Partyflock

Forumonderwerp · 805814

Waarschuw beheerder
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??
Als of er niet genoeg vrijgelle mannen zijn!!

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Ik kan het niet begrijpen!!
Jij wel??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op donderdag 25 augustus 2005 om 15:13:
Op de algemene kennis dat mannen lichamelijk veel makkelijker te verleiden zijn

geen speld tussen te krijgen ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op donderdag 25 augustus 2005 om 14:05:
dat vind ik echt niet kunnen hoor

ik ook niet :bounce:

Waarschuw beheerder
Kan toch gebeuren dat je vriend verliefd wordt op een ander? :/ Heel kut, maar niet de fout van dat grietje ofzo.
Misschien moet je optijd checken of je eigen relatie nog wel goed zit... ipv van achteraf-gelul...
Waarschuw beheerder
Waar heb je het over?

dat t algemeen bekend is dat mannen het zwakkere geslacht zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op donderdag 25 augustus 2005 om 15:13:
Op de algemene kennis dat mannen lichamelijk veel makkelijker te verleiden zijn?

En dat terwijl het percentage mannen wat vreemdgaat net zo hoog is als het percentage vrouwen...

Nice try though...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:37:

Nonsense.

Mannen zijn over het algemeen sterker (qua spierkracht).
Mannen hebben een betere ruimtelijk inzicht
Mannen zijn beter in wiskunde.

Zo kan ik er ook een stel over vrouwen opnoemen hoor. Ben niet sexistisch. Maar het is gewoon bullshit om het ene geslacht sterker te noemen als het andere...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:37:

Ja, en alle vrouwen kuthoeren. :jaja:.

Waarschuw beheerder
En dat terwijl het percentage mannen wat vreemdgaat net zo hoog is als het percentage vrouwen...

Lijkt me vrij logisch; anders zouden alleen homo's vreemd gaan :vaag:
Waarschuw beheerder
Mannen zijn beter in wiskunde

ja lekker makkelijk, ga ff alles opnoemen waar "mannen" beter in zijn...beetje dom

?? bv?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:42:
Lijkt me vrij logisch; anders zouden alleen homo's vreemd gaan

Ehm, je kan als man ook met meer als 1 vrouw vreemdgaan hoor... :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:41:
Ja, en alle vrouwen kuthoeren. .

:/ Dacht dat jij leuk was :[
Waarschuw beheerder
Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

omdat mannen met een vriendin (meestal) meer sex hebben

als je veel sex hebt gaat je ligaam een geulooze stof vrijmaken, feromonen (of zow iets)

een stof die volgens docktoren 60 tot 80 % van het aantrekkings proses regeld

een man die veel sex heeft is dus aantrekkenlijker dan een man die heel af en toe is een wip maakt

darom vallen vrouwen sneller op iemand met een vriendind en omgekeert mannen snellen op een vrouw met een vriend..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:25:
Op de algemene kennis dat mannen lichamelijk veel makkelijker te verleiden zijn?

ook hier ben ik het wel mee eens

een man loop instictief zijn lul achterna
en al deze man niet sterk in zn schoenen staat zal hij zijn oerdrang om (kinderen te maken) lees ook wel sex te hebben niet kunnen weerstaan

hierbij sluit docker mol zijn lezing af en gaat hij wat te eten maken
gegroet :flower:

Waarschuw beheerder
ik zal nooit mijn schatje opgeven voor wie dan ook :no:

heb het veelste goed bij haar (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:42:
ja lekker makkelijk, ga ff alles opnoemen waar "mannen" beter in zijn...beetje dom

Niks doms aan. Het is gewoon onzin. Er zijn legio dingen waar mannen beter in zijn als vrouwen. En vise versa ook. Dus WAAROP baseer jij dat mannen het 'zwakke' geslacht zijn.

Tussen als die flauwekul van je heb je niet 1 ding kunnen noemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:42:
?? bv?

Autorijden. :Z.

Ga anders effe opnoemen waar mannen en vrouwen beter in zijn. Bekijk het als individu, niet als geslacht.

Er zijn genoeg vrouwen zwakker dan mannen en vice versa.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:44:
Dacht dat jij leuk was

B-). Ik ben een schatje. B-).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 15:45:
Niks doms aan. Het is gewoon onzin. Er zijn legio dingen waar mannen beter in zijn als vrouwen. En vise versa ook. Dus WAAROP baseer jij dat mannen het 'zwakke' geslacht zijn.

We zitten wel op één lijn vandaag, 142. :D. (Y).
Waarschuw beheerder
Je zou me bijna nog aardig gaan vinden ook...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:45:
ik zal nooit mijn schatje opgeven voor wie dan ook

heb het veelste goed bij haar

(L) Wat lief!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:46:
Ik ben een schatje. .

Dacht ik al:D

Waarschuw beheerder
Ehm, je kan als man ook met meer als 1 vrouw vreemdgaan hoor...

Tja, àls je het doet, moet je het ook maar gelijk .... doen, toch? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 15:39:
Mannen zijn over het algemeen sterker (qua spierkracht).
Mannen zijn beter in wiskunde.

Zo kan ik er ook een stel over vrouwen opnoemen hoor. Ben niet sexistisch. Maar het is gewoon bullshit om het ene geslacht sterker te noemen als het andere...

tis ook algemeen bekend dat een man (meestal) niet zoveel nodig heeft om de fout in te gaan...een k*tje is meestal al genoeg...de verpakking doet er soms geeneens toe
bij vrouwen komt er wat dat betreft toch meer gevoel bij kijken, voor ze de stap nemen om vreemd te gaan

...en nee, ik heb het natuurlijk niet over álle mannen en álle vrouwen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vraag aan je wat je bedoelt met ruimtelijk inzicht?!

voor de 3e keer is algemeen bekend dat vrouwen sterker zijn, heb het niet over lichamelijk, misschien zijn we daar ook wel beter in, meer kunnen verdragen. sowieso kunnen vrouwen meerdere dingen tegelijk! soms ook niet altijd handig maar goed, mannen zijn er helemaal drama in..

42 wat wil je nou horen ? wil je nou zo graag horen dat je beter bent dan vrouwen? hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:08:
waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

komt omdat die vrouwen players zijn die genieten dervan om een jongen van een ander aftepakken zijn dol op aandacht!!

Waarschuw beheerder
lang niet goed zulke wijfe!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 15:53:
tis ook algemeen bekend dat een man (meestal) niet zoveel nodig heeft om vreemd te gaan...een k*tje is meestal al genoeg...de verpakking doet er soms geeneens toe
bij vrouwen komt er wat dat betreft toch meer gevoel bij kijken, voor ze de stap nemen om vreemd te gaan

Dus met andere woorden: Mannen handelen instictief en vrouwen denken na over het vreemd gaan. Ik weet niet wat erger is. :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: PP :cheer: op donderdag 25 augustus 2005 om 15:53:
sowieso kunnen vrouwen meerdere dingen tegelijk!

Stofzuigen, koken en praten inderdaad.

Hou jezelf niet voor de gek. Het heeft niks met je geslacht te maken, maar puur met je capaciteiten. Jullie willen toch zo graag emanciperen? Jullie willen toch als gelijke behandeld worden? Kom dan niet met deze onzin aan.
Waarschuw beheerder
nee maar wl met de onzin, mannen zijn beter in wiskunde..jaja toppie hor!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:56:
Hou jezelf niet voor de gek. Het heeft niks met je geslacht te maken

dat weet ik idd wel zeker, ken genoeg meiden die ook vreemdgaan bij het leven terwijl ze een schat van een kerel thuis hebben zitten :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:56:
Jullie willen toch als gelijke behandeld worden?

alleen als ik de vuilnis niet buiten hoef te zetten O:) hehehe:9

Waarschuw beheerder
zullen we weer ontopic gaan mensen? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:55:
Ik weet niet wat erger is.:) .

nix meer en nix minder ;P

maar wat is pijnlijker dan?
dat je schatje de fout ingaat om nix?..omdat het kon?..omdat ie dronken was?...omdat jullie ruzie hadden?
...of omdat er echte gevoelens in het spel zijn?...

Waarschuw beheerder
Ik HAD ooit een vriendin die altijd zei: "mijn avond is pas top, als ik een stelletje met ruzie naar huis heb laten gaan"... dus ik weet niet hoor maar vrouwen vinden het ook gewoon leuk om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen en ik ben altijd heel duidelijk.. ik geef 1 waarschuwing en dan kan je beter ophouden
(ten minste als ik zie dat mijn vriend echt onschuldig is, zoniet... ja... dat zie ik dan wel weer maar dan ga ik me niet op die vrouw afreageren)

Waarschuw beheerder
denk dat t de kick is ofzo... B) is wel n kut streek ja, maar die mannen zijn er zelf ook bij :yes: ze worden niet gedwongen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:00:
ik geef 1 waarschuwing en dan kan je beter ophouden

en terecht toch???

vind het gewoon onzin om te kloten met andermans kerel, dat doe je gewoon niet.:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:08:
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Ik kan het niet begrijpen!!
Jij wel??

sorry hoor, maar als ik een lekkere vent tegen kom ga ik er niet van uit dat hij al bezet en dat ga ik ook niet vragen beetje raar lijkt me:yes:
en als hij er niks over zegt en je word verliefd op hem....
liefde doet rare dingen met mensen(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:01:
maar die mannen zijn er zelf ook bij ze worden niet gedwongen...

zeker zeker...
de spanning en sensatie ;)

maargoed, zo is het andersom ook he? vrouwen doen ook zat binnen en relatie wat niet door de beugel kan

wij zeuren wel over hoe mannen ons behandelen, maar das vaak het gevolg van een vrouw die hem ook zo behandelde :yes:

Waarschuw beheerder
vind het gewoon onzin om te kloten met andermans kerel, dat doe je gewoon niet.

dat is waar... als je weet dat diegene n vriendin heeft vind ik t niet kunnen om dan op m af te stappen. maar t is wat anders als je er later achter komt en je diegene al leuk vind ofzo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:41:
Uitspraak van brain~cracking op donderdag 25 augustus 2005 om 15:37:

Ja, en alle vrouwen kuthoeren. .

Ik zou maar snel homo worden dan!! Lijkt me dan de beste oplossing om er niet mee geconfronteerd te worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 15:59:
maar wat is pijnlijker dan?
dat je schatje de fout ingaat om nix?..omdat het kon?..omdat ie dronken was?...omdat jullie ruzie hadden?
...of omdat er echte gevoelens in het spel zijn?...

Geen idee. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt en ik ben zelf ook een trouwe hond, dus ik zou het echt niet weten.

Wat ontopic betreft. Ik weet alleen dat je opeens een stuk 'interessanter' bent voor vrouwen, als je een vriendin hebt. En daar hoef je geen toespelingen voor te geven, dat zit helemaal bij de vrouw. Pas als de man erop ingaat, is hij fout.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:04:
maar t is wat anders als je er later achter komt en je diegene al leuk vind ofzo...

Ja dat is dan een ander verhaal!!
Maar dan zou ik hem ook niet willen, want dan is hij niet eerlijk geweest!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:04:
maar t is wat anders als je er later achter komt en je diegene al leuk vind ofzo...

mee eens...maar zouje het dan afkappen of ermee doorgaan?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:05:
een stuk 'interessanter' bent voor vrouwen, als je een vriendin hebt.

stom is dat he?
alsof ze dan ineens de strijd willen aangaan :|

Waarschuw beheerder
zeker zeker...
de spanning en sensatie

maargoed, zo is het andersom ook he? vrouwen doen ook zat binnen en relatie wat niet door de beugel kan

wij zeuren wel over hoe mannen ons behandelen, maar das vaak het gevolg van een vrouw die hem ook zo behandelde

ja das waar :yes: actie, reactie zegmaar...

maar moet wel toegeven dat als ik uitga ofzo en ik zie n stel waarvan de man naar me kijkt dat ik dan toch zoiets heb van: oh hij kijkt naar mij B) voel je je wel ff goed o:) hahaha...

maar ik zou niks doen als zn vriendin erbij is...

mee eens...maar zouje het dan afkappen of ermee doorgaan?

ligt eraan of ik zn vriendin ken, hoe leuk ik m vind en hoe lang ie al met dr gaat... ligt aan de situatie denk ik...

stom is dat he?
alsof ze dan ineens de strijd willen aangaan

er zijn ook vrouwen die er echt op kicken, die doen t erom en dat vind ik vies :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:06:
stom is dat he?
alsof ze dan ineens de strijd willen aangaan

Ja, da's puur competitiedrang. Da's hetzelfde als je een oogje op iemand hebt, terwijl diegene je eigenlijk niet ziet staan. Dan vind je diegene alleen maar leuker, terwijl dat misschien compleet het tegenovergestelde zou zijn geweest, als diegene jou wèl zag staan. Het zit gewoon in ons aard om te vechten voor iets wat je graag wilt hebben. Als je het zomaar toegeschoven krijgt, is het helemaal niet interessant meer.

Al eens een bal van een hond afgepakt, terwijl hij niet met deze aan het spelen was?
Waarschuw beheerder
als je relatie goed is ..heb je gewoon niks te vrezen....als hij hij wel verliefd word op een ander dan weet ik gewoon dat er toch onvrede in de relatie zit..want als je echt happy met elkaar bent kan elke stoot voorbij lopen en doet het je niks.

Waarschuw beheerder
als je relatie goed is ..heb je gewoon niks te vrezen....als hij hij wel verliefd word op een ander dan weet ik gewoon dat er toch onvrede in de relatie zit..want als je echt happy met elkaar bent kan elke stoot voorbij lopen en doet het je niks.

Precies! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 25 augustus 2005 om 16:12:

Precies. Kan me ook niet voorstellen dat je op 2 personen tegelijk verliefd kan zijn. :jaja:.

Waarschuw beheerder
nou een beetje jaloezie is ook wel gezond hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
zolang t niet ziekelijk is is t niet erg :D