw beheerder
Moet er trouwens wel bijzeggen dat xeno wel weer lekker aan t provoceren is :D

Goed bezig (y) zo ken ik je weer, haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 18:13:
Mag je zelf uitzoeken.
'T heeft in ieder geval te maken met de manier waarop je reageert.

Beetje jammer

dat je t jammer vind boeit me geen zak

Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 18:27:
Moet er trouwens wel bijzeggen dat xeno wel weer lekker aan t provoceren is

Goed bezig zo ken ik je weer, haha

en blij dat je bent natuurlijk ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooow zeker :yes:
Mijn hele dag is weer goed, echt geweldig!

Ik zeg niet dat ik het goedkeur wat hij altijd doet, hij geeft gewoon zijn mening op zijn manier en dat hij mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn daarmee raakt is het risico wat erbij hoort. Dat vind ik wel grappig om te lezen.
Hij is een goeie vriend van me, vandaar dat ik het ff voor hem opnam. Dat ik nu ook in jouw rijtje kneuzen sta, boeit mij op mijn beurt geen zak.

Waarschuw beheerder
xeno kan namelijk niet voor zichzelf opkomen :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 18:48:
ooow zeker
Mijn hele dag is weer goed, echt geweldig!

Ik zeg niet dat ik het goedkeur wat hij altijd doet, hij geeft gewoon zijn mening op zijn manier en dat hij mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn daarmee raakt is het risico wat erbij hoort. Dat vind ik wel grappig om te lezen.
Hij is een goeie vriend van me, vandaar dat ik het ff voor hem opnam.

op mn teentjes getrapt?, nee hoor hij gaf zijn mening en ik de mijne klaar, ik hoef er niemand voor bij te hale ook hoeft er niemand voor mij op te nemen.

Hij is een goeie vriend van me, vandaar dat ik het ff voor hem opnam.quote]

:woop:

[quote element=message id=16091753]{element is niet toegankelijk}lik ook gelijk ff zn reet schoon

Dat ik nu ook in jouw rijtje kneuzen sta, boeit mij op mijn beurt geen zak.

:vaag:

Waarschuw beheerder
Gaat lekker offtopic he

Waarschuw beheerder
donateur
Vooral Tieum maakt me ziek.

Goed om te zien dat meer mensen deze zwaar onterechte hype zo bout vinden. (Y) ;)

Ik luister nog altijd naar Oktavian - Nature of my game. Geweldig nummer!!!

loop vooral met zn alle met die oktavian kneus mee stel flikkers, lik ook gelijk ff zn reet schoon

(ik ken t nummer trouwens niet, maaruh oktavian, je komt lekker intelligent over man (Y))

Waarschuw beheerder
hoe ik hier over komt boeit me geen kanker! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Het boeit mij geen aids!
Waarschuw beheerder
ik hoef er niemand voor bij te hale ook hoeft er niemand voor mij op te nemen.

Laat 1 ding duidelijk zijn; ik deed dit uit mezelf.
Ik vond je reactie gewoon wat overdreven, maar goed dat was al wel duidelijk.

Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien.
Mijn excuses voor het ongemak.

Ontopic:

Nieuwe hardcore vind ik over het algemeen kwalitatief beter(uitzonderingen daargelaten), maar ik vind ook een hele hoop muziek inhoudsloos. Ik probeer mn collectie vooral aan te vullen met muziek van tussen 98 en 2003. Dat is voor mij de periode waarin de beste tracks zijn gemaakt.
Als ik nu weer tracks luister die ik "vroeger" helemaal te gek vond, vind ik ze vaak weinig meer aan en dat is niet omdat ik ze zovaak gehoord heb, maar omdat ik nu meer gewend ben aan gecompliceerdere muziek.
Je hebt nou eenmaal muziek voor de veeleisende en voor de minder eisende luisteraars. En ik behoor over het algemeen bij de eerste categorie, maar het ligt er maar net aan op welk gebied de producer veel aandacht heeft besteed aan zijn track..
Ik luister en draai alleen tracks die ik zelf goed vind en dat is echt een hele kleine selectie van dat megagrote aanbod..
Wat dat betreft ben ik wel blij dat er zoveel wordt uitgebracht :D Heb je tenminste nog keus.

Waarschuw beheerder
Waarom gaan we niet online hakkuh das pas lachuh ik kweet hoe het moet duz ik ben u instructor en hak ze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:12:
Waarom gaan we niet online hakkuh das pas lachuh

Prima, ik begin:
[img width=180 height=135]http://www.barendb.herejezus.nl/zooi/Woutybijl.gif[/img]
Waarschuw beheerder
hahahhhaha
Uitspraak van Lennar-D op zondag 11 september 2005 om 20:31:
Prima, ik begin:

en terecht :D

Waarschuw beheerder

what the fuck,grootbek....je bent zelf een kneusje.
zomaar mensen belachelijk maken..:nee:
ben ff een dagje weg,en ja hoor.....:/
ja sorry dat er meer mensen zijn met SMAAK en niet voor mindless crap gaan zoals jij:S
Zegt genoeg dat jij dus compleet niet door hebt wat goede muziek is....jij bent net als alle meelopers oftewel de hardcorefreaks van tegenwoordig (hum hum)
wow wat een harde kick,shit man wat een intelligente muziek......o ik hoor het al 8) je maakt zelf dezelfde crap,logisch dat je boos word :frusty:

oe sorry dat ik je heb aangevallen dan....:kots: (K)

of was het wat anders,dat ik je zo erg in de haren vloog,zodat jij hier zomaar mij belachelijk maakt..?

:s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit wat dat betreft echt op 1 lijn met jou.
Mensen maken wat inhoudsloos gekraak en geknetter en een volledig overstuurde kick en dat is dan 'intelligente' hardcore :S
Intelligente muziek onderscheidt zich door mooie composities en vernieuwende melodien, in alle stijlen van muziek.
Niet door 600 bpm of het laten klinken van een nummer alsof je radio kapot is of dat je naar een zender zit te luisteren die niet goed te ontvangen is...

Waarschuw beheerder
psies:D
en niet te opgefokte kicks erin verwerken zodat niemand de 'fouten'meer kan horen:)
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen maken wat inhoudsloos gekraak en geknetter en een volledig overstuurde kick en dat is dan 'intelligente' hardcore

Intelligent is ook een foute naam voor een muziek genre vind ik.. Noem het dan abstract.

Intelligente muziek onderscheidt zich door mooie composities en vernieuwende melodien, in alle stijlen van muziek.

Vind jij. Wat is de definitie van muziek volgens jou?

Niet door 600 bpm of het laten klinken van een nummer alsof je radio kapot is of dat je naar een zender zit te luisteren die niet goed te ontvangen is...

Waarom niet? Als anderen dat mooi vinden.. Je hoeft er niet naar te luisteren.

en niet te opgefokte kicks erin verwerken zodat niemand de 'fouten'meer kan horen

Noem eens voorbeelden als je wil?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:15:
Wat is de definitie van muziek volgens jou?

Wat is de definitie van kunst?
Er zijn al mafketels die hun lul in de verf dopen en ermee tegen een doek slaan en het kunst noemen dan er zijn waarschijnlijk 100en mensen die het prachtig en geniaal vinden...
Een echt schilderij maken, DAT is pas kunst.
Dat is ook met muziek, het gaat steeds extremer en er zijn ongetwijfeld mensen die een paar off beat piepjes en kraakjes met een overstuurde kick mooi vinden en het muziek noemen.
Voor echte muziek zul je toch wat beter je best moeten doen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Noem eens voorbeelden als je wil?

en als ik dat nou niet wil?
nee hoor,maar ik heb het vaak genoeg over bepaalde artiesten gesproken op PF,,neem toch aan dat jij wel weet welke artiesten ik ongeveer bedoel:)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:20:
Wat is de definitie van muziek volgens jou?

Er zijn al mafketels die hun lul in de verf dopen en ermee tegen een doek slaan en het kunst noemen dan er zijn waarschijnlijk 100en mensen die het prachtig en geniaal vinden...
Dat is ook met muziek, het gaat steeds extremer en er zijn ongetwijfeld mensen die een paar off beat piepjes en kraakjes met een overstuurde kick mooi vinden...

8) (Y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 20:06:
Ik probeer mn collectie vooral aan te vullen met muziek van tussen 98 en 2003. Dat is voor mij de periode waarin de beste tracks zijn gemaakt.

ongeveer het enigste zinnige wat ik hier lees...

Onzin discussie. Onzin ruzie's, mischien ben ik een beetje chago van het brak zijn maar Hardcore moet gewoon blijven groeien met goeie en slechte producties... die zitten er nl. altijd bij... so what?

Waarschuw beheerder
het probleem is dat er de laatste jaren meer dan 98% crap uitkomt...;)
Waarschuw beheerder
donateur

Misschien, maar bekijk het eens van de andere kant; bij een 'echt' schilderij krijg je alles als een hapklare brok voor je mik. Een paard in de wei is een paard in de wei, bijvoorbeeld. Leuke van abstracte kunst is het zoeken naar de bedoeling erachter, en als je eenmaal je interpretatie hebt, kun je er echt van genieten, of in andere gevallen ook juist niet. Kwestie van smaak.

Dat is ook met muziek, het gaat steeds extremer en er zijn ongetwijfeld mensen die een paar off beat piepjes en kraakjes met een overstuurde kick mooi vinden...

Inderdaad, ik vind dat mooi. Muziek hoeft van mij geen melodie te hebben. Noise kan veel meer vertellen, als je er oren naar hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
neem toch aan dat jij wel weet welke artiesten ik ongeveer bedoel

Ja, ik ken je rijtje ;) Maar ik doelde meer op momenten in bepaalde tracks.

Waarschuw beheerder
de tracks zijn in het geheel 'fout':D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:27:
het probleem is dat er de laatste jaren meer dan 98% crap uitkomt...

De laatste jaren??
Hou toch op man! Over smaak valt niet te twisten...

Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:31:
Leuke van abstracte kunst is het zoeken naar de bedoeling erachter, en als je eenmaal je interpretatie hebt, kun je er echt van genieten, of in andere gevallen ook juist niet. Kwestie van smaak.

Waarschuw beheerder
donateur
Noise kan veel meer vertellen, als je er oren naar hebt.

Nee, het is zoeken naar het verhaal.
En het ligt dan aan je eigen fantasie wat je ervan maakt, dan kun je beter jezelf een goede producer noemen :S
Het mooie van hapklare brokken is dat je dan het geheel op genialiteit kan beoordelen
Waarschuw beheerder
donateur
de tracks zijn in het geheel 'fout'

Ach, waarom begin ik er ook nog aan :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:37:
Ach, waarom begin ik er ook nog aan

(y)
Hoe kan uberhaupt iets dat noise heet nu muziek zijn?
Noise = herrie = onaangename geluiden
Echt typisch een uitvinding van een stelletje maffe, a-ritmische blanken om zulke muziek uit te vinden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach, waarom begin ik er ook nog aan :p

:woepwoep:

sorry hoor maar dingen zoals Peaky etc...kan ik geen muziek meer noemen,een beetje kloten met ritmes en dat moet dan vette shit zijn? :nee:

ach ja :kots: :)

worden we het toch nooit over eens... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook met muziek, het gaat steeds extremer en er zijn ongetwijfeld mensen die een paar off beat piepjes en kraakjes met een overstuurde kick mooi vinden en het muziek noemen.
Voor echte muziek zul je toch wat beter je best moeten doen

Hier ben ik het weer voor de volle 100% mee eens! :respect: :d

Waarschuw beheerder
:o
kijk uit hoor straks valt oktavian jou ook aan...:o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk, kom maar ;d

(maargoed zal wel zielig zijn, aangezien ik het hier alleen maar met een uitspraak eens ben hehe)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet niet of ik van "noise" hou maar die set van jou Necropolis vond ik zeker wel vet :D wat t ook was ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het is zoeken naar het verhaal.
En het ligt dan aan je eigen fantasie wat je ervan maakt, dan kun je beter jezelf een goede producer noemen

Zoeken hoeft lang niet altijd. Het komt vaak zat voor dat ik meteen al verkocht ben van extreme muziek die ik nog niet eerder gehoord heb. En sommige tracks moet je vaker horen :)

Het mooie van hapklare brokken is dat je dan het geheel op genialiteit kan beoordelen

Heb je goed. Lekker duidelijk alles in 1 keer kunnen beoordelen. De hapklare brokken opschrokken, fijnkauwen en weer uitschijten.

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien, maar bekijk het eens van de andere kant; bij een 'echt' schilderij krijg je alles als een hapklare brok voor je mik. Een paard in de wei is een paard in de wei, bijvoorbeeld. Leuke van abstracte kunst is het zoeken naar de bedoeling erachter, en als je eenmaal je interpretatie hebt, kun je er echt van genieten, of in andere gevallen ook juist niet.

Het wrange is dat je voor het schilderen van een paard talent nodig hebt om het natuurgetrouw weer te geven.
Elke jan doedel kan zijn lul in de verf dopen en ermee tegen een doek slaan en het vervolgens kunst noemen.
Zo kan elke jan doedel op de computer een beetje piepjes en kraakjes bij elkaar plakken en het muziek noemen...

Waarschuw beheerder
En sommige tracks moet je vaker horen

bij mij is dat anders,een track moet de eerste paar seconden al aan slaan,anders weer skippen/wissen etc...

slaat iets niet direkt aan....weg ermee:D
Waarschuw beheerder
ho, was alweer te laat:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:46:
Het wrange is dat je voor het schilderen van een paard talent nodig hebt om het natuurgetrouw weer te geven.
Elke jan doedel kan zijn lul in de verf dopen en ermee tegen een doek slaan en het vervolgens kunst noemen.
Zo kan elke jan doedel op de computer een beetje piepjes en kraakjes bij elkaar plakken en het muziek noemen...

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:45:
Heb je goed. Lekker duidelijk alles in 1 keer kunnen beoordelen. De hapklare brokken opschrokken, fijnkauwen en weer uitschijten.

Een Sixtijnse Kapel, een Nachtwacht of de Sacrada Familia, dat zijn kunstwerken waar je na jaren kijken nog verbaast kan staan over de details en de complexheid.
Bij abstracte kunst staat iedereen maar een beetje interessant te doen maar niemand weet echt waar ie over lult...

Waarschuw beheerder
* zwaait* hallo megalomania :D

tis hier weer gezellig:)
Waarschuw beheerder
donateur
worden we het toch nooit over eens...

Nee, zover was ik ook al ;)

Hoe kan uberhaupt iets dat noise heet nu muziek zijn?

Waarom niet? Als je het goed bekijkt is muziek gewoon noise (geluid) ;)

Echt typisch een uitvinding van een stelletje maffe, a-ritmische blanken om zulke muziek uit te vinden...

Het is in veel gevallen zeker ritmisch..

Noise = herrie = onaangename geluiden

Dat onaangename is persoonsgebonden. En het kan ook zeer subtiel zijn.
Waarschuw beheerder
hey xeno, uiteindelijk is de rust weer een beetje teruggekeerd :D

Waarschuw beheerder
O:)

Waarschuw beheerder

Hebben jullie het weer over een sub- sub- sub-stroming...?
Stijl... Hardcore van tegenwoordig en van vroeger is toch veel meer dan die paar foute tracks...

Geloof me nou. Hou er mee op, straks is het weer huilen geblazen... En dan kan ik met de zakdoekjes rondgaan... ;p
Waarschuw beheerder
donateur

Niet bepaald. Ook in extreme muziek heb je bagger en kwaliteit. Er zit meer in dan je denkt, dan alleen maar die piepjes en kraakjes..

Waarschuw beheerder
--
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:50:
Dat onaangename is persoonsgebonden. En het kan ook zeer subtiel zijn.

Gelukkig valt dat genre maar bij zo'n klein percentage mensen in de smaak dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:52:
Geloof me nou. Hou er mee op, straks is het weer huilen geblazen... En dan kan ik met de zakdoekjes rondgaan...

zakdoekje leggen,niemand zeggen....:9
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of ik van "noise" hou maar die set van jou Necropolis vond ik zeker wel vet wat t ook was

Dank je! En het is gewoon een mengelmoes tussen hardcore en breakbeats, en wat noise dingetjes erdoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:52:
Geloof me nou. Hou er mee op, straks is het weer huilen geblazen... En dan kan ik met de zakdoekjes rondgaan...

Ik vind dit gewoon een hele normale en vriendelijke discussie hoor, waar een paar hele sterke punten genoemd worden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig valt dat genre maar bij zo'n klein percentage mensen in de smaak dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen

Heb je goed, dat doe ik nml. ook niet. En laat het percentage maar lekker klein blijven..

Waarschuw beheerder
donateur
Toch blijf ik van mening dat als iets echt geniaal is, of dat nu muziek, theater, kunst of architectuur betreft, dat dat dan in de schoonheid, complexheid of juist eenvoud moet zitten.
Niet in het ontbreken van strucuur en het zelf moeten zoeken naar genialiteit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:50:
Waarom niet? Als je het goed bekijkt is muziek gewoon noise (geluid)

jep... het begrijpen ervan is het belangrijkst! Ik liet mijn opa (Andre Rieu type) wel eens Hardcore luisteren. Bij six-million ways to die kreeg hij bijna een hartaanval. Maar bij Masters of Symfonie begon de man het een beetje te begrijpen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:55:
Ik vind dit gewoon een hele normale en vriendelijke discussie hoor, waar een paar hele sterke punten genoemd worden.

Dat zie ik nu ook een beetje in... maar we gaan er niet uitkomen met z'n allen. Dit zal eeuwig een discussie blijven denk ik. Smaak . . . valt-niet-over-te-twisten...

En er word gepraat met niet te onderbouwen percentages...

Maar ja... ik zie net dat Xeno graag provoceerd, helemaal niet verkeerd. Maar ik ga er dan ook nog zo serieus op in..

Ik ben te moe... Motherfuckers Adios Amigos! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Een Sixtijnse Kapel, een Nachtwacht of de Sacrada Familia, dat zijn kunstwerken waar je na jaren kijken nog verbaast kan staan over de details en de complexheid.

Dat vind ik ook.

Bij abstracte kunst staat iedereen maar een beetje interessant te doen maar niemand weet echt waar ie over lult...

Intressant? Sommige mensen vinden het gewoon leuker om zelf na te denken, ipv alleen maar te gapen naar de het prachtige schilderwerk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:53:
Er zit meer in dan je denkt, dan alleen maar die piepjes en kraakjes..

Waarom hoor ik dat dan niet?
Waarom luister ik naar een symphonie van Beethoven en kan dan meteen horen dat die kerel niet zomaar wat noten op een papiertje heeft gekladderd?
Waarom kan ik uren kijken naar een schilderij van Leonardo daVinci en verbaast staan over de details in zo'n schilderij.
Hetzelfde met muziek van the Beatles of een oude Ferrari, allemaal vakwerk van mensen met talent wat ik direct herken en kan bewonderen...
Waarschuw beheerder
donateur
Toch blijf ik van mening dat als iets echt geniaal is, of dat nu muziek, theater, kunst of architectuur betreft, dat dat dan in de schoonheid, complexheid of juist eenvoud moet zitten.
Niet in het ontbreken van strucuur en het zelf moeten zoeken naar genialiteit.

We hoeven het ook niet eens te worden ;) En het ontbreken van structuur is subjectief ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 22:07:
jep... het begrijpen ervan is het belangrijkst! Ik liet mijn opa (Andre Rieu type) wel eens Hardcore luisteren. Bij six-million ways to die kreeg hij bijna een hartaanval. Maar bij Masters of Symfonie begon de man het een beetje te begrijpen.

Six million ways to die is ook niet echt een geniaal nummer :D maar als je Miro - the Shining, of G Town Madness - Termination luistert dan hoor je dat het knap in elkaar zit...
Waarschuw beheerder
de hardcore porno van tegenwoordig vind ik dik voor mekaar, zitten hele geile releases bij hoor die je echt moet hebben!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom hoor ik dat dan niet?

waarom ik wel? Lastige vraag dit..

Waarom luister ik naar een symphonie van Beethoven en kan dan meteen horen dat die kerel niet zomaar wat noten op een papiertje heeft gekladderd?
Waarom kan ik uren kijken naar een schilderij van Leonardo daVinci en verbaast staan over de details in zo'n schilderij.
Hetzelfde met muziek van the Beatles of een oude Ferrari, allemaal vakwerk van mensen met talent wat ik direct herken en kan bewonderen...

Dat vind ik ook hoor. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Endogenous X op zondag 11 september 2005 om 22:11:
de hardcore porno van tegenwoordig vind ik dik voor mekaar

Die early porno vind ik toch geiler met al dat haar
Waarschuw beheerder
Het is gewoon een kwestie van hoe ver/diep je wilt gaan bij het luisteren en beoordelen van de muziek.(waarom wordt er anders zoveel rommel verkocht) Dat is per persoon verschillend.
Necropolis(glashelder) is ook een figuur die zowiezo anders tegen muziek aankijkt dan de rest, dat kun je ook duidelijk in zijn tracks horen..
Ik luister ook graag naar de inhoud van een nummer, dat vind ik ook heeeel belangrijk, maar veel van dat industriële/experimentele gebeuren trekt me gewoon niet om naar te luisteren. Voor mij moet er gewoon sfeer in de muziek zitten en ik kom juist in een goede sfeer wanneer er melodie inzit, maar dan wel een goeie melodie, waar over nagedacht is.
En ik vind ook juist dat het geëxperimenteer door moet blijven gaan, want er vloeit vast wel weer iets uit voort wat ik wel tof vind. En soms zit er ook gewoon wel wat leuks bij, ookal is het alleen maar gebeuk enzo..
Alle stijlen hebben(imo) hun goeie en slechte kanten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Beetje vreemde vergelijking vind ik dit, om iets abstracts mooi te maken heb je netzoveel talent en ervaring nodig als om iets natuurgetrouws mooi te maken.

Abstract betekent niet dat het altijd gelijk bagger is.
http://images.google.nl/images?q=abstract&lr=&sa=N
Waarschuw beheerder

Luister eens wat meer naar andere stijlen dan (y) :)

Waarschuw beheerder
ik luister ook veel andere stijlen,doordat er zoveel crap uitkomt,moest ik wel wat anders zoeken.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennar-D op zondag 11 september 2005 om 22:54:
Beetje vreemde vergelijking vind ik dit, om iets abstracts mooi te maken heb je netzoveel talent en ervaring nodig als om iets natuurgetrouws mooi te maken.

Nee, een beetje off-beat experimenteren met bliepjes, kraakjes en overstuurde kicks is hetzelfde als je lul in de verf dopen en maar wat schilderen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal het sterker vertellen; ze hadden pas een oerang-oetang wat kwasten, verf en een doek gegeven en 'm maar wat aan laten rommelen.
Die doeken hadden ze geexposeerd in een belangrijk atelier en aan kunstkenners gevraagd wat ze ervan vonden...
Je hoeft niet te raden dat ze natuurlijk allemaal wisten wat de kunstenaar bedoelde en geniaal en bla bla bla...

Ik zie een oerang-oetang geen Sixtijnse kapel schilderen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:47:
bij mij is dat anders,een track moet de eerste paar seconden al aan slaan,anders weer skippen/wissen etc...

slaat iets niet direkt aan....weg ermee

Dat is best oppervlakkig. Een track kan de eerste keer dat je m hoort niet zo boeiend zijn, maar als je m later wat vaker heb gehoord toch een wereld track zijn.

Ik mheb t vaak met nrs, dat ik eerst zeg van: mwa, niet echt. Maar later is het 1 van me favo nrs!

Ten 2e vind ik het nergens op slaan dat het bij jou in de eerste paar seconden al moet aanslaan, aangezien je dan nog naar de inloop/opbouw van de track aan t luisteren bent. Jij wil zeggen dat een nr voor jou alleen goed genoeg is, wanneer de inloop al aanslaat?

Ik vind sowieso dat je een nr pas echt goed kan beoordelen als je m van het begin tot het eind nonstop heb gehoord, dan pas kan je je eindoordeel geven:)

Waarschuw beheerder
om te beoordelen luister ik gehele tracks....:)

maar over het algemeen,als ik bijvoorbeeld een complete label haal van soulseek ofzo...8)
dan gaat het echt zo ja,ff luisteren ja bewaren ,en hoppa weg met die en die en die....

kortom ja de inloop moet gelijk aanslaan:jaja:

Ten 2e vind ik het nergens op slaan dat het bij jou in de eerste paar seconden al moet aanslaan, aangezien je dan nog naar de inloop/opbouw van de track aan t luisteren bent.

hoezo nergens op slaan,het is house,je luisterd een paar seconden en je hebt dan wel een compleet plaatje in je hoofd hoe het verder gaat,tenmiste dat heb ik,je weet toch meestal wat er volgt...:D
en weer tot 32 meetellen,he er komt weer wat bij....:p etc...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 23:29:
Nee, een beetje off-beat experimenteren met bliepjes, kraakjes en overstuurde kicks is hetzelfde als je lul in de verf dopen en maar wat schilderen.

James Holden experimenteert ook met off-beat bliepjes en kraakjes, maar die weet het zo te doen dat het WEL meesterlijk klinkt. (bijvoorbeeld Andre Kraml - Safari (James Holden Remix))

Dat zegt op zich dus niks, je kunt zowel goeie als slechte vage zooi maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie een oerang-oetang geen Sixtijnse kapel schilderen..

ik zie een oerang oetang ook geen vette industrial maken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 23:42:

jawel hoor kijk maar naar peaky Pounder:jaja:
oerang-oetang met pc,en wat komt er uit....8)

nou ja vet,er zijn mensen die het vet vinden...:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, jou mening(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op zondag 11 september 2005 om 23:43:
Hmmm, jou mening

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
jawel hoor kijk maar naar peaky Pounder
oerang-oetang met pc,en wat komt er uit....

ik wist dat er zoiets zou komen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 23:39:
hoezo nergens op slaan,het is house,je luisterd een paar seconden en je hebt dan wel een compleet plaatje in je hoofd hoe het verder gaat,tenmiste dat heb ik,je weet toch meestal wat er volgt...
en weer tot 32 meetellen,he er komt weer wat bij.... etc...

Niet alle house is zo simpel zoals jij het beschrijft hoor;)

House kan ook heel onvoorspelbaar zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op zondag 11 september 2005 om 23:45:
Niet alle house is zo simpel zoals jij het beschrijft hoor

dat van tegenwoordig wel..:jaja:
vooral dingen zoals enzyme.:jaja:
tel maar mee:D
Uitspraak van Kian op zondag 11 september 2005 om 23:45:
House kan ook heel onvoorspelbaar zijn

en dat zijn de goede tracks (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 23:46:
Uitspraak van NZM X op zondag 11 september 2005 om 23:45:
Niet alle house is zo simpel zoals jij het beschrijft hoor

dat van tegenwoordig wel..

Ik daag ook jou uit om dat plaatje wat ik net noemde te luisteren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, als je met zo'n instelling ook muziek zou gaan maken, dan komt er idd alleen maar crap uit;)(f)

Dus als jij op zo'n manier naar house luisterd, vind ik eig dat je helemaal niet het recht heb om het crap te noemen;P:P:9:XO:)

Waarschuw beheerder
donateur
vooral dingen zoals enzyme.

\
Ik denk dat jij niet eens in de buurt komt van hun meeste kwaliteiten ...

Simpel is wat gastjes hun 1e FT track hier laten horen met 1 kick en 2 geluidjes, onsamenhangend.

Waarschuw beheerder
welk plaatje noemde ja dan/ik heb wat gemist volgens mij..
het is weer zo ver :smoke: :D

Waarschuw beheerder
Ik denk dat jij niet eens in de buurt komt van hun meeste kwaliteiten ...

heb ik dat ooit genoemd dan? :nee:
het gaat hier over hardcore in het algemeenO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 23:48:
welk plaatje noemde ja dan/ik heb wat gemist volgens mij..
het is weer zo ver

Iets naar boven scrollen, luie donder :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 23:42:

Ik durf te wedden dat als je een drumcomputer laat lopen en je laat een oerang oetang aan een willekeurig aantal knopjes draaien van een mengpaneel en wat effecten erbij doet er ongetwijfelt een groep mensen helemaal van uit de plaat gaat...

aapcore
Waarschuw beheerder
donateur

Ik geloof niet dat jij je goed genoeg verdiept in de house van nu.

vooral dingen zoals enzyme.

Enzyme X producties ook? Vind dat niet echt wat je noemt simpel...

Waarschuw beheerder
zucht...
we hadden het toch over het meetel gehalte/ :D

Waarschuw beheerder
donateur
Necropolis heeft ooit iets geproduceerd in dit topic:

https://www.partyflock.nl/topic/782741

Het kan natuurlijk aan mij liggen (al betwijfel ik dit) maar dit heeft echt niets met muziek te maken...

Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat jij je goed genoeg verdiept in de house van nu.

juist wel,maar er hoeft maar een vette kraak bass/kick in te zitten en ik zet het weer uit...
tegenwoordig overheerst de kick teveel naar mijn mening,en wordt de rest van de track "onderdrukt'...en daar houdt XENO niet van:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 23:53:
juist wel,maar er hoeft maar een vette kraak bass/kick in te zitten en ik zet het weer uit...
tegenwoordig overheerst de kick teveel naar mijn mening,en wordt de rest van de track "onderdrukt'...en daar houdt XENO niet van

Dat is iets anders. Jij vind het bagger omdat je de kick te hard vind. Dat wil niet gelijk zeggen dat het ook daadwerkelijk ongeïnspireerde, gevoelloze crap is;)

Luister eens door die zware kick heen, en verdiep je in de andere elementen van de track

Waarschuw beheerder
donateur
Armegeddon Project bijvoorbeeld, ik hoor dat dat goed in elkaar zit maar toch zuigt het gewoon :yes:

Industrial is gewoon geen vernieuwende techno/hardcore, het echte vernieuwende zit 'm in de minimal en electro hoek.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 23:57:
Armegeddon Project bijvoorbeeld, ik hoor dat dat goed in elkaar zit maar toch zuigt het gewoon

Jouw mening:P

AP = :kwijl: :yes: :D <<<<-----mijn mening;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op zondag 11 september 2005 om 23:55:
Dat is iets anders. Jij vind het bagger omdat je de kick te hard vind. Dat wil niet gelijk zeggen dat het ook daadwerkelijk ongeïnspireerde, gevoelloze crap is

daarmee bedoel ik dingen als ophidian peaky punder etc....(zal wel industrial zijn)

niet ophidian als cubist boy das vet!! (Y)
Uitspraak van Kian op zondag 11 september 2005 om 23:55:
Luister eens door die zware kick heen, en verdiep je in de andere elementen van de track

dat heb ik wel bij bijvoorbeeld omkara techichi,die doet veel op de achtergrond,dan vind ik het wel vet,maar dat doen niet velen:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kian op zondag 11 september 2005 om 23:58:
Jouw mening

Inderdaad, maar toch kan ik horen dat het niet in 5 minuten in elkaar gefietst is ondanks dat het mijn ding niet is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 00:00:
daarmee bedoel ik dingen als ophidian peaky punder etc....(zal wel industrial zijn)

Peaky pounder = Industrial/Tekno

Zijn style is niet helemaal mijn ding, maar hij heeft wat leuke producties

Ophidian heeft verschillende stylen, maar is vnl Darkcore/Industrial, en Experimentele Hardcore

Maargoed, jij vind nrs van hem als Mantaray, To Destroy What Is Broken, Formshift e.d. niet goed?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 00:02:
Inderdaad, maar toch kan ik horen dat het niet in 5 minuten in elkaar gefietst is ondanks dat het mijn ding niet is...

Dat is het zeer zeker niet. Het duurt ook niet voor niets altijd maanden voordat ze weer wat nieuwe releases hebben. Ze nemen er de tijd voor, in tegenstelling veel andere artiesten.

En dat t jou smaak niet is, respecteer ik wel. Ik heb genoeg vrienden die het ook helemaal niets vinden. Ach, ik hou daar juist heel erg van:D

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik hou meer van meagashira en endymion stijl hardcore

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op maandag 12 september 2005 om 00:06:
Maargoed, jij vind nrs van hem als Mantaray, To Destroy What Is Broken, Formshift e.d. niet goed?

ken niet alles bij naam.....
maar formshift kan ik me wel heugen.
Tja hoe moet ik het zeggen voor mij persoonlijk,mis ik veel elementen....

deze track klinkt erg 'omkara'alleen minder.minimaler.....
omkara doet meer met bijgeluiden etc....het klinkt voller,daar hou ik van...

ik luister bijvoorbeeld ook heel veel psycadelic drum n bass,en daarin zitten vette melodieën,lange,vloeiende geluiden....
die drive krijg ik bijvoorbeeld ook bij omkara.
mooier voller vager....(Y)

moie hoe moet je zoiets uitleggen:D

kortom niet mijn ding?:)
zo ietjes beter?8)
meestal schrijf ik wel eens 'het is',maar dan bedoel ik 'ik vind'...O:)
[img width=34 height=28]http://www.my-smileys.de/smileys2/0034.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
come show me your hardcore feelings with your raving meanings...cause I don't know how to groove...:bounce: hoe simpeler hoe beter :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Necropolis heeft ooit iets geproduceerd in dit topic:

https://www.partyflock.nl/topic/782741

Het kan natuurlijk aan mij liggen (al betwijfel ik dit) maar dit heeft echt niets met muziek te maken...

:devil:

En in plaats van zichzelf tot bezinning te roepen, heeft hij nog meer van die grafherrie gemaakt, dus bij deze..

Industrial is gewoon geen vernieuwende techno/hardcore, het echte vernieuwende zit 'm in de minimal en electro hoek.

Weet je überhaubt wel waarover je praat? Industrial bestaat al vanaf begin jaren 70.. Het is een stroming op zich, als je het gaat definiëren als een vorm van house, dan zit je gewoon fout..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 00:18:
kortom niet mijn ding?
zo ietjes beter?
meestal schrijf ik wel eens 'het is',maar dan bedoel ik 'ik vind'...

Ach iedereen heef gelukkig een andere visie:) Dat houd het leuk:yes:

Wat betreft Omkara ben ik het zeker met je eens, vind zijn producties erg lekker:yes:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
En toen was het maandag...

en Hardcore is nog steeds de toekomst. ;p

Waarschuw beheerder
bij pubers wel ja :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2325, 3397}
Artiest {SHOWLIST artist 9144, 105987}
Waarschuw beheerder
vind de hardcore van tegenwoordig niet slecht denk dat het 1 van de vernieuwendste stijlen in op het moment :D

en dat hoeven we alleen maar proberen vol te houden

Maar da komt wel goed ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 13:54:
bij pubers wel ja

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

Wow!! ik word wakker... Pubers zijn de toekomst!!!!

slaap lekker!! :Z :Z :Z :Z :Z :Z
Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit van hardcore gehouden...en das mijn mening.

Waarschuw beheerder
is je goed recht...!
Maar heb je ooit de kans gehad om het te begrijpen?
Die favoriete stylen van jou worden je gewoon opgedrongen, met alle respect! want ik kan alles waarderen. Tis alleen niet mijn ding.

Maar ik kan overal in contact komen met die stijlen...
coffeeshops... alternatieve kroegen... en als je overal voor open staat kom je daar. En op de radio, festivals en in het buitenland hoor je ook veel.

Ik heb het idee dat Hardcore niet het respect krijgt van het ''normale'' volk zoals de andere stylen dat respect wel krijgen. Terwijl gabber de populairste sub-cultuur onder autochtone jongeren is en Hardcore een supergroot succes was in de jaren negentig. Het is alleen een beetje verafschuwt... het heeft een raar verleden. Maar daar komt het wel overheen. Hoop ik!

Ik vraag me alleen echt af of je het kan begrijpen waarom bijv. IK er zo gek van ben... of denk je dat het een fase is in mijn leven??? (zoals zovelen)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 23:03:
of denk je dat het een fase is in mijn leven??? (zoals zovelen

Ik had nooit gedacht dat dit ook bij mij het geval zou zijn, maar hoe ouder je wordt, hoe verder je gaat kijken en merk je dat er meer dingen op nr 1 kunnen staan.

Ik hou nog steeds van de dikke gore kicks en harde meuk, maar ik luister t niet heel de dag meer...

Hebt geduld en zie dat 99% van de mensen t zelfde overkomt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 08:42:
Ik had nooit gedacht dat dit ook bij mij het geval zou zijn, maar hoe ouder je wordt, hoe verder je gaat kijken en merk je dat er meer dingen op nr 1 kunnen staan.

Inderdaad had ook niet verwacht dat ik van zoveel verschillende soorten muziek zou gaan houden :D
Waarschuw beheerder
Laatst de cd "Dancehits of the 70`s in je moerstaal" gedownload... :nee: Verschrikkelijk!!! Maar wel leuke samples uit getrokken...

Waarschuw beheerder
Ik hou nog steeds van de dikke gore kicks en harde meuk, maar ik luister t niet heel de dag meer...

Hebt geduld en zie dat 99% van de mensen t zelfde overkomt

Denk dat je deels gelijk hebt... maar ik luister nu al zo graag naar alle soorten/stylen muziek. Ik probeer alles te begrijpen... en soms krijg ik snel respect voor een stuk muziek, soms duurt het even, en heel soms komt dat respect nooit... en dat ligt dan niet aan de styl. Ik geloof niet dat mijn intresses zich nog zullen verleggen.
Die zijn al zo breed...

Nogmaals, ik hoop alleen dat Hardcore ooit het respect krijgt zoals andere soorten muziek het krijgen. Want alle soorten muziek liggen als het ware zo dicht bij elkaar... en Hardcore word meestal als herrie gezien waardoor weinig ouderen er voor open willen staan.. daardoor ontstaat niet-onderbouwende kritiek. en dat is gewoon KUT. Het lijkt wel of het tegenwoordig beter is om op je werk niet te zeggen dat je van Hardcore houd... :O Daar pas ik voor..

En zoals jezelf zegt...

Je houd er nog van! (y)

Veel mensen niet meer. :no:
Die denken alles gehoord te hebben in de jaren negentig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 18:08:
Het lijkt wel of het tegenwoordig beter is om op je werk niet te zeggen dat je van Hardcore houd... Daar pas ik voor..

Kheb gemerkt dat het ook niet zo`n succes was toen ik op zoek was naar een kamer.

Laatst zaten trouwens in de trein tegenover mij 2 "mannetjes", gesprek ging duidelijk over producen. Ik ging me er ff mee bemoeien en vroeg wat ze deden. Bleek dat het een beetje omhoog gevallen hiphopperz die met reasen speelde. Ik ff n hardcore trackie laten horen, ik liet me ontvallen dat ik het liefst gewoon lekker snel werk, maar toch zo ingewikkeld mogelijk laat klinken. Krijg ik de opmerking als "ja als je zo wilt werken (steeds dezelfde patronen) afspeelt dan maak je hardcore ja"...

Wat denken die kut-gekken wel niet?? Denken mensen nou echt dat hardcore alleen kicks zijn? Menig hipflop of R(ot)&B(edorven) bestaat uit een miniscuul loopje waar een 1 of andere aap 6x hetzelfde zegt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Myotics op donderdag 15 september 2005 om 10:18:
Wat denken die kut-gekken wel niet?? Denken mensen nou echt dat hardcore alleen kicks zijn? Menig hipflop of R(ot)&B(edorven) bestaat uit een miniscuul loopje waar een 1 of andere aap 6x hetzelfde zegt...

idd ik vind zoizo veel Hip Hop instrumentaal een heeeel stuk minder ingewikkeld in elkaar zitten dan sommige (of de meeste) hardcore tracks....maar producties van bijvoorbeeld Dr. Dre of The Neptunes vind ik dan wel weer goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D21 op donderdag 15 september 2005 om 10:27:
Dr. Dre

Zit op zich wel wat in, vent is meesterlijk in het maken van loopjes van 4 maten.... beetje jammer dat ie dat 4 min. herhaald..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 18:08:

in ieder geval de goede tracks komen uit die tijd:0
dat van nu...:nee:

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk in dit topic en dan zie ik weer een hoop gebral wat geheel nergens op slaat van XENOMORPH DISTURBANCE en dan heb ik niet eens meer zin om te posten.

Waarschuw beheerder
en toch postte je wat:p
Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 16:14:
in ieder geval de goede tracks komen uit die tijd :o
dat van nu...:no:

Hier ben ik het helemaal mee eens maar het is en blijft een mening en zoals je het stelt lijkt het een feit.. aah misschien is het ook wel gewoon een feit ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Goh, had niet verwacht dat er meer zijn met zo'n bekrompen en kort door de bocht genomen mening :)
Waarschuw beheerder
slaat nergens op wat je zegt.
Ik hou gewoon lang niet zo veel van de hardcore sound van de afgelopen 5 jaar dan de hardcore sound van zeg maar 95/96/97 dus... is gewoon een mening en daar is maar weinig kort door de bocht aan. het is gewoon een kwestie van smaak.

Waarschuw beheerder
donateur
Houden van of niet houden van is iets anders dan het een feit noemen dat de tracks van vroeger beter zijn dan die van tegenwoordig

Iets niet leuk vinden of niet je ding zijn is een ander verhaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 20:46:
Iets niet leuk vinden of niet je ding zijn is een ander verhaal

kijk digitaal is alles verbeterd,maar doordat er nu zoveel 'hetzelfde'uitkomt,is voor mij de aardigheid eraf;)
en ja ik vind de oude hardcore beter,toen werd er nog tijd gestoken in hoe de tracks werden gemaakt,en dat kun je horen:jaja:
het klinkt minder doordat het oud is en met andere programma's gemaakt....net wat ik zeg het is tegenwoordig digitaler,maar niet beter..:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ PROGENIC ] op donderdag 15 september 2005 om 20:15:
Hier ben ik het helemaal mee eens maar het is en blijft een mening en zoals je het stelt lijkt het een feit.. aah misschien is het ook wel gewoon een feit

bij mij moet je ff anders lezen,'het is'is meestal bij mij 'ik vind'8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ook al komt er teveel van hetzelfde uit, zitten er net zo goed in de hedendaagse Hardcore (allesomvattende Hardcore stijl dan) net zo goed vette shit als tussen de shit van vroeger, ook daar zat een hoop junk tussen wat absoluut niet goed is/was...

En ik blijf stellen dat er tegenwoordig hardcore door een aantal producers op zeer hoog niveau gemaakt wordt, origineel is, en bovendien ook nog eens erg vet, maargoed...

Waarschuw beheerder
nogmaals dat vind jij,ik denk er anders over:) :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Achja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 20:46:
Houden van of niet houden van is iets anders dan het een feit noemen dat de tracks van vroeger beter zijn dan die van tegenwoordig

ja dus........ waar in mijn bericht hoor je mij zeggen dat dat een feit is dan?

Uitspraak van [ PROGENIC ] op donderdag 15 september 2005 om 20:15:
Hier ben ik het helemaal mee eens maar het is en blijft een mening en zoals je het stelt lijkt het een feit.. aah misschien is het ook wel gewoon een feit

ja vooruit het staat er :P
maar het lijkt me nogal logisch dat dat niet serieus bedoeld is of was dat niet duidelijk genoeg?

Weet je wat..Ik zal er de volgende keer speciaal voor jou wel bij vermelden of het om een geintje gaat of niet okee ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 20:53:
En ik blijf stellen dat er tegenwoordig hardcore door een aantal producers op zeer hoog niveau gemaakt wordt, origineel is, en bovendien ook nog eens erg vet, maargoed...

Ja wat je zegt. Er zijn de laatste jaren zeker wel tracks gemaakt die technisch heel goed in elkaar steken en zoals je zegt idd van top niveau zijn daar kan ik je geen ongelijk in geven en ik zal je zeggen dat ik op dat soort hardcore over het algemeen op een party ook zonder problemen lekker los kan gaan en mezelf uitleven op wat voor manier dan ook maar los van dat blijf ik de early hardcore over het algemeen gewoon strakker vinden en kan daar gewoon veel meer van genieten als van dat nieuwe spul.
Waarschuw beheerder
Demonyx kan je weer ff een avatar nemen :P die witte vakje met rood kruisje vind ik wel erg evil :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ PROGENIC ] op donderdag 15 september 2005 om 21:15:
Uitspraak van -LuUk- op donderdag 15 september 2005 om 20:53:

Ja wat je zegt. Er zijn de laatste jaren zeker wel tracks gemaakt die technisch heel goed in elkaar steken en zoals je zegt idd van top niveau zijn daar kan ik je geen ongelijk in geven en ik zal je zeggen dat ik op dat soort hardcore over het algemeen op een party ook zonder problemen lekker los kan gaan en mezelf uitleven op wat voor manier dan ook maar los van dat blijf ik de early hardcore over het algemeen gewoon strakker vinden en kan daar gewoon veel meer van genieten als van dat nieuwe spul.

Yep, het enige wat ik wou zeggen is dat de hardcore niet alleen maar van slecht niveau is, wat je natuurlijk zelf het vetste vindt moet iedereen zelf weten, doe ik ook :)

Waarschuw beheerder
bla bla bla

Doe het de betere hedendaagse producers maar eens na !

:no: lukt niet..

en de oude... met de spullen van toen...

:no: lukt ook niet..

Zoals met alle dingen,
er zijn maar weinig talenten.
Het overgrote deel doet er jaren over...
hoe kan je het dan CRAP noemen. ?
Je kan hooguit zeggen dat het niet JOU smaak is...

.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 21:23:
Yep, het enige wat ik wou zeggen is dat de hardcore niet alleen maar van slecht niveau is, wat je natuurlijk zelf het vetste vindt moet iedereen zelf weten, doe ik ook

precies !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 20:51:
bij mij moet je ff anders lezen,'het is'is meestal bij mij 'ik vind'

en wat moet ik me daarbij voorstellen???

één of andere vorm van grootheidswaanzin waardoor je niet gewoon vanuit jouw eigen beleving praat maar dat je volledig overtuigd bent van de fictie dat alles wat jij zegt gewoon weg een feit is?

Dat kan best vervelend zijn lijkt me.
Ik leef met je mee Xeno :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D21 op donderdag 15 september 2005 om 21:17:
Demonyx kan je weer ff een avatar nemen

Kan m ff niet volgen hoor... waar zit jij met je gedachten? Of kan ik er gewoon ff niet met mn kop bij? :S kun je jezelf misschien op een zelfs voor mij te begrijpen niveau uitdrukken? maakt t misschien wat makkelijker ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
AAAHH Ja het heeft ff geduurd en ik heb er erg veel moeite voor moeten doen maar uiteindelijk is het 2 euro muntje gevallen. :yes:
Deze heb ik natuurlijk wel meteen weer opgeraapt want dat werd me anders iets te dol. Andere keren is het namelijk altijd een kwartje geweest waarvan ik er thuis toch al een beschaafd aantal in mijn met gouden sierkronkels versierde spaarpot heb zitten maar deze vondst was van beduidend grotere waarde en daar mee is deze vooraf als doodnormaal en misschien door onbekenden zelfs als verloren beschouwde avond alsnog een welliswaar erg minimaal maar buitengewoon verrassend geheel gebleken te worden vergeten maar gelukkig kreeg ik te horen dat het is geboren en bekoren in de verloren vuurtoren waardoor iedereen dit moest aanhoren en dan eigenlijk ook nog zou moeten kunnen begrijpen?
nee...dat gaat niet meer lukken vandaag:no:
:vaag:

is toch vet:yes:

:speed:

:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja... vet hoor !

Retevet!
Waarschuw beheerder
hmmm vind m helemaal niet zo vet :S is denk ik alleen vet als je t echt vet hebt maar als je dan weer nuchter bent is t gewoon kut :/

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
vind de hardcore van tegenwoordig maar crap. sinds da industrial tijdperk is begonnen, is de kwaliteit van de muziek heftig gedaalt.

zit geen sfeer meer in de muziek

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 14:13:
vind de hardcore van tegenwoordig maar crap. sinds da industrial tijdperk is begonnen, is de kwaliteit van de muziek heftig gedaalt.

bij mij is dat juist weer andersom. kvind die industriele/duistere sferen juist prachtig.

dus jou post zou eigenlijk moeten zijn:

ik vind dat er geen sfeer meer in de muziek zit ;P

Waarschuw beheerder
donateur

Hebt geduld en zie dat 99% van de mensen t zelfde overkomt

(Y) :jaja:

Waarschuw beheerder
bij mij is het juist dat ik alleen maar harder ga luisteren. luister nu bijna alleen maar teeror, breakcore, speedcore etc.

af en toe wat techno, hip hop of reggea om te chillen
Waarschuw beheerder
vind de hardcore van nu gewoon bagger heb er niks meer mee op sommige dingetjes na.
vroeger kon je hardcore nummers nog vanme kaar onderscheiden was het van zo das n goed nummertje nu is dat nie meer tis allemaal het zelfde en het lijkt of ze zo vlug mogelijk n plaatje willen maken om snel te kennen verkopen en ze kopen het nog ook hahaha nau ik moet die rotzooi niet.

Waarschuw beheerder
Ik vind eigenlijk alleen dat E-noid/Dione/SRB nog vette tracks produceert, in de normale hardcore scene dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!JEROENTJE!!! op zondag 18 september 2005 om 21:31:
vind de hardcore van nu gewoon bagger heb er niks meer mee op sommige dingetjes na.
vroeger kon je hardcore nummers nog vanme kaar onderscheiden was het van zo das n goed nummertje nu is dat nie meer tis allemaal het zelfde en het lijkt of ze zo vlug mogelijk n plaatje willen maken om snel te kennen verkopen en ze kopen het nog ook hahaha nau ik moet die rotzooi niet.

Das een kwestie van smaak !
Waarschuw beheerder
Ik vind de huidige hardcore wel vet! Vooral spul van The Outside Agecny en Dione/E-Noid enzo...Meagashira en nog meer Enzyme spul, gewoon kwaliteit :)

Zulk soort spul was er vroeger allemaal niet, dus wat dat betreft vind ik de hardcore van tegenwoordig alleen maar vooruit gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja smaken verschillen gelukkig zo denk ik er over wil niet zeggen dat ik een ander zn smaak niet respecteer ik ben niet beter dan een ander omdat ik hun muziek bagger vind ik heb genoeg vrienden die er wel van houden en die vinden mijn muziek weer bagger.sommige industrial nummers zoals the outside agency,armaggedon project, tieum,n-vitral, void settler ken ik wel waarderen.

Waarschuw beheerder
ben het voledig met SSsSppPeeE­EdDdCCooOo­rRrRrrreeE­e!!!!!!!!! eens.

Artiest Technooyer
Waarschuw beheerder
ragge
Waarschuw beheerder
Is wegspeezen op artwork al nostalgie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xCell op maandag 19 september 2005 om 21:22:

Ik weet gaar niet waar je t over hebt maar ik vrees van wel :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ PROGENIC ] op dinsdag 20 september 2005 om 18:43:
Ik weet gaar niet waar je t over hebt maar ik vrees van wel

Ken je Artwork van Art of Fighters niet??
Waarschuw beheerder
niet van naam nee maar daar ben ik meestal slecht in dus...

Waarschuw beheerder
[img width=147 height=143]http://members.chello.nl/n.dinkgreve/mona%20(2).gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ PROGENIC ] op vrijdag 23 september 2005 om 18:44:
t van naam nee maar daar ben ik meestal slecht in dus...

Dan ken je em dus :yes:
Waarschuw beheerder
hehe jij zegt t

Ik neem aan dat t oude shit is.... zal anders wel s op soulseek kijken ;)
Waarschuw beheerder
Kijk... nou weet ik waar we over praten :D

Maar om ff terug te komen op jouw vraag
Uitspraak van xCell op maandag 19 september 2005 om 21:22:

Tja...of je t nou nostalgie noemt of niet.... Heerlijk is t in ieder geval :respect:
Waarschuw beheerder

100% mee eens! Lang leve de oude hardcore!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ PROGENIC ] op vrijdag 23 september 2005 om 19:11:
Tja...of je t nou nostalgie noemt of niet.... Heerlijk is t in ieder geval

Laten we dan concluderen: goeie hardcore is tijdloos! :yes:
Waarschuw beheerder

Denk dat dit heel persoonlijk is...

Toevallig stond net Doomsday Mechaniks op en met een beetje inlevingsvermogen creeer ik voor mezelf al een stevig duister sfeertje (zonder pretsigaret dan hè :P )

Waarschuw beheerder
muziek is tegenwoordig digitaler....
maar de inhoud van tegenwoordig:S
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 28 september 2005 om 09:48:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xCell op woensdag 28 september 2005 om 18:14:
Denk dat dit heel persoonlijk is...

Idd, kwestie van beter zoeken ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 10:02:
Idd, kwestie van beter zoeken ...

net of we dat niet doen:/
99% van wat er uitkomt is gewoon bagger tegenwoordig:( :bier:

sinds jaren heb ik laatst weer 1 goede track gehoord:
slavefriese-greed is good........
er zijn er vast wel meer,maar net als jij aangaf,dan moet je wel HEEEEEL goed zoeken:D

tegenwoordig,of het gaat de industriele/darkcore kant op(n)
of je kan kiezen voor rititieuw...(n)
er zijn niet veel 'normale'hardcore tracks meer....:(
8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The outside agency
Mindustries
Ophidian

Geweldig deze gasten....

Het donkere spul vind ik echt goed!
De mainstream van tegenwoordig vind ik gewoon rampzalig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
8)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 11:46:
The outside agency
Mindustries
Ophidian

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 11:46:
Het donkere spul vind ik echt goed!

dat vind iedereen tegenwoordig 'donker':vaag:
zoiets noem ik hard en rauw;)
ik vind deze juist 'donker ':
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 11:40:
slavefriese-greed is good........

iedereen kijkt er ander tegenaan,dat blijkt wel weer.....:)
Waarschuw beheerder
hey, wie hebben we daar..