Partyflock

Forumonderwerp · 809424

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
De laatste tijd worden er steeds meer producties uitgebracht die wel goed zijn om uit te brengen maar niet wat je nou zegt van: "Ja!! Die is echt goed! Die moet ik echt hebben!"

Sorry hoor maar de laatste tijd vind de hardcore van tegenwoordig erg simpel worden!

Wat is hiervan jullie mening?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 22:03:
Dan weet jij wat tegenwoordig is er komen steeds meer nieuwe en betere hardcore producers bij en ook weer een nieuwe inhoud in de sound duz gewoon superhard. Maar nu even mijn mening ik vind HARDCORE Tegenwoordig gewoon echt lekker goed tja gewoon super vooral altijd de bass en kick

geef toe t klinkt cool :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 11:54:
Wat is hiervan jullie mening?

Tuuuu
Dan weet jij wat tegenwoordig is er komen steeds meer nieuwe en betere hardcore producers bij en ook weer een nieuwe inhoud in de sound duz gewoon superhard. Maar nu even mijn mening ik vind HARDCORE Tegenwoordig gewoon echt lekker goed tja gewoon super vooral altijd de bass en kick

+
Wat is hiervan je mening?

Koop een facelift, boii!
Waarschuw beheerder
HARDCORE Tegenwoordig gewoon echt lekker

Dat hebben meer jongetjes van jou leeftijd volgens mij...

Maar ff ontopic:
Het hele mainstream gebeuren geloof ik allemaal wel, t`is idd veel van hetzelfde (rittieuwrittieuw) al vind ik er nog steeds goeie (originele) platen tussen zitten, hier zijn heel duidelijk de invloeden van (jaa ik ga het zeggen) trance en dance merkbaar. Ga je richting darkcore (wat volgens mij best tegen mainstream aan kan zitten) kom je toch nog wel vernieuwende dingen tegen. Daarnaast zijn er de laatste paar jaar ook wat meer techo/industrial achtige invloeden merkbaar.

En dan natuurijk nog de RAGGGEUH plaatjes, zit ook best aardige shit bij, word veel meer getweaked met kick, vette fx enz..

Met andere woorden. Hardcore van vroegah is niet te vergelijken met nu. Nu zijn er gewoon veel meer (sub) stylen bijgekomen, die veel invloeden hebben van andere muziek. Straks word het laatste gat tussen hardstyle en hardcore afgedicht met een nieuwe style en dan isset klokkie weer rond..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:26:
Terreur is

:jaja: precies
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Myotics op zaterdag 10 september 2005 om 00:26:
Ga je richting darkcore (wat volgens mij best tegen mainstream aan kan zitten) kom je toch nog wel vernieuwende dingen tegen. Daarnaast zijn er de laatste paar jaar ook wat meer techo/industrial achtige invloeden merkbaar.

En daar gaat het nu ook een beetje mis vind ik. Ik sluit me nu echt aan bij de mening van XENO. Er wordt nu teveel van die shit uitgebracht. Vooral Tieum maakt me ziek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 08:42:
Tieum

Wat is nou tieum?
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 08:42:
Tieum

Die gast maakt pas echt bagger :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VIRULENZ op zaterdag 10 september 2005 om 09:38:
Die gast maakt pas echt bagger

Ok producer dus (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Myotics op zaterdag 10 september 2005 om 00:26:
Straks word het laatste gat tussen hardstyle en hardcore afgedicht met een nieuwe style en dan isset klokkie weer rond

Jump? Harde droge hardcore kicks met vrolijke melodietjes.
Maar luister eens naar platen als DJ Duro - Psycho of The Rush vs. Thalamus - Shock Your Senses.
Dat gaat al aardig de hardcore-kant op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En daar gaat het nu ook een beetje mis vind ik. Ik sluit me nu echt aan bij de mening van XENO. Er wordt nu teveel van die shit uitgebracht.

precies er moet weer scheiding komen tussen de mainstream en de darkcore/industrial,zelfs tracks op MOH worden al overheerst door veel te harde rauwe kicks...:(

Waarschuw beheerder
bla bla :cheer:

Waarschuw beheerder
tsja dat jij zo'n echte hardcore liefhebber bent zegt op deze manier genoeg....:woepwoep:

Waarschuw beheerder
tege mij bedoeld?
Waarschuw beheerder
Ik vind hardcore ook steeds minder worden... Ikzelf hou me niet meer zo erg bezig met het produceren ervan, 't wordt mij te gek, sorry....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The_Human(bwc) op zaterdag 10 september 2005 om 16:03:
't wordt mij te gek

Komt omdat de originaliteit eraf is.
Mensen gaan steeds gekkere dingen doen om maar origineel te zijn.
1000 bpm bijvoorbeeld :S
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VIRULENZ op zaterdag 10 september 2005 om 09:38:
Die gast maakt pas echt bagger

Tieum heeft echt wel goeie nummer geproduceert :\

Waarschuw beheerder
loop vooral met zn alle met die xeno kneus mee stel flikkers, lik ook gelijk ff zn reet schoon
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 16:18:
Mensen gaan steeds gekkere dingen doen om maar origineel te zijn.
1000 bpm bijvoorbeeld

Net of dat vroeger ook niet gedaan werd, uit 1994 bijvoorbeeld:
Dano - 120-9000 BPM
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennar-D op zaterdag 10 september 2005 om 18:48:
Dano - 120-9000 BPM
:D

Moby heeft met zijn track 'Thousand' (je raadt al waarom) het guiness records-boek bereikt!
Waarschuw beheerder
Ik moet inderdaad ook toegeven dat ik de hardcore van tegenwoordig eigenlijk niet meer volg....hoor links en rechts wel eens wat en ik moet je inderdaad zeggen dat de effecten en kickintermezzo en synths wel vooruit zijn gegaan..maar ik blijf de hardcore van 92 tot een 98 toch zeker wel veeeeele malen beter vinden...

Maar ach ieder zijn ding...

Ik zeg ook niet dat er geen goeie producers zijn..vele producers van toen maken nu ook nog tracks....maar minder heftig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 17:42:
is maar 1 pluspunt op het hele meta4 label en dat is Omkara Techichi,de rest mag allemaal ritueel geslacht worden,wat een herrie,en het word nog verkocht ook

Dus is er interesse naar. Wat jij alleen vind zal die producers een zak schelen...

Uitspraak van Punanski 8) op zaterdag 10 september 2005 om 16:32:
Tieum heeft echt wel goeie nummer geproduceert

I´ve got nothing to loose 1 is het meesterlijkste plaatje die ik ken, voor de rest, gadver. Dat album 'Shake Dat Ass' is helemaal een CD vol van hetzelfde gekraak. Afschuwelijk gewoon.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennar-D op zaterdag 10 september 2005 om 18:48:
Dano - 120-9000 BPM

Dat was een gimmick, geen serieuze track
Waarschuw beheerder
De scene erom vind ik soms ronduit belachelijk. Maar er is genoeg vernieuwende hardcore en er worden ook links naar andere muziekstijlen gelegd en dat werkt vernieuwend. Ook veel partyflockproducers zoals oktavian, xtrecist, sneiterheadz en natuurlijk necropolis vind ik erg goeie hardcore maken.

Ik luister nog altijd naar Oktavian - Nature of my game. Geweldig nummer!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF spammen.... echter vernieuwende muziek???
Dit is in iedergeval allemaal niet uitberachte shit, van veel (thuis)producers

http://www.hhwebradio.com/

Waarschuw beheerder
kvind de meeste mainstream hardcore van tegenwoordig gewoon echt KUT :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:24:
loop vooral met zn alle met die xeno kneus mee stel flikkers, lik ook gelijk ff zn reet schoon

Beetje gefrustreerd? Beetje normaal kan ook wel..
Nickname kopen? Volgens mij past ie beter bij jou dan bij mij :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 17:43:
Beetje gefrustreerd?

nee

Beetje normaal kan ook wel..

uh ja oke?

Nickname kopen? Volgens mij past ie beter bij jou dan bij mij

waar de neuk heb je t over?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 11:38:
Dat was een gimmick, geen serieuze track

Welk nummer met 1000bpm is wel serieus dan? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 17:49:
waar de neuk heb je t over?

Mag je zelf uitzoeken.
'T heeft in ieder geval te maken met de manier waarop je reageert.

Beetje jammer
Waarschuw beheerder
Moet er trouwens wel bijzeggen dat xeno wel weer lekker aan t provoceren is :D

Goed bezig (y) zo ken ik je weer, haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 18:13:
Mag je zelf uitzoeken.
'T heeft in ieder geval te maken met de manier waarop je reageert.

Beetje jammer

dat je t jammer vind boeit me geen zak

Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 18:27:
Moet er trouwens wel bijzeggen dat xeno wel weer lekker aan t provoceren is

Goed bezig zo ken ik je weer, haha

en blij dat je bent natuurlijk ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooow zeker :yes:
Mijn hele dag is weer goed, echt geweldig!

Ik zeg niet dat ik het goedkeur wat hij altijd doet, hij geeft gewoon zijn mening op zijn manier en dat hij mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn daarmee raakt is het risico wat erbij hoort. Dat vind ik wel grappig om te lezen.
Hij is een goeie vriend van me, vandaar dat ik het ff voor hem opnam. Dat ik nu ook in jouw rijtje kneuzen sta, boeit mij op mijn beurt geen zak.

Waarschuw beheerder
xeno kan namelijk niet voor zichzelf opkomen :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 11 september 2005 om 18:48:
ooow zeker
Mijn hele dag is weer goed, echt geweldig!

Ik zeg niet dat ik het goedkeur wat hij altijd doet, hij geeft gewoon zijn mening op zijn manier en dat hij mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn daarmee raakt is het risico wat erbij hoort. Dat vind ik wel grappig om te lezen.
Hij is een goeie vriend van me, vandaar dat ik het ff voor hem opnam.

op mn teentjes getrapt?, nee hoor hij gaf zijn mening en ik de mijne klaar, ik hoef er niemand voor bij te hale ook hoeft er niemand voor mij op te nemen.

Hij is een goeie vriend van me, vandaar dat ik het ff voor hem opnam.quote]

:woop:

[quote element=message id=16091753]{element is niet toegankelijk}lik ook gelijk ff zn reet schoon

Dat ik nu ook in jouw rijtje kneuzen sta, boeit mij op mijn beurt geen zak.

:vaag:

Waarschuw beheerder
Gaat lekker offtopic he

Waarschuw beheerder
donateur
Vooral Tieum maakt me ziek.

Goed om te zien dat meer mensen deze zwaar onterechte hype zo bout vinden. (Y) ;)

Ik luister nog altijd naar Oktavian - Nature of my game. Geweldig nummer!!!

loop vooral met zn alle met die oktavian kneus mee stel flikkers, lik ook gelijk ff zn reet schoon

(ik ken t nummer trouwens niet, maaruh oktavian, je komt lekker intelligent over man (Y))

Waarschuw beheerder
hoe ik hier over komt boeit me geen kanker! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Het boeit mij geen aids!
Waarschuw beheerder
ik hoef er niemand voor bij te hale ook hoeft er niemand voor mij op te nemen.

Laat 1 ding duidelijk zijn; ik deed dit uit mezelf.
Ik vond je reactie gewoon wat overdreven, maar goed dat was al wel duidelijk.

Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien.
Mijn excuses voor het ongemak.

Ontopic:

Nieuwe hardcore vind ik over het algemeen kwalitatief beter(uitzonderingen daargelaten), maar ik vind ook een hele hoop muziek inhoudsloos. Ik probeer mn collectie vooral aan te vullen met muziek van tussen 98 en 2003. Dat is voor mij de periode waarin de beste tracks zijn gemaakt.
Als ik nu weer tracks luister die ik "vroeger" helemaal te gek vond, vind ik ze vaak weinig meer aan en dat is niet omdat ik ze zovaak gehoord heb, maar omdat ik nu meer gewend ben aan gecompliceerdere muziek.
Je hebt nou eenmaal muziek voor de veeleisende en voor de minder eisende luisteraars. En ik behoor over het algemeen bij de eerste categorie, maar het ligt er maar net aan op welk gebied de producer veel aandacht heeft besteed aan zijn track..
Ik luister en draai alleen tracks die ik zelf goed vind en dat is echt een hele kleine selectie van dat megagrote aanbod..
Wat dat betreft ben ik wel blij dat er zoveel wordt uitgebracht :D Heb je tenminste nog keus.

Waarschuw beheerder
Waarom gaan we niet online hakkuh das pas lachuh ik kweet hoe het moet duz ik ben u instructor en hak ze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:12:
Waarom gaan we niet online hakkuh das pas lachuh

Prima, ik begin:
[img width=180 height=135]http://www.barendb.herejezus.nl/zooi/Woutybijl.gif[/img]
Waarschuw beheerder
hahahhhaha
Uitspraak van Lennar-D op zondag 11 september 2005 om 20:31:
Prima, ik begin:

en terecht :D

Waarschuw beheerder

what the fuck,grootbek....je bent zelf een kneusje.
zomaar mensen belachelijk maken..:nee:
ben ff een dagje weg,en ja hoor.....:/
ja sorry dat er meer mensen zijn met SMAAK en niet voor mindless crap gaan zoals jij:S
Zegt genoeg dat jij dus compleet niet door hebt wat goede muziek is....jij bent net als alle meelopers oftewel de hardcorefreaks van tegenwoordig (hum hum)
wow wat een harde kick,shit man wat een intelligente muziek......o ik hoor het al 8) je maakt zelf dezelfde crap,logisch dat je boos word :frusty:

oe sorry dat ik je heb aangevallen dan....:kots: (K)

of was het wat anders,dat ik je zo erg in de haren vloog,zodat jij hier zomaar mij belachelijk maakt..?

:s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit wat dat betreft echt op 1 lijn met jou.
Mensen maken wat inhoudsloos gekraak en geknetter en een volledig overstuurde kick en dat is dan 'intelligente' hardcore :S
Intelligente muziek onderscheidt zich door mooie composities en vernieuwende melodien, in alle stijlen van muziek.
Niet door 600 bpm of het laten klinken van een nummer alsof je radio kapot is of dat je naar een zender zit te luisteren die niet goed te ontvangen is...

Waarschuw beheerder
psies:D
en niet te opgefokte kicks erin verwerken zodat niemand de 'fouten'meer kan horen:)
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen maken wat inhoudsloos gekraak en geknetter en een volledig overstuurde kick en dat is dan 'intelligente' hardcore

Intelligent is ook een foute naam voor een muziek genre vind ik.. Noem het dan abstract.

Intelligente muziek onderscheidt zich door mooie composities en vernieuwende melodien, in alle stijlen van muziek.

Vind jij. Wat is de definitie van muziek volgens jou?

Niet door 600 bpm of het laten klinken van een nummer alsof je radio kapot is of dat je naar een zender zit te luisteren die niet goed te ontvangen is...

Waarom niet? Als anderen dat mooi vinden.. Je hoeft er niet naar te luisteren.

en niet te opgefokte kicks erin verwerken zodat niemand de 'fouten'meer kan horen

Noem eens voorbeelden als je wil?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zondag 11 september 2005 om 21:15:
Wat is de definitie van muziek volgens jou?

Wat is de definitie van kunst?
Er zijn al mafketels die hun lul in de verf dopen en ermee tegen een doek slaan en het kunst noemen dan er zijn waarschijnlijk 100en mensen die het prachtig en geniaal vinden...
Een echt schilderij maken, DAT is pas kunst.
Dat is ook met muziek, het gaat steeds extremer en er zijn ongetwijfeld mensen die een paar off beat piepjes en kraakjes met een overstuurde kick mooi vinden en het muziek noemen.
Voor echte muziek zul je toch wat beter je best moeten doen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Noem eens voorbeelden als je wil?

en als ik dat nou niet wil?
nee hoor,maar ik heb het vaak genoeg over bepaalde artiesten gesproken op PF,,neem toch aan dat jij wel weet welke artiesten ik ongeveer bedoel:)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 21:20:
Wat is de definitie van muziek volgens jou?

Wat is de definitie van kunst?
Er zijn al mafketels die hun lul in de verf dopen en ermee tegen een doek slaan en het kunst noemen dan er zijn waarschijnlijk 100en mensen die het prachtig en geniaal vinden...
Een echt schilderij maken, DAT is pas kunst.
Dat is ook met muziek, het gaat steeds extremer en er zijn ongetwijfeld mensen die een paar off beat piepjes en kraakjes met een overstuurde kick mooi vinden...

8) (Y) :D
laatste aanpassing