Partyflock

Forumonderwerp · 805814

Waarschuw beheerder
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??
Als of er niet genoeg vrijgelle mannen zijn!!

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Ik kan het niet begrijpen!!
Jij wel??
Waarschuw beheerder
donateur
is gewoon de natuur : het recht van de sterkste B)
Zou me ook top voelen als een vrouw haar vent voor mij in de steek zou laten O:) teken dat ik iets zou hebben wat hij niet heeft :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:08:
waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

dat schijnt spannend te zijn :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :p Soes :p op donderdag 25 augustus 2005 om 09:14:
dat schijnt spannend te zijn

denk ik ook ja!

spanning!

en competitiestrijd, willen hebben wat de ander heeft
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zelf nooit met een man kunnen gaan die een vriendin heeft. Ik zou me ook niet lekker voelen als hij haar voor mij in de steek laat, gewoon omdat ik niet de reden wil zijn dat iemand gekwetst wordt. :\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op donderdag 25 augustus 2005 om 09:13:
Zou me ook top voelen als een vrouw haar vent voor mij in de steek zou laten teken dat ik iets zou hebben wat hij niet heeft

totdat ze jou weer in de steek laat voor een ander :/

Waarschuw beheerder
vriendinnen zijn er om gedumpt te worden ;p
en als vrijgezel zijnde voel je niet van zen vriendin asl je het goed doet 8) ;p

haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:08:
omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

omgekeerd het zelfde verhaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:19:
en als vrijgezel zijnde voel je niet van zen vriendin asl je het goed doet 8) ;p

Klopt, je voelt er niks van :9

Maar ik zou het niet kunnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TOOLS op donderdag 25 augustus 2005 om 09:20:
omgekeerd het zelfde verhaal.

Ja dat kan.

Waarschuw beheerder
Ik zou er meteen op afknappen als een vrouw zoiets probeert.
Zoiets lukt alleen bij mensen die niet sterk in hun schoenen staan.

Waarschuw beheerder
ja niet kunnen is groote woord lauwz je weet het soms niet eens :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:27:
ja niet kunnen is groote woord lauwz je weet het soms niet eens :)

Ik dénk dat ik me er niet prettig bij zal voelen ;).. Ik probeer het ook niet.

Waarschuw beheerder
Dan gebruiken ze je dus alleen maar.
Het is maar net wat je zelf wilt.
Waarschuw beheerder
donateur
heb het verschillende keren meegemaakt dat een "zogenaamde" vriendin achter een vriendje van mij zat...achter mn rug om
...ik verbaas me er keer op keer over hoe achterbaks meisjes kunnen zijn op dat gebied :/

(heb daarom ook meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden...)

Waarschuw beheerder
gaat over vrijgezelle vrouwen niet over vrienden die elkaars vriendjes afpakken dat vind ik egt :[
heb het een keer mee gemaakt met men ex kon der wel vermoorden :[
jammer dat ze niet beneden kwam :D
Waarschuw beheerder
WHAHAHAHAHA nou,mijn vent draait zn hand echt niet om voor zon single chickie hoor :/ dat ligt dus ook aan de man blijkbaar....

en ik zeg altijd: iedereen mag het proberen je krijgt mij erbij als het je gaat lukken o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 09:40:
mijn vent draait zn hand echt niet om voor zon single chickie hoor

maar het gaat erom waarom die vrouwen juist iemand willen die al bezet is??
Ik denk dat dat gewoon onzekerheid is... Als een man zijn vriendin is de steek laat voor jou, geeft dat je een goed gevoel....:/ Zoiets moet het zijn...

Waarschuw beheerder
het ligt aan de man dan en niet aan de vrouw hij zal wel aanleiding geven en de vrijgezellen vrouwen kunnen toch niet ruiken dat een vent een vriendin heeft het staat tenminste niet op zijn voorhoofd
Waarschuw beheerder
inderdaad omdat dat de zogenaamde kunst van het versieren is....die meiden zijn jaren misbruikt door allerlei jongens omdat ze zo *makkelijk* waren dus zoeken ze een nieuwe uitdaging.....

ik vind het maar een zielig gebeuren dat je een relatie om zeep wilt helpen maar let wel; de man heeft er net zo goed zn aandeel aan!Een beetje vent laat zn vriendin niet vallen voor een eenmalig avontuurtje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:45:
en de vrijgezellen vrouwen kunnen toch niet ruiken dat een vent een vriendin heeft het staat tenminste niet op zijn voorhoofd

Nou, de meeste weten het wel hoor!! Heb soms zelfs het gevoel dat ze juist daarom die man kiest... Om te kijken of zij hem kan verleiden...:/

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn natuurlijk ook mannen die gewoon zeggen dat ze geen relatie hebben :yes:

en dan word een meisje helemaal verliefd op zoon vent, en komt er dan achter dat ie heeft gelogen :S

ja en probeer dan maar je gevoelens weer terug te draaien ;)

maar moet eerlijk bekennen dat sommige vrouwen echt bitchie zijn en inderdaad altijd voor bezette mannen gaan :(
Waarschuw beheerder
donateur
en ik zeg altijd: iedereen mag het proberen je krijgt mij erbij als het je gaat lukken

:D (y)

Ik denk dat het ligt aan dat het spannender is. Als meisje kun je veel makkelijker jongens krijgen dan andersom, dus dan zoek je toch een uitdaging. Zoiets? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 09:48:
Een beetje vent laat zn vriendin niet vallen voor een eenmalig avontuurtje...

Nou, ik heb het niet alleen over een eenmalig avontuurtje!!
Want die vrijgelle vrouw wil ook vaak meer hoor!! Ze wil dan ook een tijde een relatie met hem, gewoon zodat de mensen kunnen zien hoe een man bij zijn vriendin weg ging voor haar....
Zo zielig....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:50:
er zijn natuurlijk ook mannen die gewoon zeggen dat ze geen relatie hebben

Ja dat ook!! Maar er zijn ook genoeg vrouwen die niets anders willen dan een mooie relatie kapot maken...:@
Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso is het de verantwoordelijkheid van degene die een relatie heeft, dat wijf kan wel wat proberen, maar die jongen is degene die een relatie is aangegaan hoor!

En mannen zijn wel wat zwakker wat dat betreft misschien, maar dan moeten ze maar geen relatie aangaan, als ze geen zin hebben om iemand trouw te blijven.

Waarschuw beheerder
en ik zeg altijd: iedereen mag het proberen je krijgt mij erbij als het je gaat lukken

Hahaha :D :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op donderdag 25 augustus 2005 om 09:53:
Sowieso is het de verantwoordelijkheid van degene die een relatie heeft, dat wijf kan wel wat proberen, maar die jongen is degene die een relatie is aangegaan hoor!

Ja dat natuurlijk wel!! Maar ik denk echt dat elke man te verleiden is!! En als hij een moeilijke is, dan probeer je het wanneer hij dronken is.... Hoe lang kan een man een 'intesieve' verleiding weer staan??
Als er iemand is die geen andere doel heeft dan jou verleiden, dan kan het wel heel moeilijk zijn...
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb het niet alleen over een eenmalig avontuurtje!!
Want die vrijgelle vrouw wil ook vaak meer hoor!! Ze wil dan ook een tijde een relatie met hem, gewoon zodat de mensen kunnen zien hoe een man bij zijn vriendin weg ging voor haar....
Zo zielig....

je klinkt alsof je jarenlange ervaring hebt :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk dat wel, maar je kan toch ook meteen tegen dat wijf zeggen:

Blijf bij me uit de buurt, want ik heb een vriendin dus ik moet je niet.

Ofzo?

Maar goed, zo'n wijf is ook triest, heb het vroeger ook wel eens gedaan, ook trieste acties. Nooit zover dat ik echt zorgde dat het uitging ofzo hoor, maar beetje spannend, vrienden van me.

Gelukkig nooit te ver mee gegaan, zie ze allebei nog (allebei niet meer met die vriendin trouwens, ging blijkbaar niet echt goed die relatie als je dat toelaat, dat flirten enzo) gewoon normaal nu. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 10:00:
je klinkt alsof je jarenlange ervaring hebt

Hihi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 10:00:
je klinkt alsof je jarenlange ervaring hebt

:D Nee hoor, heb er zelf geen ervaring mee!!
Maar heb het nu meer dan een keer zien gebeuren!!
Met mijn schoonzus, met kennisen en ook met vreemde mensen....

Waarschuw beheerder
Iets wat onbereikbaar is/lijkt te zijn is gewoon spannender.. Je moet er meer moeite voor doen en dat geeft denk ik meer voldoening als t je uiteindelijk lukt!

En zoals eerder gezegt, als iemand zn partner voor jou verlaat geeft dat n hoop zelfvertrouwen :jaja:
Waarschuw beheerder
Het klinkt alsof alleen die vrouwen schuldig zijn...maar de waarheid is dat heel veel mannen met vaste relaties of getrouwd zijn nog steeds "achter de vrouwen" aanzitten, en dan vaak niet eens vertellen dat ze al bezet zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op donderdag 25 augustus 2005 om 10:07:
heel veel mannen met vaste relaties of getrouwd zijn nog steeds "achter de vrouwen" aanzitten, en dan vaak niet eens vertellen dat ze al bezet zijn.

ja, dan is de man natuurlijk een eikel!!
Maar nu hebben we het over die sletjes die overal rondlopen, en geen relatie met rust willen laten:@
Waarschuw beheerder
dat zijn gewoon vieze **** verdienen het niet om te bestaan!
Waarschuw beheerder
Jaah! Laten we vooral gaan oordelen over fictieve mannen en vrouwen. Erg nuttig, zeker gezien dat in het echte leven niet 1 situatie gelijk is. :yes:

Hoe kan je hier nou een fatsoenlijk oordeel over vellen? Meestal speelt er veel meer mee...

Waarom staat dit niet bij "Liefde, relaties en sex"?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
och dat is spannend ofzo
of de kick, weet ik het

wij hebben er ook 1 in de groep die constant flirt met de vriendjes van een ander.
als ze de kans krijgt verleid ze ze ook.
gelukkig is mevrouw inmiddels gestraft met een rotkop vol pukkels en een soa (Y)

vrouwen zijn heel achterbaks in dat
mja de man is nog veel erger aangezien hij het laat gebeuren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:15:
Waarom staat dit niet bij "Liefde, relaties en sex"?laatste aanpassing 25 augustus 2005 10:16

omdat het hier ook heel goed past!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:17:
omdat het hier ook heel goed past!!!

Het gaat toch over relaties? Heb een verzoek tot verhuizen verstuurd al...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 25 augustus 2005 om 10:16:
vrouwen zijn heel achterbaks in dat
mja de man is nog veel erger aangezien hij het laat gebeuren...

Dat over de mannen is natuurlijk al lang duidelijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf zeggen we dan... Voor een vaste relatie moet je het dus zo niet doen..

En de eenmalige acties, tja, ik denk dat die vrouwen het idd een kick vinden, dat die mannen VOOR HUN hun vriendin bedonderen.. Iets anders kan ik er ook niet van maken..

Ik blijf er liever vanaf, zou het ook niet grappig vinden als ze het bij mijn vriend zouden proberen. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:17:
Heb een verzoek tot verhuizen verstuurd al...

Stoort het je echt zo veel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:18:
Stoort het je echt zo veel??

Neu, viel me gewoon op...

Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat. Het is een heel algemeen voorbeeld en ik durf er op te wedden dat in het echt er veel meer dingen mee spelen. Meestal is het in relaties zo dat je elk geval apart moet bekijken. Liefde is geen wetenschap...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:36:
gaat over vrijgezelle vrouwen niet over vrienden die elkaars vriendjes afpakken

heb het dan ook over vrijgezelle "vriendinnen"
had ik er wel ff bij moeten zeggen, sorry :flower:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:45:
en de vrijgezellen vrouwen kunnen toch niet ruiken dat een vent een vriendin heeft het staat tenminste niet op zijn voorhoofd

ben ik dan de enige die opvallend vaak aandacht krijgt van mannen, juist als ze bezet (en gelukkig) is?
heb soms het gevoel dat het een soort test is...één of andere kosmische grap :/
als single meisje die open staat voor relaties (of iets in die trend ;) ) gaat het nooit zoals je wilt...maar zodra het wel goed gaat, staan ze als het ware in de rij :S
alsof je één of ander geurtje ofzo verspreid dat extra aantrekkelijk is voor hun

zal ook wel voor de mannen gelden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:21:
Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat.

welkom bij partyflock, het is nog steeds niet te laat om je deze ellende te besparen en jezelf te verwijderen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 25 augustus 2005 om 10:26:
welkom bij partyflock, het is nog steeds niet te laat om je deze ellende te besparen en jezelf te verwijderen

Oh ow. Daar heb je het "verwijder jezelf" squat ook weer...

Waarschuw beheerder
Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat.

Ik vind wel dat het ergens op slaat!!
Jij hoeft hier niet te participeren als jij vindt dat het onderwerp nergens op slaat....:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 10:27:
Ik vind wel dat het ergens op slaat!!
Jij hoeft hier niet te participeren als jij vindt dat het onderwerp nergens op slaat....

Het onderwerp slaat wel ergens op, alleen de situatie die je schets niet. Lees de rest dan ook eens. Het is wel heel leuk dat je gelijk een label op bepaalde vrouwen wil plakken. Alleen zit er 99,99% van de keren meer achter. En reken er maar niet op dat die vrouwen hier hun complete motivatie gaan uitleggen. Althans, ik zou het in hun positie niet doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op donderdag 25 augustus 2005 om 10:27:
Oh ow. Daar heb je het "verwijder jezelf" squat ook weer...

zeik niet zo man, daar is het veel te vroeg voor O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij wel stoort dat iedereen gelijk een mening klaar heeft over iets wat eigenlijk nergens op slaat. Het is een heel algemeen voorbeeld en ik durf er op te wedden dat in het echt er veel meer dingen mee spelen. Meestal is het in relaties zo dat je elk geval apart moet bekijken. Liefde is geen wetenschap...

Dat begrijpt iedereen ook wel hoor.
Je hebt uitzonderingsgevallen, maar daar gaat het nu helemaal niet om, het gaat hier grieten die er opuit zijn om mannen met een relatie te pakken, en die zijn er idd genoeg.