Partyflock

Forumonderwerp · 805814

Waarschuw beheerder
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??
Als of er niet genoeg vrijgelle mannen zijn!!

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Ik kan het niet begrijpen!!
Jij wel??
Waarschuw beheerder
donateur
is gewoon de natuur : het recht van de sterkste B)
Zou me ook top voelen als een vrouw haar vent voor mij in de steek zou laten O:) teken dat ik iets zou hebben wat hij niet heeft :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:08:
waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

dat schijnt spannend te zijn :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :p Soes :p op donderdag 25 augustus 2005 om 09:14:
dat schijnt spannend te zijn

denk ik ook ja!

spanning!

en competitiestrijd, willen hebben wat de ander heeft
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zelf nooit met een man kunnen gaan die een vriendin heeft. Ik zou me ook niet lekker voelen als hij haar voor mij in de steek laat, gewoon omdat ik niet de reden wil zijn dat iemand gekwetst wordt. :\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op donderdag 25 augustus 2005 om 09:13:
Zou me ook top voelen als een vrouw haar vent voor mij in de steek zou laten teken dat ik iets zou hebben wat hij niet heeft

totdat ze jou weer in de steek laat voor een ander :/

Waarschuw beheerder
vriendinnen zijn er om gedumpt te worden ;p
en als vrijgezel zijnde voel je niet van zen vriendin asl je het goed doet 8) ;p

haha
Waarschuw beheerder
donateur
omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

omgekeerd het zelfde verhaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:19:
en als vrijgezel zijnde voel je niet van zen vriendin asl je het goed doet 8) ;p

Klopt, je voelt er niks van :9

Maar ik zou het niet kunnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TOOLS op donderdag 25 augustus 2005 om 09:20:
omgekeerd het zelfde verhaal.

Ja dat kan.

Waarschuw beheerder
Ik zou er meteen op afknappen als een vrouw zoiets probeert.
Zoiets lukt alleen bij mensen die niet sterk in hun schoenen staan.

Waarschuw beheerder
ja niet kunnen is groote woord lauwz je weet het soms niet eens :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:27:
ja niet kunnen is groote woord lauwz je weet het soms niet eens :)

Ik dénk dat ik me er niet prettig bij zal voelen ;).. Ik probeer het ook niet.

Waarschuw beheerder
Dan gebruiken ze je dus alleen maar.
Het is maar net wat je zelf wilt.
Waarschuw beheerder
donateur
heb het verschillende keren meegemaakt dat een "zogenaamde" vriendin achter een vriendje van mij zat...achter mn rug om
...ik verbaas me er keer op keer over hoe achterbaks meisjes kunnen zijn op dat gebied :/

(heb daarom ook meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden...)

Waarschuw beheerder
gaat over vrijgezelle vrouwen niet over vrienden die elkaars vriendjes afpakken dat vind ik egt :[
heb het een keer mee gemaakt met men ex kon der wel vermoorden :[
jammer dat ze niet beneden kwam :D
Waarschuw beheerder
WHAHAHAHAHA nou,mijn vent draait zn hand echt niet om voor zon single chickie hoor :/ dat ligt dus ook aan de man blijkbaar....

en ik zeg altijd: iedereen mag het proberen je krijgt mij erbij als het je gaat lukken o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 09:40:
mijn vent draait zn hand echt niet om voor zon single chickie hoor

maar het gaat erom waarom die vrouwen juist iemand willen die al bezet is??
Ik denk dat dat gewoon onzekerheid is... Als een man zijn vriendin is de steek laat voor jou, geeft dat je een goed gevoel....:/ Zoiets moet het zijn...

Waarschuw beheerder
het ligt aan de man dan en niet aan de vrouw hij zal wel aanleiding geven en de vrijgezellen vrouwen kunnen toch niet ruiken dat een vent een vriendin heeft het staat tenminste niet op zijn voorhoofd
Waarschuw beheerder
inderdaad omdat dat de zogenaamde kunst van het versieren is....die meiden zijn jaren misbruikt door allerlei jongens omdat ze zo *makkelijk* waren dus zoeken ze een nieuwe uitdaging.....

ik vind het maar een zielig gebeuren dat je een relatie om zeep wilt helpen maar let wel; de man heeft er net zo goed zn aandeel aan!Een beetje vent laat zn vriendin niet vallen voor een eenmalig avontuurtje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:45:
en de vrijgezellen vrouwen kunnen toch niet ruiken dat een vent een vriendin heeft het staat tenminste niet op zijn voorhoofd

Nou, de meeste weten het wel hoor!! Heb soms zelfs het gevoel dat ze juist daarom die man kiest... Om te kijken of zij hem kan verleiden...:/

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn natuurlijk ook mannen die gewoon zeggen dat ze geen relatie hebben :yes:

en dan word een meisje helemaal verliefd op zoon vent, en komt er dan achter dat ie heeft gelogen :S

ja en probeer dan maar je gevoelens weer terug te draaien ;)

maar moet eerlijk bekennen dat sommige vrouwen echt bitchie zijn en inderdaad altijd voor bezette mannen gaan :(
Waarschuw beheerder
donateur
en ik zeg altijd: iedereen mag het proberen je krijgt mij erbij als het je gaat lukken

:D (y)

Ik denk dat het ligt aan dat het spannender is. Als meisje kun je veel makkelijker jongens krijgen dan andersom, dus dan zoek je toch een uitdaging. Zoiets? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 09:48:
Een beetje vent laat zn vriendin niet vallen voor een eenmalig avontuurtje...

Nou, ik heb het niet alleen over een eenmalig avontuurtje!!
Want die vrijgelle vrouw wil ook vaak meer hoor!! Ze wil dan ook een tijde een relatie met hem, gewoon zodat de mensen kunnen zien hoe een man bij zijn vriendin weg ging voor haar....
Zo zielig....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:50:
er zijn natuurlijk ook mannen die gewoon zeggen dat ze geen relatie hebben

Ja dat ook!! Maar er zijn ook genoeg vrouwen die niets anders willen dan een mooie relatie kapot maken...:@
Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso is het de verantwoordelijkheid van degene die een relatie heeft, dat wijf kan wel wat proberen, maar die jongen is degene die een relatie is aangegaan hoor!

En mannen zijn wel wat zwakker wat dat betreft misschien, maar dan moeten ze maar geen relatie aangaan, als ze geen zin hebben om iemand trouw te blijven.

Waarschuw beheerder
en ik zeg altijd: iedereen mag het proberen je krijgt mij erbij als het je gaat lukken

Hahaha :D :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op donderdag 25 augustus 2005 om 09:53:
Sowieso is het de verantwoordelijkheid van degene die een relatie heeft, dat wijf kan wel wat proberen, maar die jongen is degene die een relatie is aangegaan hoor!

Ja dat natuurlijk wel!! Maar ik denk echt dat elke man te verleiden is!! En als hij een moeilijke is, dan probeer je het wanneer hij dronken is.... Hoe lang kan een man een 'intesieve' verleiding weer staan??
Als er iemand is die geen andere doel heeft dan jou verleiden, dan kan het wel heel moeilijk zijn...
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb het niet alleen over een eenmalig avontuurtje!!
Want die vrijgelle vrouw wil ook vaak meer hoor!! Ze wil dan ook een tijde een relatie met hem, gewoon zodat de mensen kunnen zien hoe een man bij zijn vriendin weg ging voor haar....
Zo zielig....

je klinkt alsof je jarenlange ervaring hebt :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk dat wel, maar je kan toch ook meteen tegen dat wijf zeggen:

Blijf bij me uit de buurt, want ik heb een vriendin dus ik moet je niet.

Ofzo?

Maar goed, zo'n wijf is ook triest, heb het vroeger ook wel eens gedaan, ook trieste acties. Nooit zover dat ik echt zorgde dat het uitging ofzo hoor, maar beetje spannend, vrienden van me.

Gelukkig nooit te ver mee gegaan, zie ze allebei nog (allebei niet meer met die vriendin trouwens, ging blijkbaar niet echt goed die relatie als je dat toelaat, dat flirten enzo) gewoon normaal nu. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 10:00:
je klinkt alsof je jarenlange ervaring hebt

Hihi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 10:00:
je klinkt alsof je jarenlange ervaring hebt

:D Nee hoor, heb er zelf geen ervaring mee!!
Maar heb het nu meer dan een keer zien gebeuren!!
Met mijn schoonzus, met kennisen en ook met vreemde mensen....

Waarschuw beheerder
Iets wat onbereikbaar is/lijkt te zijn is gewoon spannender.. Je moet er meer moeite voor doen en dat geeft denk ik meer voldoening als t je uiteindelijk lukt!

En zoals eerder gezegt, als iemand zn partner voor jou verlaat geeft dat n hoop zelfvertrouwen :jaja:
Waarschuw beheerder
Het klinkt alsof alleen die vrouwen schuldig zijn...maar de waarheid is dat heel veel mannen met vaste relaties of getrouwd zijn nog steeds "achter de vrouwen" aanzitten, en dan vaak niet eens vertellen dat ze al bezet zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op donderdag 25 augustus 2005 om 10:07:
heel veel mannen met vaste relaties of getrouwd zijn nog steeds "achter de vrouwen" aanzitten, en dan vaak niet eens vertellen dat ze al bezet zijn.

ja, dan is de man natuurlijk een eikel!!
Maar nu hebben we het over die sletjes die overal rondlopen, en geen relatie met rust willen laten:@
Waarschuw beheerder
dat zijn gewoon vieze **** verdienen het niet om te bestaan!
Waarschuw beheerder
Jaah! Laten we vooral gaan oordelen over fictieve mannen en vrouwen. Erg nuttig, zeker gezien dat in het echte leven niet 1 situatie gelijk is. :yes:

Hoe kan je hier nou een fatsoenlijk oordeel over vellen? Meestal speelt er veel meer mee...

Waarom staat dit niet bij "Liefde, relaties en sex"?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
och dat is spannend ofzo
of de kick, weet ik het

wij hebben er ook 1 in de groep die constant flirt met de vriendjes van een ander.
als ze de kans krijgt verleid ze ze ook.
gelukkig is mevrouw inmiddels gestraft met een rotkop vol pukkels en een soa (Y)

vrouwen zijn heel achterbaks in dat
mja de man is nog veel erger aangezien hij het laat gebeuren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:15:
Waarom staat dit niet bij "Liefde, relaties en sex"?laatste aanpassing 25 augustus 2005 10:16

omdat het hier ook heel goed past!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:17:
omdat het hier ook heel goed past!!!

Het gaat toch over relaties? Heb een verzoek tot verhuizen verstuurd al...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 25 augustus 2005 om 10:16:
vrouwen zijn heel achterbaks in dat
mja de man is nog veel erger aangezien hij het laat gebeuren...

Dat over de mannen is natuurlijk al lang duidelijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf zeggen we dan... Voor een vaste relatie moet je het dus zo niet doen..

En de eenmalige acties, tja, ik denk dat die vrouwen het idd een kick vinden, dat die mannen VOOR HUN hun vriendin bedonderen.. Iets anders kan ik er ook niet van maken..

Ik blijf er liever vanaf, zou het ook niet grappig vinden als ze het bij mijn vriend zouden proberen. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:17:
Heb een verzoek tot verhuizen verstuurd al...

Stoort het je echt zo veel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:18:
Stoort het je echt zo veel??

Neu, viel me gewoon op...

Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat. Het is een heel algemeen voorbeeld en ik durf er op te wedden dat in het echt er veel meer dingen mee spelen. Meestal is het in relaties zo dat je elk geval apart moet bekijken. Liefde is geen wetenschap...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:36:
gaat over vrijgezelle vrouwen niet over vrienden die elkaars vriendjes afpakken

heb het dan ook over vrijgezelle "vriendinnen"
had ik er wel ff bij moeten zeggen, sorry :flower:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:45:
en de vrijgezellen vrouwen kunnen toch niet ruiken dat een vent een vriendin heeft het staat tenminste niet op zijn voorhoofd

ben ik dan de enige die opvallend vaak aandacht krijgt van mannen, juist als ze bezet (en gelukkig) is?
heb soms het gevoel dat het een soort test is...één of andere kosmische grap :/
als single meisje die open staat voor relaties (of iets in die trend ;) ) gaat het nooit zoals je wilt...maar zodra het wel goed gaat, staan ze als het ware in de rij :S
alsof je één of ander geurtje ofzo verspreid dat extra aantrekkelijk is voor hun

zal ook wel voor de mannen gelden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:21:
Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat.

welkom bij partyflock, het is nog steeds niet te laat om je deze ellende te besparen en jezelf te verwijderen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 25 augustus 2005 om 10:26:
welkom bij partyflock, het is nog steeds niet te laat om je deze ellende te besparen en jezelf te verwijderen

Oh ow. Daar heb je het "verwijder jezelf" squat ook weer...

Waarschuw beheerder
Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat.

Ik vind wel dat het ergens op slaat!!
Jij hoeft hier niet te participeren als jij vindt dat het onderwerp nergens op slaat....:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:27:
Ik vind wel dat het ergens op slaat!!
Jij hoeft hier niet te participeren als jij vindt dat het onderwerp nergens op slaat....

Het onderwerp slaat wel ergens op, alleen de situatie die je schets niet. Lees de rest dan ook eens. Het is wel heel leuk dat je gelijk een label op bepaalde vrouwen wil plakken. Alleen zit er 99,99% van de keren meer achter. En reken er maar niet op dat die vrouwen hier hun complete motivatie gaan uitleggen. Althans, ik zou het in hun positie niet doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:27:
Oh ow. Daar heb je het "verwijder jezelf" squat ook weer...

zeik niet zo man, daar is het veel te vroeg voor O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat. Het is een heel algemeen voorbeeld en ik durf er op te wedden dat in het echt er veel meer dingen mee spelen. Meestal is het in relaties zo dat je elk geval apart moet bekijken. Liefde is geen wetenschap...

Dat begrijpt iedereen ook wel hoor.
Je hebt uitzonderingsgevallen, maar daar gaat het nu helemaal niet om, het gaat hier grieten die er opuit zijn om mannen met een relatie te pakken, en die zijn er idd genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:27:
squat

ik ben ook lid van de 'leer-spellen-squad' (Y)
Waarschuw beheerder
ey don't panic, waar maak je nou zo'n probleem van? en er hoeven helemaal niet meer dingen mee te spelen, gewoon in t algemeen. hoe het vaak gaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 25 augustus 2005 om 10:32:
Je hebt uitzonderingsgevallen, maar daar gaat het nu helemaal niet om, het gaat hier grieten die er opuit zijn om mannen met een relatie te pakken, en die zijn er idd genoeg.

:jaja: (Y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 25 augustus 2005 om 10:32:

Dat geloof ik ook wel. Maar met waarschijnlijk 10001 verschillende redenen. Die gaan hier toch nooit passen. En uiteindelijk is het alleen maar van belang of die vent van je genoeg ballen heeft om er "nee" tegen te zeggen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:50:
maar moet eerlijk bekennen dat sommige vrouwen echt bitchie zijn en inderdaad altijd voor bezette mannen gaan

Ik ken het jah... ;)

Maar precies wat je zei over je gevoel, je kan er niks aandoen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:34:
Maar met waarschijnlijk 10001 verschillende redenen. Die gaan hier toch nooit passen.

Nou, als we ook maar een paar redenen te horen kirjgen, dan hebben we dus ook iets geleerd....:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 25 augustus 2005 om 10:32:
ik ben ook lid van de 'leer-spellen-squad'

Oh, dan weet je natuurlijk dat je elke zin met een hoofdletter behoort te beginnen. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij wel stoort

je bent nog geeneens een maandje aangemeld bij pf
als je nu al aan dat soort dingen stoort, gaat het heel gezellig voor je worden ;)
Waarschuw beheerder
Hoort dat niet bij het spelletje dan?

Recht van de sterktste. Alles wat moeilijk te verkrijgen is, wordt meteen een stuk interessanter.

Baby zit op de grond. Bal ligt naast baby. Baby heeft geen oog voor de bal. Pak de bal af. Baby wil bal hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:35:
Nou, als we ook maar een paar redenen te horen kirjgen, dan hebben we dus ook iets geleerd....

If you think so... :/

- Gevoel van macht tegenover de andere vrouw
- Gevoel van 'superieure verleidster'
- Simpele verliefdheid op de man in kwestie
- Bezitterigheid
- Jaloesie tegenover de andere vrouw

Dat is wat ik kan bedenken...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 10:33:
en er hoeven helemaal niet meer dingen mee te spelen, gewoon in t algemeen. hoe het vaak gaat

(y)

Maar met waarschijnlijk 10001 verschillende redenen

Ja misschien dat we die redenen net willen weten, alle meningen en ervaringen zijn welkom hoor.

En uiteindelijk is het alleen maar van belang of die vent van je genoeg ballen heeft om er "nee" tegen te zeggen...

Idd, dat is het belangrijkste ja..

En nu weer ontopic, we dwalen af!!

Waarschuw beheerder
Owh, en als ze diegene eenmaal hebben, dan is de wedstrijd gewonnen en wordt hij een stuk minder interessant. Dus da's al een goede reden om niet voor vrouwen te vallen die je verleiden als je een vriendin hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 10:36:
je bent nog geeneens een maandje aangemeld bij pf
als je nu al aan dat soort dingen stoort, gaat het heel gezellig voor je worden

Jah, laten we het vooral over mij hebben in dit topic. Voel me vereerd... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:35:
Oh, dan weet je natuurlijk dat je elke zin met een hoofdletter behoort te beginnen.

uiteraard weet ik dat (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:37:
If you think so...

- Gevoel van macht tegenover de andere vrouw
- Gevoel van 'superieure verleidster'
- Simpele verliefdheid op de man in kwestie
- Bezitterigheid
- Jaloesie tegenover de andere vrouw

Dat is wat ik kan bedenken...

Bedankt voor je zinvolle participatie:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:37:
Owh, en als ze diegene eenmaal hebben, dan is de wedstrijd gewonnen en wordt hij een stuk minder interessant. Dus da's al een goede reden om niet voor vrouwen te vallen die je verleiden als je een vriendin hebt.

Heel goed gezegd:respect:
Waarschuw beheerder
donateur

en zou je als die vrouw dan niet altijd in je achterhoofd hebben "hij heeft zn vriendin voor mij verlaten...straks doet hij hetzelfde bij mij..."

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:34:
Maar precies wat je zei over je gevoel, je kan er niks aandoen

precies ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 10:41:
en zou je als die vrouw dan niet altijd in je achterhoofd hebben "hij heeft zn vriendin voor mij verlaten...straks doet hij hetzelfde bij mij..."

Da's lange termijn, hè. Meestal niet interessant. ;).
Waarschuw beheerder
donateur

absoluut waar, maar dit klopt zeer zeker ook:

Waarschuw beheerder

Niet als je denkt dat het aan zijn vorige vriendin lag (jij bent beter enz enz.) en niet aan die vent zelf...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:43:
Da's lange termijn, hè. Meestal niet interessant. .

Uiteraard zal dat wel iets zijn waar vrouwen, na verloop van tijd, over gaan zeiken als hun hormonenspiegel weer eens parte speelt. :D.

Maar in het begin zijn ze alleen blij dat ze de troffee 'binnen hebben'.

Het is ook overduidelijk om het verschil te zien als je met je vriendin door de stad loopt, of als je alleen bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:45:
Het is ook overduidelijk om het verschil te zien als je met je vriendin door de stad loopt, of als je alleen bent.

voor 5 euro per uur ga ik wel met je door de stad hobbelen hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 25 augustus 2005 om 10:58:
voor 5 euro per uur ga ik wel met je door de stad hobbelen hoor

Gefeliciteerd! Dat maakt van jou de goedkoopste escortgirl die ik tot nu toe ben tegengekomen. De meeste vragen minimaal het 10-voudige... (y)
Waarschuw beheerder

maak er maar 20 van (y)

Waarschuw beheerder

Ik wil er minimaal 10 euro voor vangen. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op donderdag 25 augustus 2005 om 11:01:
maak er maar 20 van

Sorry, voor 20 euro wil ik niet eens dood naast je gevonden worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:59:
De meeste vragen minimaal het 10-voudige... (y)

jij kunt het weten (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 11:02:
Sorry, voor 20 euro wil ik niet eens dood naast je gevonden worden.

(K) lekker ding
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 11:01:
Ik wil er minimaal 10 euro voor vangen.

geld eraan verdienen + van allerlei mokkeltjes oppikken?
beetje greedy U. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 25 augustus 2005 om 11:04:
jij kunt het weten

Ja, je moest eens weten wat een beetje algemene kennis wel niet voor je kan doen.

Zou je ook eens moeten proberen... :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 25 augustus 2005 om 11:05:
geld eraan verdienen + van allerlei mokkeltjes oppikken?
beetje greedy U.

Ik zie die foute mokkeltjes eerder als lasten dan als lusten. Ik weet verder ook niet wat jij eraan hebt, dus misschien kan ik beter alleen door de stad blijven lopen. B-).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 11:08:
Ja, je moest eens weten wat een beetje algemene kennis wel niet voor je kan doen.

da's het beste excuus van vandaag, feli (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind t maar kuthoeren die aan een ander zijn man komen...
kijk als de kerel niet zegt dat ie een relatie heb kan ze er niks an doen
maar als een wijf weet dat hij een vriendin heb moet ze lekker oprotten :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 25 augustus 2005 om 11:13:
da's het beste excuus van vandaag, feli

LOL, waar doet me dat toch aan denken. Klinkt als iets wat ik al eerder heb gezegd. Gebrek aan inspiratie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 11:26:
Klinkt als iets wat ik al eerder heb gezegd.

help me es ff, waar dat dan?
Waarschuw beheerder
Je bent wel erg hulpbehoevend, vind je niet? Daar zijn speciale instellingen voor...
Waarschuw beheerder
he 42 ga jij ff nog lekker je nest in ofzo! echt een moeilijk figuur ben je

Waarschuw beheerder
Ten eerste denk ik niet meteen dat je er zo over kunt oordelen er zijn veel verschillende redenen dat zoiets gebeurt. Mannen zijn gerust zo dat wanneer ze zonder vriendin op stap zijn en ze flirten een beetje met een meid enz dat ze niet zeggen dat er thuis een vriendin zit. Ten tweede als je echt gevoelens voor die jongen krijgt en hij ook voor jou waarom zou hij dan bij zijn vriendin moeten blijven?
Kijk het is van die jongen denk ik verkeerder dan van die meiden in zulke gevallen. En als ik een jongen echt leuk vind dan zou ik toch proberen om hem te krijgen ongeacht dat hij bezet is of niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 11:49:
Je bent wel erg hulpbehoevend, vind je niet?

kan ik er wat aan doen dat jij maar wat raaskalt?

Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 11:49:
Daar zijn speciale instellingen voor...

daar zit het al vol met mensen als jij die zichzelf helemaal gek maken om constant de perfekte betweter te zijn...
Waarschuw beheerder
En als ik een jongen echt leuk vind dan zou ik toch proberen om hem te krijgen ongeacht dat hij bezet is of niet...

lekker dan van je! dus het boeit jou niet dat hij dan vreemd gaat? en dat ie een vriendin heeft? echt dom!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 11:59:
lekker dan van je! dus het boeit jou niet dat hij dan vreemd gaat? en dat ie een vriendin heeft? echt dom!

Je hoeft toch niet vreemd te gaan. Je kunt toch ook kijken of hij jou zo leuk gaat vinden dat hij het uitmaakt met zijn vriendin?
Waarschuw beheerder
Kijk het is van die jongen denk ik verkeerder

wij doen et altijd fout :z ... vandaar dat het ons ook niets meer intreseert ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk ook dat je een onderscheid moet maken tussen het 'veroveren' puur om het spelletje of dat je echt verliefd op iemand wordt

dat kan natuurlijk altijd gebeuren...
Waarschuw beheerder
dus er voor zorgen dat ie zn vriendin dump voor een wijf die even flirt/aandacht trekt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 11:56:
En als ik een jongen echt leuk vind dan zou ik toch proberen om hem te krijgen ongeacht dat hij bezet is of niet...

pfff...kijk dat!...zal wel een andere deuntje zingen als een meisje jou vriend (met suc6) gaat lopen versieren...

Waarschuw beheerder
Nee zo bedoel ik het niet maar het is de jongen die vreemdgaat niet die meid.
Waarschuw beheerder
sorry maar dat wijf zorgt er dan wel voor, dom van die gozer uiteraard! maar als zij nx doet is r nx aan de hand
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 12:08:
sorry maar dat wijf zorgt er dan wel voor, dom van die gozer uiteraard! maar als zij nx doet is r nx aan de hand

Er zullen altijd mensen zijn die iets doen, voor het spel of omdat ze je echt leuk vinden of omdat ze niet weten dat je bezet bent.

Het is je eigen verantwoordelijkheid, JIJ hebt een relatie waar je dingen voor hoort te laten.

Dus niet zo dom de verantwoordelijkheid afschuiven.
Waarschuw beheerder
ik heb dan een mannetje, maar ik denk dat dat komt juist omdat die mannen zich niet als players gedragen en leuk gekleed zijn (omdat ze met de vriendin gaan shoppen, en op tijd naar de kapper moeten voor een real up date voor zijn haren) zien ze er al vaak leuker uit.

En het is al irri als je als vrijgezelle vrouw geen aandacht krijgt van zo'n gereserveerde leuk uitziende man toch? Dan ga je toch zoeken naar de bevestiging??

das mijn mening...

Waarschuw beheerder
Ik vind het toch de fout van de gene die in die relatie zit. Er zijn altijd vrouwen/mannen die een beetje met de een en ander lopen te flirten enz. Maar je moet zelf weten waar het ophoud en zo niet dan is het ook jou probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deblado op donderdag 25 augustus 2005 om 12:12:
En het is al irri als je als vrijgezelle vrouw geen aandacht krijgt van zo'n gereserveerde leuk uitziende man toch?

De aandacht van een leuke vrijgezelle man zou een vrijgezelle vrouw moeten interesseren!! Bezet is bezet!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:14:
Ik vind het toch de fout van de gene die in die relatie zit. Er zijn altijd vrouwen/mannen die een beetje met de een en ander lopen te flirten enz. Maar je moet zelf weten waar het ophoud en zo niet dan is het ook jou probleem.

Ja, tuurlijk is de man ook schuldig!!
Maar als jij als vrouw een man ziet met zijn vriendin, en je ziet dat hij als vriend heel leuk is en denkt: "hij wordt van mij :devil:" Dan ben je dus echt ziek!!
Waarschuw beheerder
Ik weet het, ik heb zelf het probleem, kan niet zeggen dat mijn schatje er euhh niet leuk uitziet.. dus ik bedoel maar... Ik kan er wel als scheidsrechter naast gaan staan maar het is zijn pakkie an toch? en dat vertrouwen leg ik bij hem.. Dus tja...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 12:22:
klopt echt helemaal salie!

B)

Waarschuw beheerder
Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

Ik denk niet echt dat je bij de vrouwen moet zijn.
Die mannen zouden er gewoon niet op in moeten gaan..
Doet die het wel, dan is hij liefde van zijn partner niet waard...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:32:
dan is hij liefde van zijn partner niet waard...

is ook zo ja...:/ Voel alleen zo ontzettend met de ex vriendinnen mee!!

Waarschuw beheerder
Exvriendinnen nog wel..
Nou je weet wat ze zeggen:
Eens een hond, altijd een hond:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:34:
Voel alleen zo ontzettend met de ex vriendinnen mee!!

Sja, en die zijn altijd boos op die meid. HOE DOM KUN JE ZIJN?

Je bent bedrogen door je vriend hoor! Daar had je wat mee, niet met die meid?! :s

Waarschuw beheerder
Na die meid heeft geen relatie dus die hoeft zich verder geen zorgen maken..
Als die kerol dan liever voor haar kiest dan voor zn partner dan is hij toch echt de schuldige..
Waarschuw beheerder
zou het iig nooit mee willen maken! gebeurt ook zeker weten niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 11:53:
he 42 ga jij ff nog lekker je nest in ofzo! echt een moeilijk figuur ben je

Ja, lekker he. Neuken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 12:48:
zou het iig nooit mee willen maken! gebeurt ook zeker weten niet

nee, dat hoop ik dus echt voor je:D
Want lijkt me dus echtvrezelijk!!

Uitspraak van Hupkarella op donderdag 25 augustus 2005 om 12:44:
Je bent bedrogen door je vriend hoor!

Ja, dat doe t natuurlijk ook het meest pijn!! Maar dan nog blijf je denken: als die slet maar van mijn man had kunnen afblijven:@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:50:
Maar dan nog blijf je denken: als die slet maar van mijn man had kunnen afblijven

Sja, en dat is dus echt stom. Mannen vinden hun wijf gewoon de hoer als ze vreemdgaat, en vrouwen vinden dat andere wijf de hoer als hun vriend vreemdgaat, en zo krijgen vrouwen dus altijd de schuld. :)

Als je man maar van die slet had kunnen afblijven. Want we leven niet in de ideale wereld dat mensen van een bezet iemand afblijven.

En je vriend heeft je trouw belooft, dus hij is degene die zijn belofte breekt.

Waarschuw beheerder
Hey 42, wat is er gebeurt met jouw verhuizings verzoek??

Waarschuw beheerder
donateur

ja...vraag ik me ook wel eens af.

Maar wat ik me dan ook afvraag is waarom die mannen erop in gaan terwijl ze een vrouw thuis hebben zitten :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op donderdag 25 augustus 2005 om 12:54:
En je vriend heeft je trouw belooft, dus hij is degene die zijn belofte breekt.

Ja, je hebt natuurlij helemaal gelijk!!
Maar ik blijf vinden dat je gewoon een vrouw of een man moet zoeken die ook vrijgezel is!! Zo hoort het vind ik!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:56:
waarom die mannen erop in gaan terwijl ze een vrouw thuis hebben zitten

Ja, die zijn dan ook gewoon klootzakken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:59:
Maar ik blijf vinden dat je gewoon een vrouw of een man moet zoeken die ook vrijgezel is!! Zo hoort het vind ik!!

Zo hoort het zeker! En ik vond wel eens iemand leuk, maar ik hoorde dat hij een vriendin had, jammer dan, dan maar niet (bleek achteraf niet waar te zijn, jammer!!! :)). En ik heb nu al een tijd een vriend, en ik heb lekker helemaal geen interesse in andere mannen op die manier.

Vind het ook stom hoor, als mensen bewust iemand gaan afpakken, nogal kinderachtig ook. En je hebt gelijk, dat zou niemand moeten doen.. Maar helaas.. Maar goed, degene die zich laat afpakken heeft de verantwoordelijkheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 12:53:
hahaha ieuwwwwwww!! dood?

Geen wonder dat je nog maagd bent... :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:55:
Hey 42, wat is er gebeurt met jouw verhuizings verzoek??

Nog geen reply gehad...
Waarschuw beheerder
Geen wonder dat je nog maagd bent

haha eh ok wat jij wilt joh als jij daar blij van wordt ben ik nog maagd ja...sicko!
Waarschuw beheerder
donateur

Die man is niet voor niets bezet denk ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur

omdat het aantrekkelijk is als een man onbereikbaar lijkt
kijken of ze hem kunnen "krijgen" ook al is hij al bezet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op donderdag 25 augustus 2005 om 13:22:
kijken of ze hem kunnen "krijgen" ook al is hij al bezet

Ja, dat is dus het zieke daaraan!!!
Onzekerheid is dat gewoon!!

Waarschuw beheerder
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Jij wel??

Ik vind dit maar een raar verhaal.Moet je de oorzaak niet zoeken bij de man die heeft toch een relatie,die hoort toch trouw te zijn,hij is de gene met verplichtingen.Niet de vrijgezelle vrouw.

Daarnaast wordt een man niet verleid maar laat hij zich verleiden en aangezien mannen geen honden zijn maar mensen hoeven ze niet alles te pakken wat ze zien.Vrij simpel toch!!!

Ik vind het erg hypocriet dat vrouwen de schuld zoeken bij de vrouw waarmee de man vreemd is gegaan.

Je hebt nou eenmaal vrouwen die zichzelf niet respecteren,en desperate zijn.Die zul je altijd blijven houden.

Maar de man is de hoofdschuldige dat staat vast !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 13:24:
Je hebt nou eenmaal vrouwen die zichzelf niet respecteren,en desperate zijn.Die zul je altijd blijven houden.

Maar de man is de hoofdschuldige dat staat vast !!!laatste aanpassing 25 augustus 2005 13:25

Ja, dat de man ook schuldig is dat is duidelijk!! En vreemdgaan is natuurlijk ook niet goed te praten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 13:24:
Ja, dat is dus het zieke daaraan!!!
Onzekerheid is dat gewoon!!

iets in me zegt dat je in deze situatie zit?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 13:28:
En vreemdgaan is natuurlijk ook niet goed te praten!!

zeker niet....

ergste aan alles vind ik de ZOGENAAMDE vriendinnen die het met je vent doen :yes:

zo een had ik er..
ik elke zaterdag met haar stappen en dat terwijl ze de avond ervoor met me vent lag te krikken :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 13:31:
ik elke zaterdag met haar stappen en dat terwijl ze de avond ervoor met me vent lag te krikken

heb je dan geen zin om haar eens flink pijn te doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op donderdag 25 augustus 2005 om 13:31:
iets in me zegt dat je in deze situatie zit?laatste aanpassing 25 augustus 2005 13:31

Dat klopt gelukkig niet!!
ik elke zaterdag met haar stappen en dat terwijl ze de avond ervoor met me vent lag te krikken

Bitch!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 13:36:
Bitch!!

njah...ach... het helpt je wel met het vertrouwen in de mensheid O:)

kwam haar laatst hier ineens op partyflock tegen :x
heb nog eventjes duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht

Waarschuw beheerder
zo een had ik er..

omg :o :X.

Waarschuw beheerder

net of de getrouwde mannen niet achter de mooie vrouwen aanlopen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 14:00:
net of de getrouwde mannen niet achter de mooie vrouwen aanlopen

dat vind ik echt niet kunnen hoor O:)

Waarschuw beheerder

Hier zijn de mannen nog altijd zelf bij!Misschien zijn mannen toch wel zwak ;P.

Als ik weet dat een man bezet is blijf ik er vanaf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 14:08:
Als ik weet dat een man bezet is blijf ik er vanaf!

(Y) Ik ook o:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 14:08:
Misschien zijn mannen toch wel zwak .

Niet misschien.... Zeker!!
Waarschuw beheerder
Misschien zijn mannen toch wel zwak .

tsja, het is het zwakkere geslacht he!
Waarschuw beheerder
Laat ik het voor de grap eens anders stellen:

Als je een partner wil, wil je toch kwaliteit. Ik neem aan dat de dames hier niet op de eerste de beste loser vallen. Maar hoe zie je dat aan de buitenkant?

Als iemand single is, zal dat toch wel een reden hebben? Dus waarom het risico lopen? Als iemand al een relatie heeft, weet je zeker dat ie als vriend te genieten is. Anders hield z'n huidige vriendin het niet bij hem uit. Dus als je hem kan krijgen, deste beter toch?

Ik zeg niet dat ik er zo over denk, maar is wel even de andere kant van het verhaal...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 14:52:
tsja, het is het zwakkere geslacht he!

En waar baseer jij dat op? :/

Waarschuw beheerder
Tjah ik ken ook zo'n persoon! Snap er ook weinig van! maar goed het is haar niet gelukt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 14:58:
Als iemand single is, zal dat toch wel een reden hebben? Dus waarom het risico lopen? Als iemand al een relatie heeft, weet je zeker dat ie als vriend te genieten is. Anders hield z'n huidige vriendin het niet bij hem uit. Dus als je hem kan krijgen, deste beter toch?

Beetje een vage redenering. Mensen die single zijn kunnen ook net vrij zijn. En ik ken een hoop jongens met relatie die ik absoluut niet zou moeten en dat ik met afvraag hoe zij het met hem uithoudt! :D
Waarschuw beheerder
Als je een partner wil, wil je toch kwaliteit. Ik neem aan dat de dames hier niet op de eerste de beste loser vallen. Maar hoe zie je dat aan de buitenkant?

sorry hoor maar dat vind ik echt bullshit :S

gaat nergens over :no:
Waarschuw beheerder
donateur
En waar baseer jij dat op?

Op de algemene kennis dat mannen lichamelijk veel makkelijker te verleiden zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op donderdag 25 augustus 2005 om 15:13:
Op de algemene kennis dat mannen lichamelijk veel makkelijker te verleiden zijn?

:respect:
Waarschuw beheerder
En waar baseer jij dat op?

feiten, lees je wel eens een krant/nieuws kijken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op donderdag 25 augustus 2005 om 15:12:
sorry hoor maar dat vind ik echt bullshit

Mee eens:jaja:

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:18:
feiten, lees je wel eens een krant/nieuws kijken?

Ja, vooral bij de sport kan je erg goed zien dat vrouwen veeeeel sterker als mannen zijn. :/ Waar heb je het over?

Waarschuw beheerder
Op de algemene kennis dat mannen lichamelijk veel makkelijker te verleiden zijn

geen speld tussen te krijgen ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op donderdag 25 augustus 2005 om 14:05:
dat vind ik echt niet kunnen hoor

ik ook niet :bounce:

Waarschuw beheerder
Kan toch gebeuren dat je vriend verliefd wordt op een ander? :/ Heel kut, maar niet de fout van dat grietje ofzo.
Misschien moet je optijd checken of je eigen relatie nog wel goed zit... ipv van achteraf-gelul...
Waarschuw beheerder
Waar heb je het over?

dat t algemeen bekend is dat mannen het zwakkere geslacht zijn.
Waarschuw beheerder

En dat terwijl het percentage mannen wat vreemdgaat net zo hoog is als het percentage vrouwen...

Nice try though...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:37:

Nonsense.

Mannen zijn over het algemeen sterker (qua spierkracht).
Mannen hebben een betere ruimtelijk inzicht
Mannen zijn beter in wiskunde.

Zo kan ik er ook een stel over vrouwen opnoemen hoor. Ben niet sexistisch. Maar het is gewoon bullshit om het ene geslacht sterker te noemen als het andere...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:37:

Ja, en alle vrouwen kuthoeren. :jaja:.

Waarschuw beheerder
En dat terwijl het percentage mannen wat vreemdgaat net zo hoog is als het percentage vrouwen...

Lijkt me vrij logisch; anders zouden alleen homo's vreemd gaan :vaag:
Waarschuw beheerder
Mannen zijn beter in wiskunde

ja lekker makkelijk, ga ff alles opnoemen waar "mannen" beter in zijn...beetje dom

?? bv?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:42:
Lijkt me vrij logisch; anders zouden alleen homo's vreemd gaan

Ehm, je kan als man ook met meer als 1 vrouw vreemdgaan hoor... :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:41:
Ja, en alle vrouwen kuthoeren. .

:/ Dacht dat jij leuk was :[
Waarschuw beheerder

omdat mannen met een vriendin (meestal) meer sex hebben

als je veel sex hebt gaat je ligaam een geulooze stof vrijmaken, feromonen (of zow iets)

een stof die volgens docktoren 60 tot 80 % van het aantrekkings proses regeld

een man die veel sex heeft is dus aantrekkenlijker dan een man die heel af en toe is een wip maakt

darom vallen vrouwen sneller op iemand met een vriendind en omgekeert mannen snellen op een vrouw met een vriend..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:25:

ook hier ben ik het wel mee eens

een man loop instictief zijn lul achterna
en al deze man niet sterk in zn schoenen staat zal hij zijn oerdrang om (kinderen te maken) lees ook wel sex te hebben niet kunnen weerstaan

hierbij sluit docker mol zijn lezing af en gaat hij wat te eten maken
gegroet :flower:

Waarschuw beheerder
ik zal nooit mijn schatje opgeven voor wie dan ook :no:

heb het veelste goed bij haar (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:42:
ja lekker makkelijk, ga ff alles opnoemen waar "mannen" beter in zijn...beetje dom

Niks doms aan. Het is gewoon onzin. Er zijn legio dingen waar mannen beter in zijn als vrouwen. En vise versa ook. Dus WAAROP baseer jij dat mannen het 'zwakke' geslacht zijn.

Tussen als die flauwekul van je heb je niet 1 ding kunnen noemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:42:
?? bv?

Autorijden. :Z.

Ga anders effe opnoemen waar mannen en vrouwen beter in zijn. Bekijk het als individu, niet als geslacht.

Er zijn genoeg vrouwen zwakker dan mannen en vice versa.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:44:
Dacht dat jij leuk was

B-). Ik ben een schatje. B-).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 15:45:
Niks doms aan. Het is gewoon onzin. Er zijn legio dingen waar mannen beter in zijn als vrouwen. En vise versa ook. Dus WAAROP baseer jij dat mannen het 'zwakke' geslacht zijn.

We zitten wel op één lijn vandaag, 142. :D. (Y).
Waarschuw beheerder
Je zou me bijna nog aardig gaan vinden ook...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:45:
ik zal nooit mijn schatje opgeven voor wie dan ook

heb het veelste goed bij haar

(L) Wat lief!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:46:
Ik ben een schatje. .

Dacht ik al:D

Waarschuw beheerder
Ehm, je kan als man ook met meer als 1 vrouw vreemdgaan hoor...

Tja, àls je het doet, moet je het ook maar gelijk .... doen, toch? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 15:39:
Mannen zijn over het algemeen sterker (qua spierkracht).
Mannen zijn beter in wiskunde.

Zo kan ik er ook een stel over vrouwen opnoemen hoor. Ben niet sexistisch. Maar het is gewoon bullshit om het ene geslacht sterker te noemen als het andere...

tis ook algemeen bekend dat een man (meestal) niet zoveel nodig heeft om de fout in te gaan...een k*tje is meestal al genoeg...de verpakking doet er soms geeneens toe
bij vrouwen komt er wat dat betreft toch meer gevoel bij kijken, voor ze de stap nemen om vreemd te gaan

...en nee, ik heb het natuurlijk niet over álle mannen en álle vrouwen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vraag aan je wat je bedoelt met ruimtelijk inzicht?!

voor de 3e keer is algemeen bekend dat vrouwen sterker zijn, heb het niet over lichamelijk, misschien zijn we daar ook wel beter in, meer kunnen verdragen. sowieso kunnen vrouwen meerdere dingen tegelijk! soms ook niet altijd handig maar goed, mannen zijn er helemaal drama in..

42 wat wil je nou horen ? wil je nou zo graag horen dat je beter bent dan vrouwen? hahaha

Waarschuw beheerder

komt omdat die vrouwen players zijn die genieten dervan om een jongen van een ander aftepakken zijn dol op aandacht!!

Waarschuw beheerder
lang niet goed zulke wijfe!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 15:53:
tis ook algemeen bekend dat een man (meestal) niet zoveel nodig heeft om vreemd te gaan...een k*tje is meestal al genoeg...de verpakking doet er soms geeneens toe
bij vrouwen komt er wat dat betreft toch meer gevoel bij kijken, voor ze de stap nemen om vreemd te gaan

Dus met andere woorden: Mannen handelen instictief en vrouwen denken na over het vreemd gaan. Ik weet niet wat erger is. :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:53:
sowieso kunnen vrouwen meerdere dingen tegelijk!

Stofzuigen, koken en praten inderdaad.

Hou jezelf niet voor de gek. Het heeft niks met je geslacht te maken, maar puur met je capaciteiten. Jullie willen toch zo graag emanciperen? Jullie willen toch als gelijke behandeld worden? Kom dan niet met deze onzin aan.
Waarschuw beheerder
nee maar wl met de onzin, mannen zijn beter in wiskunde..jaja toppie hor!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:56:
Hou jezelf niet voor de gek. Het heeft niks met je geslacht te maken

dat weet ik idd wel zeker, ken genoeg meiden die ook vreemdgaan bij het leven terwijl ze een schat van een kerel thuis hebben zitten :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:56:
Jullie willen toch als gelijke behandeld worden?

alleen als ik de vuilnis niet buiten hoef te zetten O:) hehehe:9

Waarschuw beheerder
zullen we weer ontopic gaan mensen? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:55:
Ik weet niet wat erger is.:) .

nix meer en nix minder ;P

maar wat is pijnlijker dan?
dat je schatje de fout ingaat om nix?..omdat het kon?..omdat ie dronken was?...omdat jullie ruzie hadden?
...of omdat er echte gevoelens in het spel zijn?...

Waarschuw beheerder
Ik HAD ooit een vriendin die altijd zei: "mijn avond is pas top, als ik een stelletje met ruzie naar huis heb laten gaan"... dus ik weet niet hoor maar vrouwen vinden het ook gewoon leuk om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen en ik ben altijd heel duidelijk.. ik geef 1 waarschuwing en dan kan je beter ophouden
(ten minste als ik zie dat mijn vriend echt onschuldig is, zoniet... ja... dat zie ik dan wel weer maar dan ga ik me niet op die vrouw afreageren)

Waarschuw beheerder
denk dat t de kick is ofzo... B) is wel n kut streek ja, maar die mannen zijn er zelf ook bij :yes: ze worden niet gedwongen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:00:
ik geef 1 waarschuwing en dan kan je beter ophouden

en terecht toch???

vind het gewoon onzin om te kloten met andermans kerel, dat doe je gewoon niet.:no:

Waarschuw beheerder

Jij wel??

sorry hoor, maar als ik een lekkere vent tegen kom ga ik er niet van uit dat hij al bezet en dat ga ik ook niet vragen beetje raar lijkt me:yes:
en als hij er niks over zegt en je word verliefd op hem....
liefde doet rare dingen met mensen(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:01:
maar die mannen zijn er zelf ook bij ze worden niet gedwongen...

zeker zeker...
de spanning en sensatie ;)

maargoed, zo is het andersom ook he? vrouwen doen ook zat binnen en relatie wat niet door de beugel kan

wij zeuren wel over hoe mannen ons behandelen, maar das vaak het gevolg van een vrouw die hem ook zo behandelde :yes:

Waarschuw beheerder
vind het gewoon onzin om te kloten met andermans kerel, dat doe je gewoon niet.

dat is waar... als je weet dat diegene n vriendin heeft vind ik t niet kunnen om dan op m af te stappen. maar t is wat anders als je er later achter komt en je diegene al leuk vind ofzo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:41:
Uitspraak van brain~cracking op donderdag 25 augustus 2005 om 15:37:

Ja, en alle vrouwen kuthoeren. .

Ik zou maar snel homo worden dan!! Lijkt me dan de beste oplossing om er niet mee geconfronteerd te worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 15:59:
maar wat is pijnlijker dan?
dat je schatje de fout ingaat om nix?..omdat het kon?..omdat ie dronken was?...omdat jullie ruzie hadden?
...of omdat er echte gevoelens in het spel zijn?...

Geen idee. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt en ik ben zelf ook een trouwe hond, dus ik zou het echt niet weten.

Wat ontopic betreft. Ik weet alleen dat je opeens een stuk 'interessanter' bent voor vrouwen, als je een vriendin hebt. En daar hoef je geen toespelingen voor te geven, dat zit helemaal bij de vrouw. Pas als de man erop ingaat, is hij fout.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:04:
maar t is wat anders als je er later achter komt en je diegene al leuk vind ofzo...

Ja dat is dan een ander verhaal!!
Maar dan zou ik hem ook niet willen, want dan is hij niet eerlijk geweest!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:04:
maar t is wat anders als je er later achter komt en je diegene al leuk vind ofzo...

mee eens...maar zouje het dan afkappen of ermee doorgaan?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:05:
een stuk 'interessanter' bent voor vrouwen, als je een vriendin hebt.

stom is dat he?
alsof ze dan ineens de strijd willen aangaan :|

Waarschuw beheerder
zeker zeker...
de spanning en sensatie

maargoed, zo is het andersom ook he? vrouwen doen ook zat binnen en relatie wat niet door de beugel kan

wij zeuren wel over hoe mannen ons behandelen, maar das vaak het gevolg van een vrouw die hem ook zo behandelde

ja das waar :yes: actie, reactie zegmaar...

maar moet wel toegeven dat als ik uitga ofzo en ik zie n stel waarvan de man naar me kijkt dat ik dan toch zoiets heb van: oh hij kijkt naar mij B) voel je je wel ff goed o:) hahaha...

maar ik zou niks doen als zn vriendin erbij is...

mee eens...maar zouje het dan afkappen of ermee doorgaan?

ligt eraan of ik zn vriendin ken, hoe leuk ik m vind en hoe lang ie al met dr gaat... ligt aan de situatie denk ik...

stom is dat he?
alsof ze dan ineens de strijd willen aangaan

er zijn ook vrouwen die er echt op kicken, die doen t erom en dat vind ik vies :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:06:
stom is dat he?
alsof ze dan ineens de strijd willen aangaan

Ja, da's puur competitiedrang. Da's hetzelfde als je een oogje op iemand hebt, terwijl diegene je eigenlijk niet ziet staan. Dan vind je diegene alleen maar leuker, terwijl dat misschien compleet het tegenovergestelde zou zijn geweest, als diegene jou wèl zag staan. Het zit gewoon in ons aard om te vechten voor iets wat je graag wilt hebben. Als je het zomaar toegeschoven krijgt, is het helemaal niet interessant meer.

Al eens een bal van een hond afgepakt, terwijl hij niet met deze aan het spelen was?
Waarschuw beheerder
als je relatie goed is ..heb je gewoon niks te vrezen....als hij hij wel verliefd word op een ander dan weet ik gewoon dat er toch onvrede in de relatie zit..want als je echt happy met elkaar bent kan elke stoot voorbij lopen en doet het je niks.

Waarschuw beheerder
als je relatie goed is ..heb je gewoon niks te vrezen....als hij hij wel verliefd word op een ander dan weet ik gewoon dat er toch onvrede in de relatie zit..want als je echt happy met elkaar bent kan elke stoot voorbij lopen en doet het je niks.

Precies! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 25 augustus 2005 om 16:12:

Precies. Kan me ook niet voorstellen dat je op 2 personen tegelijk verliefd kan zijn. :jaja:.

Waarschuw beheerder
nou een beetje jaloezie is ook wel gezond hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
zolang t niet ziekelijk is is t niet erg :D
Waarschuw beheerder
wijfen die dat doen zijn im mijn ogen hoeren! toevallig was in zondag op een feest in kijduin, komt er zo een slettebak om mn vriend aflopen en die vraagt of ze hem mag pijpen(helaas heb ik het niet gehoord)! hij lachte dr kijhard uit, maar ik bedoel maar..... sletten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Gipsy op donderdag 25 augustus 2005 om 16:45:
kijhard

Da's wel vrij hard, hè?

:cry:.

Waarschuw beheerder
donateur
Geen id...misschien voor de spanning?? Ik doe het iig niet...

Waarschuw beheerder
ja dat vind ik dus ook ik bedoel een beetje flirten ok... maar echt vrouwen hebben tegenwoordig echt geen zelfrespect, eigenwaarden ze trekken werkelijk alles uit (de kast) voor aandacht... echt hoerengedrag... en ga dan ook als hoer werken, dan krijg je er ten minste geld voor kijk DAN kan ik ten minste respect voor je hebben...

Waarschuw beheerder
of van die wijven die je hardhandig aan de kant duwen om met JOU vriend te kunnen praten!... nou... dat kan je bij mij een keer proberen maar de laatste die dat probeerde doet het nooit meer dat weet ik zeker gnagna!

Waarschuw beheerder
er moet meer verleid worden!!
Waarschuw beheerder
tja als je die jongen leuk vind moet je er voor gaan toch... wel of geen vriendin... als hij jou leuker vind dump hij zijn vriendin wel....:bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar als een vrouw mij hardhandig aan de kant duwt om met mijn vriend te praten en mijn vriend doet niks kan mijn vriend ook oprotten...want zelfs dat pikt hij niet.
Waarschuw beheerder
naughty girl dan ben jij zo een wijf waar ik het al eerder over had!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 25 augustus 2005 om 16:52:
tja als je die jongen leuk vind moet je er voor gaan toch... wel of geen vriendin... als hij jou leuker vind dump hij zijn vriendin wel....

Zegt genoeg over je karakter in elk geval. Ik zou je geen blik waardig gunnen, mocht je het proberen.
Waarschuw beheerder
doet ze om reacties uit te lokken :p beetje normale jongen moet dat uitschot niet

Waarschuw beheerder
Nee, die andere Naughty Girl. :frusty:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:56:
Zegt genoeg over je karakter in elk geval. Ik zou je geen blik waardig gunnen, mocht je het proberen.

ik jou gelukkig ook nie,:vaag: maar ja ik vind als je iemand echt leuk vind, je er dan ook voor moet gaan....en als hij daar op in gaat.. is dat toch mooi

Waarschuw beheerder

en de mannen lopen allemaal achter zon vrouw aan gehypnotiseerd ofzo ? daar is de man tog zelf bij dus om nou alle schuld op die vrouwen af te schuiven :no:

Waarschuw beheerder
hehe yooooo
Waarschuw beheerder
ja tegen jouw naugthy girl!! ik vind dat je dan net zo fout zit als de man die vreemd gaat!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 25 augustus 2005 om 16:58:
maar ja ik vind als je iemand echt leuk vind, je er dan ook voor moet gaan....

Ja, dat jij dat vindt hadden we wel door. Nogmaals, het zegt genoeg over je karakter. Dikke afknapper, mocht ik je foto nog niet gezien hebben.

Waarschuw beheerder
mannen die bezet zijn zijn spannender ,zijn wat losser en makkelijker in de omgang omdat ze al zelfverzekerd zijn van dr zelf omdat ze al een vrouw hebben ,en dat trekt vrouwen aan ,en het verhaal van net over dat feronoom ofzo :d dat heb ik ook eens gehoord :d je ken het zelfs bij de pabo bestellen in een spuitbus :d dus vrijgezellen mannen :bier:
Waarschuw beheerder
2 ricardo...als een vrouw weet dat die man een relatie heeft en ze probeert toch wat bij hem, is ze net zo fout als die vent!! weet ze het niet dan is het een ander verhaal........

Waarschuw beheerder
ja ok maar topicopener had t over de vrouw en gaf de vrouw naar mijn mening alle schuld ,terwijl wneer een man vreemd zou gaan ze dus eigenlijk ook bij dr zelf te raden moet gaan ,alhoewel dat geen recht geeft voor de man om dat te doen :no: zijn moeilijke dingen allemaal :yes:
maar inderdaad twee schuld en dat kon ik niet opmaken uit het begin van dit topic :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:49:
of van die wijven die je hardhandig aan de kant duwen om met JOU vriend te kunnen praten!...

das vragen om tikken :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 17:08:
das vragen om tikken

tikken niet eens hoor...maar wel een zeer vriendelijk verzoek om effe heel snel op te pleuren B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 17:08:
das vragen om tikken :[

dat hoort je vriend te doen dan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:12:
dat hoort je vriend te doen dan

:/ heb t weleens meegemaakt en hij liet dat wijf anders lekker met d'r doos over zijn poten glijden hoor...
excuus???
" oh nou...dat had ik niet eens door" :vaag:

arme meisje...:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:14:
heb t weleens meegemaakt en hij liet dat wijf anders lekker met d'r doos over zijn poten glijden hoor...

moe je hem een paar knoerten verkopen tog ? enhaar ook dan :d als zeniet weet dat dat je vriend is :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:12:
dat hoort je vriend te doen dan :yes:

ik heb nu een goed opgevoede vriend, die slaat geen meisjes!
...dat laat ie lekker aan mij over ;) hehe
ik ben gewoon errug territoriaal :[
...mijn vriendje mag best aandacht van de vrouwtjes...maar ze moeten wel respect hebben voor het feit dat ie al een vrouwtje heeft...vooral als zn vrouwtje gewoon duidelijk naast hem staat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:18:
moe je hem een paar knoerten verkopen tog ? enhaar ook dan als zeniet weet dat dat je vriend is

O:) geloof dat het bij allebei wel heel erg duidelijk is overgekomen dat ik dat nou net niet kon waarderen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 17:21:
k heb nu een goed opgevoede vriend, die slaat geen meisjes!

denk dat je m everkeerd begreep :d ik bedoelde dat hij dan moet zeggen van heej luister s dit en dat en nu opzouten .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:23:
geloof dat het bij allebei wel heel erg duidelijk is overgekomen dat ik dat nou net niet kon waarderen :D

:o en was dat met uitgaan gebeurd ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:24:
en was dat met uitgaan gebeurd

jepz..in deplaatselijke bardancing :D
mocht er 3 maanden niet meer in 8)

Niet dat je er wat miste hoor, maar t was de enige uitgaansgelegenheid :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:25:
epz..in deplaatselijke bardancing :D
mocht er 3 maanden niet meer in 8)

weet je waar ik op doel :p ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:23:
denk dat je m everkeerd begreep :D ik bedoelde dat hij dan moet zeggen van heej luister s dit en dat en nu opzouten .

oooh :bloos:
onder tikken versta ik toch wel degelijk een vuist in combinatie met een oog (of een ander teer lichaamsdeel)
geen woorden maar daden!

....maar als hij het netjes met woorden kan oplossen, alleen maar beter (Y) hehe

Waarschuw beheerder
meisjes slaan is not done :no:behalve wneer ze je aanvallen en je haren trekken enzo :d en je een paar keer gewaarschuwd hebt :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:28:
weet je waar ik op doel ?

ik hou me dom O:)

maar ricar, ik heb haar niet geslagen he?( ook alleen omdat ik weg getrokken werd hoor...)
ze was ineens verdwenen om onverklaarbare reden nadat ik uit me pan was gegaan :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:32:
ze was ineens verdwenen om onverklaarbare reden nadat ik uit me pan was gegaan :/

en nooit meer gesignaleerd naderhand :d peter r d vries bellen :p (k) :knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:32:
ik hou me dom O:)

vind je tog lief :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:35:
en nooit meer gesignaleerd naderhand

:yes: ze liep alleen een klein stukkie om toen ze me zag...
maarja, liep met me kind he?dan doe je vrij weinig hoor O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:35:
vind je tog lief

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

Simpel, als een kerel al bezet is , bewijst die dat hij een relatie kan hebben. DAt t een goede kerel is, dat het voor evt. nageslacht kan zorgen!

Want een vrouw wil zekerheid...

Maar tja, een vrouw denkt niet verder dan haar neusje lang is. Want als ze zou graag die kerel wil hebben, dan is het ook weer geen goeie vent. Want die kerel springt gewoon van de ene meid naar de ander! Die speelt goed in op t gebrek van t denken van de vrouw...

Maar een echte goeie kerel zal die meid dus niet krijgen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 17:54:
Simpel, als een kerel al bezet is , bewijst die dat hij een relatie kan hebben. DAt t een goede kerel is, dat het voor evt. nageslacht kan zorgen!

Want een vrouw wil zekerheid...

Maar tja, een vrouw denkt niet verder dan haar neusje lang is. Want als ze zou graag die kerel wil hebben, dan is het ook weer geen goeie vent. Want die kerel springt gewoon van de ene meid naar de ander! Die speelt goed in op t gebrek van t denken van de vrouw...

Das jouw taktiek hè? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 17:54:

Omdat ze zelf niet iemand kunnen vinden, trieste wijven zijn het. Maar ze merken het vanzelf zijn. Komen er gauw genoeg achter dat niet alles is wat het lijkt.

Waarschuw beheerder
mensen met een vaste relatie stralen geluk uit, plus ze zijn ook niet hopeloos op zoek, dat maakt ze misschien wel leuk
Waarschuw beheerder
stel dat ik een man kon versieren die al een relatie had..dan denk ik eerder jeetje wat een eikel dat hij vreemd gaat..zo'n lullo hoef ik echt niet..dus die theorie hierboven gaat niet echt op

Waarschuw beheerder
haha, leuk zo'n reactie

Waarschuw beheerder
donateur
nee idd...
dat zou ik ook hebben

als ie bij een ander vreemdgaat
zou ie het bij mij ook doen...:yes:
bezet is bezet.
Waarschuw beheerder
donateur
Das jouw taktiek hè?

Nee, zekers niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 19:06:
Nee, zekers niet

Whahaha, ik zie al wat jouw tactiek is. Je achterlijke profielplaatje eraf halen om een fotootje neer te zetten met een zwoele blik B)
Waarschuw beheerder
donateur
waar heb jij t over dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm, in hoeverre werkt t dan...

Ik wordt volgens mij nu weer met dooie mussen blij gemaakt, want uiteindelijk resultaat zal wel weer achterblijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 20:23:
Ik wordt volgens mij nu weer met dooie mussen blij gemaakt, want uiteindelijk resultaat zal wel weer achterblijven.

Het gaat ook niet om sex, het gaat om aandacht B)
Waarschuw beheerder
Dan zit er toch iets niet goed in de relatie..
Anders zou hij zun vriendin niet verlaten..
En denk niet echt dat dat aan een meisje ligt want ja zij is vrijgezel, die jongen zou beter meoten weten!!

Waarschuw beheerder
donateur

d'r zijn er ook genoeg die niet vertellen dat ze een vriendin hebben.
Is mij ook al eens overkomen

Dus t ligt niet altijd aan "de" vrijgezelle vrouwen :no:
Waarschuw beheerder
In dit soort gevallen ligt het zowel aan de vrijgezelle vrouw als aan de man met de relatie.

De vrijgezelle vrouw verleidt de man EN de man met de relatie gaat erop in. Dus beiden fout.

Dit betekent, dat de relatie van de vrouw met de man dus niet echt serieus is geweest. Of in ieder geval minder belangrijk is geworden na verloop van tijd.

It happens ..
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Airjohn op donderdag 25 augustus 2005 om 21:18:
In dit soort gevallen ligt het zowel aan de vrijgezelle vrouw als aan de man met de relatie.

ff beter lezen

er zijn er genoeg die NIET vertellen dat ze al een relatie hebben
of ze zeggen van niet

in dat geval is t toch echt NIET de vrouw haar schuld
zou te gek voor woorden zijn dat ik bijv verantwoordelijk zou zijn voor t feit dat hij de boel belazerd terwijl ik van nikls weet

niet echt logich lijkt me
Waarschuw beheerder
Ik refereerde bij mijn berichtje aan de topic. Dus ik ging ervanuit, dat de vrijgezelle vrouw al weet, dat hij een relatie heeft.

Dus bij deze :D.

Waarschuw beheerder
er zijn gewoon mensen die het doen om de relatie te breken

die hoeren heb je er nu eenmaal tussen

als ik er 1 ontdek

begin maar te rennen :P

Waarschuw beheerder
donateur

hahahahahaha hahahahaha sorry, ooit beseft dat bezette mannen vrijgezelle vrouwen als eerste zelf benaderen???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 23:39:
hahahahahaha hahahahaha sorry, ooit beseft dat bezette mannen vrijgezelle vrouwen als eerste zelf benaderen???

Open er een topic over. (Y).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 23:47:
Open er een topic over

Is er vast al wel :yes:

Waarschuw beheerder
Vrouwen kennende zijn er aparte fora voor opgericht indd. (Y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 23:39:

HAd je misschien eerst de eerste pagina van het topic moeten lezen??
Denk dat je reactie dan anders was geweest!!(Y)

Waarschuw beheerder

Jij wel??

Is heel simpel:

- ben je vrijgezel dan ziet niemand je staan
- ben je bezet dan iedereen iets met je

Waarom weet ik eigenlijk ook niet, zal misschien wel iets te maken hebben met een oerinstinct denk ik zo...
Waarschuw beheerder
heel simpel pootjes af van me vriend en ook geen rare opmerkingen of gebaren of handelingen die erop duiden dat ze meer wilt anders heeft ze een HEEL groot probleem :[ :[ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry hoor..maar ik ben van plan niks t doen als mij dat overkomt..mijn vriend moet maar duidelijk maken dat ze moet oprotten..ga echt niet zijn klusjes opknappen. andersom net zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 26 augustus 2005 om 08:45:
maar ik ben van plan niks t doen als mij dat overkomt..mijn vriend moet maar duidelijk maken dat ze moet oprotten..ga echt niet zijn klusjes opknappen.

Ja, is ook zeker niet jouw verantwoordelijkheid!!
Waarschuw beheerder
precies.(y) anders kun je ook niet eens apart uitgaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airjohn op donderdag 25 augustus 2005 om 22:05:
Ik refereerde bij mijn berichtje aan de topic. Dus ik ging ervanuit, dat de vrijgezelle vrouw al weet, dat hij een relatie heeft.

Ja, dat was ook wat ik bedoelde:D
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat het bovengenoemde probleem een probleem specifiek voor vrijgezellen vrouwen is.
Je kunt het ook niet beoordelen alszijnde alle mannen of alle vrouwen.Iedere situatie is uniek.
Als een man of vrouw in gaat op avanches van een ander en hij/zij heeft een vriendin is die persoon fout.
Niet de persoon die geen relatie heeft.
Maar zo zie ik het. En daarnaast kan het ook nog eens zo zijn dat de persoon die vrijgezel is niet eens op de hoogte is van het feit dat de man/vrouw bezet is.
Dus mijn mening..zie het niet zo zwart/wit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 26 augustus 2005 om 08:45:
sorry hoor..maar ik ben van plan niks t doen als mij dat overkomt..mijn vriend moet maar duidelijk maken dat ze moet oprotten..ga echt niet zijn klusjes opknappen. andersom net zo

ja tuurlijk maar als ze ziet dat hij met mij is en hij haar al duidelijk heeft gemaakt dat hij er niets van wilt weten, en ze blijft doorgaan (!!!!) op een gegeven moment dan... ja... dan is de maat vol...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:32:
... ja... dan is de maat vol...

Dan krijgt ze met jou te maken:[
(Y)
Waarschuw beheerder
hey dont blame the single lady...
geef liever de schuld aan die sneue mannen die niet tegen een verleiding kunnen...

Waarschuw beheerder
Kan het ook niet begrijpen :NO:

Vind dat je respect hoort te hebben voor de relatie van een ander!
Vind het de fout van de man en de vrouw :yes:
Maar denk wel dat je op gegeven moment een punt in je relatie weet te bereiken
waarin je vatbaarder bent voor verleidingen!

Als je echt verliefd wordt op iemand met een relatie vind ik het wel een ander verhaal...
Je kunt je namelijk moeilijk verzetten tegen deze gevoelens, hetzelfde geldt voor de ontwikkeling hiervan!

Maar voor sex... :frusty:
Waarschuw beheerder
maar om er nog ff op terug te komen...
van die rasechte relatiestokers vind ik ook echt kutwijven, die erg levensmoe zijn.. hehe moest er ff uit

Waarschuw beheerder

Jij wel??

Ze zien het als een uitdaging denk ik om te kijke of ze diegene tot zover kunnen verleiden dat diegene zun/haar vriend/vriendin in de steek laten voor hun

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:08:
Ze zien het als een uitdaging denk ik om te kijke of ze diegene tot zover kunnen verleiden dat diegene zun/haar vriend/vriendin in de steek laten voor hun

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChoKaQueEn© op vrijdag 26 augustus 2005 om 21:41:
van die rasechte relatiestokers vind ik ook echt kutwijven, die erg levensmoe zijn.

:respect:

Waarschuw beheerder
denk dat het bij de vrouwen om de uitdaging gaat, kvind het ook echt gemeen als dr gestookt wordt tussen een relatie, beetje respectloos naar de andere vrouw toe, maar het zegt ook wel wat over de man...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 19:55:
denk dat het bij de vrouwen om de uitdaging gaat, kvind het ook echt gemeen als dr gestookt wordt tussen een relatie, beetje respectloos naar de andere vrouw toe, maar het zegt ook wel wat over de man...

Ja idd.. als je weet dat hij makkelijk zijn vriendin verlaat, wie zegt dat hij jou niet net zo snel verlaat?!
Ik vind t zielig!

Waarschuw beheerder
Maarja kan elke vrouw zien dat een man single is ofnie

Waarschuw beheerder
Ik kan maar niet begrijpen waarom er zo vaak mannen achter mij aan zitten die al een vriendin hebben. Ik heb liever dat ze vrijgezel zijn en zo doen ze zich ook vaak voor. Dus beschuldig niet gelijk de vrijgezelle meiden
Waarschuw beheerder
Feromonen zijn geurstoffen die het lichaam afgeeft. Zij beïnvloeden het seksuele gedrag. De geur van zweet, urine of vaginaal vocht bijvoorbeeld, kan maken dat je iemand sexy vindt.

· In een wetenschappelijk experiment werden sommige mannen besprenkeld met een 'zweet' feromoon en anderen niet. Vrouwen beoordeelden de mannen mét als aantrekkelijker dan die zónder. Dit werkt alleen als de geur zo licht is dat je het niet bewust ruikt. Is de geur te sterk, dan kan deze juist afstoten. Denk maar aan iemand die zich een paar dagen niet gewassen heeft en naar oud zweet ruikt.

· Het beste is om je regelmatig te wassen, want oud zweet en oud vaginaal vocht stinkt. Maar als je gewassen bent, kan je natuurlijke geur verleidelijk zijn. Zelfs parfummakers verwerken de geur van urine, zweet en vaginaal vocht in hun producten omdat ze weten dat dit een krachtig lokmiddel is.
AXE effect? :vaag:
laatste aanpassing