ze moeten eens leren dat 1 seizoen van zulke domme programma's al teveel is
jij toch niet he schat
ik dacht even dat jij mee ging doen...
want ik zou altijd op jou stemmen mop
Idols is en blijft lachen om mega josti's die maar denken dat ze de nieuwe bink van de top40 worden
stem OOGJE
Idols is en blijft lachen om mega josti's die maar denken dat ze de nieuwe bink van de top40 worden
Owww ajb niet Idols 4 Niet nóg een jaar
komt er eentje met het clublied van MVV meesterlijk hoor
Bennie roeleerde...
van Bennie kon ik geen auditiefilmpje vinden, maar hier heb ik het auditiefilmpje van David met zn MVV lied!
http://www.rtl.nl/(channel=rtl ... david.avi_plain.xml/wm364.wvx
hier een filmpje van Armand die geloofde er ook heilig in dat ie de volgende ronde zou halen alleen had zijn stem hem die ochtend in de steek gelaten...
http://www.rtl.nl/(channel=rtl ... rmand.avi_plain.xml/wm364.wvxlaatste aanpassing 23 oktober 2005 18:24
hier een filmpje van Armand die geloofde er ook heilig in dat ie de volgende ronde zou halen alleen had zijn stem hem die ochtend in de steek gelaten...
welke was Benny ook alweer dan?
http://www.rtl.nl/(channel=rtl ... rmand.avi_plain.xml/wm364.wvx
Maar snap niet dat deze mensen geen ouders/vrienden hebben die zeggen DOE NIET MEE, je kan NIET zingen
hij komt idd niet snugger over, maar hij is autistisch en heeft de EuroVisie Song Festival in Helsinki gewonnen(voor verstandelijk gehandicapten).
http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/amsterdam/content/amsterdam_videos.xml
hier nog even een link met de allerbeste audities van afgelopen zaterdag
een megaIDOL
Die wat zo'n moeilijke test had 'Avé Maria' haha..
Ja die had ook 'n mooie stem..
aaaaah k*t ik had late dienst niet gezien dus
maar je hebt toch zo´n site waar je programma´s terug kan zien die je gemist hebt
ff bericht achtergelaten en zijn illusie van ladiesman nog meer gevoed.. hehe.. die jongen is t echt zooooo naief...
LIEVELINGSLIED OP DIT MOMENT:
Close II You - Baby Don't Go
zou zo familie van elkaar kunnen zijn!
GEEN MSN MEER (BELANGRIJK!)
Ik heb ervoor gekozen om vanaf 1 juli 2005 niet meer te msnen met niemand van jullie, behalve een klein aantal (enkele tientallen) vrienden en kennissen (Prive MSN, geen hotmail), dus geen mensen die ik via msn heb leren kennen. Het wordt (omdat ik een bekend persoon van idols ben) een chaos op msn als ik online kom. Velen van jullie willen dat ik direct reageer als jullie tegen mij praten, omdat ik niet kan blindtypen, kan ik het niet bijhouden, en dat geldt al helemaal als er ook nog groepsgesprekken erbij zijn.
Gracia
haha ik dacht doe ook voor de lol mee aan idols 2005...Ben ik nog door ook naar de 2e ronde. Morgen voor de echte jury july kaachman en die henkjan smit weer auditie doen
Uitspraak van TommyKnocker [NL] op zaterdag 10 september 2005 om 14:54:
haha ik dacht doe ook voor de lol mee aan idols 2005...Ben ik nog door ook naar de 2e ronde. Morgen voor de echte jury july kaachman en die henkjan smit weer auditie doen
![[img]https://photo.partyflock.nl/images/25526/main/114271.jpg[/img]](https://photo.partyflock.nl/images/25526/main/114271.jpg)
hij was die gast die zei dat als Jim het kan dan kan hij t helemaal..hij zat toch ook te zeuren over zn ex enzo..
haha.. sta je gigantisch voor LUL
dat eerste meisje kon toch goed zingen, maar omdat ze te dik was mocht ze niet door
beetje kansloos van de jury
indd! slaat helemaal nergens op!!!
vooroordelen dus
Die was hartstikke goed, ik vond dat echt sneu. Stelletje klootzakken.
Ja, was idd ECHT zielig voor die dikke meid.. goede stem had die joh..
Ik heb net i.p.v. Idols naar Paul de Leeuw gekeken.
Die meid mocht bij hem optreden en het klonk echt goed !!!
Ze mag ook met Xander optreden bij zijn concert.
Misschien maar goed voor haar dat ze niet door gegaan is, ze komt nu waarschijnlijk een stuk verder dan met Idols.
Vind het echt leuk voor haar !!!
Ik heb net i.p.v. Idols naar Paul de Leeuw gekeken.
Die meid mocht bij hem optreden en het klonk echt goed !!!
Ze mag ook met Xander optreden bij zijn concert.
Misschien maar goed voor haar dat ze niet door gegaan is, ze komt nu waarschijnlijk een stuk verder dan met Idols.
Vind het echt leuk voor haar !!!
vorige week, een wat dikker meisje dat Rene frogers Daydreamer zong
zeer goede stem Samantha geloof ik???
vorige week, een wat dikker meisje dat Rene frogers Daydreamer zong
zeer goede stem Samantha geloof ik???
zag gister ook een Turks meisje geloof ik die wel doormocht, die was nog dikker
ze moest alleen wat aan styling doen
dat was ik ook aan het uitleggen aan knuffelmotz
Bovendien zijn missy elliot en weet ik et wie ook tog heel ver gekomen
dat is niet meer lachen zijn er toch nog mensen die gaan kijken????
vind dat ook erg leuk om te zien. spannend om te zien wie er doorgaan en wie niet. De ontwikkeling van al die mensen. Vind dat alleen maar leuker worden eigenlijk.
dat meisje dat verliefd is op Henk-Jan, heeft het uitgemaakt met haar vriend
omdat ze door is gegaan
omdat ze door is gegaan
omdat ze door is gegaan
Duh..en dat geloof je...dat is nog veel triester...wat denk je zelf?
omdat ze door is gegaan
Ik vind het niet zo leuk meer idols.
Ik vond I-Jay niet zo erg goed
En Christon is gewoon leuk
Daar was Floortje inderdaad heel erg goed, kreeg er kippenvel van.
die charissa vins ik stukken beter
vindt haar trouwens wel een beetje op Maud lijken
dit was heel tof in Amerika, alleen daar waren fraude en bedrog door de jury erg in trek
Paula abdul heeft een affaire gehad met een van de deelnemers
wie is er gisteravond door gegaan???
heb niks gezien, maar ben wel nieuwschierig
ik heb in die 3jaar tijd 1x gestemd, en dat is voor....
welke was dat dan?
Zij zong Lost van Anouk
Raphaella zal ook wel heel eind komen, die heeft het gewoon in zich.
Raphaella zal ook wel heel eind komen, die heeft het gewoon in zich.
Hij deed het wel leuk, vond ik. Wie had er dan door moeten gaan?
Ik heb het niet kunnen zien i.v.m. Najib Amhali
ik zeg H A R M
en anders Aaron met zij Afro kapsel hij kan ook goed zingen...
Het grappige van gister was dat ik direct dacht, Harm gaat vast Satuday Night doen en inderdaad...
vind die donkere meid ook erg goed (sjemig, ben nou ook al háár naam kwijt ). Volgens mij deed ze Anouk.
Maar Floortje vind ik niet zo een idool.
ik vond Charissa zo leuk! mar die is eruit helaas..
ik baal nog steeds dat die 2 ventjes erin zitten (serge en christon). Die worden er volgens mij alleen maar in gehouden doordat al die kleine meisjes op hun stemmen
floortje of marescha gaat winnen
harm is ook maar of hij nou echt een "idool" is...?
hij heeft wel veel fans al volgens mij laatste aanpassing 22 januari 2006 18:40
Zeker als hij volgende keer een lekker popnummer gaat zingen, dan is hij niet echt zichzelf vind ik.
Waarom zeggen ze van aparte mensen altijd dat ze zichzelf zijn ?
rafaella en harm vind ik zeker de beste,
wat ik zeker niet snap iz wat die martijn krabbe daar doet. chantal janzen kan ik nog wel snappen, leuk voor het plaatje. maar wat een dweil is die martijn, snapt iemand zijn humor?????????
wie o wie zal er uit vliegen???
jaaaaaaaaaaaa Marescha gaat ze er dan toch uit
Het is leuk om naar optredens te kijken van mensen die proberen om kansen te krijgen in de muziekwereld en die het leuk vinden om muziek te maken
je moet er niet te oppervlakkig tegenaan kijken natuurlijk
Uitspraak van Technobelleop zaterdag 28 januari 2006 om 23:25:
Het is leuk om naar optredens te kijken van mensen die proberen om kansen te krijgen in de muziekwereld en die het leuk vinden om muziek te maken
Vind jij...hoeven ze mij niet mee lastig te vallen toch
Uitspraak van Technobelleop zaterdag 28 januari 2006 om 23:25:
je moet er niet te oppervlakkig tegenaan kijken natuurlijk
Is niet oppervlakkig ik vind er echt gewoon geen reet aan dat kan toch
Nou meid dan kijk en reageer je toch gewoon lekker niet
dan hebben wij ook geen last van jou
Uitspraak van Technobelleop zaterdag 28 januari 2006 om 23:33:
Nou meid dan kijk en reageer je toch gewoon lekker niet
Dat bepaal jij toch echt niet
Uitspraak van Technobelleop zaterdag 28 januari 2006 om 23:33:
dan hebben wij ook geen last van jou
Praat alleen voor jezelf wil je!!
ik blijf me er echt over verbazen,maar vind het wel supertof
maar goed ik vind het tof dat vanaf de audities ik heb gedacht, Harm moet gewoon door en gaaaaaan
en AAron vind ik ook irritanter worden.
Had ik Toen met die Hind ook
Serge vind ik een rotstem hebben en irritant hoofd
Serge is een misselijke kwal, dat mensen hem leuk vinden en op hem stemmen begrijp ik echt niet!!!laatste aanpassing 29 januari 2006 15:50
rafaella of Harm, Beiden talent, maar ook de x-faxtor
en bij Harm vinden ze van niet
Het meerdendeel zit echt niet te wachten op gezeik dat idols saai is..dus.
Rafaella gaat er ook uit binnenkort, die verteld net dat ze zwanger is...
Ze is ook een beetje degelijk vind ik
Kweet nie..ze doet me denken aan Celine Dion
Uitspraak van Technobelleop zondag 29 januari 2006 om 07:58:
Het meerdendeel zit echt niet te wachten op gezeik dat idols saai is..dus.
Ik zeg niet dat het saai is maar het is gewoon een hype creëren rondom een aantal personen waarvan je als Idols is afgelopen weinig tot niets meer hoort....Alleen van Jim en Jamai hoor je nog weleens wat maar that's it....dus daarom vind ik het een dom programma
Sorry hoor maar Jim en Jamai zijn zeer succesvol in musical en theater
Was het dan de bedoeling om aan Idols mee te doen met als doel het in de musical en theater te schoppen???
Jim en Jamai
ze verdienen meer per jaar dan ik
hun doen wat ze leuk vinden...
Sorry hoor maar Jim en Jamai zijn zeer succesvol in musical en theater en Boris is geloof ik heeeeeeeeel erg lang bezig in de studio.. wat hij ook zei in de uitzending, als je nou commentaar hebt raadpleeg dan eerst wat bronnen..
ik ben ook geen fan ze, maar ze verdienen meer per jaar dan ik, en hun doen wat ze leuk vinden...
h dus Raffaëla is dus zwanger.. bron: Fok.nl
harm is zeker mijn favoriet.
jou beroep is jou hobby dus
Uitspraak van D@rk Angel op donderdag 2 februari 2006 om 17:01:
ja dus??? ze heeft wel vaker onzin in de wereld gebracht met die verliefdheid op die henk-jan.laatste aanpassing 2 februari 2006 17:01
Dat was toch geen grapje
ik vind hem echt een engerd.. vooral die tanden van hem.. een idool hoeft perse niet knap te zijn.. maar zingen kan die echt niet.. mick jagger wel..
vind niemand echt leuk in idols.. niet echt uitschieters van wow.. wat een talent..laatste aanpassing 2 februari 2006 17:04
hij is tenminste niet zo perfect als floortje
Marescha
Stom trouwens dat de jury zo stom deed over Rafealla's zwangerschap..
Ik snap het wel dat het een hele moeilijke stap voor der word, maar het is toch ook juist wel leuk voor der ?
Ik hoop in ieder geval dat het allemaal wel goed komt .
Stom trouwens dat de jury zo stom deed over Rafealla's zwangerschap..
Ik snap het wel dat het een hele moeilijke stap voor der word, maar het is toch ook juist wel leuk voor der ?
Ik hoop in ieder geval dat het allemaal wel goed komt .
Ik geef Henk Jan juist gelijk. Het past gewoon niet in de stap die ze nu aan het maken is. Een platenmaatschappij zit echt nie te wachten op een zwangere idols. Ik had echt precies hetzelfde gezegd.
Ik denk dat het haar idols carriere gaat kosten in ieder geval. dat terwijl ze een van de gene is die het meest in haar mars heeft. Jammer.
Floortje nog steeds de beste!
Vind de opmerkingen van de jury soms wel erg hard hoor!
er is er maar 1 die echt super kan zingen en dat is
Floortje...
SERGE hopelijk
SERGE hopelijk
Final wordt denk ik idd Harm/Floortje.
Serge eruit!!!
Volgende week vliegt Ellen eruit
En dan Raffaella, Angelique en finale word Floortje/Harm met als winnares: Floortje.....
Uitspraak van "Tony vs Caddy"op zaterdag 3 september 2005 om 19:38:
Idols
Zou je eg niet zeggen dat die 34 is!
De jury was laatste tijd echt niet meer positief.
Van Jamai en Boris hoor je ook bijna niks meer
jamai is anders hartstikke ver gekomen in de musicals
Boris is bezig met een nieuw album naar wat ik gehoord heb. Denk dat je daar nog wel meer van gaat horen.
Ja, Raphaella, die heeft het gewoon
Zoals bij de workshops sprong Rafaella er echt uit, dat was echt een goed optreden dat heeft ze lang niet meer gehad, en is een beetje jammer.
Ellen of Harm gaan eruit vanavond
kan gewoon niet je tekst vergeten en al helemaal niet als je in het Nederlands zingt
maar het lijstje wat genoemd werd door die kerel op de radio begint wel te kloppen
Wat is er precies gezegd dan???
dat er een lijst is met alle namen erop van alle finalisten voor de live-shows...
en nu blijkt volgens een of andere kerel (woordvoerder van Serge geloof ik) dat de afvallers precies op die volgorde staan.....
en dat Serge volgens hem en de fans eruit gefraudeerd zou zijn, want de lijnen van KPN hadden een half uur storing tijdens die show, mensen kregen 9 van 10 smsjes terug dat er een fout was enz enz......
Serge had nog nooit op de kruk gezeten en nu opeens er uit.
wat er voor de rest was heb ik niet echt gehoord op de radio, omdat ik aan het werk was, maar toe maar we zullen zien
Zon show is toch allemaal bedrog... Iedereen maar denken dat het zin heeft om te stemmen.
Zon show is toch allemaal bedrog... Iedereen maar denken dat het zin heeft om te stemmen.
Ze investeren in iemand en willen zeker weten dat het goed is.
het is geen voetbaltopic he
Eindcelijk was ze weer een keer écht goed. Vooral dat eerste nummer dat ze deed bezorgde me echt serieus kippevel. Heel goed weer!!
Harm vond ik bagger; zowel de tekst als de uitvoering van de nummers...
Toch denk ik dat het volgende week Ellen gaat wordenErg jammer ! Ik vind haar echt een mooie vrouw, mooie stem en een hele leuke persoonlijkheid hebben.
Ik had het Angelique meer gegund erin te blijven dan Raffaella.. aangezien het toch niks kan worden, mocht ze Idols winnen, met haar en haar baby...
Ik vind floortje een saai meisje, met wat arrogantie over zich, maar ze doet alsof ze dat niet is. ik weet niet... iets aan haar irriteert me ontzettend en ik kan niet echt uitleggen wat het is.
Ik vind floortje een saai meisje, met wat arrogantie over zich, maar ze doet alsof ze dat niet is. ik weet niet... iets aan haar irriteert me ontzettend en ik kan niet echt uitleggen wat het is
weet je wat het met floortje is, ze wil niet arrogant overkomen maar is het wel. ze wil zo lief en vriendelijk mogelijk overkomen, altijd die big smile witte tanden. en dat koppie beetje teruggetrokken naar achteren. maar het is zó nep. dat merk je al als die moeder in beeld komt.
die is nog meer idol dan haar dochter
wat een kwalletje is dat zeg
ze doet net alsof ze nooit van iets weet als ze goed commentaar krijgt
het zou zóóóó fijn zijn als die floortje gewoon eens voor de afwisseling een nieuwe beweging maakt, weet ik het, leun eens achterover in de stoel. stel je voor dat floortje thuis ook zo is, na een uur tegen die rij tanden en dat truttige gedrag aankijken draai je toch al helemaal door?! nee geen mens is perfect, probeer het dus ook het niet. zelfs in jerney zit nog meer karakter.
Net zoals Hind vorig jaar, een super mooie stem,liefelijk koppie, en zingt niks verkeerd,springt nooit eens uit de band, nooit een keer lekker gek doen.
Altijd maar hetzelfde
Ja maar t gaat toch ook om het zingen?? Waarom let je zo op bijzaak?
Als je nummer zit te luisteren dan is het toch het belangrijkst dat het nummer goed is en de zang mooi is??
Jullie zijn trouwens ook echt weer typisch wijven met dat gekat over dingen die er helemaal niet toe doen, hahaha lol
Ik en harm
Maar Floortje komt ook uit Almere, waar jij ook vandaan komt... Moet je niet voor haar zijn?
Ik hoop ook niet dat Floortje wint, ze irriteert me steeds meer.
Ellen is een heel goede zangeres en super muzikaalalleen niet geschikt voor zeer commerciële doeleindes zoals Idols is, daarom is het eigenlijk beter dat zij eruit is.
Ellen komt er echt wel, en dat is eigenlijk ook de enige van wie ik denk dat die het echt gaat maken.
Uitspraak van Technobelleop zaterdag 4 maart 2006 om 23:12:
Ellen is een heel goede zangeres en super muzikaal alleen niet geschikt voor zeer commerciële doeleindes zoals Idols is, daarom is het eigenlijk beter dat zij eruit is.
Heeeelemaal mee eens!
Uitspraak van Technobelleop zaterdag 4 maart 2006 om 23:12:
Ellen komt er echt wel, en dat is eigenlijk ook de enige van wie ik denk dat die het echt gaat maken.
Ik denk dat ze het alle 4 wel gaan maken eigenlijk... (ja ook angelique) !! Ik denk persoonlijk wel dat Raffaëlla & floortje t verst gaan komen...zeker Raffaella...die is gewoon perfect voor t échte popwerk (commerciele troep dus )... Floortje is het grootste zangtalent...en Ellen gaat denk ik iets meer Underground(Jazzy dingen...apartere pop)... Angelique redt het ook zeker weten en gaat grote R&B/Soul hits maken..
Floortje wordt een soort Trijntje Oosterhuis ofzo...
Woeii! Raffaela door! Uitslag was eg spannend
Floortje wordt een soort Trijntje Oosterhuis ofzo... laatste aanpassing 4 maart 2006 23:47
Ik denk dat ze het alle 4 wel gaan maken eigenlijk
net als Boris
Ik heb echt zitten duimen dat die floortje eruit gekickt werd, maar helaas...
Hehehe ja maar das gewoon een kneus
weet je wat het met floortje is, ze wil niet arrogant overkomen maar is het wel. ze wil zo lief en vriendelijk mogelijk overkomen, altijd die big smile witte tanden. en dat koppie beetje teruggetrokken naar achteren. maar het is zó nep. dat merk je al als die moeder in beeld komt. mijn hemel, wat een over het paard getilde mensen. het zou zóóóó fijn zijn als die floortje gewoon eens voor de afwisseling een nieuwe beweging maakt, weet ik het, leun eens achterover in de stoel. stel je voor dat floortje thuis ook zo is, na een uur tegen die rij tanden en dat truttige gedrag aankijken draai je toch al helemaal door?! nee geen mens is perfect, probeer het dus ook het niet. zelfs in jerney zit nog meer karakter.
geweldig stuk
jammer dat ellen eruit is vond der egt tof egt een cool wijf maja kzag de bui al hangen,die andere 2 waren gewoon btr gister
Raffaëla was de beste van vanavond met het nummer Think van A. Franklin
zeker Raffaella...die is gewoon perfect voor t échte popwerk
Dusss van mij mag Floortje nu winnen!
die floor is echt te saai voor woorden, net Maud II
H A R M
wat een saai liedje zeg
en Rafaella kan straks met zwangerschapsverlof en dan is het ook over en uit
anouk is iemand, heeft uitstraling, karakter, de meeste idols zijn gemaakt en is maar een tijdelijk hype
Maarja de keelontsteking is Raf zeker ten goede gekomen
het is nu alweer stil om alle TALENTJES
meer verdient die aandachtstrekker ook niet
gehoord dat d'r album ook met behoorlijk wat covers is, lekker weer niet dat ik haar nummer van nu okeej vind ...